17:45:49   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 9

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 9

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.02.11 – 25.02.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 14 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 140 звернень громадян.

За звітний період проведено:
22.02.11
– засідання Координаційної Ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси;
24.02.11 – засідання ради опіки та піклування;
25.02.11 – засідання адміністративної комісії;
22 та 25.02.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (48 звернень).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.

КП ЖКС:
- поточний ремонт освітлення: пров. Гвоздичний, 4 (6 шт.);
- ремонт покрівлі: вул. Ковальська, 30 (6,0 м²);
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пр-т Шевченка, 11-а (15,0 м/п), Фонтанська дорога, 61 (4,0 м/п), пров. Єлісаветградський, 8/10 (3,0 м/п);
- ремонт підкачки водопостачання: вул. Тіниста, 10 (8,0 м/п), вул.Л.Шмідта, 19 (1 насос);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Пантелеймонівська, 15 (6,0 м/п), Французький б-р, 29 (20,0 м/п), вул. Пироговська, 7/9 (25 м/п), пр-т Шевченка, 23 (6,0 м/п), вул. Піонерська, 14 (8,0 м/п), вул. Педагогічна, 46-а (5м/п), вул. Л. Шмідта, 8 (5,0 м/п);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Сегедська, 19-а (1,0 м/п), пров. Світлий, 14 (5,0 м/п), вул. Спиридонівська, 18/24 (9,0 м/п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пироговська, 19 (2,0 м/п), вул.Пироговська, 7/9 (3 м/п), вул. Сегедська, 2, 4, 7, 11 (15 м/п), вул.Рішельєвська, 73 (8,0 м/п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Канатна. 101-в (24м/п), вул.Сегедська, 10 (4,0м/п), вул. Сегедська, 16 (2,0м/п), вул. Армійська, 10 (2,0 м/п), вул.Сегедська, 5-а (10,0 м/п);
- роботи з прочистки ливневої каналізації: вул. Л. Шмідта, 11 (1 шт);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, ремонт зеленої огорожі, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Тіниста, 13 (2 шт.), вул. Посмітного, 33 (1 шт.), вул. Посмітного, 20 (1 шт.), вул. Чорноморська, 4 (1 шт.), вул. Діхтярна, 19 (3 шт.);
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Отрадна, 7 (1 шт.), пров. Гвоздичний, 4 (27,0 м/п), Фонтанська дорога, 45 (1 шт), вул.Спиридонівська, 12 (15,0 м/п).

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
21-25.02.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
21-25.02.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
21-25.02.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території.

Відділ контролю за самовільним будівництвом:
За звітний період на розгляд до відділу надійшло 75 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 67 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 13 мешканців району.
Проведено комісійне обстеження за фактами самовільного будівництва на території району за адресами: вул. Пастера,46, пров. Воронцовський,8, вул.В.Арнаутська,32.

Відділ соціально-економічного розвитку та планування:
21-25.02.11 розгляд звернень громадян;
22 та 24.02.11 – участь у комісійному обстеженні парковок та автостоянок щодо дотримання вимог чинного законодавства;
23 та 25.02.11 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
21-25.02.11 – участь у 10 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
21-25.02.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
24.02.11 (о 14:30) – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
21-25.02.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
21.02.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
21-25.02.11 – розгляд заяв громадян, депутатських звернень, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
21-23.02.11 – відзначення Дня захисника Вітчизни із запрошенням ветеранів та військовослужбовців: проведення уроків пам’яті «Літопис мужності», виховних годин «Захисник Вітчизни – гордість та слава України», оформлення тематичних виставок у шкільних бібліотеках, проведення святкових вогників, «Дня відкритих дверей» у підшефних військових частинах, покладання квітів до братських поховань, пам’ятних місць, меморіалів (заклади освіти);
21-23.02.11 – благодійні акції “Ми поруч з Вами” та “Турбота”: відвідування на дому та вручення подарунків ветеранам, поздоровлення ветеранів, які закріплені за закладами (заклади освіти);
21.02.11 (о 14:30) - святкова концертна програма вихованців ЦДЮТ «Моряна» для ветеранів ВВВ в санаторії «Салют»;
23.02.11 (о 14:00) – святкова концертна програма вихованців ЦДЮТ «Моряна» присвячена Дню захисника Вітчизни (Одеський державний університет внутрішніх справ, вул.Успенська,1);
24.02.11 (о10.30) – всеукраїнський дистанціонний семінар-практикум «Реалізація стратегічних завдань розвитку позашкільної освіти шляхом моделювання управлінської діяльності» (ЦДЮТ «Дивосвіт», вул.Спиридонівська, 10);
24.01.11 (об 11:00) – зустріч лідерів учнівського самоврядування «Від лідера в школі до лідера в суспільстві» за участю учнів ОЗОШ №16, 77, 79, 57 (ОЗОШ №79, Водопровідна,13);
25.02.11 (14:00) – районний конкурс «Нумо, хлопці» (ЦДЮТ «Дивосвіт», вул.Спиридонівська, 10);

Відділ соціального захисту населення:
21 та 23.02.11 – прийом громадян щодо надання адресної муніципальної та матеріальної допомоги;
24.02.11 – підготовка письмових відповідей громадянам щодо призначення адресної муніципальної допомоги;
25.02.11 – підготовка письмових відповідей громадянам щодо надання матеріальної допомоги.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.02.11 – 25.02.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 48 звернень. На особистому прийомі було прийнято 16 громадян.

Співробітниками загального відділу організована робота з попереджуючого контролю. Станом на 25.02.2011 р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.

Організаційний відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду в. о. голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради в. о. голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка плану заходів щодо відзначення Міжнародного жіночого Дня;
- підготовка та участь у загальноміських заходах та проведення районних заходів до Дня захисника Вітчизни (замовлення квіткової продукції для урочистих покладань та підготовка грамот для активістів району);
- підготовка відповідей на звернення громадян за оформлення запитів до організацій.

Відділом житлово-комунального господарства за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Співробітниками відділу проводилася робота з керівниками підприємств, організацій, установ, ЖСК, ОСББ, відомчого житлового фонду, СОН стосовно забезпечення ними своєчасного виконання заходів з очищення від снігу та льоду і посипки піском сходів, тротуарів, пішохідних доріжок, доріг до під’їздів будинків та закладів та установ соціально-культурного призначення.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (24 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги громадян;
- участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;

Відділ обліку та розподілу житла:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- видано довідок, запитів – 9 громадянам.

Сектором оперативної інформації по-телефону „15-50” було прийнято 41 звернення громадян з наступних питань:
- протікання зовнішніх комунікацій – 8;
- протікання внутрішніх комунікацій – 9;
- відсутність електроенергії – 14;
- відсутність холодної води – 2;
- відсутність гарячої води – 3;
- відсутність центрального опалення – 3;
- забиття каналізації –1;
- відключення газу по стояку – 1;
За всіма зверненнями інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. Відпрацьовано 30 звернень. По 11 зверненням проводиться робота.

Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення:
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- участь в комісії по проведенню «Санітарної п’ятниці»;
- розглянуто та надано відповіді на 15 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення:
- розробка та уточнення документів комісії з питань ТЕБ та НС району;
- надання допомоги у підготовці до проведення штабного об’єктового тренування в СКТБ «Елемент» та пологовому будинку № 7;
- участь в роботі комісії по інвентаризації та перевірці стану готовності до використання захисних споруд, які розташовані на території району;
- відпрацьовування звітів, доповідей та донесень в управління з НС та ЦЗН ОМР - згідно табелю термінових та строкових донесень.

Відділ по контролю за благоустроєм та санітарним станом:
21.02.11

- здійснено виїзд у складі комісії для проведення обстеження території, яка підлягає відновленню по вул. Ак. Філатова, 1. За результатами виїзду складені відповідні доручення про об’єм робот по відновленню зеленої зони;
- розглянуто звернення мешканців по Люстдорфській дорозі, 217-231, яке надійшло на ім’я Одеського міського голови, стосовно облаштування тротуару. Здійснено виїзд на місце. Направлено листа до Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Відповідь надана.
22.02.11
- розглянуто звернення ОСББ «Білий Дом», стосовно узгодження облаштування декоративної огорожі прибудинкової території по просп. Ак. Глушка, 32. Здійснено виїзд на місце. Проведено обстеження. Відповідь надана;
- підготовка інформації на ім’я першого заступника міського голови, стосовно виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.09.2009р. № 943 «Про визначення підприємств та переліку видів суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт».
23.02.11
- розглянуто звернення громадянина, яке надійшло на «Телефон довіри Одеського міського голови», стосовно облаштування зупиночного комплексу по вул. 25-ї Чапаївської дивізії, 3/1. Відповідно до інформації Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради відповідь надана;
- розглянуто листа Департаменту транспортного комплексу та зв’язку Одеської міської ради по зверненню депутата Одеської міської ради з питання облаштування зупиночного комплексу по вул. Терешкової, 12. Здійснено виїзд на місце. Відповідь надана.
24.02.11
- розглянуті план-схеми, які подані підприємствами, організаціями, установами для узгодження території, яка підлягає прибиранню. За результатами розгляду відповідь надана;
- проведено перевірку санітарного стану території, яка прибирається силами про рабської дільниці № 3 КП «Міськзелентрест». За результатами перевірки відповідна доповідна надана на ім’я заступника голови райадміністрації.
25.02.11
- прийнята участь у роботі робочих груп по здійсненню контролю за санітарним станом благоустроєм та забудовою на території району. Робочими групами у складі співробітників райадміністрації, СЕС району, Київського РВ МВС, Київського РВ МНС, Інспекції з благоустрою міста, КП ЖКС «Чорноморський» проведено перевірку своєчасності прибирання від снігу прилеглих території до об’єктів, розташованих на ділницях КП ЖКС «Чорноморський» та КП «ЖКС «Вузівський». Надано 16 приписів на усунення виявлених недоліків.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
25.02.11 – надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 35-и судових засіданнях;
- проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
24.02.11 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 27 питань, з них:
7 – позбавлення батьківських прав;
2 – призначення опіки над недієздатною особою;
4 – дозвіл на дарування житла за участю дітей; 
2 – дозвіл на реєстрацію народження дитини;
3 – вирішення спорів між батьками;
2 – влаштування дітей до ДДЗ;
1 – дозвіл на ПМПК;
- заслухано 50 звітів опікунів про виконання обов’язків;
- підготовлено 2 позовні заяви про позбавлення батьківських прав.

Відділ освіти:
16.02.11
– у закладах освіти району організоване проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2010 – 2011 н.р. для учнів 9 – 11 класів.
22.02.11 – на базі ОНВК № 84 проведена ІІ районна гра команд КВН між командами ОЗОШ № 63, 65, ОНВК № 84 та ОНВК „Гармонія”. За підсумками журі І місце посіли команди ОНВК „Гармонія” та ОНВК № 84.
Організовано відвідування музеїв м. Одеси учнями закладів освіти ОЗОШ № 27, 28, 33, 78, 63, 80, 89, 106 (згідно графіку).
Підведені підсумки районного етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості серед учнів 7-9-х класів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів району «Зоологічна галерея».
Впродовж тижня проведена перевірки закладів освіти ОЗОШ № 33, 55, 80 з питання „Про стан роботи закладів освіти з питань профілактики правопорушень серед неповнолітніх та запобігання шкідливим звичкам в учнівському середовищі”
Підведені підсумки районного етапу міського конкурсу учнівської творчості серед учнів 1-11-х класів ЗНЗ району «Кобзар і сучасність» з номінацій: «Декоративно – прикладне мистецтво» та «Юні художники - ілюстратори»
Впродовж тижня у закладах освіти району проведені заходи з нагоди відзначення Дня захисника Вітчизни:
- проведення святкових заходів (концерти, спортивні змагання та інші) із залученням представників шефських військових частин;
- проведення уроків мужності із запрошенням ветеранів Великої Вітчизняної війни;
- організація привітання ветеранів Великої Вітчизняної війни та військовослужбовців шефських військових частин зі святом;
- проведення конкурсів малюнків, виставок художньої літератури у шкільних бібліотеках;
- проведення зустрічей з ветеранами різних війн у шкільних музеях ОЗОШ № 27, 55, 63, 65, 82, 85, 106 та ОНВК № 84
- організація відвідування Музею Південно-територіального управління Державної прикордонної служби України
Організована участь команд ОЗОШ № 27 та ОСШ № 86 у обласних змаганнях „Ігри чемпіонів”.
Підведенні підсумки конкурсу «Застигла музика» (архітектура Одеси), який організований в рамках міського фестивалю «Одеса – мой город родной».
Організована участь керівників шкільних проектів (10 осіб від району) у зустрічі з Всеукраїнським експертом конкурсу благодійних проектів „Добро починається з тебе”, викладачем ЦІПО Тараненко К.В.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.02.11 – 25.02.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;

21.02.11 – прийняття участі у зустрічі КУ «Центральна міська бібліотечна система для дорослих» о 11.00 з питання проведення підсумків роботи бібліотек за 2011 рік (пров. Книжковий, 1А);
21.02.11 – проведення підведення підсумків конкурсу творчих робіт учнів «Кобзар і сучасність» на базі ОЗОШ №46 (вул..Космонавтів, 70);
22.02.11 – проведення лекції лікаря «Туберкульоз. Профілактика, діагностика, лікування» о 10.00 та о 15.00 – для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
23.02.11 – проведення лекції лікаря «Педікульоз, короста. Профілактика, діагностика, лікування» о 10.00, 11.00, 12.00 для підопічних територіального центру у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62);
23.02.11 – проведення тематичних книжкових виставок та бесід на базі бібліотек району, присвячених Дню захисника вітчизни;
23.02.11 – проведення виступу хору ветеранів Малиновського району (вул. Гайдара, 13);
23.02.11 – проведення спортивного свята «Козацькі розваги» о 12.00 на базі Одеського технікуму залізничного транспорту (Олексіївська площа, 17), присвяченого Дню захисника Вітчизни;
24.02.11 – проведення виховної години в ОЗОШ №18 (вул. Прохорівська, 46) , присвяченої відзначенню Дня виведення військ із Афганістану;
24.02.11 – проведення сумісного рейду працівників відділу, дільничних інспекторів та міліції у сім’ї, в яких на протязі 2010 року було повторно скоєно насильство у сім’ї;
24.02.11 – проведення вітання з 101 річницею з дня народження мешканку району гр..Чернікову М.В., яка мешкає за адресою: Олексіївська площа, 1, кв.2;
25.02.11 – о 14.00 проведення дня відкритих дверей в Одеському педагогічному коледжі (для учнів ЗОШ №100).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за лютий поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 60 чол. на суму 420,00грн.;
• прання білизни – 108 чол. на суму 3823,75 грн.;
• банні послуги – 10 чол. на суму 200,00 грн.;
• ремонт взуття – 15 чол. на суму 150,0 грн;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 43,00грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 808 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 226240,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.02.11 – 25.02.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 112 документів, відпрацьовано – 39, під контролем – 14; письмових звернень – 89; прийнято 6 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
 

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 33 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 9 відповідей на звернення підприємств та 10 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено обстеження території КП «ЖКС «Північний» та КП ЖКС „Пересипський”, прилеглої до підприємств, організацій та торговельних об’єктів .
Взято участь у роботи комісії з питання перевірки газового обладнання у биту.
Взято участь у комісії по інвентаризації міст парковок спільно с КП «Парксервіс» та Інспекцією по благоустрою м. Одеси.
Взято участь у комісії по обстеженню будинків №59/2, 59/1, 59 по вул. Ак. Заболотного з питання неякісного теплопостачання .
Проведено виїзд за адресою: вул. Нежданова, 11А з питання самовільного будівництва гаражу сусідом.
Взято участь у зустрічах депутата Кіктенко О.М. з мешканцями житлових будинків: Дніпропетровська дорога, 108; вул. Кримська, 80,82,84; вул.Ген. Бочарова, 23,27,29, 43,45,53,55 .
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів, звірки з питання роботи кас по прийму комунальних платежів у районі.

Відділ благоустрою:
Проводиться інформаційна роз’яснювальна робота з мешканцями району з питань створення ОСББ та СОНів.
Надана щотижнева інформація до УЖКГ і ПЕК Одеської міської ради стосовно стану справ по створенню ОСББ на території району.
Надана інформація до Інспекції з благоустрою міста Одеси щодо незакритих та неякісно закритих розкопок на території Суворовського району.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району
м. Одеси за грудень 2011 року, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Проведено підготовка аналітичної записки про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси щодо вжитих заходів по погашенню заборгованості із виплати заробітної плати станом на 25.02.2011р. та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено засідання координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, та з питання перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі з ставкою нижче 3 %.
Проведено аналіз заходу та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадміністрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень та лютий 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направляються листи основним платникам земельного податку.
Проведення роботи з ДПІ у Суворовському району щодо надання інформації по підприємствам району з метою виконання вимоги районної прокуратури.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.

Відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 20 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 16 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
24 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 12 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 9 відповідей громадянам та 6 державним установам;
- 2 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 3 розпорядження про присвоєння дитини прізвища, імені та по батькові;
- 4 розпорядження про призначення опіки над дітьми-сиротами;
- 5 розпоряджень щодо відчуждення житла, яке належить дітям;
- 1 інформація на вимогу прокурора;
- 2 згоди на обстеження лікарем-психіатром дітей, які залишились без батьківського піклування.
Проведено 1 обстеження житлово-побутових умов недієздатного громадянина.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури:
Проведено бесіди з керівниками медичних закладів району та обстеження прилеглої території , щодо приведення до належного санітарного стану .
Постійно ведеться роз’яснювальна робота серед багатодітних родин щодо вступу в дію нового Закону України от 19.05.2009 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей» та збору необхідного пакету документів для оформлення пільг з оплати за житлово-комунальні послуги та послуги зв’язку.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 4 відповіді на листи міських управлінь та 5 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведени рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 11 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 11 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 9 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(21.02.11 – 25.02.11)

  
21-25 лютого – в закладах освіти міста відбувся XI міський фестиваль-конкурс «Пісня в солдатській шинелі»;
23 лютого – у приміщені ДНЗ № 307 пройшло засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
24 лютого – в приміщені інформаційно-методичного центру пройшло засідання слухачів «Школа резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів»;
25 лютого – на базі ОСШ № 117 відбулося засідання «Школи молодого вчителя» на тему: «Теорія навчання: дидактичні форми та методи навчання, контроль та оцінювання знань»;
25 лютого – у приміщені готель «Моцарт» пройшов семінар на тему: «Навчання англійської лексики учнів середньої школи».

 

УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(21.02.11 – 25.02.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 89,4%,
- сбор платы за обслуживание лифтов – 76,8%,
- сбор платы за водопотребление – 85,6%,
- сбор платы за вывоз мусора – 69,1%.

КП «Одесгорсвет» :
- замена (демонтаж) светильников – 2 шт. (Люстдорфская дорога).
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 798 м (ул. Достоевского - 198 м, ул. Неделина - 70 м, ул. Жаботинского - 70 м, парк Шевченко - 130 м, ул. Бригадная - 330 м).
- замена ламп – 112 шт.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 76 шт. (ул. Космонавтов, 25/3 - 1 шт., ул. Костанди, 4 - 1 шт., Николаевская дор. (дом Павловых) - 1 шт., пр-т М. Жукова/ул. Ак. Вильямса - 1 шт., 14-я ст. Люстдорфской дороги - 1 шт., 13-я ст. Б. Фонтана - 1 шт., ул. Ген. Цветаева, 76 - 1 шт., ул. Л. Толстого/ул. Дегтярная, 27 - 1 шт., пр-т Добровольского, 48 - 1 шт., ул. Щеголева, 3 - 1 шт., ул. С. Перовской/ул. Весенней - 1 шт., ул. Ак. Филатова, 14 (двор) - 1 шт., ул. Трудовая, 9 - 1 шт., ул. Затонского, 17 (двор) - 1 шт., пр-т Добровольского, 138 (двор) - 1 шт., ул. Бочарова, 52 (двор) - 1 шт., сквер Красный - 1 шт., ул. Известковая, 81 (двор) - 1 шт., ул. Писарева/ул. Абрикосовой - 1 шт., 7-я ст. Б. Фонтана (сквер) - 1 шт., ул. Прохоровская, 35 -1 шт., Фонтанская дор., 9-1 шт., ул. Генуэзская, 24 - 1 шт., ул. Дегтярная, 19 -1 шт., парк Победы - 1 шт., сквер Олимпиец - 1 шт., парк Шевченко - 5 шт., Приморский б-р (склоны) - 1 шт., пр-т Добровольского, 3-1 шт., ул. 8-го Марта, 137-1 шт., ул. Агрономическая/ул. Воробьева - 1 шт., ул. Терешковой, 16-1 шт., ул. Долгая, 113-1 шт., ул. Бунина (под мостом) - 2 шт., сквер Мизикевича - 1 шт., сквер Космонавтов - 2 шт., ул. Космонавтов, 11-3 шт., ул. Новосельского, 78-80 - 1 шт., парк Преображенский - 4 шт., Добровольского пр-т, 126, 155 (двор) - 2 шт., ул. Марсельская, 2 (двор) - 2 шт., Николаевская дор., 309 (двор) - 1 шт., пр-т Добровольского, 6 - 1 шт., сквер Молодежный - 7 шт., ул. Ольгиевская, 19-1 шт., парк Лузановка - 4 шт., пр-т Шевченко, 4 (сквер) - 8 шт.).
- обрезка деревьев – 23 шт. (ул. Костанди - 15 шт., ул. Степовая,10 - 8 шт.).
- корчевка пней – 11 шт. (ул. Прохоровская, 35 - 1 шт., Фонтанская дор., 9,9-6 - 2 шт., ул. Генуэзская, 24 - 1 шт., сквер Олимпиец - 1 шт., ул. Утесова, 11,16-3 шт., ул. Новосельского, 78- 80 - 1 шт., пр-т Добровольского, 6 - 1 шт., ул. Ольгиевская, 19-1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(21.02.11 – 25.02.11)

 
Во исполнение резолюции начальника управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности относительно обеспечения постоянного мониторинга региональных балансов спроса и предложения основных видов продовольственных ресурсов, в соответствии с письмом Одесской областной государственной администрации от 11.02.2011г. № 02-25-968 и письма Минэкономики Украины от 01.02.2011 г. № 3706-25/44 относительно выполнения абзаца 2 подпункта 3 пункта 6 протокола заседания Кабинета Министров Украины от 26.01.2011 г. № 7, подготовлены и направлены соответствующие запросы на предприятия г. Одессы.
Подготовлены и направлены на имя первого заместителя городского головы предложения относительно решения Совета регионов при Президенте Украины от 24.01.2011 г. по вопросам экономических приоритетов государственной региональной политики на 2011г. и роли национальных проектов в ускоренном развитии регионов.
Изучено предложение директора фирмы «MG Star Inc» по странам СНГ и Восточной Европы относительно обеспечения кредитования строительных объектов и проектов по реконструкции предприятий на территории г. Одессы;
Подготовлен перечень инвестиционных проектов, которые находятся на стадии разработки, проектирования и реализации.
Проведена работа по организации встречи первого заместителя Одесского городского головы с первым заместителем председателя Одесской областной государственной администрации – председателем Одесской городской организации работодателей.
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовка экспертной оценки проекта Программы развития электротранспорта г. Одессы на 2011-2015 годы на соответствие Порядку разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы, утвержденному распоряжением городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р и решением Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ».
Во исполнение п. 3 протокола поручений, данных городским головой № 03-446/исх. от 24.04.2009 г., проводилась работа с исполнительными органами Одесского городского совета по предоставлению ими реестра договоров на приобретение товаров, работ, услуг.
Проводилась работа по анализу фактического расходования исполнительными органами Одесского городского совета средств, в соответствии с пунктом 2 протокольных поручений первого заместителя городского головы по вопросам организации финансово хозяйственной деятельности коммунальных предприятий и исполнительных органов Одесского городского совета от 10.01.2009 г. № 03-04/исх.
Во исполнение протокольного поручения, данного первым заместителем городского головы от 23.09.2009г. № 03-1031/исх., проводится работа по анализу заявок и согласование платежных документов на приобретение товаров (услуг), работ коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета, оплата которых производится за бюджетные средства.
Во исполнение п. 3 протокольного поручения, данного первым заместителем городского головы от 23.09.2009г. №03-1031/исх. проводится мониторинг рынка товаров (услуг), работ, которые потребляются коммунальными предприятиями, учреждениями и исполнительными органами Одесского городского совета.
С целью усиления контроля за поставками продуктов в учреждения здравоохранения и образования, подготовлены и направлены запросы в управление здравоохранения и управление образования о необходимости предоставлять информацию о динамике оплаты за поставки продуктов в учреждения здравоохранения и образования в разрезе организаций, определенных на тендере.
Рассмотрено обращение ОСМД «Черноморская мрия» по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу ул. Академика Вильямса, 59/7. Заявителям был подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение председателя правления ОСМД «Виктория-А» по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Куйбышева, 28. Заявителю был подготовлен и направлен ответ.
Рассмотрено обращение по вопросу предоставления информации о действующих тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: 2-й Бассейный пер., 5. Заявителю подготовлен и направлен ответ.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ′ЄКТІВ
КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(лютий 2011)

 
1. Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
2. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
3. Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
4. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значения.
5. Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
6. Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
7. Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
8. Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
9. Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
10. Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
11. Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди, встановлення меморіальних та пам’ятних знаків по наступним адресам: вул. Дерибасівська, 20; вул. Буніна, 33; вул. Канатна, 81.
12. Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Пушкінська, 6, кв. 21.
13. Обстеження об’єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Велика Арнаутська, 55; вул. Ю.Олєші, 10 ріг Буніна, 8; Французьський бульвар, 20; вул. Ніжинська, 40; вул. Базарна, 7; пров. Лермонтовський, 13.
14. Продовження формування переліку комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок, розташованих у м. Одесі згідно п.3 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 29.07.08 р. № 883 «Про результати роботи комісії з інвентаризації комплексів і пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дощок».
15. Проводиться робота з формування реєстру та фотофіксації самовільно встановлених меморіальних дошок у м. Одесі згідно п.4 протоколу доручень в.о. заступника міського голови Фабрикант С.С. від 21.01.2011 р. № 03-65/вих. за результатами проведення засідання історико-топонімічної комісії 14.01.2011р.
16. Проводиться робота з підготовки документації щодо утримання об’єкта культурної спадщини, пам’ятки історії Одеського Кафедрального Спасо-Преображенського Собору в м. Одесі.
17. Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам’яток та об’єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради (omr.gov.ua).

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(21.02.11 – 25.02.11)

 
Протягом минулого робочого тижня зусилля співробітників Одеського міського управління земельних ресурсів були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
В електронній базі управління за скоригованою інформацією (станом на 25.02.2011р.) знаходиться 1118 договорів оренди землі на загальну суму 78,49 млн.грн. на рік.
З січня по 25 лютого п. р. до бюджету міста надійшло 17,35 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 130,1 відсотків.
Висновок та проходження процедури державної реєстрації договорів оренди землі на загальну суму 21,41 млн. грн., у тому числі:
1. Договори оренди землі, що отримані з державної реєстрації (відомості про отримані договори оренди землі передані у податкові служби міста для нарахування орендної плати), у кількості 63-х, на суму 16.29 млн. грн.;
2. Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в кількості 14-ти, на суму 2,59 млн. грн.;
3. Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 8-ми, на суму 1.91 млн. грн.;
4. Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 5-ти, на суму 0.62 млн. грн.

Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у кількості 17-ти, на суму 1,66 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у к-сті 5-ти. На суму 0,1 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 17 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 27 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 14-ти судових засідань з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю.
Прийнято на особистому прийомі – 141 особа, з 50-ма здійснювалась робота у телефонному режимі.

Протягом тижня до управління надійшло 169 звернень, у тому числі від:
Громадян – 66 од.;
юридичних осіб – 63 од.;
правоохоронних органів – 40 од.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(04.02.11 – 25.02.11)

 
За звітний період було зареєстровано 139 вхідних документів:
- від органів державної влади – 74,
- юридичних осіб – 35,
- фізичних осіб-підприємців – 30 документів.

Направлено 32 відповіді.

Звіт по групах:

 
Виробнича група дозвільного відділу:
- прийнято заявок :
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 15;
• на реєстрацію технічного паспорта вивіски – 13;

- кількість відмов:
• в реєстрації технічного паспорта вивіски – 2;
- встановлено пріоритетів – 12.

Юридична група дозвільного відділу:
- прийнято участь у судових засіданнях – 5;
- проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 10;

Відділ контролю КП "Одесреклама" з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 30;

- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено:
• сюжетів соціальної реклами – 580 шт;
• кількість демонтованих конструкцій – 0.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(21.02.11 – 27.02.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 226,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 116 ед.
- по троллейбусу – 110 ед.
в выходные дни в количестве 167,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 83 ед.
- по троллейбусу – 84,5 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 318 005 грн.
- по троллейбусу – 260 258 грн.

На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 141 вагон,
- троллейбус – 128 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(21.02.11 – 27.02.11) 

    

Дата
Что произошло
Принятые меры
21.02.11
 
По адресу: ул. Пишоновская, 5 – большая ветвь дерева упала на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
22.02.11
 
По адресу: ул. Маразлиевская, 22 – пожар
Дежурная смена совместно
с сотрудниками МЧС провела эвакуацию жильцов дома: - 6 человек из них двое детей. При пожаре погибла хозяйка кв. 5, 1956 г.р.
По адресу:Среднефонтанский пер,16/18 – мужчина упал в придомовой приямок
Дежурная смена провела
извлечения мужчины (БОМЖ) из придомового приямка и передала его сотрудникам 14 бригады Скорой помощи
23.02.11
 
По адресу: ул. Краснова, 14, кв. 64 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела замер проб воздуха на наличие паров ртути. В воздухе наличие паров ртути не обнаружено
 
По адресу:ул. Прохоровская, 52, кв. 26 – обрушения штукатурки потолка (3м2)
Дежурная смена провела осмотр квартиры, в которой произошло обрушение штукатурки потолка. Результаты осмотра переданы в УЖКХ
24.02.11
По адресу: ул. Нежинская, 67/69, кв.22 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
25.02.11
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул.Героев Сталинграда, 14, кв.8 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная оказала помощь хозяйке квартиры пенсионерке Крымской А.И., 1936 г.р., в открытии входной двери
26.02.11
По адресу: пер. 3-й Аэродромный, 4 – авария на водопроводе
Дежурная смена оказала помощь в ликвидации аварии на водопроводе
По адресу: ул.Ромашковая, 97 – собака застряла в решетке ограждения
Дежурная смена извлекла собаку породы «Алабай» из решетки ограждения и передала ее хозяевам
По адресу: ул. Бунина, 13, кв.1 - разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртури ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Ген.Петрова, 47, кв.13 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртури ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
27.02.11
По адресу: пер. Светлый, 14, кв.165 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения

  
 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 436
из них передано:
- в УЖКХ – 13,
- Оказана информационная помощь – 417,
- КП «ГорЗелентрест» – 1,
- Ртуть – 5.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(21.02.11 – 27.02.11)
  

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір 
з вільної боротьби „Дружба”
17-22.02.11
м. Бровари
2
Кубок України зі скелелазіння (боулдерінг)
18-20.02.11
м. Кам’янець - Подільський 
3
Всеукраїнська юнацька волейбольна ліга 
18-20.02.11
м. Дніпропетровськ
4
Зимовий Чемпіонат м. Одеси 
з маунтенбайку  
19.02.11
м. Одеса,
траса „Здоров’я”
(р-н ресторану „Глечик”)
5
Зимова Першість міста Одеси з футболу 
 
19.02.11 (об 11:30)
м. Одеса, вул. Архітекторська, навчально-тренувальна база „Чорноморець”
6
Дитяча ліга м. Одеси 
з регбі 
19.02.11 (09:00-12:00)
м. Одеса,
 СКА (спорт. зал)
7
Відкрита Першість Одеської області зі скелелазіння
19-20.02.11
м. Южний
8
Чемпіонат Одеської області зі спортивної акробатики 
22-23.02.11
м. Білгород-Дністровський
9
Чемпіонат України 
з бадмінтону   
22-27.02.11
м. Дніпропетровськ
10
Чемпіонат України
з боксу
22-28.02.11
м. Енергодар
11
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга 
24-27.02.11
м. Южний
12
Чемпіонат України зі стрибків на батуті 
22-25.0211
м. Миколаїв
13
Чемпіонат Одеської області  
з дзюдо
20.02.11
м. Одеса,
 (ЗОШ № 86)

   

    

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(21.02.11 – 27.02.11) 

 

Дата, час
Назва та форма заходу
Місце проведення
21.02.11 18.00
Концерт вокального ансамблю «Неваляшки» ДШМ №4
для учнів та їх батьків
ДШМ №4
вул. Маршала Жукова, 11а
21.02.11 14.00
Виставка одного портрету «Життєдайний талант» (140 р. Від дня народження Л. Українки)
Бібліотека-філія № 6
вул. Степова, 66
21.02.11 14.00
Виставка одного портрету «Життєдайний талант»
(140 р. від дня народження Л. Українки)
Бібліотека-філія № 6
Степова, 66
21.02.11
14.00
Бесіда біля книжкової виставки «Дамські штучки чи література?..»  
(до міжнародного Дня рідної мови)
бібліотека-філія №13 Чубаївська,43
22.02.11 17.00
Шефський концерт учнів ДШМ №5 для дітей учбово-виховного комплексу №58
Учбово-виховний комплекс №58, з поглибленим вивченням окремих предметів
Старосенна площа, 5
22.02.11 10.00
Виставка-портрет- «Обернуся в легенду...» (До Дня Народження Лесі Українки)
бібліотека-філія № 47 Люстдорфська дор., 146/1
23.02.11 15.00
Шефський концерт учнів ДШМ №5 в шпиталі    інвалідів ВВВ, присвячений Дню захисника Вітчизни.
Шпиталь для інвалідів ВВВ
вул. Бєлінського, 2
23.02.11 11.00
Огляд «Ми Вам довірим Батьківщину» до Дня Захисника Вітчизни
Бібліотека ім. І.Франка Книжний пров., 1-а
23.02.11
Літературний портрет «Прапороносець правди і краси»
(65 р. Твору «Прапороносці» О. Гончара).
Бібліотека-філія № 3
Червонослобідська, 40
23.02.11 12.00
«Мужні та відважні»
(урок мужності до дня захисника Вітчизни)
інтернат №3
бібліотека-філія № 12 Фонтанська дор. 116
23.02.11 14.00
Урок патріотичного виховання «Збройні сили України – історія та сучасність»
бібліотека-філія № 13 Чубаївська,43
23.02.11
«Загиблі на чужині» – до дня захисника Вітчизни – презентація книги
бібліотека-філія №28
проспект Гагаріна,16а/3
23.02.11 14.00
Патріотична година
«В годину честі і слави»
бібліотека-філія №16 Новосельського,69/71
23.02.11 13.30
Портал інформаційний
«Хлопчакам про воєнну славу».
Бібліотека-філія №1 Преображенська,35
24.02.11 13.00
Лекторій для батьків СШ №78 викладачів ДМШ №6 «Музика очима дитини»
СШ № 78
Люстдорфська дор., 152
24.02.11 15.00
Літературно-музична композиція. «Ні я жива! І буду вічно Жити».
Бібліотека-філія № 6
вул. Степова, 66
24.02.11
«Казки для малят» – вистава учнів ДМШ №8 в школі-інтернаті №87 для слабозорих дітей
Школа-інтернат №87
 для слабозорих дітей
вул. Рєпіна, 1
24.02.11 12.00
Година цікавої інформації: «И якорь-кошка, и «Звезда»
бібліотека-філія № 45
вул. Корольова, 71/1
24.02.11 14.00
Літературні читання «Любов-одна, її обличчя різні» (Любовна лірика)
бібліотека-філія № 47
Люстдорфська
дор.146/1
24.02.11 14.00
Літературно-музична композиція «На крилах пісень» (140 років з дня народження Л. Українки 100 років поемі «Лісова пісня» )
бібл іотека-філ ія№ 16 Новосельського, 69/71
24.02.11 15.00
Проміжний етап конкурсу «Внесення змін до символіки територіальної громади міста Одеси»
Муніципальна
художня галерея
Сабанєєв міст, 3
24.02.11
«Найбільш відомий казкар Європи – Вільгельм Грімм» до 225 річчя від дня народження В. Грімма.
бібл іотека-філія№ 1 Преображенська, 35
24.02.11 12.00
Літературна година «Письменники рідного краю - дітям»
бібліотека- філія № 30 Кримський бульвар, 58
25.02.11
Урок поезії «Крилате слово - от моя стріла!» (до 140 р. з дня народження Лесі Українки).
бібліотека-філія № 25 Адміральський пр-т, 30
25.02.11 12.00
«Одесса – город герой» – виставка дитячих робіт учнів художніх шкіл м. Одеси
ДХШ №1 ім. Костанді Лютеранський пров., 3
25.02.11 13.30
Літературно-поетичні читання „Цвіт душі, що не вмирає" до 100-річчя „Лісової пісні" та 140-річчя до дня народження Лесі Українки
бібліотека-філія № 35 Космонавтів, 23/1
23-26.02.11
Другий міський відкритий конкурс клавірної музики
«Всесвіт І.С. Баха»
ДМШ №3 Вул. Середня, 1

    


 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее