06:48:23   |   19 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 14

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 14

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.03.11 – 01.04.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 13 мешканців району.

Проведено:
29.03.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
31.03.11 – засідання Координаційної Ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
На особистих прийомах громадян було прийнято 13 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Підготовка проектів розпоряджень райадміністрації по фактам самовільного будівництва (реконструкції), виявлених на території району (9 розпоряджень).
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (51 звернення).
Контроль за підготовкою житлового фонду району до експлуатації у весняно-літній період.

КП ЖКС:
28-31.03.11 – проведення перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житлових будинках;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Новосельського, 51 (6 м.п), пров. Воронцовський, 7 (5 м.п), вул. Скиданівська, 7 (8 м.п), просп. Гагаріна, 16/1 (1,5 м.п), Фонтанська дорога, 4 (10 м.п), просп. Шевченка, 8/10 (6,2 м.п), вул. Черняховського, 3 (2 м.п), вул. Пушкінська, 67 ( 15 м.п), вул. Преображенська, 94 (5,6 м.п), пров. Волзький, 1 (25 м.п), вул. Ковальська, 4 (5 м.п), вул. Базарна, 73 (2,5 м.п);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Середньофонтанська, 16/18 (20 м.п), вул. Транспортна, 7-г (24 м.п.);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Ніжинська, 34 (7 м.п), вул. Ніжинська, 24, 32, пров. Маяковського, 8 (3 м.п), вул. Семінарська,1/1, 1/4 (50 м.п), пров. Світлий, 2а (3,5 м.п), вул. Педагогічна, 46а (3 м.п), вул. Рішельєвська, 76 (15 м.п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Ковальська, 28 (2 м.п), вул. Асташкіна,15, 23 ( 10 м.п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Катерининська, 2 (5 м.п), вул. Тираспольська, 16 ( 2,6 м.п);
- ремонт покрівлі: вул. Манежна, 22 (5 кв.м), Матроський узвіз, 22 (4 кв.м), вул. М. Арнаутська, 3 (10 кв.м), вул. Катерининська, 84/86 (25 кв.м), пров. Вознесенський, 10 (15 м.п), вул. Дігтярна, 7 (37, 26 кв.м);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Пироговська, 3, 5, 7/9 (підрізування дерев), просп. Шевченка, 9, 11, 15/2, 17, 19, 21, 63 (фарбування урн, парканів), просп. Шевченка, 9, 11, 27, 25, 6/3 (скопування зеленої зони), просп. Шевченка, 6/3, 27 (відновлення поливального крану), вул. Сегедська, 8, 10, 12, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 23 (скопування зеленої зони), вул. Сегедська, 8, 10, 12, 14, вул. Армійська, 1, 3, Фонтанська дорога, 7, 3/5 (скопування зеленої зони), просп. Шевченка, вул. Армійська, 7, 9 (скопування зеленої зони), вул. Посмітного, 16, 19, 25, 33, 25а, 25/1, 25/2, 25/3, 25/4, Фонтанська дорога, 65, 69а, вул. Сонячна, 8, 10, пров. Гвоздичний, 4, вул. Леваневського, 9 (скопування і висівання трави на зеленій зоні, фарбування огороджень, лавок, улаштування урн, підрізування фасадних дерев), вул. Педагогічна, 16, Фонтанська дорога, 43 (відновлення поливального крану), Фонтанська дорога, 35, 37, 39, 43, 47, 51, 53, 55, 57 (фарбування столів), Фонтанська дорога, 51б (підрізування дерев), пров. Полуничний, 27, вул. Педагогічна, 46а, 46 (фарбування заборів та огорож), вул. М. Арнаутська, 1, 3, 5, 7, 9, 13, 19, 21, 30, вул. Канатна, 72 (фарбування урн), просп. Олександрівський, 37 (фарбування тумб, щитових, стовпів, вказівників, знаків), вул. Старопортофранківська, 101, вул. Середньофонтанська, 10, пров. Вознесенський, 2-24 (скопування зеленої зони, фарбування воріт), вул. Л.Толстого, 13, 17, 19, 21, вул. Ковальська, 26, 28, 30 (фарбування поребриків), вул. Преображенська, вул. Ковальська (фарбування стовпів), вул. Тираспольська (скопування і висівання трави на зеленій зоні, фарбування калитки, ремонт воріт, встановлення калитки);
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Коблевська, 28 (5 м.п), пров. Воронцовський, 7 (7 м.п).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
28-31.03.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
28-31.03.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
28-31.03.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
28-31.03.11 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
28-31.03.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
28-31.03.11
– поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
29.03.11
(15:00) – районний етап конкурсу «Козацька держава» (ОЗОШ № 16, вул. Пироговська, 25);
30.03.11 (14:00) – районний етап конкурсу «Одесса – мой город родной» (ОЗОШ № 62, просп. Шевченка, 10);
30.03.11 (14:00) – районний семінар «Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу та організація роботи з питань забезпечення прав неповнолітніх і державної допомоги неповнолітнім» (ОЗОШ № 101, вул. В. Арнаутська, 9);
31.03.11 (13:00) – районний етап фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» (ОЗОШ № 62, просп. Шевченка, 10).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
29, 31.03.11 – участь у комісійному обстеженні парковок та автостоянок щодо дотримання вимог чинного законодавства;
30.03.11 – участь у інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

 

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ

(28.03.11 – 01.04.11)

 

За звітний період до райадміністрації надійшло 51 звернення. На особистому прийомі було прийнято 11 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- розробка заходів щодо святкування Дня визволення Одеси;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 24 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району. Підготовлено та надано до УЖКГ і ТЕБ інформацію на протокол доручень від 22.03.2011 року апаратної наради в.о. заступника міського голови Рублі М.В.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 28.03.20111 року.
Розглянуто та надано відповіді на 15 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Здійснено 1 виїзд для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- керівникам 8 автостоянок, парковок та місць простою транспорту надані приписи про необхідність підтримання належного санітарного стану прилеглої території вказаних об’єктів;
- прийняття участі у виїзній нараді за участю Прокуратури Київського району м. Одеси з питання порушення правил експлуатації стоянок, парковок, та місць простою транспорту;
- з метою прийняття мір по фактам самовільного будівництва на території району проведено об’їзд території на предмет виявлення самовільного будівництва;
- проведено об’їзд території Київського району м. Одеси з метою здійснення контролю за санітарним станом та станом благоустрою, а саме: встановлення юніпаркерів на внутріквартальному проїзді, підрізка гілок дерев та складання будівельного сміття на прибудинкової території, проведення розкопки біля парадної, приведення до належного санітарного стану прилеглої території до інтерактивного клубу, проведення розкопки на зеленій зоні, приведення до належного стану та технічний стан зупинки міського транспорту, соцітарного стану та прибирання крупногабаритного сміття, зносу аварійних сухих дерев вздовж трамвайних ліній;
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовці кінцевої відповіді.


Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (19 громадян);
30.03.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
25 та 30.03.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації по хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- розглянуто та надано відповіді на 20 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 1 громадянин;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадяну;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 24 громадянина;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
31.03.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 28 судових засіданнях;
29.03.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ правового забезпечення:
1.
прийняття участь у 13 судових засіданнях;
2. розглянуто та надані відповіді на 5 звернень;
3. підготовлені матеріали та заява до виконавчої служби про відкриття виконавчого провадження по примусовому виконанню виконавчого листа;
4. проведено прийом понад 25 громадян;
5. перевірено на завізовано 15 розпоряджень. 

Відділ освіти:
1. з 28.03.11 – розпочате проведення районного фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості „Зоряна юність Одеси”.
2. 28.03.11 – організована участь у міському Гала-концерті переможців фестивалю-конкурсу „Пісня в солдатській шинелі”, присвяченого 67-й річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників, який пройшов на базі Одеської Філармонії.
3. 29.03.11 – організований районний фестиваль-конкурс „Молодь обирає здоров’я”, в якому взяли участь команди з 18 закладів освіти району. За підсумками журі ІІ місце посіли команди ОЗОШ № 78 та ОСШ № 86, І місце – команди ОЗОШ № 82 та гімназії № 9, Гран-при – команда ОНВК „Гармонія”.
4. 02.04.11 – організоване прибирання території Меморіального комплексу 411 батареї. У суботнику взяли участь близько 500 учнів з 20 закладів освіти району.
5. 02.04.11 – організована участь випускників закладів освіти району у пробному незалежному оцінюванні.
6. 03.04.11 – організоване відвідування учнями пільгових категорій закладів освіти району благодійної вистави у Будинку клоунів.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.03.11 – 01.04.11)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району (в рамках підготовки території району до весінньо - літнього періоду);
28.03.11 – в ЗОШ №45(вул. Літакова, 5) творчого вечора «Весь світ – театр, а люди в ньому актори»;
28.03.11 – в ЗОШ №8 (вул. Бреуса, 59) конкурсу стіннівок «Я обираю здоровий спосіб життя»;
29.03.11 – в ЗОШ №18 (вул.Прохоровська,46) проведення усного журналу «Крок до зірок» до 50-річчя першого виходу людини в космос;
29.03.11 – в ЗОШ №8 (вул. Бреуса, 59) фестивалю агітаційних бригад «Ми за здоровий спосіб життя»;
30.03.11 – в школах району районний етап конкурсу-вікторини «Знавці Одеси» в рамках проведення фестивалю «Одеса моє рідне місце»;
31.03.11 – (13:00) в територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району для підопічних центру пройде День іменинника (вул. Б.Хмельницького,62);

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за лютий поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 6 чол. на суму 42,00грн.;
• прання білизни – 3чол. на суму 33,25 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 790 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 44240,00 грн.
Матеріальну допомогу отримали 8 столітніх мешканців району на суму 9600 грн (за січень-лютий 2011 року).

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.03.11 – 01.04.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 180 документів, відпрацьовано – 69 , під контролем – 15; письмових звернень – 100; прийнято – 1 пакет документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 38 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань,14 відповідей на звернення підприємств та 8 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у засіданні конкурсної комісії з проведення конкурсів на право укладання договорів оренди будівель (споруд, приміщень), які є комунальною власністю.
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань.
Взято участь у зустрічі з керівництвом Всеукраїнської спілки автомобілістів з питання присвоєння адреси об’єкту.
Взято участь у зустрічі з депутатом ОМР Мозолевим І.В. з питання демонтажу воріт на автостоянки «Вікторія».
Проведено роботу по контролю санітарного стану території району по вул.: От. Головатого, Чорноморського козацтва,Воробйова, Ядова, Паркова, Проценка, Агрономічна, Вапняна, Щоголева, Церковної, Ширяєвського провулку, 3-го Вапняного провулку.
Організовано та проведено суботник 02.04.11 р. по прибиранню територій, висадці дерев та кущів на
території району.
Підготовлено інформацію до управління фізичної культури та спорту щодо спортивних об’єктів розташованих на території району.
Підготовлено інформацію про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2011 р.
Проведено виїзд за адресою :вул. От. Чепіги, 71 з питання самовільного будівництва та вводу в експлуатацію.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за лютий 2011 року та надання її до управління економіки, промисловості та інвестицій.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадміністрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за березень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування по підприємствам району та надання інформації до управління економіки, інвестицій та промисловості.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено та надано інформацію до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси щодо вжитих заходів по погашенню заборгованості із виплати заробітної плати станом на 28.03.2011р.
Проведено роботу з підприємствами району щодо благоустрою пам’ятників, меморіалів та кладовищ до Дня святкування 67-ї річниці визволення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників.
Проведено шефську роботу з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 14 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 17 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
17 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 17 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
-18 відповідей громадянам та 10 державним установам;
- 5 розпоряджень щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про зміну прізвища, ім’я та по батькові дитини;
- 3 розпорядження про надання правового статусу дітям;
- 1позовна заява про доцільність позбавлення батьківських прав;
-1 висновок про доцільність усиновлення дитини, яка перебуває на обліку дітей, які можуть бути усиновлені.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Відбулися районні етапи конкурсів: "Знавці Одеси", в рамках міського конкурсу "Одесса, мой город родной";всеукраїнського фестивалю-конкурсу "Молодь обирає здоров'я".
Взято участь у міському гала-концерті на базі обласної Одеської філармонії "Пісня в солдатської шинелі".
Взято участь у регіональному науково-практичному семінарі "Проектування розвитку обдарованості в системі проектування навчально-виховного процесу" на базі ОНВК "Гімназія № 7".
Проведено конкурсну програму "Міні-Міс" в рамках святкування Дня гумору.
Проведено засідання районних методичних об'єднань вихователів середніх груп та практичних психологів дошкільних навчальних закладів.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь та 8 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування. Видано 26 приписів.
02.04.11 – відбувся сільськогосподарський ярмарок.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
02.04.11 – поздоровлення партизана - підпільника Щерби О.І. з нагоди 86-річчя від Дня народження .
Протягом тижня відпрацьовано 12 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови», з них 12 – з житлово-комунальних питань.
Прийнято 11 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(28.03.11 – 01.04.11)

 
28.03.11 – у приміщенні кінозалу Одеської міської ради проведено прес-конференцію з нагоди старту проекту «Зробимо Україну чистою»;
28.03.11 – у приміщенні Одеської обласної філармонії відбулося урочисте нагородження та концерт переможців міського етапу конкурсу «Пісня в солдатській шинелі»;
28-31.03.11 – на базі Одеської ЗОШ №55 пройшли міські змагання з волейболу (дівчата) у рамках XIII Спартакіади учнів м. Одеси;
29 та 31.03.11 – загальноосвітні навчальні заклади міста взяли участь у вебінарі «Спільна діяльність учнів у моделі» 1 – 1» у рамках програми «1 учень – 1 комп'ютер»;
30.03.11 – у приміщенні інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради проведено семінар для заступників директорів з виховної роботи шкіл-інтернатів;
30.03.11 – на базі Одеського НВК №300 проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
01.04.11 – молодіжними громадськими організаціями при сприянні управління освіти та науки Одеської міської ради на Приморському бульварі проведено парад команд КВН;
02-03.04.11 – на базі ліцею «Чорноморський» учні 7-11 класів шкіл міста взяли участь у конкурсі проектів «Весела наука»;
02-03.04.11 – на базі ліцею «Чорноморський» учні 4, 6 класів шкіл міста взяли участь олімпіаді з математики;
03.04.11 – у приміщенні Будинку Клоунів 165 учнів пільгового контингенту закладів освіти міста переглянули Гала-концерт «Комедіада».

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Березень 2011)

 
1. Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
2. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
3. Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
4. Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення.
5. Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
6. Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
7. Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
8. Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини.
9. Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об'єктах культурної спадщини.
10. Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
11. Обстеження об'єктів для надання довідок, висновків щодо умов відчуження та продовження договорів оренди, встановлення меморіальних та пам'ятних знаків по наступним адресам: вул. Довженка, 4; вул. Пушкінська, 16; мкр. «Лузанівка».
12. Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам'ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Ланжеронівська, 5, кв. 15; вул. Гоголя, 23; пров. Воронцовський, 4.
13. Обстеження об'єктів з ціллю надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Дерибасівська, 12; вул. Преображенська, 11, кв. 21; пл. Катерининська, 5, кв. 1; вул. Разумовська, 23; вул. Преображенська, 37, кв. 7; вул. Преображенська, 28.
14. Проводиться робота з формування реєстру та фотофіксації самовільно встановлених меморіальних дощок у м. Одесі згідно п.4 протоколу доручень в.о. заступника міського голови Фабрикант С.С. від 21.01.2011 р. № 03-65/вих. за результатами проведення засідання історико-топонімічної комісії 14.01.2011р.
15. Проводиться робота з підготовки документації щодо утримання об'єкта культурної спадщини, пам'ятки історії Одеського Кафедрального Спасо-Преображенського Собору в м. Одесі.
Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам'яток та об'єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради ( omr.gov.ua ).

  

   

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(28.03.11 – 31.03.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 187;
Кількість відпрацьованих документів – 56, з них:
• видано планових ордерів – 1;
• видано аварійних ордерів – 45;
• загальне листування – 10;

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 14;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 1;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 1;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
- Приморський район – 13;
- Київський район – 6;
- Суворовський район – 8;
- Малиновський район – 16.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОЛОГИИ И РАЗВИТИЯ РЕКРЕАЦИОННЫХ ЗОН
(І-й квартал 2011г.)

 
Отделом экологического контроля КП «Центр экологических проблем и инициатив», в соответствии с планом выполнены следующие работы.
За период с 04.01.2011 по 30.03.2011 г. проведены инструментальные замеры атмосферного воздуха в установленных точках в городе Одессе, а также на границе санитарно защитных зон экологически опасных объектов по определению уровней загрязнения атмосферного воздуха. Выполнено 424 наблюдения с автоматическим отбором проб и замерами концентраций газоанализаторами по 8 ингредиентам – диоксиду азота, оксиду углерода, озону, аммиаку, пыли, сероводороду, диоксиду серы и сумме углеводородов.
Всего выполнено 3 392 определения загрязняющих веществ.
Отработано 2 жалобы жителей города.
По результатам наблюдений в установленных точках, на территории города зафиксированы незначительные превышения ПДК по углеводороду в промышленной зоне Суворовского района.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(28.03.11 – 01.04.11)

 
Подготовлена информация на имя Одесского городского головы касательно согласия управления в вопросе награждения Почетным знаком «Подяка» генерального директора ЗАО «Одессвинпром» Гулиева Ш.Р.
Продолжается работа по поиску инвестора с целью оказания содействия в установке указательного дополнительного яруса на декоративном знаке-указателе с названием городов-побратимов, в частности, направлено письмо-просьба о содействии в решении вышеуказанного вопроса на имя генерального директора ОАО «ИнтерХим».
Подготовлены предложения касательно участия городского совета в конференции «Единая стратегия стран СНГ в формировании общественного мнения и идеологии, направленная на развитие государственности, экономики и гражданского общества. Алгоритм: Общество-СМИ-Власть».
Подготовлен перечень инвестиционных проектов, которые находятся на стадии разработки, проектирования и реализации.
Подготовлена служебная записка на имя первого заместителя Одесского городского головы относительно сотрудничества с Фондом Восточная Европа посредством участия г. Одессы в проекте «Развитие государственно-частного партнерства (ГЧП) в Украине».
Подготовлен отчет касательно выполнения п. 1 поручения головы Одесской областной государственной администрации относительно подготовки проектных листков Стратегического плана Одесского субрегиона.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы № 03-33/1448 от 21.03.2011г.:
• изучено обращение начальника Главного управления МВД Украины в Одесской области относительно использования финансовых средств инвестиционно-инновационного назначения;
• подготовлен проект ответа в Главное управление МВД Украины в Одесской области;
• направлен проект ответа на согласование первому заместителю Одесского городского головы.

Подготовлены предложения по организации презентации экономического потенциала города Одесса.
Направлена на имя первого заместителя Одесского городского головы информация касательно необходимости внесения изменений в Приложение № 3 к распоряжению городского головы №129-01р от 10.03.2011 г. «Об организации работы по разработке паспорта города Одессы».
Рассмотрено письмо Департамента городского хозяйства касательно избегания двойной оплаты налога на прибыль КП «Горзелентрест». Подготовленный ответ направлен на имя Рубли Н.В. и в Департамент городского хозяйства Одесского городского совета;
Подготовлена и направлена информация касательно результатов финансовой деятельности коммунальных предприятий г. Одессы.

Работа Разрешительного центра в г. Одессе:
- количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 311
- количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 299
- количество предоставленных консультаций – 400
- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 1;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 103;
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлена и направлена председателю рабочей группы, созданной распоряжением городского головы от 27.12.2010г. № 2465-01р «О создании рабочей группы по обобщению материалов и доработки проекта Устава территориального общества г. Одессы», информация о социально-экономических особенностях города Одессы для проведения очередного заседания данной группы.

  

   

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Березень 2011 року)

 
СТАН РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Відповідно до покладених завдань державними реєстраторами виконавчого комітету Одеської міської ради за березень 2011 року проведено:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 450;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 215;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 103;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 32;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 894;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 509;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 358;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 121;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 5 091;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 8;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 32;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 2615.

Взагалі за місяць проведено 10 428 реєстраційних дій.

Станом на 1 квітня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 40 814 юридичних осіб;
- 99 413 фізичних осіб-підприємців.

ДІЯЛЬНІСТЬ СЕКТОРІВ
Загальним сектором відділу державних реєстраторів за березень 2011 року було зареєстровано 1 283 звернення, з них:
- 46 звернень від фізичних осіб;
- 30 звернень від юридичних осіб;
- 391 постанова та рішення суду про припинення підприємницької діяльності та
банкрутство;
- 476 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 99 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 53 реєстраційні картки отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 131 баланс (річний фінансовий звіт);
- 12 повісток до суду;
- 10 ухвал про витребування документів;
- 35 постанов про проведення виїмки документів реєстраційних справ.
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були наданні відповіді.
Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2 896 одиниць.

Юридичний сектор:
- надано 1240 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 171 відповідь на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 10 судових справ.


База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.04.2011 р. налічує – 177 567 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 6011 реєстраційних справ;
- 115 реєстраційних справ прийняті для формування;
- 151 реєстраційна справа була видана відповідно журналів державним реєстраторам для роботи.
 

    
ДЕПАРТАМЕНТ ФИНАНСОВ
(январь – март 2011г.)

 
Информация о размещении на вклад (депозит) временно свободных средств специального фонда бюджета города Одессы
С целью увеличения доходов общего фонда бюджета г. Одессы Одесским городским советом было принято решение от 28.12.2010 года № 33-VІ "О внесении изменений в решение Одесского городского совета от 25.12.2008 года № 3748-V "О размещении на вклад (депозит) временно свободных средств специального фонда бюджета города Одессы", согласно которому продлен срок действия соглашений с АБ "Пивденным" и ПАТ "Имексбанк" на остаток депозитных средств в сумме 23 450,00 тыс.грн. на срок до 01.12.2011 года по процентной ставке не ниже 16 % годовых и с правом досрочного частичного снятия с депозитного счета.
Состоянием на 01.04.2011 года остаток депозитных средств (временно свободных средств городского фонда охраны окружающей природной среды города) составляет 23 450,00 тыс.грн., в т. числе :
АБ «Пивденный» – 13 150,00 тыс.грн.
ПАТ «Имексбанк» – 10 300,00 тыс.грн.

В соответствии с условиями договоров с АБ «Пивденный» и ПАТ «Имексбанк» всего (состоянием на 01.04.2011 года) дополнительно к доходам бюджета города Одессы поступило 914 542,59 грн. процентов за пользование временно свободными средствами.


Информация о поступлении доходов в бюджет города Одессы за январь-март 2011 года
ДОХОДЫ
В бюджет города Одессы (без трансфертов) за январь-март 2011 года поступило средств в сумме 412 982,4 тыс.грн.
В общий фонд бюджета города Одессы поступило доходов (без трансфертов) 361 029,0 тыс.грн. или 103,6% к плану 1 квартала 2011 года. В сравнении с аналогичным периодом 2010 года поступило на 16,6 % или 51 495,3 тыс.грн. больше.

В специальный фонд бюджета города по оперативным данным поступило 51 953,4 тыс.грн. или 102,3% к плану 1 квартала 2011 года. В бюджет развития города за январь-март 2011 года поступило 24 242,2 тыс.грн., в том числе от продажи земли и отчуждения имущества, находящегося в коммунальной собственности 6 896,1 тыс.грн. и единого налога 17 346,1 тыс.грн..

В общем фонде бюджета города Одессы (без учета трансфертов) в 1 квартале 2011 года 71,5% удельного веса всех поступлений составляют доходы, которые учитываются при определении объема межбюджетных трансфертов - делегированные доходы.

Благодаря усилиям руководства города, исполнительных органов городского совета, направленным на улучшение ситуации с наполнением доходной части бюджета города за январь-март 2011 года делегированных доходов поступило 258 124,4 тыс.грн. или 102,7% к плану 1 квартала 2011 года. В сравнении с аналогичным периодом 2010 года доходов, которые учитываются при определении межбюджетных трансфертов, поступило на 22 392,3 тыс.грн или 9,5 % больше и это с учетом того, что в 1 квартале 2010 года к делегированным доходам относились единый налог, патенты на торговлю, административные штрафы в сфере обеспечения безопасности дорожного движения (50%), административные штрафы и прочие санкции, которые согласно нового бюджетного и налогового законодательства не являются источниками делегированных доходов. Следует отметить, что план первого квартала 2010 года по делегированным доходам не был выполнен на 10,5%. Бюджетом было недополучено 27 646,7 тыс.грн.
Сумма перевыполнения делегированных доходов в марте, а именно 2 336,9 тыс.грн., департаментом финансов Одесского городского совета будет перечислена на погашение беспроцентной ссуды, полученной в Министерстве финансов Украины на погашение задолженности по заработной плате ещё в 2009 году.
Основным источником делегированных доходов является налог с доходов физических лиц (без учета фиксированного налога), который составляет 99,1% делегированных доходов. За январь - март 2011 года в бюджет города поступило 255 675,2 тыс.грн. налога на доходы физических лиц (без учета фиксированного налога), что на 45 385,7 тыс.грн. или 21,6% больше в сравнении с соответствующим периодом 2010 года.
28,5% удельного веса всех поступлений общего фонда бюджета (без учета трансфертов) составляют доходы, которые не учитываются при определении объема межбюджетных трансфертов - собственные доходы. За 1 квартал 2011 года доходов, которые не учитываются при определении межбюджетных трансфертов, (собственных доходов) поступило 102 904,6 тыс.грн. или 105,9% к плану 1 квартала 2011 года. В сравнении с аналогичным периодом 2010 года доходов, которые не учитываются при определении межбюджетных трансфертов, поступило на 29 103,0 тыс.грн. или 39,4 % больше.
Почти 60 % в фактических поступлениях собственных доходов составляет плата за землю. В соответствии с новым Бюджетным кодексом Украины с 01 января 2011 года в бюджет города Одессы зачисляется 100% платы за землю.
За январь-март 2011 года в бюджет города поступило 60 518,6 тыс.грн или 115,6% к плану 1 квартала. Плановые показатели и по земельному налогу, и по арендной плате выполнены на 114,8% и 116,4% соответственно. Темп роста к соответствующему периоду 2010 года составляет по плате за землю всего 123,9%, в том числе по земельному налогу 130,8%, по арендной плате 117,0%.

 

Информация
о финансировании расходов бюджета г. Одессы по состоянию на 01.04.2011г.
(без учета субвенций из Государственного бюджета)

 

№ п/п
Наименование расходов
Финансирование
Всего с начала года, тыс.грн.
Удельный вес в общем финанси-ровании, %
В т.ч. за март, тыс.грн.
Удельный вес в общем финанси-ровании, %
1
 
Зарплата работникам бюджетной сферы - всего 
в т.ч. по отраслям:
321 857,3
63,0
157 813,7
67,3
 - "образование"
129 630,9
25,4
67 623,2
28,8
 - "здравоохранение"
128 773,1
25,2
63 031,4
26,9
 - "культура и искусство"
20 494,7
4,0
9 982,2
4,3
 - "соцзащита"
11 302,3
2,2
5 244,4
2,2
 - прочие
31 656,3
6,2
11 932,5
5,1
2
 
Оплата питания – всего
в т.ч. по учреждениям:
31 951,5
6,3
13 186,9
5,6
 - образование
28 721,5
5,6
11 510,6
4,9
 - здравоохранение
2 987,4
0,6
1 593,0
0,7
 - прочие учреждения
242,6
0,0
83,3
0,0
3
Приобретение медикаментов
10 962,5
2,1
31,4
0,0
4
Оплата за энергоносители и коммунальные услуги, потребляемые бюджетными учреждениями
68 487,9
13,4
38 042,7
16,2
5
Социальная защита населения - всего
в т.ч.:
7 917,8
1,6
1 477,5
0,6
 
 - городская целевая программа "Предоставление социальных услуг и других видов помощи незащищенным слоям населения"
6 484,7
1,3
718,8
0,3
 - прочие расходы
1 433,1
0,3
758,7
0,3
6
Жилищно-коммунальное хозяйство
23 587,5
4,6
6 216,8
2,6
 
 - благоустройство города
10 422,4
2,0
3 229,2
1,4
 - текущее содержание дорог
11 684,2
2,3
2 408,3
1,0
 - прочие расходы
1 480,9
0,3
579,3
0,2
7
Финансовая поддержка КП "Одесгорэлектротранс"
17 168,0
3,4
3 568,0
1,5
8
Прочие расходы по бюджетным учреждениям (приобретение материалов, инвентаря, оборудования; оплата за услуги; содержание транспортных средств; текущий ремонт зданий, сооружений, инвентаря и т.д.)
16 085,7
3,2
5 915,4
2,5
9
 
Прочие расходы бюджета
12 524,5
2,5
8 370,5
3,6
Итого расходов
510 542,7
100,0
234 622,9
100,0
 
Расходы бюджета развития и спец. фондов
1
Капитальные вложения - всего, из них:
13 818,7
 
13 818,7
 
 
 - реконструкция, капремонт и техническое оснащение бюджетных учреждений
25,0
 
25,0
 
 - капремонт дорог
10 000,0
 
10 000,0
 
 - капремонт лифтов
1 000,0
 
1 000,0
 
 - капремонт жилого фонда
20,0
 
20,0
 
2
Целевой фонд (выполнение программ социально-экономического и культурного развития города)
50,5
 
50,5
 
3
Капитальный и текущий ремонт дорог (за счет налога с владельцев транспортных средств)
3 666,5
 
3 666,5
 
 
Итого расходов
17 535,7
 
17 535,7
 
 
Всего расходов
528 078,4
 
252 158,6
 

  

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(28.03.11 – 01.04.11)

 
За звітний період було зареєстровано 154 вхідних документів:
• від органів державної влади – 52,
• юридичних осіб – 67,
• фізичних осіб-підприємців – 31.

Станом на 31.03.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Договірний відділ:
• па отримання дозволів на розміщення рекламних конструкцій – 12;
• на продовження терміну дії договору та пріоритету на місце розташування дозволів на розташування рекламних конструкцій – 16.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 18;
- проведена робота з ПС у справах, які знаходяться на виконанні – 7.

Відділ контролю з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 300;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит 3м х 6м – 137;
• сіті - лайти – 106;
• афіши – 550.

- кількість демонтованих конструкцій – 135.

Протягом березня п.р., завдяки своєчасним перерахуванням до міського бюджету від розміщення зовнішньої реклами щомісячний план виконано у повному обсязі, який складає – 1 000 080 грн.
Проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами що розташовуються на території м. Одеси (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж протиправно розміщених рекламних засобів та тих які розміщуються з порушенням вимог або якщо технічний стан рекламного засобу не відповідає вимогам безпеки.
З 21.03.2011 року організовано розміщення сюжетів соціальної реклами, "Про проведення загальноміського свята «Гуморина – 2011», розташованих на рекламоносіях на території міста Одеси, в наступній кількості:
- 80 постерів формату Зм х 6м для стаціонарних щитів;
- 100 пл актів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів;
- 500 афіш.

Підготовлено адресну програму місць розміщення соціальної реклами у зв'язку із святкуванням «Гуморини – 2011».

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(28.03.11 – 03.04.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 240,3 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 123 ед.
- по троллейбусу – 116 ед.
в выходные дни в количестве 169,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 83 ед.
- по троллейбусу – 85 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 379 340 грн.
- по троллейбусу – 312 525 грн.

На среднем ремонте находятся 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 154 вагонf,
- троллейбус – 128 машины;
ТО – 2:
- трамвай – 6 вагонов,
- троллейбус – 3 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(28.03.11 – 03.04.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
28.03.11
 
По адресу: ул. Коблевская, 27, кв.7 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: пер. Ботанический, 2/а, кв.15 – был использован баллон с перцовым газом
Дежурная смена провела проветривание помещения
29.03.11
 
По адресу: пер. Маячный, 3 – угроза падения сухих ветвей с деревьев
Дежурная смена провела обрезку, распиловку и уборку аварийно-опасных сухих веток с деревьев
30.03.11
 
По адресу: ул. Княжеская, 20 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
31.03.11
По адресу: Думская пл.,1 –
осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
01.04.11
По адресу: ул. Дворянская, 17 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
02.04.11
По адресу: ул. Троицкая, 33 – обрушение части фронтона с фасада здания
Дежурная смена провела ограждение опасного участка
По адресу: пр.Шевченко, 15/2, кв.20 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Г.Пограничников, 3, кв.54 –
лежачая больная женщина не может самостоятельно открыть дверь сотрудникам «Скорой помощи»
Дежурная смена открыла входную дверь квартиры, обеспечив доступ сотрудников «Скорой помощи» к пенсионерке 74-х лет
По адресу: ул. Паустовского, 27, кв. 110 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру, Павленко А.В., в открытии входной двери
03.04.11
По адресу: ул. Промышленная, 36 – упавшее дерево перегородило вход в парадный подъезд дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева

  
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 446
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- Оказана информационная помощь – 425,
- Ртуть – 1.


 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(28.03.11 – 03.04.11) 

 

 
п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір з футболу 
23-28.03.11
с. Чкалове,
Нікопольська обл.
2
Відкриті всеукраїнські юнацькі змагання   з вітрильного спорту „Південна регата”
24-30.03.11
м. Севастополь
3
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга 
24-27.03.11
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
4
Всеукраїнські змагання зі спортивного орієнтування „Таврійська весна”
24-27.03.11
м. Алушта,
АР Крим
5
Всеукраїнські змагання зі скелелазіння „Золота ящірка”
25-28.03.011
м. Дніпропетровськ
6
Чемпіонат України зі спортивних танців
26-27.03.11
м. Київ
 
7
Першість України з гандболу
 
26-31.03.11
м. Київ
8
Футбольна Ліга Андрія Голубова  
27.03.11 (15:00)
м. Одеса,
сквер „Космонавтів”
9
Чемпіонат України з бадмінтону 
27-30.03.11
м. Миколаїв
10
Турнір з художньої гімнастики    
24-27.03.11
м. Маріуполь
11
Міжнародний турнір з регбі
30-31.03.11
м. Одеса,
завод „Пресмаш”

 
     

   

 
 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее