18:15:39   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 26

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 26

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.06.11 – 24.06.11)

  
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 180 звернень громадян.
На особистому прийомі було прийнято 16 мешканців району.

За звітний період проведено:
21.06.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
23.06.11 – засідання ради опіки та піклування;
25.06.11 – участь в організації проведення в кафе «Ельдорадо» святкових заходів присвячених 30 річниці заснування «Ради громадськості Приморського району» (учасники концертної програми – вихованці ЦДЮТ «Дивосвіт»).

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (89 звернень).
Контроль за виконанням заходів щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації у весняно-літній період.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Середньофонтанська, 26/28, вул. В.Чорновола, 7а, пров. Канатний, 3, 3а, пров. Лермонтовський, 4, просп. Шевченка, 4, вул. Р. Кармена, 11а, вул. Пантелеймонівська, 60, вул. В. Арнаутська, 37, вул. Армійська, 10, вул. Тираспольська, 16, вул. Пироговська, 3, вул. Ковальська, 44, пров. Вознесенський, 24, вул. М. Говорова, 14, вул. Семінарська, 5а, Французький бульвар, 41, вул. Ковальська, 25, пров. Місячний, 3;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Тіниста, 10, Фонтанська дорога, 57;
- поточний ремонт водостічних труб: просп. Гагаріна, 10, вул. Середньофонтанська, 12;
- ремонт покрівлі: вул. Пироговська, 7/9, вул. Водопровідна, 5, вул. Зоопаркова, 1, Фонтанська дорога, 15а, пров. Книжковий, 15, вул. Канатна, 100/1;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. М.Арнаутська, 51, 106, вул. Армійська, 10, вул. В. Арнаутська, 93;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, ремонт поливників, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): Французький бульвар, 20, вул. Пироговська, 13/3, вул. Бєлінського, 17, просп. Шевченка, 7, вул. Заславського, 6/8;
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 – 2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць КП «ЖКС «Порто-Франківський», КП «ЖКС «Фонтанський», ЖУ «Ренесанс»;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Пироговська, 3, вул. Сегедська, 3, пров. Леваневського, 9а, пров. Світлий, 2а;
- ремонт парадних (заміна електролампочок, фарбування стін, дверей тощо): вул. Рішельєвська, 76, вул. Пантелеймонівська, 64, вул. В. Арнаутська, 37, вул. Сегедська, 11, просп. Шевченка, 10/4, просп. Ботанічний, 2, вул. М. Арнаутська, 117.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
20-25.06.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
20-25.06.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
20-25.06.11 – проведено рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Кінна/вул. Князівська, Привокзальна площа).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
20-25.06.11 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
20-25.06.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
20-25.06.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
18-28.06.11 – участь вихованців ЦДЮТ «Моряна» у міжнародному фестивалі «Потоки танца» (місце проведення - м. Керч);
20.06.11 – концертна програма «До побачення табір» (ЦДЮТ «Дивосвіт» вул. Спиридонівська, 1);
20-24.06.11 – відзначення в закладах освіти району Дня Конституції України: проведення бесід, виставки в шкільних бібліотеках, конкурс читців;
21-27.06.11 – участь вихованців ЦДЮТ «Дивосвіт» у міжнародному фестивалі-конкурсі дитячої та юнацької творчості «Радуга звезд» (м. Варна, Болгарія);
21-28.06.11 – несення Почесної Вахти Пам’яті на Посту №1 (гімназія № 1);
21.06.11 – розважально-ігрова програма для учнів пришкільних таборів «Одеські канікули» (ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47);
22.06.11 – вшанування 70-ї річниці початку Великої Вітчизняної війни в закладах освіти: проведення урочистих лінійок та хвилини мовчання; зустрічі з ветеранами; перегляд кінофільмів; екскурсії до шкільних музеїв бойової слави, катакомб, 411-ї батареї;
23-24.06.11 – конкурс малюнків «Україно, моя, Україно, я тобою у світі живу» (ОЗОШ № 16, 57, 56, 47, 52);
24.06.11 – урочисте закриття пришкільних таборів;
24.06.11 – концертна програма до Дня медичного працівника (місце проведення – Будинок медичного працівника, учасники – вихованці ЦДЮТ «Моряна»).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.06.11 – 24.06.11)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 55 звернень. На особистому прийомі було прийнято 29 громадян. Було зареєстровано 11 розпоряджень.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- прийняття участі у загальноміських заходах щодо відзначення 70-ої річниці Дня скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні та 15-ої річниці Дня Конституції України;
- прийняття участі у святковому концерті присвяченому 15-ої річниці Дня Конституції України у Одеському Національному Академічному театрі опери та балету;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• аналіз розбіжностей при співставленні виборців;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 18 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2011 року станом на 24.06.2011 року.
Розглянуто та надано відповіді на 35 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
24.06.11 – півробітники відділу прийняли участь у засіданні постійно діючої комісії з забезпечення реалізації житлових прав громадян, які мешкають у гуртожитках.
Підготовлено 7 розпоряджень стосовно присвоєння адреси, затвердження умов обмеження на будівництво, розділа домоволодіння.
Щоденно готується на надається інформація до департаменту міського господарства про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011-2012рр.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по просп. М. Жукова та дільниць № 6, 7 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 2, 4 КП ЖКС «Вузівський»;
- прийняття участі у комісійному обстежені вул. Ванцетті сумісно з Інспекцією з благоустрою міста, КП «Міські дороги», з питання визначення законності облаштування «лежачій поліцейський»;
- розглянуто звернення мешканців вул. Ромашкова, 53, відносно зносу аварійного дерева за вказаною адресою;
- прийняття участі у комісійному обстежені вул. Ак. Корольова спільно з інспекцією з благоустрою міста, КП «Міські дороги» та управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 4 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (17 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 звернень громадян;
22.06.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
23.06.11 – проведення комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпечених громадянам;
22 та 24.06.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 15 звернень громадян.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 23 судових засіданнях;
- прийнято участь у засіданні комісії з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
- розглянуто та виконано ухвалу суду про забезпечення доказів;
- ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження та падання заяв про відкриття виконавчого провадження;
- підготовлено доповідь та проведено роз’яснювальну роботу щодо змін законодавства в сфері засад запобігання та протидії корупції;
- проведено прийом 3 громадян;
- перевірено та завізовано 30 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 16-ти судових засіданнях;
21.06.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
20.06.11 – організована участь випускників закладів освіти у ярмарці «З ярмарку вакансій на роботу» на Думській площі.
20-22.06.11 – організовані екскурсії до Меморіального комплексу та музею 411 батареї для школярів, що перебувають у пришкільних таборах.
20-22.06.11 – у закладах освіти ОЗОШ № 27, 55, 63, 65, 85, 106, ОНВК № 84 організовані зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни у приміщеннях шкільних музеїв.
22.06.11 – забезпечена участь близько 500 учнів закладів освіти району, що перебувають у пришкільних таборах в урочистому покладанні квітів до могил загиблих героїв на території Меморіального комплексу 411 батареї.
22.06.11 – в усіх закладах освіти району о 9.50 розпочались урочисті лінійки з нагоди вшанування пам’яті загиблих героїв та 70-ої річниці початку Великої Вітчизняної війни з проведенням хвилини мовчання о 10.00.
22.06.11 – на всіх загальноосвітніх та дошкільних закладах були вивішені приспущені Державні прапори України з чорною смужкою.
20-22.06.11 – у пришкільних таборах організований перегляд тематичних кінофільмів, проведені конкурси малюнків „Ми - за мир”, виховні бесіди „Хочемо жити у мирі”.
22.06.11 – організована участь учнів закладів освіти ОЗОШ № 89, ОНВК № 84 та ОСШ № 86 у виховному заході, присвяченому 70-ій річниці початку Великої Вітчизняної війни на базі Дитячої бібліотеки № 45 за адресою вул. Ак. Корольова, 71-а.
24-26.06.11 – організована участь участі творчих колективів ОЦДЮТ „Еврика” у фестивалях „Жемчужина у моря” и „Sacred youth” до Дня молоді.
24.06.11 – в усіх закладах освіти району проведені урочисті закриття пришкільних таборів.
24.06.11 – організований відпочинок дітей пільгових категорій у Одеському МДОСК «Вікторія» (ІІ зміна).
Впродовж тижня організована робота щодо працевлаштування випускників 9, 11 класів з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей-інвалідів.
20, 22, 24.06.11 – на базі ОЗОШ № 27, 72, ОНВК № 84 та ОСШ № 86 організовано та проведено зовнішнього незалежного оцінювання для випускників закладів освіти з фізики, географії, хімії.
Впродовж тижня проводиться робота з ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
Впродовж тижня в закладах освіти проведені заходи до Дня молоді.

  


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.06.11 – 24.06.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування райадміністрації :
- прийнято – 1 розпорядження про влаштування на повне державне забезпечення дітей, позбавлених батьківського піклування; 4 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав; 2 висновки про розгляд спору між батьками;
- підготовлено – 3 розпорядження про дарування частки житла (право користування яким) мають діти.
20.06.11 – організація відвідування учнями (пришкільний табір) ОЗОШ №№54, 19, 130 вистави театру музичної комедії «Пригороди Буратіно».
20.06.11 – організація відвідування бібліотеки ім..І.Франка учнями (пришкільний табір) ОЗОШ №60.
20.06.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 35 рішення по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 5049,0грн.: ст.150 - 17 рішень на загальну суму 833,0 грн.; ст.152 – 9 рішення на загальну суму – 3400,0 грн.; ст. 156 – 1 рішення на суму 510,0 грн.; ст. 159 – 1 рішення на суму 51,0 грн.; ст..212-1 - 7 рішення на суму 255,0 грн.
20-25.06.11 – проведення у позашкільних закладах району конкурсів стіннівок, малюнків, присвячених 15-йрічниці Конституції України.
20-29.06.11 – проведення у книжкових виставок, диспутів на теми «Україна: з минулого в майбутнє», «Закон для кожного з нас», присвячених 15-йрічниці Конституції України.
21.06.11 – організація відвідування учнями ОЗОШ№1 (пришкільний табір) вистави українського драматичного театру ім. Василька.
21.06.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» для підопічних спільно з Радою ветеранів у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.
22.06.11 – організація відвідування учнями (пришкільний табір) ЛСШ №54 театру «Маски-шоу».
22.06.11 – вшанування пам’яті жертв війни в Україні та обід для учасників ВВВ у їдальні «Ветеран-3» та підопічних територіального центру соціального обслуговування населення.
22.06.11 – організація відвідування учнями ОЗОШ №19 (пришкільний табір) меморіалу 411 батареї.
22.06.11 – проведення ЗНО з географії на базі ОЗОШ №№31, 103.
22-24.06.11 – проведення святкових заходів серед вихованців пришкільних таборів, присвячених Дню молоді.
23.06.11 – організовано та проведено авіа шоу радіокерованих моделей літаків вихованцями СЮТ «Аматор» для учнів ОЗОШ №№32, 46, 96.
23.06.11 – проведення книжкової виставки «Повний виклик часу» на базі бібліотеки №6 (вул. Степова, 66), присвяченої до Дня Конституції України.
24.06.11 – проведення виставки «Країна мати – ти для мене диво!» на базі бібліотеки №24 (вул..Фабрічна, ½).
24.06.11 – організовано та проведено районного святкового заходу, присвяченого Міжнародному Дню молоді на базі Одеського культурного центру (вул. В.Стуса, 2Б).
24.06.11 – проведення ЗНО з хімії на базі ОЗОШ №25.
24.06.11 – організовано заїзд 34 дітей пільгових категорій до заміського табору «Вікторія».
25.06.11 – організовано участь учнів у обласному фестивалі російської мови «Летять журавлі» на базі гімназії №1.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян в період з 20 по 24 червня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 24 чол. на суму 168,00грн.;
• банні послуги – 2 чол. на суму 40,00 грн.;
• прання білизни – 35 чол. на суму 698,25 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 6 чол. на суму 60 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 57,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 3 чол. на суму 180,0 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 6 чол. на суму 360,0 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 773 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 54110,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
• замінено вводного електричного кабелю 15 м/п на квартиру №1 по вул. І. та Ю.Лип, 29;
• замінено трубопровід системи холодного водопостачання 6 м/п в квартирі №61 по вул..Ак.Філатова, 68;
• проведено ремонт м’якої 46м.кв. покрівлі над квартирою №58 по вул. Радісна, 11;
• проведено ремонт м’якої 40м.кв. покрівлі над квартирою №59 по вул. Ак.Філатова, 58;
• проведено ремонт м’якої 46м.кв. покрівлі над квартирою №14 по вул. Радісна, 11;
• отремонтовано кран холодного та гарячого водопостачання в квартирі №7 по вул. Космонавтів.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.06.11 – 24.06.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 128 документів, відпрацьовано – 56, під контролем – 19; письмових звернень – 88; прийнято – 14 пакетів документів від суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 38 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповідей на звернення підприємств та 7 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипсь-кий». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси".
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт з виконання заходів стосовно роботи житлово- комуна¬льного господарства у весняно-літній період 2011 р. до Департаменту міського господарства Одеської міської Ради.
Проведено засідання штабу з підготовки об'єктів к опалювальному сезону 2011–2012р.р. за участю служб району.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об'єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. у Департа¬менті міського господарства Одеської міської ради.
Підготовлена та направлена інформація в департамент міського хазяйства Одеської міської ради на вико¬нання завдань, визначених Загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального гос¬подарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Проведено виїзд за адресами: вул. Ат. Головатого, 18; Закарпатська, 12; Ломоносова, 3 – з питання самові¬льного будівництва.
Проведена робота по контролю санітарного стану території району з виходом на місце: вул. Сахарова, 28; Миколаївська дорога, 166 - туристична база «Санмарін»; вул. 5-а Лінія, 13; 2-й Ліманчик; Хаджибеївська дорога, 26.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 21 справа.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено засідання координаційної ради: з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання суб'єктами господарювання нової норма¬тивно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання суб'єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадмінстрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за червень та 1-півріччя 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжується спільна робота з ДШ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено роботу з керівниками автотранспортних підприємств району щодо надання допомоги авто: транспортом для проведення районих заходів.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 19 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 26 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 8 відповідей громадянам та 3 державним установам.
18 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 17 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 2 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залиши¬лась без батьківського піклування;
- 1 подання для подання до суду про встановлення опіки над недієздатною людиною. Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
На базі ОЗОШ №15,48, ОНВК №24,67 пройшло зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень випускників 11-х класів (ЗНО) з фізики та географії.
З відзначення 70-ї річниці Дня скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні проведено два районних заходи: тематична лінійка пам'яті «Через года, через века - помните» для учнів пришкільних таборів ОЗОШ№15, ОСШ №40, ОНВК №24, 49 біля БТЮ «Тоніка» та урок мужності для учнів пришкільних таборів ОЗОШ №30, 66, 113 «Поклонимся великим тем годам» в ЦДЮТ «Зоресвіт».
Здійснено покладання квітів загиблим захисникам м. Одеси на «Кургані Слави» (ОЗОШ №22), до пам'ятника Невідомому Матросу (ОНВК №7, 67,ОЗОШ №5, 48, 61, 66, 125), на Меморіалі героїчної оборони Одеси 411-ї берегової батареї (ОЗОШ №44, 66), до братської могили 45 партизанам-підпільникам біля кінотеатру ім. Старостіна (ОЗОШ №11), до пам'ятнику льотчику Плохому М.І.(ОЗОШ №30).
В закладах освіти ОЗОШ №5,12,22,23,30,41,71,92,113, ОСШ №17, ОНВК № 7, 13, 49, 67 проведено лінійки (мітинги) до 70-ї річниці Дня скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні.
В гімназії №7 відбулося відкриття кімнати Бойової слави.
Завершена робота пришкільних таборів відпочинку.
Розпочато оздоровлення дітей пільгового контингенту на базі міського дитячого оздоровчо-спортивного комплексу «Вікторія» .
Підготовлено концерт до святкування Дня Конституції України.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 11 відповідей на листи міських управлінь, 5 відповідей на звернення громадян. Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації №162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкці¬онованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Проведена підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Суворовської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Суворовської районної адміністрації та контроль його виконання.
Прийнято 13 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Взято участь у загальноміських заходах з відзначення 70-ї річниці Дня скорботи і вшанування памїяті жертв війни в Україні. Організовано урочисте покладання вінків та квітів на Алеї Слави та на Меморіалі героїчної оборони Одеси 411 -ї берегової батареї .
Проведені заходи відповідно до районного плану з відзначення 70-ї річниці Дня скорботи і вшанування памїяті жертв війни в Україні.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація в Департамент інформації та зв'язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(20.06.11 – 24.06.11)

 
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
07.06-01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
01-24.06.11 –відбувається відпочинок учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста у пришкільних таборах;
18.06.11 – у рамках Міжнародного фестивалю мистецтв «Жемчужина Юга» відбулося «Мини мисс и мистер Содружество» за адресою: клуб «Ітака» (Аркадія);
19 червня – відбувся відкритий урок танго в Приморському районі за адресою Соборна площа;
22 червня – вихованці Поста №1 та учні пришкільних таборів загальноосвітніх навчальних закладів взяли участь в ритуалу покладання вінків та квітів до пам'ятника Невідомому Матросу на Алеї Слави в ЦПКтаВ ім. Т.Г.Шевченка;
23 червня – в ІА «Мост-Одеса» відбулася прес-конференція з нагоди проведення ювілейного мультифестивалю «Студентська республіка 2011» за адресою: Ланжеронівська, 5;
24 червня – відбулася прес-конференція присвячена проведенню Другого фестивалю німого кіно «Німі ночі – 2011».

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(20.06.11 – 24.06.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 269;
Кількість відпрацьованих документів – 152, з них:
- видано планових ордерів – 15;
- видано аварійних ордерів – 120;
- загальне листування – 17.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 14;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 4;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 8;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 14;
• Київський район – 2;
• Суворовський район – 5;
• Малиновський район – 6.


Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15-00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(20.06.11 – 24.06.11)

 
Работа по согласованию решения Одесского городского совета «Об утверждении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год».
Работа по согласованию решения Одесского городского совета «О выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год».
Во исполнение п. 1 решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 14.04.2011г. № 146 «О комплексных мерах по обеспечению реализации положений Закона Украины «О свободе передвижения и свободном выборе местожительства в Украине» в части осуществления регистрации физических лиц, которые проживают или находятся на территории г. Одессы», подготовлены и направлены в департамент информации и связей с общественностью Одесского городского совета аналитические материалы о динамике численности населения города и негативных последствиях утраты городом Одесса статуса «города-миллионника».
Подготовка экспертных оценок проектов городских целевых Программ, разработанных исполнительными органами Одесского городского совета на соответствие Порядка разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности об их выполнении и включении в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. №2634-IV «О паспорте бюджетных Программ»:
• Программа строительства (приобретение) доступного жилья на 2011-2017 годы в г. Одессе;
• Городская программа обеспечения профилактики ВИЧ-инфекции, лечения, ухода и поддержки ВИЧ-инфецированных и больных СПИДом на 2011-2013 годы;
• Городская программа поддержки деятельности общественных объединений города Одессы на 2011 год.

На письмо управления по вопросам взаимодействия с органами самоорганизации населения Одесского городского совета от 07.06.2011г. №330/1-ГС подготовлена и направлена информация в департамент городского хозяйства относительно экономической обоснованности представленных тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: ул. Героев Пограничников, № 1, № 3 для обслуживающего кооператива «Південна Пальміра».
На письмо ЧП «Технологии строительства плюс» от 26.05.2011 г. №974 подготовлен и направлен ответ заявителю по вопросу Порядка формирования тарифов на услуги по содержанию коттеджей и сооружений и придомовых территорий в малоэтажном котеджном комплексе.
Подготовлена информация на обращение общественной организации «Одесское товарищество пенсионеров» по оплате коммунальных услуг неприбыльными организациями.
На письмо жильцов дома, расположенного по адресу ул. Куйбышева, 28, членов ОСМД «Виктория-А» от 30.05.2011 г. №48 подготовлена и направлена информация председателю ОСМД «Виктория-А» по вопросу правомерности взимания платы ООО «Флагман-К» за электро-, водоснабжение и услуги по содержанию дома и придомовой территории.

На письмо гр., проживающего по адресу: Фонтанская дор., 4, в/м № 16, дом № 12, помещение № 14. от 27.05.2011г. №36-К-4649 подготовлена и направлена информация в департамент городского хозяйства по вопросу отказа предоставления льгот на услугу отопления.
На письмо гр., проживающего по адресу: ул. Тихая, 2, кв. 3 от 28.04.2011 г. № 38-С-3584 подготовлена и направлена информация заявителю по вопросу тарифов по содержанию дома и придомовой территории для указанного дома, а также Порядка формирования тарифов на услуги по содержанию домов и сооружений и придомовых территорий.
На письмо ООО «Укр-интерлекс» от 17.06.2011г. № 1172 подготовлена и направлена информация заявителю по вопросу размера тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий на 2011 год для ЖСК «Приморский-28».
На депутатский запрос Фабрикант С.С. от 14.06.5167 № 36-Ко-5167 подготовлена и направлена информация гр. Шеллак М.Ю., проживающего по адресу: ул. Судостроительная, 17, кв. 37 и гр. Хрустик Н.Н., проживающего по адресу: ул. Судостроительная, 17, кв. 27 по вопросу отсутствия отопления на 1-м этаже указанного общежития за период с октября 2010 г. по февраль 2011 г.
На депутатский запрос подготовлена и направлена информация по вопросу экономической обоснованности тарифов на жилищно-коммунальные услуги для населения, проживающего по адресу: ул. Строганова, 10.
Подготовлена информация, касательно смет доходов и расходов коммунальных предприятий города Одессы на 2011 год.
Рассмотрено письмо и подготовлен ответ на имя и.о. начальника ГНИ в Киевском районе г. Одессы.
Подготовлены проекты решений Одесского городского совета по вопросу ликвидации коммунальных предприятий «Питание», «ПКиО Дюковский сад», «Одесремстрой».
Изучен вопрос и подготовлены предложения касательно возможности привлечения инвесторов для проведения капитального ремонта зданий дошкольных учреждений № 39, № 238, № 195 в г. Одессе.

Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 01.06.2011г.:
• изучен вопрос относительно организации мест публичного просмотра матчей во время Евро-2012;
• на имя и.о. директора КП «Горзелентрест» направлен запрос информации для подготовки экономического обоснования данного мероприятия.

Подготовлена информация относительно сотрудничества с Ассоциацией городов Украины в рамках реализации проекта «Местное экономическое развитие городов Украины».

Во исполнение резолюции от 01.06.2011г.
- рассмотрены предложения члена экономического совета при Одесском городском голове, генерального директора ООО «Группа компаний «Титул»;
- направлены предложения на имя первого заместителя Одесского городского головы по проектам компании ООО «Группа компаний «Титул».

С целью завершения разработки Паспорта города направлены запросы по инновационным и инвестиционным проектам:
- на имя председателя Южного научного центра НАН Украины и МОН Украины;
- на имя директора департамента транспорта, связи и организации дорожного движения;
- ведущим предприятиям города.

23 июня – состоялась презентация возможностей развития свободной экономической зоны порта г. Одессы, проведенная представителями проекта «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» Агентства США по международному развитию (USAID).
20-25 июня – в г. Одессе прошла выставка-ярмарка «Мода Красота Здоровье», на которой были представлены товары народного потребления.
Подготовлена и направлена информация касательно подготовки и проведения заседания рабочей группы «Транспорт».
Проводилась работа по сбору и анализу информации касательно деятельности промышленных предприятий города Одессы, их возможностей, а также прайс-листов на производимую продукцию с целью сближения одесских производителей и существующих потребностей местного рынка, в частности, коммунальных предприятий города Одессы.
Проводилась работа по внесению изменений и дополнений в распоряжение городского головы от 20.02.2008г. № 129-01р «О создании рабочей группы по подготовке, разработке и согласованию кредитно-финансовой документации между ЕБРР и Одесским городским советом касательно развития электротранспорта и транспортной сети города Одессы».
Руководствуясь Методикой определения минимальной суммы арендной платы за недвижимое имущество физических лиц, утвержденной постановлением Кабинета Министров Украины от 29.12.2010г. № 1253, проводилась работа по подготовке протокола поручений по разработке и утверждению минимальной суммы арендной платы за недвижимое имущество, отличное от земельного участка.
Рассмотрено обращение, поступившее на имя городского головы, относительно реконструкции здания по ул. Гоголя, 11. Ответ направлен заявителю.

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 511;
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 673;
Количество предоставленных консультаций – 660.
Количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 2;
Количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 187.

  

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(20.06.11 – 26.06.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 245,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 129 ед.
- по троллейбусу – 116,0 ед.
в выходные дни в количестве 189,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 89 ед.
- по троллейбусу – 100,0 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 483 938 грн.
- по троллейбусу – 353 600 грн.

На среднем ремонте находятся 7 троллейбусов и 1 трамвай.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 176 вагонов,
- троллейбус – 127 машин;
ТО – 2:
- трамвай – 6 вагонов,
- троллейбус – 6 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(20.06.11 – 28.06.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
20.06.11
 
По адресу: ул. Ланжероновская, 8 (сквер «Пале Рояль») – упавшая ветвь дерева перегородила тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви с тротуара
По адресу: ул. Канатная, 112, корпус «Д», кафедра 122 – изъятие ртути
Дежурная смена провела изъятие ртутных вакуумных манометров – 3шт. и ртутного вакуометра – 1шт., для дальнейшей утилизации
По адресу: ул Ланжероновская, 21 – упавшая ветвь дерева перегородила тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви с тротуара
21.06.11
 
По адресу: 10 ст. Большого Фонтана, пляж «Чайка» –  помощь в демонтаже аварийных конструкций
Дежурная смена оказала помощь, в демонтаже аварийных конструкций, работникам КП «Чайка»
По адресу: ул. Дегтярная угол ул.Тираспольской – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Ильфа и Петрова, 17, кв. 64 – в подъезде резкий неприятный запах
Дежурная смена провела забор проб воздуха. СДЯВ в воздухе не выявлено
22.06.11
 
По адресу: пляж «Лузановка» –  угроза обрушения аварийных металлических конструкций
Дежурная смена провела демонтаж аварийных металлических конструкций
По адресу: ул. Коблевская, 24 –
упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
23.06.11
По адресу: ул. Греческая, 13 – разлив ртути из ртутного тонометра
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 18 гр. Собранная ртуть передана специалистам хим. отдела ГУ МЧС
24.06.11
По адресу: ул. Софиевская, 20 – надломившаяся ветка дерева нависла над проезжей частью
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветки дерева грозящей падением
По адресу: пер. Светлый, 11 – парапет балкона на 10-м этаже грозит падением
Дежурная смена установила ограждение вокруг места возможного падения парапета балкона
По адресу: пр-кт Александровский, 6 – упавшее дерево перегородило тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
25.06.11
По адресу: пл. Екатерининская, 5, кв.31 – в подъезде резкий неприятный запах
Дежурная смена провела забор проб воздуха. СДЯВ в воздухе не выявлено
По адресу: ул. Большая Арнаутская, 2 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена совместно с аварийно бригадой ТТУ провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Мечникова, 2/1, кв. 224 – из-за засорившихся сливных труб, скопившаяся на крыше вода поступает в квартиру и парадную
Информация передана в УЖКХ
26.06.11
По адресу: ул. Екатерининская, 66 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Успенская, 64; ул. Нежинская, 61 – упавшие ветви дерева перегородили проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших ветвей дерева (2) с проезжей части дороги
По адресу: пер. Высокий, 3 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Болгарская, 12 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Королёва, 19 – дерево упало на здание
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Маразлиевская, 24 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Болгарская, 80 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Агрономическая, 138; ул. Саши Хорошенко, 51– упавшие деревья перегородили проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев (2) с проезжей части дороги
По адресу: ул. Ольгиевская, 27; ул. Коблевская, 23 – упавшие ветви деревьев перегородили проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших ветвей деревьев (2) с проезжей части дороги
По адресу: ул. Еврейская, 28 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Маловского; ул. Прохоровская, 26– упавшие дерево перегородили трамвайные пути и проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев (2) с проезжей части дороги и трамвайных путей, совместно с работниками МЧС
По адресу: ул. Мечникова, 58; ул. Базарная, 2– упавшие деревья перегородили проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев (2) с проезжей части дороги
По адресу: ул. Садовая, 6; ул. Маловского, 4 – упавшие деревья перегородили проезжую часть дороги и трамвайные пути
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев (2) с проезжей части дороги и трамвайных путей
27.06.11
По адресу: ул. Лазарева, 9 – упавшее дерево перегородило вход в подъезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Сеченова, 11/13 - упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Пастера, 9 - упавшее дерево перегородило въезд «скорой помощи»
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева. Въезд «скорой помощи» освобожден
По адресу: ул. Торговая, угол ул. Пастера - упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Щепкина, 2, 5, 11, 21 - упавшие деревья перегородили проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев (4) с проезжей части дороги
По адресу: ул. Нежинская, 1 - упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Торговая, 19 - упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Дидрихсона, 7 - упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Успенская, 127 - упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. 25-ой Чапаевской Дивизии, 1а - упавшее дерево перегородило вход в детский сад
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева. Вход в детский сад освобожден
28.06.11
По адресу: пер. Чайковского, 18 – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Василия Стуса, 2А – дерево упало на газовую трубу
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Мясоедовская, 5А – над пешеходной дорожкой висит антенна, сорванная ветром с крыши жилого дома
Дежурная смена провела снятие антенны с крыши
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – упавшее дерево перегородило вход в жилой дом
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: пр-кт Гагарина, 31А – на детскую игровую площадку упало дерево
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Сегедская, 9А – на территории детского сада упало дерево
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Армейская, 10А  – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Базарная, 120 – упавшая ветвь дерева перегородила тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви с тротуара.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 1220
из них передано:
- в УЖКХ – 113,
- Оказана информационная помощь – 1053,
- КП «Горзелентрест» – 53,
- Ртуть – 1.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(20.06.11 – 26.06.11)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
У рамках VІ   літніх   юнацьких ігор змагання 
зі стрибків на батуті 
23-25.06.11
 9.00 - 19.00
 м. Одеса,
вул. Канатна, 112
(спортивний зал
 Академії харчових технологій)    
2
У рамках XІІІ Спартакіади 
м. Одеси серед усіх верств населення  змагання  з футболу
23.06.11
м. Одеса,
 стадіон „Спартак”,
вул. Канатна, 79
3
Змагання зі спортивного орієнтування
„Парк Тур- Одеса”, ІІ етап 
 
26.06.11
м. Одеса,
вул. Ак. Глушко, 1г
(р – н гімназії № 9) 
Спортивні масові заходи, присвячені   70-ій річниці початку
Великої Вітчизняної війни (22 червня):
4
Рейтингові схватки з дзюдо 
22.06.11
м. Одеса,
вул. Михайлівська, 29
5
Змагання з боксу
„Відкритий ринг”    
 
22.06.11
м. Одеса,
вул. Героїв Сталінграда, 76 а
22.06.11
м. Одеса,
вул. Комарова, 4а
(КПНЗ „КДЮСШ № 5”)
6
Матчева зустріч з футболу    
 
22.06.11
с. Нова Дофінівка

  

  

  

    

  

  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее