02:48:18   |   20 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 6

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 6

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.01.11 – 04.02.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 12 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 152 звернення громадян.

Проведено:
01.02.11
– засідання громадської комісії з житлових питань;
04.02.11 – засідання адміністративної комісії;
01 та 04.02.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (72 звернення).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за ходом виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 10.12.2011р. №1 «Про заходи щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці на території м. Одеси в зимовий період 2010-2011 рр.».
Організація участі студентів навчальних закладів в роботах з очищення від снігу та ожеледиці тротуарів та прилеглої до навчальних закладів території.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання з розкопуванням: вулиці: Софіївська, 8 (3п/м), Колонтаївська, 65 (14п/м), Князівська, 9 (4п/м), Кінна, 11 (10п/м), Пастера, 26 (4п/м), Пушкінська, 59 (10п/м), Базарна, 46 (3п/м);
- поточний ремонт освітлення: вул. Осипова,34 (10п/м);
- ремонт електропроводки: вул. Ніжинська,43 (5 п/м);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Пастера,1/3 (28 п/м), вул. Преображенська,5 (12 п/м), вул. Ніжинська,57 (8 п/м);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Софіївська, 11 (2 п/м);
- поточний ремонт із прочищення димарів та вентканалів: пров. Старокінний, 8;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (відновлення огорожі, вивезення сміття): пр-т Гагаріна, 2, вул. Старопортофранківська, 107;
- роботи з благоустрою території (розчистка наледі) – вулиці: Черняховського, 12-в, 12, 9, Піонерська, 20-а, 16-а, Преображенська, 41, 43, Ковальська, 59, Діхтярна, 7, 15, Спиридонівська, 27, Л. Толстого, 21, Тираспольська, 12, Рішельєвська, 73, В.Чорновола, 13, 15, М.Арнаутська, 23, В.Арнаутська, 95, 99, 117, 121, 57, 105, Катерининська, 81, 83, 85, Пантелеймонівська, 30, Канатна, 78, 100/1, 100/3, 100/4, Пироговська, 7/9, Артилерійська, 3-А, Старопортофранківська, 133, 135, пров. Удільний, пров. Азарова, пров. Канатний, 7, пров. Волзький, 6, 8, Б-р Французький, 12/3, пр-т Гагаріна, 2, площа Старосінна, 5;
- заміна дверей парадної: вул. Уютна,12.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
31.01-04.02.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
31.01-04.02.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Новощіпний ряд, вул. Пантелеймонівська, 52, 5-7 ст. В. Фонтану);
31.01-04.02.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території (прибирання снігу).

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 83 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 68 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 15 мешканців району.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Рішельєвська, 44/46, вул. Л.Толстого, 30, вул. М. Арнаутська, 58.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
31.01-04.02.11 – розгляд звернень громадян;
02.02 та 04.02.11 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
- обстеження земельних ділянок узбережжя Чорного моря.

Відділ соціального захисту населення:
31.01 та 02.02.11 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги;
01.02.11 – робота з довідками МЕРЦ щодо надання адресної муніципальної допомоги;
03.02.11 – підготовка письмових відповідей громадянам про призначення адресної муніципальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
31.01-04.02.11
– участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
31.01-04.02.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні опікунської ради.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
03.02.11 (14:30) – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
31.01-04.02.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
31.01.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
31.01-04.02.11 – проведення роботи із впорядкування квартирно-облікових справ;
31.01-04.02.11 – розгляд заяв громадян, депутатських звернень, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
01.02.11 – районний семінар «Використання міжпредметних зв’язків на уроках технічної праці» (ОЗОШ №56 вул. Тіниста, 1);
02-07.02.11 – проведення районного етапу змагань з волейболу (ЗОШ №77 вул. Транспортна, 12);
04.02.11 (14:30) – проведення районного конкурсу шкільних команд КВК за участю учнів ОЗОШ №№39, 122, 57 та СЗШ №121 (ЦДТ «Моряна», вул. В. Арнаутська, 3);
31.01-07.02.11 – літературний конкурс серед учнівських само врядувань в рамках проекту «Милосердя» та «Казка вчить добру» (ЦДТ «Дивосвіт», вул. Спирідонівська, 10).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.01.11 – 04.02.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 75 звернень. На особистому прийомі було прийнято 11 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 04.02.2011 р. – канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 24 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Співробітника відділу проводилася робота з керівниками підприємств, організацій, установ, ЖСК, ОСББ, відомчого житлового фонду, СОН стосовно забезпечення ними своєчасного виконання заходів з очищення від снігу та льоду і посипки піском сходів, тротуарів, пішохідних доріжок, доріг до під’їздів будинків.
Сумісно з КП ЖКС району розроблено та надано до УЖКХ та ПЕК план заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року.
Здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території, у тому числі у складі комісій УЖКХ та ПЕК із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 5 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50” було прийнято 43 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 2;
- протікання внутрішніх комунікацій – 12;
- відсутність електроенергії – 12;
- відсутність холодної води – 1;
- відсутність гарячої води – 2;
- відсутність центрального опалення – 7;
- люки на підпорі – 7;
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 38 звернень. По 5 зверненням проводиться робота.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь в роботі комісії по інвентаризації та перевірці стану готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- відправка та контроль прибуття слухачів на обласні та міські курси ЦО;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
31.01.2011р.

- розглянута інформація, яка надана КП «ЖКС «Вузівський» та КП «ЖКС «Чорноморський» щодо підприємств, організацій, установ, які несвоєчасно організували прибирання прилеглої території від снігу. Здійснено контрольний виїзд за адресами, зазначеними у листах. Відповідь надана;
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою щодо надання інформації про виявлені розкопки на території району. Відповідно до наявної інформації, дані про розкопки, які не увійшли до списку Інспекції направлено до Інспекції з благоустрою міста.
01.02.2011р.
- розглянуто листа Київського районного відділу кримінально-виконавчої інспекції УДД ПВ в Одеській області щодо внесення змін у діюче законодавство про адміністративні правопорушення у частині стягнення у вигляді громадських робіт. Інформація про зміни у діючому законодавстві направлена до КП «ЖКС Вузівський» та КП «ЖКС «Чорноморський». Відповідь надана;
- розглянуто листа УЖКГ та ПЕК Одеської міської ради, стосовно звернення голови фракції Партії Регіонів по зверненням мешканців району. Направлені листи до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, КП «Одеськміськсвітло», КП «СМЕП», КП «ЦЕПІ». Відповідь надана.
02.02.2011р.
- розглянуто листа філії «Інфоксводоканал» ТОВ «Інфокс» щодо усунення провалу на проїжджої частині вул. Дача Ковалевського та пров. Янтарний. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана;
- проведена зустріч з керівниками відомчого житлового фонду, щодо роз’яснень Правил благоустрою території міста.
03.02.2011р.
- здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується дільницею № 4 КП «ЖКС «Чорноморський». За результатами перевірки відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації.
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації.
04.02.2011р.
- здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою, яка обслуговується дільницею № 4 КП «ЖКС «Вузівський». За результатами перевірки відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації.
- розгляд листа Інспекції з благоустрою міста щодо відновлення дорожнього покриття внутришньоквартального проїзду по вул. Ак. Корольова, 88-94, вул. Ак. Вільямса. 72. Направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана.

  
Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
03.02.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 18 протоколів про адміністративні правопорушення).
04.02.11 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.
  
Юридичний відділ:
- прийнято участь у 30-и судових засіданнях;
- розглянуто та надано відповідей на 8 звернень громадян;
- прийнято участь у засіданні координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету та у засіданні адміністративної комісії;
- проведено прийом 40 громадян;
- проведено та завізовано 15 розпоряджень;
- щодня проводиться прийом у Єдиному дозвільному центрі.
  
Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- проведення зустрічі з представниками військових частин з питання погодження та затвердження планів шефської роботи на 2011 рік.
- проведення організації заходів щодо залучення учбових закладів І-ІV рівня акредитації до проведення екологічної акції «Дня довкілля».
- підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.
  
Відділ освіти:
02.02.11 – організована участь керівників закладів освіти району у засіданні філіалу Асоціації керівників шкіл України в м. Одесі;
03.02.11 – організована участь учнів 9 класу ОНВК № 84 у профорієнтаційному уроці-семінарі з питання вибору майбутньої професії, який організований Одеським міським центром зайнятості (вул. Ген. Петрова, 22-в);
04-05.02.11 – у загальноосвітніх закладах району організовані зустрічі з випускниками шкіл;
- протягом тижня організована участь переможців районного етапу конкурсу «Кращий працівник психологічної служби – 2011» у міському етапі цього конкурсу. Згідно підсумків міського етапу конкурсу «Кращий працівник психологічної служби - 2011» – І місце у номінації «Кращий соціальний педагог м. Одеси» посіла соціальний педагог ОЗОШ № 51 Антонюк Н.К.;
- протягом тижня в ОЗОШ № 86, 82 та гімназії № 9 проведений «Урок-практикум ЗНО» для випускників закладів освіти;
- забезпечена участь 12 випускників закладів освіти району ОЗОШ № 27, 78, 80, 82, ОСШ № 86, економічного ліцею та гімназії № 9 у зустрічі з представниками Національної академії Служби безпеки України, яка відбулась 05.02.2011р. за адресою: вул. Єврейська, 43;
- протягом тижня організована робота закладів освіти району щодо складання сумісних планів шефської роботи з військовими частинами;
- протягом тижня організоване проходження курсової кваліфікації педпрацівниками закладів освіти;
- протягом тижня організована участь талановитих учнів закладів освіти району в обласному засіданні МАН;
- протягом тижня організоване проведення районних етапів міських конкурсів Моральний вчинок» та «Одеса – мой город родной»;
протягом тижня проведена роз’яснювальна робота серед працівників загальноосвітніх та дошкільних закладів щодо нового Положення про педагогічну атестацію вчителів.

   
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.01.11 – 04.02.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
03.02.11 – проведення сумісного рейду о 16.30 працівників відділу у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури, дільничних інспекторів та міліції, в яких на протязі 2010 року було повторно скоєно насильство у сім’ї.
03.02.11 – проведення засідання районного методичного об’єднання вчителів історії о 14.30 на базі гімназії №5 (вул..Малиновського, 29А);
01 та 08.02.11р. – проведення заняття ансамблю «Біла акація» (о 16:00).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян з 31.01.2011р. по 04.02.2011р. надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 13 чол. на суму 91,00грн.;
• прання білизни – 23 чол. на суму 764,75 грн.;
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 808 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 45248,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.01.11 – 04.02.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 285 документів, відпрацьовано – 94 , під контролем – 15; письмових звернень – 155.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 14 відповідей на звернення підприємств та 16 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, питань роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби «0-58» УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський”, прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів .
Проведено зустріч з начальником МЖЭП «Світло» з питання опалення в будинку №45 по вул. Балтська дорога.
Ведеться підготовка пакету документів в юрдепартамент з питання захоплення території пляжу ВАТ «Третій автобусний парк» за адресою Миколаївська дорога, 142/3.
Підготовлено інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів.
Ведеться постійна робота спільно з КП „Одеські інженерні мережі” з виявлення несанкціонованого встановлення кабельних ліній.

Відділ благоустрою:
Направлені телефонограми до торгових підприємств, медичних закладів, комунальних підприємств, районного відділу освіти стосовно зняття з дахів снігових мас та бурульок.
Проведено вихід на дільниці №1,2,3,4,5,6,7,8,9 КП ЖКС «Північний» по контролю за прибиранням снігу.
Проводиться аналіз житлового фонду з подальшим щотижневим проведенням ознайомлювальних зборів, а саме по вул. Героїв Сталінграду, 20 та вул. Балківська, 32а.
Надана інформація до Інспекції з благоустрою міста Одеси щодо незакритих та неякісно закритих розкопок на території Суворовського району.
Проводиться інформаційна роз’яснювальна робота з мешканцями району з питань створення ОСББ та СОНів.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ по створенню ОСББ на території району.
Складено план роботи на лютий поточного року, стосовно проведення інформаційно-роз’яснювальних зборів з населенням на території району.
Збирається додаткова інформація для УДГ по капітальному та поточному ремонту доріг.
Проведено рейд з питання неякісної очистки тротуарів та пішохідних доріжок від снігу та ожеледиці по Дніпропетровської дорозі, пр. Добровольського, вул. Паустовського,вул. Жоліо-Кюрі, вул. Марсельська, вул. Заболотного, вул. Затонського, вул. Кишинівська, Південна дорога, вул. Ростовська, вул. Висоцького, вул. Бочарова.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району
м. Одеси за грудень 2011 року, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Підготовлена аналітична записка про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси щодо вжитих заходів по погашенню заборгованості із виплати заробітної плати станом на 28.01.2011р. та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про роботу з проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направляються листи основним платникам земельного податку.
Проведений аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.
Проведені спільні перевірки щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 20 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
- 12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 10 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 7 відповідей громадянам та 2 державним установам;
- 2 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 2 висновка та 1 позов про доцільність позбавлення батьківських прав;
- 7 розпоряджень стосовно нерухомого майна дітей.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт та 1 недієздатного громадянина.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району та обстеження прилеглої території, щодо приведення до належного санітарного стану у зв’язку із складними погодними умовами (сніг, ожеледиця).
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону України от 19.05.2009 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей» та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг з оплати за житлово-комунальні послуги та послуги зв’язку.
Ведеться оновлення банку даних багатодітних сімей району, що перебувають на обліку, по наданню пільг.
Проведено «Королівський корпоратив» до 235-річчя від дня народження Е.Т.А.Гофмана у бібліотеці № 23.
Ведеться обговорення з завідуючими бібліотек району планів проведення культурно-масових заходів для читачів.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 12 відповіді на листи міських управлінь та 2 відповіді на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведени рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 30 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 30 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 7 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(31.01.11 – 04.02.11)

 
Протягом звітного періоду управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
03.02.11 – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради відбулося засідання слухачів «Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів»;
01-04.02.11 – окремим графіком відбувся міський конкурс «Кращий працівник психологічної служби закладів освіти міста – 2011».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(31.01.11 – 04.02.11)

 
Доработаны протокольные поручения с целью усиления контроля за поставками продуктов питания в учреждениях образования и здравоохранения г. Одессы в 2011 году.
Обобщена и направлена информация о размерах дебиторской и кредиторской задолженности коммунальных предприятий по состоянию на 01.01.2011г.
Проведена работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проведена работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлена информация о ходе выполнении Плана первоочередных мероприятий социально-экономического развития города Одессы и Одесской области за 2010 год, утвержденных распоряжением Кабинета Министров Украины от 07.10.2009 года № 1262, которая направлена в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
Подготовлены предложения относительно актуальных проблемных вопросов города, которые нуждаются в решении на государственном уровне, для заседания Регионального комитета по экономическим реформам которые направлены в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
Во исполнение п. 2 п .п. 2.4 распоряжения Одесского городского головы № 2286-01р от 10.12.2009 г. «О порядке организации приёма делегаций, групп и отдельных иностранцев исполнительными органами Одесского городского головы», на имя и. о. начальника управления международных отношений, европейской интеграции и связей с Одесской диаспорой Одесского городского совета Боеву С.Ю., а также начальника организационного отдела департамента организационно-кадрового и документального обеспечения и контроля Одесского городского совета Броварскую М. В. подготовлен и направлен отчет о приеме представителей Агентства США по международному развитию (USAID), посетивших г. Одессу 27.01.2011 г.
Подготовлен отчет о результатах встречи с представителями Агентства США по международному развитию (USAID), которая состоялась 27.01.2011 г. в Малом зале Одесского городского совета.
Подготовлена и представлена информация о целесообразности сотрудничества с фондом «International ABU Development Foundation» в сфере реализации инвестиционных проектов г. Одессы.
Направлено письмо на имя руководителя Проекта международной технической помощи Агентства США (USAID) «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» Говарда Окмана относительно проведения 03 февраля 2011 г. встречи с первым заместителем Одесского городского головы.
03 февраля 2011г. – состоялась встреча первого заместителя Одесского городского головы с главным советником по вопросам стратегического планирования и экономического развития Проекта ЛИНК. Цель встречи – обсуждение состояния реализации Стратегического плана экономического развития г. Одессы, а также процесса разработки системы публично-частного партнерства в Одессе.
Подготовлен отчет о результатах проведения заседания регионального комитета по экономическим реформам, целью которого было обсуждение:
• проекта Стратегического плана повышения конкурентоспособности и экономического развития Одесского субрегиона в рамках Проекта международной технической помощи Агентства США (USAID) «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность»;
• деятельности регионального комитета по экономическим реформам в 2010 г. и плана работы регионального комитета на І полугодие 2011 г.
На имя директора департамента финансов направлены предложения относительно кандидатуры участника заседания коллегии Одесской областной государственной администрации, проведение которого запланировано на 08.02.2011 г.
Подготовлен перечень инвестиционных проектов, находящихся на стадии разработки, проектировки и реализации.
Проведена работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проведена работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Проводится работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Проводится мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
Проводится прием и систематизация утвержденных планов закупок, финансовых планов на 2011 год, отчетов по всем закупкам за 2010 год от коммунальных предприятий, коммунальных учреждений, исполнительных органов Одесского городского совета.
Подготовлен ответ на обращение председателя городского отраслевого Совета парикмахерского искусства и декоративной косметики относительно принятия участия в конкурсных комиссиях по отбору кандидатов на замещение вакантных должностей государственных служащих, деятельность которых связана с регулированием предпринимательской деятельности, согласно типовому положению о местных отраслевых советах постановления Кабинета Министров Украины от 21.05.2009 г. № 518.
Подготовлена информация о деятельности элементов бизнес-структур г. Одессы по состоянию на 01.01.2011 г.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(31.01.11 – 04.02.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 121,8%, сбор платы за обслуживание лифтов – 106,1%, сбор платы за вывоз мусора – 110,2%.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена (демонтаж) светильников – 11 шт. (Итальянский б-р - 1 шт., ул. Средняя - 1 шт., пр-т Шевченко - 4 шт., ул. Люстдорфская дор. - 1 шт., ул. Фонтанская дор. - 1 шт., ул. Ак. Королева - 1 шт., ул. Белинского - 1 шт., ул. Гераниевая - 1 шт.).
- монтаж кабеля – 385 м (ул. Ак. Филатова - 30 м, ул. Ак. Заболотного - 120 м, ул. Марсельская -105 м, ул. И. Рабина -30 м, пр-т Шевченко - 100 м).
- замена ламп – 115 шт.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 27 шт. (пр-т Шевченко, 23а - 1 шт., 3-я ст. Б. Фонтана - 1 шт., пр-т Гагарина, 4 - 1 шт., ул. Космонавтов, 20 - 1 шт., пл. Михайловская, 1 - 1 шт., ул. Ак. Заболотного, 26 - 1 шт., ул. Болгарская, 23 - 1 шт., парк Лузановка - 3 шт., сквер Щорса - 5 шт., ул. Сегедская, 6а-6б - 2 шт., ул. Княжеская, 9 - 1 шт., ул. Новосельского, 19 - 1 шт., ул. Базарная, 12-1 шт., Ольгиевский сп./пер. Митракова - 1 шт., парк Шевченко - 4 шт., сквер Олимпиец - 2 шт.).
- обрезка деревьев – 103 шт. (Овидиопольская дор.(напр. № 3/1), - 19 шт., ул. М. Говорова (вдоль парка) - 15 шт., ул. Ольгиевская/ул. Коблевская - 2 шт., ул. Садиковская, 21 (двор) - 2 шт., парк Победы - 36 шт., ул. Костанди - 29 шт.).
- корчевка пней – 6 шт. (ул. Космонавтов, 20 - 1 шт., пл.. Михайловская, 1 - 1 шт., ул. Новосельского, 19-1 шт., ул. Базарная, 12-1 шт., 3-я ст. Б. Фонтана - 1 шт., Ольгиевский сп./пер. Митракова - 1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

  

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(31.01.11 – 04.02.11)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 204;
- кількість відпрацьованих документів – 93
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 7;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 1.

- кількість виданих ордерів:
• планових – 12;
• аварійних – 55;
• загальне листування – 26.

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 24;
• Київський район – 5;
• Суворовський район – 13;
• Малиновський район – 7;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(14.01.11 – 04.02.11)

 
За звітний період було зареєстровано 155 вхідних документів: від органів державної влади – 51, юридичних осіб – 61, фізичних осіб-підприємців – 43 документа.
Направлено 19 відповідей.

Звіт по групах:
Виробнича група дозвільного відділу:
- прийнято заявок:
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 31;
• на реєстрацію технічного паспорта вивіски – 28;
- кількість відмов:
• в реєстрації технічного паспорта вивіски – 7;
- встановлено пріоритетів – 28.

Юридична група дозвільного відділу:
- прийнято участь у судових засіданнях – 5;
- проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 19;

Відділ контролю з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 3;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено:

• сюжетів соціальної реклами – 1124 шт;
• кількість демонтованих конструкцій – 0.

Протягом звітного періоду п.р. до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами перераховано 712,5 тис. гри., що складає 65,9% планових надходжень за поточний місяць.
Триває сезонне обстеження середньогабаритних рекламоносіїв (стели, лайт-постери, стаціонарні, навісні, фасадні та нестандартні рекламні конструкції площею до 15 кв.м), проводиться звірка їхніх параметрів з виданими дозвільними документами та формується відповідна база даних. За результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
В свою чергу організовано розповсюдження соціальної реклами Національного Одеського філармонічного оркестру під керівництвом Хобарта Ерла на рекламних конструкціях в межах міста, а саме:
• 200 афіш,
• 10 постерів – на сіті-лайтах 1,2мх1,8м
• 4 постери – формата 3x6м
Також організовано розклеювання 150 афіш ДГІ "Одеський цирк".

Постійно опрацьовуються заяви суб'єктів господарювання по оформленню дозвільних документів. Так, протягом звітного періоду за поданими 31 заявками на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами (21 адреса на 24 рекламоиосія) встановлено пріоритети по 16 заявкам (на 17 адрес для розташування 19 рекламних засобів) та іншим відмовлено (переважна більшість відмов – через надання неповного пакету документів).
З поданих 24 заявок про реєстрацію технічних паспортів вивісок надано 20 висновок про можливість розміщення вивісок та по 4 – надіслано відмови.
Крім того, зареєстровано – 5 технічних паспортів вивісок, відмовлено в реєстрації – 0, продовжено термін дії – 9 техпаспортів.
За вказаний період дозволи на розміщення зовнішньої реклами та на використання місцевої символіки з комерційною метою не видавались.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(31.01.11 – 04.02.11)

 
Протягом минулого робочого тижня зусилля співробітників Одеського міського управління земельних ресурсів були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
В електронній базі управління знаходиться 1384 договорів оренди землі та 3158 договорів дольової участі у землекористування на загальну суму 107,5 млн.грн. на рік.
За підсумками січня п.р. до бюджету міста надійшло 9,0 млн.грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного місяця 2010 року склав 116,9 відсотків.
На нотаріальному посвідченні знаходиться 19 договорів оренди на суму 1,22 млн. гривень. 7 договорів оренди на суму 0,75 млн.грн. вже нотаріально посвідчені, підписані Одеським міським головою та готові до передачі на державну реєстрацію.
В органах Держкомзему у м.Одеса на підготовці висновків про можливість держреєстрації знаходиться 7 договорів оренди землі на суму 1,35 млн.грн., безпосередньо на реєстрацію передано З договори на суму 0,99 млн.грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 60 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 22 доручення ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 31-му судовому засіданні з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Всього прийнято 123 особи.
Протягом тижня до управління надійшло 179 звернень, у тому числі від :
• громадян – 70 од.;
• юридичних осіб – 72 од.;
• правоохоронних органів – 37 од.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(31.01.11 – 06.02.11) 

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 212,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 111ед.
- по троллейбусу – 101,3 ед.
в выходные дни в количестве 166,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 84 ед.
- по троллейбусу – 82,5 ед.

На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 133 вагонов,
- троллейбус – 121 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей. 

  
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(31.01.11 – 06.02.11)

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
31.01.11
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
Адмиральский проспект, 32 (СОШ №4 ) – ледяной нарост на карнизе крыши школы
Дежурная смена провела снятие ледяного нароста с карниза крыши
По адресу: ул. Садовая, 11 – ледяной нарост на карнизе крыши жилого дома
Дежурная смена провела снятие ледяного нароста с карниза крыши
По адресу: пер. Пишоновский, 4, кв.8 – пожар
Дежурная смена оказала помощь работникам МЧС в тушении пожара и поиске пострадавших. Погибшая – хозяйка квартиры,1952г.р.
01.02.11
 
Пляж «Дельфин» - демонтаж самовольно установленной ограды
Дежурная смена выполняла работы согласно телефонограммы инспекции по благоустройству №117
По адресу: Соборная площадь, 6 – кот сидит на крыше здания
Дежурная смена сняла кота с крыши здания и передала его хозяевам
По адресу: ул. Маршала Малиновского, 31 – кот сидит на дереве
Дежурная смена сняла кота с дерева и передала его хозяевам
По адресу: ул. Большая Арнаутская, 100 –ледяные наросты на карнизе крыши здания
Дежурная смена провела работы по ограждению опасного участка
02.02.11
 
По адресу: Адмиральский проспект, 32 (СОШ № 4) – упала водосточная труба
Дежурная смена провела,
восстановление водосточной
трубы
Пляж «Дельфин» – демонтаж самовольно установленной ограды
Дежурная смена выполняла работы согласно телефонограммы инспекции по благоустройству №117
03.02.11
По адресу: ул. Комитетская, 14а, кв. 17 – найден металлический контейнер с ртутью
Дежурная смена изъяла металлический контейнер в котором находилась герметически закрытая стеклянная емкость с ртутью, весом ~ 20 гр
04.02.11
По адресу: ул. А.Невского, 55, кв.34 – разбит ртутный градусник
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Гайдара, 35, кв. 55 - разбит ртутный градусник
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Романа Кармена, 15 – неизвестный звук и вибрации стен в жилом доме
Дежурная смена провела обследование жилого дома.
Информация передана в УЖКХ
По адресу: ул. Болгарская, 66, кв.14 – разбит ртутный градусник
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
05.02.11
По адресу: ул. Нежинская, 47 – ледяной нарост на карнизе крыши жилого дома
Дежурная смена провела снятие ледяного нароста с карниза крыши
По адресу: ул. Жуковского, 22, кв.11 – разбит ртутный градусник
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
06.02.11
По адресу: ул. Торговая, 49, кв. 7 – ледяной нарост на карнизе крыши жилого дома
Дежурная смена провела снятие ледяного нароста с карниза крыши
По адресу: ул. Генерала Швыгина, 40, кв. 5 – ветвь дерева упала на балкон дома
Дежурная смена провела распиловку и уборки упавшей ветви дерева с балкона дома
 

 

 

 

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 453
из них передано:
- в УЖКХ – 19,
- Оказана информационная помощь – 427,
- Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 5.

  
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(31.01.11 – 06.02.11) 
    

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Всеукраїнська ювілейна баскетбольна ліга
27.01-30.01.11
м. Южний
2
Кубок України зі скелелазіння (боулдрінг)
„Кубок Поділля”
28-30.01.11
м. Вінниця
3
Зимова Першість міста Одеси з футболу
29.01.11
м. Одеса,
вул. Архітекторська,
НТБ „Чорноморець”
4
Регбійна ліга м. Одеси
29.01.11
м. Одеса,
СКА (спорт. зал)
5
Футбольна ліга Андрія Голубова
30.01.11
м. Одеса,
ОНАХТ
6
Чемпіонат України з дзюдо
01-04.02.11
м. Луцьк
7
Всеукраїнський турнір з вільної боротьби
02.02 -04.04.11
м. Кривий ріг
8
Кубок України з художньої гімнастики
01-06.02.11
м. Луцьк

      

  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(31.01.11 – 06.02.11) 

   

Дата, час
Назва та форма заходу
Місце проведення
02.02.11
12:00
Бібліографічний огляд
«Два представника
розстріляного відродження:
В. Підмогильний та Є. Плужник»
бібліотека-філія №1
Преображенська, 35
03.02.11
16:15
Лекція-концерт для учнів та батьків
ДМШ №3 «Всесвіт І.С. Баха»
з нагоди проведення конкурсу
ДМШ №3
вул. Середня, 1
03.02.11
12:00
Виставка казка
«Чарівна подорож у світ казок»
бібліотека-філія №30
Кримський б-р, 58

     

     

       

   

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее