15:47:57   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 12

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 12

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.03.11 – 18.03.11)

  

За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 16 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 143 звернення громадян.

Проведено:
15.03.11 (11:00 год.) – засідання громадської комісії з житлових питань.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
На особистих прийомах громадян було прийнято 8 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (72 звернення).

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Гоголя, 13 (30 м/п), вул. Катерининська, 2 (3 м/п), вул. Колонтаївська, 23 (2 м/п), вул. Скісна, 14/12 (2 м/п), вул. Коблевська, 21 (4 м/п), вул. Коблевська, 23 (2 м/п), вул. Ольгіївська, 8 (2 м/п), пров. Нечипуренка, 15 (6 м/п), вул. Успенська, 103 (12 м/п), просп. Шевченка, 25-а (5 м/п), вул. Черняховського, 16 (4,2 м/п), вул. М. Арнаутська, 82 (3 м/п), вул. Преображенська, 94 (3 м/п), вул. В. Арнаутська, 84 (3 м/п);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Сегедська, 23 (45 м/п);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Кінна, 8/10 (2 м/п), Французький бульвар, 1/3 (15 м/п), вул. Скісна, 14 (40 м/п), вул. Кінна, 11 (20 м/п), вул. Старопортофранківська, 12 (12 м/п), вул. Троїцька, 43а (4 м/п), вул. Ніжинська, 20 (6 м/п), вул. Ніжинська, 36 (2 м/п), пров. Мукачівський, 4-а (12 м/п), вул. Педагогічна, 16-а (5 м/п), вул. Канатна, 102 (40 м/п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Преображенська, 50 (2 м/п), вул. Пироговська, 7/9 (4 м/п), вул. Колонтаївська, 38 (10 м/п), вул. М. Арнаутська, 51 (1 м/п), вул. М.Арнаутська, 40 (7 м/п), вул. Осипова, 50/52 (1 м/п), пров. Сільськогосподарський, 5, вул. Канатна, 102 (8 м/п), вул. Спиридонівська, 17 (14 м.п), вул. Успенська, 119 (6 м/п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Колонтаївська, 65 (3 м/п), вул. Кінна, 8/10 (1,5 м/п), вул. Базарна, 66 (4 м/п), вул. Посмітного, 20 (3 м/п), вул. Черняховського, 3 (3 м/п), вул. Середньофонтанська, 10 (1 м/п);
- ремонт покрівлі: пров. Некрасова, 4/7 (5 м.кв), пров. Некрасова, 3/14 (7 м.кв), вул. Тіниста, 11 (10 м/п), вул. Маріїнська, 6 (8 кв.м), вул. Преображенська, 59/61 (70 кв.м);
- відновлення дворового освітлення: пров. Некрасова, 3/5 (15 м/п), вул. Балківська, 35/1 (5 м/п);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, ремонт зеленої огорожі, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Пироговська, 7/9, Французький бульвар, 1/3 (1 машина), Фонтанська дорога, 4, просп. Гагаріна, 1/1, 16/2, 16/3, 12, вул. Слєпньова, 1, вул. Канатна, 132, вул. Транспортна, 1, 7а, 7б, 7в, 7г, 7д (1 машина), просп. Шевченка, 6/1, 6/2, 6/3, 6/4, 6/5, 6/6, 6/7, 6/8, 6/10 (2 машини), вул. Черняховського, 25, (1 машина), вул. Посмітного, 20 (1 машина), пров. Волжський, 22, вул. Ковальська, 55;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Скиданівська, 7 (20 м/п), вул. Пастера, 8 (1 шт), вул. Ніжинська, 26 (1 шт), вул. Спиридонівська, 14 (1 шт);
- ремонт та заміна вхідних дверей у парадних: вул. Преображенська, 50 (1 шт.), вул. Разумовська, 22 (1 шт.).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
14-18.03.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
14-18.03.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
14-18.03.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
14-18.03.11 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
14-18.03.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
17.03.11 (14:30) – нарада з питань перевірки та уточнення персональних даних Реєстру виборців за участю співробітників відділу та інспекторів сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
14-18.03.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
18.03.11 (15:00) – районний конкурс «А ну-мо, хлопці!» (ЦДЮТ «Дивосвіт», вул.Спиридонівська,10).
15.03.11 (14:00) – участь у міському конкурсі «Пісня в солдатській шинелі» (Міський палац ДЮТ, Приморський бульвар, 1);
16.03.11 (14:00) – районний етап Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека» (ОНВК № 90, вул. В.Арнаутська, 2-Б);
16.03.11 (14:00) – семінар-практикум для вихователів дитячих навчальних закладів району «Виховуємо юних дослідників» (ДНЗ № 1, вул. Транспортна,8-а).

   
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.03.11 – 18.03.11)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 66 звернень. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- проведення урочистого зібрання з нагоди Дня робітника житлово-комунального господарства у приміщені Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка матеріалів по топонімам Київського району на розгляд історико-топонімічної комісії з метою подальшого введення їх до реєстру топонімів м. Одеси;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Здійснено 2 виїзди для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (21 громадянин);
- підготовлено відповіді на 7 скарг громадян;
- участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян;
- обстежено житлові умови – 3 громадянам;
- видано довідок, запитів – 9 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
17.03.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 25 протоколів про адміністративні правопорушення).
18.03.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ освіти:
14.03.11 – на базі ОЗОШ № 89 проведений семінар для вчителів географії за темою «Нетрадиційні уроки та їх результативність у навчальному процесі»
15.03.11 – організована участь переможців районного конкурсу «Пісня в солдатській шинелі» у міському етапі цього конкурсу, організованого Одеським міським палацом дитячої та юнацької творчості.
15.03.11 – на базі ОНВК „Гармонія” проведений семінар для вчителів трудового навчання за темою: «Техніка “паперопластика”, витинанка»
16.03.11 – на базі гімназії № 9 проведений районний конкурс «Зіркова пара» в якому взяли участь учні ОЗОШ № 51, 65, 72, 81, 89, гімназії № 9, ОНВК «Гармонія», ОСШ № 86. 17.03.2011 року на базі Одеського міського палацу дитячої та юнацької творчості відбувся міський конкурс «Зіркова пара» в якому взяли участь переможці районного конкурсу учні ОЗОШ № 51, ОСШ № 86, гімназії № 9, ОНВК «Гармонія». Переможцями міського конкурсу стали учні ОНВК «Гармонія».
16.03.11 – організована участь учнів ОЗОШ № 28,78,63 у міському турнірі “Ми -одесити”.
18.03.11 – організована участь гімназії № 9, ОНВК № 84, та економічного ліцею у міській виставці „Освіта і розвиток” на Морвокзалі, а також, участь у мастеркласі Харківської фірми з питання створення сайтів.
18.03.11 – на базі ОСШ № 86 проведений семінар вчителів інформатики за темою: «Особливості викладання інформатики в 10-х класах».
19.03.11 – на базі ОЗОШ № 78 організований районний Чемпіонат з гри «Що?Де?Коли?» в якому взяли участь 23 команди з 13 закладів освіти. За результатами гри8 команд візьмуть участь у міській грі 27.03.2011 року на базі ОНВК № 84.
Впродовж тижня продовжено впровадження програми відвідування музеїв м. Одеси учнями закладів освіти району.
Впродовж тижня продовжено проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2010 – 2011 н.р. для учнів 9 – 11 класів.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.03.11 – 18.03.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району (в рамках підготовки території району до весінньо - літнього періоду);

21.03.11 – День поезії в ЗОШ №45 за адресою: вул. Літакова,5;
22-25.03.11 – обстеження житлово-побутових умов проживання ветеранів війни, які приймали участь у визволенні, обороні м. Одеси від німецько-фашистських загарбників, з метою надання їм допомоги;
23.03.11 – в територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району для працівників та підопічних лекція на теми: «Особливості харчування людей похилого віку» та «Наркоманія, алкоголізм, паління – соціальні проблеми»;
24.03.11 – в школах району районний конкурс «Молодь обирає здоров’я»;
25.03.11 – в ЗОШ №45 проведений ярмарок «Доброчинність. Допоможіть допомогти»;
25.03.11 – вихованці хореографічного ансамблю «Мозаїка» БДЮТ «Домінанта» прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі «Танець скликає друзів» у місті Кривий Ріг;
25.03.11 – в ОВСШ №3(вул..Б.Хмельницького, 92) семінар для класних керівників «Жорстке поводження з дітьми. Правовий захист від насильства над дітьми в сім’ї».

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за лютий поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 16 чол. на суму 112,00грн.;
• прання білизни – 39 чол. на суму 1396,50 грн.;
• ремонт взуття – 1 чол. на суму 10,00 грн;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 790 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон” на суму 55300,00 грн.

 

     
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.03.11 – 18.03.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 112 документів,
- відпрацьовано – 45,
- під контролем – 14;
- письмових звернень – 83;
- прийнято – 0 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 32 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 12 відповідей на звернення підприємств та 14 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових
будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у роботі комісії по інвентаризації місць парковок спільно з КП «Парксервіс» та Інспекцією по благоустрою м. Одеси.
Проведено виїзд за адресою: пров. Державіна, 23 з питання самовільного будівництва.
Підготовлено інформацію до районної прокуратури по 14 об’єктам стосовно самочинного будівництва та прибудов літніх майданчиків.
Взято участь у нараді з питання організації та порядку паркування транспортних засобів у м. Одеси.
Взято участь у засіданні конкурсної комісії з проведення конкурсів на право укладання договорів оренди будівель (споруд, приміщень), які є комунальною власністю.
Взято участь у семінарі за темою: «Сприяння органів місцевого самоврядування у створенні об'єднань співвласників багатоквартирного будинку».
Взято участь у засіданні робочої групи з уточнення топонімічних назв м. Одеси та їх використання.
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань, включення у план
поточного ремонту покрівлі над машинними приміщеннями ліфтів.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за лютий 2011 року та надання її до управління економіки, промисловості та інвестицій.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено обробка інформації та підготовка протоколу за підсумками проведення засідання координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі з ставкою нижче 3 %.
Направлено листи до державної податкової інспекції з метою отримання інформації щодо результатів
проведеної роботи з платниками податків, які декларують невід’ємні показники діяльності за підсумками першого кварталу 2011 року.
Направлено листи на підприємства району на виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Проведено роботу з керівниками служб району щодо надання інформації про обсяги виконаної роботи за підсумками 1 кварталу 2011 року.
Продовжується робота з підприємствами району щодо надання інформації о роботі підприємства та перспективах розвитку на 2011-2012 роки.
Підготовлено інформацію до Департаменту оборонної роботи Одеської міської ради про виконання
розпорядження міського голови від 10.12.2010 року № 2428-01р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами» за підсумками 1 кварталу 2011 року.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 14 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 16 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
16 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 5 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 5 відповідей громадянам та 9 державним установам;
- 2 розпорядження про призначення опіки над дітьми-сиротами;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 1 розпорядження щодо відчуждення житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про надання дитини правового статусу;
- 2 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав батьків;
- 2 обстеження житлово-побутових умов недієздатного громадянина.
- 1 подання до суду про призначення опіки над недієздатним громадянином..
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Проведено нараду практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів з питань організації анкетування вчителів, учнів та їх батьків щодо прояву дитячої агресивності.
Відбувся семінар для вчителів фізичного виховання за темою: «Робота клубу фізичного виховання».
Проведено нараду заступників директорів ЗНЗ, методистів ДНЗ, відповідальних у 2010-2011 навчальному році за атестацію педагогічних працівників.
Проведено семінар для вчителів англійської мови початкових класів за темою: «Новітні технології у початковій спеціалізованій та загальноосвітній школі».
Проведено методичні навчання вчителів, які викладають предмет «Захист Вітчизни».
Проведено районна конференція на базі ОНВК № 49 з теми «Виховання дітей в сучасному світі».
Проведено семінар-практикум для вчителів української мови та літератури за темою: «Створення ситуації успіху: інтерактивні методи перевірки знань учнів».
Проведено атестація ОДНЗ № 7.
Одеським регіональним центром оцінювання якості освіти на базі закладів району ОНВК №7, 13, ОСШ № 40 проведено апробації тестових завдань .
Відбулися районні етапи конкурсів «Кращий інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»; Дружин юних пожежників; гри «Що? Де? Коли?», команд КВК.
Взято участь у міському етапі фестивалю-конкурсу «Пісня в солдатській шинелі», міському етапі конкурсу «Зоряна пара» ,міському конкурсі «Знавці Одеси».
Проведено літературно-музична композиція «Вклоняємось, тобі Кобзарю».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь та 3 відповіді на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування. Видано 30 приписів.
19.03.11 – відбувся сільськогосподарський ярмарок.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 11 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 11– з житлово-комунальних питань.
Прийнято 38 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

   
 
ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(14.03.11 – 18.03.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 69,4%, сбор платы за обслуживание лифтов – 55,2%, сбор платы за водопотребление – 54,9%, сбор платы за вывоз мусора – 49,4%.

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- замена (демонтаж) светильников – 16 шт. (ул. Ак. Глушко - 1 шт., ул. Ак. Вильямса - 1 шт., ул. М. Жукова - 1 шт., ул. Ак. Королева - 2 шт., ул. Самолетная - 5 шт., ул. Леваневского - 5 шт., дача Ковалевского - 1 шт.).
- монтаж воздушной линии и кабельной линии – 1070 м (ул. Самолетная - 210 м, ул. Блока - 440 м, ул. Леваневского - 350 м, парк Шевченко - 70 м).
- замена ламп – 92 шт.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 23 шт. (ул. Успенская, 28-2 шт., 10-я ст. Б. Фонтана (сквер) - 1 шт., ул. Заславского, 3 - 3 шт., ул. М. Арнаутская, 4 - 1 шт., ул. Отрадная, 5 - 1 шт., ул. Сквер Гамова, 5-а,19 - 2 шт., ул. Канатная, 52 - 1 шт., парк Шевченко - 1 шт., парк Ленинского Комсомола - 2 шт., Фонтанская дорога, 2-2 шт., Интернациональный пер., 12-1 шт., ул. Профсоюзная, 9 - 1 шт., парк Лузановка - 5 шт.).
- обрезка деревьев – 89 шт. (ул. Комарова/2-ой Аэродромный - 10 шт., парк Шевченко - 25 шт., ул. Нежинская, 40-5 шт., 7-я ст. Б. Фонтана (сквер) - 30 шт., ул. Б. Арнаутская, 49 - 1 шт., парк Ленинского Комсомола - 2 шт., парк Лузановка - 15 шт., пр-т Шевченко, 29 (суд) - 1 шт.).
- корчевка пней – 5 шт. (ул. Сквер Гамова, 5-а,19 - 2 шт., Фонтанская дорога, 2-2 шт., пер. Интернациональный, 12-1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

   
 
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(14.03.11 – 18.03.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 219;
• Кількість відпрацьованих документів – 94, з них:
- видано планових ордерів– 16;
- видано аварійних ордерів – 64;
- загальне листування – 14.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 14;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 2;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
Приморський район – 15;
Київський район – 4;
Суворовський район – 13;
Малиновський район – 12;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

   
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(14.03.11 – 18.03.11)

 
15.03.11 – участие в работе заседания правления Одесской городской организации работодателей.

Работа Разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъктов хозяйственной деятельности – 369
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 416
Количество предоставленных консультаций – 480

Количество переданных местным разрешительным органам телефонограм относительно нарушений тренований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 1.
Количество документов внесенных в реєстр документов разрешительного характера – 217.
Подготовлена и направлена информация на имя директора департамента международных связей Одесского городского совета относительно инфраструктурных проектов г. Одессы, реализация которых запланирована на 2011г. при участии государства.
Предоставлен отчет на имя первого заместителя Одесского городского головы относительно результатов совещания по вопросам доработки проекта Стратегического плана повышения конкурентоспособности и экономического развития Одесского субрегиона в рамках Проекта «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» (ЛИНК).
Во исполнение распоряжения городского головы от 10.03.2011 г. №129-01р «Об организации работы по разработке паспорта города Одессы», 18.03.11 в 10:00 – в помещении управления было проведено совещание с представителями исполнительных органами Одесского городского совета, ответственными за подготовку паспорта города. Цель мероприятия – разъяснение относительно сроков и содержания, необходимых для подготовки паспорта города.
С целью организации указанного мероприятия проведена следующая работа:
- проинформированы руководители исполнительных органов Одесского городского совета, ответственные за подготовку разделов паспорта г. Одессы, о проведении совещания;
- подготовлены необходимые для совещания раздаточные материалы.

Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядка разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы утвержденную распоряжением городского головы от 07.11.2008г. №1329-01р и решением Одесского городского совета от 15.06.2004г. №2634-IV «О паспорте бюджетных Программ»:
- Программа контроля за экологическо-эпидемиологическим благополучием населения, состоянием окружающей среды и соблюдения правил благоустройства города Одессы на 2011-2015 годы;
- Программа обеспечения противопожарной безопасности города Одессы на 2011-2016 годы;
Рассмотрено письмо заместителя прокурора Суворовского района г. Одессы по вопросу работы комиссии по проверке хозяйственной деятельности КП «Гидропарк «Лузановка». Подготовлен проект ответа заместителю прокурора Суворовского района за подписью заместителя городского головы Ильченка Н.С.
Подготовлена и предоставлена информация председателю комиссии по планированию бюджета и финансов о выплате заработной платы работникам и копии отчетов 1-ПВ за февраль 2011 года 36 коммунальных предприятий Одесского городского совета.
Рассмотрено письмо юридического департамента Одесского городского совета от 28.02.2011г. № 990/вих. по вопросу предоставления предложений о необходимости внесения изменений в решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 21.08.2008 г. № 970 и от 21.10.2008 г. №1212.
Во исполнение распоряжения городского головы от 14.10.2010 г. № 2130-01р «О создании городского отраслевого Совета предпринимателей в сфере парикмахерского искусства и декоративной косметики», 14 марта т.г. прошло очередное заседании отраслевого Совета.

   
 
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(14.03.11 – 18.03.11)

 
Протягом минулого робочого тижня зусилля співробітників Одеського міського управління земельних ресурсів були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
В електронній базі управління знаходиться 1123 договорів оренди землі та 2733 договорів на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 96,90 млн. грн. на рік.
З січня по 17 березня п. р. до бюджету міста надійшло 22,58 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 18,48 %.
Висновок та проходження процедури державної реєстрації договорів оренди землі на загальну суму 20,17 млн. грн., у тому числі:
1. Договори оренди землі, що отримані з державної реєстрації (відомості про отримані договори оренди землі передані у податкові служби міста для нарахування орендної плати), у кількості 65-ти, на суму 16.37 млн. грн.;
2. Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в кількості 17-ти, на суму 1,5 млн. грн.;
3. Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 8-ми, на суму 1.0 млн. грн.;
4. Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у к-сті 4-х, на суму 0.56 млн. грн.

Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у кількості 17-ти, на суму 0,33 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у кількості 10-ти. На суму 2,13 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 25 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 38 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 13-ти судових засіданнях з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Прийнято на особистому прийомі 109 осіб, зі 70-ма здійснювалась робота у телефонному режимі.

Протягом тижня до управління надійшло 187 звернень, у тому числі від:
- громадян – 72 од.;
- юридичних осіб – 61 од.;
- правоохоронних органів – 54 од.

   
 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(14.03.11 – 20.03.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 238,6 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 117,6 ед.
в выходные дни в количестве 169,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 84 ед.
- по троллейбусу – 85,5 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 354 473 грн.
- по троллейбусу – 285 456 грн.

На среднем ремонте находятся 6 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 138 вагонов,
- троллейбус – 134 машины;
ТО – 2:
- трамвай – 5 вагонов,
- троллейбус – 4 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

   
   
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(14.03.11 – 20.03.11)

Дата
Что произошло
Принятые меры
14.03.11
 
По адресу: ул. Артиллерийская, 1 – доставка оборудования и документации
Дежурная смена оказала помощь «Департаменту оборонной роботы и взаимодействия с силовыми структурами», в доставке оборудования и документации.
По адресу: ул. Ильфа и Петрова, 19, кв. 62 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр. и демеркуризацию места разлива ртути.
15.03.11
 
По адресу: ул. Транспортная,10 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с межквартального проезда.
По адресу: ул. Новосельского, 32, кв. 44 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, Быковой О. Я. 1930 г.р., в открытии двери.
16.03.11
 
По адресу: ул. Маловского, 6 –
упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
17.03.11
По адресу: ул. Новаторов, 16, кв.4 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Преображенская, 50 – обвал стены во дворе дома
Дежурная смена провела осмотр обвала стены во дворе дома, в результате падения стены поврежден автомобиль «Ниссан»
18.03.11
По адресу:ул. Ак.Вильямса, 59 кв.44 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: пр-кт Шевченко, 12/1 кв.58 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию места разлива ртути
19.03.11
По адресу: ул. Дубовая роща, 4 –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Атамана Чепиги, 22 – разлито вещество серебристого цвета
Дежурная смена провела сбор вещества серебристого цвета (предположительно ртуть) ~ 200 гр
По адресу: ул.Дерибасовская, 10 кв.15 – вскрытие входной двери квартиры.
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Приморского РОВД в открытии входной двери квартиры, в которой находился труп хозяйки Магденко Г.В., 1931 г.р.
20.03.11
По адресу: пер.Чайковского, 5 кв.3 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. В.Высоцкого, 2 кв.82 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул.Днепропетровская дорога, 99 кв.43 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул.Софиевская, 19 – повреждение трубы теплосети при обрушении каменного забора
Дежурная смена провела обследование места аварии и установила ограждение.

    

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 461
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- Оказана информационная помощь – 433,
- Ртуть – 8. 

         
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ
(14.03.11 – 20.03.11)

 

Дата та час проведення заходу
Зміст заходу
Місце проведення
14.03.11
18:00
Відкритий показ уривків з класичної драматургії учнів театрального відділення ДТШ
ДТШ
Сабанєєв міст, 3
15.03.11
14:00
Святкування Масляної «Ось настав чудовий день, повний сонця і пісень»
Бібліотека-філія № 39 Варненська,12а
16.03.11
Виставка вернісаж: «Врубель. Музика. Театр» (до 155-річ. від дня народження М.О.Врубеля)
Бібліотека-філія №32
Піонерська, 5а
16.03.11
14:30
Екологічний турнір
«Чисте довкілля –цікаве дозвілля»
Бібліотека-філія № 26 Преображенська, 35
17.03.11
13:30
«Демон з очима Врубеля»: Інформаційна година (до 155 річчя від дня народження М.О. Врубеля)
Бібліотека-філія № 1
Преображенська, 35
17.03.11
16:00
«Старинный романс» концерт-лекція учнів вокального відділу ДМШ №6
ДМШ №6
Люстдорфська дор., 152а
17.03.11
17:00
«Весняні дзвіночки» – концерт учнів молодших класів ДШХМ
ДШХМ
Лютеранський
провулок, 1
17.03.11
14:00
Поетичний альбом
«Поезіє! Ти сила чарівна»
Бібліотека-філія № 6
Степова, 66
19.03.11
12:00
Літературна вітальня, зустріч з одеськими письменниками
«3 Кобзарем в житті та творчості»
Бібліотека-філія № 4
Градоначальницька, 9
19.03.11
12:00
«Ліричні п'єси Едварда Гріга». Концерт-лекція учнів та викладачів ДМШ №7, присвячена видатному композитору
ДМШ №7
вул. Героїв Сталінграду, 36
19.03.11
16:00
«Старинный романс» концерт викладачів вокального відділу
ДМШ №6
ДМШ №6
Люстдорфська дор., 152а
19.03.11
Цикл концертів ДМШ №2 ім. О.Глазунова «Весняна капель». Концерт вокальної та хорової музики
ДМШ №2 ім. О.Глазунова вул. Тираспольська, 20
19.03.11
13:00
Лекція-концерт учнів ДТШ, 
присвячена 200-річчю з Дня народження Р.Шумана
ДТШ
Сабанєєв міст, 3

     
   

      

     

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее