01:00:24   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 7

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 7

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.02.11 – 11.02.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 25 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 145 звернень громадян. 

 
Проведено:
10.02.11 – засідання ради опіки та піклування;
08.02.11 – засідання Координаційної Ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси;
08 та 11.02.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (60 звернень).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за ходом виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 10.12.2011р. №1 «Про заходи щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці на території м. Одеси в зимовий період 2010-2011 рр.».

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання з розкопуванням: вул. Приморська, 29 (25п/м), пров. Воронцовський, 3 (5п/м), вул. Жуковського, 31 (10п/м), вул. Колонтаївська, 71 (4п/м), пров. Середньофонтанський, 16/18 (24п/м), вул. Сегедська, 8-а(4 п/м), вул. Армійська, 12/2(12п/м);
- поточний ремонт освітлення: пров. Маяковського, 1 (10 п/м);
- ремонт покрівлі: вул. Мусіна, 4 (15м²), пров. А. Матросова, 1 (3м²);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Рішельєвська, 56 (4п/м), вул. Колонтаївська, 34 (3п/м), вул. Канатна, 85 (10п/м), вул. Заславського, 6/8 (10п/м);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Катерининська, 51 (10п/м), пров. Середньофонтанський, 16/18 (24п/м), вул. Сегедська, 16, (4п/м), вул. Армійська, 12/2(12п/м), вул. Піонерська, 11(3п/м), Фонтанська дорога, 39 (3п/м);
- поточний ремонт водостічних труб: пров. Гвоздичний, 3 (2п/м), вул.Посмітного, 16 (3п/м), вул. Ковальська, 38 (2п/м), вул. Спиридонівська, 27 (3п/м), вул. Новосельського, 94 (2п/м);
- поточний ремонт систем ЦО: пров. Успенський, 23 (25п/м), вул.Базарна, 80 (10п/м), вул. Єврейська, 28 (3п/м);
- поточний ремонт димаря: вул.Ковальська,17 (2 п/м);
- поточний ремонт парадної: вул. Пироговська, 7/9 (встановлення парадних дверей), вул. Пироговська, 5 (скління вікна парадної), вул.Бєлінського, 15-а (ремонт замка парадної);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, ремонт зеленої огорожі, миття турнікетів, вивезення сміття): вул. Зоопаркова, 11, вул. Маріїнська, 6, пров. А. Матросова, 1, пр-т Гагаріна, 13, Фонтанська дорога, 55, 59, вул. Старопортофранківська, 107, вул.Новосельського, 108;
- здійснення косметичного ремонту пам’ятника загиблим воїнам-інтернаціоналістам та приведення території меморіального комплексу на Алеї слави у належний санітарний стан.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
07-11.02.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
07-11.02.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
07-11.02.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
07-11.02.11 – роботи з демонтажу некапітальних об’єктів по вул.Піонерській ріг Фонтанської дороги.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 73 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 77 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 13 мешканців району.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Середньофонтанська,12а, вул.Маразліївська,24, вул. Преображенська,23, вул. Канатна,50-52.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
07-11.02.11 – розгляд звернень громадян;
08.02.11 – участь в засіданні комісії департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради з питань проведення інвентаризації парковок та автостоянок у Приморському районі;
08.02.11 – участь у комісійному обстеженні парковок та автостоянок щодо дотримання у належному санітарно-екологічному стані територій місць для стоянки транспортних засобів;
09 та 11.02.2011 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;
10.02.11 – обстеження земельних ділянок узбережжя Чорного моря.

Відділ соціального захисту населення:
07 та 09.02.11 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги;
10.02.11 – підготовка письмових відповідей громадянам щодо призначення адресної муніципальної допомоги;
11.02.11 – підготовка письмових відповідей громадянам щодо надання матеріальної допомоги.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
07-11.02.11 – участь у 13 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
07-11.02.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні опікунської ради;
09.02.11 – проведення обстеження житлово-побутових умов дитини щодо визначення місця мешкання дитини.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
10.02.11 (14:30) – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
07-11.02.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
07.02.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
07-11.02.11 – проведення роботи із впорядкування квартирно-облікових справ;
07-11.02.11 – розгляд заяв громадян, депутатських звернень, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
09.02.11 – районний семінар «Формування життєвих умінь та навичок» (ОЗОШ №56, вул.Тіниста,1);
09.02.11 – семінар «Інтернет – залежність та кібер - преступність» (СЗШ №94, вул. Маразліївська, 60);
10.02.11 (13:00) – районні змагання «Ігри чемпіонів» за участю учнів закладів освіти (гімназія №1, Олександрівський пр-т, 11);
11.02.11 (12:00,15:00) – конкурс «Мистер Февраль» за участю учнів ОЗОШ №39 (ОЗОШ №39, вул. Успенська, 20);
11.02.11 (11:00) – відкриття експозиції в музеї воїну-афганцю Андреєву О.А. за участю воїнів-афганців та учнів ЗОШ №77 (ЗОШ №77, вул. Транспортна, 12);
11.02.11 (15:00) – районний етап конкурсу «Застигла музика» (ОЗОШ №16, вул. Пироговська, 25);
11.02.11 (14:00) – вистава «Снежная королева» (ЦДТ «Моряна», вул. В. Арнаутська, 3);
11.02.11 (14:00) – науково-практична конференція з правознавства за участю вчителів та учнів закладів освіти (ОНВК «Гімназія №2», вул. Гаванна, 5);
11-12.02.11 – участь в обласному етапі конкурсу-захисту робіт учнів – членів МАН (Одеський обласний гуманітарний центр, вул. Тіниста, 4);
13.02.11 (10:00) – районні збори – змагання «Рятувальні роботи на воді» за участю учнів закладів освіти (спорткомплекс ОНАХТ, вул. Канатна, 124).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.02.11 – 11.02.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 49 звернень. На особистому прийомі було прийнято 14 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 11.02.2011р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Співробітника відділу проводилася робота з керівниками підприємств, організацій, установ, ЖСК, ОСББ, відомчого житлового фонду, СОН стосовно забезпечення ними своєчасного виконання заходів з очищення від снігу та льоду і посипки піском сходів, тротуарів, пішохідних доріжок, доріг до під’їздів будинків та закладів та установ соціально-культурного призначення.
Здійснено 6 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (22 громадян);
- підготовлено відповіді на 2 скарг громадян, 14 запитів до організацій;
- участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Сектором оперативної інформації (по телефону „15-50”) було прийнято 43 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 8;
- протікання внутрішніх комунікацій – 10;
- відсутність електроенергії – 11;
- відсутність холодної води – 3;
- відсутність гарячої води – 3;
- відсутність центрального опалення – 6;
- антисанітарний стан прилеглої території – 2.
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 37 звернень. По 6 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- демонтовано стихійно встановлений кіоск за адресою: просп. Ак. Глушка, 16;
- розглянуто та надано відповіді на 16 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- участь у заняттях з правової підготовки у складі управління з НС та ЦЗН ОМР;
- надання допомоги у підготовці до проведення штабного об’єктового тренування в ТОС;
- участь в роботі комісії по інвентаризації та перевірці стану готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- розробка документів Плану основних заходів цивільної оборони району на 2011 навчальний рік;
- відправка та контроль прибуття слухачів на обласні та міські курси ЦО;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР – згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за незаконним будівництвом:
- здійснено прийом (8 громадян) з питань у сфері незаконного будівництва та вводу в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів;
- протягом тижня здійснено об’їзд району стосовно виявлення фактів самовільного будівництва;
- розглянуто та надано відповіді по 13 листам;
- проведена сумісна перевірка з представниками управління архітектури та містобудування Одеської міської ради стосовно виявлення фактів самовільного будівництва в районі.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
07.02.11
- розгляд звернення мешканців будинків № 101, 103, 105, 107, 113, 113а, 115 по Фонтанській дорозі, яке надійшло на ім’я Одеського міського голови, стосовно проведення будівельних робіт та незадовільного санітарного стану провулку. За результатами розгляду направлено листа до Приморської райадміністрації для прийняття відповідних заходів згідно з адміністративним поділенням міста;
- розглянуто звернення керівництва дитячого табору «Юний романтик» стосовно проведення капітального ремонту проїжджої частини вул. Рівності. Здійснено виїзд на місце. Підготовлено та направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана.

08.02.11
- проведення перевірки санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 6 КП «ЖКС «Чорноморський». За результатами перевірки відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації;
- розглянуто листа УЖКГ та ПЕК Одеської міської ради, стосовно результатів проведення перевірки санітарного стану території району.
- здійснення прийому громадян з питань у сфері благоустрою. Здійснено контрольний об’їзд території. Відповідь надана;

09.02.11
- підготовка проекту розпорядження Київської райадміністрації, про закріплення прилеглих підприємств, установ, організацій за зупиночними комплексами громадського транспорту. Проект розпорядження надано на узгодження відповідним службам райадміністрації;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка обслуговується діл. № 6 КП «ЖКС «Вузівський». За результатами перевірки відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації.

10.02.11
- розглянуто звернення Київського РВ м. Одеси ГУ МНС України в Одеській області, стосовно узгодження встановлення об’єктів соціальної реклами, направленої на попередження надзвичайних ситуацій. Відповідно до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про порядок розміщення зовнішньої реклами на території м. Одеси» відповідь надана;
- розглянуто звернення голови ЖБК «Вимпел-14», стосовно відсутності контейнерів для збору ТПВ у організацій, які розташовані у «будинку побуту» по вул. Левітана. Здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку. Відповідь надана.

11.02.11
- здійснення перевірки санітарного стану та стану благоустрою території приватної забудови м-ну «Чубаївка». За результатами перевірки відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації;
- проведено об’їзд території району з метою виявлення неналежного технічного стану носіїв рекламної продукції та об’єктів регулювання дорожнього руху. За результатами об’їзду направлено листа до Управління з питань міського дизайну та зовнішньої реклами.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у 36-и судових засіданнях;
- розглянуто та надано відповідей на 5 звернень громадян;
- прийнято участь у засіданні координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету та у засіданні адміністративної комісії;
- проведено прийом 35 громадян;
- проведено та завізовано 15 розпоряджень;
- щодня проводиться прийом у Єдиному дозвільному центрі.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 22-х судових засіданнях;
- проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
10.02.11 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 15 питань, з них:
6 – позбавлення батьківських прав;
1 – призначення опіки над недієздатною особою;
2 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
1 – дозвіл на підписання нотаріальних заяв;
2 – позбавлення батьківських прав та призначення опіки;
1 – призначення опіки над дитиною;
1 – влаштування дитини в дитячий державний заклад;
- заслухано 33 звіта опікунів про виконання обов’язків.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді, фізичної культури та громадських організацій:
- проведені організаційні заходи щодо підготовки відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, та з нагоди 22-ої річниці виводу обмеженого контингенту військ з території Демократичної Республіки Афганістан;
- проведена зустріч з представниками Ради ветеранів району щодо відзначення Дня Захисника Вітчизни;
- підготовка та надання інформації щодо багатодітних родин управлінню соціального захисту населення у Київському районі департаменту праці та соціальної політики.

Відділ освіти:
09.02.11 – проведені районні змагання з волейболу. За підсумками журі: І місце посіла команда ОЗОШ № 55, ІІ – ОЗОШ № 85, ІІІ – ОЗОШ № 33.
09.02.11 – актовій залі Київської райадміністрації організована зустріч керівників закладів освіти району, робітників відділу освіти району з в.о. голови Київської райадміністрації та в.о. начальника управління освіти та науки Одеської міської ради при участі заступника голови Київської райадміністрації.
10.02.11 – організована участь випускників ОЗОШ № 27, 33, 51, 65, 80 у Презентації Одеського інституту фінансів.
10-12.02.11 – організована участь переможців районних змагань з шашок у міських змаганнях за адресою: вул. Канатна, 95, Шахово-шашковий клуб.
10.02.11 – організована участь членів міської координаційної ради з питань реалізації програми «Консолідації» у черговому засіданні.
11.02.11 – організована участь переможців районного етапу МАНу у обласному етапі МАНу.
11.02.11 – організована участь членів районної батьківської ради у засіданні міської батьківської ради у інформаційно-методичному центрі управління освіти та науки Одеської міської ради за адресою: вул. Канатна,134.
12.02.11 – організована участь 150 учнів закладів освіти району: економічний ліцей, ОЗОШ № 27, 78, 80, 82, ОСШ № 86, гімназії № 9 у зустрічі з керівництвом факультуту романо-германської філології ОНУ ім. І.І. Мечникова за адресою: Французький бульвар, 24/26.
13.02.11 – організована участь команди ОЗОШ № 51 у зборах-змаганнях «Рятувальні роботи на воді» за адресою вул. Канатна,124.
Впродовж тижня проведено огляд на кращий кабінет з військової справи навчальних закладів. Підведені підсумки. Кращим кабінетом військової справи, всіма членами комісії, визнаний кабінет військової справи ОНВК «Гармонія».
Організована участь творчих колективів закладів освіти району у ІІІ міському фестивалі-конкурсі хореографічної творчості «Молодь. Грація. Краса».
Впродовж тижня організована підготовка до проведення у закладах освіти позакласних годин для учнів за темою: «Електробезпека». Матеріали для проведення уроку надані ВАТ «Електропостачальною Компанією Одесаобленерго».

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.02.11 – 11.02.11)

 

За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;

- видача дозвільних документів;
07.02.11 – проведення інформаційного огляду «У світі нових публікацій» о 12:00 на базі бібліотеки-філії №42 (вул. Ген.Петрова, 59А);
08-10.02.11 (о 14:00) – проведення профдіагностичної консультації учнівської молоді з питань вибору професії в Одеському міському центрі зайнятості (для учнів Одеської ЗОШ №18), вул. Ген.Петрова, 22-В;
08.02.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» (о 16:00) для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
09.02.11 – проведення лекції «Діловий жіночий етикет» о 13:00 на базі Одеського професійного ліцею сфери послуг Державного педагогічного університету ім. Ушинського (вул. Мельницька, 32-Д);
10.02.11 – проведення наради з заступниками директорів з навчально-виховної роботи о 14:00 на базі ОЗОШ №20 (вул. В.Терешкової, 48);
10.02.11 – проведення лекції медичної сестри на тему «Ожеледиця – небезпека для людей похилого віку» для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 24 чол. на суму 168,00грн.;
• прання білизни – 3 чол. на суму 60,00 грн.;
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 6 чол. на суму 224,00грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 808 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56560,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.02.11 – 11.02.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 215 документів,
- відпрацьовано – 61,
- під контролем – 13;
- письмових звернень – 155;
- прийнято 6 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
 

Проведено:
  
Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 28 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 9 відповідей на звернення підприємств та 12 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський”, прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів .
Взято участь у роботи комісії з питання перевірки газового обладнання у биту.
Взято участь у роботи комісії з питання перевірки землевикористання.
Взято участь у нараді в Департаменті транспортного комплексу та зв’язку з питання інвентаризації міст парковкі. Спільно с КП «Парксервіс» та Інспекцією по благоустрою м. Одеси розроблюється графік інвентаризації міст парковки.
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів.

Відділ благоустрою:
Відправлено звіт до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради на виконання распорядженням міського голови від 01.08.2008 р. №897-01р. «Про заборону спалювання сухої рослинності та сміття на території міста Одеси»
Проводиться інформаційна роз’яснювальна робота з мешканцями району з питань створення ОСББ та СОНів.
Проводиться аналіз житлового фонду з подальшим щотижневим проведенням ознайомлювальних зборів, а саме по пр. Добровольського, 94 ;вул. Чорноморського козацтва, 123.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ по створенню ОСББ на території району.
Надана інформація до Інспекції з благоустрою міста Одеси щодо незакритих та неякісно закритих розкопок на території Суворовського району.
Збирається додаткова інформація для УДГ по капітальному та поточному ремонту доріг.
Проведена підготовка інформації щодо організації «Дня довкілля».
Проведена перевірка по прибиранню прилеглих територій до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів та інших торгівельних об’єктів по вул. Чор. Козацтва, вул. От. Головатого, пос. Дзержинського, вул. Кап. Кузнецова, пр. Добровольського.
Відпрацьовані з керівництвом Крижанівської сільради питання перехрестя вул. Паустовського - пр. Добровольського та торгівельних об’єктів на Дніпропетровській дорозі.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за грудень 2011 року, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Проведено роботу з керівниками 20 підприємств району з подальшим їх запрошенням на засідання та підготовлено матеріали на засідання районної координаційної ради з питання:
- легалізації виплати заробітної плати та стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці,
- перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадмінстрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про роботу з проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направляються листи основним платникам земельного податку.
Проведений аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.
Проведені спільні перевірки щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Проведені засідання координаційної ради з питаннь легалізації виплати заробітної плати , про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, та перегляд розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 % .

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 21 судовому засіданню.
Підготовлено та направлено 22 запита та листів до різних установ та державних закладів.
19 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 9 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 12 відповідей громадянам та 8 державним установам;
- 5 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 1 позов про доцільність позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про доцільність усиновлення одним з подружжя дитини другого з подружжя;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини громадянкою України.
Проведено 3 обстеження житлово-побутових умов дітей, позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району та обстеження прилеглої території , щодо приведення до належного санітарного стану.
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону України от 19.05.2009 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей» та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг з оплати за житлово-комунальні послуги та послуги зв’язку.
Проведено зустріч з письменником С.С. Стриженюком до 80-річчя від дня народження.
Ведеться обговорення з директорами музичних шкіл, шкіл мистецтв планів сумісної діяльності у проведенні культурно-масових заходів в районі.
Проведено інвентаризацію спортивних клубів району.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 6 відповідей на листи міських управлінь та 5 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведени рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на
«Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 17 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 17 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 9 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(07.02.11 – 11.02.11)

 
5-12 лютого – в Одеському міському Палаці дитячої та юнацької творчості відбувся III-й Міський фестиваль-конкурс хореографічної творчості «Молодість, Грація, Краса». В конкурсі взяли участь 15 творчих колективів позашкільних та загальноосвітніх закладів міста;
8-10 лютого – в Одеському міському Палаці дитячої та юнацької творчості проходить міський конкурс «Чарівні узори» для вихованців гуртків декоративно-ужиткового мистецтва позашкільних та загальноосвітніх закладів міста;
8 лютого – на базі ОЗОШ № 55 відбувся семінар на тему: «Використання сучасних інформаційних технологій в удосконаленні читацьких навичок молодших школярів» для вчителів початкового навчання;
9 лютого (о 15:00 годині) – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради за адресою: вул. Канатна, 134 пройшло засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
9 лютого – на базі ОЗОШ № 39 пройшло засідання «Школи заступників директорів з виховної роботи» на тему: «Організація профілактичної роботи в школі. Рада профілактики. Нормативно-правові документи»;
10 лютого (о 15:00) годині на базі ОЗОШ № 81 пройшло засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів»;
11 лютого – на базі ОСШ № 117 відбулося засідання «Школи молодого вчителя» на тему: «Компетентнісно орієнтований підхід до навчання».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(07.02.11 – 11.02.11)

 
Подготовлена информация относительно осуществления делегированных полномочий управлением экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета в сфере социально-экономического развития и в отрасли внешнеэкономической деятельности за второе полугодие 2010 года;
Во исполнение п. п. 1.1. распоряжения Одесского городского головы № 52-01р от 30.02.2011г. «Об организации выполнения решения Одесского городского совета от 31.01.2011 г. №273-VI «Об утверждении структуры исполнительных органов, общей численности аппарата Одесского городского совета, его исполнительных органов» управлением:
- подготовлен и направлен в юридический департамент Одесского городского совета на правовую экспертизу проект «Положения об управлении экономики, промышленности и инвестиций Одесского городского совета»;
- предоставлен отчет о проделанной работе по данному вопросу;
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы Черненко С.А. № 03-34/3436 от 27.12.2010 г.:
- подготовлен и направлен на согласование проект письма на имя председателя Государственного агентства Украины по управлению национальными проектами относительно участия г. Одессы в реализации национальных проектов;
- подготовлен отчет о проделанной работе.
Подготовлена информация об участии в презентации Стратегии Европейского Союза относительно Дунайского региона.
Предоставлены предложения по сотрудничеству г. Одессы с г. Ереваном и Арменией в экономической сфере.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы № 03-34/3594 от 19.01.2011 г.:
- подготовлен и направлен ответ заявителю – представителю фонда «International ABU Development Foundation» относительно сотрудничества в сфере совместной реализации инвестиционных проектов в Одесском регионе;
- направлен отчет о проделанной работе.
08.02.11 – заседание коллегии Одесской областной государственной администрации. Цель заседания – обсуждение отчетности по выполнению областного бюджета за 2010 г., состояния утверждения местных бюджетов на 2011 г., а также ряда сопутствующих вопросов.
На запрос начальника Хаджибеевского ОМ Суворовского РО ОГУ ГУМВД Украины в Одесской области от 08.02.2011 г. № 31/20-1141, предоставлены копии отчетов КП «Культурный центр «Слободка».
Во исполнение поручения первого заместителя городского головы от 18.01.2011 г. № 03-48/исх. по вопросу организации подготовки Регламента исполнительных органов Одесского городского совета в новой редакции, были подготовлены и направлены предложения по изменениям.
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядку разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы утвержденному распоряжением городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ»:
- Городская программа обеспечения профилактики ВИЧ-инфекции, лечения, ухода и поддержки ВИЧ-инфицированных и больных СПИДом на 2011 – 2015 годы.
- Программа развития электротранспорта г. Одессы на 2011-2015 годы;
- Программа контроля за экологическо-эпидемиологическим благополучием населения, состоянием окружающей среды и соблюдения правил благоустройства города Одессы.
Работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств.
Работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 г.г., подготовлена и направлена ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за январь 2011 года.

  

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(07.02.11 – 11.02.11)

 
- Уровень сбора квартплаты составил – 112,5%,

- сбор платы за обслуживание лифтов – 98,1%,

- сбор платы за водопотребление – 98,4%,

- сбор платы за вывоз мусора – 101,2%.

 
КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена (демонтаж) светильников – 9 шт. (ул. Екатерининская - 1 шт., ул. 33-я Линия - 3 шт., ул. Мельницкая - 1 шт, ул. Ген. Цветаева - 1 шт., ул. Бугаевская - 1 шт., ул. Успенская - 1 шт., сквер Херсонский - 1 шт.).
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 1290 м (ул. 33-я Линия - 90 м., пр-т Шевченко - 60 м., ул. Кустанайская - 450 м., ул. Неделина - 270 м., ул. Жаботинского - 420 м).
- замена ламп – 129 шт.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 35 шт. (ул. Головковская, 39 - 1 шт., ул. В. Стуса, 2 - 1 шт., 4-я ст. Б. Фонтана - 2 шт., парк Шевченко - 17 шт., ул. Л. Толстого, 15-1 шт., пер. Высокий/ул. Мечникова - 1 шт., парк Лузановка - 6 шт., парк Преображенский - 2 шт., ул. Краснослободская, 63 - 1 шт., ул. Успенская, 2-2 шт., ул. Запорожская, 16 -1 шт.).

- обрезка деревьев – 89 шт. (парк Победы - 25 шт., ул. Долгая - 15 шт., Фонтанская дорога, 157-159 - 10 шт., ул. Окружная, 8/10 - 17 шт., Дальницкое шоссе - 15 шт., ул. Бруса, 5-7 шт.).
- корчевка пней – 16 шт. (ул. Головковская, 39 - 1 шт., ул. Троицкая, 26, 49-51 - 2 шт., ул. Л. Толстого, 15 - 1 шт., ул. Раскидайловская, 38 - 1 шт., ул. Пироговская (Куликовое поле) - 1 шт., ул. Базарная, 19, 54 - 2 шт., ул. Успенская, 2 - 2 шт., ул. Запорожская, 16 - 1 шт., парк Шевченко - 5 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

  

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(07.02.11 – 11.02.11)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 218;
- кількість відпрацьованих документів – 89;
- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 4;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 1;
- кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 10.

- кількість виданих ордерів:
• планових – 10;
• аварійних – 67;
- загальне листування – 12;

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 10;
• Київський район – 5;
• Суворовський район – 13;
• Малиновський район –8;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії по видаленню зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.
  

    
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(07.02.11 – 13.02.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 226,7 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 116ед.
- по троллейбусу – 110,7 ед.
в выходные дни в количестве 166,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 80 ед.
- по троллейбусу – 86,0 ед.

На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 142 вагонов,
- троллейбус – 134 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

  

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(07.02.11 – 13.02.11) 
      

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок України
з художньої гімнастики
01 – 06.02.11
м. Луцьк
2
Всеукраїнська ювілейна баскетбольна ліга
03 – 06.02.11
м. Київ
3
Чемпіонат Одеської області
з таїландського боксу
03 – 07.02.11
м. Одеса,
вул. Канатна, 112
(Спортивний комплекс
Академії харчових технологій)
4
Зимова Першість міста Одеси
з футболу
 
05.02.11 (о 12:00)
м. Одеса, вул. Архітекторська, 
навчально-тренувальна база „Чорноморець”
5
Регбійна ліга м. Одеси
05.02.11 (09:00 – 12:00)
м. Одеса,
Сільськогосподарський пров., 2
(спорт. зал СКА)
6
Чемпіонат України
з баскетболу 
 „Біла Акація”
05 – 06.02.11
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
7
Відкритий Чемпіонат
м. Одеси зі скелелазіння
(етап Кубку КДЮСШ)
05 – 06.02.11
м. Одеса,
вул. Фонтанська дор. 26,
(ЗОШ № 81)
8
Чемпіонат України
з художньої гімнастики
05 – 08.02.11
м. Харків

 

 

  

     

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(07.02.11 – 13.02.11) 
     

Дата, час
Назва та форма заходу
Місце проведення
10.02.11 15:00
Виставка одного автора «Великий рассказчик» до 180 річчя від дня народження М. Лескова).
бібліотека-філія№ 6
вул. Степова, 66
10.02.11 12:00
Покладання квітів до пам'ятника
О.С. Пушкіну з нагоди вшанування Дня пам'яті великого письменника
Думська площа
12.02.11 13:00
Згадуємо класиків
«Співці українського села:
 Л. Мартович, В.Стефаник»
бібліотека-філія №1 Преображенська, 35
12.02.11 10:00
Літературно-музичний вечір
«Весна - любов та вибір серця»
бібліотека-філія №34
с. Шевченко,
вул. Перемоги, 26
12.02.11 12:00
Святковий концерт з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав
та з нагоди 22-ї річниці виведення військ з території Республіки Афганістан
Одеській академічний Український музично-драматичний театр
ім. В.Василька
вул. Пастера, 15
  
   
  
     
   
   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 октября
День защитника Украины.
Программа

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее 14 октября в 12.00
RedBullGravityChallenge
на Приморском бульваре

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 13 октября 12:00
Художественная выставка
«Так да светит свет твой пред людьми»

Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее