08:32:35   |   18 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 10

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 10

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.02.11 – 04.03.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 14 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 142 звернення громадян.

Проведено:
01.03.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 14 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (54 звернення).

КП ЖКС:
- поточний ремонт освітлення: пров. Маяковського, 1 (5 м/п), вул. Гаванна, 6 (7 шт), вул. Садиковська, 44 (20 м/п), вул. Кінна, 22 (20 м/п);
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. 10-го Квітня, 6 (9 м/п), вул. Новосельського, 22 (2 м/п), вул. Тіниста, 9 (5 м/п), вул. Балківська, 35 (3 м/п);
- ремонт підкачки водопостачання: вул. Балківська, 35 (3 м/п);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: пров. Мукачівський, 4-а (20 м/п), вул. Канатна, 102 (15 м/п), вул. Манежна, 34 (30 м/п), вул. Осипова, 4 (30 м/п), вул. Осипова, 8 (30 м/п), вул. Тираспольська, 16 (30 м/п), вул. Ніжинська, 41 ( 6 м/п), вул. Піонерська, 14 ( 2,5 м/п), вул. Ковальська, 17 (2 шт), вул. Педагогічна, 16-а (3 м/п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул.Пироговська, 7/9 (2 м/п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Армійська, 4 ( 5 м/п), Фонтанська дорога, 9-е (30 м/п), вул. Черняховського, 12-а (12 м/п), вул. Троїцька, 8а (4 м/п), вул. Дідріхсона, 9 (4 м/п), вул. Осипова, 8 (10 м/п), вул. Троїцька, 28 (30 м/п), вул. Преображенська, 7 (2 м/п);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, ремонт зеленої огорожі, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Пироговська, 7/9 (1 машина), вул. Семінарська, 15, вул. Канатна, 101-в, 102 ( 1 машина);
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Гаванна, 6 (7 шт), вул. Садиковська, 44 (20 м/п), вул. Кінна, 22 (20 м/п), вул. Педагогічна, 22 (1 шт), вул. Торгова, 8а ( 4 м/п).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
28.02-04.03.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
28.02-04.03.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
28.02.-04.03.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
28.02-04.03.11 – розгляд звернень громадян;
01, 03.03.11 – участь у комісійному обстеженні парковок та автостоянок щодо дотримання вимог чинного законодавства;
02, 04.03.11 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
28.02-04.03.11
– участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
28.02-04.03.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
03.03.11
– нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
28.02-04.03.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

  

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.02.11 – 04.03.11)

 

Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
03.03.11 – привітання ветерана ВВВ, учасника бойових дій Бухарова Є.В., який мешкає за адресою Варненська 8а, кв. 24 з 90-річчям;
04-07.03.11 – проведення тематичних книжкових виставок та бесід на базі бібліотек району, присвячених до Дня народження Т.Г. Шевченка (за окремим планом);
04.03.11 – привітання жінок-ветеранів Ради ветеранів війни та праці в Малиновському районні з 8 березня, кафе «Текіла», Ак.Філатова, 53;
04.03.11 – проведення вітання працівників територіального центру з міжнародним днем 8 березня у приміщені КУ «Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м. Одеси» (вул. Б.Хмельницького, 62).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за лютий поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 11 чол. на суму 77,00грн.;
• прання білизни - 23 чол. на суму764,75 грн.;
• ремонт взуття - 3 чол. на суму 30,00 грн;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 38,00грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 709 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток", „Варіон " на суму 44240,00 грн.

  

  

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.02.11 – 04.03.11)

 

За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 144 документа,
відпрацьовано – 43;
під контролем – 2;
письмових звернень – 82;
прийнято 4 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 36 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 11 відповідей на звернення підприємств та 10 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «15-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у роботі комісії по інвентаризації місць парковок спільно з КП «Парксервіс» та Інспекцією по благоустрою м. Одеси.
Проведено виїзд за адресою: вул. Ак. Заболотного, 6 та обстеження підвального приміщення з питання течі трубопроводу центрального опалення.
Взято участь у виїзній нараді з питання обладнання у гідропарку «Лузанівка», кемпінгу, місця відпочинку інвалідів.
Підготовлено матеріали на запити прокуратури з питань самовільного будівництва та реконструкції об’єктів, виконанню міської програми «Рівність», надання компенсації, пільг та забезпечення житловими приміщеннями громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань, надходження комунальних платежів, питань роботи кас по прийму комунальних платежів у районі.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району
м. Одеси за лютий 2011 року та надання її до управління економіки, промисловості та інвестицій.
Проведено обробку інформації та підготовлено протокол за підсумками проведення засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Направлено листи до державної податкової інспекції з метою отримання інформації щодо результатів проведеної роботи з платниками податків, які декларують невід’ємні показники діяльності за підсумками першого кварталу 2011 року
Направлено листи до державної податкової інспекції та центру зайнятості з метою отримання основних показників «Програми розвитку та підтримки малого підприємництва в Одеській області на 2010-2011 роки»
Проведено роботу з підприємствами району щодо надання інформації про роботу підприємства та перспективах розвитку на 2011-2012 роки.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
- Прийнято участь у 20 судових засіданнях.
- Підготовлено та направлено 16 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
- 24 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
- Прийнято на розгляд 12 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
-14 відповідей громадянам та 8 державним установам;
- 1 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, дітей, які залишились без батьківського піклування;
- 8 розпоряджень щодо відчуждення житла, яке належить дітям;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав батьків;
- 1 висновок про визначення способів участі батька в вихованні дитини;
- 1 висновок про доцільність усиновлення одним з подружжя дитини другого з подружжя.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 4 відповіді на листи міських управлінь та 5 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Проведені рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 16 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 16 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 10 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

  

  

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(28.02.11 – 04.03.11)

 

03 березня – в приміщення інформаційно-методичного центру управління освіти та науки одеської міської ради відбулося підведення підсумків міського конкурсу "Кобзар і сучасність" з номінацій:«Декоративно-прикладне мистецтво», "Юних художників-ілюстраторів» серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів;
03 березня – в приміщені ОНВК №13 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія» пройшло засідання слухачів «Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів».

  

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(28.02.11 – 04.03.11)

 

Уровень сбора квартплаты составил – 109,3%;

сбор платы за обслуживание лифтов – 99,9%;

сбор платы за водопотребление – 101,7%;

сбор платы за вывоз мусора – 88,4%.
КП "Одесгорсвет" за истекшую неделю по городу выполнена работа:

- замена (демонтаж) светильников – 17 шт. (ул. Бабушкина - 2 шт., ул. Неделина - 3 шт., ул. Уютная - 2 шт., ул. Ак. Вильямса - 1 шт., ул. Ак. Королева - 2 шт., ул. М. Жукова - 2 шт., ул. Пушкинская - 5 шт.).
- замена ламп – 86 шт.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 45 шт. (парк Лузановка - 9 шт., парк им. Ленинского Комсомола - 7 шт., Фонтанская дор., 14-2 шт., пер. Валиховский, 10-2 шт., парк Шевченко - 8 шт., ул.Преображенская, 27 - 1 шт., ул. Ольгиевская, 27 - 1 шт., парк Победы - 8 шт., пр-т Шевченко, 4-6 шт., ул. Чернышевского, 15-1 шт.).
- обрезка деревьев – 204 шт. (Фонтанская дор., 14-35 шт., сквер Луч - 53 шт., пр-т М. Жукова, 41-1 шт., парк Лузановка - 24 шт., парк Победы - 64 шт., Приморский б-р - 27 шт.).
- корчевка пней – 6 шт. (парк Лузановка - 1 шт., парк Шевченко - 1 шт., ул. Базарная, 39,78,112 - 3 шт., ул. Базарная/пер. Ониловой - 1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(31.01.11 – 04.03.11)

 
- кількість документів, що надійшли до інспекції – 218;
- кількість відпрацьованих документів – 89
з них видано ордерів:
планових – 10
аварійних – 67;

загальне листування – 12

- кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 4;
- кількість наданих відповідей на звернення громадян – 1;
-кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 10

- кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
Приморський район – 10;
Київський район – 5;
Суворовський район – 13;
Малиновський район – 8;


Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.
         

     

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(28.02.11 – 04.03.11)

 

В Главное управление экономики облгосадминистрации подготовлена информация относительно деятельности предприятий отрасли «Целлюлозно-бумажное производство, издательская деятельность» за 2010 год и перспективы развития в 2011г.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 01.03.11г. №03-03/183 относительно подготовки информации о финансовых результатах работы промышленных предприятий, подготовлены соответствующие завпросы на районные администрации города, а также подготовлен и направлен ответ главному управлению экономики облгосадминистрации и отчет о проделанной работе для первого заместителя Одесского городского головы.
В главное управление агропромышленного развития облгосадминистрации подготовлен и направлен мониторинг об уровне цен на основные виды продуктов, согласно формы (по состоянию на 28.02.11г.).
Разработаны контрольные мероприятия по беспрерывному предоставлению услуг по поставкам продуктов и организации питания в учреждениях образования и здравоохранения г.Одессы в 2011г.
Подготовлена справка о финансово-хозяйственно деятельности КП«ПЭО Киевского района».
Предоставлена информация для подготовки ответа заявителю о тарифах по содержанию дома и придомовой территории.
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовка экспертной оценки проекта Программы развития электротранспорта г. Одессы на 2011-2015 годы на соответствие Порядка разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы, утвержденному распоряжением городского головы от 07.11.2008г. №1329-01р и решением Одесского городского совета от 15.06.2004г. № 2634-V «О паспорте бюджетных Программ».
Подготовлена и направлена информация на имя директора департамента финансов Одесского городского совета относительно п.п. 4.5. (в части привлечения инвестиций в экономику г. Одессы) распоряжения председателя Одесской областной государственной администрации от 17.01.2011 г. № 17/А-2011 «Об одобрении проекта решения областного совета «Об областном бюджете Одесской области на 2011 год».
На имя начальника главного управления экономики Одесской областной государственной администрации подготовлен и направлен перечень инвестиционных проектов, которые находятся на стадии разработки, проектирования и реализации.
Подготовлена и направлена на имя и.о. начальника управления развития потребительского рынка и защиты прав потребителя Одесского городского совета информация касательно проведения в г.Одессе (за период 01 января по 01 марта 2011г.) ярмарок, на которых были представлены товары отечественных производителей (продукты пищевой, перерабатывающей, легкой промышленности).

   

 

ДЕПАРТАМЕНТ ФИНАНСОВ
(январь – февраль 2011)

 

Оперативная информация о поступлении доходов в бюджет города Одессы за январь-февраль 2011 года.

ДОХОДЫ

В бюджет города Одессы (без трансфертов) за январь-февраль 2011 года по оперативным данным поступило средств в сумме 243 727,1 тыс.грн.
В общий фонд бюджета города Одессы поступило доходов (без трансфертов) 221 529,6 тыс.грн., что на 12,5 % или 24 588,8 тыс.грн. больше от фактических поступлений за январь-февраль 2010 года, в том числе:
• доходов, которые учитываются при определении объема межбюджетных трансфертов, (делегированных доходов) поступило 159 364,3 тыс.грн.. В сравнении с аналогичным периодом 2010 года доходов, которые учитываются при определении межбюджетных трансфертов, поступило на 22 566,0 тыс.грн или 16,5 % больше.
По состоянию на 01.03.2011 г. плановые показатели по поступлению доходов, которые учитываются при определении объема межбюджетных трансфертов, доведенных Министерством финансов Украины, перевыполнены на 102,8 % . Сумму перевыполнения, а именно 1 316,4 тыс.грн., департаментом финансов Одесского городского совета будет перечислено на погашение беспроцентной ссуды, полученной в Министерстве финансов Украины на погашение задолженности по заработной плате ещё в 2009 году;
• доходов, которые не учитываются при определении межбюджетных трансфертов, (собственных доходов) поступило 62 165,3 тыс.грн., что на 2 022,8 тыс.грн. или 3,4 % больше по сравнению с аналогичным периодом 2010 года.

В специальный фонд бюджета города по оперативным данным поступило 22 197,5 тыс.грн., из которых 8 504,4 тыс.грн. поступило в бюджет развития, в том числе от продажи земли 1 268,3 тыс.грн. и единого налога 7 227,6 тыс.грн.


Прес-реліз щодо розміщення на вклад (депозит) тимчасово вільних коштів спеціального фонду бюджету міста Одеси
З метою збільшення доходів загального фонду бюджету м.Одеси Одеською міською радою прийнято рішення від 28.12.2010 року № 33-VI «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 25.12.2008 року № 3748-У «Про розміщення на вклад (депозит) тимчасово вільних коштів спеціального фонду бюджету міста Одеси» згідно якого продовжено термін дії угод з АБ «Південним» та ПАТ «Імексбанк» на залишок депозитних коштів в сумі 23 450,00 тис.грн. на термін до 01.12.2011 року за процентною ставкою не нижче 16 % річних та з правом дострокового часткового зняття з депозитного рахунку.
Станом на 01.03.2011 року залишок депозитних коштів (тимчасово вільних коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища міста) становить 23 450,00 тис.грн., в т. числі :
АБ «Південний» – 13 150,00 тис.грн.
ПАТ «Імексбанк» – 10 300,00 тис.грн.

Відповідно до умов договорів з АБ «Південним» та ПАТ «Імексбанк» всього станом на 01.03.2011 року додатково до доходів бюджету міста Одеси надійшло 626 717,90 грн. відсотків за користування тимчасово вільними коштами.

  

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(28.02.11 – 04.03.11)

 

Протягом минулого робочого тижня зусилля співробітників Одеського міського управління земельних ресурсів були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
В електронній базі управління знаходиться 1123 договорів оренди землі та 2729 договорів на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 95,76 млн. грн. на рік.
З січня по лютий (включно) місяць п.р. до бюджету міста надійшло 19,03 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 155,7 відсотків.
Висновок та проходження процедури державної реєстрації договорів оренди землі на загальну суму 20,17 млн. грн., у тому числі:
1. Договори оренди землі, що отримані з державної реєстрації (відомості про отримані договори оренди землі передані у податкові служби міста для нарахування орендної плати), у к- сті 65-ти, на суму 16.37 млн. грн.
2. Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в к-сті 8-ми, на суму 1,24 млн. грн.
3. Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у к-сті 9-ти, на суму 2.0 млн. грн.;
4. Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у к-сті 4-х, на суму 0.56 млн. грн.

Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у к-сті 17-ти, на суму 1,66 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у к-сті 5-ти на суму 0,1 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 23 перевірки. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 7 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 12-ти судових засідань з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Прийнято на особистому прийомі 173 особи, зі 40-ма здійснювалась робота у телефонному режимі.
Протягом тижня до управління надійшло 183 звернення, у тому числі від:
- громадян – 73 од.;
- юридичних осіб – 52 од.;
- правоохоронних органів – 58 од.

  

 

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Лютий 2011)

 

Основним завданням відділу є забезпечення на території міста Одеси державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також проведення інших реєстраційних дій, які передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (далі – Закон про реєстрацію), шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

СТАН РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
Відповідно до покладених завдань державними реєстраторами виконавчого комітету Одеської міської ради за лютий 2011 року проведено:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 382;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 165;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 114;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 23;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 498;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 458;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 338;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 59;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4 661;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 11;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 30;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу відповідно до Закону про реєстрацію) – 3 303.
Взагалі за місяць проведено 10 042 реєстраційні дії.

Станом на 1 березня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 40 715 юридичних осіб;
- 99 324 фізичні особи-підприємці.

ДІЯЛЬНІСТЬ СЕКТОРІВ:
Загальним сектором відділу державних реєстраторів за лютий 2011 року було зареєстровано 1036 звернень, з них:
- 34 звернення від фізичних осіб;
- 19 звернень від юридичних осіб;
- 428 постанов та рішень суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 295 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 75 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради, з них 66 документів для ознайомлення;
- 45 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 64 баланси (річний фінансовий звіт);
- 12 повісток до суду;
- 9 ухвал про витребування документів;
- 55 постанов про проведення виїмки документів реєстраційних справ
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк, та на потребуючі були наданні відповіді.
Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2 285 одиниць.

Юридичний сектор:
- надано 895 консультації громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 134 відповіді на звернення громадян та органів виконавчої та судової
влади;
- в провадженні знаходяться 11 судових справ.
База даних сектору реєстраційних справ відділу (на 01.03.2011р.) налічує – 176 688 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5 056 реєстраційних справ;
- 125 реєстраційних справ прийняті для формування;
- 237 реєстраційних справ були видані відповідно журналів державним
реєстраторам для роботи.

  

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(28.02.11 – 06.03.11)

 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
28.02.11
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Прохоровская, 45 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
01.03.11
 
По адресу: ул. Спиридоновская, 27, кв.8 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Малиновского, 54 – автомобиль наехал на трубу ограждения на стоянке
Дежурная смена провела работы по снятию автомобиля,
ВАЗ 2107 с трубы ограждения
02.03.11
 
По адресу: ул. Академика Королева, 112, кв. 22 – неисправный ртутный медицинский термометр
Дежурная смена приняла, от жительницы города неисправный термометр, для дальнейшей утилизации
03.03.11
По адресу: ул. Окружная, 10 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
04.03.11
По адресу: ул. Известковая (водоём) – утопленик
Дежурная смена совместно с сотрудниками МЧС и РОВД извлекла утопленника из водоёма
05.03.11
Житель города – ул. Тираспольская, 9 – осмотр 1-го подъезда на предмет наличия химических загрязнений
Дежурная смена провела осмотр подъезда, химических загрязнений не выявлено
Житель города – ул. Канатная, 32, кв.14 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры, пенсионерке Петренко В.В., 1938 г.р., в отрытии входной двери
06.03.11
Житель города – ул. Новосельского, 9, кв.19 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
 
Житель города – ул. Балковская, 141, кв. 5 – лопнула люминисцентная лампа
Дежурная смена оказала помощь в уборке и утилизации люминисцентной лампы.

 

    

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 550
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- Оказана информационная помощь – 524,
- Ртуть – 6.

  

  


Бюллетень подготовлен департаментом информации и связей с общественностью
Одесского городского совета

 

 

 

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее