11:01:58   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 22

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 22

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.04.11 – 27.04.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 8 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 131 звернення громадян.

Проведено:
24.05.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
26.05.11 – засідання ради опіки та піклування;
27.05.11 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
На особистих прийомах громадян було прийнято 4 мешканця району.
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (89 звернень).
Контроль за проведенням перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житлових будинках.
Контроль за виконанням заходів щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації у весняно-літній період.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул.Семінарська,1/2, пров. Гвоздичний, 4, вул. Тіниста, 2а, вул. Пантелеймонівська, 32, пров. Лермонтовський, 13, вул. Пушкінська,68, вул. Ковальська,17, вул. Л.Толстого,17, вул. Дігтярна, 16, вул. Базарна, 73, вул. Заславського, 6/8, вул. Єлісаветинська, 9, вул. Торгова, 51, вул. Колонтаївська, 65;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Ніжинська, 65, вул. Новосельського, 93, вул. Преображенська, 27;
- поточний ремонт систем ЦО: вул. Семінарська, 11, вул. Канатна, 101в, вул. Пироговська, 3, просп. Шевченка, 15/5, вул. Педагогічна, 20;
- ремонт покрівлі: вул. Маріїнська, 6, пров. Полуничний, 27, вул. Гімназична, 17, вул. Л. Толстого, 30, вул. Градоначальницька, 21, вул. Маланова, 12;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: пров. Світлий, 2а, вул. М. Арнаутська, 72, вул. Старопортофранківська, 105, вул. Утьосова, 16, вул. Ніжинська, 24;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Пироговська, 3, пров. Пироговський,6, просп. Гагаріна, 10, просп. Шевченка, 7, вул. Середньофонтанська, 26, 26/28, 28, 30, 10, 12, 14, Французький бульвар, 14, 20, 22, 12/1, 12/2, вул. Сегедська, 3, 9, 15, вул. Армійська, 13, 15, Фонтанська дорога, 65, 69а, вул. Посмітного, 19, 33, вул. М. Арнаутська, 17, 21, 23, 27, 66, 86, пров. 3-й Водопровідний, вул. Мечникова, 51, 55, вул. Рішельєвська, 73;
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 – 2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 КП «ЖКС «Фонтанський», дільниці №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 КП «ЖКС «Порто-Франківський», ЖУ «Ренесанс»;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Посмітного,33, 28/2, 25/3, пров. Світлий, 7;
- ремонт парадних: просп. Шевченка, 21, вул. М. Арнаутська, 90, вул. В. Арнаутська, 95, просп. Олександрівський, 37, вул. Ніжинська, 26;
- ремонт фасадів, балконів: вул. Л. Шмідта, 24, вул. Преображенська, 67, кв. 24;
- ремонт дитячого майданчику: вул. Сегедська, 17-19, вул. Черняховського, 18.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
23-27.05.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
23-27.05.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
24.05.11 – проведено рейдову перевірку спільно зі співробітниками міліції та СЕС Приморського району м. Одеси щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Привокзальна площа, Старосінна площа, Старосінний сквер).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
23-27.05.11 – участь у 23 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
23-27.05.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування;
23-27.05.11 – проведення обстежень умов проживання дітей (обстежено 3 квартири).

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
23-27.05.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
24.05.11 – відзначення Дня прикордонника (ОЗОШ № 107, вул. Л.Толстого, 30);
24-27.05.11 – відзначення в закладах освіти району Дня слов’янської писемності (виставки у бібліотеках, класні години тощо);
25.05.11 – презентація «Подорожі по Європі» (гімназія № 1, просп. Олександрівський, 11);
26-27.05.11 – свято в дошкільних навчальних закладах району «Випускний бал»;
27.05.11 – свято в закладах освіти району «Останній дзвоник».

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.05.11 – 27.05.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 54 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 27.05.2011 року.
Розглянуто та надано відповіді на 18 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
27.05.11 – участь у нараді в департаменті міського господарства Одеської міської ради щодо ходу підготовки систем опалення, гарячого водопостачання і бойлерів житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до опалювального сезону 2011-2012 року.
Щоденно готується на надається інформація до департаменту міського господарства про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011-2012рр.
Співробітниками відділу 26.05.2011 року прийняли участь у засіданні постійно діючої комісії з забезпечення реалізації житлових прав громадян, які мешкають у гуртожитках.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- проведено 12 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по просп. М. Жукова та Люстдорфській дорози та дільниць № 1, 2 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 6, 7 КП ЖКС «Вузівський»;
- проаналізована інформація КП ЖКС району відносно підприємств, організацій, установ, які не своєчасно прибирають прилеглу територію;
- розглянуто листа департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху відносно проведення інвентаризації зупиночних комплексів на території району;
- розглянуто звернення з питання благоустрою автостоянки по вул. Львівській;
- прийняття участі у комісійному обстежені вул. Костанді спільно з інспекцією з благоустрою міста, КП «Міські дороги» та управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (14 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 звернень громадян;
25.05.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
25, 27.05.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі.

 
Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
27.05.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами. 

Відділ освіти:
23.05.11 – на базі ОНВК № 84 організоване навчання інструкторів для проведення Зовнішнього незалежного оцінювання.
24.05.11 – організована участь учнів у профдіагностичному заході „Турнір знавців професій. Міський фінал.”, який пройшов на базі Одеського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості за адресою: вул. І. Рабіна,18-а. Від Київського району в турнірі брала участь команда ОЗОШ № 81 та вболівальники учні ОЗОШ № 72, 28, 51, 27, ОНВК № 84 – по 15 учнів від закладу.
24.05.11 – організована участь переможців міського етапу фестивалю конкурсу дружин юних пожежних в обласному етапі на базі ДП „Український дитячий центр „Молода гвардія”, Миколаївська дорога, 137.
25.05.11 – організована участь переможців районної спортивно-інтелектуальної гри „КВЕСТ”, присвяченої 67-ої річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників та 70-ій річниці оборони Одеси команд ОЗОШ № 89, 85, 51 у міській грі КВЕСТ у рамках спецкурсу „Одесознавство”. За підсумками журі команда ОЗОШ № 89 посіла І місце, команда ОЗОШ № 85 – ІІІ місце у міській грі КВЕСТ.
27.05.11 – в усіх навчальних закладах району проведені Свята останнього дзвоника.
27.05.11 – проведена інтернет-конференція за допомогою Skype-зв’язку сумісно з управлінням освіти та науки Одеської міської ради.

Проведені Випускні вечори:
28.05.2011р. Економічний ліцей – актова зала та кафе Юридичної академії (19.00)
28.05.2011р. ОЗОШ № 27 – актова зала закладу та ресторан «Ренесанс»
28.05.2011р. Гімназії № 9 – шкільне подвір’я та ресторан «Ренесанс»
29.05.2011р. ОЗОШ № 78 – актова зала закладу та ресторан «Свеча»
28.05.2011р. ОЗОШ № 80 – шкільне подвір’я та ресторан «Барселона»
28.05.2011р. ОЗОШ № 82 – шкільне подвір’я та кафе «Уютне»
29.05.2011р. ОСШ № 86 – зала ресторану «Сади Перемоги»

28.05.11 – організований та проведений концерт для мешканців мікрорайону за адресою: вул. Вільямса, 46/1, 46/2, 46/3, присвячений відзначенню Дня європейського сусідства. В концерті взяли участь творчі колективи закладів освіти району.
Впродовж тижня організована підготовка пунктів тестування на базі ОЗОШ № 27, ОЗОШ № 72, ОСШ № 86, ОНВК № 84 для проведення зовнішнього незалежного оцінювання – 2011.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.05.11 – 27.05.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району (в рамках підготовки території району до весінньо-літнього періоду);
- протягом тижня – відділом ведення Державного реєстру виборців райадміністрації та на виконання розпорядження Служби розпорядника Державного реєстру виборців від 24.05.2011р. підготовлено листи всім командирам військових частин, розташованих на території району щодо перевірки виборців, які вибули з військових частин і досі нікуди не прибули.
- протягом тижня – проведено несення учнями загальноосвітніх шкіл району Почесної Вахти Пам’яті на Посту№1 біля пам’ятника Невідомому матросу;
- протягом тижня – відділом житлово-комунального господарства та контролю за утриманням житлової площі проведено об’їзди території району з питання належного утримання санітарного стану району.
- протягом тижня – відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування райадміністрації:
- прийнято – 2 розпорядження про влаштування на повне державне забезпечення дітей, позбавлених батьківського піклування; 4 розпорядження про призначення опіки (піклування) над дітьми сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування; 2 висновки органу опіки та піклування про призначення опіки над майном людей, які визнані судом недієздатними; 2 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав;
- надано – 7 дозволів на відчуження житла, право власності на яке (право користування якими) мають діти чи особи, визначені недієздатними.
24.05.11 – проведено заняття ансамблю «Біла акація» у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.
24.05.11 – проведено лекції лікаря геріатричного центру для підопічних та співпрацівників територіального центру соціального обслуговування населення на тему: «Особливості психіки та адекватного ставлення до людей похилого віку» у приміщенні.
24.05.11 – проведено профорієнтаційного заходу «Турнір знавців професій. Міський фінал» на базі центру професійно-технічної освіти за адресою: вул.І.Рабіна, 18-а, де приймуть участь команди ОЗОШ №№45, 60, 130, 25, 32, 46, 8, 31, 69, 18, 100, 20, гімназії №№ 4, 5, 8, НВК №53.
25.05.11 – організовано участь вихованців гуртків центру дитячої та юнацької творчості «Промінь» у обласних змаганнях з ракето модельного спорту на базі обласної станції юних внесків.
25.05.11 – проведено лекцію лікаря геріатричного центру для підопічних та співпрацівників територіального центру на тему: «Токсикоінфекція, кишкові хвороби – хвороби не тільки брудних рук» у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.
25 та 27.05.11 – проведено працівниками відділу соціально-економічного розвитку території райадміністрації разом з представництвом районного фінансового управління обстеження території району з питань оформлення документів на землю (договір оренди), де вручено 20 приписів щодо надання вищезазначених документів.
24 та 25.05.11 – відділом житлово-комунального господарства та контролю за утриманням житлової площі проведено апаратну нараду з начальниками виробничих дільниць КП ЖКС району щодо виконання заходів з підготовки житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2011-2012рр.
26.05.11 – відділом житлово-комунального господарства та контролю за утриманням житлової площі проведена нарада з головами правлінь ЖБК та ТСББ щодо підготовки житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період 2011-2012рр.
26.05.11 – відділом соціально-економічного розвитку території райадміністрації проведено засідання координаційної ради з питань забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м.Одеси, де розглядались питання: заключення договорів на земельну ділянку, оплата за землю, мінімізація заробітної платні, де на засідання запрошувались 16 керівників підприємств та організацій.
27.05.11 – проведення Свята останього дзвоника в усіх закладах освіти району.
28-30.05.11 – проведення випускних вечорів у 10 закладах освіти району (за окремим графіком).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) –6 чол. на суму 42,00грн.;
• банні послуги – 1 чол. на суму 20,00 грн.;
• прання білизни – 29 чол. на суму 964,25 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 5 чол. на суму 50 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 3 чол. на суму 125,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 1 чол. на суму 60 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 1 чол. на суму 60 грн.
• забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 811 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56770,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.05.11 – 27.04.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 330 документів,
- відпрацьовано – 118,
- під контролем – 19;
- письмових звернень –113;
- прийнято – 41 пакет документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 38 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 17 відповідей на звернення підприємств та 2 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Взято участь у роботі комісії за участю представників Одеської облдержадміністрації, департаменту міського господарства Одеської міської ради, КП ЖКС «Північний» з питання перевірки санітарного стану квартири за адресою: вул. Кап. Кузнецова 93, кв. 9.
Взято участь у роботі комісії за участю представників Одеської облдержадміністрації, Суворовської РА, КП ЖКС «Північний», ОАО «Одесліфт», ООО «Краянліфт» з питання перевірки виконання робот по модернізації ліфту за адресою: вул. Ген. Бочарова, 13, 1-а парадна.
Взято участь у нараді з питань підготовки об’єктів районного господарства до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. за участю служб району.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт про виконання заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2011 р. в департамент міського хазяйства Одеської міської Ради.
Проведено збори з головами комітету СОН при участі спеціалістів інспекції з благоустрою міста про необхідність: видавати приписи у присутності інспекторів міліції, майстрів КП ЖКС та спеціалістів інспекції з благоустрою міста, організувати рейди по перевірці утримання прилеглих територій в належному санітарному стані, залучати населення приватного сектору до проведення робіт з благоустрою, озеленення, ліквідації несанкціонованих звалищ сміття та утримання в належному стані прилеглих територій.
Підготовлена та направлена інформація в Департамент міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи по створенню ОСББ.
Проведено виїзд за адресами : вул. Чорноморського коз., 2а - з питання перевірки законності виконання робіт з реконструкції магазину ПП «Дімон»; Ак. Заболотного, 36 – з питання самовільно встановленого гаражу; вул. Затонського, 4 – з питання ремонту покрівлі над квартирою №141; вул. Сахарова – з питання планування стоянки; вул. Ак. Заболотного, вул. Одарія – з питання контрольного підрахунку одиниць транспорту на парковках; Дніпропетровська дор. кут вул. Десантна – з питання перевірки документів на право користування земельною ділянкою, виконання будівельних робіт та встановлення паркану.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 45 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлена інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за травень 2011 року, та надання її до Управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Проведено роботу з керівниками 20 підприємств району з питань : легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці,перегляду розміру орендної плати по договорам оренди землі з ставкою нижче 3 %.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадміністрацією щодо забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за травень 2011 року та надання даної інформації до
Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань за травень 2011 року та надання інформації до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Проведено засідання координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці ; перегляду розміру орендної плати по договорах оренди землі зі ставкою нижче 3 % .

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 20 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
17 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 15 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 16 відповідей громадянам та 11 державним установам;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 1 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про зміну прізвища дитини;
- 1 розпорядження про відчуження майна,яке належить дітям;
- 2 висновки про доцільність усиновлення дітей, громадянами України;
- 2 висновки про доцільність усиновлення дитини одним з подружжя другого з подружжя;
- 2 акта обстеження житлово-побутових умов недієздатного громадянина;
- 2 подання до суду про призначення опіки.

Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Проведена державна підсумкова атестація навчальних досягнень учнів 11-х класів загальноосвітніх шкіл району.
Відбулася нарада керівників закладів освіти усіх типів на базі районної санітарно-епідеміологічної станції.
Команда-переможець ОЗОШ № 5 брала участь в обласному фестивалі Дружин Юних Пожежних на базі ДЦ «Молода гвардія».
На базі ЦДЮТ «Зоресвіт» відбулося свято з нагоди нагородження переможців фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси».
Учні випускних класів загальноосвітніх шкіл району брали участь у регіональному турі конкурсу «Знавці професій».
Команди ОЗОШ № 5 та ОСШ № 17 брали участь у міській інтелектуальній грі «Квест» на базі міського палацу дитячої та юнацької творчості.
На базі районної санітарно-епідеміологічної станції проведено семінар для медичних працівників дошкільних навчальних закладів.
Учні загальноосвітніх навчальних закладів брали участь у міському святі «Віденський вальс» на Думській площі.
Дошкільні навчальні заклади брали участь у міському семінарі з теми «Організація роботи з дітьми 5-ти річного віку».
Протягом тижня проведені моніторингові дослідження навчальних досягнень учнів 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів з історії України, англійської та російської мов за підсумками проведення підсумкових контрольних робіт.
В усіх загальноосвітніх навчальних закладах проведено свято «Останній дзвоник».
В 10 загальноосвітніх навчальних закладах пройшли випускні вечори.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 12 відповідей на листи міських управлінь, 4 відповіді на звернення громадян.
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 24 громадянина з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Відбулося засідання комісії по наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім'ям, на якому розглянуто 57 заяв, призначено матеріальну допомогу на суму 16,400.00 грн.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(23.05.11 – 27.05.11)

 
04-06.06.11 – на Алеї Слави ЦГЖтаВ ім. Т.Г.Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району м. Одеси;
21.05.11 – на території парку Перемоги управлінням освіти та науки проведено загальноміський дитячо-молодіжний захід «Козацькі забави»;
22.05.11 – на Шкільному аеродромі проведено відкриту особисто-командну першість з ракетно-модельного спорту, вільно літаючих та радіокерованих авіамоделей;
25.05.11 – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості, в рамках міського фестивалю «Одеса - мой город родной», учні закладів освіти міста взяли участь у спортивно-інтелектуальній грі «Квест»;
25.05.11 – у приміщенні Одеської міської ради відбулося нагородження переможців міського конкурсу малюнків «Відень - очима одеських школярів», що проводився в рамках святкування Днів Відня в Одесі;
25.05.11 – учні закладів освіти Приморського та Малиновського районів відвідали виставу «Одеса» (на німецькій мові), що відбулася у Одеському академічному російському драматичному театрі;
26.05.11 – біля 400 учнів закладів освіти міста взяли участь у заході «Віденський вальс на Думській площі» , що проводився в рамках святкування Днів Відня в Одесі;
27.05.11 – в усіх загальноосвітніх навчальних закладах міста пройшло Свято Останнього Дзвоника.

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(21.05.11 – 27.05.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил – 106,6%,
- сбор платы за обслуживание лифтов – 106,6%,
- сбор платы за водопотребление – 90,7%,
- сбор платы за вывоз мусора – 103,3%.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 36 шт. (сквер Старосенный - 1 шт., ул. С. Ядова, 12-1 шт., ул. Ак. Воробьёва (вдоль сквера) - 1 шт., ул. Неждановой, 28-2 шт., сквер Олимпиец - 3 шт., ул.Успенская /пр-т Александровский - 1 шт., пр-т Шевченко, 7-3 шт., пл. Независимости - 5 шт., сквер Мизикевича - 3 шт., сквер Михайловский - 1 шт., ул. Балковская/ ул. Средняя - 3 шт., Французский бульвар, 22-3 шт., ул. Грушевского, 52-а - 3 шт., парк Победы - 6 шт.).

- обрезка деревьев – 212 шт. (парк Шевченко - 39 шт., ул. Пастера, 28-1 шт., сквер Олимпиец - 74 шт., ул. Посмитного, 20, 18, 19, 16 -25 шт., пр.-т Шевченко, 7-2 шт., ул. Балковская / ул. Средняя - 4 шт., Ленинградское шоссе - 20 шт., Краснослободской спуск, 6 -1 шт., ул. Старопортофранковская, 28 - 11 шт., ул. 10-я линия - 5 шт., ул. Л.Украинки - 10 шт., парк Победы - 20 шт.).

- корчевка пней – 19 шт. (Французский бульвар, 48/50-а, 22, 35 - 4 шт., ул. Мечникова, 7 - 1 шт., пл. Независимости - 5 шт., сквер Мизикевича - 3 шт., ул. Мечникова, 22, 24, 40-3 шт., ул. Грушевского, 52-а - 3 шт.).

КП «Одесгорсвет» проводились плановые работы по ремонту наружного освещения: (ул. Палубная, Аркадия, ул. Толбухина, ул. Чубаевская, сквер Старопортофранковский, ул. Дегтярная, ул. Мечникова, ул. Лиманная, ул. Ат. Головатого, Слободка).

КП «Городские дороги»:
- ремонт проезжей части (просп. Ак. Глушко, ул. Хуторская);
- восстановление дорожного покрытия после раскопки (просп. М.Жукова, ул. Михайловская, 11, ул. Мастерская, 43, ул. Дальницкая, 26 - ул. Балковская, ул. Банковская - ул. Бабеля, ул. Столбовая (ж/д переезд), Французский бульвар - ул. Довженко, ул. Канатная - переулок Матросова, ул. Зоопарковая, 17, Фонтанская дорога, 17-19, ул. Черняховского, 7-а, ул. Нежинская, 65, ул. Капитана Кузнецова, 98, просп. Добровольского, 76/78, Николаевская дорога, (парк «Лузановка»), 168-6);
- очистка дождеприёмников, промывка рукавов, установка в отметку (ул. Щорса, ул. Краснова, 12-6);
- ремонт тротуаров (ул. Черноморского казачества - ул. Одария);
- очистка канавы (9-я Линия, 2-6 («Лиманчик»)).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(23.05.11 – 27.05.11)

 
Проводилась работа по подготовке проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по подготовке проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовлен баланс экономически-активного населения города Одессы на 2012 г.
Рассмотрено письмо учредителя ЧПКФ «Багира и Ко» по вопросу задолженности коммунального предприятия «Питание» за поставку продуктов. Заявителю подготовлен и направлен ответ.
Относительно финансовой поддержки коммунального предприятия «Агентство программ развития города Одессы», проведен анализ финансово-хозяйственной деятельности КП. Результаты анализа направлены первому заместителю городского головы.
Относительно изучения кредитно-финансовой документации между ЕБРР и Одесским городским советом по развитию электротранспорта и транспортной сети города Одессы проводилась работа по подготовке проекта распоряжения городского головы «О внесении изменений в распоряжение городского головы от 20.02.2008 г. № 129-01р «О создании рабочей группы по подготовке, разработке и согласованию кредитно-финансовой документации между ЕБРР и Одесским городским советом относительно развития электротранспорта и транспортной сети города Одессы» в части внесения изменений в состав рабочей группы.
В рамках совместной работы Одесского городского совета с консалтинговой компанией Strategy Partners Group (Москва) по разработке проекта индустриального парка в городе Одессе 26-27 мая 2011 г., проведены встречи представителей консалтинговой компании с руководителями крупных предприятий города, работающих с различными привлеченными инвестициями.

Согласно распоряжения городского головы № 129-01р от 10.03.2011 г. «Об организации работы по разработке паспорта города Одессы», 24 мая 2011 г. в Малом зале Одесского городского совета, состоялась презентация проекта паспорта города.
24 – 28 мая – универсальная ярмарка «Весенний день моды».
На письмо ОСМД «Среднефонтанский-19-Б» предоставлен ответ с разъяснениями по вопросу проведения общественных слушаний по вопросу установления тарифов на содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу, ул. Среднефонтанская, 19-Б.
На письмо Одесских организаций всеукраинских творческих союзов направлен ответ относительно не включения индивидуальных мастерских – студий членов творческих союзов в категорию потребителей «население».
На письмо Главного управления развития инфраструктуры и энергоснабжения ООГА предоставлен ответ с письмом филиала «Инфоксводоканал» ООО «Инфокс», с информацией о разнице в тарифах за 1 квартал 2011 года.
На письмо гражданки, проживающей по адресу: ул. Марсельская, 31, направлен ответ с указанием решения исполнительного комитета Одесского городского совета, по установлению тарифов на услуги содержания дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Марсельская, 31.
На письмо гражданина, проживающего по адресу: ул. Ильфа и Петрова, 10-Б подготовлена и направлена информация в департамент городского хозяйства для подготовки ответа заявителю с указанием правил оплаты услуг по техническому обслуживанию лифтов.
На письмо гражданина, проживающего по адресу: ул. М.Арнаутская, 72, кв. 59 подготовлен и направлен ответ с указанием порядка формирования накладных затрат по услугам теплоснабжения и содержания дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. М. Арнаутская, 72.
На письмо КП «Горэлектротранс», подготовлена и направлена информация о проведении международной конференции «Инвестирование в энергетику, энергосбережение и экологию».

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 705,
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 322,
Количество предоставленных консультаций – 916.

- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 2;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 371.

  

   

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.05.11 – 31.05.11)

 
За звітний період було зареєстровано 192 вхідних документа:
• від органів державної влади – 27,
• юридичних осіб – 16,
• фізичних осіб-підприємців – 140.
Направлено 27 відповідей.

Станом на 31.05.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Договірний відділ:
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 26;
• на продовження дозвілів на розміщення зовнішньої реклами – 4.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 13;
- проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 11.

Відділ технічного відділу з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 88;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит 3м х 6м – 20;
• сіті - лайти – 60;
• афіши – 500.

кількість демонтованих конструкцій – 155.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(23.05.11 – 29.05.11)

Дата
Что произошло
Принятые меры
23.05.11
 
По адресу: ул. Комитетская, 17/19, кв. 124 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
24.05.11
 
Пляж «Лузановка» – угроза обрушения аварийных металлических конструкций
Дежурная смена провела демонтаж аварийных металлических конструкций
По адресу: ул. Ицхака Рабина, 23, кв.12 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена изъяла поврежденный термометр для дальнейшей утилизации и провела демеркуризацию помещения
25.05.11
 
По адресу: ул. Краснова/пер. Ипподромный – ветвь дерева упала на проезжую части дороги
Дежурная смена провела работы по распилке и уборке ветви дерева с проезжей части дороги
26.05.11
По адресу: ул. Транспортная, 7г, кв. 29 – заклинила входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь инвалиду войны I-группы, 1922 г.р., в открытии заклинившей двери
По адресу: ул. Жуковского, 34 – упавшая ветвь дерева перегородила проход в подъезд дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева
По адресу: ул. Вильямса, 59, кв. 102 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена изъяла поврежденный термометр для дальнейшей утилизации
27.05.11
По адресу: пр-т Добровольского, 150, 84 – маленький ребенок закрылся в квартире
Дежурная смена оказала помощь  в доступе в квартиру
28.05.11
По адресу: пер.Маячный, 13 – запах мазута на пляже
Дежурная смена обнаружила распространение мазута вдоль берега моря
29.05.11
По адресу: ул. Ильфа и Петрова, 19, кв. 43 – разлив ртути около помещения
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул.Ленинградская, 19, кв.18 – обрушение потолка на кухне (4 м2)
 
Дежурная смена провела работы по снятию фрагментов штукатурки на месте обрушения потолка
По адресу: ул.Седьмая, 5, кв.32 – забился стояк в подвале, затопление квартиры 1 этажа.
Дежурная смена провела работы по обеспечению вскрытия двери в подвальное помещение жилого дома
По адресу: пер. Матросова угол ул. Канатной – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 436
из них передано:
- в УЖКХ – 21,
- Оказана информационная помощь – 409,
- КП «Горзелентрест» – 1,
- Общество защиты животных – 2,
- Ртуть – 3.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(23.05.11 – 29.05.11)
  

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат Одеської області
з бадмінтону
24.05.11
м. Одеса,
вул. Комарова, 4а
2
Чемпіонат України
з бадмінтону
25-28.05.11
м. Одеса,
вул. Комарова, 4а
3
Змагання з веслування на байдарках та каное на Першість КПНЗ „КДЮСШ № 6”
26-29.05.11
м. Одеса,
Веслувальний канал
4
Всеукраїнський турнір з дзюдо „Європа”
 
26.05.11
м. Одеса,
Палац Спорту
Проспект Шевченко, 31
5
Святкові заходи присвячені сторічному ювілею „Одеського Авіоремонтного заводу”
27.05.11
10.30,
м. Одеса, територія Авіаремонтного заводу
(аеродром „Шкільний”),
 вул. М. Жукова, 32 а
6
XVІ Всеукраїнський турнір
з вільної боротьби
 
27-28.05.11
м. Одеса,
вул. Героїв Сталінграда, 76а
7
Чемпіонат України з футболу
серед дитячих команд
у вищій лізі
28.05.11
 м. Одеса,
спорт. база „Чорноморець”,
вул. Архітекторська
8
Міжнародний турнір
з баскетболу
пам’яті І.Я. Кисельмана
28-30.05.11
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
9
Турнір кубка чотирьох міст
з боксу
 
28-29.05.11
м. Одеса,
спорт. майданчик
Юридичної Академії,
вул. Сергія Варламова, 2

 

     

 

  

 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее