05:21:36   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 17

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 17

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.04.11 – 22.04.11) 

   
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 9 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 165 звернень громадян.

Проведено:
19.04.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
22.04.11 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
На особистих прийомах громадян було прийнято 12 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (39 звернень).
Контроль за проведенням перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житлових будинках.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Рішельєвська,11 (10 м.п), вул. Жуковського, 29 (3 м.п), вул. Катерининська, 19 (65 м.п), просп. Шевченка, 21 (10 м.п.), вул. Армійська, 10 (4 м.п), вул. Куйбишева, 27 (12 м.п), вул. Заславського, 27 (18 м.п), вул. Мечникова, 51 (3 м.п), вул. Ковальська, 44 (5 м.п), вул. Базарна, 93 (5 м.п), вул. Старопортофранківська, 103б (5 м.п);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Сонячна, 8 (15 м.п), вул. Черняховського, 3 ( 4 м.п);
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Ланжеронівська, 24 (10 м.п), вул. Ніжинська, 39 (5 м.п), вул. Старопортофранківська, 57 (18 м.п), вул. Пироговська, 5, 7/9 (14 м.п), вул. М. Арнаутська, 2 (12 м.п), вул. Водопровідна, 5 (7 м.п), вул. Дігтярна, 7 (14 м.п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Катерининська, 2 (2 м.п);
- ремонт покрівлі: вул. Канатна, 101б (25 кв.м), вул. Пироговська, 7/9 (1 шт), просп. Шевченка, 25 (40 м.п); вул. Довженка, 8а (10 кв.м), вул. Сегедська,8 (15 кв.м), Фонтанська дорога, 15, кв.20, Фонтанська дорога,15б (15 кв.м), вул. Черняховського, 20б (70 кв.м), вул. М.Арнаутська, 2 (11 кв.м), вул. М.Арнаутська, 3 (10 кв.м), вул. Гімназична, 4 (75 кв.м), вул. Л.Толстого, 13 (7 п);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: пров. Некрасова, 2 (8 м.п), вул. Новосельського, 47, вул. Пушкінська, 14 (29 м.п), вул. Жуковського, 26 (11 м.п), пров. 2-й Куликовський, 3а (3 м.п), Фонтанська дорога, 7, кв.5 (4 м.п), вул. Армійська, 12/1 (6 м.п), вул. Черняховського, 7 (3,5), вул. Л.Шмідта, 20 (1 шт), вул. Каманіна, 8, 10 (1шт), пров. Світлий, 8 (15 м.п), пров. Світлий, 14 (18 м), Фонтанська дорога, 39 (4 м.п), вул. Преображенська, 94 (1 шт), вул. Старопортофранківська, 95 (3 м.п);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Гімназична, 23, вул. Пантелеймонівська, 7, пров. 2-й Куликовський, 3а, вул. Канатна, 81, 102, пров. Пироговський, 6, Французький бульвар, 1, Французький бульвар, 11б, просп. Гагаріна, 16/1, вул. Середньофонтанська, 34а, 43, вул. Транспортна, 7д, просп. Шевченка, 6/3, 6/4, 6/5, вул. Тіниста, 13а, просп. Шевченка, 8в, просп. Шевченка, 8/11, просп. Гагаріна, 23, пров. Економічний, 2, вул. Педагогічна, 46, 46а, Фонтанська дорога, 57а, 61, вул. В.Чорновола, 3, 7а, 5а, 6, 8, 10, 12, 11, 13, 15, вул. Рішельєвська, 68, вул. Осипова, 40, пров. Вознесенський, 1, вул. Пантелеймонівська, 95, вул. Новосельського, 94, 95, вул. Ковальська, 41, 43, 39, вул. В. Арнаутська, 92/94, пров. 6-й Басейний (прибирання безхазяйної території подовж схилів), вул. М. Арнаутська ріг просп. Олександрівського (благоустрій біля пам'ятника Чорнобильцям);
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Ніжинська, 32, вул. Дворянська, 30, вул. Посмітного, 25 (1шт), вул. Л. Шмідта, 5 (1 шт);
- ремонт парадних – вул. Сонячна, 10 (ремонт вхідної двері до ліфту).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
18-22.04.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
18-22.04.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
18-22.04.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
18-22.04.11 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
18-22.04.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
18-22.04.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців

Відділ освіти:
19.04.11
– районний конкурс юних інспекторів дорожнього руху (ОЗОШ № 77, вул. Транспортна, 12 );
19.04.11 – участь учнів закладів освіти району у міському конкурсі «Знавці Одеси»;
19.04.11 – науково-теоретична конференція «Розвиток творчої особистості учнів в умовах гуманізації навчання» (гімназія №1, просп. Олександрівський, 11);
19.04.11 – Бал ввічливості (ОЗОШ № 118, вул. Преображенська, 97);
20.04.11 – день цивільної оборони (ОЗОШ № 62, просп. Шевченка, 10);
21.04.11 – районна виставка декоративно-прикладної творчості образотворчого мистецтва (11.00 год. – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська,10, 13.00год. – ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47, 14.00 год. – ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3);
22.04.11 – благодійний концерт у реабілітаційному центрі «Пасхальна благодія» (Центр реабілітації дітей з обмеженими фізичними можливостями, вул. Базарна, 35).

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.04.11 – 22.04.11)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 188 документів, відпрацьовано – 65 , під контролем – 15; письмових звернень – 90; прийнято – 7 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 46 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 23 відповіді на
звернення підприємств та 1 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Проведено роботу з керівництвом причалу №200 з питання самовільного будівництва.
Проведено виїзд за адресами: вул. Сахарова, 42 з питання розміщення автостоянок; вул. Ген. Бочарова, 13 з питання перевірки робіт по модернізації вантажно-пасажирського ліфта.
Взято участь у засіданні робочої групи по підготовки рішення Одеської міської ради «Про порядок паркування транспортних засобів в м. Одесі».
Взято участь у засіданні з питання усунення причин та умов, сприяючих злочину, а саме неналежного розгляду заяв громадян по наданню дозволів на реконструкцію об’єктів нерухомості та підготовки розпоряджень про затвердження містобудівних умов та обмежень.
Підготовлено звіт про проведення місячника «Спорт для всіх».
Підготовлено звіт з питання виконання робіт прибирання території : схили упродовж залізниці від вул. Лиманної до ст. «Одеса-Східна», узбіччя окружної дороги від с. Шевченко-3 до вул. Лиманної, на ст. «Одеса-Східна» з тильної сторони базару «Сільський» та в провулку впродовж гаражів, прибирання нічийних територій.
Підготовлені інформації про виконання протоколів доручень в.о. заступника міського голови Рублі М.В з житлово-комунальних питань.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено роботу з керівниками підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці;перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 25 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 16 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
22 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 16 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 14 відповідей громадянам та 7 державним установам;
- 1 розпорядження про надання дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування;
- 2 розпорядження щодо відчуження автомобілю, частка якого належить дітям;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав;
- 1 подання до суду про призначення опікуна над дитиною – позбавленою батьківського піклування.

Відділ освіти:
Відбувся міський семінар на базі ОСШ № 17 для вчителів англійської мови з теми «Творча діяльність вчителів і учнів з англійської мови на уроках та у позакласній роботі».
Взято участь у семінарі - практикумі для вчителів початкової школи за темою «Використання методики розвивального навчання в початкових класах».
15 загальноосвітніх закладів брали участь у міському семінарі з англійської мови «Різні навчальні стилі – творчий та ефективний підхід до використання школярами словника англійської мови».
Взято участь у семінарі для вчителів німецької мови з теми «Новітні технології».
Заклади освіти взяли участь у засіданні круглого столу за темою : «Міські дитячі бібліотеки освітніх
закладів: проблеми взаємодії» на базі бібліотеки-філії № 40, за адресою: пр. Добровольського,148-а.
Проведено районний огляд-конкурс «Зоряна юність Одеси» на базі ОДНЗ № 88, 266, 121; фестиваль-конкурс «Зоряна юність Одеси» на базі БТЮ «Тоніка»; районний етап конкурсу юних інспекторів руху на базі ОСШ № 40.
Відбулася виставка творчих робіт учнів та батьків ОСШ № 17, присвячених святкуванню Великодня «Пасхальне сяйво».
Команда ОНВК № 13 брала участь в обласному півфіналі конкурсу КВК, в рамках Всеукраїнського конкурсу, на базі міського палацу Дитячої та юнацької творчості, де посіла ІІ місце.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 15 відповідей на листи міських управлінь та 7 відповіді на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведені рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі, відповідно розпорядження Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування. Видано 115 приписів.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Здійснені заходи щодо проведення прес-конференції в. о. голови Суворовської райадміністрації І.Г.Григоренка із засобами масової інформації м. Одеси.
Протягом тижня відпрацьовано 6 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови».
Прийнято 23 громадянина з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(18.04.11 – 22.04.11)

 
18-19.04.11 – на базі Одеської гімназії №5 проведено конкурсні уроки у рамках міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Кращий інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»;
18.04.11 – у приміщенні інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради проведено семінар для вчителів французької мови;
19.04.11 – у приміщенні Одеської обласної філармонії відбувся концерт-бесіда для школярів міста за участю Національного Одеського філармонічного оркестру у рамках проекту «Слухаємо оркестр»;
19.04.11 – на базі Одеської СШ №35 пройшов турнір інтелектуальних ігор «Знавці Одеси»;
19.04.11 – у приміщенні Одеського академічного російського драматичного театру відбувся огляд-звіт творчих колективів Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості у рамках фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси»;
20.04.11 – на базі Одеської гімназії №4 проведено семінар для вчителів музики;
20.04.11 – у приміщенні інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради проведено семінар для вчителів англійської мови;
20.04.11 – у приміщенні Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості шкільні команди КВК, переможці районних етапів, взяли участь у Півфіналі обласного етапу Чемпіонату команд КВК України;
21.04.11 – на базі Одеської ЗОШ №60 проведено семінар для вчителів початкових класів;
21.04.11 – на базі бібліотеки-філії №39 проведено семінар для шкільних бібліотекарів;
21.04.11 – на базі Одеської ЗОШ №4 відбулося свято, присвячене творчості Рабіндраната Тагора (до 25-річчя дружби між містами Колькатою та Одесою);
21.04.11 – у приміщенні управління освіти та науки Одеської міської ради проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів».

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(18.04.11 – 22.04.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 71,6 %,
Сбор платы за обслуживание лифтов – 69,5 %,
Сбор платы за водопотребление – 60,6%,
Сбор платы за вывоз мусора – 65,5%.

КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 35 шт. (ул. Зеленая, 51-1 шт., парк Преображенский - 2 шт., парк Победы - 4 шт., ул. И. Рабина, 59 - 1 шт., парк Шевченко - 14 шт., Французский б-р, 16-1 шт., пр-т Шевченко/ул. Семинарская - 1 шт., ул. Серова, 8 - 1 шт., ул. Ген. Петрова, 74 - 1 шт., ул. Старопортофранковская, 32 - 1 шт., ул. Атамана Чепиги, 54 - 1 шт. ул. Разумовского, 17-1 шт., ул. Лазарева, 56 - 1 шт., пр-т Александровский, 34 - 1 шт., ул. Манежная, 30 - 1 шт., ул. Коблевская/ул. Дворянская - 1 шт., Люстдорфская дор., 4в - 1 шт., ул. И.рабина, 37 - 1 шт.).

- обрезка деревьев – 33 шт. (ул. Долгая/ул. Львовская - 4 шт., ул. Долгая, 37-53 - 8 шт., ул. Профсоюзная, 9-14 шт., ул. Старицкого, 10-а - 1 шт., парк Шевченко - 6 шт.). корчевка пней - 31 шт. (ул. Новосельского, 46-а - 2 шт., ул. Лазарева, 32 - 1 шт., пр-т Александровский, 34 - 1 шт., ул. Успенская, 48 - 1 шт., парк Шевченко - 26 шт.).

КП «Одесгорсвет» за истекшую неделю проводились плановые работы по ремонту наружного освещения (ул. Толбухина, ул. Авдеева-Черноморского, ул. М. Грушевского, пр-т Добровольского, ул. Черноморского Казачества, ул. 411 Батарея, пл. Театральная).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(18.04.11 – 22.04.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 224;
Кількість відпрацьованих документів – 92, з них:
• видано планових ордерів – 5;
• видано аварійних ордерів – 64;
• загальне листування – 23.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 15;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 6;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 2;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 18;
• Київський район – 5;
• Суворовський район – 9;
• Малиновський район – 2;

Кількість виданих заключень щодо проведення робіт з благоустрою – 2:
- ТСМД «Дружное» 16-ті поверховий житловий будинок – м.Одесса, вул. Левітана, 7;
- ООО «Инфокс», філія «Інфоксводоканал» (цех з виробництва склопластикових труб) – м.Одеса, вул. Хаджибеївська дор., 32/1.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(18.04.11 – 22.04.11)

 
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Согласно п. 10 распоряжения городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р «О Порядке разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы» проведен мониторинг выполнения городских целевых программ за I квартал 2011 г., который размещен на сайте технической поддержки Одесского городского совета - htt://web/bd/ekon/index.htm.
На выполнение распоряжения головы Одесской областной государственной администрации № 214/А-2011 от 29.03.2011 года «Об утверждении плана мероприятий по выполнению Программы социально-экономического и культурного развития Одесской области на 2011 год» подготовлена и направлена в Одесскую областную государственную администрацию информация за І квартал 2011 года, касательно выполнения плана мероприятий по выполнению Программы, которые относятся к компетенции города Одессы.
Во исполнение протокола поручений от 12.04.2011 г. № 03-357/исх, данных первым заместителем городского головы по вопросам оптимизации деятельности коммунальных предприятий горсовета и расходования ими бюджетных средств, предоставлен анализ функционирования подотчетных коммунальных предприятий.
Рассмотрено письмо директора ООО «Одесский мясоперерабатывающий завод» относительно задолженности на колбасные изделия коммунального предприятия «Питание». Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Повторно рассмотрено обращение директора ВП «ЕП БК «Бастион» об установлении тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории. Заявителю подготовлен и отправлен ответ.
Рассмотрено обращение ОСМД «Два Платана» по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории. Заявителям подготовлен и отправлен ответ.
Рассмотрено обращение заместителя директора по вопросам строительства Одесского филиала ОАО «Укртелеком» по вопросу формирования тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории. Заявителю подготовлен и отправлен ответ.
Рассмотрено обращение гражданки Станиславской М.Э. к Президенту Украины, которое поступило через правительственную «горячую линию», по вопросу разъяснений касательно тарифов по которым необходимо совершать оплату коммунальных услуг. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Во исполнение п. 3 решения Одесского городского совета № 279-VI от 31.01.2011 г. «Об установлении сбора за осуществление некоторых видов предпринимательской деятельности» на имя секретаря Одесского городского совета подготовлен отчет за 1 квартал 2011 г. о результате отслеживания данного решения.
Во исполнение п. 3 решения Одесского городского совета №278-VI от 31.01.2011г. «Об установлении туристического сбора» на имя секретаря Одесского городского совета подготовлен отчет за 1 квартал 2011 г. о результате отслеживания данного решения.

Работа Разрешительного центра в г. Одессе:
- количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 311;
- количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 304;
- количество предоставленных консультаций – 405.
- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 3;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 100.

- изучено обращения государственного инспектора по вопросам интеллектуальной собственности в Одесской области Государственного департамента интеллектуальной собственности Министерства образования и науки Украины относительно обновления состава городской рабочей группы по вопросам защиты интеллектуальной собственности.

- проведен сравнительный анализ уполномоченных рейтинговых агентств Украины;

- проведен анализ материалов приложенных к сопроводительному письму директора Odessa Airport Development Limited Анны Корелидоу.
- на имя заместителя Одесского городского головы Ильченко подготовлен и направлен отчет относительно предложения по проекту реконструкции и модернизации Международного аэропорта “Одесса”.

C 20 по 23 апреля 2011г. – состоялась универсальная ярмарка, на которой были представлены следующие товары: зимняя одежда, трикотаж, обувь, в частности Caprice, продукты питания.

В ответ на письмо директора департамента международных связей Одесского городского совета, а также во исполнение п.2 распоряжения городского головы “О порядке организации приема иностранных делегаций, групп и отдельных иностранцев исполнительными органами Одесского городского совета и работе с ними”, был подготовлен отчет о проведении встреч и приемов иностранных делегаций за I квартал 2011г.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(18.04.11 – 22.04.11)

 
В електронній базі управління знаходиться 1135 договорів оренди землі та 2677 договорів на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 97,49 млн. грн. на рік.
З січня по 22 квітня п. р. до бюджету міста надійшло 33,26 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 137,21 відсотків.
Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в к-сті 12-ти (11-юр, 1-гр.) на суму 2,98 млн. грн.;
Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 6-ми, на суму 0.9 млн. грн.;
Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 3-х, на суму 0,55 млн. грн.
Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у кількості 16-ти, на суму 2,66 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у кількості 8-ти. На суму 1.38 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 24 перевірки. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 47 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Судове супроводження справ, що знаходиться в проваджені управління – 20.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Прийнято на особистому прийомі 88 осіб, зі 60 здійснювалась робота у телефонному режимі.
Протягом тижня до управління надійшло 140 звернень, у тому числі від:
- громадян – 55 од.;
- юридичних осіб – 35 од.;
- правоохоронних органів – 50 од.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(18.04.11 – 24.04.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 244,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 125 ед.
- по троллейбусу – 119,3 ед.
в выходные дни в количестве 204,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 86,0 ед.
- по троллейбусу – 118,5 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 404 740 грн.
- по троллейбусу – 325 373 грн.

На среднем ремонте находятся 10 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 145 вагонов,
- троллейбус – 134 машин;
ТО – 2:
- трамвай – 6 вагонов,
- троллейбус – 1 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(18.04.11 – 24.04.11)
  

Дата
Что произошло
Принятые меры
18.04.11
 
По адресу: ул. Мастерская, 13 – резкий неприятный запах в подъезде
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен. Даны рекомендации по устранению запаха
19.04.11
 
По адресу: ул. Люстдорфская дорога, 168, кв. 107 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: Таможенная пл., (автостоянка) – труп на крыши одноэтажного строения
Дежурная смена сняла с крыши тела неизвестного мужчины (БОМЖ) и передала работникам «Судмедэкспертизы»
20.04.11
 
По адресу: ул. Армейская, 17а, кв. 19 – пенсионерка заблокирована на балконе, захлопнулась балконная дверь
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке (1912г.р.) в открытии захлопнувшейся балконной двери
21.04.11
По адресу: ул. Ланжероновская, 11 – осмотр помещения страховой компании «Наста» на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр помещения. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Белякова, 1 – рассыпан гранулированный белый порошок
Дежурная смена провела сбор гранулированного белого порошка (предположительно сульфат аммония) для дальнейшей утилизации
По адресу: ул. Дерибасовская, 14 – обрушение элементов фасада здания (штукатурка)
Дежурная смена провела обследование фасада дома и установила ограждение под местом последующего возможного падения штукатурки
22.04.11
По адресу: ул.Княжеская, 21, кв.11 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Маловского, 8 – поезд «Одесса-Запорожье» сбил 2 детей
Погибшие: Олейник Павел – 9 лет, Платонов Максим – 9 лет. Смерть до приезда скорой помощи
По адресу: ул.Дерибасовская, 16 – заклинило дверь электрощитовой
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам РЭС в открытии электрощитовой
По адресу: ул. Космонавтов, 38а кв.9 – обеспечение доступа в квартиру
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Малиновского РОВД обеспечив доступ в квартиру
23.04.11
По адресу: ул. Ак.Королева, 18 кв.71 – котята провалились в вентиляционный канал на кухне
Дежурная смена извлекла котят из вентиляционного канала и передала их хозяйке
По адресу: ул. Комонавтов, 9 кв. 17 – кошка упала в опору трубы теплоцентрали
Дежурная извлекла кошку из опоры трубы диаметром 30см, и передала ее хозяйке
24.04.11
По адресу: ул. Ак.Королева, 48/1, кв.72 – заклинило входную дверь в квартиру
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии заклинившей входной двери
25.04.11
По адресу: пр-кт М.Жукова, 17, кв.8 - заклинило входную металическую дверь в квартиру
Дежурная смена оказала помощь ветерану ВОВ Ондарчук С.В. в открытии входной двери, путем проникновения через балкон второго этажа
По адресу: ул. Канатная, 68 кв.19 – обеспечение доступа в квартиру
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Приморского РОВД обеспечив доступ в квартиру.

     

 

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 523
из них передано:
- в УЖКХ – 25,
- Оказана информационная помощь – 493,
- Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 2,
- ДТП – 1. 
    

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(18.04.11 – 24.04.11) 
    

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок України
з гірського велоспорту 
14-17.04.11
м. Одеса,
траса „Здоров’я”
2
Всеукраїнська юнацька   баскетбольна ліга
15-18.04.11
м. Івано-Франківськ
3
Першість України
з футболу у вищій лізі
16.04.11
м. Одеса,
спорт. база
ФК «Чорноморець»
4
Першість дитячо – юнацьких спортивних шкіл з футболу
16-17.04.11
м. Одеса,
вул. Ак. Глушко, 1г
(стадіон гімназії № 9)
5
Етап Кубку дитячо – юнацьких спортивних шкіл
зі скелелазіння
16-17.04.11
м. Одеса,
вул. Фонтанська дор., 26
( ЗОШ № 81)
6
Першість України
з футболу
17.04.11
м. Одеса,
 стадіон Одеського державного університету 
7
Турнір з гандболу пам’яті заслуженого тренера України
Г. Куцурайса
18-22.04.11
м. Одеса,
вул. Комарова, 4а
8
Чемпіонат КПНЗ
„КДЮСШ № 1”
зі стрибків на батуті
20-21.04.11
м. Одеса,
Сільськогосподарський провулок, 2
(стадіон СКА)

  

 

   


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее