02:51:10   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.03.11 – 25.03.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 20 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 145 звернень громадян.

Проведено:
22.03.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
22.03.11 – засідання громадської комісії з житлових питань;
24.03.11 – засідання ради опіки та піклування;
25.03.11 (11:00) – засідання адміністративної комісії.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
На особистих прийомах громадян було прийнято 11 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Підготовка проектів розпоряджень райадміністрації по фактам самовільного будівництва (реконструкції), виявлених на території району (9 розпоряджень).
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (60 звернень). 

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Софіївська, 9 (20 м.п), вул. Ольгіївська, 8 (20 м.п), вул. Гоголя, 9 (4 м.п), вул. Маяковського, 10 (1 м.п), вул. Ніжинська, 24 (7 м.п), вул. Скиданівська, 7 (8 м.п), просп. Олександрівський, 5 (10 м.п), просп. Олександрівський, 3 (3 м.п), вул. Успенська, 16 (2 м.п), просп. Шевченка, 11-А (2 м.п), пров. Світлий, 14 (21 м.п), вул. Посмітного, 20 (3 м.п), вул. М.Арнаутська, 82 (2 м.п), пров. Волзький, 1 (4 кв.м), вул. Ковальська, 44 (8 м.п);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Кінна, 11 (25 м.п), вул. Ніжинська, 34 (7 м.п), вул. Ніжинська, 5 (2 м.п), вул. Канатна, 102 (40 м.п), Італійський бульвар, 8 (20 м.п), вул. Пироговська, 7/9 (6 м.п), пров. Мукачівський, 5 (4 м.п), Французький бульвар, 12/2 (40 м.п), вул. Піонерська, 11 (8 м.п), вул. Педагогічна, 18 (2 м.п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Жуковського, 17 (4 м.п), пров. Місячний, 4 (5 м.п), просп. Шевченка, 8/11 (7 м.п), просп. Шевченка, 10/2 (5 м.п), вул. Черняховського, 7а (7 м.п), вул. Успенська, 119 (5 м.п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Дідріхсона, 9 (3 м.п), вул. 10 Квітня, 6 (4 м.п), пров. Маяковського, 8 (2 м.п), просп. Гагаріна, 16/2 (4 м.п), Фонтанська дорога, 3/5 (3 м.п), вул. Тіниста, 13 (2 м.п), вул. Черняховського, 12А (20 м.п), Фонтанська дорога, 69А (7м.п), вул. Водопровідна, 28 (1 шт), вул. Тираспольська, 16 (5 м.п);
- ремонт покрівлі: вул. Манежна, 22/7 (6 кв.м), Матроський узвіз, 7 (4 кв.м), вул. Буніна, 25 (20 кв.м), вул. Пантелеймонівська, 8 ( 1 шт), вул. М. Арнаутська, 3 (100 кв.м), вул. Катерининська, 84/86 (110 кв.м), пров. Єлісаветградський, 8/10 (6,4 кв.м), вул. Дігтярна, 7 (12 кв.м);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, ремонт зеленої огорожі, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Канатна, 81, 85, 91, 94, 100/1, 100/4, просп. Шевченка,2, вул.Семінарська,18/20, 26/28, 15, 15а, 15б, 13 (скопування зеленої зони), вул. Пироговська,3, 5, 7/9 (підрізування дерев), вул. Середньофонтанська, 26, 26/28, 30, 30а, 34, 43, 57, 59/61, 63 (фарбування урн, воріт, стовпів), вул. Середньофонтанська, 63 (відновлення поливального крану), Французький бульвар, 12/1, 12/2, 12/3, 12/4 (підрізування дерев), вул. Сегедська, 10, 14, 15, 21, 23, Фонтанська дорога, 3/5, 17, 19, вул. Армійська, 1, 2, 4, 6, 8 (відновлення поливального крану), вул. Зоопаркова, 1-21 (підрізування дерев), вул. Черняховського, 5, 7, 9, 11, 12, 12а, 12в, 13, 14, 16, 18, 20, 20б, 24 (скопування зеленої зони), вул. Черняховського, 20 (підрізування дерев), вул. Сегедська, 1, 1/1, 1/2, 1/3, 2, 2а, 3, 4, 5а, 5б, 6а, 6б, 7, 9, 9а, 11, просп. Шевченко, 8/10 (підрізування дерев, фарбування урн, воріт, стовпів), пров. Аркадіївський, 4 (розпил дерева), вул. Посмітного, 16, 17, 19, 25, 25/1, 25/2, 25/3, 25/4, 25а, 33 (скопування зеленої зони, фарбування урн, лавок, парканів), Фонтанська дорога, 51, 51а, 53, 55, вул. Посмітного, 20 (підрізування дерев), вул. Бєлінського, 8, 10, 12, вул. М. Арнаутська, 3, 5, 30, вул. В. Чорновола, 3, 5, 5а, 6, 7, 7а, 8, 10, 11, 12, 13, 15 (скопування зеленої зони), вулиці дільниці № 6 КП «ЖКС «Фонтанський» (фарбування урн, воріт, стовпів), вулиці дільниці № 12 КП «ЖКС «Фонтанський» (фарбування урн), вул. М. Арнаутська, 104 (розпил дерева), просп. Олександрівський,37, вул. В. Арнаутська, 83-87 (скопування зеленої зони), вул. Преображенська, 85, вул. Пантелеймонівська, 95, 97, 99, 101 (фарбування урн, телефонних будок, підрізування дерев), вул. Новосельського, 84-110, вул. Л.Толстого, 11-32 (фарбування урн, скопування зеленої зони), вул. В. Арнаутська, 84, 86, 98, 100 (улаштування бордюрів під деревами), фасадні вулиці дільниці № 15 КП «ЖКС «Фонтанський» ( фарбування стовпів);
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Градоначальницька,16 (1 шт), вул. Гаванна, 3 (1 шт), вул. Гаванна, 7 (1 шт), вул. Дворянська, 22 (5 м.п), пров. Богданова, 9 (5 м.п).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
21-25.03.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
21-25.03.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
21-25.03.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
21-25.03.11 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
21-25.03.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
21-25.03.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
22.03.11 (14:00) – районний конкурс Дружин юних пожежників (ОЗОШ № 39, вул. Успенська, 20);
22.03.11 (14:00) – районний етап інтелектуальної гри «Знавці Одеси» (ОЗОШ № 62, просп. Шевченка, 10);
23.03.11 (15:00) – ранок для дітей молодшого віку «Муха Цокотуха» (ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47);
24.03.11 (12:00) – районний конкурс «Партнерство заради виховання» (ОЗОШ № 16, вул. Пироговська, 25);
25.03.11 (10.00) – спортивне свято «Веселі старти» (ДНЗ № 29, Сабанєєв міст, 2).

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
21.03.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
21-25.03.11 – розгляд заяв громадян, депутатських звернень, запитів організацій, надання відповідей.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.03.11 – 25.03.11)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 55 звернень. На особистому прийомі було прийнято 12 громадян.

Організаційно-кадровим відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- розробка заходів щодо святкування Дня визволення Одеси;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.
Привітали з днем народження двох ветеранів, учасників визволення м. Одеси.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 22 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району. Підготовлено та надано до УЖКГ і ТЕБ інформацію на протокол доручень від 22.03.2011 року апаратної наради в.о. заступника міського голови Рублі М.В.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
23.03.11 – організовано комісійне обстеження території Меморіалу героїчної оборони м. Одеси для визначення об’ємів робіт з приведення Меморіалу героїчної оборони до належного естетичного і санітарного стану до святкування Дня визволення міста (10 квітня) і Дня Перемоги (9 травня)
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 21.03.20111 рку.
Здійснено 1 виїзд для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у 28 судових засіданнях;
- розглянуто та надано відповідей на 10 звернень громадян;
- прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- проведено прийом 30 громадян;
- проведено та завізовано 30 розпоряджень;

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (17 громадянин);
- підготовлено відповіді на 3 скарг громадян;
23.03.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
23, 25.03.11 року участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації по хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів по благоустрою прилеглої до них території;
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 8 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 22 громадянина;
- обстежено житлові умови – 3 громадянам;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
25.03.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.

Відділом благоустрою території за звітний період керівникам 8 автостоянок, парковок і місць відстою транспорту вручено розпорядження про необхідність підтримки належного санітарного стану прилеглої території вказаних об'єктів. Проведено 5 виїздів на об'єкти для розгляду заяв і підготовки остаточної відповіді по наступних адресах:
1. вул. Варненська, 21;
2. Люстдорфська дорога, 162;
3. просп. Ак. Глушко, 22-а

 
За участю представників ЮРЕС:
1. вул. Люстдорфська дорога /вул. Офіцерська, а/с «Офіцерська»;
2. вул.. Бабушкіна, 54, а/с «Вега».
3. вул. Ак. Корольова,88, а/с «Центральний-19»
Прийняття участі у виїзній нараді, ініційованій Прокуратурою Київського району м. Одеси, з питань щодо порушення правил експлуатації стоянок, парковок, і місць відстою автотранспорту.
З метою вжиття заходів по фактах самовільного будівництва на території району, проведено об'їзд території на предмет виявлення самовільного будівництва.

Проведено об'їзд території Київського району з метою здійснення контролю за санітарним станом і станом благоустрою по наступних адресах:
1. Люстдорфська дорога, 146г – з питання установки юнніпаркеров на внутрішньоквартальному проїзді;
2. Люстдорфськая дорога, 162 – з питання санітарного обрізання гілок дерев і складування будівельного сміття на прибудинковій території;
3. просп. Ак. Глушко, 22а – за фактом проведення розкопки біля парадної № 1;
4. вул. Ак. Королева, 80 – приведення до належного санітарного стану прилеглої території до інтерактивного клубу;
5. просп. М. Жукова, 37/2 – з питання проведення розкопки на зеленої зоні біля магазину «Зоомагазин»;
6. вул.. Ак. Корольова, 85 – приведення до належного санітарного і технічного стану зупинки громадського транспорту;
7. вул. Ак. Корольова, 92 – приведення до належного санітарного стану території прилеглої до інтерактивного клубу;
8. завод «Промзв’язок» вул.. Комарова, 10 з питання санітарного стану та прибирання крупно габаритного сміття на прилеглої території;
9. вул. Дача Ковалевського – з питання знесення аварійних сухих дерев вздовж трамвайних путей.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 19 судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
24.03.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 17 питань, з них:
- 2 – позбавлення батьківських прав;
- 5 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
- 1 – дозвіл на продаж житла за участю дітей;
- 1- дозвіл на продаж житла за участю недієздатної особи;
- 1 – встановлення опіки над дитиною;
- 1 – дозвіл на реєстрацію народження дитини;
- 1 – вирішення спорів між батьками;
- 1 – дозвіл на ПМПК;
- 1 – дозвіл на продаж а/м за участю дітей;
- 1 – дозвіл на підписання нотаріального договору;
- заслухано 4 звіта опікунів про виконання обов’язків.
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
• Впродовж тижня робота закладів освіти району організована відповідно до планів виховної роботи на канікулах.
• Організована участь переможців районного конкурсу КВН у міському конкурсі КВН. За підсумками журі команда ОНВК „Гармонія” увійшла у число переможців.
21.03.11 – проведені наради заступників директорів з виховної роботи та з навчально-виховної роботи за участю начальника відділу освіти Київської райадміністрації на базі райметодкабінету.
22-23.03.11 – організована участь талановитих учнів у музичному фестивалі „Сонячний струм” на базі Інституту мистецтв Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського.
22-23.03.11 – організована участь творчих колективів закладів освіти району у міському конкурсі „Нащадки Утьосова” на базі Палацу дитячої та юнацької творчості.
24-27.03.11 – організація участі творчих колективів закладів освіти району у ІІ Міжнародному фестивалі-конкурсі дитячої та юнацької театральної творчості „Яскрава країна” в Одесі-2011” на базі Палацу дитячої та юнацької творчості.
25-26.03.11 – організація участі у міському конкурсі: “Дизайн – 2011” на базі Палацу дитячої та юнацької творчості.
26.03.11 – (20:00-21:00) організовано проведення акції „Година Землі”.
27.03.11 – на базі ОНВК № 84 організоване проведення міського фестивалю інтелектуальних ігор „Що? Де? Коли?”.
25.03.11 – на базі гімназії № 9 організоване проведення районного фестивалю Дружин юних пожежних. В конкурсі взяли участь команди 11 закладів освіти району. Переможцями конкурсу за підсумками журі стали команди ОНВК № 84 та гімназії № 9.
Впродовж тижня організовано проведення Всеукраїнської олімпіади з фізики на базі ОЗОШ №106.
25.03.11 – для учасників олімпіади зі всієї країни організована екскурсія по м. Одесі.
24.03.11 – забезпечена участь учнів ОЗОШ № 78, 80, 82 з малозабезпечених родин у тренінзі з зовнішнього незалежного оцінювання з використанням тестових зошитів на базі ОЗОШ № 38.
24.03.11 – забезпечена участь учнів ОЗОШ № 27, 78, ОСШ № 86 у підготовці до „Балу абітурієнтів 2011 року” ініційованого Одеським міжнародним гуманітарним університетом.
27.03.11 – у Одеському російському драматичному театрі пройшов підсумковий щорічний концерт Зразкового танцювального ансамблю „Радість” ОНВК „Гармонія”.
24.03.11 – організована участь у міському конкурсі „А я просто-українка-україночка” вихованок ОЦДЮТ „Еврика”, які посіли І місце на конкурсі.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.03.11 – 25.03.11)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району (в рамках підготовки території району до весінньо - літнього періоду);
21.03.11 – День поезії в ЗОШ №45 за адресою: вул. Літакова,5;
22-25.03.11 – обстеження житлово-побутових умов проживання ветеранів війни, які приймали участь у визволенні, обороні м. Одеси від німецько-фашистських загарбників, з метою надання їм допомоги;
23.03.11 – в територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району для працівників та підопічних лекція на теми: «Особливості харчування людей похилого віку» та «Наркоманія, алкоголізм, паління – соціальні проблеми»;
24.03.11 – в школах району районний конкурс «Молодь обирає здоров'я»;
25.03.11 – в ЗОШ №45 проведений ярмарок «Доброчинність. Допоможіть допомогти»;
25.03.11 – вихованці хореографічного ансамблю «Мозаїка» БДЮТ «Домінанта» прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі «Танець скликає друзів» у місті Кривий Ріг;
25.03.11 – в ОВСШ №3(вул..Б.Хмельницького, 92) семінар для класних керівників «Жорстке поводження з дітьми. Правовий захист від насильства над дітьми в сім'ї»

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за лютий поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) - 16 чол. на суму 112,00грн.;
• прання білизни - 39 чол. на суму 1396,50 грн.;
• ремонт взуття - 1 чол. на суму 10,00 грн;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 790 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток", „Варіон " на суму 55300,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.03.11 – 25.03.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 252 документа, відпрацьовано – 87, під контролем – 16; письмових звернень –144; прийнято – 3 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.


Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 35 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 8 відповідей на звернення підприємств та 12 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено підготовка інформації по інвентаризації міст парковок.
На виконання рішення Одеської міської ради №419-VI від 28.02.2011р. «Про депутатський запит депутатів міської ради від фракції «Сильна Україна» взято участь у комісії з питання передачі до комунальної власності гуртожитку за адресою: вул. Цегляна, 5, який знаходиться на балансі ВАТ «Буддеталь».
Взято участь у нараді у заступника міського голови Ільченка С.О. з питання створення на території КП «Гідропарк Лузанівка» наметового містечка-кемпінгу.
Взято участь у засіданні конкурсної комісії з проведення конкурсів на право укладання договорів оренди будівель (споруд, приміщень), які є комунальною власністю.
Проведено виїзд за адресами: вул. Дніпропетровська дор., 86, 80, 90, пр. Добровольського, 71 з питання самовільного будівництва; 2-й Ліманчик з питання необхідності здійснення термінових заходів щодо недопущення підтоплення грунтовими водами приватного сектору.
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за лютий 2011 року та надання її до управління економіки, промисловості та інвестицій.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено роботу з керівниками 17 підприємств району з подальшим їх запрошенням на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати, про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці, перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Проведено шефська роботи з підприємствами та військовими частинами.
Проведено роботу з підприємствами району щодо благоустрою пам’ятників, меморіалів та кладовищ до Дня святкування 67-ї річниці визволення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради від 29.09.2006р. №323-V «Про затвердження концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі на період до 2010 року», за підсумками I-го кварталу 2011 року.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадміністрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за лютий 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської
міської ради.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Проведено засідання координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; з питання перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 % .
Відбулося засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 54 справи.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 14 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 15 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
10 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 10 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 18 відповідей громадянам та 10 державним установам;
- 7 розпоряджень щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про зміну прізвища, ім’я та по батькові дитини;
- 3 розпорядження на протести прокуратури Суворовського району;
- 1позовна заява про доцільність позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про призначення опіки над недієздатним.

Відділ освіти:
Проведено засідання Ради з питання "Підвищення якісного рівня освітніх послуг шляхом удосконалення основної форми організації навчально-виховного процесу (заняття)».
Проведено засідання творчої групи вчителів історії з питань підготовки до районного конкурсу-вікторини "Знавці Одеси"; засідання секції молодих вчителів історії та початкових класів в рамках роботи"Школи молодого вчителя".
Відбулися районні етапи конкурсів: "Одесса – мой город родной" із захисту науково-дослідних, пошукових проектів з історії та культури міста; "Шкільна бібліотека" в рамках Всеукраїнської акції "Живи, книго!"; районний етап фестивалю-конкурсу "Молодь обирає здоров'я".
Проведено рейди до неблагополучних сімей з метою уточнення банку даних дітей зазначеної категорії та складання відповідного плану роботи з ними.
Відбулися семінар для шкільних бібліотекарів, спільний з міською бібліотекою ім. І. Франка; семінар для медичних працівників закладів освіти на базі Суворовської епідеміологічної станції.
Взято участь у міському етапі конкурсу-гри КВК на "Кубок мера" на базі міського палацу дитячої та юнацької творчості.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 6 відповідей на листи міських управлінь та 4 відповіді на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування. Видано 44 приписи.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 13 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 13– з житлово-комунальних питань.
Прийнято 11 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(21.03.11 – 25.03.11)

 
Протягом звітного періоду проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
22-23.03.11 – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості відбувся II міський конкурс естрадної пісні «Нащадки Утьосова»;
23.03.11 – у приміщенні інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради проведено міський конкурс творчих робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста «Застигла музика» (архітектура Одеси) в номінаціях: «Кращий малюнок», «Краща фотографія». «Краще есе»;
23.03.11 – педагогічні працівники міста взяли участь у міський науково-практичній конференції, присвяченій Всесвітньому Дню боротьби з туберкульозом;
24.03.11 – на базі Одеського НВК «Гімназія №7» проведено семінар-гренінг «Інноваційні технології в навчально-виховному процесі. Соціокультурний центр»;
24.03.11 – на базі Одеської ЗОШ №38 сумісно з Одеським регіональним центром оцінювання якості освіти проведено тренінг з використанням тестових зошитів для пільгових категорій випускників 11 класів шкіл міста;
24.03.11 – в актовій залі Одеського регіонального інституту державною управління відбувся І Міський фестиваль-конкурс творчості вихованців позашкільних навчальних закладів м. Одеси «А я просто українка, україночка»;
24.03.11 – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості пройшли міські ігри серед шкільних команд КВН;
24.03.11 – на базі Одеської гімназії №8 проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів»;
25.03.11 – на базі Одеської СШ №117 проведено заняття для слухачів «Школи молодого вчителя»;
25-26.03.11 – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості відбувся міський конкурс творчих робіт з дизайну для учнів та молоді міста;
26.03.11 – на базі «Баварського Дому Одеса» проведено семінар для вчителів німецької мови шкіл міста;
27.03.11 – на базі Одеського НВК №84 відбувся XIX чемпіонат з гри «Що? Де? Коли?» серед шкільних команд м. Одеси.

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(21.03.11 – 25.03.11)

 
- уровень сбора квартплаты составил – 113,6%,
- сбор платы за обслуживание лифтов – 107,8%,
- сбор платы за водопотребление – 89,6%,
- сбор платы за вывоз мусора – 97,2%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 20 шт. (парк Шевченко - 2 шт., парк Победы - 5 шт., парк Лузановка - 1 шт., Лесопарк Аэропорта - 8 шт., ул. Щепкина, 1 - 1 шт., Военный спуск (сквер) - 1 шт., Соборная пл..- 1 шт., ул. Ак. Заболотного, 38-а - 1 шт.)
- обрезка деревьев – 217 шт.
(ул. Неделина, 46-54 - 16 шт., сквер Вимпел - 2 шт., 411-я Батарея - 88 шт., парк Победы - 65 шт., парк Лузановка - 4 шт., парк Шевченко - 39 шт., Военный спуск (сквер) - 2 шт., ул. Запорожская, 15-1 шт.) корчевка пней - 13 шт. (парк Лузановка - 1 шт., ул. Канатная, 13,41 - 2 шт., ул. Б. Арнаутская, 100 - 3 шт., ул. Княжеская, 9-11 - 2 шт., ул. Б. Арнаутская, 88, 94 - 2 шт., ул. Щепкина, 1 - 1 шт., ул. Ольгиевская, 27 - 1 шт., ул. Ленинградская/Балковской - 1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(21.03.11 – 25.03.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 207;
• Кількість відпрацьованих документів – 95, з них:
- видано планових ордерів– 10;
- видано аварійних ордерів – 65;
- загальне листування – 20.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 22;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 8;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 10;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
Приморський район – 14;
Київський район – 8;
Суворовський район – 8;
Малиновський район – 9;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(21.03.11 – 25.03.11)

 
Подготовлен и направлен в адрес главного управления агропромышленного развития облгосадминистрации мониторинг об уровне цен на основные виды продуктов.
Подготовлена и направлена в адрес главного управления экономики облгосадминистрации информация касательно размещения на территории города новых объектов промышленного строительства и инженерно-транспортной инфраструктуры, а также проведения реконструкции существующих объектов в феврале 2011 г.
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 23.02.2011 г. № 107-01р «О создании рабочей группы по установлению местных налогов и сборов», 22 марта 2011 года прошло очередное заседание рабочей группы.
Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы касательно выполнения Плана мероприятий по подготовке проекта Государственной программы экономического и социального развития Украины на 2012 г., подготовлена и направлена на имя головы комиссии по проведению реорганизации Министерства экономики Украины Максюты А.А. информация по выполнению проекта «Проект городской транспортной инфраструктуры г. Одессы».
Рассмотрено письмо и.о. директора КП «Питание» по вопросу содействия в увольнении директора КП «Питание». Подготовленная информация направлена на имя первого заместителя городского головы.
Рассмотрено обращение от 14.03.2011 года № 2 по вопросу законности увеличения и применения тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории для дома, расположенного по адресу: ул. Ак. Заболотного, 49. Ответ направлен заявителю.
Подготовлены и направлены предложения на имя директора департамента международных связей относительно участия представителей Одесского городского совета во 2-ом Международном деловом форуме предпринимателей «Шёлковый путь», который состоится 27-30 апреля 2011г. в г. Трабзон (Турция).
Предоставлен отчет на имя и.о. первого заместителя Одесского городского головы о состоянии подготовки проектных листков в рамках Проекта Стратегического плана повышения конкурентоспособности и экономического развития одесского субрегиона.
Проводилась подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядка разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы утвержденного распоряжением городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ», а именно, Программы контроля за экологическо-эпидемиологическим благополучием населения, состоянием окружающей среды и соблюдения правил благоустройства города Одессы на 2011-2015 годы.

Работа Разрешительного центра в г. Одессе:
- количество обращений субъктов хозяйственной деятельности – 469
- количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 386
- количество предоставленных консультаций – 609
- количество переданных местным разрешительным органам телефонограм относительно нарушений тренований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 2;
- количество документов внесенных в реєстр документов разрешительного характера – 173.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(21.03.11 – 25.03.11)

 
В електронній базі управління знаходиться 1126 договорів оренди землі та 2696 договорів на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 96,96 млн. грн. на рік.
З січня по 24 березня п. р. до бюджету міста надійшло 24,34 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 131,71 відсотків.
Висновок та проходження процедури державної реєстрації договорів оренди землі на загальну суму 19,81 млн. грн., у тому числі:
1. Договори оренди землі, що отримані з державної реєстрації (відомості про отримані договори оренди землі передані у податкові служби міста для нарахування орендної плати), у кількості 70-ти, на суму 16,97 млн. грн.;
2. Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в кількості 17-ти (11-юр., 6-гр.) на суму 1,5 млн. грн.;
3. Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 8-ми, на суму 1.0 млн. грн.;
4. Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 4-х, на суму 0,56 млн. грн.

Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у кількості 12-ти, на суму 1,98 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у кількості 8-ми. На суму 2,04 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 20 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 38 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Представники юридичної служби управління брали участь у 21-му судовому засіданні з питань земельних відносин в інтересах захисту прав територіальної громади міста.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Прийнято на особистому прийомі 135 осіб, зі 60-ма здійснювалась робота у телефонному режимі.

Протягом тижня до управління надійшло 168 звернень, у тому числі від:
- громадян – 58 од.;
- юридичних осіб – 48 од.;
- правоохоронних органів – 62 од.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(28.02.11 – 11.03.11)

 
За звітний період було зареєстровано 68 вхідних документів:
• від органів державної влади – 33,
• юридичних осіб – 21,
• фізичних осіб-підприємців – 14 документів.

Направлено 3 відповіді.
Станом на 11.03.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Договірний відділ:
• па отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 12;
• на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 8;

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях - 12;
- проведена робота з ПС у справах, які знаходяться на виконанні – 10;

Технічний відділ з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків - 126;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит 3м х 6м – 137;
• сіті - лайти – 106;
• афіши – 550.

- кількість демонтованих конструкцій – 5.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 610 тис.гри., або 61,8% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП "Одесреклама" проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
В свою чергу організовано розповсюдження сюжетів соціальної реклами з концертами Національного Одеського філармонічного оркестру під керівництвом Хобарта Ерла на рекламних конструкціях в межах міста, а саме 200 афіш. Організовано розклеювання 150 афіш ДП "Одеський цирк".

З 01.03.11 – організовано розміщення сюжетів на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси, зі святковим привітанням 8 березня, в наступній кількості:
- поздоровлення Президента України - 60 постерів Зм х 6м та 40
- плакатів для сіті - лайтів;
- привітання Одеського міського голови – 77 постерів 3м х 6м та 56 плакатів для сіті-лайтів.

Крім того, розроблено макети та роздруковані вітальні листівки Одеського міського голови та першого заступника Одеського міського голови.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(21.03.11 – 27.03.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 240,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 125 ед.
- по троллейбусу – 115,3 ед.
в выходные дни в количестве 169,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 81 ед.
- по троллейбусу – 88,0 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 365 123 грн.
- по троллейбусу – 295 597 грн.

На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 151 вагонов,
- троллейбус – 132 машины;
ТО – 2:
- трамвай – 9 вагонов,
- троллейбус – 4 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей. 

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(21.03.11 – 27.03.11)
 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
21.03.11
 
По адресу: Думская площадь,1 – обеспечение мероприятий
Дежурная смена провела обеспечение мероприятий, посвященных дню освобождения Одессы от немецко-фашистских захватчиков
По адресу: ул. Боровского, 36/б – неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. СДЯВ не обнаружено. Даны рекомендации по устранению запаха
22.03.11
 
По адресу: ул. Армейская, 56 – необходима помощь в открытии двери подвала
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «Одессагаз» в открытии решетчатой двери подвального помещении.
По адресу: ул. Жуковского, 4, кв. 5 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Черноморского Казачества, 68 – собака упала в дворовой санузел
Дежурная смена извлекла собаку из санузла
23.03.11
 
По адресу: ул. Малая Арнаутская, 25 – разлив ртути
Дежурная смена оказала помощь специалистам ГУ МЧС в сборе ртути
По адресу: ул. Приморская, 45 – падение двух мужчин с обрушившегося перекрытия цеха заброшенного судоремонтного завода
Дежурная смена эвакуировала пострадавших, 1991 г.р. и 1987 г.р. и передала сотрудникам «Скорой помощи»
24.03.11
По адресу: Думская площадь,1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
25.03.11
Житель города –
ул. Ленинградская, д. 29, кв. 6 – мужчина упал в ванной комнате на пол и не может самостоятельно подняться.
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру, участнику ВОВ, Карпенко С.С., 1919 г.р., и перенесла его на кровать.
Житель города –
ул. Коблевская, 26 - упавшая часть дерева перегородила дорогу.
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги.
26.03.11
Житель города –
пер.Cанаторный, 6 – домашний кот не может самостоятельно спуститься с крыши дома.
Дежурная смена сняла кота и передала хозяйке, Сергеевой Н.И.
Дежурный диспетчер КДС - 058 – ул. Колонтаевская,1 – обрушение части стены пятиэтажного здания, на крышу примыкающего дома.
Дежурная смена провела осмотр места обрушения части стены здания, площадью 6 кв.м. Информация передана в УЖКХ.

 

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 489
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- Оказана информационная помощь – 467,
- Ртуть – 2. 

    
 
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ
(21.03.11 – 27.03.11)
 

     

21.03.11
Цикл концертів ДМШ №2 ім. О. Глазунова «Весняна капель».
Концерт фортепіанної музики
ДМШ №2
ім. О.Глазунова
вул. Тираспольська, 20
22.03.11
Цикл концертів ДМШ №2 ім. О. Глазунова «Весняна капель».
Концерт струнної музики
ДМШ №2 ім. О.Глазунова
вул. Тираспольська, 20
22.03.11
14:00
Бібліотечно-театральна кав'ярня «Театральні митці Одеси -наші сучасники» до Міжнародного Дня театру.
Центральна міська бібліотека ім. Гайдара
Французький б-р, 11-а
23.03.11
Цикл концертів ДМШ №2 ім. О. Глазунова «Весняна капель». Концерт народної музики
ДМШ №2
ім. О.Глазунова
вул. Тираспольська, 20
23.03.11
Вистава учнів театрального відділення ДШМ №6 «В мире животных»
ДШМ №6
вул. Балківська, 42а
23.03.11,
27.03.11
Мандрівки по рідному краю з книгами І.Л. Чоппа (до 90-річчя письменника )
Бібліотека-філія № 7 Бочарова, 14
23.03.11
13:30
Літературна світлиця «Поезія усіх кольорів»
Універсальний читальний зал
вул. Єкатерининська, 67
24.03.11
Виставка малюнку вихованців Дитячої театральної школи
Міська художня галерея Сабанеев міст, 3
24.03.11
Проведення шкільного конкурсу ДШМ №6 «Украинский веночек», для учнів струнного та фольклорного відділів школи
ДШМ №6
вул. Балківська, 42а
24.03.11
13:30
Поетичний вернісаж «Зустріч з поетом В. Назаруком»
Бібліотека - філія № 40 вул. Єфімова, 12
25.03.11
17:00
Концерт-лекція учнів та викладачів ДМШ №7 на тему: «Творчість С. Прокоф'єва», присвячена 120-річниці від дня народження композитора
ДМШ №7
вул. Героїв Сталінграду, 36
25.03.11
12:00
Круглий стіл «Борці за Незалежність України: історична ретроспектива»
Бібліотека-філія №8-Б. вул. Хмельницького, 13
27.03.11
Літературна вітальня « Кохання у житті великих письменників»
ЦМБ ім. І. Франка
Книжний пров.1-а
27.03.11
До Міжнародного дня театру Бібліографічний огляд «Хранители волшебного мира»
Бібліотека-філія № 16
вул. Новосельського,67/69
27.03.11
15:30
Усний журнал „Путешествие по одесским театрам".
Бібліотека-філія № 35
вул. Космонавтів,23/1
28.03.11
11:00
День зустрічі птахів:
-конкурсні змагання «Пташиний детектив», екологічне орієнтування, анаграми, зоолото та інші;
-весняний вернісаж «Птахи -наші друзі»; -конкурс на найкращу шпаківню або інший «дім» для птахів.
Центральна площа зоопарку;
музейно-виставковий комплекс зоопарку

    

     

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(21.03.11 – 27.03.11)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір
з футболу
23-28.03.11
с. Чкалове,
Нікопольська обл.
2
Відкриті всеукраїнські юнацькі змагання
з вітрильного спорту „Південна регата"
24-30.03.11
м. Севастополь
3
Всеукраїнська юнацька
баскетбольна ліга
24-27.03.11
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
4
Всеукраїнські змагання
зі спортивного орієнтування
„Таврійська весна"
24-27.03.11
м. Алушта,
АР Крим
5
Всеукраїнські змагання
зі скелелазіння „Золота ящірка"
25-28.03.11
м. Дніпропетровськ
6
Чемпіонат України
зі спортивних танців
26-27.03.11
м. Київ
7
Першість України з гандболу
26-31.03.11
м. Київ

 

   

 

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 октября
День защитника Украины.
Программа

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее 14 октября в 12.00
RedBullGravityChallenge
на Приморском бульваре

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 13 октября 12:00
Художественная выставка
«Так да светит свет твой пред людьми»

Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее