21:51:31   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 21

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 21

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.05.11 – 20.05.11)
 

За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 20 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 190 звернень громадян.

Житлово-комунальний відділ:
На особистих прийомах громадян було прийнято 31 мешканця району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (48 звернень).
Контроль за проведенням перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житлових будинках.
Контроль за виконанням заходів щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації у весняно-літній період.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Бєлінського, 15, вул. ироговська, 7/9, вул. Куйбишева, 7/9, вул. Старопортофранківська, 13, вул. Базарна, 118, вул. Сегедська, 16, вул. М.Арнаутська, 103, вул. Дігтярна, 7;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. М.Арнаутська, 107, вул. Ковальська, 27, вул. Базарна, 120;
- поточний ремонт систем ЦО: Французький бульвар, 12/3, вул. Водопровідна, 3;
- ремонт покрівлі: вул. Ясна, 10, вул. Транспортна, 7а, просп. Шевченка, 17, вул. Сегедська, 156, вул. Педагогічна, 46, вул. Пушкінська, 68, вул. М. Арнаутська, 55;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Пироговська, З, Французький бульвар, 29, вул. Посмітного, 33, пров. Книжковий, 9, вул. В.Арнаутська, 79, пров. Єлисаветградський, 4;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Канатна, 101 В, 100/3, 100/1, 81, вул. Армійська, 1, вул. Черняховського, 18, вул. Сегедська, 3, вул. Тіниста, 2а, вул. Посмітного, 16, вул. М. Арнаутська, 6, 9, 12, 13, 15, вул. Старопортофранківська, 95, Французький бульвар, 14а.;
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 -2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 КП ЖКС «Фонтанський», дільниці №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 КП ЖКС «Порто-Франківський», ЖУ «Ренесанс»;
- ремонт електрощитової та електропроводки: Французький бульвар, 16, вул. Посмітного, 25/2, 25/3, вул. Ковальська,49;
- ремонт парадних: просп. Шевченка, 8/4;
- ремонт асфальтового покриття: вул. Дігтярна, 3.
- поточний ремонт систем ЦО: Французький бульвар, 12/3, вул. Водопровідна, 3;
- ремонт покрівлі: вул. Ясна, 10, вул. Транспортна, 7а, просп. Шевченка, 17, вул. Сегедська, 156, вул. Педагогічна, 46, вул. Пушкінська, 68, вул. М. Арнаутська, 55;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Пироговська, З, Французький бульвар, 29, вул. Посмітного, 33, пров. Книжковий, 9, вул. В.Арнаутська, 79, пров. Єлисаветградський, 4;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Канатна, 101 В, 100/3, 100/1, 81, вул. Армійська, 1, вул. Черняховського, 18, вул. Сегедська, 3, вул. Тіниста, 2а, вул. Посмітного, 16, вул. М. Арнаутська, 6, 9, 12, 13, 15, вул. Старопортофранківська, 95, Французький бульвар, 14а.;
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 -2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 КП ЖКС «Фонтанський», дільниці №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 КП ЖКС «Порто-Франківський», ЖУ «Ренесанс»;
- ремонт електрощитової та електропроводки: Французький бульвар, 16, вул. Посмітного, 25/2, 25/3, вул. Ковальська,49;
- ремонт парадних: просп. Шевченка, 8/4;
- ремонт асфальтового покриття: вул. Дігтярна, 3.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
16-20.05.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
16-20.05.11 – перевірка об'єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
16-20.05.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
16-20.05.11 – участь у 20 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
16-20.05.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
16-20.05.11
– поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
16.05.11 – зустріч в СКЦ «Сузір'я» «Дорогою добра» (СЗШ№50, вул. Кінна, 46);
17.05.11 – звітний концерт зразкового ансамблю танцю «Сокартвело» «Нам 10 років» (Одеський академічний Український музично-драматичний театр їм. В. Василька);
18.05.11 – вистава театральної студії «Маша и Витя против диких гитар» (СЗШ№50, вул. Кінна, 46);
18-20.05.11 – відзначення Дня Свропи в закладах освіти району: фестиваль Свро клубів; конкурс дослідницьких проектів «Нашого світу по всьому світу»; тренінг «Свропейські цінності» (СЗШ № 117, вул. Рішельсвська, 18); фотовиставка «Одеса - дитина Свропи» (ОЗОНІ № 47, вул. Л. Толстого, 8); свято-презентація європейських країн (ОЗОШ ЩЬ 43, 57);
20.05.11 – участь у чемпіонаті області з пішохідного туризму (пляж «Аркадія»);
21.05.11 – вистава «Норвегия. Сегодня» (ЦДЮТ «Моряна», вул. В. Арнаутська, 3). 
 

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.05.11 – 20.05.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 41 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 19 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка матеріалів по топонімам Київського району на розгляд історико-топонімічної комісії з метою подальшого введення їх до реєстру топонімів м. Одеси;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 23 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Робочою групою комісії з питань ТЕБ та НС Київського району проводиться робота з перевірки щодо безпеки користування газу в побуті. Інформацію про результати перевірки за тиждень, підготовлено та надано до всіх обласних та міських комісій з питання ТЕБ та НС та до Територіального управління Держгарпромнагляду по Одеській області.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 20.05.2011 року.
Щоденно готується на надається інформація до департаменту міського господарства про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011-2012рр.
Розглянуто та надано відповіді на 19 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 15 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- розглянуто інформацію, стосовно наданої інформації КП ЖКС району відносно підприємств, організацій, установ, які не своєчасно прибирають прилеглу територію;
- розглянуто звернення відносно проведення робіт по закінченню благоустрою при будинкової території за адресою:вул. Ак. Вільямса, 59/1;
- перевірка санітарного стану стоянок по просп. М. Жукова та Люстдорфській дорози та дільниць № 4, 7 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 1, 5 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто звернення мешканців вул. Офіцерській, відносно підняття рівня та асфальтування посадочного майданчика трамвайної зупинки «вул. Офіцерська»;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 звернень громадян;
18.05.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
18, 20.05.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 9 звернень громадян;
- участь у демонтажу об’єкту дрібно-роздрібної мережі за адресою: вул. Ак. Корольова, 80 згідно рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 24.03.2011 року № 122.
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадянина;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- обстежено житлові умови – 2 громадянам.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
19.05.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 20 протоколів про адміністративні правопорушення).
20.05.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.


Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 37 судових засіданнях;
17.05.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
19.05.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 14 питань, з них:
- 3 – позбавлення батьківських прав;
- 6 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
- 1 – дозвіл на продаж житла за участю дітей;
- 1 – дозвіл на реєстрацію народження дитини;
- 1 – вирішення спорів між батьками;
- 1 – встановлення опіки над дитиною;
- заслухано звіт опікунів про виконання обов’язків.
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
16.05.11
– організована участь учнів випускних класів ОЗОШ № 89 в профорієнтаційному уроці-семінарі з питань вибору професії на базі Одеського міського центру зайнятості.
16-17.05.11 – на базі ОЗОШ № 72 та ОСШ № 86 організоване навчання близько 80 інструкторів для проведення Зовнішнього незалежного оцінювання 2011.
17-18.05.11 – організоване проведення міських фінальних змагань „Старти надій” на базі гімназії № 9.
18.05.11 – забезпечена участі відповідальних за оформлення шкільних сайтів у міському семінарі-нараді, яка відбудеться на базі інформаційно-методичного центру (V поверх, управління освіти та науки Одеської міської ради, вул. Канатна, 134).
19.05.11 – забезпечена участь представника відділу освіти у засіданні піклувальної ради Київського району.
20.05.11 – організована участь учнів випускних класів ОЗОШ № 85 в профдіагностичній консультації на базі Одеського міського центру зайнятості.
20-22.05.11 – організована участь переможців районного та міського етапів Всеукраїнського конкурсу „Молодь обирає здоров’я” команд ОНВК «Гармонія», ОСШ № 86, гімназії № 9 у обласному етапі на базі ДП „Український дитячий центр „Молода гвардія”, Миколаївська дорога, 137.
20.05.11 – організована участь переможців міського конкурсу „Партнерство заради виховання” творчих груп ОНВК «Гармонія» та ОЗОШ № 85 у церемонії нагородження та презентації кращих проектів в м. Києві в рамках Всеукраїнського конкурсу соціальних проектів „Добро починається з тебе”.
21.05.11 – забезпечена участь евроклубів закладів освіти району у міському святкування Дня Європи на базі ОЗОШ № 117, а саме:
- проведення презентації роботи євроклубів, оформлення експозиції ОНВК № 84, ОЗОШ № 80, гімназія № 9;
- проведення презентації проектів з евроінтеграційної роботи ОСШ № 86, ОНВК «Гармонія»;
- забезпечена участь учасниць районного конкурсу «Пані Європа» у національних костюмах у проведенні міського святкування Дня Європи ОЗОШ № 82, 27, 33, 63, 65, 72, 80, 81, 86, ОНВК «Гармонія», економічного ліцею;
21.05.11 – забезпечена участь учнів та працівників загальноосвітніх та дошкільних закладів освіти району у загальноміському суботнику згідно графіку:
- на територіях прилеглих до загальноосвітніх та дошкільних закладів освіти (усі ЗНЗ та ДНЗ);
- біля кіфнотеатру «Вимпел» (ОЗОШ № 27, 28, 51, 33, 82 – по 20 учнів);
- на території скверу біля кафе «Водограй» (ОЗОШ № 63, 72,78, 80, ОНВК «Гармонія» - 20 учнів);
Підведені підсумки проведення у закладах освіти благодійної акції «Почуйте всі». Для допомоги дітям хворим на цукровий діабет волонтерами-підлітками учнями закладів освіти району зібрано 23 667,4 грн.
Впродовж тижня розпочата робота щодо проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у 2011 році.

21.05.11 – прийняття участі у районному суботнику (прийняли участь біля 5 348 осіб).

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.05.11 – 20.05.11)

 
За звітній період проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району (в рамках підготовки території району до весінньо- літнього періоду);
- протягом тижня – проведено несення учнями загальноосвітніх шкіл району Почесної Вахти Пам’яті на Посту№1 біля пам’ятника Невідомому матросу;
17.05.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.
17.05.11 – до Міжнародного дня сім’ї, відвідано працівниками територіального центру соціального обслуговування населення сімей інвалідів та виявлення їх потреб.
17.05.11 – проведено семінар для вчителів музики на базі ЗОШ №25 (вул. Ак.Філатова,23Б).
17.05.11 – проведена координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення району при Малиновській райадміністрації, 17 малозабезпеченим громадянам надана допомога на загальну суму 6600,0грн.
16.05.11 – проведена адміністративна комісія, де розглянуто 16 справ на загальну суму 1972,0 грн.
19.05.11 – організована участь учнів закладів району у міській естафеті ім..Гальперіна у парку Перемоги.
19.05.11 – проведена поїздка 34 ветеранів ВВВ у с.Ковольовка Миколаївської області для участі у мітингу Скорботи та Пам’яті на Ковольовському меморіальному комплексі поховань воїнів 8-ої Гвардейської армії.
19.05.11 – проведення профорієнтаційного семінару для працівників закладів освіти з використанням ПАК за адресою: вул. Л.Толстого, 9.
20.05.11 – організовано участь учнів та медпрацівників гімназії №№4, 5, 8, ОЗОШ №№25, 60, ОНВК №53 у святкуванні Дня Європи на базі приміщення ОЗОШ №117.

Соціальна сфера
Територіальним центром
соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян  надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 23 чол. на суму 161,00грн.;
• банні послуги – 1 чол. на суму 20,00 грн.;
• прання білизни – 38 чол. на суму 1562,75 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 32,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 4 чол. на суму 240 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 3 чол. на суму 180 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 811 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56770,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.05.11 – 20.05.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 158 документів, відпрацьовано – 65, під контролем – 21; письмових звернень –89; прийнято – 2 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
 

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 45 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 26 відповідей на
звернення підприємств та 2 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових
будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних
робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП «ЖКС «Північний» та КП «ЖКС «Пересипський».
Взято участь у засіданні з питання продовження будівництва багатоповерхових будинків та вибору генеральних підрядників під керівництвом заступника міського голови Орлова О.В.
Проведена робота з головою комітету СОН «Живахівський» щодо ліквідації несанкціонованого звалища по вул. Лютневій.
Організовано та проведено суботник 21.05.11 р. по прибиранню територій, висадці дерев та кущів на території району.
Взято участь у засіданні робочої групи з уточнення топонімічних назв м. Одеси та їх використання.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р.
Проведено засідання штабу по підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. з участю служб району.
Проведено виїзд за адресами: пр. Добровольського, 139 - з питання усунення недоліків «Правексбанк»;
пр. Добровольського, 73, кв. 4 – з питання реконструкції кватири; вул. Четверта, 50А – з питання самовільного будівництва приватного будинку; пр. Добровольського, 114 – з питання роботи швейного цеха у цокольному поверху; Ак. Заболотного, 52 – на виконання протоколу доручень з питання необхідності демонтажу естокади.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах
фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлена інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за квітень 2011 року, та надання її до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Проведено роботу з керівниками підприємств району з питання : легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці,перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі з ставкою нижче 3 %.
Підготовлено протокол щодо проведення засідання координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси 12 травня 2011 року.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направляються листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.
Підготовлена інформація на вимогу прокуратури Суворовського району щодо переліку підприємств, які виробляють продукти харчування.
Підготовлено баланс трудових ресурсів по Суворовському району на 2011 рік та надана інформація до управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Підготовлено Програму перспективного розвитку мережі соціально-культурного призначення Суворовського району на період з 2011 по 2015 р. р.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 26 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 15 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
22 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 9 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 12 відповідей громадянам та 10 державним установам;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 2 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 3 висновка про доцільність усиновлення гр. України дітей, які можуть бути усиновлені;
- 1 акт обстеження житлово-побутових умов недієздатного громадянина.
Прийняли участь у засіданні депутатської комісії з питань удосконалення роботи служби у справах дітей та органа опіки та піклування.

Відділ освіти:
Проведені моніторингові дослідження навчальних досягнень учнів 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови та математики за підсумками проведення підсумкових контрольних робіт.
Відбулася презентація Центром зайнятості Суворовського району проекту «Профорієнтаційний діловий щоденник учня» для учнів 7-10 класів та їх батьків.
Проведена нарада заступників директорів з виховної роботи з питань оздоровлення дітей влітку.
Відбулася нарада практичних психологів загальноосвітніх шкіл району з питання: «Стан та розвиток психологічної служби в районі».
Збірна команда району взяла участь у змаганнях з гандболу у рамках ХІІІ спартакіаді м. Одеси 2011 року серед всіх верств населення, за підсумками яких отримала І місце.
Команди – переможці районного етапу взяли участь у міській легкоатлетичній естафеті, присвяченій пам'яті М.К. Гальперіна.
Проведена державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів 4-х класів шкіл району.
На базі БТЮ «Тоніка» проведена експрес-гра «Лідер – значить перший» для лідерів шкільного самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів.
Дошкільні навчальні заклади взяли участь у міському етапі конкурсу «Зоряна юність Одеси» на базі ОДНЗ № 203.
Проведена державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів 11-х класів шкіл району з української мови.
Заклади освіти району взяли участь у святкуванні Дня Європи на базі ОСШ № 117.
Агітбригади ОНВК «Гімназія № 7», ОНВК № 13 та 400 учнів – глядачів загальноосвітніх навчальних закладів взяли участь у обласному етапі-конкурсі «Молодь обирає здоров'я».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 40 відповідей на листи міських управлінь.
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі, відповідно розпорядження Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Проведена робота з суб'єктами підприємницької діяльності з питань благоустрою торгових об’єктів на Десантному бул.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Щоденне узагальнення роботи всіх відділів райадміністраціі щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги та інше.
Протягом тижня відпрацьовано 12 звернень, які надійшли на «Телефон довіри міського голови».
Прийнято 24 громадянина з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(14.05.11 – 20.05.11)

 
Согласно п. 1 указанного протокола поручений для подготовки еженедельного информационного бюллетеня предоставляю основные мероприятия, выполненные департаментом за период с 14.05.2011 г. по 20.05.2011 г.

- Уровень сбора квартплаты составил – 90,7%,
- сбор платы за обслуживание лифтов – 90,0%,
- сбор платы за водопотребление – 74,1%,
- сбор платы за вывоз мусора – 85,6%.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 31 шт. (Люстдорфская дорога, 6 – 1 шт., проспект Шевченко, 4-11 шт., Французский бульвар, 48/50, 48/50-а, 81, 83, 85 - 7 шт., сквер Олимпиец - 5 шт., ул. Обнорского, 45 - 1 шт., ул.Балковская, 33-2 шт., Николаевская дорога, 283 - 3 шт., ул. Приморская, 43 - 1 шт.).
- обрезка деревьев – 108 шт. (ул. Шишкина - 10 шт., ул. Балковская, 33-8 шт., Овидиопольская дорога - 9 шт., сквер Олимпиец - 37 шт., ул. Посмитного, 33, 25, 25/1, 18, 19 - 30 шт., ул. Черноморского Каз-ва, 123, /ул.Одария - 2 шт., ул. Старопортофранковская, 28 4 шт., Николаевская дорога, 283 - 3 шт., ул. Пироговская, 29-5 шт.). корчевка пней – 17 шт. (Люстдорфская дорога, 6-1 шт., ул. Генуэзская (Аркадия), - 7 шт., Французский бульвар, 48/50, 48/50-а, 81, 83, 85 - 7 шт., ул. Разумовского, 17 -1 шт., ул. Приморская, 43 - 1 шт.).

КП «Одесгорсвет»:
- ремонту наружного освещения: (пр. Шевченко, ул. Плиева, Польский спуск, ул. Ольгиевская, ул. Красных Зорь, Золотой Берег, Аркадия, Овидиопольский путепровод, парк Победы, ул. Ак.Заболотного, Ленинградское шоссе, ул. Ак.Королёва, Люстдорфская дорога, мкр. «Школьный», «Таирово В»);
- устранению повреждений: (ул. Центральный аэропорт, дорога в Аэропорт, ул. Мариинская, Французский бульвар, Ивановский путепровод).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(16.05.11 – 20.05.11)

 
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлена информация в соответствии с проектно-сметной документацией мероприятий, предусмотренных проектом изменений к постановлению Кабинета Министров Украины № 1604 от 30.11.2004 г. «Об утверждении Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 гг.».
Подготовлены экспертные оценки проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядку разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы утвержденного распоряжением городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-ІV «О паспорте бюджетных Программ»:
- Программа иммунопрофилактики и защиты населения города Одессы от инфекционных заболеваний на 2011-2015 годы;
- Городская программа поддержки информационной деятельности на 2011 год.
Подготовлены предложения относительно отчисления части чистой прибыли коммунальных предприятий в бюджет города.
Подготовлена информация относительно отчетов КП за 1 кв. 2011г.
Направлен запрос в подведомственные коммунальные предприятия для выявления незарегистрированных лиц, работающих на предприятиях.
Подготовлен проект распоряжения Одесского городского совета «О внесении изменений в распоряжение городского головы от 22.07.2009г. №1585-01р «О результатах работы рабочей группы по изучению ситуации, сложившейся вокруг кредитных союзов» в части изменений в состав постоянно действующей комиссии по мониторингу деятельности кредитных союзов в городе Одессе. Проект распоряжения проходит процедуру согласования с исполнительными службами Одесского городского совета.
Во исполнение распоряжения городского головы от 29.04.2011р. № 484-01р «О создании рабочей группы по разработке предложений по установлению фиксированных процентов при определении годовых ставок арендной платы за землю в городе Одессе», подготовлен и направлен отчет на имя городского головы о результатах работы рабочей группы и предложения по ставкам арендной платы за землю.
Подготовлена и предоставлена информация заявителю относительно внешнеэкономических связей Одессы и Австралии (экспорт, импорт услуг), а также перечень предприятий, находящихся на территории Одессы и осуществляющих внешнеэкономическую деятельность с предприятиями Австралии и/или получающих инвестиции из Австралии.
Относительно проведения презентации Проекта паспорта города Одессы проведена следующая работа:
- на имя первого заместителя Одесского городского головы направлен ответ относительно даты проведения презентации паспорта города для заместителей городского головы, секретаря городского совета, управляющей делами и председателей постоянных комиссий городского совета;
- подготовлен и направлен на согласование проект ответа на имя городского головы за подписью первого заместителя городского головы.
Начата работа по организации проведения презентации Проекта паспорта города, которая запланирована на 24 мая 2011 года.

17-20 мая – состоялась универсальная выставка-ярмарка «Майский сюрприз», на которой были представлены продукты питания, текстиль, одежда.
19-22 мая – отраслевая выставка «Фиалки в стране чудес», на которой были представлены фиалки разных сортов.
19-22 мая – специализированная выставка «Одесский дом», «Мебель и интерьер», на которой были представлены строительные конструкции, мебель, материалы и фурнитура, предметы интерьера.
19-22 мая – многоотраслевая выставка IX Международная Ассамблея туристического бизнеса, I международный туристический фестиваль, на которой были представлены турагентства, туроператоры, гостиничный бизнес, транспортные и пассажирские перевозки.
20-22 мая – отраслевая выставка-ярмарка «Золотые ручки», на которой были представлены товары народного потребления.

Предоставлен ответ с перечнем документов, на основании которых у населения взимается оплата за коммунальные услуги.
Предоставлен ответ председателю Приморской районной администрации по обращению гражданина, проживающего по адресу: ул. Коблевская, 7/4 с указанием нормативных актов, на основании которых производится оплата коммунальных услуг.
Предоставлен ответ в Малиновскую районную администрацию по обращению гражданки, проживающей по адресу ул. Комитетская, 14-В, кв. 1, с указанием государственных учреждений, имеющих полномочия проверять финансово-хозяйственную деятельность исполнителей жилищно-коммунальных услуг.
На письмо гражданки, проживающей по адресу: ул. Малиновского 5, кв. 48 предоставлен ответ в Малиновскую районную администрацию с указанием государственных учреждений, имеющих полномочия проверять финансово-хозяйственную деятельность исполнителей жилищно-коммунальных услуг.
На письмо гражданки, проживающей по адресу ул. Бригадная 54, с/общ. ком. 35, 36, предоставлен ответ в Киевскую районную администрацию с указанием государственных учреждений, имеющих полномочия проверять финансово-хозяйственную деятельность исполнителей жилищно-коммунальных услуг.
На письмо департамента транспорта, связи и организации дорожного движения Одесского городского совета подготовлены и направлены заявителю замечания относительно механизма компенсации перевозок регулируемых тарифов.
На письмо общественной организации «Демократический альянс» предоставлен ответ заявителю по расчётам тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории.
На письмо Национальной комиссии по регулированию электроэнергетики Украины направлено письмо директорам коммунальных предприятий с уведомлением о проведении международной конференции «Инвестирование в энергетику, энергосбережение и экологию».
На письмо ОАО «Одесский каравай» направлен ответ заявителю с перечнем необходимых документов для установления тарифов на содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ген. Петрова, 14.
На запрос адвоката предоставлен ответ с копией решения исполнительного комитета Одесского городского совета, которым установлен тариф на содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ген. Бочарова, 65.
На письмо ОСМД «Дом на Пантелеймоновской» направлен перечень документов, необходимых для установления тарифов на содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Пантелеймоновская, 88.
На письмо ООО «Одесский хлебозавод № 2» направлен ответ заявителю с перечнем необходимых документов для установления тарифов на содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Прохоровская, 47.

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
- Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 247;
- Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 219;
- Количество предоставленных консультаций – 320

- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 5;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 338.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(16.05.11 – 22.05.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 241,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 123 ед.
- по троллейбусу – 118,3 ед.
в выходные дни в количестве 172,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 84 ед.
- по троллейбусу – 88 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 454 572 грн.
- по троллейбусу – 345 949 грн.

На среднем ремонте находятся 8 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 144 вагонов,
- троллейбус – 127 машин;
ТО – 2:
- трамвай – 5 вагонов,
- троллейбус – 5 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(16.05.11 – 22.05.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
16.05.11
 
По адресу: ул. Асташкина, 15 – дерево упало на балкон дома
Дежурная смена провела уборку и распиловку дерева с балкона дома
По адресу: ул. Столбовая, 12 – дерево упало на газовую трубу
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с газовой трубы
17.05.11
 
По адресу: ул. Ясная, 1 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. 4-я Заводская 18, кв. 1 – ветвь дерева упала на крышу одноэтажного флигеля дома и линию электропередач
Дежурная смена провела уборку ветки дерева с крыши дома и линии электропередач
По адресу: ул. Правды, 42 – разлив ртути
Дежурная смена изъяла стеклянную ёмкость с ртутью ~130 гр. для последующей утилизации
По адресу: ул. Черняховского, 1, кв. 24 – щенок упал в колодец теплотрассы
Дежурная смена извлекла щенка из колодца теплотрассы
18.05.11
 
По адресу: пляж «Лузановка» - обеспечение проведения демонтажных работ
Дежурная смена обеспечила проведение демонтажных работ
Дежурный ГУ МЧС –
ул. Коблевская, д. 43, кв. 27 – необходимость открытия квартиры для сотрудников «Портофранковского» РОВД
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «Портофранковского» РОВД в доступе в квартиру гражданина 1938 г.р.
19.05.11
Пляж «Лузановка» – угроза обрушения аварийных металлических конструкций.
Дежурная смена провела демонтаж аварийных металлических конструкций
20.05.11
По адресу: ул. Канатная, 10 – кот сидит на крыше здания
Дежурная смена сняла кота с крыши и передала его хозяйке
По адресу: ул. Г.Сталинграда, 16, кв. 9 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
21.05.11
По адресу: ул. Базарная, 92, кв.1 – кот застрял в вентиляционном канале повала здания
Дежурная смена извлекла кота из вентканала и передала его хозяйке
По адресу: ул. Жуковского, 10, кв.29 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
22.05.11
По адресу: ул.Успенская,119- дерево упало на автомобиль во дворе дома
Дежурная смена провела обрезку веток упавшего дерева для обеспечения подъезда автокрана к автомобилю
По адресу: ул. Ак.Королева, 5/1, кв. 33 – оказание помощи в открытии двери квартиры и доставке пострадавшей в травмпункт
Дежурная смена открыла дверь в квартиру и доставила пострадавшую пенсионерку в травмпункт

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 429
из них передано:
- в УЖКХ – 15,
- Оказана информационная помощь – 355,
- КП «ГорЗелентрест» – 1,
- Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 4. 

    
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(16.05.11 – 22.05.11) 

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат Одеської області
з бадмінтону
17-18.05.11
м. Одеса,
вул. Комарова, 4а
2
Всеукраїнська юнацька
баскетбольна ліга
19-22.05.11
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
3
Відкрита Першість „КДЮСШ № 3"
зі спортивної акробатики
21-22.05.11
м. Одеса,
вул. Вільямса, 79-А
4
Першість
КПНЗ „ДЮСШ № 11"
з футболу
21.05.11
м. Одеса,
вул. Ак. Глушко, 1г (гімназія) № 9
5
Чемпіонат України у вищій лізі серед дитячих команд
з футболу
21.05.11
м. Одеса,
спорт. база „Чорноморець"
6
„Парк Тур – Одеса"
зі спортивного орієнтування
22.05.11
с. Алтестово
7
Юнацькі ігри Одеської області
з вітрильного спорту
21-22.05.11
Яхт - клуб „Отрада"

 

   

    
  
  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее