19:01:39   |   21 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 18

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 18

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.04.11 – 29.04.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 130 звернень громадян.

Проведено:
27.04.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
28.04.21 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
На особистих прийомах громадян було прийнято 9 мешканців району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (29 звернень).
Контроль за проведенням перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житлових будинках.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Сєрова, 25 (5 м.п), вул. Сегедська, 14 (3 м.п), вул. Черняховського, 12а (20 м.п), вул. Тіниста, 7 (3 м.п), вул. Тіниста, 5 (2 м.п), вул. Каманіна, 8, 10 (40 м.п), вул. Педагогічна, 46а (4 м.п), вул. В.Чорновола, 14 (10 м.п), вул. Базарна, 93 (40 м.п);
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Дідріхсона, 9 (45м.п), вул. Педагогічна, 46а ( 3 м.п);
- поточний ремонт водостічних труб, жолобів, спусків: вул. Катерининська, 5 (15 м.п), вул. Сегедська, 21 (1 шт), вул. М.Арнаутська, 3 (12 м.п), вул. Гімназична, 4 (15 м.п), вул. Гімназична, 13 (4 м.п), пров. Вознесенський, 9 (9 м.п), вул. Ковальська, 27 (6 м.п), вул. Дігтярна, 7 (8 м.п), вул. Базарна, 120 (12 м.п);
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Канатна, 102 (2 м.п), Фонтанська дорога, 7 (27 м.п), вул. Л.Толстого, 7 (8 м.п);
- ремонт покрівлі: вул.10 Квітня, 8 (10 кв.м), вул. Базарна, 11 (40 кв.м), вул.Розкидайлівська, 22 (12 кв.м), вул. Ясна, 10 (30 м.п), вул. Транспортна, 10 (30 кв.м), вул. Траспортна,7а (150 кв.м), пр. Шевченко, 17 (80 кв.м), вул. Сегедська, 1 (40 кв.м), пров. Полуничний, 27 (30 кв.м), пр. Волзький, 1 (10 кв.м), вул. Л.Толстого, 32 ( 8 кв.м), вул. Базарна, 77 ( 10 кв.м);
- поточний ремонт та прочистка каналізації: пр-т Олександрівський, 3 (2м.п), вул. Торгова, 45 (10 м.п), пров. Богданова, 5 (10 м.п), вул. Ніжинська, 24 (2 м.п), вул. Градоначальницька, 38 (16 м.п), 2-й Куликовський, 3-а (8 м.п), Французький б-р, 12/2, вул. Семінарська,1/4,1/5 (85 м.п), Французький б-р, 22 (4 м.п), вул. Піонерська, 14 (5 м.п), вул. Успенська, 78 (4 м.п);
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, миття турнікетів, вивезення сміття тощо): вул. Пантелеймонівська, 5, 9, вул. Гімназична, 23, 25, вул. Пироговська, 29, Французький б-р, 29, вул. Пироговська, 7/9, Французький б-р, 15, вул.Пироговська, 3, пр-т Гагаріна,16/1, 16/2, 16/3, 12, вул. Слєпньова, 1, вул. Середньофонтанська, 53/55, 57 (покіс трави), вул. Генуезька, 1 (прибирання схилів), пр-т Шевченко (покіс трави), вул. Армійська, 7, вул. М.Арнаутська, 1, 3, 5, 7, 9, 13, 15, 19, 21, 23, 25, 29, вул. Пушкінська, 68, вул. М.Арнаутська ріг пр-ту Олександрівського (благоустрій пам'ятника Чорнобильцям), пров. Книжковий, 1, 3, пров. Вознесенський, 1-23, вул. Старопортофранківська, 95, вул. В.Арнаутська, 84;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Ольгіївська, 24 (5 м.п), вул. Коблевська, 30 (5 м.п), вул. Ольгіївська, 27 (5 м.п), вул. Посмітного, 25 (1 шт.), вул. Пантелеймонівська, 64;
- ремонт парадних: вул. В.Арнаутська, 16, вул. Новосельського, 35, пров. Економічний, 3, пров. Книжковий, 27.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
26-29.04.11
– розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
26-29.04.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
26-29.04.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
26-29.04.11 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
26-29.04.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
26-29.04.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
22-26.04.11 – проведення заходів в закладах освіти району з нагоди 25-ї річниці Чорнобильської трагедії: 22-26.04.2011 р. – проведення єдиних тематичних класних годин „Дзвони Чорнобиля”; проведення літературних читань за участю ліквідаторів Чорнобильської аварії; 26.04.2011 р., 10.00 (просп. Олександрівський) – участь у громадянській панахиді та ритуалі покладання квітів;
26-28.04.11 – заключний етап районного фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» в рамках Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Чисті роси» (26.04.11р., 10.00 – палац ім. Лесі Українки, 27.04.11р., 11.00 – санаторій «Одеса», 28.04.11р., 10.00 – палац ім. Лесі Українки);
26-29.04.11 – проведення в дитячих навчальних закладах району тижнів з безпеки життєдіяльності;
28.04.11 – районний етап гри «КВЕСТ».

Відділ соціально-економічного розвитку району:
26.04.11 – проведення заходів з нагоди 25-ї річниці Чорнобильської трагедії: нагородження почесними грамотами ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС, надано матеріальну допомогу вдовам-чорнобильцям, організовано обіди;
27, 29.04.11 – участь у проведенні інвентаризації діючих договорів дольової участі в землекористуванні.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.04.11 – 29.04.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
– робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району (в рамках підготовки території району до весінньо- літнього періоду);
26.04.11 – у кафе «Сонячне» (вул.Ак.Філатова,29) організовано та проведено обід вшанування пам’яті загиблих в аварії на ЧАЕС для активістів районної організації «Союз. Чорнобиль»;
27.04.11 – у кафе «Аквариум» (вул.Ак.Філатова,38) організовано та проведено обід вшанування пам’яті загиблих в аварії на ЧАЕС для членів громадської організації «Союз вдов Чорнобиля»;
27.04.11 – організація і проведення районного огляду-конкурсу «Зоряна юність Одеси» серед вихованців дошкільних закладів району;
27.04.11 – пройшло заняття ансамблю «Біла акація» у приміщенні територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району м.Одеси (вул. Б. Хмельницького,62).
28.04.11 – організація і проведення районної виставки з науково-технічної творчості на базі станції юних техніків «Аматор» (вул.Космонавтів, 60А);
28.04.11 – організація та проведення районної виставки з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва на базі ЦДЮТ «Промінь» (вул.Балківська,193);
29.04.11 – у приміщенні кафе «Восток» (вул.Ак.Філатова,20) для підопічних територіального центру СОПОНГ буде проведена лекція медичної сестри на тему: «Особливості психіки та адекватного ставлення до людей похилого віку»;
- протягом тижня – організація та забезпечення несення учнями ОЗОШ №1 Почесної Вахти Пам’яті на Посту№1 біля пам’ятника Невідомому матросу;

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за лютий поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 11 чол. на суму 77,00грн.;
• банні послуги – 11 чол. на суму 220,00 грн.;
• прання білизни – 22 чол. на суму 1032,75грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 1 чол. на суму 10 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 3 чол. на суму 186,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 3 чол. на суму 180 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 3 чол. на суму 180 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 782 пенсіонери в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 43792,00 грн.
• надано матеріальну допомогу семи 100-літнім мешканцям району на суму 4200 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.04.11 – 29.04.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 138 документів:
- відпрацьовано – 96,
- під контролем – 12;
- письмових звернень – 40;
- прийнято – 1 пакет документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства:
Підготовлено 49 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповідей на звернення підприємств та 2 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у засіданні робочої групи по підготовки рішення Одеської міської ради «Про порядок паркування транспортних засобів в м. Одесі».
Проведена робота з головою комітету СОН «Крива балка» щодо наведення належного санітарного стану території мікрорайону.
Проведена робота з головними лікарями медичних закладів щодо утримання прилеглих територій у відповідному санітарно-технічному стані.
Проведено виїзд за адресами: вул. Серогодського, 33 з питання технічного стану будинку; вул. Висоцького, 16а з питання перенесення дитячого майданчика.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах
фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено роботу з керівниками підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці;перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському районі з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадмінстрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за квітень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 18 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
- 12 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 4 документа з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 8 відповідей громадянам та 5 державним установам;
- 2 розпорядження про надання дитині статусу дитини, позбавленої батьківського піклування;
- 3 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 1 позовна заява про доцільність позбавлення батьківських прав.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Відбувся районний етап конкурсу «Пізнаємо Європу разом».
Відбулися районні змагання «Старти надій» на базі ОСШ № 17 та ОЗОШ № 22 серед учнів 7-х класів.
Команди-переможці ОЗОШ № 15 та ОСШ № 40 взяли участь у міській Спартакіаді з легкоатлетичного 4-х борства на стадіоні «СКА».
Відбувся семінар за темою: «Проблеми взаємодії міських дитячих бібліотек та бібліотек освітніх закладів» на базі бібліотеки - філії № 40.
Проведено День Цивільної оборони на базі 26 загальноосвітніх навчальних закладів.
Відбувся підсумковий огляд-конкурс в рамках фестивалю «Зоряна юність Одеси» на базі БТЮ «Тоніка» та ЦДТЮ «Зоресвіт».
Команди-переможці ОСШ № 17 та ОСШ № 40 взяли участь у міських змаганнях з футболу «Шкіряний м'яч».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 11 відповідей на листи міських управлінь та 5 відповідей на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведені рейди – перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі, відповідно розпорядження Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування. Видано 115 приписів.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та
парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 20 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови».
Прийнято 7 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.04.11 – 29.04.11)

 
Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка основних заходів щодо відзначення 15-ої річниці Конституції України;
- прийняття участі у заходах щодо вшанування 25-ої річниці Чорнобильської катастрофи;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- підготовка до проходження тесту ЦВК щодо нормативно-правової бази;
- обробка вхідної кореспонденції.

Комунальний відділ:
Підготовлено 22 листа та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 25.04.2011 року, а також інформацію про наявність урн для збору дрібного побутового сміття на території району станом на 27.04.2011р.
Розглянуто та надано відповіді на 13 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- розглянуто інформацію, стосовно наданої інформації КП ЖКС району відносно підприємств, організацій, установ, які не своєчасно прибирають прилеглу територію;
- розгляд інформації щодо виявлених розкопок на території району;
- перевірка санітарного стану стоянки по просп. М. Жукова, дільниці №№ 3 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 1, 3 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто заява громадянки, яке надійшло на ім’я міського голови про можливість становлення парковочного майданчика за адресою: вул. Ак. Вільямса, 59, з облаштуванням дитячого майданчика, озелененням прилеглої території та облаштуванням дитячого майданчика за адресою: вул. Ак. Корольова, 26-а;
- прийняття участі у «Санітарній п’ятниці» зі складанням адміністративних протоколів, надані приписів на усунення недоліків;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (17 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 звернень громадян;
27.04.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
27 та 29.04.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації по хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- участь у заходах щодо проведення благодійного обіду для ліквідаторів аварії на ЧАЕС;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 15 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 7 громадян;
- видано довідок, запитів – 9 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
29.04.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ правового забезпечення:
1.
прийняття участь у 17 судових засіданнях;
2. розглянуто та надані відповіді на 4 звернення;
3. підготовлено дві касаційні скарги до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ;
4. прийнято участь у засіданні ради комісії з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
5. проведено прийом понад 15 громадян;
6. перевірено на завізовано 25 розпоряджень.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проведений районний конкурс дитячої творчості „Місто Відень очима одеських школярів”.
Впродовж тижня в усіх закладах освіти проведені заходи, присвячені 25-ій річниці з Дня Чорнобильської трагедії (26 квітня): конкурси малюнків, радіо лінійки, тематичні класні години, уроки пам’яті та інші.
26.04.11 – на базі ОЗОШ № 82 організований та проведений районий семінар для вчителів природознавства за темою: „Наступність викладання природознавства між початковою та середньою школами”.
26-30.04.11 – організована участь кращих команд району ОЗОШ № 28, 89 у міських змаганнях з футболу „Шкіряний м’яч”.
27.04.11 – на базі ОЗОШ № 81 організований та проведений районний семінар-нарада для заступників директорів з виховної роботи за темою: «Трагедії 1986 року присвячується...».
27.04.11 – організована участь випускників економічного ліцею, ОЗОШ № 27, 78, 80, 82, 86, гімназії № 9 у Дні відкритих дверей Одеського національного медичного університету.
28.04.11 – на базі ОНВК № 84 організоване проведення районного Дня цивільної оборони за участю адміністрацій закладів освіти району.
28.04.11 – на базі ОСШ № 86 організоване проведення щорічного районного конкурсу „Пані Європи”. В конкурсі взяли участь учні 18 закладів освіти економічного ліцею, ОЗОШ № 27, 33, 51, 55, 63, 65, 72, 78, 80, 81, 82, 85, 86, 106, гімназії № 9, ОНВК №84 та ОНВК «Гармонія». І місце у конкурсі посіла учениця ОНВК «Гармонія» Артемьєва Ганна.
28.04.11 – на базі ОЗОШ № 77 організована участь кращих загонів ЮІР гімназії № 9, ОЗОШ № 28, 78 у міському конкурсі загонів ЮІР - 2011
28.04.11 – на базі стадіона «Дінамо» організована участь команд ОЗОШ № 72 та ОЗОШ № 81 у міських змаганнях «Школа безпеки». За підсумками журі команда ОЗОШ № 72 посіла ІІ місце.
28.04.11 – організована участь бажаючих випускників у Дні відкритих дверей училища № 3 морського профілю Національного університету «Одеська юридична академія»
29.04.11 – організована районна виставка декоративно - прикладного мистецтва у рамках конкурсу „Зоряна юність Одеси”.
Впродовж тижня організована участь талановитих учнів у районному конкурсу „Я рисую Грузию”.
29.04.11 – на стадіоні „СКА” за адресою: пров. Сільськогосподарський, 2, організована участь кращих районних команд у міських змаганнях з легкоатлетичного 4-хборства.
30.04.11 – організована участь переможця І міжнародного конкурсу патріотичної пісні „Пісня в солдатській шинелі” учні ОЗОШ № 63 Селедцова Я. у обласному військово-патріотичному фестивалі «Ветерани, молодь, майбутнє».
26-29.04.11 – організоване упорядкування могил загиблих героїв на ІІ Християнському кладовищі та на території Меморіалу Героїчної оборони м. Одеси;.
27.04.11 – організована участь заступників директорів з виховної роботи закладів ОЗОШ № 27, 28, 51, 65, 78, 89, 80 у міському семінарі.
28.04.11 – організовано відкриття особисто-командних змагань з кульової стрільби з м/к гвинтівки серед учнів навчальних закладів району, присвячених 66-ій річниці Дня Перемоги.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(25.04.11 – 29.04.11)

 
26-29.04.11 – у закладах освіти міста проведені заходи з вшанування 25-ї річниці Чорнобильської катастрофи;
26-28.04.11 – у приміщенні Будинку культури Одеського національного політехнічного університету відбувся огляд-звіт творчих колективів позашкільних навчальних закладів Приморського району у рамках фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси»;
27.04.11 – на базі Одеського ДНЗ №1 проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
28.04.11 – на стадіоні СКА відбулося Урочисте відкриття фіналу першості команд закладів освіти міста з «Регбі-5»;
29-30.04.11 – на базі Одеської гімназії №9 команди учнів закладів освіти міста (юнаки) взяли участь у змаганнях з футболу «Шкіряний м'яч» за програмою міської Спартакіади школярів;
29.04.11 – на стадіоні СКА команди учнів закладів освіти міста взяли участь у легкоатлетичному чотирьохборстві за програмою міської Спартакіади школярів.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(25.04.11 – 29.04.11)

 
В електронній базі управління знаходиться 1137 договорів оренди землі та 2674 договора на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 97,54 млн. грн. на рік.
З січня по 29 квітня п. р. до бюджету міста надійшло 37,51 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду 2010 року склав 154,74 відсотка.
Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в кількості 9-ти (8-юр, 1-гр.) на суму 1,9 млн. грн.;
- Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у к-сті 6-ми, на суму 0,9 млн. грн.;
- Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 3-х, на суму 0,55 млн. грн.
Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у кількості 18-ти, на суму 2,83 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у кількості 8-ми на суму 1,38 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 35 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 25 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.

Судове супроводження справ, що знаходиться в проваджені управління – 18.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю. Прийнято на особистому прийомі 132 особи, із 82 здійснювалась робота у телефонному режимі.
Протягом тижня до управління надійшло 169 звернень, у тому числі від:
- громадян – 59 од.;
- юридичних осіб – 51 од.;
- правоохоронних органів – 35 од.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(25.04.11 – 01.05.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 220,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 120 ед.
- по троллейбусу – 100 ед.
в выходные дни в количестве 199,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 86 ед.
- по троллейбусу – 113,5 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 389 071 грн.
- по троллейбусу – 309 366 грн.

На среднем ремонте находятся 9 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО – 1:
- трамвай – 134 вагонов,
- троллейбус – 102 машин;
ТО – 2:
- трамвай – 6 вагонов,
- троллейбус – 3 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(25.04.11 – 01.05.11) 
  

Дата
Что произошло
Принятые меры
26.04.11
 
По адресу: Адмиральский проспект, 32 (школа № 4) – дерево упало на территории школы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
27.04.11
 
По адресу: ул. Космонавтов, 9, кв.,8 – упавшая часть дерева перегородила проход парадный подъезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего части дерева
 
По адресу: ул. Садовая, 16, кв. 25 – частичное обрушение угла стены ул. Садовая, 14
Дежурная смена провела осмотр здания и установила ограждения
По адресу: Жуковского 13, кв. 21 – оказание помощи пенсионерки по извлечению дворовой кошки из квартиры (кухни)
Дежурная сменой произвела извлечение кошки из квартиры (кухни)
28.04.11
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Гайдара, 17, кв. 10 – женщина упала на пол и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь инвалиду II-й группы 1946г.р., подняв ее с пола и уложив на кровать
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр Большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр Большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
29.04.11
По адресу: ул. Коблевская угол пер. Богданова –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
30.04.11
По адресу: пр-кт Маршала Жукова, 29 – человек упал на козырек подъезда дома
Дежурная смена оказала помощь службе «103» в снятии упавшего человека
По адресу: ул. Маразлиевская, 7, кв. 5 –  обрушение фрагментов штукатурки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение вокруг аварийной территории
01.05.11
По адресу: ул. Люстдорфская дорога, 148, кв. 119 – по обеспечению доступа, специалистам «скорой помощи»
Дежурная смена оказала помощь специалистам «Скорой помощи» в доступе к инвалиду войны I-й группы 1920 г.р.
02.05.11
По адресу: ул. Нерубайская, угол ул. Грибоедова – обвал грунта в близи трамвайных путей
Дежурная смена провела ограждение места обвала грунта в близи трамвайных путей
По адресу: ул. Фонтанская дорога, 14, кор. 2, кв. 416 – захлопнулась дверь в квартиру в которой находился 4х летний мальчик.
Дежурная смена провела работы по вскрытию двери квартиры, в которой находился, Гупер Петр 2007 г.р.
03.05.11
По адресу: ул. Паустовского 17, кв. 47 – разбит ртутный медицинский термометр в салоне автомобиля
Дежурная смена провела демеркуризацию салона автомобиля
По адресу: ул. Филатова, 27 – падение женщины с балкона третьего этажа, (Дегтярёва О.А., 29 лет), на козырёк парадного входа
Дежурная смена провела снятие пострадавшей женщины с козырька
По адресу: пляж «Аркадия» - угроза обрушения металлической конструкции
Дежурная смена провела демонтаж аварийной металлической конструкции

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 520
из них передано:
- в УЖКХ – 26,
- Оказана информационная помощь – 492,
- Общество защиты животных – 2

    
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(25.04.11 – 01.05.11) 
  

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Всеукраїнські змагання зі скелелазіння „Козацькі сходи”
20-25.04.11
м. Нікополь
2
Всеукраїнська юнацька баскетбольна ліга
26-27.04.11
м. Южний
3
Міжнародний турнір
з боксу
27.04 - 01.05.11
 м. Іллічівськ
4
Першість України
з футболу
25.04.11
м. Ілічівськ
5
Чемпіонат Одеської області
зі спортивного орієнтування (спринт)
23-24.04.11
Одеська обл.

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

 

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее