12:07:29   |   12 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.01.11 – 28.01.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 12 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 130 звернень громадян. 

Проведено:
27.01.11 – засідання Координаційної Ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси;
27.01.11 – засідання ради опіки та піклування;
28.01.11 – засідання адміністративної комісії.
25 та 28.01.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація та проведення заходів з благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (17 звернень).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за ходом виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 10.12.2011р. №1 «Про заходи щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці на території м. Одеси в зимовий період 2010-2011 рр.».
Організація участі студентів навчальних закладів в роботах з очищення від снігу та ожеледиці тротуарів та прилеглої до навчальних закладів території.

КП «ЖКС»:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання з розкопуванням: вул. Дідріхсона, 9 (3п/м);
- поточний ремонт освітлення: вул. Осипова, 34 (10п/м), вул. Новосельського, 57 (5п/м), вул. Балківська, 35(50п/м);
- поточний ремонт покрівлі: вул. Базарна, 46 (15 п/м);
- ремонт електропроводки: вул. Серова, 30 (4 п/м);
- ремонт гребінки в елеваторному вузлі: вул. Дідріхсона, 9;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Пастера, 1/3 (28 п/м), вул. Преображенська, 5 (12 п/м), вул. Ніжинська, 47 (3 п/м);
- поточний ремонт по заміні дільниці холодного водопостачання: вул. Софіївська, 8 (3 п/м), вул. Гаванна, 5 (20 п/м), вул. Колонтаївська, 65 (14п/м), вул. Спиридонівська, 21 (15 п/м), вул. Колонтаївська, 29 (20 п/м), вул. Пушкінська, 59 (20 п/м);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Софіївська, 11 (2 п/м), вул. Колонтаївська,65 (14 п/м);
- ремонт електрощитової: вул.Ніжинська,16, вул. Манежна,16;
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Манежна,26 (100 п/м), вул. Катерининська, 5 (15 п/м);
- поточний ремонт із заміни кабелю електропостачання: пров.Некрасова, 3 (20 п/м);
- поточний ремонт із прочищення димарів та вентканалів: пров.Старокінний, 8;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (вивезення сміття): вул. Канатна,101-в, вул.Семінарська,15;
- роботи з благоустрою території (обрізання гілок, ліквідування аварійних дерев, розпилювання дерев, що впали);
- заміна дверей парадної: вул. Пироговська,3.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
24-28.01.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
24-28.01.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
24-28.01.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території (прибирання снігу).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 78 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 76 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 15 мешканців району.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Пастера,5 ріг пров. Валіховський, вул.Приморська, 31-а, вул. Балківська,54.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
24-28.01.11 – розгляд звернень громадян;
21.01.11 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
- обстеження земельних ділянок узбережжя Чорного моря.

Відділ соціального захисту населення:
24 та 26.01.11 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги;
25 та 27.01.11 – підготовка письмових відповідей громадянам про призначення адресної муніципальної допомоги;
28.01.11 – обстеження житлово-побутових умов громадян Приморського району.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
24-28.01.11 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
24-28.01.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні опікунської ради.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
27.01.11 (14:30) – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
24-28.01.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
24.01.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
24-28.01.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

   
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.01.11 – 21.01.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 53 звернень, на особистому прийомі було прийнято 12 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 28.01.2011р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (11 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги громадян, 252 запитів до організацій;
- участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- засідання комітету з конкурсних торгів;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Співробітника відділу проводилася робота з керівниками підприємств, організацій, установ, ЖСК, ОСББ, відомчого житлового фонду, СОН стосовно забезпечення ними своєчасного виконання заходів з очищення від снігу та льоду і посипки піском сходів, тротуарів, пішохідних доріжок, доріг до під’їздів будинків.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 1 громадянин;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- обстежено житлові умови – 3 громадян;
- видано довідок, запитів – 9 громадянам.

Сектором оперативної інформації по телефону „15-50” було прийнято 36 звернень громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 5;
- протікання внутрішніх комунікацій – 7;
- відсутність електроенергії – 8;
- відсутність холодної води – 6;
- відсутність центрального опалення – 5;
- забиття каналізації – 2;
- антисанітарний стан при будинкової території – 2;
- закриття розкопки – 1.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 33 звернення. По 3 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо відзначення Холокосту;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- проведення засідання штабу з ліквідації наслідків снігових заметів та ожеледиці;
- щоденний збір, узагальнення інформації та доповідь про хід виконання робіт щодо прибирання території району від снігу;
- розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом (5 громадян) з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 10 листам;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
24.01.11
- проведено перевірку своєчасності та якості прибирання території КП «ЖКС «Вузівський» від снігу. Проведено зустріч з 25 керівниками підприємств, організації, установ щодо проведення очищення прилеглої території від снігу. Вимоги виконані;
- проведено перевірку своєчасності та якості прибирання території КП «ЖКС «Чорноморський» від снігу. Проведено зустріч з 30 керівниками підприємств, організації, установ щодо проведення очищення прилеглої території від снігу. Вимоги виконані.
25.01.11
- розглянуто звернення мешканців буд. № 3 по вул. Героїв прикордонників, яке надійшло до Прокуратури Київського району м. Одеси, стосовно встановлення гаражу на зеленій зоні при будинкової території. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку. Відповідь надана;
- проведено перевірку своєчасності та якості прибирання території приватної забудову. Проведено зустріч з 65 мешканцями приватної забудови, щодо проведення очищення прилеглої території від снігу. Вимоги виконані.
26.01.11
- проведено розгляд звернення ОСББ «Жовтень», щодо узгодження межі території, яка підлягає прибиранню по вул.. Ак. Вільямса, 59/6. Відповідь надана;
- проведено перевірку своєчасності та якості прибирання території відомчих будинків. Проведено зустріч з відповідальними за санітарний стан щодо проведення очищення прилеглої території від снігу. Вимоги виконані.
27.01.11
- підготовка інформації про об’єм необхідних робіт з ремонту внутришньоквартальних проїздів на території району.
- підготовлені пропозиції до роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період. Пропозиції направлені до УЖКГ та ПЕК.
28.01.11
- проведено роботу з закріплення зупиночних комплексів за прилеглими підприємствами. Проведено об’їзд території району. Зібрана контактна інформація про прилеглі до зупиночних комплексів підприємства;
- підготовлена інформація до УЖКХ и ПЕК Одеської міської ради про кількість наявних розкопок на території району. Інформація направлена до УЖКХ и ТЕК.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
27.01.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 2 протоколи про адміністративні правопорушення).
28.01.11 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у 33-х судових засіданнях;
- розглянуто та надано відповідей на 2 звернення громадян;
- підготовлено до суду 3 позовні заяви;
- прийнято участь у засіданні координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету та у засіданні адміністративної комісії; 
- проведено прийом 38 громадян;
-проведено та завізовано 12 розпоряджень; 
- щодня проводиться прийом у Єдиному дозвільному центрі.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 14-и судових засіданнях;
- проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
27.01.11 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 12 питань, з них:
- 1 – дозвіл на продаж житла за участю дітей; 
- 5 – позбавлення батьківських прав та призначення опіки; 
- 1 – призначення опіки над недієздатною особою; 
- 3 – дозвіл на дарування житла за участю дітей; 
- 1 – дозвіл на підписання нотаріальних заяв; 
- заслухано 17 звітів опікунів про виконання обов’язків;
- підготовлено 1 позовну заяву про позбавлення батьківських прав.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
Проведено зустрічі з керівниками закладів культури району з питання проведення заходів щодо благоустрою прилеглої території;
Участь у заходах щодо відзначення Дня пам’яті жертв Голокосту;
Проведення заходів щодо організації шефської роботи з військовими частинами, які дислокуються на території Київського району м. Одеси;
Підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.

Відділ освіти:
25.01.11 – на базі райметодкабінету організований та проведений районний етап міського конкурсу «Кращий працівник психологічної служби – 2011»
26.01.11 – на базі ОЗОШ № 28 проведений семінар-нарада для керівників закладів освіти за темою: «Як зберегти своє здоров’я та подалати стрес».
27.01.11 – організована участь учнів ОЗОШ № 27, 26, 33, 51 у покладанні квітів до пам’ятника жертвам Холокосту, розташованого на вул. Толбухіна.
28.01.11 – на базі районного методичного кабінету організований та проведений семінар- практикум для вчителів закладів освіти району за темою: «Проектна діяльність в закладі освіти».
Організована участь керівників ОЗОШ № 85, ОНВК № 84 та економічного ліцею у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Реалізація молоді державно-громадського управління ЗНЗ», який відбувся 26.01-28.01.2011 року у м. Івано-Франківськ.
Проведений відбір матеріалів для друку у черговому випуску журналу Лідери України «Шкільний кур'єр».
Протягом тижня в ОЗОШ № 27, 78, 80 проведений «Урок-практикум ЗНО» для випускників закладів освіти.
Протягом тижня організована робота закладів освіти району щодо складання сумісних планів шефської роботи з військовими частинами.
Протягом тижня проведена робота щодо оновлення банку даних на дітей пільгових категорій та дітей з девіантною поведінкою. 
 

  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.01.11 – 28.01.11)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
25.01.11 – проведення семінару з відповідальними за роботу з охорони праці в закладах освіти району на базі ОСШ №96 (вул..Гайдара, 29А);
25.01, 01.02.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» (о 16:00) для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
26.01.11 – проведення наради з заступниками директорів з навчально-виховної роботи з питань підготовки учнів до ЗНО та проведення атестації педагогічних працівників на базі НВК №53 (вул..Ген.Петрова, 34);
27.01.11 – проведення семінару для вчителів початкових класів (о 10:00) на базі ОЗОШ №100 (вул..Варненська, 12);
28.01.11 – проведення засідання Координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабеспеченних верств населення району у приміщені райадміністрації (о 15:00) (вул. Ген.Петрова, 22);
30.01.11 – організування участі учнів у другому турі третього етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики на базі ОНУ ім..І.Мечнікова (вул. Дворянська, 2).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 24 чол. на суму 168,00грн.;
• прання білизни – 51 чол. на суму 1773,10 грн.;
• ремонт взуття – 8 чол. на суму 80,0 грн.;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 2 чол. на суму 74,00грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 815 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 52567,50 грн.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.01.11 – 21.01.11)

  
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 87 документів, відпрацьовано – 45 , під контролем – 22; письмових звернень – 65.
По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 32 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 9 відповідей на звернення підприємств та 17 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський” прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів з питання прибирання прилеглої території.
Підготовлено доповнення до річного плану закупівель згідно тимчасового кошторису на 1-й квартал 2011року.
Взято участь у комісії з питання перевірки землевикористання.
Взято участь у виїзді за адресою – вул. Сахарова. 42, автостоянка «Вікоторія» з питання облаштування автостоянки.
Проведено нарада з питання приватизації житлових кімнат гуртожитку за адресою: вул.Ак. Заболотного, 26-а.
Підготовлено інформації про виконання протоколів доручень заступника міського голови Матковського В.Д. з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів, з питань розміщення обладнання телекомунікаційних компаній у будинках комунальної власності,обстеження будинку Ак. Заболотного, 6 з питань течі каналізації.
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній.

Відділ благоустрою:
Організована та проведена робота по очистці від снігу та ожеледиці вулиць і провулків району, котрі не увійшли до міського рішення, силами та технікою підприємств району.
Проведена перевірка по прибиранню снігу з територій, прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів та інших споруджень у мікрорайоні «Пересипський».
Проведено вихід на дільниці №1,2,3,4,5,6,7,8,9 КП ЖКС «Північний» по контролю за прибиранням снігу.
Проводяться уточнення, доповнення та зміни до розпорядження райадміністрації «Про закріплення зупинок транспорту загального користування» територій, прилеглих до них, торгівельних павільйонів та інших споруджень, закріплених за підприємствами та організаціями району.
Проведено контроль за станом територій, прилеглих до підприємств, організацій, навчальних, медичних, торгівельних об’єктів з питання очистки від снігу та ожеледиці.
З метою виконання Програми реформування та підвищення якості житлово- комунальних послуг на території району проводиться аналіз житлового фонду з подальшим щотижневим проведенням ознайомлювальних зборів, а саме по вул. Висоцького, 23 – 26.01.11р., вул. Чорноморського козацтва, 97 – 25.01.11р, Дніпропетровська дорога, 108 – 27.01.11р.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питання необхідності здійснення термінових заходів по благоустрою території, необхідності проведення робіт з ліквідації звалища, а також встановлення огорожі по периметру напівзруйнованої будівлі (колишня синагога), розташованої за адресою вул. Одарія,5, паркування автотранспорту на території, прилеглій до житлових будинків № 30-48 по вул. Ат. Чепіги.
Зібрана та відправлена інформація до Інспекції з благоустрою м. Одеси щодо незакритих та неякісно закритих розкопок на території Суворовського району.
Взято участь співробітника відділу у засіданні комісії в Інспекції з благоустрою м. Одеси на розгляді питання о зносі аварійного дерева.
Прийнято участь у навчанні по правильності складання протоколів за адміністративні правопорушення, організованої представниками адміністративної комісії міста.
Проводиться інформаційна роз’яснювальна робота з мешканцями району, щодо діючого законодавства України з створень ОСББ та СОНів.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ створення ОСББ на території району.
Направлено листи керівництву КП ЖКС «Північний», ЖКС «Пересипський» для аналізу житлового фонду та надання переліку найбільш перспективних будинків для створення в них ОСББ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за грудень 2011 року, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Підготовлено інформаційний матеріал на засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та погашення заборгованості на 28 січня 2011 року; підготовка плану роботи райадміністрації на I – квартал 2011 року.
Підготовлено інформацію щодо стану складання загального графіку погашення заборгованості з виплати заробітної плати підприємствами-боржниками Суворовського району, до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено спільну роботу з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлено листи основними 100 платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовлено інформацію щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію щодо інвентаризації землекористувачів –суб’єктів господарювання, розташованих на території Куліндоровського промислового вузла м. Одеси до управління Держкомзему м. Одеси.
Підготовлено перелік харчових та переробних підприємств Суворовського району на запит управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги технікою.
Проведено спільну перевірку щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 6 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
24 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 12 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 8 відповідей громадянам та 3 державним установам;
- 3 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 3 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 1подання до суду про призначення опікуна над недієздатним громадянином;
- 2 висновка та 2 позова про доцільність позбавлення батьківських прав;
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району та обстеження прилеглої території , щодо приведення до належного санітарного стану у зв’язку із складними погодними умовами (сніг, ожеледиця).
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг.
Ведеться оновлення банку даних багатодітних сімей району, що перебувають на обліку по наданню пільг.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 3 відповіді на листи міських управлінь та 5 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведени рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.
Прийнято 2 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на
«Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 19 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 16 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 7 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(24.01.11 – 28.01.11)

 
25 січня (14:30) – на базі ОНВК № 40 відбувся семінар-практикум для педагогічних працівників Суворовського району на тему: «Проектна діяльність в закладі освіти»;
26 січня (о 14:30) – на базі юридичного ліцею пройшов семінар-практикум для педагогічних працівників Приморського району на тему: «Проектна діяльність в закладі освіти»;
26 січня (10:00) – на базі ОЗОШ № 57 відбулося засідання «Школа заступників директорів з виховної роботи» на тему: «Використання сучасних ефективних форм, методів і підтримка педагогічних пошуків та творчої ініціативи класних керівників»;
25-26 січня – в приміщені Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості відбувся міський конкурс «Очумелые ручки» для вихованців гуртків декоротивно-ужиткового мистецтва закладів освіти міста;
26 січня – в приміщені Інформаційно-методичний центр управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся тренінг «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей» для працівників закладів освіти в рамках проекту «Позитивна сім'я»;
26 січня (15:00) – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради за адресою вул. Канатна, 134 пройшло засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
27 січня (15:00) – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради за адресою вул. Канатна, 134 пройшло засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів»;
27 січня (14:30) – на базі ОНВК № 53 пройшов семінар-практикум для педагогічних працівників Малиновського району на тему: «Проектна діяльність в закладі освіти»;
27 січня (10:00) – в приміщені Інформаційно-методичний центр управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся семінар-практикум на тему: «Управління конфліктних ситуацій у школі»;
27 січня (14:30) – у приміщені Київського РМК пройшов семінар-практикум для педагогічних працівників Київського району на тему: «Проектна діяльність в закладі освіти».

  
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(24.01.11 – 28.01.11)

  
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
В соответствии с пунктом 10 распоряжения городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р «О Порядке разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы» подготовлен мониторинг выполнения городских целевых программ за 2010 год, который размещен на сайте технической поддержки Одесского городского совета.
Подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядку разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы утвержденному распоряжением городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ»:
- Программа создания страхового фонда документации города Одессы на 2011-2015 годы;
- Программа «Экологические продукты питания жителям Одессы и Одесской области на 2011-2015 годы»;
- Программа развития электротранспорта г. Одессы на 2011-2015 годы;
Во исполнение резолюций заместителя Одесского городского головы Орлова А.В. от 24.01.2011г. № 03-03/57 и от 26.01.2011 г. № 03-34/170 касательно участия представителей исполнительных органов территориальных громад в научной программе по подготовке местных и региональных инфраструктурных проектов (Проект ЕС “Поддержка устойчивого регионального развития в Украине”), на имя и.о. начальника управления капитального строительства Одесского городского совета:
- подготовлены и направлены предложения относительно участия в указанной программе.
- заполнена и направлена регистрационная форма участника вышеупомянутой программы.
Подготовлен отчет о проведена презентация результатов разработки Проекта стратегического плана экономического развития г. Одессы, которая состоялась 20 января 2011 года в 15.00 в кинозале Одесского городского совета.
Изучено обращение относительно незаконности проведения выставки-ярмарки изделий хэндмэйд “Зимняя ярмарка”. На имя и.о. начальника управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей Одесского городского совета подготовлен ответ по данному вопросу.
Проведена работа по организации встречи с представителями Агентства США по международному развитию (USAID) касательно Проекта международной технической помощи Агентства США по международному развитию USAID “Локальные инвестиции национальная конкурентоспособность” (ЛИНК), которая состоялась 27 января 2011 года в Малом зале Одесского городского совета.
Цель встречи – обсуждение целей и заданий вышеуказанного проекта, а также, ход его выполнения и перспективы в будущем.
Во исполнение резолюции от 26.01.2011 г. №03-03/70, подготовлены и направлены предложения на имя первого заместителя Одесского городского головы касательно участия в заседании регионального комитета по экономическим реформам, запланированного на 31.01.2011 г.
Проведена встреча с директором консалтинговой группы “М. Консалт” с целью определения целесообразности сотрудничества с указанной компанией. На имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлен и направлен отчет по данному вопросу.
На имя начальника главного управления внешнеэкономической деятельности и европейской интеграции Одесской областной государственной администрации подготовлен и направлен перечень инвестиционных проектов, которые находятся на стадии разработки, проектирования и реализации.
Подготовлен и направлен отчет о результатах проведения встреч с иностранными делегациями (за период с 01.01.2010 г. по 21.01.2011г.).
Во исполнение п. 2 распоряжения городского головыот от 10.12.2009 г. № 2286-01р “О порядке организации приёма иностранных делегаций, групп и отдельных иностранцев исполнительными органами Одесского городского совета и работы с ними”, на имя заместителя начальника отдела протокола Одесского городского совета направлена информация касательно встречи с представителями агентства США по международному развитию (USAID), запланированной на 27.01.2011 г.
Подготовлена информация касательно поручения председателя Одесской областной государственной администрации по протоколу № 9 заседания коллегии областной государственной администрации от 27.12.2010 года.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
Прием и систематизация утвержденных планов закупок, финансовых планов на 2011 год, отчетов по всем закупкам за 2010 год от коммунальных предприятий, коммунальных учреждений, исполнительных органов Одесского городского совета.
Рассмотрено письмо президента Всеукраинской ассоциации автомобильных перевозок о повышении тарифов на перевозку пассажиров на городских автобусах общего пользования, а также, в режиме «экспрес» и «маршрутное такси», в связи с увеличением цен на топливно-смазочные материалы. Подготовлен и направлен ответ в департамент транспортного комплекса и связи о порядке изменения тарифов.
Подготовлен проект письма Государственной администрации автомобильного транспорта Министерства транспорта и связи Украины о целесообразности исключения п. 1.7. Методики расчета тарифов на услуги пассажирского, автомобильного транспорта, утвержденной Приказом Минтранссвязи Украины от 17.11.2009 г. № 1175.

  
  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ′ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(січень 2011)

  
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значения.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди, встановлення меморіальних та пам’ятних знаків по наступним адресам: вул. Катерининська, 31/33.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Дерибасівська, 10.
Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Бєлінського, 15.
Продовження формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок».
Проведення роботи з формування реєстру та фотофіксації самовільно встановлених меморіальних дошок у м. Одесі за результатами проведення засідання історико-топонімічної комісії (від 14.01.2011р.).
Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам’яток та об’єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради (omr.gov.ua).

  

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(24.01.11 – 28.01.11)

   
Уровень сбора квартплаты составил – 118,3%, сбор платы за обслуживание лифтов – 98,2%, сбор платы за вывоз мусора – 105,1%.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена (демонтаж) светильников – 12 шт. (ул. 53-я линия - 2 шт., ул. Успенская - 1 шт., ул. Ак. Заболотного - 2 шт., ул. Бабушкина - 1 шт., ул. Дальницкая - 3 шт., ул. Тополевая - 1 шт., ул. Добровольского - 2 шт.).
- замена аварийных опор – 3 шт. (ул. Добровольского - 1 шт., ул. Ак. Заболотного - 2 шт.).
- демонтаж иллюминации –148 шт. (ул. Пушкинская - 64 шт., Приморский б-р - 52 шт., Думская пл. (городская елка) - 32 шт.).
- монтаж кабеля – 380 м (ул. Ак. Заболотного - 245 м, ул. Дальницкая 105 м, ул. Варненская 30 м).
- замена ламп – 118 шт.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 8 шт. (ул. Слободская, 42 - 1 шт., ул. Пастера, 42 - 1 шт., ул. Приморская, 18-1 шт., ул. Марсельская,16 (двор) - 1 шт., Фонтанская дор., 3/5/ул. Армейская - 1 шт., парк Шевченко - 3 шт.).
- обрезка деревьев – 54 шт. (ул. Сегедская, 6-8 - 6 шт., ул. Сегедская, 8-12 - 8 шт., ул. Светлая, 2-4 шт., парк Шевченко - 3 шт., Овидиопольская дор. - 33 шт.).
- корчевка пней – 18 шт. (ул. Дворянская/Садовая - 1 шт., ул. Нежинская, 40, 46, 66, - 3 шт., ул. Слободская, 42 - 1 шт., ул. Пастера, 42 - 1 шт., ул. Дворянская/Нежинская - 1 шт., ул. Нежинская/Торговая - 2 шт., ул. Новосельского, 38, 44, 50, 60, 64 - 5 шт., ул. Новосельского/Сеченова - 1 шт., ул. Раскидайловская, 1 - 1 шт., ул. Марсельская, 16 (двор) - 1 шт., Фонтанская дор., 3/5/ ул. Армейская - 1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

   
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(24.01.11 – 28.01.11)

  
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 140;
- кількість відпрацьованих документів – 43;
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 11;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 6;

- кількість виданих ордерів:
• планових – 5;
• аварійних – 52;
- кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 1;

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 37;
• Київський район – 19;
• Суворовський район – 27;
• Малиновський район –29;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

  

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(24.01.11 – 28.01.11)

  
В електронній базі управління знаходиться 1380 договорів оренди землі та 3165 договорів дольової участі у землекористуванні на загальну суму 108,35 млн.грн. на рік.
На нотаріальному посвідченні знаходиться 17 договорів оренди на суму 0,84 млн. гривень. 7 договорів оренди на суму 0,75 млн.грн. вже нотаріально посвідчені, підписані Одеським міським головою та готові до передачі на державну реєстрацію.
В органах Держкомзему у м.Одеса на підготовці висновків про можливість держреєстрації знаходиться 7 договорів оренди землі на суму 1,35 млн.грн., безпосередньо на реєстрацію передано З договори на суму 0,99 млн.грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 39 перевірок. З звернення громадян розглянуто з виїздом на місце. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 16 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
На чергову сесію Одеської міської ради підготовлено 13 проектів рішень. Рішення стосуються з продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення, що дасть можливість отримати понад 1,3 млн.грн.; оренди землі в частині переоформлення, поновлення договорів та внесення змін до них, що сприятиме поповненню бюджету міста на 973,6 тис.грн.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Всього прийнято 110 осіб.
Протягом тижня до управління надійшло 158 звернень, у тому числі від:
• громадян – 64 од.;
• юридичних осіб – 57 од.;
• правоохоронних органів – 37 од.

  
  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСЬКОГО ДИЗАЙНУ ТА РЕКЛАМИ
(24.01.11 – 28.01.11)

  
Управлінням з питань міського дизайну та реклами Одеської міської ради здійснюється постійний контроль за діяльністю КП «Одесреклама» у частині дотримання встановленого порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок на території м. Одеси.
Розробляються сюжети соціальної реклами для розповсюдження на не заповнених комерційною рекламою площинах. Проводяться спільно з рекламними компаніями звірки дозвільної документації. Одночасно здійснюється робота над регуляторними актами, що включені за ініціативою управління до відповідного плану роботи виконавчого комітету Одеської міської ради.
Наступного тижня планується завершення вищезазначених заходів.

  

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(січень 2011)

 
СТАН РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 327;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 122;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 76;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 27;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 373;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 272;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 302;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 31;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 3014;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 6;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 19;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу відповідно до Закону про реєстрацію) – 2607.
Взагалі за місяць проведено понад 7 176 реєстраційних дій.

Станом на 1 лютого 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 40 615 юридичних осіб;
- 99 290 фізичних особі - підприємців.

ДІЯЛЬНІСТЬ СЕКТОРІВ
Загальним сектором відділу державних реєстраторів було зареєстровано 41 звернення, з них:
- 14 звернень від юридичних осіб,
- 27 звернень від фізичних осіб.
Отримано із правоохоронних органів та державних установ – 608 документів:
- 61 документ було одержано із виконавчого комітету Одеської міської ради та Держкомітету, з них 48 документів для ознайомлення.
Із Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів було отримано 34 реєстраційні картки для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи.
Із господарського суду Одеської області було одержано 218 постанов та рішень про припинення підприємницької діяльності та банкрутства, з них:
- припинення юридичної особи – 6,
- припинення фізичної особи – 19,
- припинення шляхом банкрутства – 193.
Правоохоронними органами було здійснено 52 виїмки документів реєстраційних справ.
Документообіг у загальному секторі за місяць склав 1 503 одиниці.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 623 консультації громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 111 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні знаходиться 5 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.02.2011 р. налічує:
175 984 одиниці (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 4 051 реєстраційна справа;
- 145 реєстраційних справ прийняті для формування;
108 реєстраційних справ були видані відповідно журналів державним реєстраторам для роботи. 

      

       
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(24.01.11 – 30.01.11) 

       

Дата
Что произошло
Принятые меры
24.01.11
 
По адресу: ул. Левитана, 32 – человеку стало плохо на крыше здания.
 
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «103» в снятии трупа (гражданин 1948 г.р.,) с крыши здания
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – аварийное отключение электроэнергии
Дежурная смена обеспечила электроэнергией Департамент оборонной работы и Службу – 15-77
По адресу: ул. Дерибасовская, 12 – на тротуар, с крыши дома, падают куски льда
Дежурная смена провела ограждение опасного участка
25.01.11
 
По адресу: ул. Капитана Кузнецова, 71 –
разбит ртутный термометр
Дежурная смена собрала ртуть ~ 3гр и провела  демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Южная, 10, кв. 4 – хозяин квартиры не подает признаков жизни за закрытой дверью туалета
Дежурная смена провела вскрытие двери туалета и обеспечила доступ специалистам «Скорой помощи» к телу погибшего, 1951 г.р
26.01.11
 
По адресу: пер. Матросова, 1 – обрушилась часть стены здания жилого дома
Дежурная смена провела осмотр места обрушения части стены здания жилого дома и оградила опасный участок. Информация передана в УЖКХ
27.01.11
 
По адресу: ул.Троицкая, 50 – угроза падения ледяного нароста с карниза крыши здания
Дежурная смена провела снятие ледяного нароста с карниза крыши
По адресу: ул. Ак. Королёва,18 –
возгорание
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам МЧС в эвакуации жителей дома. Эвакуированы шесть человек, жители трёх квартир.
28.01.11
 
По адресу: пер. Маячный, 3 (Дом Ребенка №1 ) – угроза падения ледяного нароста и снега с карниза крыши здания
Дежурная смена провела снятие ледяного нароста и снега с карниза крыши
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: пер. Садовый, 7, кв. 5 – захлопнулась входная дверь. В квартире находится больная женщина
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери, обеспечив доступ сотрудников Службы «103» к пенсионерке 78-ми лет
29.01.11
 
По адресу: ул. Ицхака Рабина, 39, – угроза падения ледяного нароста и снега с карниза крыши здания
Дежурная смена провела снятие ледяного нароста и снега с карниза крыши
30.01.11
 
По адресу: пр. Шевченко, 11а - резкий неприятный запах в подъезде жилого дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. СДЯВ не обнаружено.

   

     

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 451
из них передано:
- в УЖКХ – 13,
- Оказана информационная помощь – 437,
- Ртуть – 1. 

   

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(17.01.11 – 23.01.11) 

        

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Всеукраїнська ювілейна баскетбольна ліга
27-30.01.11
м. Южний
2
Кубок України
зі скелелазіння (боулдрінг)
 „Кубок Поділля”
28-30.01.11
м. Вінниця
3
Зимова Першість
міста Одеси
з футболу
 
29.01.11
м. Одеса, 
навчально-тренувальна база „Чорноморець”
4
Регбійна ліга 
м. Одеси  
29.01.11
м. Одеса,
 СКА (спорт. зал)
5
Футбольна ліга
Андрія Голубова
30.01.11
м. Одеса,
Академія харчових технологій
6
Чемпіонат України
 з дзюдо
01-04.02.11
м. Луцьк
7
Кубок України
з художньої гімнастики
01.02 – 06.02.11
м. Луцк
8
Всеукраїнський турнір
з вільної боротьби
02.02-04.02.11
м. Кривий ріг

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(24.01.11 – 30.01.11) 
     
Дата, час
Назва та форма заходу
Місце проведення
24.01.11 12:00
Королівський корпоратив «Принц королівства солодощів» (до 235- річчя Т. Гофмана)
Бібліотека - філія №23
Чорноморського козацтва,45
24.01.11 15:00
День поезії. Зустріч з лауреатом премії ім. І.Рядченко
С.П. Лукіною
Бібліотека-філія № 4
Градоначальницька, 9
25.01.11
14:00
Вечір пам'яті «Віддали життя герої за нашу свободу»
Бібліотека-філія № 2
Градоначальницька, 9
26- 27.01.11
15:00
Літературно-пісенний вернісаж «Приходит музика к словам»
за творчістю В. Висоцького
Бібліотека-філія № 24 Фабрична, 1/2
27.01.11 13:00
Музична вітальня «Як ростуть генії» (255-річчя від дня народження Моцарта)
ЦДМБ ім. Гайдара Французький б-р , 11а
27.12.11 15:00
Засідання гуртка
«КомпАс у світі інформації
«За знаннями у віртуальний світ»
Бібліотечний інформаційний центр Катерининська, 67
27.01.11 13:30
Казкова мандрівка
«Відчиняє двері казка»
Універсальний читальний зал Єкатерининська, 67
27.01.11 14:00
Поетична акварель
«Ще не раз колись розквітну»
Бібліотека - філія № 10
Чорноморського козацтва, 169
27.01.11 14:00
Розважальна конкурсна програма
«Казкові герої нашого довкілля»
Бібліотека-філія № 1 Преображенська, 35
27.01.11 14:00
Літературна година і виставка портрет «В людях жити буду» (до 120-річчя П. Тичини)
Бібліотека-філія № 16
Новосельського,67/69
28.01.11 13:30
Мистецька година
«Таємниці картин А. Куїнджі»
Бібліотека - філія № 19
Єфімова, 12
28.01.11 12:00
У світі ляльок
«Зустріч з актрисою театру ляльок В. Чукіною»
Бібліотечний інформаційний центр Катерининська, 67
28.01.11 12:00
Дитяче свято «Подорож у країну зимових казок»
Бібліотека-філія №21
Посмітного, 33
29.01.11 12:00
Фотовиставка
«Вічна слава в кетягах калини»
(пам'яті героїв Круті в)
Бібліотека-філія №30
Кримський бульвар, 58
30.01.11 18:00
Музична година
«Чарівна флейта»
до 255 річчя В.А. Моцарта
Бібліотека-філія № 16
Новосельського, 67/69
  
   
       
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее