14:26:31   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.04.11 – 15.04.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 11 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 151 звернення громадян.

За звітний період проведено:
12.04.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
14.04.11 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
На особистих прийомах громадян було прийнято 8 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (72 звернення).
Контроль дотримання дислокації контейнерів зі збирання твердих побутових відходів

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Гоголя, 13 (30 м.п), вул. Катерининська, 2 (3 м.п), вул. Колонтаївська, 23 (2 м.п), вул. Скісна, 14/12 (2 м.п), вул. Коблевська, 21 (4 м.п), вул. Коблевська, 23 (2 м.п), вул. Ольгіївська, 8 (2 м.п), пров. Нечипоренка, 15 (6 м.п), вул. Успенська, 103 (12 м.п), просп. Шевченка, 25-а (5 м.п), вул. Черняховського, 16 (4,2 м.п), вул. М.Арнаутська, 82 (3 м.п), вул. Преображенська, 94 (3 м.п), вул. В. Арнаутська, 84 ( 3 м.п);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Сегедська, 23 (45 м.п);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Скісна 14 (40 м.п), вул. Старопортофранківська, 12 (12 м.п), вул. Кінна, 8/10 (2 м.п), вул. Кінна, 11 (20 м.п), вул. Троїцька, 43а (4 м.п), вул. Ніжинська, 20 (6 м.п), вул.Ніжинська,36 (2 м.п), Французький бульвар, 1/3 (15 м.п), пров. Мукачівський, 4-а (12 м.п), вул. Педагогічна, 16-а (5 м.п), вул. Канатна, 102 (40 м.п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Преображенська, 50 (2 м.п), вул. Пироговська, 7/9 (4 м.п), вул. Колонтаївська, 38 (10 м.п), вул. М.Арнаутська, 51 (1 м.п), вул. М.Арнаутська, 40 (7 м.п), вул. Осипова, 50/52 ( 1 м.п), пров. Сільськогосподарський, 5, вул. Канатна, 102 (8 м.п), вул. Спиридонівська, 17 (14 м.п), вул. Успенська, 119 (6 м.п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Колонтаївська, 65 (3 м.п), вул. Кінна, 8/10 (1,5 м.п), вул. Базарна, 66 (4 м.п), вул. Посмітного, 20 (3 м.п), вул. Черняховського, 3 (3 м.п), вул. Середньофонтанська, 10 ( 10 м.п);
- ремонт покрівлі: пров. Некрасова, 4/7 (5 м.кв), пров. Некрасова, 3/14 (7 кв.м), вул. Тіниста, 11 (10 м.п), вул. Маріїнська, 6 (8 кв.м), вул. Преображенська, 59/61 (70 кв.м);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Пироговська, 7/9, Французький бульвар, 1/3 (1 машина), Фонтанська дорога, 4, просп. Гагаріна, 1/1,16/2,16/3,12, вул. Слєпньова, 1, вул. Канатна, 132, вул. Транспортна, 1,7а,7б,7в,7г,7д (1 машина), просп. Шевченка, 6/1, 6/2, 6/3, 6/4, 6/5, 6/6, 6/7, 6/8, 6/10 (2 машини), вул. Черняховського, 25 (1 машина), вул. Посмітного, 20 (1 машина), пров. Волзький, 22, вул. Ковальська 55;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Скиданівська,7 (20 м.п), вул. Пастера, 8 (1 шт), вул. Ніжинська, 26 (1 шт), вул. Спиридонівська, 14 (1 шт);
- відновлення дворового освітлення – пров. Некрасова, 3/5 (15 м.п), вул. Балківська, 35/1 ( 5м.п);
- ремонт та установка вхідних дверей та сходів – вул. Преображенська, 50 (1 шт), вул. Разумовська, 22 (1 шт).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
11-15.04.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
11-15.04.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
14.04.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Ново щепний ряд).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
11-15.04.11 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
11-15.04.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
11-15.04.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
11.04.11 – благодійна акція «Поділись своєю добротою» (збір допомоги для притулку бездомних тварин) (ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
11-16.04.11 – відзначення Дня Довкілля в закладах освіти району: конкурс рефератів, малюнків, плакатів, екологічних вікторин «Планета наш рідний дім», «Збережемо планету», «Нащадкам – чисте довкілля», трудовий десант;
12.04.11 (14.00) – відзначення Всесвітнього дня авіації та космонавтики: відкриття музею ім. Ю. Гагаріна (СЗШ № 35, просп. Гагаріна, 3);
12.04.11 – відзначення Всесвітнього дня авіації та космонавтики в закладах освіти району: конкурс стіннівок, рефератів «Космос і світ», конференція для старшокласників «Полету Гагарина - 50»;
15.04.11 (14.00) – районний етап конкурсу «Пізнаємо Європу разом» (СЗШ № 117, вул. Рішельєвська, 18);
15.04.11 (16.00) – участь учнів гімназії № 1 у виставці «О доблестях, о подвигах, о славе», присвяченої дню народження А.П. Бистріної («Одеський палац моряків», Приморський бульвар, 9).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
12, 14.04.11 – участь у комісійному обстеженні парковок та автостоянок щодо дотримання вимог чинного законодавства;
13, 15.04.11 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.04.11 – 15.04.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району (в рамках підготовки території району до весінньо - літнього періоду);
11.04.11 – пройшла літературно-музична композиція «Одеса- місто-герой» у приміщенні ЗОШ №25;
12-15.04.11 – проведено районний тур VІ фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «Зоряна юність Одеси» у рамках Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Чисті роси»;
- протягом тижня – несення учнями гімназії №5 Почесної Вахти Пам’яті на Посту №1 біля пам’ятника Невідомому матросу;
13.04.11 – проведено районний тур VІ фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «Зоряна юність Одеси» у рамках Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Чисті роси» в ЗОШ №№ 1,60,18,46,32;

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 21 чол. на суму 147,00грн.;
• банні послуги – 2 чол. на суму 40,00 грн.;
• прання білизни – 26 чол. на суму 864,50 грн.;
• ремонт взуття – 5 чол. на суму 50 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 3 чол. на суму 160,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 3 чол. на суму 180 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 2 чол. на суму 120 грн.
• -забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 782 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на загальну суму 54740,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.04.11 – 15.04.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 144 документа,
відпрацьовано – 57 ,
під контролем – 17;
письмових звернень –93;
прийнято – 5 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 46 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 32 відповіді на звернення підприємств та 11 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових
будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних
робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Підготовлено інформацію та перелік обсягів про виконання заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства у весняно-літній період 2011 р.
Взято участь у роботи з представниками прокуратури з питання попередження самовільного будівництва.
Проведено роботу з керівництвом причалу №200 з питання самовільного будівництва.
Проведено виїзд за адресами: вул. Марсельська, 9 з питання реконструкції приміщення першого поверху;
вул. Агрономічна, От. Чепіги , Балтська дорога з питання розміщення автостоянок.
Проведено перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайоні «Пересипський» та «Північний».
Організовано та проведено суботник 16.04.11 р. «День довкілля-2011 року» по прибиранню територій, висадці дерев та кущів на території району
Підготовлені інформації про виконання протоколів доручень з житлово-комунальних питань.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 35 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за березень 2011 року та надання її до управління економіки, промисловості та інвестицій.
Проведено роботу з керівниками підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці;перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадміністрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за перший квартал 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено шефську роботу з підприємствами району щодо надання допомоги військовим частинам.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги вантажним автотранспортом з метою організації та проведення «Дня довкілля».

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 20 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 15 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
16 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 14 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 17 відповідей громадянам та 8 державним установам;
- 1 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про надання дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про визначення часу спілкування батька з дитиною;
- 1 подання до суду про призначення опікуна над дитиною – позбавленою батьківського піклування;
- 1 подання до суду про призначення опікуна над недієздатним громадянином;
Підготовлено інформацію на доручення Першого заступника міського голови.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Відбулося засідання районної атестаційної комісії.
Проведено районні етапи конкурсів "Чисті роси" (вокально-хоровий, хореографічний та літературний жанри) на базі БТЮ "Тоніка", "Зоряна юність Одеси", етап екологічного конкурсу "День птахів" на базі ЕНЦ "Афаліна".
На базі ОНВК "Гімназія № 7"відбулася зустріч з групою учнів та вчителів з гімназії м. Лідчопінга, Швеція.
Відбулося відкриття театральної студії "Балаганчик".
Проведено нараду з заступниками директорів з навчально-виховної роботи з питань проведення підсумкових контрольних робіт, закінчення навчального року, проведення ДПА, ЗНО, з питань організації оздоровлення дітей влітку.
Випускники 11-х класів взяли участь в урочистому заході "Бал – абітурієнт Міжнародного гуманітарного університету – 2011" в приміщенні Одеського академічного театру музичної комедії ім. М. Водяного.
Взято участь учнів ОНВК № 7, 13, ОЗОШ № 73 у міському етапі обласного фестивалю-конкурсу "Молодь обирає здоров'я" ( команда ОНВК № 13 посіла І місце).
Проведено конкурс спортивного пішохідного туризму.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 11 відповідей на листи міських управлінь та 4 відповіді на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування. Видано 115 приписів.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 23 звернення, які надійшли на «Телефон довіри міського голови».
Прийнято 21 громадянин з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.04.11 – 15.04.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 51 звернення. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка розпорядження голови Київської районної адміністрації Одеської міської ради про проведення Дня довкілля-2011 у Київському районі м. Одеси;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 23 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до УЖКГ і ТЕБ інформацію на протокол доручень від 12.04.2011 року апаратної наради в. о. заступника міського голови Рублі М.В.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 14.04.2011 року.
Розглянуто та надано відповіді на 16 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Здійснено 1 виїзд для проведення обстеження житлових будинків та прилеглої до них території із складанням відповідних актів обстеження.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- керівникам 5 автостоянок, парковок та місць простою транспорту надані приписи про необхідність підтримання належного санітарного стану прилеглої території вказаних об’єктів;
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- розглянуто інформацію, стосовно наданої інформації КП ЖКС району відносно підприємств, організацій, установ, які не своєчасно прибирають прилеглу територію;
- розгляд інформації щодо виявлених розкопок на території району;
- розглянуто питання стосовно встановлення межі території, що потребує прибиранню житлового будинку ОСББ «Білий Дім»;
- розглянуто питання відносно ремонту дорожнього покриття внутріквартального проїзду по вул. Ак. Вільямса до житлового будинку № 59-в/2 по вул. Ак. Вільямса;
- перевірка санітарного стану стоянки по Люстдорфській дорозі;
- розглянуто звернення громадянки, що мешкає за адресою: Фонтанська дорога, 22-а, яке надійшло на «телефон довіри міського голови», стосовно ремонту елементів дитячого майданчика та встановлення додаткових лавок на прибудинковій території даної адреси;
- перевірка санітарного стану стоянки по просп. М. Жукова, дільниць №№ 2, 7 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 3, 7 КП ЖКС «Вузівський»;
- розробка плану проведення у рамках акції «За чистую окружающую среду» всеукраїнського суботника на території району 16.04.2011р;
- розглянуто звернення ініціативної групи «За чистую Одессу» з питання встановлення на території району урн для збору сміття.   
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (26 громадянин);
- підготовлено відповіді на 5 звернень громадян;
13.04.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
13.04.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації по хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 16 громадян;
- видано довідок, запитів – 11 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
15.04.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у судових засіданнях;
19.04.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;

Відділ освіти:
У рамках акції щодо повернення „Золотої зірки” у символіку м. Одеси у Київському районі:
11.04.11 – організована та проведена спортивно-інтелектуальної гри „КВЕСТ для старшокласників”, яка присвячена 67-ій річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників та 70-ій річниці оборони м. Одеси. Урочисте відкриття за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни, переможців районного, міського та Міжнародного рівнів фестивалю патріотичної пісні „Пісня в солдатській шинелі”, команд 12 закладів освіти району економічного ліцею, гімназії № 9, ОНВК „Гармонія”, ОЗОШ № 33, 51, 63, 65, 78, 80, 81, 85, 89, команди диспетчерів та секундантів ОСШ № 86, представників журі проведено на базі ОСШ № 86. Основна частина гри відбулась на території Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси. За підсумками журі І місце посіла команда ОЗОШ № 85, ІІ місце – команда ОЗОШ № 89, ІІІ місце – команда ОЗОШ № 78.
11-16.04.11 – в усіх закладах освіти організовані тижня правових знань (за окремим планом). Під час тижнів правових знань були проведені зустрічі з працівниками юстиції, кримінальної міліції, служби у справах дітей. Були проведені лекції за темами: «Шкідливі звички: наркотики, алкоголь та їхні наслідки» в ОЗОШ №№ 27, 33, 65, 80, 106, ОСШ № 86. Активну участь у лекціях і бесідах взяли школярі зазначених вище закладів освіти району. Зустрічі проходили у формі діалогу, проводились вікторини, тестування.
12.04.11 – до Дня космонавтики та з нагоди 50-ої річниці першого польоту у космос людини проведене відкриття нової експозиції у Залі космонавтики в ОЗОШ № 78 та семінар для заступників директорів з виховної роботи.
13.04.11 – на базі ОЗОШ № 63 проведений районний огляд – конкурс Юних інспекторів руху. У конкурсі взяли участь команди 14 закладів освіти ОЗОШ № 27, 28, 33, 51, 55, 63, 65, 78, 81, 82, 85, 89, ОНВК „Гармонія” та гімназії № 9. За підсумками журі загальне І місце посіли команда гімназії № 9, ІІ – місце – ОЗОШ № 28, ІІІ місце – ОЗОШ № 78.
13.04.11 – на базі гімназії № 9 Одеським міським центром зайнятості для школярів та їх батьків проведена презентація професій з використання ПАК «Профорієнтаційний термінал».
14.04.11 – організована участь учасників міського конкурсу на кращий інноваційний урок з фізичного виховання та урок фізичного виховання з елементами футболу у жеребкуванні.
14-15.04.11 – організоване відвідування учнями початкової школи та середніх класів концертів Національного Одеського філармонічного оркестру під керівництвом заслуженого артиста України Хобарта Орла
14.04.11 – організована участь учнів ОНВК № 84, ОЗОШ № 89, 65, 55, 86, 82, 51, 27, 106, 63, гімназії №9, ОНВК «Гармонія» у Дні відкритих дверей Ліцею технології та дизайну.
14-15.04.11 – на базі ОЗОШ № 27 організована участь кращих творчих колективів та окремих виконавців у міському фестивалі-конкурсі „Зоряна юність Одеси” у рамках Всеукраїнського фестивалю-конкурсу „Чисті роси”.
14.04.11 – на базі ОНВК „Гармонія” організований та проведений міський фестиваль-конкурс „Молодь обирає здоров’я”. Від Київського району у фестивалі взяли участь п’ять команд від району „7up” ОНВК „Гармонія”, „Терра здров’я” гімназії № 9, „Веселка життя” ОЗОШ № 82, „Місія виконана” ОСШ № 86 та команда „Вітер змін” ОЗОШ № 78. За підсумками журі ІІ місце посіла команда гімназії № 9 , ІІІ місце команди ОНВК „Гармонія” та ОСШ № 86.
15.04.11 – на базі гімназії № 9 організоване проведення апробації тестових завдань з географії.
16.04.11 – на базі Одеського театру музичної комедії відбудеться «Бал – абітурієнтів Міжнародного гуманітарного університету – 2011». Організована участь випускників закладів освіти економічного ліцею, ОСШ № 86, ОЗОШ № 27, 78, 80, 82 та гімназії № 9 в цьому урочистому заході.
16.04.11 – у рамках „Дня довкілля” в усіх закладах освіти району організовані суботники щодо прибирання та озеленіння прилеглих територій.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(11.04.11 – 15.04.11)

 
11.04.11 – на базі Одеської ЗОНІ №86 та на території меморіального комплексу «411 батарея» проведено спортивно-інтелектуальну гру «Квест» для старшокласників, присвячену 67-ій річниці визволення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників;
11.04.11 – у приміщенні інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради відбувся конкурс науково-дослідницьких, пошукових проектів з історії та культури м. Одеси у рамках міського фестивалю «Одесса мой город родной»;
12.04.11 – на обласному збірному пункті для громадян, що призвані на військову строкову службу, відбувся концерт вихованців позашкільних навчальних закладів міста;
13.04.11 – (о 12:00) у кінозалі Одеської міської ради відбулася Прес-конференція, присвячена проведенню конкурсу соціальної реклами молодіжною організацією «Колокол»;
13.04.11 – (о 15:00) на базі Одеських ДНЗ №№ 73, 211 проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
14-15.04.11 – (о 13:00) у приміщенні Одеської обласної філармонії відбувся концерт-бесіда для школярів міста за участю Національного Одеського філармонічного оркестру у рамках проекту «Слухаємо оркестр»;
14.04.11 – (о 15:00) на базі Одеського НВК «Гармонія» пройшов міський етап VII обласного фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров'я»;
14.04.11 – (о 15.00) на базі Одеського НВК «Гармонія» проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів»;
14.04.11 – (о 15.00) у приміщенні інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради відбулося відкриття міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Кращий інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»;
15.04.11 – (о 13.00) на базі Одеської ЗОШ №57 відбулася творча зустріч школярів з ветеранами Великої Вітчизняної війни, учасниками Народного хору «Бойові подруги».

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(11.04.11 – 15.04.11)

 
- Уровень сбора квартплаты составил – 51,4%,
- Сбор платы за обслуживание лифтов – 44,5%,
- Сбор платы за водопотребление – 46,2%,
- Сбор платы за вывоз мусора – 43.4%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 15 шт. (ул. Екатерининская, 20 - 1 шт., б-р Лидерсовский, 13-1 шт., сквер Старостина - 1 шт., парк Шевченко - 4 шт., парк Ленинского Комсомола - 2 шт., ул. Болгарская, 31 -1 шт., 411-я Батарея - 1 шт., с/х «Троянда» - 3 шт., ул. Коблевская, 30 - 1 шт.). - обрезка деревьев – 73 шт. (ул. Жуковского, 8 - 1 шт., 411-я Батарея - 16 шт., парк Победы - 15 шт., сквер Старостина - 6 шт., парк Ленинского Комсомола - 7 шт., ул. Болгарская, 31-1 шт., Куликовое поле - 6 шт., ул. Костанди/Фонтанская дор. - 2 шт., парк Шевченко - 3 шт., ул. Профсоюзная, 9-14 шт., Люстдорфская дорога, 19-23 - 1 шт., ул. Левитана, 79 - 1 шт.).
- корчевка пней – 29 шт. (ул. Дегтярная, 16,19 - 2 шт., ул. Екатерининская, 20 - 1 шт., б-р Лидерсовский, 13 - 1 шт., ул. Раскидайловская/Мечникова - 1 шт., ул. Раскидайловская, 22-3 шт., парк Шевченко - 21 шт.).

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю проводились плановые работы по ремонту освещения (парк Шевченко, ул. Балковская, ул. Приморская, дача Ковалевского, Фонтанская дорога, парк Победы, пл. 10 Апреля, ул. Коблевская).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

  

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(11.04.11 – 15.04.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 221;
• Кількість відпрацьованих документів – 112, з них:
видано планових ордерів – 11;
видано аварійних ордерів – 62;
загальне листування – 39.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 10;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 6;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень-1;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
Приморський район – 12;
Київський район – 2;
Суворовський район – 11;
Малиновський район – 5;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(11.04.11 – 15.04.11)

 
Во исполнение п. 3 распоряжения городского головы от 22.07.2009 г. № 1585-01р «О результатах работы рабочей группы по изучению ситуации, которая сложилась вокруг кредитных союзов» проведена следующая работа:
- на имя городского головы направлен отчет о работе комиссии по мониторингу за деятельностью кредитных союзов в г. Одессе.
Подготовлены предложения относительно бизнес - миссии в секторе коммунального хозяйства, организуемой Экономической Миссией Убифранс Посольства Франции в Украине.
Подготовлен отчет о ходе выполнения пп. 6.20 и 6.21 Программы поддержки малого предпринимательства на 2010-2011 гг. – касательно выставочно-ярмарочной деятельности в г. Одессе за I квартал 2011г.
Во исполнение п. 6 распоряжения городского головы от 29.07.2010 г. № 1502-01р «Об обеспечении выполнения распоряжения Кабинета Министров Украины от 12 июля 2010 г. № 1437-р «Об утверждении плана мероприятий комплексного решения проблем социально-экономического развития гг. Днепропетровска, Донецка, Львова, Одессы и Харькова и перечня приоритетных инвестиционных проектов, которые требуют первоочередного финансирования в 2010-2012гг.» проведена следующая работа:
- подготовлена информация о состоянии финансирования приоритетных инвестиционных проектов за I квартал 2011г.

Подготовлены предложения относительно инновационных проектов для конкурса-отбора городов для участия в телепроекте, популяризирующем местное самоуправление, на Первом Национальном телеканале Украины.
Во исполнение п. 5 распоряжения Одесского городского головы №129-01р от 10.03.2011 г. «Об организации работы по разработке паспорта города Одессы» проведена следующая работа:
- подготовлена информация о ходе выполнения данного распоряжения (копия письма направлена в организационный отдел департамента документально - организационного обеспечения Одесского городского совета).
Подготовлен перечень мероприятий и памятных дат, проведение которых управлением экономики запланировано в мае 2011 г.
Подготовлена и направлена заявителю информация по задолженности перед работниками по выплате заработной платы по состоянию на 01.04.2011г.
Подготовлена информация об установленных тарифах на услуги по содержанию домов и придомовой территории ведомственных общежитий.
Подготовлены ответы по 9 обращениям граждан к Президенту Украины по проекту «Розмова з країною» на вопрос законности увеличения и применения тарифов на жилищно-коммунальные услуги.

11 апреля – очередное заседание отраслевого Совета предпринимателей в сфере парикмахерского искусства и декоративной косметики».
Подготовлена обобщённая информация о ходе выполнения мероприятий «Программы поддержки малого предпринимательства в г.Одессе на 2010-2011 гг.» за 1 квартал 2011 года.
Подготовлена информация о проведенных мероприятиях по отслеживанию результатов решения Одесского городского совета от 07.10.2009 г. № 4693-V за 1 квартал 2011г. «Об установлении ставок единого налога для физических лиц-предпринимателей, которые действуют на территории города Одессы и стоимости торгового патента».
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовленны предложения в части внесения изменений в Программу комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы, утвержденную постановлением Кабинета Министров Украины от 30 октября 2004 года № 1604.

Работа Разрешительного центра в г. Одессе:
• Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 247;
• Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 237;
• Количество предоставленных консультаций – 320.

- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 2;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 153.

  

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(11.04.11 – 15.04.11)

  
Протягом минулого робочого тижня зусилля співробітників Одеського міського управління земельних ресурсів були спрямовані на реалізацію заходів, пов'язаних із поповнення надходжень коштів до бюджету міста від оренди землі.
В електронній базі управління знаходиться 1136 договорів оренди землі та 2682 договорів на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 97,48 млн. грн. на рік.
З січня по 15 квітня п. р. до бюджету міста надійшло 31,42 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 129,62 відсотків.
Договори оренди землі, що отримані з державної реєстрації (відомості про отримані договори оренди землі передані у податкові служби міста для нарахування орендної плати), у кількості 81-го, на суму 17,32 млн. грн.;
1. Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в кількості 11-ти (10-юр, 1-гр.) на суму 2,03 млн. грн.;
2. Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 6-ми, на суму 0,9 млн. грн.;
3. Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у к-сті 3-х, на суму 0,55 млн. грн.

Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у к-сті 16-ти, на суму 2,66 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 35 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у кількості 10-ти, на суму 1.42 млн. грн.
Управлінням надано 45 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Судове супроводження справ, що знаходиться в проваджені управління – 40.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Прийнято на особистому прийомі 150 осіб, зі 100 здійснювалась робота у телефонному режимі.
Протягом тижня до управління надійшло 169 звернень, у тому числі від:
- громадян – 61 од.;
- юридичних осіб – 66 од.;
- правоохоронних органів – 42 од.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(01.04.11 – 15.04.11)

 
За звітний період було зареєстровано 86 вхідних документів:
• від органів державної влади – 33,
• юридичних осіб – 30,
• фізичних осіб-підприємців – 22.
Направлено 20 відповідей.

Станом на 15.04.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Договірний відділ:
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 12;
• на продовження дозвілів на розміщення зовнішньої реклами – 10.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 13;
- проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 11.

Відділ технічного відділу з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 239;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит 3м х 6м – 54;
• сіті - лайти – 70;
• афіши – 1230.
 
- кількість демонтованих конструкцій – 101.
 
Протягом звітного періоду до міського бюджету за розміщення зовнішньої реклами перераховано 1 000 246 грн., що складає 109% від запланованих надходжень на поточний місяць.
Проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одеси (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж протиправно розміщених рекламних засобів та тих які розміщуються з порушенням вимог або якщо технічний стан рекламного засобу не відповідає вимогам безпеки.
 
З 01.04.2011 року організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях міста щодо:
  
1) "Про заходи відзначення 67-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників" в наступній кількості:
- 40 постерів формату 3м х 6м на стаціонарних щитах;
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8м на сіті - лайтах;
- 250 афіш.
 
2) Щодо концертів Національного Одеського філармонічного оркестру під керівництвом Хобарта Ерла:
- 4 постера формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;
- 10 плактів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів;
- 180 афіш.
  
3) Проведення в квітні місяці поточного року в м. Одесі днів французької культури «Французька весна».
- 10 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сі ті - лайтів;
- 600 афіш.

4) Проведення акції з прибирання парків та інших зелених зон від сміття в рамках програми заходів присвячених святкуванню Дня навколишнього середовища 16 квітня 2011 року ("Демократичний альянс").
- 200 афіш.

Наступного тижня заплановано продовжити обстеження щодо дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами конструкцій в місті Одесі. Одночасно здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(11.04.11 – 17.04.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 245,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 124 ед.
- по троллейбусу – 121 ед.
в выходные дни в количестве 169,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 79 ед.
- по троллейбусу – 90 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 396 561 грн.
- по троллейбусу – 316 921 грн.

На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 140 вагонов,
- троллейбус – 130 машины;
ТО-2:
- трамвай – 3 вагона,
- троллейбус – 3 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

  

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(11.04.11 – 17.04.11)

Дата
Что произошло
Принятые меры
11.04.11
 
По адресу: ул. Дорожная, 1Е - упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Ришельевская, 65, кв. 9 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
12.04.11
 
По адресу: проспект Свободы, 96 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
13.04.11
 
По адресу: ул. Гаванная, 11, кв.4 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: 4-ст Б. Фонтана, р-н Юридической Академии – ДТП, столкновение двух автомобилей
ДТП - ВАЗ-2104 и Тойота «Королла»; после столкновения Тойота наехала на бордюр и опрокинулась. Пострадавшие – два пассажира Тойоты 17 лет и 19 лет, с ЗЧМТ и СГМ, доставлены в 11 ГКБ; состояние
удовлетворительное
По адресу: ул. Балковская, 31 – ДТП, наезд на пешехода.
ДТП - наезд на пешехода. Пострадавшая, 20 лет, с закрытым переломом левой руки и ноги доставлена в 11 ГКБ
14.04.11
Начальник КУ «Службы – „077”» - Думская площадь 1 –
осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Колонтаевская, 35, кв. 4 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
 
По адресу:
2-ст Б. Фонтана, р-н Приморской районной администрации – ДТП, наезд на пешехода
Наезд на пешехода. Пострадавшая - 26 лет, скончалась до приезда «Скорой помощи»
15.04.11
Приморский бульвар, 7, Потемкинская лестница – демонтаж ограждения
Дежурная смена под руководством начальника службы провела демонтаж ограждения.
16.04.11
По адресу: ул. Шклярука 6, кв. 70 – проверка жилого помещения на наличие радиационного излучения
Дежурная смена провела замер уровня радиации в квартире. Уровень радиации в норме, и составляет 0,012 мкР/ч. 
17.04.11
По адресу: ул. Ленинградская, 28 - упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги.
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги.

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 451
из них передано:
- в УЖКХ – 16,
- Оказана информационная помощь – 431,
- Ртуть – 1,
- ДТП – 3.

  

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(11.04.11 – 17.04.11)
  

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Літні спортивні ігри України
зі спортивної акробатики
11-16.04.11
м. Вінниця
2
Чемпіонат України
з боксу
11-17.04.11
м. Енергодар
3
Фінал всеукраїнської ювілейної баскетбольної ліги
11-14.04.11
м. Дніпропетровськ
4
Кубок України
з гірського велоспорту
14-17.04.11
м. Одеса,
траса „Здоров’я”
5
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
15-18.04.11
м. Івано-Франківськ
6
Першість України
з футболу у вищій лізі
16.04.11
м. Одеса,
спорт. база
ФК „Чорноморець”
7
Першість дитячо - юнацьких спортивних шкіл з футболу
16-17.04.11
м. Одеса,
вул. Ак. Глушко, 1г
(стадіон гімназії № 9)
8
Етап Кубку дитячо – юнацьких спортивних шкіл зі скелелазіння
16-17.04.11
м. Одеса,
вул. Фонтанська дор., 26
( ЗОШ № 81)
9
Першість України з футболу
17.04.11
м. Одеса,
 стадіон Одеського державного університету

  

  

УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ
(11.04.11 – 17.04.11) 
   

11.04.11
12:00
Літературно-музична композиція „Так весна в Одесі ще ніколи не співала"
Бібліотека-філія
№ 21
Посмітного, 33
11.04.11
12:00
Вечір пам'яті
„Визволення Одеси: як це було"
Бібліотека-філія
№ 8
Б. Хмельницького, 13
12.04.11
11:00
Футурологічне ослідження „Земна сльозинка на щоці Всесвіту": до Дня космонавтики
Бібліотека-філія № 37 Марсельська, 14
12.04.11
12:00
Свято „Найцікавіше про планети і зірки": до Дня космонавтики
Бібліотека-філія № 39 Варненська, 1
12.04.11
13:00
Краєзнавчий альманах „50 років космічної ери: одеська сторінка в літопису космонавтики"
Бібліотека-філія № 36 Краснова, 5а
12.04.11
12:00
Святковий ранок „Вулиця Перемоги": свято вулиці 10 квітня, присвячене дню визволення Одеси
Бібліотека-філія № 4 Градоначальницька, 9
14.04.11
14:00
Літературний портрет „Жизнь до тех пор жизнь, пока она освящена мужеством и любовью": до 65- річчя Б.Сушинського
Бібліотека-філія № 45 Корольова, 71/1
14-15.04.11
Уміський дитячий музичний
фестиваль-конкурс «Дебют-2011»
ДШМ №6
Балківська, 42а
15.04.11
10:00
Оповідь-мандрівка
„Бджілка мала, та працює":
розповідаєм малюкам про професії
Бібліотека-філія № 26
Л. Толстого, 13
15.03- 15.04.11
Виставка робіт учнів ДХШ № 1
ім. К.Костанді,
присвячена Великій вітчизняній війні
ДХШ №1
Лютеранський пров., 3

  

  

  

  

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

24, 25 октября 
депутатские комиссии
есть изменения

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 30 октября 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция
Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее