02:44:08   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 24

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 24

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.06.11 – 10.06.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 18 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 185 звернень громадян.

Проведено:
07.06.11
– засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
09.06.11 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри місього голови» (65 звернень).
Контроль за проведенням перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житлових будинках.
Контроль за виконанням заходів щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації у весняно-літній період.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Пироговська, 1, 7/9, пров. Світлий, 2, пров. Гвоздичний, 4, вул. Куйбишева, 31, пров. Світлий, 14, вул. Спиридонівська, 27;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Тіниста, 10, Фонтанська дорога, 39, 57,
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пироговська, 7/9, вул. Заславського, 4, вул. Преображенська, 57;
- поточний ремонт систем ЦО: Французький бульвар, 12/4, Фонтанська дорога, 43;
- ремонт покрівлі: вул. Пироговська, 21, вул. Рішельєвська, 73, вул. Гімназична, 8/10;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: Французький бульвар, 13, вул. Р. Кармена, 11-А, вул. Армійська, 4, 10, вул. Черняховського, 20, вул. Осипова, 41, вул. М.Арнаутська, 45, 107, вул. Куйбишева, 35, вул. В.Арнаутська, 97, 117, вул. Тираспольська, 16, вул. Канатна, 97;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, ремонт поливників, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Пироговська, 21, вул. Сегедська, 15, 17, вул. Пантелеймонівська, 4, 8, 10, 12, вул. Водопровідна, 28, вул. Старопортофранківська, 137, пров. Вознесенський, 14;
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 – 2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць КП «ЖКС «Порто-Франківський», КП «ЖКС «Фонтанський», ЖУ «Ренесанс»;
- ремонт електрощитової та електропроводки: Французький бульвар, 13;
- ремонт парадних (заміна електролампочок, фарбування стін, дверей і т.д.): вул. Пироговська, 1, просп. Шевченка, 19, 21, вул. Пушкінська, 83, вул. Ковальська, 25;
- прочистка та ремонт димоходів (димохідних каналів): вул. Гімназична, 8/10, 17, вул. М.Арнаутська, 111, вул. Тираспольська, 24.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
06-10.06.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
06-10.06.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
08.06.11 – проведено рейдову перевірку спільно зі співробітниками СЕС Приморського району м. Одеси щодо припинення стихійної торгівлі на території району.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
06-10.06.11 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
06-10.06.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування;
07.06.11 – проведення обстежень умов проживання дітей (обстежено 1 квартиру).

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
06-10.06.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
06.06.11 – конкурс малюнків для учнів пришкільних таборів «Світ в якому я живу» (ЦДЮТ «Дивосвіт» вул. Спиридонівська, 1);
06.06.11 – інтелектуально-поетична програма до дня народження О.С.Пушкіна «Эта сказочная страна Пушкина!» (ЦДЮТ «Самоцвіт» вул. Троїцька, 47);
07.06.11 – вечір присвячений дню народження О.С.Пушкіна «И опыт сын ошибок трудных» (ЦДЮТ «Дивосвіт» вул. Спиридонівська, 1);
07.06.11 – урочиста передача Почесної Вахти Пам’яті на Посту №1 (почесні караули ліцею «Приморський», гімназії №1, СЗШ № 35, 94, ОЗОШ № 101, 52, 77);
10.06.11 – театрально-музичні зустрічі для учнів пришкільних таборів (ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3).

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.06.11 – 10.06.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування райадміністрації:
- прийнято – 1 розпорядження про влаштування на повне державне забезпечення дітей, позбавлених батьківського піклування; 2 розпорядження про призначення опіки (піклування) над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування; 2 подання органу опіки та піклування про призначення опіки над недієздатними;
- надано 4 дозволів на відчуження житла, право власності на яке (право користування яким) мають діти особи, визнані недієздатними.
02.06.11 – проведення концерту вихованців ЦДЮТ «Промінь» для учнів табору праці та відпочинку на базі МНВК.
03.06.11 – проведення інтелектуальної вікторини керівниками гуртків БДЮТ «Домінанта» для учнів табору праці та відпочинку на базі МНВК.
03.06.11 – проведення ЗНО з української мови та літератури на базі ОЗОШ №25, 103.
06.06.11 – проведення ЗНО з іноземних мов на базі ОЗОШ №№120, 25, 31.
06.06.11 – проведення учнями ОСШ №99 музично-драматичної фантазії «У самого синего моря» на базі ОЗОШ №1 для вихованців пришкільних таборів.
06.06.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 24 рішення по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 2108,0грн.: ст.150 - 7 рішень на загальну суму 357,0 грн.; ст.152 – 3 рішення на загальну суму – 340,0 грн.; ст. 154 – 2 рішення на суму 51.0 грн.; ст.182 – 6 рішень на суму 850,0 грн.; ст.183 – 4 рішень на суму 476,0грн.; ст. 212-1 - 2 рішення на суму 34,0 грн.
07.06.11 – проведення виступу вихованців авіамодельного гуртка СЮТ «Аматор» для учнів табору праці та відпочинку на базі МНВК.
07.06.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» для підопічних у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.
08.06.11 – проведення поїздки 38 дітей з багатодітних сімей, які мешкають у районі, до Софіївського парку м.Умань.
09.06.11 – проведення лекції медичної сестри територіального центру на тему: «Як зберегти здоров’я на довгі роки» для підопічних у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 13 чол. на суму 91,00грн.;
• банні послуги – 3 чол. на суму 60,00 грн.;
• прання білизни – 24 чол. на суму 478,80 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 48,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 3 чол. на суму 180.0 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 2 чол. на суму 120 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 773 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 32466,00 грн.

Житлово-комунальне господарство:
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
• замінено ділянку 5 м.кв. трубопроводу системи гарячого водопостачання в квартирі №5 по вул.Щорса, 134;
• установлено нового унітазу вквартирі №31 по вул.ЦАП, 5;
• ремонт покрівлі 30 м.кв. над квартирою №13 по вул. Ген.Швигіна, 18А.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

  

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.06.11 – 10.06.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 208 документів,

- відпрацьовано – 96,

- під контролем – 21;

- письмових звернень – 117;

- прийнято – 35 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.


Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 21відповідь на звернення підприємств та 1 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт з виконання заходів стосовно роботи житлово- комунального господарства у весняно-літній період 2011 р. в Департамент міського господарства Одеської міської Ради.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. за участю служб району.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Взято участь у засіданні адміністративної комісії.
Взято участь у комісії з питання приймання завершених ремонтно-будівельних робіт по Управлінню соціального захисту населення Суворовського району.
Взято участь у роботі комісії з питання перевірки міст паркування.
Проведена перевірка торгівельних об’єктів, розташованих на території дільниці №6 КП ЖКС «Півничний» по Дніпропетровської дорозі, щодо наявності документів.
Взято участь у семінарі з питання «Організація, завдання та форми діяльності постійної районної комісії з телекомунікацій».
Проведено виїзд за адресою : Дніпропетровська дор. 113 б – з питання несплати паркувального сбіру.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлена інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за травень 2011 року, та надання її до Управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної
діяльності.
Проведено роботу з керівниками більш 20 підприємств району з подальшим їх запрошенням на засідання та підготовка матеріалів на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадміністрацією щодо забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за травень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.
Проведено засідання координаційної ради:з питання погашення заборгованості з виплати заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 18 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 18 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
10 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 12 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 1 розпорядження про присвоєння дитині імені та по-батькові;
- 3 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок для подання до суду про встановлення опіки над дитиною, яка залишилась без батьківського піклування.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
На базі ОЗОШ № 15 та ОЗОШ № 48 пройшло зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників 11-х класів (ЗНО).
З нагоди відзначення Дня російської словесності на базі БТЮ «Тоніка» відбулася літературно-театральна композиція «В гостях у Пушкина»; на базі ОЗОШ № 5 проведено інтегрований урок «Казки Пушкіна»; на базі ОНВК № 24 відбувся фестиваль «Культура русского народа»; на базі ЦДЮТ проведено конкурс малюнків на тему «Малюємо казки Пушкіна».
Була здійснена перевірка роботи офіційних шкільних сайтів.
Спеціалістами відділу освіти був здійснений оперативний контроль : за дотриманням режиму роботи пришкільних таборів відпочинку при загальноосвітніх навчальних закладах; з питань дотримання нормативних вимог щодо організації та проведення державної підсумкової атестації випускників 9-х класів з географії.
На базі ОЗОШ № 15 та ОЗОШ № 48 пройшло зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників 11-х класів (ЗНО).
На базі РМК відділу освіти відбулися наради завідуючих дошкільних навчальних закладів та директорів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
На базі ОСШ № 17 відбулося підсумкове засідання школи молодого спеціаліста «Шлях до майстерності».
Пройшла державна підсумкова атестація випускників 9-х класів з біології.
Команди загальноосвітніх навчальних закладів брали участь в обласному зльоті юних туристів-краєзнавців.
Учні загальноосвітніх навчальних закладів брали участь у відкритому уроці «Танго – 2011» в рамках ІІІ міжнародного фестивалю аргентинського танго.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 7 відповідей на листи міських управлінь, 4 відповіді на звернення громадян.
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 21 громадянин з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація в Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(04.06.11 – 10.06.11)

 
Протягом тижня проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
04.04-07.06.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка відбувалося несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району м. Одеси;
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
04.06.11 – в Одеському академічному російському драматичному театрі вихованці пришкільних таборів та Одеського МДОСК «Вікторія» переглянули благодійну виставу «Итак, я жил тогда в Одессе...» в рамках відзначення Дня російської словесності в Одесі;
05.06.11 – на Соборній площі відбувся Благодійний концерт до Міжнародного дня захисту дітей, що проводився відділом релігійної освіти, катехізації та місіонерства Одеської єпархії та Православним центром допомоги онкохворим дітям та дітям-інвалідам «Благовещение»;
05.06.11 – у сквері Г.Гамова пройшло свято для юних одеситів «Страна улыбок», що проводилося Благодійним фондом «Міжнародна допомога «Добрий Самарянин» за сприяння управління освіти та науки;
05.06.11 – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості проведено Літературні читання у Воронцовській вітальні «И чувства добрые я лирой пробуждал» у рамках відзначення Дня російської словесності в Одесі;
06.06.11 – в Одеському дельфінарії «Немо» відбувся Фінал дитячого конкурсу краси «Міні Міс Одеса 2011» та «Міні Містер Одеса 2011»;
06.06.11 – в закладах освіти міста пройшли святкові заходи, присвячені Дню російської словесності;
06.06.11 – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості проведено фестиваль російської народної творчості «Київська Русь» у рамках відзначення Дня російської словесності в Одесі;
06-07.06.11 – проведені організовані екскурсії для вихованців пришкільних таборів до музею ім. О.С.Пушкіна та покладання квітів до пам'ятників О.С.Пушкіну;
07.06.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбулася передача Почесної Вахти Пам'яті Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району Почесним Караулам загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району;
07.06-01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
08.06.11 – у кінозалі Одеської міської ради проведено прес-конференцію з нагоди проведення Другого фестивалю німого кіно «Німі ночі 2011».

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(06.06.11 – 10.06.11)

 
Уровень сбора квартплаты составил –101,4%, сбор платы за обслуживание-
лифтов – 100,8%, сбор платы за водопотребление – 83%, сбор платы за вывоз мусора – 98,5% (по состоянию на 07.06.2011).

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 25 шт. (Французский бульвар, 32-а - 2 шт., ул. Пироговская / ул. Мариинская - 1 шт., Балтская дорога, 28 - 1 шт., парк Преображенский - 1 шт., ул. Заньковецкой (военкомат) - 2 шт., ул. Базарная, 60-1 шт., сквер Красный - 2 шт., ул. Радостная, 9 - 1 шт., ул. Пироговская, 7/9 - 2 шт., ул. Ген. Петрова (Малин. P.A.) 1 шт., ул.Генуэзская (Аркадия) - 5 шт., пер. Пироговский - 2 шт., парк Преображенский - 4шт.).
- обрезка деревьев – 121 шт. (сквер Красный - 17 шт., сквер Михайловский - 6 шт., парк Преображенский - 51 шт., ул. Ген. Петрова (Малин. P.A.) - 1 шт., ул. Генуэзская (Аркадия) - 15 шт., ул.Артиллерийская, 2/3 - 1 шт., ул. Щорса / пл. Независимости - 15 шт., пер.Красный, 1 - 2 шт., ул. Маланова, 12-3 шт., сквер Алексеевский - 10 шт.).
- корчевка пней – 14 шт. (Французский бульвар, 32-а, напр.№16 - 2 шт., ул. Пироговская / ул.Мариинская - 1 шт., ул. Пироговская 7/9 - 2 шт., парк Преображенский - 1 шт., ул. Мечникова, 52 - 1 шт., пр.-т Шевченко / ул. Пироговской, 7/9 - 1 шт., ул.Картамышевская, 40 - 1 шт., пер. Пироговский - 2 шт., ул. Бабеля, 4 - 1 шт., ул.Головковская, 9-2 шт.).

КП «Одесгорсвет»:
- устранение повреждений на кабельных и воздушных линиях (ул. Преображенская, пер. Некрасова, ул. Мечникова, Приморский бульвар, ул.Ришельевская, ул. Греческая, ул. Жуковского, мкр. Южный «А» и «Б», дача Ковалевского, пр-т Ак. Глушко, Прибрежная дорога, ул. Каманина, Аркадия, мкр.Вузовский, ул. Державина, ул. Лузановская, ул. Ростовская, ул. Ат. Головатого, ул. Высоцкого, ул. И. Рабина, парк Горького, мкр. «Курсаки»).

КП «Городские дороги»:
- ремонт проезжей части (просп. Ак. Глушко (ул. Ильфа и Петрова - пл. Б.Деревянко), ул. Черноморского казачества, 70);
- восстановление дорожного покрытия после раскопки (ул. Малиновского, 29-а, ул. Балковская, 50-54, ул. Гайдара, 18, ул. Ген.Петрова, 22);
- ремонт дорожного покрытия (парк Преображенский);
- установка решётки (Люстдорфская дорога, 55-а);
- очистка дождеприёмников, промывка рукавов (ул. Дерибасовская / Красный переулок, ул. Пушкинская / ул. Греческая);
- очистка лотка (ул. Балковская (ул. Краснослободская - ул. Маловского), ул. Церковная, Газовый переулок);
- очистка решёток (ул. Известковая, ул. Ат. Чепиги);

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(06.06.11 – 10.06.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 250;
• Кількість відпрацьованих документів – 127, з них:
- видано планових ордерів– 15;
- видано аварійних ордерів – 97;
- загальне листування – 15.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 16;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 6;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
- Приморський район – 16;
- Київський район – 13;
- Суворовський район – 1;
- Малиновський район – 4.

• Кількість виданих погоджень про розгляд схем з благоустрою прилягаючої території – 1: 
Кількість виданих погоджень про розгляд плану благоустрою – 1
ТОВ «Компанія «Вища школа реклами» вул. Маразліївська 10/1.


Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

  

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(06.06.11 – 10.06.11)

 
Проводилась работа по согласованию проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по согласованию проекта отчета о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год.
Подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядка разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. №2634-IV «О паспорте бюджетных Программ»:
Программа строительства (приобретение) доступного жилья на 2011-2017 годы в г. Одессе;
Городская программа поддержки деятельности общественных объединений города Одессы на 2011 год.
Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы, в рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 гг. подготовлена и направлена в Главное управление экономики ООГА ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за май 2011 г.
С целью информирования субъектов хозяйствования, проведено обновление электронной базы данных незадействованных помещений, земельных участков, оборудования, объектов незавершенного строительства, о чем проинформировано Главное управление экономики ООГА.
Подготовлена и направлена заявителю информация о выполнении проекта реконструкции станции биологической очистки СБО г. Одессы «Южная» и «Северная».
В рамках совместной работы Одесского городского совета с консалтинговой компанией Strategy Partners Group (Москва) по разработке проекта индустриального парка, в городе Одессе проводилась работа по подготовке и организации встреч с торговыми атташе Консульств республик Греции, Турции и Польши с представителями консалтинговой компании Strategy Partners Group.

Подготовлена информация о проведении:
- 30-го Всемирного выставочного конгресса «АСНЕМА 2011» «Химическое машиностроение. Защита окружающей среды. Биотехнология».
- 4-ой международной сахарной конференции и выставки «IS - 2011».
Продолжается работа по подготовке паспорта города.

Во исполнение протокольных поручений, данных первым заместителем Одесского городского головы, относительно информационного обмена с городом – партнером Санкт – Петербургом (Россия), на имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлена и направлена визитная карточкаг. Одессы, которая включает общие сведения о городе, информацию об инвестиционном потенциале, состоянии экономики и социальной сферы.
Во исполнение распоряжения Одесского городского головы от 10.03.2011 г. № 129-01р «Об организации работы по разработке паспорта города Одессы»
• на имя первого заместителя Одесского городского головы подготовлен и направлен отчет о ходе выполнения указанного распоряжения;
• на имя Одесского городского головы подготовлен и направлен проект служебной записки за подписью первого заместителя Одесского городского головы по вышеуказанному вопросу.

Продолжалась работа по сотрудничеству с Фондом Восточная Европа в сфере внедрения механизмов по государственно - частному партнерству.

07 - 11 июня – универсальная ярмарка «Здравствуйте, лето», на которой были представлены товары народного потребления.
09 - 12 июня – универсальная ярмарка «Летний вернисаж», на которой были представлены швейные изделия, трикотаж, обувь.
Направлена факсограмма уполномоченным органам по контролю за эффективной деятельностью коммунальных предприятий с уведомлением о защите финансовых планов КП.
Подготовлены проекты писем в Министерство экономического развития и торговли Украины и Министерство инфраструктуры Украины о разъяснении порядка согласования тарифов на услуги пассажирского, автомобильного транспорта за подписью и.о. городского головы.
Подготовлена и направлена информация заявителю с оперативными данными по уровню действующих тарифов на услуги по тепло-, водоснабжению и водоотведению, услуги по содержанию домов и придомовых территорий.
Подготовлена и направлена заявителю ежемесячная информация по уровню действующих тарифов на услуги по тепло-, водоснабжению и водоотведению, услуги по содержанию домов и придомовых территорий.
Подготовлена и направлена информация в Суворовскую районную администрацию о причинах разницы в тарифах на услуги по содержанию домов и придомовых территорий домов по адресам: ул. Жолио Кюри, 34 и ул. Жолио Кюри, 32, которые находятся на балансе соответственно КП «ЖКС «Северный» и ДП ЖЕД ТДВ «Черноморсантехмонтаж».
Подготовлен и направлен ответ заявителю о величине тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу ул. Тополевая, 14, отопления, горячего водоснабжения для категории потребителей «население» с указанием утверждающих документов.
Направлен запрос в ООО «Чорноморська мрія» о необходимости предоставления расчётов тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Строганова, 10.
Подготовлена и направлена информация в Приморскую райадминистрацию по тарифам на жилищно-коммунальные услуги дома, расположенного по адресу ул. Пастера, 19.

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 472
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 423
Количество предоставленных консультаций – 674

- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 2;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 271.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(06.06.11 – 12.06.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
06.06.11
 
По адресу: ул. Ак.Королёва, 65, кв. 4 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Космонавта Комарова, 88в – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Ивана Франко, 41, кв. 13 – заклинило замок входной двери квартиры. В квартире находится ребенок пяти лет
Дежурная смена оказала помощь хозяйке квартиры в открытии входной двери
07.06.11
 
По адресу: ул. Канатная, 2 – заклинило замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь 
в открытии входной двери
08.06.11
 
По адресу: пер. Ломанный, 8 кв.6 – разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Пушкинская 83 – провал люка на тротуаре
Дежурная смена установила ограждение опасного участка
09.06.11
По адресу: ул. Дальницкая, 22, кв. 15 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь заявительнице, 1943 г.р., в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Заславского, 11, кв. 18 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
10.06.11
По адресу: ул. Серова, 37, кв.7
 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь гражданке 1942 г.р, в открытии входной двери квартиры.в присутствии сотрудников Портофранковского РОВД
Зам. Начальника КУ «Служба-077» – ул. Артилерийская, 1 – помощь в обслуживании оборудования
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам департамента оборонной работы в обслуживании оборудования
По адресу:ул.Михайловская, 5 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги и тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
11.06.11
По адресу: ул. Вильямса, 33 – металические штыри угрожают безопасности людей
Дежурная смена провела обрезку металических штырей угрожающих безопасности людей
По адресу: ул. 16-я линия, 37 – пчелиный рой на дереве представляет опасность для людей
Дежурная смена провела снятие пчелиного роя с дерева
12.06.11
По адресу: ул. Дерибасовская, 17 – опасно наклонившееся дерево, угрожает падением на тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу: ул. Б.Арнаутская, 59, кв.9 – обрушение двух балконов 3-го и 4-го  этажей жилого дома
Дежурная смена провела демонтаж остатков обрушившихся балконов.

      

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 460
из них передано:
- в УЖКХ – 25,
- Оказана информационная помощь – 429,
- КП «Горзелентрест» – 2,
- Ртуть – 4,
- ДТП – 1

     
   
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(06.06.11 – 12.06.11) 
   

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України
 з тхеквондо
 
01-06.06.11
м. Сімферополь
2
Першість м. Одеси
з футболу
06.06.11
м. Одеса,
стадіон „Краян”,
 пр. Високий, 17
3
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
„Чорне море”
04-06.06.11
м. Одеса,
СК „Олімпієць”,
просп. Шевченко,31а
4
XІІІ Спартакіада м. Одеси серед усіх верств населення з бадмінтону
09.06.11
м. Одеса,
 вул. Комарова, 4а
(КПНЗ„КДЮСШ №5)
5
Чемпіонат Одеської області зі спортивної гімнастики
10-11.06.11
м. Одеса,
 зал СКА,
 пров. Сільськогосподарський, 2
6
XІІ Міжнародний турнір
з плавання серед інвалідів
з вадами розумового і фізичного розвитку
10.06.11
м. Одеса, басейн
Одеського екологічного університету.
вул. Львівська, 15
7
Чемпіонат України у вищій лізі серед дитячо – юнацьких команд
 
11.06.11
м. Одеса,
 стадіон НТБ „Чорноморець”,
вул. Архітекторська  
8
Всеукраїнський турнір
з художньої гімнастики «Чорноморочка»
 11, 12.06.11
м. Одеса,
 Люстдорфська дор., 33
 (ЗОШ № 27)
9
Першість м. Одеси з регбі-7
 
12.06.11
м. Одеса,
завод ”Пресмаш„
10
Чемпіонат України  
зі спортивної   акробатики    
08-13.06.11
м. Вінниця

 

      

     

    

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 октября
День защитника Украины.
Программа

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее 14 октября в 12.00
RedBullGravityChallenge
на Приморском бульваре

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 13 октября 12:00
Художественная выставка
«Так да светит свет твой пред людьми»

Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее