18:00:28   |   17 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 15

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 15

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.04.11 – 08.04.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 12 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 192 звернення громадян.

Проведено:
05.04.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
08.04.11 (о 14.00) – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
На особистих прийомах громадян було прийнято 10 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Підготовка проектів розпоряджень райадміністрації по фактам самовільного будівництва (реконструкції), виявлених на території району (8 розпоряджень).
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (58 звернень).
Контроль за підготовкою житлового фонду району до експлуатації у весняно-літній період.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: просп. Шевченка, 8/10 (76 м.п), вул. Посмітного, 20 (8 м.п), вул. Пушкінська, 67 (40 м.п), вул. Армійська, 13 (4 шт);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Транспортна, 9 (30 м.п.);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Канатна, 102 (40 м.п), Італійський бульвар, 8 (20 м.п), вул. Семінарська, 13-15 (17 м.п), вул. Пироговська, 3, 7/9, Французький бульвар, 1/3 (28 м.п), вул. Семінарська, 1/5, 1/6 (60 м.п), вул. Армійська, 10 (6 м.п), вул. Тіниста, 15/1 (12 м.п), вул. Посмітного, 33 (13 м), Фонтанська дорога, 65 (9 м), пров. Аркадіївський, 4 (16 м), вул. Ковальська, 44 (1 шт);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Сегедська, 10 (2 м.п), вул. Сонячна, 10 (17 м), пров. Леваневського, 9-а (6 м), вул. М. Арнаутська, 47 (3 м), вул. Новосельського, 104 ( 2 м.п), вул. Тираспольська, 12 (12 м.п), вул. Дігтярна, 7 (1 м.п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Семінарська, 26/28 (1 шт), вул. Сегедська, 8-А (1 шт), вул. Черняховського, 3 (6 м.п);
- ремонт покрівлі: вул. Затишна, 1 (3 м2), вул. Пироговська, 7/9 (5 м2), просп. Шевченка, 8-В (2 м2), вул. Катерининська, 84/86 (105 м2;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Канатна, 81, 82, 60, 62, 64, 68, 72, 74, 76, 78, 63, 65, 71, 73, 77, вул. Гімназична, 23/25, вул. Л. Шмідта, 25, Італійський бульвар, 8, вул. Маріїнська, 1, вул. Канатна,102, вул. Преображенська, 67, 69, 71, вул. М. Арнаутська, 82, 113, вул. Базарна, 69, 71, 73, 75, 100, 116, 118, 120 (фарбування воріт, парканів), Французький бульвар, 12/1, 12/2, 12/3, 12/4, 16, 22, вул. Генуезька, 20 (8 м.п), вул. Армійська, 13, 15, 17, 19 (скопування зеленої зони), Старосінна площа, 15, вул. Водопровідна, 2/4, 5, пров. 1-й Водопровідний, 13, вул. Пантелеймонівська, 101,вул. Бєлінського, 10, вул. М. Арнаутська, 14, вул. Канатна, 72, Французький бульвар, 20, 22, 23-25, просп. Шевченка, 15/2, 21, 23, просп. Гагаріна, 2, 13, вул. Артилерійська, 3-А, вул. Середньофонтанська, 34,вул. Пироговська, 1, 3, 5, 7/9, (відновлення/ремонт поливального крану), вул. Асташкіна, 17, пров. Асташкіна, 3, вул. Базарна, 77, 93, 110, вул. Ковальська, 46 (розпил гілля дерев, які впали), вул. Тіниста, 10 (підрізка дерев), вул. Транспортна, 10-А, 7-В, 7-Г, 8, 9, вул. Середньофонтанська, 34, 34-А, Фонтанська дорога, 15, 51, 43, 45, 47, 39, 53, 55, 57, 61 вул. Піонерська, 3, 5, вул. Сегедська, 5, вул. Генуезька, вул. Піонерська, вул. Черняховського, 18, вул. Рішельєвська, 68, вул. Гімназична, 13, 26, вул. Л. Толстого, 32 (фарбування лавок, тумб, щитових, стовпів, вказівників, знаків, дитячих майданчиків, опорів);
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Пантелеймонівська, 101 (1 шт), вул. Середньофонтанська, 12 (1 шт), пров. Єлісаветградський, 8/10 (1 шт);
- ремонт димоходу – вул. Новосельського, 92 (4 м3);
- ремонт парадної – пров. Книжковий, 3 (184, 2 м2).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
04-09.04.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району;
04-09.04.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
04-09.04.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
04-09.04.11 – участь у 13 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
04-09.04.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
04-09.04.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
04.04.11 – міський тур фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» та обласного етапу «Чисті роси» (театральний жанр) (10.00 – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спирідонівська,10, 14.30 – ЦДЮТ «Моряна», вул. В. Арнаутська, 3);
04-10.04.11 – відзначення в закладах освіти району Дня звільнення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників: тиждень мужності і патріотичного виховання; уроки пам’яті «Вони захищали Вітчизну»; зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни. Благодійні акції. Святковий концерт (СЗШ № 117, вул. Рішельєвська, 18);
05-07.04.11 (14.00) – районна атестація педагогічних працівників закладів освіти району (ОНВК «Гімназія №2», вул. Гаванна,5, СЗШ № 117, вул. Рішельєвська,18, юридичний ліцей, вул. Катерининська,64);
07.04.11 (14.00) – легкоатлетичний крос (Парк «Перемоги», учасники: ОСШ № 59, ОСШ № 35, ОЗОШ № 16, ОЗОШ № 38);
07.04.11 (14.00) – змагання з настільного тенісу (ОЗОШ № 62, пр. Шевченка, 10, учасники: ОЗОШ № 62, ОЗОШ № 77, ОЗОШ № 79);
07.04.11 (14.00) – змагання з футболу (ОНВК № 90, вул. Велика Арнаутська, 26, учасники: ОНВК № 90, ОЗОШ № 39, ОЗОШ № 101, ОЗОШ № 52, ОЗОШ № 107);
07.04.11 (14.00) – участь у Гала-концерті «Салют Перемоги» (Одеський академічний російський драматичний театр).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
05, 07.04.11 – участь у комісійному обстеженні парковок та автостоянок щодо дотримання вимог чинного законодавства;
06, 08.04.11 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.04.11 – 08.04.11)

 
За минулий тиждень до керівництва РА надійшло 56 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 14 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
07.04.11 – підготовка матеріалів по топонімам Київського району на розгляд історико-топонімічної комісії з метою подальшого введення їх до реєстру топонімів м. Одеси;
08 та 09.04.11 – організація проведення святкових заходів щодо святкування 67-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
10.04.11 – участь у загальноміських заходах з нагоди святкування 67-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• прийом відомостей періодичного поновлення від суб’єктів подання за березень 2011р.;
• заведення електронним шляхом відомостей до бази даних реєстру;
• обробка записів вхідних відомостей;
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 24 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району. Підготовлено та надано до УЖКГ і ТЕБ інформацію на протокол доручень від 22.03.2011 року апаратної наради в.о. заступника міського голови Рублі М.В.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 08.04.2011 року.
Розглянуто та надано відповіді на 16 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проведено комісійне обстеження житлового будинку за адресою: вул. Перша, 24-а для подальшого рішення питання приймання-передачі даного будинку у комунальну власність міста.
Здійснено 1 виїзд для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- керівникам 5 автостоянок, парковок та місць простою транспорту надані приписи про необхідність підтримання належного санітарного стану прилеглої території вказаних об’єктів;
- розгляд інформації щодо виявлених розкопок на території району;
- розгляд питання відносно встановлення дитячого майданчика за адресою: просп. М. Жукова, 10-а, 10-б;
- перевірка санітарного стану стоянки по Люстдорфській дорозі;
- розгляд звернень громадян відносно неякісного відновлення місця розкопки за адресою: вул. Толбухіна, 4 та дорожнього покриття внутріквартального проїзду за адресою: вул. Ак. Вільямса, 59;
- перевірка санітарного стану стоянки по просп. М. Жукова, дільниць №№ 3, 6 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 4, 8 КП ЖКС «Вузівський»;
- прийняття участі співробітників відділу у «Санітарній п’ятниці», склад адміністративних протоколів, надання приписів на усунення порушень;
- проведено об’їзд території району на предмет виявлення самовільного будівництва;
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовці кінцевої відповіді.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (21 громадянин);
- підготовлено відповіді на 12 звернень громадян;
06.04.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
06 та 08.04.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації по хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 15 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 19 громадянина;
- обстежено житлові умови – 2 громадян;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
07.04.11 – проведено засідання адміністративно комісії (розглянуто 28 протоколів);
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
08.04.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 12-и судових засіданнях;
05.04.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
07.04.11 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 12 питань, з них:
• 1 – позбавлення батьківських прав;
• 4 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
• 1 – дозвіл на продаж житла за участю дітей;
• 1 – встановлення опіки над дитиною;
• 2 – дозвіл на реєстрацію народження дитини;
• 1 – дозвіл на знаття з реєстраційного обліку;
- заслухано 4 звіти опікунів про виконання обов’язків.
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 24 судових засіданнях;
2. розглянуто та надані відповіді на 5 звернень;
3. розглянуто 1 подання прокуратури;
4. прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування Київської районної адміністрації Одеської міської ради та координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету;
5. проведено прийом понад 15 громадян;
6. перевірено на завізовано 30 розпоряджень.

Відділ освіти:
04.04.11 – організована участь команд гімназії № 9 та ОНВК № 84 у міському фестивалі Дружин юних пожежних. За підсумками журі команда гімназії № 9 посіла І місце.
04-06.11 – на базі гімназії № 9 проведена атестація педагогічних кадрів закладів освіти району.
05.04.11 – організована участь Почесного Караулу ОЗОШ № 106 в Урочистому мітингу на Алеї Слави, присвяченому відновленню несення Почесної Вахти Пам’яті на Посту № 1 та з нагоди 67-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників
05.04.11 – організована участь талановитих дітей у Всеукраїнському фізичному конкурсі „Левеня”
06.04.11 – на базі ОЗОШ № 65 проведений концерт „Героям війни присвячується...” з нагоди 67-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників. Захід був висвітлений у ЗМІ.
07.04.11 – організована участь у Гала-концерті І Міжнародного патріотичного конкурсу «Пісня в солдатській шинелі», присвяченого 67-й річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників, переможців міського фестивалю-конкурсу „Пісня в солдатській шинелі”, ветеранів та школярів, який пройшов на базі Одеського російського драматичного театру.
08.06.11 – на базі ОНВК „Гармонія” організований перегляд учнями закладу літературно-драматичної композиції „Тогда лишь становиться город героем...” за участю акторів музично-драматичного театру та творчих колективів ОНВК „Гармонія”
08.04.11 – учнями ОЗОШ № 106 організоване привітання ветеранів Великої Вітчизняної війни у Обласному шпиталі ветеранів Великої Вітчизняної війни
08-09.11 – у закладах освіти району проведені урочисті лінійки, присвячені 67-ій річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників, оформлені тематичні виставки у шкільних бібліотеках „Никто не забыт, ничто не забыто”, проведенні зустрічі з Ветеранами Великої Вітчизняної війни у шкільних музеях
09-10.04.11 – організована участь талановитих учнів в обласному конкурсі „М’яка іграшка”
09.04.11 – організована участь творчих колективів ОЦДЮТ „Еврика” у чествування ветеранів Великої Вітчизняної війни, кафе „Ветеран”.
10.04.11 – на території Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси організований мітинг з нагоди відзначення 67-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників та участь учнів закладів освіти району в урочистому покладанні квітів до могил загиблих героїв.
Впродовж тижня проведено упорядкування могил та пам’ятників загиблих героїв, території „Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси” :
• Друге християнське кладовище, пам’ятник жертвам фашизму (Люстдорфська дорога, 27) – ОЗОШ № 27, 28, 33, 51, та економічного ліцею;
• Меморіал Героїчної оброни м. Одеси (вул. Дача Ковалевського, 150) – усі заклади освіти району;
Впродовж тижня проведено упорядкування меморіальних дощок героїв Великої Вітчизняної війни:
• Герою Радянського Союзу, майору Краснову М.Ф., за адресою: вул. Краснова 2;
• Герою Радянського Союзу Павлу Шкляруку, за адресою: вул. Шклярука, 2;
• Пам’ятник загиблим євреям, Люстдорфська дорога, 27;
• Герою радянського Союзу, контр-адміралу М.О. Луніну, вул. Луніна, 6-а;
• Генералу І.Є. Петрову, за адресою: вул. Генерала Петрова, 1;
• Маршалу Г.К. Жукову, за адресою: пр-т М.Жукова 5-а;
• Пам’ятник загиблим медсестрам, за адресою: вул. 411 берегової батареї, 2;
• Пам’ятник загиблим героям, за адресою 6-та ст. Фонтанської дороги, 14-16;
• Герой Радянського Союзу, капітану А.К. Кондрашину, вул. Кондрашина,1.
Впродовж тижня в усіх закладах освіти проведені Уроки мужності „И стал наш город героем...” в закладах освіти із запрошенням ветеранів Великої Вітчизняної війни.
Впродовж тижня усіма закладами освіти організовані привітання ветеранів Великої Вітчизняної війни зі святом, патріотична акція „Ветеран поруч”.
Впродовж тижня організоване відвідування Військово - історичного музею ПОК.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.04.11 – 08.04.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 144 документа, відпрацьовано – 58, під контролем – 13; письмових звернень – 94; прийнято – 8 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 35 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповідей на звернення підприємств та 11 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у засіданні конкурсної комісії з проведення конкурсів на право укладання договорів оренди будівель (споруд, приміщень), які є комунальною власністю.
Підготовлені інформації про виконання доручень з житлово-комунальних питань, закриття почтового відділення за адресою: пров. Хуторський, 6/1.
Взято участь у засіданні робочої групи з уточнення топонімічних назв м. Одеси та їх використання.
Проведено роботу з головою комітету СОН «Крива балка» щодо наведення належного санітарного стану території мікрорайону.
Організовано та проведено суботник 09.04.11р. по прибиранню, висадці дерев та кущів на території району.
Проведено перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайоні «Пересипський» та «Північний».
Проведено бесіди з головними лікарями медичних закладів щодо проведення суботників та «Дня довкілля-2011 року».
Проведено роботу щодо впорядкування та ремонту спортивних об’єктів на території району в рамках проведення місячника «Спорт для всіх-спільна турбота».
Проведено виїзд на адресами: вул. Южна дор., 29, 37, вул. Ростовська, 38, 30; причал №200, 195 – з питання самовільного будівництва; пер. Державна, 23 – з питання захоплення земельної ділянки.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за лютий 2011 року та надання її до управління економіки, промисловості та інвестицій.
Проведено роботу з керівниками більш 20 підприємств району з подальшим їх запрошенням на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці;перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадміністрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за березень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено шефську роботу з підприємствами та військовими частинами.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Проведено засідання координаційної ради: з питання погашення заборгованості з виплати заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; з питання перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 % .
Проведено роботу з підприємствами району щодо благоустрою пам’ятників, меморіалів та кладовищ до Дня святкування 67-ї річниці визволення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення сесії Одеської міської ради № 4957-V від 22.01.10 „Про затвердження Програми підтримки малого підприємництва в м. Одесі на 2010-2011” по Суворовському району за I квартал 2011 року.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 22 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 17 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
11 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 9 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
-17 відповідей громадянам та 8 державним установам;
- 2 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про призначення опікуна над дитиною - сиротою;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про визначення часу спілкування батька з дитиною;
- 2 відповіді на вимогу прокурора Суворовського району.

Відділ освіти:
Відбулися районні етапи конкурсів: "Чисті роси» (театральний, літературний, вокально-хоровий та хореографічний жанри); «М’яка іграшка» на базі СЮТ «Сігма».
Проведено засідання районної атестаційної комісії.
Проведені покладання квітів біля місць поховань воїнів-визволителів на меморіальних дошках, пам’ятниках , розташованих на території району.
Проведено святкові програми для ветеранів – визволителів міста-героя Одеси на базі БТЮ «Тоніка»;
«Салют, Перемога!» на базі ОЗОШ № 15, присвячених 67 річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 7 відповідей на листи міських управлінь та 3 відповіді на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування. Видано 78 приписів.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Організовано та проведено привітання 23 партизанів - визволителів м. Одеси від фашистських загарбників - мешканців Суворовського району. Вручені святкові подарунки та квіти.
Взято участь у урочистих мітингах та покладаннях вінків та квітів біля пам’ятника «45-партизанам-підпильникам» та на Кургані Слави за участю ветеранів, школярів та громадськості району.
Взято участь у загальноміських заходах, присвячених 67 річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників. Організовано урочисте покладання вінків та квітів на Алеї Слави та площі «10 квітня».
Протягом тижня відпрацьовано 7 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови».
Прийнято 21 громадянин з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(04.04.11 – 08.04.11)

 
04-09.04.11 – в усіх загальноосвітніх закладах міста пройшли уроки Мужності, концерти, зустрічі з ветеранами, присвячені 67-ій річниці визволення Одеси від німецько-фашистських загарбників та 70-ій річниці героїчної оборони Одеси;
04.04.11 (о 14.00) – у приміщенні кінозалу Одеської міської ради проведено прес-конференцію, присвячену прем'єрі експериментального танцювального перформенсу «Милі люди чи What does «деликатность» mean?»;
04.04.11 (об 11.00) – у приміщенні Палацу культури ім. Лесі Українки пройшов міський конкурс дружин юних пожежних;
05.04.11 (о 14.00) – на Алеї Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка відбулося урочисте відновлення несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх закладів м. Одеси;
05-08.04.11 – на базі Одеської ЗОНІ №55 пройшли міські змагання з волейболу (юнаки) у рамках XIII Спартакіади учнів м. Одеси;
06.04.11 (о 15.00) – на базі Одеського СДНЗ №248 проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
06.04.11 (о 15.00) – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості відбулося нагородження переможців І Міжнародного фестивалю-конкурсу «Пісня в солдатській шинелі»;
07.04.11 (о 14.00) – у приміщенні Одеського академічного російського драматичного театру відбувся Гала-концерт переможців І Міжнародного фестивалю-конкурсу «Пісня в солдатській шинелі»;
07.04.11 (о 15.00) – на базі Одеського НВК №84 проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів»;
08.04.11 (о 16.00) – на базі Одеської ЗОШ №103 відбулося урочисте відкриття спортивного майданчика HAGS у рамках відзначення Днів Швеції в Одесі;
08.04.11 (о 17.00) – у приміщенні ПК Одеського політехнічного університету відбулося нагородження переможців конкурсу «Весела наука» та олімпіади з математики, що проводилися на базі ліцею «Чорноморський»;
09.04.11 (о 15.00) – молодіжними громадськими організаціями при сприянні управління освіти та науки Одеської міської ради у приміщенні Єврейського культурного центру «Бей Гранд» проведено брейн-ринг серед команд студентів вищих навчальних закладів міста;
10.04.11 (об 11.00) – у приміщення Ізраїльського культурного центру в Одесі при Посольстві Держави Ізраїль в Україні відбулося нагородження переможців конкурсу дитячої творчості «Пам'ятай, якою ціною завойовувалося життя»;
10.04.11 (о 12.00) – молодіжними громадськими організаціями при сприянні управління освіти та науки Одеської міської ради у приміщенні Одеської національної академії зв'язку ім. О.С.Попова проведено гру «Що? Де? Коли?» між командами студентів вищих навчальних закладів міста;
10.04.11 (о 12.00) – молодіжними громадськими організаціями при сприянні управління освіти та науки Одеської міської ради у приміщенні розважального клубу «Одін» проведено Чемпіонат міста з більярду серед команд студентів вищих навчальних закладів міста.

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(04.04.11 – 08.04.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 109,8%, сбор платы за обслуживание лифтов – 102,6%, сбор платы за водопотребление – 86,8%, сбор платы за вывоз мусора – 94,3%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 19 шт. (ул. Маразлневская - 3 шт., сквер Михайловский - 2 шт., Лесопарк Аэропорта -2 шт., парк Шевченко - 3 шт., парк Ленинского Комсомола - 3 шт., ул. Ицхака Рабина/ул. 25 Чапаевской дивизии - 1 шт., парк Победы - 3 шт., ул. Приморская, 5 - 1 шт., Лидерсовский б-р, 13-1 шт.).
- обрезка деревьев – 272 шт. (ул. Успенская, 1 - 10 шт., пер. Сабанский, 4-11 шт., 411-я Батарея - 95 шт., парк Победы - 16 шт., парк Лузановка - 43 шт., парк Шевченко - 19 шт., Куликово поле - 21 шт., парк Ленинского Комсомола - 18 шт., Французький б-р - 1 шт., ул. Б. Арнаутская - 1 шт., ул. Бунина - 1 шт., ул. Дерибасовская - 1 шт., Военный спуск - 3 шт., ул. Польская - 1 шт., ул. Еврейская - 1 шт., ул. Канатная - 1 шт., ул. Заньковецкой, 7/7 - 7 шт., сквер Звездный - 21 шт., ул. Разумовская - 1 шт.).
- корчевка пней – 12 шт. (ул. Канатная/Бунина - 2 шт., ул. Осипова, 4,7 - 2 шт., ул. Колонтаевская/Мастерская - 1 шт., сквер Михайловский - 2 шт., ул. Л. Толстого, 32-2 шт., ул. Асташкина/пл. Л. Толстого - 1 шт., ул. Приморская, 5 - 1 шт., Лидерсовский б-р, 13-1 шт.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(04.04.11 – 08.04.11)

 
Протягом минулого робочого тижня зусилля співробітників Одеського міського управління земельних ресурсів були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
В електронній базі управління знаходиться 1134 договорів оренди землі та 2682 договорів на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 97,46 млн. грн. на рік.
З січня по 8 квітня п.р. до бюджету міста надійшло 30,39 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 125,37 відсотків.
Договори оренди землі, що отримані з державної реєстрації (відомості про отримані договори оренди землі передані у податкові служби міста для нарахування орендної плати), у кількості 77-ми, на суму 17,26 млн. грн.;
Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в кількості -14-ти (12-юр, 2-гр.) на суму 2,05 млн. грн.;
Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 7-ми, на суму 0.9 млн. грн.;
Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості - 4-х, на суму 0,56 млн. грн.
Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у кількості -15-ти, на суму 2,52 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у кількості 10-ти. На суму 1.42 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 25 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 36 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Судове супроводження справ, що знаходиться в проваджені управління – 36.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Прийнято на особистому прийомі 113 осіб, зі 70-ма здійснювалась робота у телефонному режимі.
Протягом тижня до управління надійшло 134 звернення, у тому числі від:
- громадян – 65 од.;
- юридичних осіб – 30 од.;
- правоохоронних органів – 39 од.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(04.04.11 – 08.04.11)

 
1. Во исполнение резолюции и.о. заместителя городского головы Рубли Н.В. от 05.04.2011 г. № 03-03/343 рассмотрено письмо Главного управления развития инфраструктуры и энергообеспечения ООГА от 04.04.2011 г. № 566-08. Подготовленный ответ направлен в адрес Главного управления развития инфраструктуры и энергообеспечения ООГА.
2. На запрос начальника Главного управления экономики Одесской областной государственной администрации подготовлена информация по коммунальным предприятиям по запрашиваемой форме, а именно:
• фактические данные за 2010 г.;
• ожидаемые данные за 1 квартал 2011 г.

3. Подготовлена информация в департамент финансов Одесского городского совета «О тарифах на услуги тепло-, водоснабжения и водоотведения по состоянию на 01.04.2011 г.».
4. Рассмотрено обращение гражданина касательно экономического обоснования тарифа по содержанию жилого дома и придомовой территории, расположенного по адресу г. Одесса, ул. Ильфа и Петрова 43/2. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
5. В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 гг. от 10.09.2010 г. № 1166-V подготовлена и направлена в Главное управление экономики ООГА ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за март 2011 года.
6. С целью информирования субъектов хозяйствования управлением экономики, промышленности и инвестиций Одесского городского совета проведено обновление электронной базы данных незадействованных помещений, земельных участков, оборудования, объектов незавершенного строительства, о чем проинформировано Главное управление экономики ООГА.
7. Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы от 21.09.2010 г. № 03-30/77 подготовлена информация о ходе выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 гг. (№ 1166-V от 10.09.2010 г.) за 1 квартал 2011 года и направлена в Главное управление экономики ООГА.
8. Во исполнение поручения Кабинета министров Украины от 16.03.2007 г. касательно ситуации на рынке муки, хлеба и хлебобулочных изделий, а также для подготовки сводной информации направлена информация за март 2011 г. в адрес Главного управления агропромышленного комплекса ООГА.

 
9. Рассмотрено письмо департамента международных отношений Одесского городского совета от 31.03.2011 г. № 302 по вопросу оказания содействия в проведении 07 – 08 апреля 2011 г. встречи госпожи Анни Карраи, заместителя Президента Ассоциации производителей текстильной продукции г. Марсель с местными представителями предприятий – импортеров и других официальных лиц, заинтересованных в сотрудничестве, а также проведена соответствующая работа, а именно:
• проведена работа по информированию профильных предприятий г. Одессы с предложением принять участие в вышеуказанном мероприятии;
• подготовлено и направлено письмо в адрес департамента информации и связи Одесского городского совета с просьбой разместить на официальном сайте Одесского городского совета информацию касательно проведения вышеуказанного мероприятия.

10. Во исполнение резолюции 23.03.2011 г. № 03-34/219 касательно установки дополнительного яруса на декоративном знаке-указателе с названиями городов-побратимов г. Одессы, расположенном возле здания Одесского городского совета, проведена работа по поиску инвестора в установке дополнительного яруса.
11. Во исполнение п.2б протокольных поручений данных первым заместителем Одесского городского головы относительно подготовки и проведения «Дней Швеции» в Одессе (07-08.04.2011 г.) проведена следующая работа:
• направлено письмо на имя и.о. директора департамента информации и связей с общественностью Одесского городского совета с просьбой о размещении на веб-сайте города Одесса информации о проведении вышеуказанного мероприятия;
• направлено письмо на имя секретаря Одесского городского совета с просьбой рассмотреть возможность приглашения на «Дни Швеции» депутатов Одесского городского совета;
• подготовлено и направлено приглашение руководителям Одесских компаний, заинтересованных в международном сотрудничестве;
• подготовлены и предоставлены в департамент информации и связей с общественностью тезисы для подготовки приветствия городского головы;
• подготовлена презентация экономического и инвестиционного потенциала г.Одессы на русском и английском языках;
• направлен отчет на имя первого заместителя Одесского городского головы, касательно выполнения вышеуказанных протокольных поручений (копия направлена в организационный отдел департамента документально-организационного обеспечения Одесского городского совета).

12. Подготовлен проект распоряжения городского головы «О доработке стратегического плана экономического развития г. Одессы в рамках реализации Проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» с учетом изменений в структуре исполнительных органов городского совета.

13. Относительно сотрудничества с ООО «Рейтинговое агентство «IBI-Рейтинг» проведена следующая работа:
• рассмотрено предложение заявителя - ООО «Рейтинговое агентство «IBI-Рейтинг»;
• внесены предложения относительно сотрудничества с данным рейтинговым агентством;
• был подготовлен и направлен ответ директору рейтингового агентства;
• подготовлен и направлен отчет на имя первого заместителя Одесского городского головы Черненко С.А. относительно целесообразности сотрудничества.

14. Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы Черненко С.А. от 05.04.2011 г. № 03-03/322 подготовлены и направлены предложения на имя Черненко С.А. относительно участия городского головы Костусева А.А. во встрече Главы Представительства Европейской Комиссии в Украине г-на Жозе Мануэля Пинту Тейшера с членами Южного филиала Европейской Бизнес Ассоциации (ЕБА).
15. Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 г.
16. Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 г.
17. Согласно поручения Администрации Президента Украины от 25.06.2010 г. № 9-12/1614 обновлена информация паспорта города Одессы общественно-политической и социально-экономической ситуации за І квартал 2011 года. Подготовленная информация направлена на имя председателя Одесской областной государственной администрации.
18. Подготовлена информация касательно номинальной среднемесячной заработной платы по городу. Подготовленная информация направлена на имя директора департамента труда и социальной политики Одесского городского совета.

19. Работа Разрешительного центра в г. Одессе:
- Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 359;
- Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 340;
- Количество предоставленных консультаций – 460.
- Количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 3;
- Количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 240.

 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(04.04.11 – 10.04.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 240,7 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 119,7 ед.
в выходные дни в количестве 178,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 88 ед.
- по троллейбусу – 90 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 378 440 грн.
- по троллейбусу – 313 044 грн.

На среднем ремонте находятся 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 149 вагонов,
- троллейбус – 133 машин;
ТО – 2:
- трамвай – 6 вагонов,
- троллейбус – 3 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(04.04.11 – 10.04.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
04.04.11
 
По адресу: ул. Балковская, д.104 – угроза обрушения аварийных фрагментов фасада здания
Дежурная смена провела высотные работы при демонтаже аварийных фрагментов фасада отселенного здания и оградила опасный участок
По адресу: ул. Большая Арнаутская, 89, кв. 52 – разлив ртути
Дежурная смена провела демеркуризацию и контрольную проверку на наличие паров ртути. Пары ртути не обнаружены
По адресу: ул. Косовская, 2,
(цех завода «Краян») – погиб мужчина при разборке высотных конструкций
Верхолазы смены сняли труп погибшего, Кованда А.Н., 35 лет, с площадки цехового крана и передали сотрудникам «Скорой помощи» в присутствии представителя Малиновского РОВД
05.04.11
 
По адресу: ул. Добровольского, 120, кв.135 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: пр-кт Адмиральский, д. 1/в, кв.26 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Ак. Глушко, 17 – при проведении ремонтных работ на балконе 5-го этажа рабочий упал на крышу магазина «Эльдорадо», расположенную на уровне 2-го этажа жилого дома
 
Дежурная смена провела спасательную операцию по снятию с крыши магазина «Эльдорадо» гражданина 1977 г.р., используя при этом верхолазов с применением альпинистского снаряжения для высотных работ, спец. носилки для мобилизации. Пострадавший с множественными травмами, переломом пяточной кости правой ноги, ЗЧМТ, и травмой позвоночника, передан сотрудникам «Скорой помощи»
По адресу: ул. Ришельевская, 68, угол ул. М.Арнаутская – возгорание чердачного помещения и 2-го этажа 2-х этажного административного здания, (≈ 300 м.кв.)
Дежурная смена под руководством начальника службы оказала помощь сотрудникам МЧС в тушении пожара с применением гидравлического и шанцевого инструмента, а также дыхательных аппаратов для доступа пожарных в горящие помещения путем вскрытия крыши и демонтажа решёток. Провела обследование помещений на предмет остаточного возгорания и наличие пострадавших. Пожар локализован через 1 час 15 минут. Жертв нет
По адресу: ул. Добровольского,  120, кв.135 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
06.04.11
 
По адресу: ул. Маразлиевская, 1а, кв.78 – женщина упала на пол и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, участнице ВОВ 87 лет, упавшей в квартире. Женщина перенесена и уложена на кровать
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
07.04.11
По адресу: ул. Ботанический пер., 4, кв. 24 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру 1940 г.р., инвалиду 1-й группы в открытии входной двери квартиры
Начальник КУ «Службы - 077» - Думская площадь 1, (большой зал заседания ГИК) - хозяйственная помощь
Дежурная смена оказала помощь хозяйственному отделу при наведении порядка в большом зале ГИК
08.04.11
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Екатерининская, 37 – угроза падения аварийных листов декоративной обшивки с крыши здания
Дежурная смена провела высотные работы при демонтаже аварийных листов декоративной обшивки с крыши здания
09.04.11
По адресу: ул. Екатерининская, 37 – аварийные листы декоративной обшивки крыши здания грозят падением
Дежурная смена провела работы по снятию аварийных листов декоравной обшивки крыши здания
Начальник КУ «Служба-077» –
парк Шевченко – дерево упало на территорию Аллеи Славы
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с Аллеи Славы
По адресу: ул. Гайдара, 1 – рекламная вывеска грозит падением
Дежурная смена провела работы по укреплению рекламной вывески, сорванной порывом ветра
По адресу: ул. Костанди, 4в – части вагонной обшивки здания грозят падением
Дежурная смена провела обследование вагонной обшивки сорванной порывом ветра
Мемориальный комплекс 411-я батарея – обеспечение безопасности забега посвященного дню освобождения города Одесса
Дежурная смена провела работы по обеспечению безопасности забега
Дежурный диспетчер КДС-058 – ул.Ризовская, 4 – дерево упало на проезжую часть дороги.
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги.
10.04.11
По адресу: ул. Долинская, 8 –
дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул.Базарная, 51/53, кв. 37 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения.
По адресу: ул.Рекордная, 12 кв.7 – ребенок 5-ти лет, неможет снять с пальца ключ от шкафа
Дежурная смена оказала помощь – провела работы по снятию ключа от шкафа с пальца мальчика 5-ти лет, путем распиловки.

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 454
из них передано:
- в УЖКХ – 22,
- Оказана информационная помощь – 425,
- Ртуть – 4. 
  

    
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(04.04.11 – 10.04.11)
   

   

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Відкритий Чемпіонат України з кульової стрільби
29.03 – 06.04.11
м. Львів
2
Міжнародний турнір з вільної боротьби ім. М.Г. Миндру
01-03.04.11
м. Каменка,
Одеська обл.
3
Турнір з волейболу
„Наталка – Полтавка”
01-07.04.11
м. Полтава
4
Молодіжні ігри України з художньої гімнастики
01-07.04.11
Біла Церков
5
Міжнародний турнір з регбі
02.04.11
м. Одеса,
стадіон „Пресмаш”
6
Першість дитячо - юнацьких спортивних шкіл з футболу
02-03.04.11
м. Одеса,
вул. Ак. Глушко, 1г
(Стадіон гімназії № 9)
7
Участь у Футбольної Лізі Андрія Голубова
03.04.11, об 12.00
м. Одеса,
сквер „Космонавтів”
8
Чемпіонат України з боксу
04-10.04.11
м. Кіровоград
9
V Спортивні ігри молоді України зі спортивної акробатики
05-09.04.11
м. Миколаїв

   

   

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее