00:57:11   |   20 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 25

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 25

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.06.11 – 17.06.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 191 звернення громадян.

Проведено:
14.06.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (46 звернень).
Контроль за виконанням заходів щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації у весняно-літній період.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Канатна, 101а, пров. Матросова, 1, просп. Шевченка, 8/3, 8/10, 17б, 17в, вул. Армійська, 14/1, вул. Піонерська, 10, просп. Гагаріна, 15, пров. Гвоздичний, 4, пров. Аркадіївський, 4, пров. Світлий, 2а, 14, вул. М.Арнаутська, 11, 51, 113, вул. Ковальська, 44;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пироговська, 21, 7/9, вул. Пантелеймонівська, 7, вул. М.Арнаутська, 59, вул. Середньофонтанська,12, 7;
- поточний ремонт систем ЦО: вул. М. Арнаутська, 51;
- ремонт покрівлі: вул. Маріїнська, 6, вул. Затишна, 12, вул. Осипова, 41, вул. М.Арнаутська, 51, вул. Л.Шмідта, 8, 11, вул. Середньофонтанська, 10, пров. Вознесенський, 9, вул. Тираспольська, 16, вул. Пушкінська, 64, вул. Базарна, 9;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: просп. Шевченка, 7, Французький бульвар, 12/4, Фонтанська дорога, 43, вул. В.Арнаутська, 89, 117, вул. М.Арнаутська, 109, вул. Армійська,10, просп. Олександрівський, 33, вул. Катерининська, 81, вул. Ковальська, 39;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, ремонт поливників, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): просп. Шевченка, 7, просп. Гагаріна, 10, вул. Пантелеймонівська, 34, вул. В.Чорновола, 11, 12, 13, 15;
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 – 2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць КП «ЖКС «Порто-Франківський», КП «ЖКС «Фонтанський», ЖУ «Ренесанс»;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Пироговська, 3, вул. Сегедська, 3, пров. Леваневського, 9а, пров. Світлий, 2а;
- ремонт парадних (заміна електролампочок, фарбування стін, дверей тощо): вул. Пироговська, 7/9 (ремонт козирка над підвалом), просп. Шевченка,19, 21, 23 (фарбування дверей).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
14-17.06.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
14-17.06.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
14-17.06.11 – проведено рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. М.Говорова, вул. Піонерська, Привокзальна площа).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
14-17.06.11 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
14-17.06.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
14-17.06.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
14-20.06.11 – несення Почесної Вахти Пам’яті на Посту №1 (ОЗОШ № 101);
14.06.11 – розважально-ігрова програма для учнів пришкільних таборів «Веселі уроки» (ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47);
14.06.11 – розважально-ігрова програма для учнів пришкільних таборів «Привет из Лондона» (ЦДЮТ «Самоцвіт» вул. Троїцька, 47);
16-21.06.11 – участь вихованців ЦДЮТ «Дивосвіт» у міжнародному фестивалі-конкурсі дитячої та юнацької творчості «Яскрава країна» (місце проведення – м. Ялта);
15.06.11 – змагання по виготовленню та запуску паперових літаків (ЦДЮТ «Моряна», вул. В. Арнаутська, 3);
15.06.11 – ігрова програма для учнів пришкільних таборів «Два кораблі» (ЦДЮТ «Дивосвіт» вул. Спиридонівська, 1);
17.06.11 – конкурс дитячого малюнку «Весела палітра літа» (Парк Перемоги);
18-28.06.11 – участь вихованців ЦДЮТ «Моряна» у міжнародному фестивалі «Потоки танца» (місце проведення - м. Керч).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.06.11 – 17.06.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 47 звернень. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• аналіз розбіжностей при співставленні виборців;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 19 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 17.06.2011 року.
Розглянуто та надано відповіді на 29 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Підготовлено 7 розпоряджень стосовно присвоєння адреси, затвердження умов обмеження на будівництво, розділа домоволодіння.
Щоденно готується на надається інформація до департаменту міського господарства про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011-2012рр.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по вул. Ак. Корольова та дільниць № 4, 5 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 1, 3 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто листа департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху відносно проведення інвентаризації зупиночних комплексів на території району;
- прийняття участі у комісійному обстежені вул. Ак. Корольова спільно з інспекцією з благоустрою міста, КП «Міські дороги» та управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 4 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (23 громадянина);
- підготовлено відповіді на 8 звернень громадян;
15.06.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
15 та 17.06.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян.

Відділ обліку житлової площі та господарської діяльності:
- оформлено зміну особистих рахунків – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
16.06.11 – дпроведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 21 протокол про адміністративні правопорушення).
17.06.11 – днадання інформації до інспекції з благоустрою та департаменту міського господарства про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 21 судовому засіданні;
2. прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування;
3. розглянуто та виконано 3 ухвали суду про забезпечення доказів;
4. ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження та падання заяв про відкриття виконавчого провадження;
5. проведено прийом 3 громадян;
6. перевірено та завізовано 15 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 18-ти судових засіданнях;
14.06.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
16.06.11 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 13 питань, з них:
2 – позбавлення батьківських прав;
2 – позбавлення батьківських прав та встановлення опіки над дитиною;
1 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
4 – дозвіл на продаж житла за участю дітей;
1 – призначення опіки над дитиною;
1 – дозвіл на реєстрацію народження дитини;
1 – різне.
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
08-15.06.11 – організована участь вчителів іноземних мов у перевірці відкритої частини тестових завдань ЗНО 2011 на базі ОЗОШ № 32.
14 та 16.06.11 – на базі ОЗОШ № 27, ОНВК № 84 та ОСШ № 86 організовано та проведено зовнішнє незалежне оцінювання для випускників закладів освіти з біології та історії України.
15.06.11 – проведення скайп-конференція для керівників закладів освіти сумісно з управлінням освіти та науки Одеської міської ради.
15.06.11 – проведена нарада керівників закладів освіти з питань ознайомлення та дотримання вимог чинного законодавства щодо протидії корупції та Закону України „Про доступ до публічної інформації”.
16-18.06.11 – у закладах освіти району організоване урочисті заходи з нагоди закінчення учнями 9 класів та видачі свідоцтв про закінчення (згідно графіку).
Впродовж тижня організована робота щодо працевлаштування випускників 9, 11 класів з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей-інвалідів.
Впродовж тижня проводиться робота з ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
Впродовж тижня проводиться перевірка роботи шкільних сайтів.
Впродовж тижня організована видача щоденників адміністраціям закладів освіти району для учнів 7-10 класів на 2011-2012 н.р., наданих безкоштовно Міським центром зайнятості.
Впродовж тижня у закладах освіти проведені заходи щодо проходження гідравлічних випробувань систем опалювання.
Впродовж тижня продовжена робота пришкільних таборів.

  

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.06.11 – 17.06.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування райадміністрації:
- прийнято – 2 розпорядження про надання статусу дітям, позбавлених батьківського піклування; 1 розпорядження про надання статусу дитини – сироти.
14.06.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» для підопічних спільно з Радою ветеранів у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.
14.06.11 – проведення професіографічної екскурсії 30 вихованців ОЗОШ №18 до Державної прикордонної служби.
14.06.11 – проведення екскурсії до полеонтологічного музею 30 учнів ОЗОШ №18.
14.06.11 – проведення відвідування учнів ОЗОШ №19 вистави у театрі Музичної комедії ім..Водяного.
14.06.11 – проведення відвідування учнями ОЗОШ №100 Київського театру «Теремок».
15.06.11 – проведення відвідування учнями ОНВК №53 Одеського планетарію.
16.06.11 – організовано відвідування учнями гімназії №4 музею Східного та Західного мистецтва.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян в період з 14 по17 червня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 9 чол. на суму 63,00грн.;
• банні послуги – 2 чол. на суму 40,00 грн.;
• прання білизни – 38 чол. на суму 758,10 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 29,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 2 чол. на суму 120.0 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 1 чол. на суму 60 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 773 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 54110,00 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.06.11 – 17.06.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 130 документів,
- відпрацьовано – 62,
- під контролем – 18;
- письмових звернень –201;
- прийнято – 6 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 49 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 31відповідь на звернення підприємств та 8 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт з виконання заходів стосовно роботи житлово- комунального господарства у весняно-літній період 2011 р. до Департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. за участю служб району.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведено виїзд за адресами: вул. От. Головатого, 137, кв.2; Ж. Кюрі кут вул. Заболотного; вул. Агрономічна, 150 – з питання самовільного будівництва; Ак. Воробьова, 36 – з питання самовільно встановленого гаражу; вул . От. Головатого, 77 – з питання встановлення дитячого майданчику; Дніпропетровська дор. 99, 145 (торгівельні павільйони), пр. Добровольського, 139 (ТОВ «Едельвейс») – з питання санітарного стану прилеглої території ; вул. Сортувальна, 34а – з питання обстеження аварійних дерев.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлена інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за травень 2011 року, та надання її до Управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; погашення заборгованості із виплати заробітної плати.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію до Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами Одеської міської ради про виконання розпорядження міського голови від 10.12.2010 року № 2428-01р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами» за підсумками ІІ кварталу 2011 року.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради від 29.04.2011р. № 716-VІ «Про продовження терміну дії рішення Одеської міської ради від 29.09.2006р. №323-V «Про затвердження Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі на період до 2010 року», за підсумками ІI-го кварталу 2011 року до Управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 14 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 20 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
19 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 8 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 3 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 5 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок для подання до суду про встановлення опіки над недієздатною людиною.
- 2 висновки про доцільність позбавлення батьків, які не займаються вихованням та утриманням дитини.

Відділ освіти:
Співробітники відділу освіти, районного методичного кабінету брали участь у роботі творчих груп з питань підготовки матеріалів до секційних засідань керівників методичних об'єднань в рамках міської серпневої конференції.
Протягом тижня відбувалася підготовка звіту про стан розвитку освітньої галузі району за 2010-2011 навчальний рік та пропозицій до міської серпневої конференції.
На базі ОЗОШ № 15 пройшло зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників 11-х класів (ЗНО) з біології.
Пройшла державна підсумкова атестація випускників 9-х класів з предмету за вибором.
Пройшло зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників 11-х класів (ЗНО) з історії України.
Збірні команди району брали участь у змаганнях з настільного тенісу в рамках ХІІІ Спартакіади м. Одеси серед всіх верств населення.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь, 3 відповіді на звернення громадян.
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Проведена робота з суб'єктами підприємницької діяльності з питань благоустрою торгових об’єктів на Десантному бульварі.
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 21 громадянин з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Відбулося засідання комісії по наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім'ям, на якому розглянуто 53 заяви, призначено матеріальну допомогу на суму 9,700.00 грн.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація в Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(13.06.11 – 17.06.11)

 
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
07.06-01.08.11 – на Алеї Слави ЦГЖтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
01- 24.06.11 – відбувається відпочинок учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста у пришкільних таборах;
12 червня – відбувся відкритий урок танго в Суворовському районі за адресою вул. Кримська, 72.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(14.06.11 – 17.06.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 239;
Кількість відпрацьованих документів – 125, з них:
- видано планових ордерів–12;
- видано аварійних ордерів – 100;
- загальне листування – 13.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 13;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 5;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень- 0;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 3;
• Київський район – 4;
• Суворовський район – 17
• Малиновський район – 2 
 
Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(13.06.11 – 17.06.11)

 
Проводилась работа по подготовке решения Одесского городского совета «Об утверждении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год».
Проводилась работа по подготовке решения Одесского городского совета «О выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год».
Подготовлена экспертная оценка проекта Городской программы поддержки деятельности общественных объединений города Одессы на 2011 год, разработанной управлением внутренней политики Одесского городского совета на соответствие Порядка разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ».
На письмо заявителя подготовлена и направлена информация заявителю о тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Заболотного, 58 и о фактическом потреблении тепловой энергии за первый квартал 2011 года по указанному дому.
Подготовлена информация о тарифах на услуги и возврат эксплуатационных расходов коммунальным предприятиям: «Побережье», «Гидропарк Лузановка», «Ланжерон», «ПЕО Киевского района» в 2003 году.
Направлена заявителю копия таблицы-характеристики жилого дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Ген. Вишневского, 13/1.
Подготовлена и направлена информация в Приморскую райадминистрацию о тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Пастера, 19, (услуги электро-, газо-, водоснабжения и водоотведения) и о начислении за услугу «Текущий ремонт» для указанного дома за период с октября 2008 года по июнь 2011г.
Подготовлен и направлен ответ на депутатский запрос об экономической обоснованности тарифов на жилищно-коммунальные услуги для дома, расположенного по адресу: ул. Строганова, 10, который находится на балансе ОАО «Одесская табачная компания».
Рассмотрено представление Государственной налоговой инспекции в Киевском районе г. Одессы о рассмотрении вопроса о разрыве контракта с руководителем КП «Информресурс».
Рассмотрено письмо Суворовской районной администрации касательно уменьшения нагрузки на бюджет города.
Проводилась работа по сбору и анализу информации касательно направлений деятельности промышленных предприятий города Одессы, а также прайс-листов на производимую продукцию с целью формирования единого реестра промышленных предприятий города, заинтересованных в модернизации собственного производства, его перепрофилирования или повышения эффективности использования производственного потенциала, расширения деятельности на внутреннем и выхода на внешний рынок, а также поиска инвесторов и партнеров для ведения совместного бизнеса.

В рамках совместной работы Одесского городского совета с консалтинговой компанией Strategy Partners Group (Москва) по разработке проекта индустриального парка в городе Одессе проводилась работа по подготовке и организации встреч с торговыми атташе Консульств республик Греции, Турции и Польши с представителями консалтинговой компании Strategy Partners Group.
Подготовлена и направлена информация относительно временного проживания в гостинице «Центральная» жителей Приморского района, выселенных их аварийных домов.
Подготовлен перечень мероприятий и памятных дат, запланированных на июль 2011 года.
В период с 14 по 18 июня 2011г. состоялась межрегиональная ярмарка «Ярмарка летних товаров» на которой были представлены швейные товары, трикотаж, обувь.

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
- количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 292;
-количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 287;
- количество предоставленных консультаций – 370.

- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 3;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера –130.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(13.06.11 – 17.06.11)

 
За звітний період було зареєстровано 203 вхідних документа:
• від органів державної влади – 23,
• юридичних осіб – 37,
• фізичних осіб-підприємців – 133.
Направлено 16 відповідей.

Станом на 15.06.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Договірний відділ:
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 26;
• на продовження дозвілів на розміщення зовнішньої реклами – 11.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 11;
- проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 12.

Відділ технічного відділу з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 76;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит 3м х 6м – 70;
• сіті - лайти – 60;
• афіши – 350.

кількість демонтованих конструкцій – 18.

  

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(13.06.11 – 19.06.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 233,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 121 ед.
- по троллейбусу – 112,0 ед.
в выходные дни в количестве 183,3 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 87 ед.
- по троллейбусу – 96,3 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 471 727 грн.
- по троллейбусу – 319 835 грн.

На среднем ремонте находятся 9 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 137 вагонов,
- троллейбус – 103 машин;
ТО – 2:
- трамвай – 4 вагона,
- троллейбус – 4 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(13.06.11 – 19.06.11)
 

      

Дата
Что произошло
Принятые меры
14.06.11
 
По адресу: ул. Усатовская, 25 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Космонавтов, 54 – ветвь дерева упала на крышу автомобиля «Mitsubishi LANCER», г.н. ВН 1907 ВА
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветви дерева
15.06.11
 
По адресу: ул. Артиллерийская, 1 - помощь в обслуживании систем воздухообеспечения
Дежурная смена оказала помощь, в обслуживании систем воздухообеспечения, сотрудникам департамента оборонной работы
По адресу: ул. Транспортная, 2 – упавшее дерево перекрыло межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
16.06.11
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Армейская,10 – дерево упало на стену жилого дома и газопровод
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
17.06.11
По адресу: ул. Щорса, 125 кв.115 – разбит ртутный термометр.
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения.
18.06.11
По адресу: пер.Митракова, 4 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: Матроский спуск, 15 – упавшая ветвь дерева перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева
19.06.11
По адресу: пл.Толбухина – ДТП – водитель автомобиля «Тойота» г.н. ВН7250ВН, не справился с управлением, совершил наезд на столб электроосвещения.
Дежурная смена провела работы пор извлечению водителя заблокированного в автомобиле
Пляж «Совиньон», 122 (причал) – на территории пляжа обнаружено тело дельфина
Дежурная смена провела уборку тела дельфина с территории пляжа
По адресу: ул. Ришельевская, 39, кв. 1 – обрушение штукатурки потолочного перекрытия
Дежурная смена провела осмотр места обрушения штукатурки. Передано в УЖКХ.

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 374
из них передано:
- в УЖКХ – 26,
- Оказана информационная помощь – 344,
- КП «Горзелентрест» – 3,
- Ртуть – 1. 

      
     
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(13.06.11 – 19.06.11) 

     

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України зі спортивної акробатики
08-13.06.11
м. Вінниця
2
Першість м. Одеси з регбі-7
19.06.11
м. Одеса,
завод «Пресмаш»
3
Всеукраїнські змагання з ушу на Кубок Азовського моря
14-19.06.11
м. Бердянськ
4
Першість м. Одеси
з футболу
серед дорослих
15.06.11
м. Одеса,
1-й Залівний провулок
5
У рамках XIII Спартакіади
м. Одеси
серед усіх верств населення
змагання з настільного тенісу
16.06.11
м. Одеса,
Волейбольно - тенісний клуб „Одеса",
вул. Ланжеронівська, 24 а
6
Чемпіонам України
зі скелелазіння (швидкість)
18-19.06.11
м. Одеса, 4 ст. Фонтана, (стенд скелелазіння), Воєнний інститут Політехнічного університету
7
XV Великий Кубок Одеси з велосипедного спорту – маунтенбайк
18-19.06.11
м. Одеса,
санаторій «Куяльнік»;
Велодром р-ну ресторана «Глечик» – пляж «Дельфін»

  

     

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее