19:44:49   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 19

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 19

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.05.11 – 06.05.11)

 
За звітний період до відділу документального забезпечення та роботи зі зверненнями громадян Київської райадміністрації надійшло 31 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 4 громадянина.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- прийняття участі у загальноміських заходах щодо відзначення 66-ої річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років;
06.05.11 – забезпечення участі 30 ветеранів ВВВ у святковому обіді в столовій «Ветеран 4»;
07.05.11 – забезпечення участі 170 ветеранів ВВв та прийняття участі у міському «Фронтовому привалі»;
08.05.11 – забезпечення участі 300 ветеранів ВВв у районному «Фронтовому привалі», в якому нагороджено ветеранів ВВв 5 цінними подарунками та 3 грошовими преміями;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• обробка щомісячних відомостей об’єктів подання;
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• підготовка до проходження тесту ЦВК щодо нормативно-правової бази;
• обробка вхідної кореспонденції.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 10 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 06.05.2011 року
Розглянуто та надано відповіді на 21 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- проведено 2 виїзди на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- розглянуто інформацію, стосовно наданої інформації КП ЖКС району відносно підприємств, організацій, установ, які не своєчасно прибирають прилеглу територію;
- розгляд інформації щодо виявлених розкопок на території району;
- перевірка санітарного стану стоянок по просп. М. Жукова, дільниці № 4 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 1, 5 КП ЖКС «Вузівський»;
- підготовлено відповідь до Київського РВ ОМУ ДУМНС України в Одеській області з інвентаризації гаражів;
- розглянуто план-схему, які надані підприємствами, організаціями, установами для узгодження території, які підлягає прибиранню;
- прийняття участі у «Санітарній п’ятниці» зі складанням адміністративних протоколів, надані приписів на усунення недоліків;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (11 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 звернення громадян;
04.05.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
06.05.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації по хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- участь у заходах щодо проведення «Фронтового привалу» на Меморіалі Героїчної оборони м. Одеси та організації благодійних обідів для ВВВ з нагоди 66-ої річниці Перемоги;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 1 громадяну;
- оформлено зміну особистих рахунків – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 7 громадян;
- видано довідок, запитів – 6 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
05.05.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 20 протоколів про адміністративні правопорушення).
06.05.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 10 судових засіданнях;
2. розглянуто та надані відповіді на 3 звернення;
3. підготовлено одну позовну заяву до суду;
4. прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування Київської районної адміністрації;
5. проведено прийом понад 15 громадян;
6. перевірено на завізовано 15 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 11-и судових засіданнях;
05.05.11 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 8 питань, з них:
2 – дозвіла на продаж житла за участю дітей;
2 – позбавлення батьківських прав та призначення опіки;
1 – призначення опіки над дитиною;
1 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
2 – вирішення спорів між батьками.

Відділ освіти:
03.05.11 – на базі гімназії № 9 проведено жеребкування команд учасниць турніру з міні-футболу серед шкіл Київського району, присвяченого Дню Перемоги.
04.05.11 – на базі гімназії № 9 проведено урочисте відкриття триденного турніру з міні-футболу серед шкіл Київського району, присвяченого Дню Перемоги.
04.05.11 – організований сумісно з Одеським центром зайнятості профорієнтаційний семінар для батьків з використанням ПАК „Профорієнтаційний термінал” на базі ОЗОШ № 82, пр-т М. Жукова, 12-а,
05-08.05.11 – організована участь команди ОЗОШ № 28 у обласних змаганнях з футболу „Шкіряний м’яч” у м. Іллічівськ.2.
06.05.11 – організована участь учнів випускних класів гімназії № 9 в профорієнтаційному уроці-семінарі з питань вибору професії на базі Одеський міський центр зайнятості, вул. Ген. Петрова, 22-в.
05.05.11 – на базі інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради організована участь відповідальних за пункти тестування та їх помічників у навчально-методичному семінарі щодо актуальних питань організації зовнішнього незалежного оцінювання в пунктах тестування в 2011 році
06.05.11 – в усіх закладах освіти проведений єдиний урок, присвячений відзначенню 66-олї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні.
06.05.11 – на базі ОНВК „Гармонія” проведено „Тих днів не змовкне слава...” – військово-патріотичне свято, присвячене 66-ій річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні.
06.05.11 – у приміщенні кафе „Ветеран” організований концерт для ветеранів Великої Вітчизняної війни, присвячений Дню Перемоги.
07.05.11 – на території 411 батареї організована участь закладів освіти району у міському „Фронтовому привалі” за участю Ветеранів Великої Вітчизняної війни.
07.05.11 – організована участь команд ОЗОШ № 27, 33, 55, 63, 65, 72, 82, 85, ОНВК № 84, ОСШ № 86 у міській легкоатлетичній естафеті, присвяченій 67-ій річниці визволення м. Одеси та 66-ій річниці Дня Перемоги над фашистськими загарбниками за маршрутом по вулицям Одеси (Пушкінська, Троїцька, Катеринінська від пам’ятника ДЮКу).
08.05.11 – на базі ОЗОШ № 82 організована концертна програма в рамках районного „Фронтового привалу” за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни.
09.05.11 – на території 411 батареї організована участь учнів закладів освіти району у покладанні квітів до пам’ятників загиблих воїнів, присвяченому 66-й річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні.
До Свята Перемоги організоване упорядкування військових кладовищ, братських та по одиночних могил, Меморіального комплексу 411 батареї та на ІІ Християнському кладовищі (економічний ліцей, ОЗОШ № 27, 28, 33, 51, 63, 78, 80, 82).
Впродовж тижня організована фотовиставка, присвячена 66-ій річниці Перемоги у великій вітчизняній війні на базі ОНВК № 84.
Впродовж тижня в усіх закладах освіти району проведені святкові концерти за участю ветеранів.
Впродовж тижня проведена у мікрорайонах шкіл акція „Ветеран поруч!” та „Милосердя” (адресне привітання ветеранів Великої Вітчизняної війни).

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.05.11 – 06.05.11)

 
За звітний період до районної адміністрації надійшов 91документ, відпрацьовано – 38, під контролем – 1; письмових звернень – 61; прийнято – 7 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 23 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 12 відповідей на звернення підприємств та 1 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних
робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у роботі комісії по обстеженню пляжу «Лузанівка» з питання обладнання місць для відпочинку інвалідів.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено роботу з керівниками підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці;перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадмінстрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за квітень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжена спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовка інформації щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовка інформації щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за квітень 2011 року, та надання її до управління економіки, інвестицій та промисловості.
Проведена шефська робота з підприємствами району щодо надання допомоги військовим частинам.
Проведено роботу з керівниками підприємств району щодо святкування Дня Перемоги.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 7 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 5 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 7 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 6 відповідей громадянам та 20 державним установам;
- 1 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Проведено районний семінар для молодих вчителів української мови та літературі з теми "Розвиток педагогічної майстерності молодого філолога шляхом удосконалення якості навчально-виховного процесу".
Проведено свято, присвячене 66-й річниці Великої Перемоги - "Салют, Победо!" (літературно - музична композиція), за участю голови Одеської обласної державної адміністрації Матвійчука Е.Л. на базі ОСШ № 40.
Відбулася нарада керівників музеїв, керівників куточків Бойової слави з теми: "Виховання історією"на базі ОЗОШ № 44.
Проведено районний семінар для вчителів, які викладають спецкурс "Одесознавство" з теми "Методичні аспекти інтегрованого підходу у викладанні курсу "Одесознавство".
В усіх загальноосвітніх навчальних закладах проведені уроки му¬жно¬сті, лінійки, свя¬ткові концерти «Красное знамя Победы!» за участю ветеранів ВВВ, вручені їм по¬дарунки.
Проведені акції „Ветеран живе поруч ”, „Пошта ветеранам ” - волонтерська робота, в рамках якої відбулося відві¬ду¬вання, вітання ветеранів із врученням подарунків та вітальних листівок.
Відбувся концерт «Не стареют душой ветераны» ,вихованців ЦДЮТ "Зоресвіт", на площі біля фонтану.
Проведено урочистий мітинг за уча¬стю ветеранів Великої Вітчизняної війни, гро¬мадськості району та школярів біля пам’ятника партизанам - підпільникам.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 3 відповіді на листи міських управлінь та 4 відповіді на звернення громадян.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведені рейди - перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі, відповідно розпорядження Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування. Видано 125 приписів.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та
парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 13 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови».
Взято участь у загальноміських заходах, присвячених 66-й річниці від Дня Перемоги: "Фронтовий привал" на Меморіалі героїчної оборони Одеси 411-ї берегової батареї ,організовано урочисте покладання вінків та квітів на Алеї Слави та площі «10 квітня».
Проведені святкові заходи відповідно до районного плану з нагоди Дня Перемоги.
Всі відділи взяли участь в організації та проведенні народного гуляння в гідропарку «Лузанівка» для ветеранів та мешканців району на честь 66-й річниці від Дня Перемоги.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(02.05.11 – 06.05.11)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
04.04-06.06.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх закладів Малиновського району м. Одеси;
04-13.05.11 – на базі закладів освіти міста проводяться «Тижні мужності»: тематичні уроки, «круглі столи», бесіди з історії Великої Вітчизняної війни за участю ветеранів, учасників бойових дій, працівників тилу періоду війни;
04-13.05.11 – на базі закладів освіти міста проводиться конкурс дитячих малюнків «Переможна весна 1945-го року»;
04.05.11 – у приміщенні управління освіти та науки Одеської міської ради проведено заняття для слухачів «Школи резерву керівних кадрів дошкільних навчальних закладів»;
04-05.05.11 – у приміщеннях санаторію «Салют» та госпіталю для інвалідів Великої Вітчизняної війни відбулися благодійні концерти для ветеранів та людей похилого віку;
06.05.11 – на базі Одеського НВК «Гармонія» відбулося військово-патріотичне свято «Тих днів не змовкне слава...», присвячене 66-ій річниці Великої Перемоги;
06.05.11 – у приміщенні кафе «Ветеран» (вул. Варненська, 25) творчими колективами закладів освіти Приморського району проведений святковий концерт до 66-ої річниці Перемоги для ветеранів Великої Вітчизняної війни;
06.05.11 – у приміщенні Одеського культурного центру (вул. Стуса, 2Б) у рамках підведення підсумків районної акції «Героїчними сторінками історії» відбувся Гала-концерт, присвячений Дню Перемоги;
06.05.11 – на стадіоні «Динамо» учні закладів освіти міста взяли участь в Урочистому відкритті Всеукраїнських змагань з поліатлону серед дітей та підлітків;
07.05.11 – команди учнів закладів освіти взяли участь у легкоатлетичній естафеті «Від Дюка до Дюка», що проходила вулицями міста;
До 09.05.11 – у мікрорайонах шкіл міста проводяться акції «Ветеран поруч!», «Турбота».

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(29.04.11 – 06.05.11)

 
• Уровень сбора квартплаты составил – 92,5%,
• Сбор платы за обслуживание лифтов – 92,9%,
• Сбор платы за водопотребление – 76,5%,
• Сбор платы за вывоз мусора – 88,6%.

КП «Горзелентрест» по городу выполнена работа:
- валка деревьев – 33 шт. (парк Шевченко - 4 шт., парк Победы - 9 шт., ул. М. Говорова, 11-6 - 1 шт., парк Ленинского Комсомола - 1 шт., ул. 411 Батарея - 4 шт., парк Лузановка - 9 шт., ул. Отважных, 9 - 1 шт., ул. Р. Кармена, 21-а - 1 шт., ул. Белорусская, 6, 14-2 шт., сквер Космонавтов - 1 шт.).
- обрезка деревьев – 106 шт. (парк Шевченко - 19 шт., ул. Ат. Головатого, 89 - 12 шт., парк Победы - 10 шт., ул. 411 Батарея - 33 шт., парк Лузановка - 14 шт., парк Преображенский - 18 шт.). корчевка пней - 9 шт. (ул. 411 Батарея - 2 шт., ул. Пастера, 12-2 шт., пер. Канатный, 3-а, 7-3 шт., ул. Торговая/Софиевская - 1 шт., ул. Отважных, 9 - 1 шт.).

КП «Одесгорсвет» проводились плановые работы по ремонту наружного освещения: (ул. Болгарская, ул. Мечникова, ул. Манежная, ул. Старопортофранковская, ул. Дидрихсона, ул. Днепропетровская дорога, ул. Высоцкого, парк Шевченко, ул. Лидерсовский бульвар, ул. 411 Батарея, ул. Приморский бульвар.).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением. своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(02.05.11 – 06.05.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 142;
• Кількість відпрацьованих документів – 50, з них:
- видано планових ордерів– 3;
- видано аварійних ордерів – 41;
- загальне листування – 6.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 11;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 2;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень-0;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
- Приморський район – 2;
- Київський район – 4;
- Суворовський район – 10;
- Малиновський район – 0;


• Кількість виданих погоджень щодо проведення робіт з благоустрою – 1:
СПД Давиденко А.Б. Прилегающая территория обьекта бытового обслуживания салона красоты « La Bionda» г. Одесса пер. Генерала Вишневского, 13/1 оф.3.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ
(02.05.11 – 06.05.11)

 
В електронній базі управління знаходиться 1137 договорів оренди землі та 2678 договорів на дольову участь в землекористуванні на загальну суму 98,20 млн. грн. на рік.
3 січня по 05 травня п. р. до бюджету міста надійшло 39,38 млн. грн. від оренди земельних ділянок. Темп росту до відповідного періоду, включно травень 2010 року склав 130,40 відсотків.
Договори оренди землі, що знаходяться в органах Держкомзему на підготуванні висновку про можливість держреєстрації, в к-сті 7-ми (6-юр, 1-гр.) на суму 1,25 млн. грн.;
Замовники, що отримали повні пакети документів, але не звернулись в органи Держкомзему для проходження процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 5-ти, на суму 0,88 млн. грн.;
Робота з замовниками, що тривалий час ухиляються від процедури держреєстрації договорів оренди землі, у кількості 3-х, на суму 0,55 млн. грн.
Договори оренди землі, що знаходяться на нотаріальному посвідченні, для подальшої передачі на підпис Одеському міському голові, у кількості 20-ти, на суму 2,83 млн. грн.
Договори оренди землі, що укладенні та підписані Одеським міським головою, у кількості 8-ми на суму 1,38 млн. грн.
З метою посилення контролю за виконанням умов договорів оренди протягом звітного періоду здійснено 12 перевірок. Щодня здійснювався моніторинг надходжень від оренди землі.
Управлінням надано 15 доручень ліцензованим організаціям для виготовлення землевпорядної документації.
Судове супроводження справ, що знаходиться в проваджені управління – 8.
Спеціалістами управління проводилася роз'яснювальна робота та надавалася допомога громадянам та юридичним особам у вирішенні проблемних питань, пов'язаних із безкоштовною приватизацією земельних ділянок і оформленням правовстановлюючих документів на землю.
Прийнято на особистому прийомі 91 особа, з 78 здійснювалась робота у телефонному режимі.

 
Протягом тижня до управління надійшло 120 звернень, у тому числі від:
- громадян – 38 од.;
- юридичних осіб – 54 од.;
- правоохоронних органів – 28 од.

  

 
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Квітень 2011)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш., встановлення меморіальних та пам’ятних знаків по наступним адресам: вул. Велика Арнаутська, 6, вул. Дерибасівська, 16; ріг вул. Катерининської, 14, вул. Новосельського, 65, вул. Троїцька, 45; вул.. Преображенська, 21, вул. Пушкінська, 16, кв. 18, проспект Олександрівський, 6, пров. Пироговський, 6, КП «Парк «Преображенський», Монумент на пл. ім. 10 Квітня, Олександрійська колона в парку ім. Т.Г. Шевченка, с. Паркани.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичного ареалу та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Преображенська, 28, КП «Гідропарк «Лузанівка».
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Буніна, 33, пров. Воронцовський, 2, пров. Воронцовський, 4, вул. Дерибасівська, 12; вул. Дерибасівська, 14, вул. Дерибасівська, 29, пл. Катерининська, 5, вул. Катерининська, 6, вул. Пироговська, 13/3, вул. Преображенська, 11. Сабанєєв міст, 5/7, вул. Колонтаївська, 37, вул. Уютна, 8, Французький бульвар, 20, пров. Чайковського, 2-4, пров. Чайковського, 10.
Проводиться робота з формування реєстру та фотофіксації самовільно встановлених меморіальних дощок у м. Одесі згідно п.4 протоколу доручень в.о. заступника міського голови Фабрикант С.С. від 21.01.2011 р. № 03-65/вих. за результатами проведення засідання історико-топонімічної комісії від 14.01.2011р.
Проводиться робота у складі робочої групи, створеної розпорядженням міського голови від 08.04.2011 р. № 411-01р «Про створення робочої групи з вивчення можливості заснування історико-меморіального комплексу «Преображенський» у м. Одесі».
Проводяться розрахунки згідно плану використання бюджетних коштів на 2011 рік щодо утримання об’єкта культурної спадщини, пам’ятки історії Одеського Кафедрального Спасо-Преображенського Собору в м. Одесі.

 

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(квітень 2011 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:
Відповідно до покладених завдань державними реєстраторами виконавчого комітету Одеської міської ради за квітень 2011 року проведено:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 407;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 165;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців –60;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 30;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 407;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 565;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 408;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 31;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4 348;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 17;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 7;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 3 409.
Взагалі за місяць проведено 9 854 реєстраційні дії.

Станом на 1 травня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 40 938 юридичних осіб;
- 99 410 фізичних осіб - підприємців.

Діяльність секторів:
Загальним сектором відділу державних реєстраторів було зареєстровано 1 509 звернень, з них:
- 25 звернень від фізичних осіб;
- 28 звернень від юридичних осіб;
- 268 постанов та рішень суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 819 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 121 документ було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 54 реєстраційні картки отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 122 баланси (річний фінансовий звіт);
- 8 повісток до суду;
- 5 ухвал про витребування документів;
- 59 постанов про проведення виїмки документів реєстраційних справ.
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були наданні відповіді.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 3 256 одиниць.

Юридичний сектор:
- надано 935 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 145 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 6 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.05.2011 р. налічує – 178 380 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5 783 реєстраційні справи;
- 68 реєстраційних справ прийнято для формування;
130 реєстраційних справ було видано відповідно журналів державним реєстраторам для роботи.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(02.05.11 – 06.05.11)

 
Работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлена информация касательно согласия управления в вопросе награждения Почетным знаком «Подяка» первого заместителя генерального директора Государственного предприятия «Кулиндоровский комбинат хлебопродуктов» Государственного комитета Украины по государственному материальному резерву.

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы относительно проведения семинара «Использование механизма государственно-частного партнерства для подготовки и реализации проектов местного развития» были проинформированы руководители исполнительных органов, коммунальных предприятий Одесского городского совета, представители бизнес кругов города о проведении указанного мероприятия.

Рассмотрено обращение Вице-президента Инженерной академии Украины, председателя одесского отделения относительно включения представителей Одесского отделения Инженерной академии Украины в состав инициативной группы по формированию и дальнейшей работе Общественного совета при Одесском городском совете. На имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлены и направлены предложения касательно вышеуказанного обращения.

Рассмотрено письмо государственного инспектора по вопросам интеллектуальной собственности в Одесской области Государственного департамента интеллектуальной собственности Министерства образования и науки Украины относительно совместных действий по улучшению работы в сфере защиты прав интеллектуальной собственности. Внесены предложения касательно вышеуказанного вопроса.

Рассмотрено обращение управления Службы безопасности Украины в Одесской области от 31.03.2011 г. №3/2-5654. На имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлен и направлен на согласование проект ответа управлению Службы безопасности Украины в Одесской области касательно сотрудничества Одесского городского совета с компанией «NEW POWER TECHNOLOGIES ENERGY LTD».
Направлен на согласование проект распоряжения Одесского городского головы по изменению состава комиссии по мониторингу деятельности кредитных союзов в городе Одессе.
Подготовлены предложения относительно сотрудничества Одесского городского совета и рейтингового агентства Standard & Poor’s.
Подготовлены предложения касательно сотрудничества городов-партнеров Одессы и Санкт-Петербурга на период 2011-2012 г. г.

 
Подготовлено письмо на имя и.о. директора департамента информации и связей с общественностью Одесского городского совета с просьбой разместить на веб-сайте Одесского городского совета информацию о проведении 9-й Международной специализированной выставки “Import Goods Fair 2011”, запланированной на 9 июня 2011 года.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы относительно сотрудничества с Проектом Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность (ЛИНК):
- подготовлена информация касательно данного вопроса;

При содействии управления состоялись следующие мероприятия:
04-08.05.11 – универсальная ярмарка «Модный стиль», на которой были представлены промышленные товары и товары народного потребления;
05-07.05.11 – отраслевая ярмарка «Универсальная ярмарка», на которой были представлены швейные и трикотажные изделия;
26-30.04.11 – универсальная ярмарка «Весенняя сказка», на которой были представлены промышленные товары и товары народного потребления;
27-30.04.11 – универсальная ярмарка «Праздничная ярмарка», на которой была представлена швейная продукция, одежда, трикотаж, обувь зимняя - сапоги магазинов Планета обуви - www.planetaobuvi.ru
;
27-30.04.11 – специализированная выставка «Одесса-АвтоШоу», на которой были представлены легковые автомобили, автозапчасти, оборудование для мастерских и сервисных центров.

Работа Разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 294;
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 268;
Количество предоставленных консультаций – 379.
- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 1;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 570.

 

 
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(02.05.11 – 08.05.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 236 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 115 ед.
в выходные дни в количестве 178,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 85 ед.
- по троллейбусу – 93 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 390 607 грн.
- по троллейбусу – 279 569 грн.

На среднем ремонте находятся 9 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 122 вагона,
- троллейбус – 97 машин;
ТО – 2:
- трамвай – 3 вагона,
- троллейбус – 2 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(04.05.11 – 09.05.11)
 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
04.05.11
 
Администрация пляжа «Аркадия» – угроза обрушения металлической конструкции
Дежурная смена провела демонтаж аварийной металлической конструкции
По адресу: пр-кт Маршала Жукова, 51, кв. 62 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Киевского РОВД в открытии входной двери
По адресу: ул. Базарная, угол ул. Пушкинской – кот сидит на дереве и не может самостоятельно спуститься
Дежурная смена сняла кота с дерева
05.05.11
 
Администрация пляжа «Аркадия» – пляж «Аркадия», Гагаринское плато 5/3 - демонтаж металлических конструкций
Дежурная смена провела демонтаж металлических конструкций на территории пляжа «Аркадия»
Дежурный Суворовского МЧС – завод «Централит» - обрушение железобетонных конструкций цеха
Дежурная смена совместно с работниками МЧС извлекла тело машиниста 1979 г.р., погибшего в результате обрушения железобетонных конструкций
06.05.11
 
По адресу: ул. Армейская, 17-а, кв. 5 – обеспечение доступа в квартиру к больному работников Приморского РОВД
Дежурная смена оказала помощь работникам РОВД, обеспечив доступ в квартиру к больному, инвалиду 1 группы
По адресу: ул. Радужная, 47 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
07.05.11
Начальник службы – 077 – 
411 Батарея – обеспечение безопасности при проведении мероприятий, посвященных празднованию Дня Победы
Дежурная смена обеспечила безопасность при проведении мероприятий, посвященных празднованию Дня Победы
По адресу: пер. Нечипуренко, 13, кв. 1 – женщина не может самостоятельно снять кольцо с распухшего пальца руки
Дежурная смена оказала помощь гражданке в снятии кольца с пальца руки
08.05.11
По адресу: ул. Екатерининская,  78 – в подвале дома обнаружена ртуть
Дежурная смена провела изъятие ртути (45 гр металлической ртути, 241гр хлористой ртути) для последующей утилизации
По адресу: ул. Дворянская, 12, кв. 4 – заклинило замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь в открытии двери в квартиру
09.05.11
По адресу: ул. Черняховского, 4 – обеспечение безопасности при проведении мероприятий, посвященных празднованию Дня Победы
Дежурная смена обеспечила безопасность при проведении мероприятий, посвященных празднованию Дня Победы
По адресу: ул. Преображенская, 88 – возгорание одноэтажного здания и крыши площадью около 250 кв.м.
Дежурная смена обеспечила доступ работников МЧС к месту возгорания путём вскрытия дверей и снятия оконных решёток
 
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 392
из них передано:
- в УЖКХ – 22,
- Оказана информационная помощь – 368,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 1.
 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(29.04.11 – 08.05.11) 
   
п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Командний чемпіонат України зі спортивного орієнтування
29.04-11.05.11
с. Мігово,
Чернігівська обл.
2
Першість України 
з футболу
01.05.11
м. Одеса,
 стадіон Одеського державного університету
3
XІ Міжнародні спортивні Ігри дітей міст – героїв
Росії, Білорусі та України
01-08.05.11
м. Москва,
Росія
4
ІІІ Всеукраїнський турнір „Київські каштани”
зі спортивної акробатики
01-06.05.11
м. Київ
5
Чемпіонат України зі стрибків на батуті серед дитячо – юнацьких спортивних шкіл
 
04-07.05.11
м. Херсон
6
Чемпіонат Одеської області
 з бадмінтону
03-04.05.11
м. Одеса,
вул. Комарова, 4а
7
Міжнародний турнір
з волейболу
03-06.05.11
м. Харків
8
Чемпіонат міста Одеси
з футболу
 
03.05.11
м. Одеса,
вул. Ак. Глушко, 1-г 
(ЗОШ № 29)
9
Першість Одеси
зі спортивної гімнастики
29.04-30.04.11
м. Одеса,
зал СКА
 
  
 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее