10:46:05   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 11

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 11

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.03.11 – 12.03.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 6 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 80 звернення громадян.

Проведено:
10.03.11 – засідання ради опіки та піклування;
11.03.11 – засідання адміністративної комісії;
11.03.11 – засідання Координаційної Ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 87 письмових звернень від громадян, підприємств, установ та організацій.
На особистих прийомах громадян було прийнято 11 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (41 звернення).

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Коблевська, 2/4 (5 м/п), вул. Коблевська, 28 (12 м/п), вул. Пастера, 8 (6 м/п), вул. Успенська, 81 (8 м/п), вул. Рішельєвська, 45 (10 м/п), вул. Коблевська, 21 (2 м/п), вул. М. Арнаутська, 51 (2 шт);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Князівська, 3/5 (5 п/м), вул. М. Говорова, 18Б (1м/п), Фонтанська дорога, 39 (3 м/п);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Пастера, 22 (8 м/п), вул. Кінна, 8/10 (8 м/п), вул. В.Арнаутська, 62 (8 м/п), вул. Жуковського, 31 (10 м/п), вул. Грецька, 26/28 (8 м/п), вул. Жуковського, 39 (6 м/п), вул. Пироговська, 5 (30 м/п), Французький бульвар, 1/3 (40 м/п), вул. Пироговська, 7/9 (30 м/п), просп. Шевченка, 23б (2 м/п), вул. Піонерська,11 (16 м/п), пров. Світлий, 8 (12 м/п), вул. Гімназична, 28 (5 м/п), вул. Асташкіна, 14 (1 шт), вул. Піонерська, 11 (16 м/п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Сегедська, 10 (2 м/п), вул. Семінарська, 1/3 (2 м.п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Градоначальницька, 17 (3 м/п), вул. Градоначальницька, 28 (4 м/п), вул. Успенська, 60 (16 м/п), вул. Дерибасівська, 10 (4 м/п), просп. Шевченка, 23а (3 м/п), вул. Черняховського, 1 (2,5 м/п);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, ремонт зеленої огорожі, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Пироговська, 7/9 (1 машина), вул. Посмітного, 33, пров. Світлий, 14 (1 машина), вул. Педагогічна, 46, 57 (1 машина), вул. Катерининська, 89, просп. Олександрівський, 37 (спилення гілок), просп. Олександрівський, 34 (1 шт);
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Коблевська, 28, (1 шт), пров. Красний, 3 (3 шт), вул. Новосельського, 94, (1 шт), вул. Новосельського, 100, (1 шт);
- ремонт та заміна вхідних дверей у парадних: вул. Ніжинська, 30 (2 кв.м), вул. Новосельського, 66 (1 шт).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
09-12.03.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
09-12.03.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
09-12.03.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
09-12.03.11 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
10.03.11
– нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
09-12.03.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
11.03.11 – театралізований бал-прийом градоначальників м. Одеси (Золотий зал Літературного музею, вул. Ланжеронівська, 2);
12.03.11 – проведення районного конкурсу «Пісня в солдатській шинелі» (ЦДЮТ «Дивосвіт», вул.Спирідонівська,10).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.03.11 – 11.03.11)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 32 звернення. На особистому прийомі було прийнято 4 громадянина.

Організаційний відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 15 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (16 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг громадян;
- участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- ведення прийму в управлінні дозвільних
- розглянуто та надано відповіді на 15 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян;
- видано довідок, запитів – 4 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
11.03.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 8-и судових засіданнях;
- проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
10.03.11 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 14 питань, з них:
• 3 – позбавлення батьківських прав;
• 3 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
• 1 – дозвіл на продаж житла за участю дітей;
• 2 – позбавлення батьківський прав та встановлення опіки;
• 1 – дозвіл на реєстрацію народження дитини;
• 1 – вирішення спорів між батьками;
• 1 – дозвіл на ПМПК;
• заслухано 15 звітів опікунів про виконання обов’язків.


Відділ освіти:
11.03.11 – на базі ОЗОШ № 27 організовано проведення районного фестивалю конкурсу „Пісня в солдатській шинелі”.
11.03.11 – організована участь у міській нараді з питань проведення конкурсу інноваційного уроку з фізвиховання та уроку фізкультури з елементами футболу.
Впродовж тижня у закладах освіти продовжено впровадження програми відвідування музеїв м. Одеси учнями закладів освіти району.
Інформування педколективів закладів освіти району про участь у виставці-презентації освітніх та навчальних програм „Освіта і розвиток”.
Впродовж тижня відновлене проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2010 – 2011 н.р. для учнів 9 – 11 класів.
Зібрана інформація щодо попереднього працевлаштування випускників 2010-2011 р.н.
Впродовж тижня у закладах освіти району проведені заходи з вшанування пам’яті Т.Г. Шевченка (Шевченківський тиждень).

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.03.11 – 12.03.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
09.03.11 – проведення солодкого столу для жінок, перебуваючих на обліку у територіальному центрі, до Міжнародного дня 8 Березня (50 чоловік), кафе «Восток»», вул. Філатова, 20;
09.03.11 – покращений обід до Міжнародного дня 8 березня для жінок, перебуваючих на обліку у територіальному центрі (50 чоловік), їдальня «Ветеран-3», вул. Дальницька, 2;
09.03.11 – проведення заходів по вшануванню пам’яті Т.Г. Шевченка в усіх загальноосвітніх закладах району;
10.03.11 – проведення засідання «Круглого столу» з питань профілактики наркоманії і СНІДу в ОСШ №32, Космонавтів, 60;
11.03.11 – проведення літературно-музичної композиції до святкування Шевченківських днів «Кобзареві шляхи» в гімназії №8, І.Рабина, 8;
11.03.11 – Кобзарево свято – відзначення пам’яті і вшанування видатних постатей України – Т.Шевченко, Л.Костенко о ОЗОШ №4, просп. Адміральський, 32;
11.03.11 – проведення конкурсу «Мамо, тато, я – спортивна сім’я в ОЗОШ №8, Бреуса, 59.(7612434 – районний відділ освіти)

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за лютий поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 09 чол. на суму 63,00грн.;
• банні послуги – 3 чол. на суму 60,00 грн.;
• прання білизни – 27 чол. на суму 897,75 грн.;
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,00 грн;
• виготовлення окулярів (Магазин «Оптика») – 2 чол. на суму 67,00грн.
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 790 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 44240,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.03.11 – 12.03.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 122 документа:
- відпрацьовано – 51 ,
- під контролем – 17;
- письмових звернень – 96;
- прийнято – 1 пакет документів від суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено:
22 – відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань,
4 – відповіді на звернення підприємств,
15 – розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси".
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у роботі комісії по інвентаризації місць парковок спільно з КП «Парксервіс» та Інспекцією по благоустрою м. Одеси.
Проведено виїзд за адресою: вул. Героїв Комсомольців, 50 – з питання самовільного будівництва.
Взято участь у обстеженні гуртожитку за адресою: вул. Чорноморського козацтва, 22 з питання передачі у комунальну власність.
Підготовлено матеріали на повідомлення громадянки, яка мешкає в гуртожитку за адресою: вул. Ж. Кюри, 32, про проведення 10.03.2011р. акції протесту проти передачі в приватну власність гуртожитків.
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань, включення у план поточного ремонту покрівлі над машинними приміщеннями ліфтів.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за лютий 2011 року та надання її до управління економіки, промисловості та інвестицій.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи. Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних Гарантій оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено засідання координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій.в оплаті праці, перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі з ставкою нижче 3 %.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 9 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 11 запитів та листів до різних установ та державних закладів. 10 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 5 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 6 відповідей громадянам та 7 державним установам;
- 3 розпорядження про призначення опіки над дітьми-сиротами;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 1 розпорядження щодо відчуждення житла, яке належить дітям;
- 2 висновка про доцільність позбавлення батьківських прав батьків;
- 2 позовні заяви до суду про позбавлення батьківських прав батьків.
- 1 обстеження житлово-побутових умов недієздатного громадянина.
Проведена робота щодо тимчасового влаштування малолітньої дитини до ДКЛ № 3, для подальшого влаштування її до дитячого державного закладу, за заявою матері.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 2 відповіді на листи міських управліньта 4 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 9 зверненнь, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 9 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято участь у загальноміських заходах, присвячених 197-й річниці від дня народження Т.Г.Шевченка. Покладені квіти до пам'ятника Т.Г.Шевченка.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(07.03.11 – 11.03.11)

 
Протягом звітного періоду проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
10 березня – приміщенні інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради проведено засідання творчої групи працівників психологічної служби;
11 березня – на базі СЗОШ №117 проведено засідання «Школи молодого вчителя» на тему: «Сучасний урок».

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(07.03.11 – 11.03.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 146;
• Кількість відпрацьованих документів – 56, з них:
- видано планових ордерів– 2;
- видано аварійних ордерів – 42;
- загальне листування – 12.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 4;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 1;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 9;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
Приморський район – 10;
Київський район – 5;
Суворовський район – 2;
Малиновський район – 8;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(09.03.11 – 12.03.11)

 
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы №03-34/644 от 09.03.2011г. относительно встречи первого заместителя Одесского городского головы с представителями Международной финансовой корпорации (IFC):
• согласован список участников с представителями IFC в указанной встречи;
• на имя первого заместителя Одесского городского головы был направлен отчет о проделанной работе.

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы №03-03/207 от 09.03.2011г. относительно участия представителей Одесского городского совета в совещании по вопросам разработки проекта Стратегического плана повышения конкурентоспособности и экономического развития Одесского субрегиона в рамках Проекта Агентства США по международному развитию USAID “Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность” (ЛИНК):
• согласован список участников от Одесского городского совета;
• на имя первого заместителя Одесского городского головы направлен отчет о результатах проведения указанного мероприятия.
10 марта 2011 г. состоялось совещание по вопросам разработки проекта Стратегического плана повышения конкурентоспособности и экономического развития Одесского субрегиона в рамках Проекта Агентства США по международному развитию USAID “Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность” (ЛИНК).
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012г.г. от 10.09.2010г. №1166-V, подготовлена и направлена в Главное управление экономики облгосадминистрации ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за февраль 2011 года.
Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы от 18.01.2010г. №03-03/19, с целью информирования субъектов хозяйствования, проведено обновление электронной базы данных незадействованных помещений, земельных участков, оборудования, объектов незавершенного строительства, о чем проинформировано Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлена информация для управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергетического комплекса Одесского городского совета по вопросу разработки городской целевой программы «Энергосбережение».
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы №03-03/174 от 10.03.2011г. относительно протокольных поручений: председателя областной государственной администрации, председателя регионального комитета по экономическим реформам от 17 февраля 2011 года по результатам расширенного заседания регионального комитета по экономическим реформам Одесской области, подготовлена информация относительно основных приоритетов развития экономики и социальной сферы города Одессы на 2011 год и о состоянии готовности проекта Стратегического плана повышения конкурентоспособности и экономического развития.
Работа Разрешительного центра в г. Одесса:
Количество обращений субъектов хозяйствования – 322
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 214
Количество предоставленных консультаций – 420.

- Количество переданных в местные разрешительные органы телефонограмм относительно нарушения требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 2 шт.
- Количество документов введенных в Единый Государственный Реестр – 180 шт.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(09.03.11 – 12.03.11)

 
Протягом минулого робочого тижня зусилля були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
В електронній базі управління знаходиться 1123 договорів оренди землі та 2729 договорів на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 95,76 млн. грн. на рік.
З січня по 12 березня п.р. до бюджету міста надійшло 21,14 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 114,39 відсотків.
Висновок та проходження процедури державної реєстрації договорів оренди землі на загальну суму 20,17 млн. грн., у тому числі:
Договори оренди землі, що отримані з державної реєстрації (відомості про отримані договори оренди землі передані у податкові служби міста для нарахування орендної плати), у кількості 65-ти, на суму 16,37 млн. грн.;
Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в кількості 8-ми, на суму 1,24 млн. грн.;
Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 8-ми, на суму 1,0 млн. грн.;
Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у к-сті 4-х, на суму 0,56 млн. грн.
Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у кількості 21-го, на суму 2,32 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у кількості 5-ти на суму 0,1 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 22 перевірки. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 24 доручення ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 9-ти судових засіданнях з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Прийнято на особистому прийомі 109 осіб, зі 70-ма здійснювалась робота у телефонному режимі.

Протягом тижня до управління надійшло 106 звернень, у тому числі від:
- громадян – 34 од.;
- юридичних осіб – 45 од.;
- правоохоронних органів – 27 од.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(28.02.11 – 11.03.11)

 

  За звітний період було зареєстровано 68 вхідних документів:
• від органів державної влади – 33,
• юридичних осіб – 21,
• фізичних осіб-підприємців – 14 документів.

Направлено 3 відповіді.
Станом на 11.03.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Договірний відділ:
• па отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 12;
• на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 8;

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях - 12;
- проведена робота з ПС у справах, які знаходяться на виконанні – 10;

Технічний відділ з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків - 126;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит 3м х 6м – 137;
• сіті - лайти – 106;
• афіши – 550.

- кількість демонтованих конструкцій – 5.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 610 тис.гри., або 61,8% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП "Одесреклама" проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
В свою чергу організовано розповсюдження сюжетів соціальної реклами з концертами Національного Одеського філармонічного оркестру під керівництвом Хобарта Ерла на рекламних конструкціях в межах міста, а саме 200 афіш. Організовано розклеювання 150 афіш ДП "Одеський цирк".

З 01.03.11 – організовано розміщення сюжетів на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси, зі святковим привітанням 8 березня, в наступній кількості:
- поздоровлення Президента України - 60 постерів Зм х 6м та 40
- плакатів для сіті - лайтів;
- привітання Одеського міського голови – 77 постерів 3м х 6м та 56 плакатів для сіті-лайтів.

Крім того, розроблено макети та роздруковані вітальні листівки Одеського міського голови та першого заступника Одеського міського голови.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(07.03.11 – 13.03.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 218,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 115 ед.
- по троллейбусу – 103,5 ед.
в выходные дни в количестве 179,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 88 ед.
- по троллейбусу – 91,0 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 318 075 грн.
- по троллейбусу – 248 678 грн.

На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 129 вагонов,
- троллейбус – 105 машин;
ТО-2:
- трамвай – 4 вагона,
- троллейбус – 4 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(09.03.11 – 13.03.11) 
 

Дата
Что произошло
Принятые меры
09.03.11
 
По адресу: ул. Осипова, 40 – вскрытие двери подвала
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Приморского РОВД в открытии двери подвала. Доступ в подвал обеспечен
По адресу: ул. Дунаевского, 30 –
разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
10.03.11
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Артиллерийская, 1 – заклинило дверь в департаменте оборонной работы
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам департамента оборонной работы, ГО, в открытии входной двери
11.03.11
 
По адресу: пр. Шевченко 8/12, кв. 4 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
12.03.11
По адресу: ул. 25 Чапаевской дивизии, 10, кв.27 – женщина упала с кровати и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь инвалиду, Косенко А.В., 92 лет, подняв и уложив ее на кровать
11.03.11
По адресу: ул. Ген. Петрова, 9, кв. 14 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Тенистая, 12 – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 317
из них передано:
- в УЖКХ – 9,
- Оказана информационная помощь – 305,
- Ртуть – 3.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(09.03.11 – 13.03.11)

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
01-04.03.11
м. Буярка,
Київська обл.
2
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
01-05.03.11
м. Хмельницький
3
Міжнародний турнір з боксу
01-06.03.11
м. Умань
4
Міжнародний турнір з боксу
01-06.03.11
м. Умань
5
Чемпіонат України з дзюдо
02-05.03.11
м. Полтава
6
Чемпіонат України з дзюдо
03-06.03.11
м. Полтава
7
Чемпіонат України з тхеквондо
 
03-06.03.11
м. Харків
8
Всеукраїнська юнацька
волейбольна ліга
03-06.03.11
м. Ріга
9
Кубок Європи з дзюдо
04-09.03.11
м. Загреб,
Хорватія
10
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
ім. М.Г. Миндру
05-07.03.11
Одеська обл.,
с. Каменка
11
Футбольна Ліга
Андрія Голубова
06.03.11
м. Одеса,
сквер „Космонавтів”

 

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

24, 25 октября 
депутатские комиссии
есть изменения

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее