02:40:46   |   17 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 8

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 8

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.02.11 – 18.02.11) 

   
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 9 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 148 звернень громадян.

Проведено:
15.02.11 – засідання громадської комісії з житлових питань;
18.02.11 – засідання адміністративної комісії;
15 та 18.02.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (55 звернень).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання з розкопуванням: вул. Осипова, 34 (5 п/м), вул. Базарна, 1 (10 п/м), узвіз Марінеско, 10 (4п/м), вул. Новосельського, 50 (15п/м), вул. Канатна, 85 (8п/м), вул. Пироговська, 7/9 (8 п/м), Французький бульвар, 21 (12п/м), вул. Транспортна, 10 (12п/м), Фонтанська дорога, 4, пр-т Шевченка, 6/3 (4п/м), вул. Черняховського, 16 (14п/м), вул. Армійська, 12/2 (12п/м), пров. Світлий, 8 (16п/м), вул. Посмітного, 25/3 (3п/м), вул. Педагогічна, 20 (1 шт.), Фонтанська дорога, 61 (6п/м), вул.Л.Шмидта, 19 (20п/м), вул. М.Арнаутська, 47 (10 м/п), вул. Пушкінська, 67 (2 м/п), вул. Старопортофранківська, 97 (6 м/п);
- поточний ремонт освітлення: вул. Ніжинська,28;
- ремонт покрівлі: вул. Осипова, 36 (20 м²), вул. Градоначальницька, 18 (6 м²), вул. Мечникова, 30 (6 п/м), вул. Новосельського, 6 (18 м²), пров.О.Матросова, 1 (22 м²), вул. М.Арнаутська, 111 (9,63 м²), пров.Книжковий, 13 (стропильна система покрівлі - 0,54 м³), пров. Єлісаветградський, 3 (5,5 м²), вул. Ковальська, 30 (6,0 м²);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. В.Арнаутська, 10 (10п/м), вул. Градоначальницька, 12 (40п/м), вул. 10-го Квітня, 4 (35 п/м), вул.Кінна, 11 (4п/м), вул. Градоначальницька, 1(6п/м), пров. Красний, 9 (3м/п), пров. Маланова, 8, кв.1, вул. Новосельського, 73, (12п/м), вул. Преображенська, 67/69 (6п/м), вул. Канатна, 85 (8п/м), Французький бульвар, 20-а (2п/м), вул.Черняховського, 16 (14 п/м), пров. Світлий, 8 (16п/м), вул. М.Арнаутська, 72 (30п/м), вул. Старопортофранківська, 143 (1п/м);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Транспортна, 10 (12м/п), вул. Армійська, 12/2 (12 м/п), пров. Світлий, 8 (16п/м), вул. Тіниста, 13-а, (8,0 м/п), пров. Світлий, 14 (5,0 м/п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Дігтярна, 10 (15м/п), вул.Спиридонівська, 2 (12,0 м/п), вул. Старопортофранківська, 105, (3,0 м/п), вул. Старопортофранківська, 97 (2,0 м/п), вул. В.Арнаутська, 84 (3,0 м/п), вул.Старопортофранківська, 97 (6,0 м/п), вул. Рішельєвська, 73 (6,0 м/п), вул.Семінарська, 26/28 (2,0 м/п), вул. Сегедська, 2, 4, 7, 11, 8, 10, 12, 16, 13, 15, 17, 21 (69,0 м/п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Розкидайлівська, 5 (3м/п), вул.Пушкінська, 6 (8п/м), вул. Катерининська, 31/33 (26 п/м), вул. Ніжинська, 71 (21п/м), вул. Середньофонтанська, 30 (12м/п), вул. Довженка, 8-а (12,0 м/п), Фонтанська дорога, 7 (11,0 м/п), вул. Сегедська, 5-а (10,0 м/п);
- поточний ремонт зі скління парадної: вул. Дігтярна, 27;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, ремонт зеленої огорожі, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Середньофонтанська, 26/28, б-р Італійський, 8, пров. Пироговський, 6, Французький бульвар, 29, вул. Середньофонтанська, 34, Фонтанська дорога, 2, вул. Сегедська, 16, вул. Армійська, 16, 12/2, вул. Генуезька, 24, вул.Черняховського, 20-б, пр-т Шевченка, 10/1, 8/4, 8/6, Фонтанська дорога, 33, вул. Педагогічна, 22, вул. Чорноморська, 4, залізничний вокзал;
- ремонт електропроводки: вул. Коблівська, 8, кв. 34 (10 п/м), вул. Черняховського, 1 (20,0 м/п).

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
14-18.02.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
14-18.02.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
14-18.02.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
14-18.02.11 – роботи з демонтажу некапітальних об’єктів по вул.Піонерській.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 73 письмових звернення від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 77 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 13 мешканців району.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Середньофонтанська, 3-5, вул. В. Арнаутська, 95, пров. Кордонний, 17, вул. Середньофонтанська, 12-а.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
14-18.02.11 – розгляд звернень громадян;
17.02.11 – участь у комісійному обстеженні парковок та автостоянок щодо дотримання у належному санітарно-екологічному стані територій місць для стоянки транспортних засобів;
16 та 18.02.11 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні;

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
14-18.02.11 – участь у 23 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
14-18.02.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
17.02.11 – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
14-18.02.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
14.02.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
14-18.02.11 – розгляд заяв громадян, депутатських звернень, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
14.02.11 – відзначення Дня Святого Валентина в закладах освіти – святково-розважальна програма (заклади освіти);
14-16.02.11 – тематичні виставки у шкільних бібліотеках, уроки пам’яті «Літопис мужності»;
15.02.11 – покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам-інтернаціоналістам у ЦПКіВ ім.Т.Г.Шевченка (учні ОСШ №94, 90, ОЗОШ №39, 43, 101, гімназії №2);
15.02.11 – покладання квітів до меморіальних дошок, присвячених загиблим воїнам-інтернаціоналістам (учні ЗОШ №77, вул. Транспортна, 12, гімназії №1, Олександрівський пр-т, 11);
16.02.11 – літературний час «Короткий праздник жизни» присвячений І.Рядченко та Б.Нечерді (ОЗОШ №105, вул. Пастера, 15);
18.02.11 – районний конкурс «Кобзар і сучасність» (СЗШ №59, вул.Канатна,89);
18.02.11 – концерт вихованців ЦДЮТ «Моряна», присвячений російським письменникам (посольство Росії);
19.02.11 – театральна вистава «Оле-Лукойле» за участю учнів закладів освіти (ДЦЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
19.02.11 – фінал районних змагань КВК (Одеський державний університет внутрішніх справ, вул. Успенська, 1).

Відділ соціального захисту населення:
14 та 16.02.11 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги;
15.02.11 – робота з довідками МЕРЦ щодо надання адресної муніципальної допомоги;
17.02.11 – підготовка письмових відповідей громадянам щодо призначення адресної муніципальної допомоги;
18.02.11 – складання актів обстеження житлово-побутових умов громадян. 
  

   
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.02.11 – 18.02.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 54 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 20 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 18.02.2011 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Організаційний відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду в.о. голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради в.о. голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- планування заходів на березень 2011 року;
- участь у підготовки та проведення заходів до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав, та з нагоди 22-ої річниці виводу обмеженого контингенту військ з території Демократичної Республіки Афганістан (замовлення квіткової продукції для урочистих покладань та підготовка грамот для активістів району);
- підготовка матеріалів по топонімам Київського району на розгляд історико-топонімічної комісії з метою подальшого введення їх до реєстру топонімів м. Одеси.
- підготовка та реєстрація розпорядження міського голови «Про виділення коштів з цільового фонду Одеської міської ради»;
- підготовка відповідей на звернення громадян за оформлення запитів до організацій.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 24 листа та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Співробітниками відділу проводилася робота з керівниками підприємств, організацій, установ, ЖСК, ОСББ, відомчого житлового фонду, СОН стосовно забезпечення ними своєчасного виконання заходів з очищення від снігу та льоду і посипки піском сходів, тротуарів, пішохідних доріжок, доріг до під’їздів будинків та закладів та установ соціально-культурного призначення.
Здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (35 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг громадян;
- участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування.

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Сектором оперативної інформації по телефону „15-50” було прийнято 34 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 10;
- протікання внутрішніх комунікацій – 6;
- відсутність електроенергії – 13;
- відсутність холодної води – 1;
- відсутність гарячої води – 1;
- відсутність центрального опалення – 1;
- антисанітарний стан прилеглої території –1;
- встановлення остіклення парадної – 1;

За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 30 звернень. По 4 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах присвячених Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав, та з нагоди 22-ої річниці виводу обмеженого контингенту військ з території Демократичної Республіки Афганістан;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- виїзд на місце надзвичайної ситуації: замінювання Іверського монастирю;
- розробка та уточнення документів комісії з питань ТЕБ та НС району;
- надання допомоги у підготовці до проведення штабного об’єктового тренування в СКТБ «Елемент» та пологовому будинку № 7;
- участь в роботі комісії по інвентаризації та перевірці стану готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
14.02.11
- розглянуто питання щодо відновлення місця проведення розкопки по пр. Ак. Глушка, 24Б. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Підготовлено та направлено листа до філії «Інфоксводоканал» ТОВ «Інфокс»;
- розглянуто звернення керівництва дитячого притулку № 1, стосовно узгодження території, яка підлягає прибиранню по вул. Терешкової, 12а. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана.
15.02.11
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка підлягає прибиранню діл. № 7 КП «ЖКС «Чорноморський». За результатами перевірки відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови рай адміністрації;
- розглянуто листа Інспекції з благоустрою міста Одеської міської ради, стосовно незадовільного санітарного стану прилеглих схилів до кооперативу «Промінь» по вул. К. Лібкнехта. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію, Голові кооперативу «Промінь» надано припис щодо прийняття заходів з наведення до належного санітарного стану прилеглих до кооперативу схилів.
16.02.11
- розглянуто звернення громадянина, стосовно функціонування пункту прийому второсировини по 18-а лінії 6 ст. Люстдорфської дороги, 25. Комісією у складі представників райадміністрації, Інспекції з благоустрою міста, СЕС району здійснено виїзд на місце. Проведено перевірку. Відповідь надана;
- проведено перевірку санітарного стану та стану благоустрою території, яка підлягає прибиранню діл. № 7 КП «ЖКС «Вузівський». За результатами перевірки відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації.
17.02.11
- участь у засіданні адміністративної комісії райадміністрації.
- проведено розгляд план-схем, наданих підприємствами, установами, організаціями для узгодження прилеглих територій, які підлягають прибиранню. За результатами розгляду відповідь надана;
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно паркування автотранспорту на території дитячого майданчику по пр. Ак. Глушка, 8-10. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Відповідь надана.
18.02.11
- проведено участь у роботі робочих груп по здійсненню контролю за санітарним станом, благоустроєм та забудовою на території району, відповідно до розпорядження Київської райадміністрації № 91 від 16.02.2011р. Робочими групами у складі співробітників райадміністрації, СЕС району, Київського РВ МВС, Київського РВ МНС, Інспекції з благоустрою міста, КП ЖКС «Чорноморський» проведено перевірку своєчасності прибирання від снігу прилеглих території до об’єктів, розташованих на ділницях № 4, 5, 6, 7 КП ЖКС «Чорноморський». Надано 12 приписів на усунення виявлених недоліків.
- розглянуто звернення громадянина, стосовно демонтажу встановленого паркану та воріт по вул. Тимірязєва, 74Б, В. Здійснено виїзд на місце. Проведено фотофіксацію. Відповідь надана.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
17.02.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 25 протоколів про адміністративні правопорушення).
18.02.11 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у 35-и судових засіданнях;
- розглянуто та надано відповідей на 3 звернення громадян;
- прийнято участь у засіданні координаційній ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету та у засіданні адміністративної комісії;
- проведено прийом 23 громадян;
- проведено та завізовано 13 розпоряджень;
- щодня проводиться прийом у Єдиному дозвільному центрі.

Відділ освіти:
15.02.11 – організована участь учнів ОЗОШ № 81 (у кількості 30 учнів) в урочистому заході з нагоди відзначення Дня виводу військ з Афганістану з покладанням квітів до закладеного каменю пам’ятника загиблим воїнам-інтернаціоналістам на 7 ст. Великого Фонтану (початок об 11.00).
15.02.11 – на телеканалі Медіа висвітлені шляхи подолання проблеми розповсюдження жорстокості серед учнів на прикладі роботи ОЗОШ № 27.
15-18.02.11 – організована участь учнів ОЗОШ № 80 та гімназії № 9 в очному етапі Всеукраїнського конкурсу “Intel-ЕкоУкраїна – 2011” національного етапу міжнародного конкурсу науково-технічної творчості школярів Intel ISEF 2011.
16.02.11 – у закладах освіти району організоване проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2010 – 2011 н.р. для учнів 9 – 11 класів.
16.02.11 – на базі ОЗОШ № 55 проведена районна науково-практична конференція за темою: „Демократія в Україні. Міф чи реальність?”.
Організована персональна виставка на базі ОЦДЮТ „Еврика” вихованки гуртка образотворчого мистецтва „Відображення” Маріч Кароліни.
16.02.11 – на базі ОЦДЮТ „Еврика” проведено чергове засідання районного учнівського самоврядування.
16.02.11 – на базі НВК № 310 організований та проведений семінар-нарада для завідуючих дошкільних навчальних закладів за темою: „Застосування методів ранньої діагностики і корекції дітей дошкільного віку з вадами у фізичному розвитку напередодні вступу до школи”.
17.02.11 – організована участь команди ОЗОШ № 82 у міському конкурсі „Стежка до генерала”.
18.02.11 – на базі ОЗОШ № 65 проведений історико-документального семінар „Непобедимая и легендарная”.
18.02.11 – ОНВК № 84 проведена І районна гра серед команд КВН ОЗОШ № 27, 78, гімназії № 9 та економічного ліцею.
18.02.11 – організована участь старшокласників у змаганнях на Першість Київського МРО ТСО України (згідно графіку).
18.02.11 – підготовлено загальне замовлення на виготовлення бланків документів про освіту випускникам 2010-2011 навчального року.
18-20.02.11 – організоване безкоштовне відвідування учнями пільгових категорій закладів освіти району вистави Цирку Кобзів у парку ім. М. Горького.
Проведені профілактичні рейди у приміщеннях закладів освіти та на територіях навчальних закладів з метою виявлення курців.
Проведено перевірку роботи шкільних сайтів.
Організовано відвідування музеїв м. Одеси учнями закладів освіти ОЗОШ № 27, 28, 33, 78, 63, 80, 89, 106 (згідно графіку).
Протягом тижня у закладах освіти проведені виховні години присвячені Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав, та з нагоди 22-ої річниці виведення обмеженого контингенту військ з території Республіки Афганістан із запрошенням ветеранів війн та військовослужбовців шефських військових частин.
Проведено перевірку електронного зв’язку з навчальними закладами району.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.02.11 – 18.02.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
14-18.02.11 – надання матеріальної допомоги воїнам Афганцям та членам сімей загиблих Афганців, присвяченої до Дня пам’яті воїнів – інтернаціоналістів для підопічних територіального центру та мешканців району у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
14.02.11 – проведення відвідування музею ім..Ак. В.П. Філатова учнями ОЗОШ №31, 60;
15,22.02.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» о 16:00 для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
15-16.02.11 – проведення профілактичної роботи з батьками, підлітками та молоддю, які вчинили насилля та згідно Подання Малиновського РВ ОГУ УМВД України в Одеській області знаходяться у відділі;
16.02.11 – проведення до Дня Святого Валентина розважальної програми для студентської молоді району «Формула кохання» о 16:00 у кафе «Сонячне» (вул..Ак.Філатова, 29);
17.02.11 – проведення сумісного рейду працівників відділу, дільничних інспекторів та міліції у сім’ї, в яких на протязі 2010 року було повторно скоєно насильство у сім’ї;
18.02.11 – поздоровлення працівників центральної дитячої бібліотеки з 120 річницею з дня існування (пров. Книжковий, 1А).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 11 чол. на суму 77,00грн.;
• прання білизни – 21 чол. на суму 698,25 грн.;
• банні послуги – 4 чол. на суму 80,00 грн.;
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 6 чол. на суму 224,00грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 808 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56560,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.02.11 – 18.02.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 138 документів, відпрацьовано – 55, під контролем – 18; письмових звернень – 96; прийнято 6 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
По відповідним напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 31 відповідь на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 8 відповідей на звернення підприємств та 10 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський”, прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів .
Взято участь у роботи комісії з питання перевірки газового обладнання у биту.
Проведено зустріч представників Суворовської РА, Одеської ТЕЦ, КП «ЖКС «Пересипський» з керівництвом кожвендіспансера по вул. Воробйова, 26 з питання нормалізації опалення.
Проведено зустріч представників Суворовської РА, КП «ЖКС «Пересипьський» та БМУ-12 з питання обстеження житлового будинку по вул. Церковна, 29 та передачі у комунальну власність м. Одеси.
Взято участь у засіданні конкурсної комісії з проведення конкурсів на право укладання договорів оренди будівель (споруд, приміщень), які є комунальною власністю.
Взято участь у комісії по інвентаризації міст парковок спільно с КП «Парксервіс» та Інспекцією по благоустрою м. Одеси.
Взято участь у комісії по обстеженню будинку №84/2 по вул. Дніпропетрівська дорога з питання підтоплення підвального приміщення.
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів.

Відділ благоустрою:
Проводиться інформаційна роз’яснювальна робота з мешканцями району з питань створення ОСББ та СОНів.
Проводиться аналіз житлового фонду з подальшим щотижневим проведенням ознайомлювальних зборів, а саме по вул. Ген. Бочарова,38 , вул. От. Головатого, 18.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ по створенню ОСББ на території району.
Надана інформація до Інспекції з благоустрою міста Одеси щодо незакритих та неякісно закритих розкопок на території Суворовського району.
Проведена перевірка по прибиранню снігу з територій, прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів та інших споруд в мікрорайоні «Пересипський» по вул. Чорноморського козацтва, вул. От. Головатого, Миколаївської дорозі, вул. Одарія, вул. От. Чепіги. Видано 17 приписів.
Проведено організація робіт по прибиранню безгосподарних територій по вул. Ак. Заболотного, 47, 45, 51.
Проведено перевірка території по вул. Гер. Сталінграду, 26, 28, 32, 30, 14, 16 з питання зняття рекламної продукції із стовпів.
Проведено обстеження вул. Кінноармійська, вул. Шестакова, вул. Наклонна з питання розкопок, перекриття проїзду по вул. Шестакова.
Взято участь у ліквідації звалищ по вул. Затонського,1,3,5.
Взято участь у роботі топонімній комісії в міськвиконкомі .
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питання обстеження аварійних дерев, розташованих по вул. Чорноморського козацтва, 34, 75, вул. От. Чепіги, 12, з питання необхідності здійснення термінових заходів по ремонту сходин та виконання робіт з ліквідації звалища на території 2-го Лиманчика, виявлення відповідального за прибиранням прилеглої території орендних приміщень, розташованих по вул. Балківська, вул. Краснослобідська.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за грудень 2011 року, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Проведено обробка інформації та підготовка протоколів за підсумками засідань районної координаційної ради з питань: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі з ставкою нижче 3 %.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направляються листи основним платникам земельного податку.
Проведення роботи з ДПІ у Суворовському району щодо надання інформації по підприємствам району з метою виконання вимоги районної прокуратури.
Проведений аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.
Проведено спільну перевірку щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Підготовлено інформацію про виконання протоколу доручень, щодо результатів роботи робочої групи з обстеження території району, з метою виявлення земельних ділянок, які використовуються без правоустановчих документів та землекористувачів, які не платять за землю.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 19 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 17 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
25 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 15 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено :
- 6 відповідей громадянам та 3 державним установам;
- 5 розпоряджень про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 2 інформації на вимогу прокурора.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району та обстеження прилеглої території , щодо приведення до належного санітарного стану .
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону України от 19.05.2009 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей» та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг з оплати за житлово-комунальні послуги та послуги зв’язку.
Проведено книжкова виставка до 105-ої річниці від дня народження Агнії Барто (1906-1981) у бібліотеці № 29 (вул. Лузанівська, 67).
Проведено виставка-роздум «Глобальна місія ООН: сприяння розвитку та поваги людської гідності» у бібліотеці № 30 (вул. Кримська, 58).
Проведено районне свято до Дня святого Валентина «Незвичайна пара» у БТЮ «Тоніка» та ЦДЮТ «Зоресвіт».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь та 7 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведени рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів та підрозділів райадміністраціі щодо звернень громадян на
«Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 20 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 20 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 10 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(14.02.11 – 18.02.11)

 
16 лютого – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся семінар-практикум на тему: «Профілактика синдрому емоційного вигорання».
16 лютого (о 15:00) – у приміщені ДНЗ № 173 пройшло засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів».
17 лютого (о 15:00) – у приміщені Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості відбувся міський конкурс-гра для старшокласників «Стежка до генерала» - до Дня виводу військ із Афганістану та Дня захисника Вітчизни.
17 лютого – у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся семінар-практикум на тему: «Профорієнтаційна робота в школі»;
17 лютого (о 15.00) – на базі ОЗОШ № 56 пройшло засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів».
17 лютого (14:30-16:30) – у приміщені ОНВК «Гімназія № 2» пройшов семінар на тему: «Різні навчальні стилі-творчий та ефективний підхід до викладання англійської мови молодшим школярам» за участю автора підручника для учнів початкової школи «Fly High» - Jeanne Perret, представника видавництва «Didier» -Delegue Cedric Frinn.
17 лютого – на базі ОНВК № 53 відбулося практичне заняття на тему: «Арт-терапія за допомогою ліплення глиною».
18 лютого (10:00-13:00) у приміщені інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся семінар на тему: «Творчий та ефективний підхід з новітніми технологіями до викладання французької мови у початковій, середній та старшій школі».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(14.02.11 – 18.02.11)

 
Подготовлен и направлен в Главное управление агропромышленного комплекса мониторинг относительно объемов закупок и уровня средневзвешенных оптово-закупочных цен на основные виды продуктов, согласно установленной формы.
Во исполнение протокола поручений, данных первым заместителем Одесского городского головы на заседании городской рабочей группы по вопросам легализации выплаты заработной платы и занятости населения 28.01.2011г. – в адрес департамента труда и социальной политики направлена информация по основным показателям финансово-хозяйственной деятельности бюджетообразующих предпритий города.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 17.02.2011 г. № 03-33/148 относительно письма облгосадминистрации от 11.02.2011 г. № 02-25-968 по вопросу обеспечения постоянного мониторинга региональных балансов спроса и предложения основных видов продовольственных ресурсов, подготовлена соответствующая информация для управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей.
В телефонном режиме была проведена телефонная беседа с председателем правления ОАО «Одесский каравай» относительно предпосылок возникновения социальной напряженности через имоверную остановку указанного предприятия и подготовлена соответствующая информация для управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителей. Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлены предложения в части внесения изменений в Программу комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы, утвержденную постановлением Кабинета Министров Украины от 30 октября 2004 года № 16044.
Подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядка разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы, утвержденному распоряжением городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ»:
- Программа обеспечения противопожарной защиты домов повышенной этажности и высотных домов на 2011- 2016 годы;
- Программа развития электротранспорта г. Одессы на 2011-2015 годы;
- Программа контроля за экологическо-эпидемиологическим благополучием населения, состоянием окружающей среды и соблюдения правил благоустройства города Одессы;
- Программа иммунопрофилактики и защиты населения города Одессы от инфекционных болезней на 2011-2015 годы;

Рассмотрено обращение председателя Фракции Партии регионов Одесского городского совета Труханова Г.Л. касательно включения в состав Экономического совета при Одесском городском голове ряда кандидатур – депутатов-членов Фракции Партии регионов.
На имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлены и направлены предложения по данному вопросу;
Изучены материалы касательно сотрудничества с французской компанией «СЕТЕК Интернасьональ» по вопросу проектирования проекта строительства участка «Север-Центр» магистрали «Север-Юг».
Подготовлена и направлена на имя директора департамента финансов Одесского городского совета информация касательно исполнения п. п. 4.5. (в части привлечения инвестиций в экономику города Одессы) распоряжения головы Одесской областной государственной администрации от 17.01.2011 г. № 17/А-2011 «Об одобрении проекта решения областного совета «Об областном бюджете на 2011 г.»;
Подготовлена информация касательно создания и внедрения системы «Единое инвестиционное окно».
Подготовлена информация касательно подготовки проекта распоряжения городского головы «О доработке стратегического плана экономического развития г. Одессы в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность»;
14.02.11 – В Доме Представительств (пер. Санаторный, 2) состоялось проведение презентации Стратегии Европейского Союза относительно Дунайского региона. В мероприятие приняли участие Посол Европейского Союза в Украине; эксперты Европейского Союза; представители Одесской областной государственной администрации; головы постоянных комиссий областного и городского совета, представителей ВУЗов, общественных организаций, научных сотрудников и СМИ.
Проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009г. № 03-04/исх.
Проводится работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Проводится мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
Во исполнение распоряжения городского головы от 14.10.2010 г. № 2130-01р «О создании городского отраслевого Совета предпринимателей в сфере парикмахерского искусства и декоративной косметики», при содействии управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности, 14 февраля т.г. прошло очередное заседании отраслевого Совета.
Представлена информация о выплате заработной платы работников и копии отчетов 1-ПВ за январь 2011 года коммунальных предприятий.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(14.02.11 – 20.02.11)

 
Протягом минулого робочого тижня зусилля співробітників Одеського міського управління земельних ресурсів були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
В електронній базі управління знаходиться 1121 договір оренди землі на загальну суму 78,74 млн.грн. на рік.
З січня по 17 лютого п.р. до бюджету міста надійшло 13,0 млн.грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 187,6 відсотків.
Передано пакетів документів (договорів оренди землі) для нотаріального посвідчення, орендна плата по яким складає 1,41 млн. гривень. Підготовлено 4 пакета документів для нотаріального посвідчення.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 20 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 36 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 28-ми судових засідань з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Всього прийнято 191 особа.

 
Протягом тижня до управління надійшло 372 звернення, у тому числі від:
- громадян – 120 од.;
- юридичних осіб – 147 од.;
- правоохоронних органів – 105 од.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(14.02.11 – 18.02.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 70,2%, сбор платы за обслуживание лифтов – 52,2%, сбор платы за водопотребление – 74,9%, сбор платы за вывоз мусора – 44,7%.

КП «Одесгорсвет»:
- замена (демонтаж) светильников – 19 шт. (ул. Дубовая Роща - 1 шт., ул. Банковская - 1 шт., ул. Базарная - 2 шт, ул. 1-й Амундсена - 1 шт., Херсонский сквер - 3 шт., ул. Ак. Заболотного - 6 шт., ул. Ак. Королева - 5 шт.).
- монтаж воздушной линии и кабельной линии - 335 м (ул. И. Рабина - 45 м., ул. Ак. Заболотного - 60 м., ул. Ак. Филатова - 65 м., ул. 1-й Амундсена - 35 м., ул. Спартаковская - 35 м., 1-й кв. ЮЗР - 25 м., ул. Жаботинского - 70м).
- замена опор – 1 шт. (ул. Ак. Вильямса)
- замена ламп – 115 шт.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 23 шт. (14 ст. Люстдорфской дор. - 1 шт., ул. Запорожская, 15,18,22,32а - 5 шт., парк Шевченко - 2 шт., сквер Старобазарный - 2 шт., Овидиопольская дрога - 1 шт., ул. Центральный аэропорт - 1 шт., парк Преображенский - 1 шт., Лесопарк Аэропорта - 3 шт., ул. Ак. Филатова, 27 (двор) - 1 шт., Люстдорфская дор., 125 (двор) - 1 шт., Фонтанская дор., 4/1 - 1 шт., сквер Луч - 1 шт., ул. Лазарева, 27
- 1 шт., ул. Балковская, 3/1 (двор) - 2 шт.
- обрезка деревьев – 28 шт. (ул. Косвенная/ул. Средней - 8 шт., ул. Степовая, 18-20 - 5 шт., ул. Степовая, 16 - 3 шт., пл. Алексеевская, 7-9 - 11 шт., Люстдорфская дор., 27 - 1 шт.).
- корчевка пней – 43 шт. (парк Шевченко - 4 шт., ул. Запорожская, 15,18,22,32а - 5 шт., ул. Базарная, 45 - 1 шт., ул. Ольгиевская, 27 - 1 шт., ул. Осипова, 17,42,48,30,33 - 6 шт., сквер Старобазарный - 2 шт., ул. Центральный аэропорт - 3 шт., ул. Пантелеймоновская, 7,95 - 2 шт., ул. Екатерининская, 53, 62 - 2 шт., ул. Утесова, 3,8,11,13 - 6 шт., Лесопарк аэропорта - 3 шт., Фонтанская дор., 4/1 - 1 шт., Фонтанская дор. (вдоль сквера) - 5 шт., сквер Луч - 1 шт., ул. Лазарева, 27 - 1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций. 

   

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(14.02.11 – 20.02.11)
 

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
14.02.11
 
По адресу: ул. Баштанная,13 –
упавшее дерево перегородило
вход в дом
Дежурная смена оказала помощь участнику ВОВ Иванову В.М. в распиловке и уборке упавшего дерева
По адресу: ул. Бреуса, 61/ 4, кв.78 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Ришельевская, 3 – Штормовым ветром сорвало железные листы с крыши здания
Дежурная смена провела
работы по восстановлению
кровли крыши. Угроза падения листов ликвидирована
15.02.11
 
По адресу: ул. Лейтенанта Шмидта, 18, кв. 17 – заклинило замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь хозяину квартиры, инвалиду II группы в открытии входной двери
Парк им. Т. Г. Шевченка – мероприятия посвященные дню вывода войск из Афганистана
Дежурная смена обеспечила бесперебойным электропитанием мероприятия посвященные дню вывода войск из Афганистана
16.02.11
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Софиевская, 13 – обрушение элементов фасада здания
Дежурная смена установила ограждение опасного участка
По адресу: ул. Балковская, 139/а, кв.8 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела   демеркуризацию помещения
17.02.11
По адресу: ул. Паустовского угол
пр-та Добровольского –мужчина упал в колодец тепломагистрали
Дежурная смена совместно с патрулем МВД извлекла пострадавшего (БОМЖ) из колодца и передала его специалистам «Скорой помощи»
По адресу: ул. Дерибасовская, 12, кв. 21 – неприятный запах в подъезде жилого дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. СДЯВ не обнаружено
18.02.11
По адресу: ул. Ак.Вильямса, 54/3, кв.7 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
19.02.11
По адресу: ул. Окружная, 8 – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул.Краснова, 14, кв.64 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
20.02.11
По адресу: ул.Ак. Вильямса, 44, кв.35 – кольцо на безымянном пальце руки вызвало отек
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с пальца руки

 

      
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 437
из них передано:
- в УЖКХ – 13,
- Оказана информационная помощь – 419,
- КП «ГорЗелентрест» – 1,
- Ртуть – 4. 

    
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(14.02.11 – 20.02.11) 

      

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Відкритий Чемпіонат України з кульової стрільби
07-15.02.11
м. Львів
2
Кубок України
з ушу (таолу)
09-11.02.11
м. Дрогобич
3
Всеукраїнська ювілейна баскетбольна ліга (5 тур)
10-12.02.11
м. Одеса, Пушкінська, 49
4
Всеукраїнська ювілейна баскетбольна ліга (2 тур)
11-13.02.11
м. Одеса, Пушкінська, 49
5
Чемпіонат Одеської області
 з боксу
10-13.02.11
м. Одеса, ул. Філатова, 29А
6
Кубок України зі скелелазіння
(1 етап, трудність, швидкість)
11-13.02.11
м. Харків
7
Зимова Першість міста Одеси
з футболу
 
12.02.11 о 10:00
м. Одеса,
вул. Архітекторська, навчально-тренувальна база „Чорноморець”
8
Чемпіонат України
з дзюдо
13-16.02.11
м. Луцьк

     

      

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(14.02.11 – 20.02.11)
 
      

Дата, час
Назва та форма заходу
Місце проведення
14.02.11
Бесіда біля виставки:
«Через віки – з любов'ю»
бібліотека-філія № 32 Піонерська, 5а
15.02.11
12:00
Усний журнал до дня рідної мови «Язык родной, дружи со мной»
бібліотека-філія № 12 Фонтанська дорога, 116
15.02.11
12.00
Мовознавчий урок:
«Рідне слово – чисте джерело»
Бібліотека-філія № 47 Люстдорфська дор., 146/1
15.02.11 14:00
Інформаційна година «Яскраві представники європейського живопису: А.Дюрер, Б.Челліні, П.Ренуар, П.Пікассо»
Бібліотека-філія №1
вул. Преображенська, 35
15.02.11
17:00
Літературно-музичний вечір пам’яті творчості Л.Українки «А би не ранила, так, смерть моя нікого, як ранило мене моє життя»
бібліотека-філія №33 Французький б-р, 22
15.02.11
Літературний портрет «Вогняна донька Прометея» (140 років від дня народження Лесі Українки)
бібліотека-філія №42
вул. Генерала Петрова, 59а
16.02.11
Літературне свято: «Поетична творчість Агнії Барто» (105 років від дня народження)
бібліотека-філія №32
вул. Піонерська, 5а
17.02.11
12:00
Усний журнал «Мово! Пресвята богородице нашого народу!»
(до Дня рідної мови)
бібліотека-філія№2
вул. Градоначальницька, 9
17.02.11
15:00
Дитячий ранок «Іграшки на всі часи»
(105 років від дня народження
А.Л. Барто)
ДНЗ№190
бібліотека-філія №13
вул. Чубаївська, 43
17.02.11
11:00
Подорож усвіт казки –
«Зимова казка»
Бібліотека-філія №47 Люстдорфська дор. 146/1
18.02.11
10:00
Усний журнал
«Мови різні – душа одна»
(до Дня рідної мови).
ЦМБ ім. Франка
Книжний пров., 1а
18.02.11
13:30
Екологічна година: «Енергозберігання вдома та на підприємстві»
бібліотека-філія №1
вул. Преображенська, 35
18.02.11
16:00
«...Должны смеяться дети и в мирном мире жить!..» – концерт учнів шкіл естетичного виховання
(до Дня захисника Вітчизни)
Одеська спеціальна музична школа ім. проф. П.Столярського
Сабанеев міст, 1
19.20.11
14:00
Концерт ансамблю гітаристів ДМШ №6, присвячений Дню захисника Вітчизни.
ДМШ №6
Люстдорфська дор., 152а
19.02.11
Пізнавальний урок «Если завтра мой язык исчезнет, я готов сегодня умереть...» (до Дня рідної мови)
абонемент ЦМБ ім. Франка Книжний пров., 1а
20.02.11
Літературна вітальня «Служить всегда, служить везде – вот дело чести гражданина»
(до Дня захисника Вітчизни)
абонемент ЦМБ ім. Франка Книжний пров., 1а
20.02.11
 10:00
Виставка – роздум «Глобальна місія ООН: сприяння єдності та поваги людської гідності»
бібліотека- філія №30 Кримський б-р, 58
20.02.11
.
Відкритий перегляд:
«День рідної мови кожного дня»
бібліотека-філія №41
вул. 25-ї Чапаєвської дивізії, 5а

      

   

   

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее