12:49:06   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 27

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 27

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.06.11 – 01.07.11)

 

За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 7 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 83 звернення громадян.

Проведено:

Житлово-комунальний відділ:

Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (99 звернень).
Контроль за виконанням заходів щодо підготовки житлового фонду району до експлуатації у весняно-літній період.

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Пішонівська, 11, вул. Семінарська, 18/20, вул. Канатна, 101в, вул. Піонерська, 10, 11, вул. Тіниста, 9, вул. Чорноморська, 2а, вул. В. Чорновола, 5а, пров. Лермонтовський, 9, пров. Гвоздичний, 4, пров. Світлий, 2а, 14, пров. Аркадієвський,4;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Сегедська, 19;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Мечникова, 46, вул. Пироговська, 7/9, Французький бульвар, 12/3, вул. Пантелеймонівська, 99;
- ремонт покрівлі: вул. Новосельського, 1, вул. Транспортна, 7 ж, вул. Семінарська, 1/5, 18/20, вул. Пироговська, 5, 7/9, 1-й Водопровідний пров., 10, пров. Вознесенський, 18;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Затишна, 1, вул. Сегедська, 8а, Фонтанська дорога, 43, пров. Світлий,14;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, ремонт поливників, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): розпил та вивезення дерев;
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 – 2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць КП «ЖКС «Порто-Франківський», КП «ЖКС «Фонтанський», ЖУ «Ренесанс»;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Манежна, 22, Фонтанська дорога, 15а;
- ремонт парадних (заміна електролампочок, фарбування стін, дверей тощо): Французький бульвар, 11.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
29.06-01.07.11
– розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
29.06-01.07.11
– участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
29.06-01.07.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
29.06-01.07.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
28.06-04.07.11 – несення Почесної Вахти Пам’яті на Посту №1 (СЗШ № 35);
30.06.11 – концертна програма для дітей пільгового контингенту «Літо, літечко» (ОМДОСК «Вікторія»);
01.07.11 – конкурс малюнків на асфальті серед дітей садової групи, присвячений Дню Конституції України (місце проведення – ДНЗ № 175, вул. Мечникова, 20).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.06.11 – 01.07.11)

 
За звітний період до відділу документального забезпечення та роботи зі зверненнями громадян Київської райадміністрації надійшло 31 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 2 громадянина. Було зареєстровано 21 розпорядження.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка матеріалів та прийняття участі у засіданні історико-топонімічної комісії;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 15 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2001 року станом на 30.06.2011 року.
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр.
29.06.11 – участь у нараді з питання передачі зовнішніх водопровідних комунікацій будинків комунальної власності в оренду філії «Інфокс» ООО «Інфоксводоканал» в Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Розглянуто та надано відповіді на 40 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по вул. Ак. Корольова та дільниць № 1, 2 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 3, 5 КП ЖКС «Вузівський»;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 4 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (14 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 звернень громадян;
29.06.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
29.06.11 – проведення комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпечених громадянам;
29.06.11 та 01.07.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об*єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян.

Відділ правового забезпечення:
1.
прийняття участь у 12 судових засіданнях;
2. прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування;
3. підготовлено дві касаційні скарги до Вищого адміністративного суду України та Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ;
4. ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження та падання заяв про відкриття виконавчого провадження;
5. перевірено та завізовано 20 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 12-ти судових засіданнях;
30.06.11 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 16 питань, з них:
- 7 – позбавлення батьківських прав;
- 3 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
- 2 дозвіл на продаж житла за участю дітей;
- 1 – влаштування дітей до дитячого державного закладу;
- 2 – позбавлення батьківських прав та призначення опіки;
- 1 – призначення опіки над дитиною
- Заслухано звіт опікуна про виконання обов’язків.
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
29.06.11 – на базі Одеської гімназії № 9 організований та проведений обласний семінар з виховної роботи.
29.06-01.07.11 – на базах ОЗОШ № 65 та ОСШ № 86 організована та проведена додаткова сесія з зовнішнього незалежного оцінювання для випускників закладів освіти: з української мови та літератури; з математики; з англійської мови; з біології;
30.06.11 – представниками відділу взята участь у черговому засіданні опікунської ради.
30.06.11 – на базі ОЗОШ № 63 проведена нарада для заступників-директорів з навчально-виховної роботи з питання оформлення річних навчальних планів на 2011-2012 н.р.
30.06.11 – на базі ОЗОШ № 63 проведена нарада для начальників пришкільних таборів з метою підведення підсумків роботи таборів у 2011 році.
01.07.11 – на базі ОЗОШ № 106 проведена підсумкова нарада для керівників закладів освіти району.
Впродовж тижня організований заїзд дітей пільгового контингенту на відпочинок в Одеському МДОСК «Вікторія» (ІІ зміна). 29 червня 2011 року вихованці позашкільного навчального закладу «Одеський міський дитячий оздоровчо-спортивний комплекс «Вікторія», це діти шкіл-інтернатів №№4, 5, Дитячого будинку «Перлинка» та діти із малозабезпечених сімей закладів освіти міста, за участю вихованців ОЦДЮТ „Еврика” Київського району, привітали святковим концертом міського голову Олексія Костусєва у день його народження (дана подія висвітлена у ЗМІ).
Впродовж тижня проведена підготовка до проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у 2011 році.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.06.11 – 01.07.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
29.06.11 – проведена лекція заступника директора територіального центру про закони України для підопічних територіального центру соціального обслуговування населення.
29.06.11 – проведено літературна гра «Для допитливих дітей» на базі бібліотеки №6 (вул. Степова, 66).
30.06.11 – проведена Координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, де розглянуто 39 справ та виділено одноразову матеріальну допомогу на загальну суму 16100,0грн.
01.07.11 – проведено День відкритих дверей на базі станції юних техніків «Аматор» (вул. Космонавтів, 60).

Соціальна сфера
Територіальним центром
соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян за червень поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) –60 чол. на суму 420,00грн.;
• банні послуги – 12 чол. на суму 500,00 грн.;
• прання білизни – 102 чол. на суму 3657,50 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 15 чол. на суму 150,0 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 4 чол. на суму 168,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 10 чол. на суму 600,0 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 10 чол. на суму 600,0 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 773 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон” на суму 216440,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
• ремонт водопровідних кранів в квартирі №75 по вул. Середня, 61.
• замінено унітаз та відремонтовано систему каналізації в квартирі №7 по вул. Адм.Лазарева, 5.
• Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.06.11 – 01.07.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 95 документів,
- відпрацьовано – 41,
- під контролем – 13;
- письмових звернень –48;
- прийнято – 18 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:

 
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 28 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 12 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт з виконання заходів стосовно роботи житлово- комунального господарства у весняно-літній період 2011 р. до Департаменту міського господарства Одеської міської
Ради.
Підготовлена та направлена інформація в департамент міського хазяйства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених Загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 22 справи.
Проведена зустріч з мешканцями району з питання щодо організації мешканців багатоквартирних будинків з метою залучення в управлінні та утриманні житла, а також для роз’яснення пріоритетів ОСББ.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. за участю служб району.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Прийнято участь в роботі комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Проведено виїзд за адресою : вул. Махачкалинська, 17, кв. 14 – за заявою мешканців щодо антисанітарного стану у квартирі.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Підготовлена інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за червень 2011 року, та надання її до Управління економіки, інвестицій та промисловості.
Підготовлена аналітична записка про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси щодо вжитих заходів по погашенню заборгованості із виплати заробітної плати станом на 28.03.2011р. та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами щодо складання договорів та планів шефської роботи.
Підготовлена інформація про виконання делегованих повноважень відповідно до переліку повноважень, затверджених розпорядженням міського голови від 17.11.09р. №2155 р за підсумками першого півріччя 2011 року.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 9 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 5 відповідей громадянам та 4 державним установам.
9 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 10 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 4 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про влаштування дітей до державних закладів;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дітей іноземними громадянами;
- 1висновок про доцільність усиновлення дітей громадянами України;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав батьків;
- 1 подання до суду про призначення опіки.
Підготовлений звіт за 1 півріччя про роботу відділу.

Відділ освіти:
Проведено концерт з нагоди святкування Дня Конституції на Кримському бульварі біля Фонтану.
Підготовлено звіт про безкоштовне харчування дітей в ДНЗ.
Підбито підсумки оздоровлення та відпочинку дітей на базі пришкільних таборів.
Укладені та підписані контракті з керівниками закладів освіти району.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 9 відповідей на листи міських управлінь, 3 відповіді на звернення громадян.
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 15 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Взято участь у загальноміських заходах з відзначення Дня Конституції України. Організовано урочисте покладання вінків та квітів до пам’ятника Т. Г. Шевченка .
Проведені заходи відповідно до районного плану з відзначення Дня Конституції України.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація в Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(27.06.11 – 01.07.11)

 
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
07.06-01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
24-25.06.11 – театрально-хореографічний фестиваль та фестиваль сучасної творчості «Жемчужна у моря» за адресою: Приморський бульвар;
25.06.11 – заключний урок танго «Танго на Думській площі» за адресою Думська площа;
25.06.11 – Другий фестиваль німого кіно «Німі ночі – 2011» за адресою: Одеський морський вокзал, Арт-галерея, вул. Приморська, 6а;
28.06.11 – покладання квітів до пам'ятника Т.Г.Шевченка;
29.06.11 – зустріч вихованців позашкільного навчального закладу «Одеський міський дитячий оздоровчо-спортивний комплекс «Вікторія» з міським головою Олексієм Костусєвим;
30.06.11 – вечірка учасників молодіжного рейтингу «ТОП – 100» молодіжних лідерів Одеси» за адресою: Аркадія, клуб «ИоМосква»;
01.07.11 – відкриття мультифестивалю «Студентська республіка 2011» за адресою: База відпочинку Одеського національного економічного університету («Економіст»).

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(27.06.11 – 01.07.11)

 
• Уровень сбора квартплаты составил – 90,5%,
• сбор платы за обслуживание лифтов – 91%,
• сбор платы за водопотребление – 80,9%,
• сбор платы за вывоз мусора – 89,9%.

КП «Горзелентрест» ликвидировано деревьев, упавших в результате стихийного бедствия – 384 шт.

КП «Одесгорсвет» устранено обрывов и повреждений линий электропередач, произошедших в результате стихийного бедствия – 204 шт.

КП «Городские дороги» проведены работы:
- восстановление дорожного покрытия после раскопки: (ул.Космонавтов, 15, ул.Королёва, 83,79, ул. Ак.Филатова, 19, ул.Малиновского, 15, ул.Гайдара, 19, ул.Ген.Петрова, 49, ул.Ланжероновская, Итальянский б-р / ул.Мариинская, ул.Садовая, 3, ул.Раскидайловская, 40-а,38, ул.Михайловская, 33, ул.Ризовская, 26, ул.Южная, 6, ул.Митракова, 7-9, ул.Мечникова, 24-26, ул.Манежная, 22, пр-т Добровольского, 153, пр-т Добровольского, 130/1,72/74,92, ул.Затонского, 15-а, ул.Почтовая, 2, ул.Воробьёва / ул.Одесская, ул.Маловского, ул.Мациевского, Люстдорфская дорога, 7,17 / Ипподромный переулок, ул.Мясоедовская, 25, ул.В.Стуса, ул.Головковская / ул.Бабеля, Михайловская площадь, 3, ул.Базарная, 4, Военный спуск, ул.Вице-Адмирала Жукова, 7-9, ул.Тенистая, 20-6,15, ул.Канатная, 95, ул.Тенистая/ Педагогический переулок, ул.Тенистая / ул.Солнечная, ул.Шилова, 40, ул.Марсельская, 14, ул.Заболотного, 20, ул.Бочарова, 43, ул.Чубаевская, 3, Фонтанская дорога - ул.Баштанная, ул.Б.Хмельницкого, 36,68, ул.Багрицкого, 5-7, ул.Гайдара - ул.Ген.Петрова, 33, ул.Мясоедовская - ул.Прохоровская, ул.Лазарева, 16,34, ул.Б. Арнаутская -ул.Белинского, ул.Маразлиевская - ул.Троицкая, ул.Греческая - ул.Польская, ул.Жуковского, 22 - Александровский пр-т., ул.Канатная - ул.Семинарская, ул.М.Арнаутская, 107, ул.Белинского (Музкомедия), ул.Ямчитского, 3, ул.Слепнёва, 2, ул.Софиевская, 14, ул.Новосельского - ул.Княжеская, ул.Коблевская, 29, ул.Островского, 27, ул.Декабристов, 24, ул.Шилова, 40, площадь Молодёжи, 17, ул.Ак.Воробьёва, 5, Днепропетровская дорога, 125, 74-а);

- очистка дождеприёмников, промывка рукавов (ул.Ак.Королёва, ул.Старопортофранковская - ул.Б.Арнаутская);
- очистка лотка (ул.Лиманная);
- очистка решёток (ул.Балковская - ул.М.Грушевского);
- ремонт решёток (ул.Ат.Головатого, 47);
- откачка воды (ул.8-го Марта - 11-й Черноморский переулок).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо-энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(27.06.11 – 01.07.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 165;
• Кількість відпрацьованих документів – 135, з них:
- видано планових ордерів– 5;
- видано аварійних ордерів – 61;
- загальне листування – 69.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 13;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 21;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
- Приморський район – 8;
- Київський район – 9;
- Суворовський район – 6;
- Малиновський район – 4;

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
 
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(15.06.11 – 30.06.11)
 

   
За звітний період зареєстровано 230 вхідних документів: від органів державної влади – 17, юридичних осіб – 51, фізичних осіб-підприємців – 162 документа.
Направлено 33 відповідей.
Станом на 30.06.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Звіт по відділах:

Відділ договорів:
прийнято заявок:
- на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 145;
- на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 7;

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 9;
- проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 7;

Технічний відділ з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 76;

В рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
- стаціонарний щит 3м х 6м – 51;
- сіті – лайти – 103;
- афіши – 750;
- кількість актів перевірок – 160.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 763 тис.грн., або 67% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП "Одесреклама" проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
З 15.06.2011 р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси:

Щодо концертів Національного Одеського філармонічного оркестру під керівництвом Хобарта Ерла на рекламних конструкціях в межах міста, в наступній кількості:
- 8 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;
-20 плактів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів;

Щодо проведення пляжного волейболу
- 15 плактів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів
- 150 афіш.

Щодо проведення пляжного футболу
- 8 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;

Щодо проведення днів "Польші в Одесі"
- 20 плактів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів;

Щодо Російського театру (присвячений дню міста)
-18 плактів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів;

Щодо проведення кінофестивалю
- 20 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;
- 30 плактів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів;

МЧС – 15 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;

«Джунглі Парк» – 500 афіш;
Літературний музей – 100афіш.

Наступного тижня продовжиться перевірка по дотриманню Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Червень 2011)

  
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш., встановлення меморіальних та пам’ятних знаків по наступним адресам: вул. Пушкінська, 54; вул. Князівська, 11; вул.. Пироговська, 2, Італійський бульв.,1; депутатський запит по Скверу Пале-Рояль; провулок Чайковського, 4; вул. Садова, 21; вул. Катерининська, 1; вул. Приморська, 43; пров. Чайковського, 10; Французький бульвар, 20; висновки щодо можливості встановлення бюсту лейтенанту П.П. Шмідту на Лідерсовському бульварі, 17 і меморіальної дошки відомим письменникам Катаєвим на вул. Пантелеймонівській, 13.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам’ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичних ареалів та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: вул. Артилерійська, 2; ріг Фонтанської дороги; узвіз Ольгіївський, 9; вул. Ленінградська, 13; вул. Дерибасівська, 16, ріг вул. Катерининської; провулок Мукачівський, 4-в.
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Конна, 11; вул. Торгова, 26; вул. Гаванна, 12, вул. Буніна, 20; Приморський бульвар, 1; провулок Воронцовський, 1; провулок Лермонтовський, 11.
Проводиться робота за результатами висновків та пропозицій, запропонованих робочою групою, створеною розпорядженням міського голови від 08.04.2011 р. № 411-01р «Про створення робочої групи з вивчення можливості заснування історико-меморіального комплексу «Преображенський» у м. Одесі».
Проводяться розрахунки згідно плану використання бюджетних коштів на 2011 рік щодо утримання об’єкта культурної спадщини, пам’ятки історії Одеського кафедрального Спасо-Преображенського собору в м. Одесі.

 

ДЕПАРТАМЕНТ ФИНАНСОВ
(Январь – июнь 2011)

 
Информация о поступлении доходов в бюджет города Одессы за январь-июнь 2011 года.

ДОХОДЫ

В бюджет города Одессы (без трансфертов) за январь-июнь 2011 года поступило средств в сумме 916 141,4 тыс.грн.
Как и в предыдущие отчетные периоды, утвержденные плановые показатели общего фонда отчетного периода выполнены.
В общий фонд бюджета города Одессы мобилизовано доходов (без трансфертов) в сумме 786 417,6 тыс.грн. или 102,6% к плану 6-ти месяцев 2011 года. В сравнении с аналогичным периодом 2010 года (в условиях нового бюджетного законодательства) поступило на 25,8 % или 161 304,5 тыс.грн. больше.
В бюджет развития города за январь-июнь 2011 года поступило 45 775,0 тыс.грн., в том числе от продажи земли и отчуждения имущества, находящегося в коммунальной собственности 9 922,4 тыс.грн. и единого налога 35 851,7 тыс.грн.

Доходов, которые учитываются при определении объема межбюджетных трансфертов (делегированных доходов) поступило 575 753,2 тыс.грн. или 105,9% к плану января-июня 2011 года. В сравнении с аналогичным периодом 2010 года (в условиях нового бюджетного законодательства) доходов, которые учитываются при определении межбюджетных трансфертов, поступило на 113 850,8 тыс.грн или 24,6 % больше.
Основным источником делегированных доходов является налог на доходы физических лиц (без учета фиксированного налога), который составляет 99,1% делегированных доходов. За январь - июнь 2011 года в бюджет города поступило 570 378,4 тыс.грн. налога на доходы физических лиц (без учета фиксированного налога), что на 114 188,7 тыс.грн. или 25,0% больше в сравнении с соответствующим периодом 2010 года.
Доходов, которые не учитываются при определении объема межбюджетных трансфертов (собственных доходов) за 6 месяцев 2011 года поступило 210 664,4 тыс.грн. или 94,7% к плану января-июня 2011 года. В сравнении с аналогичным периодом 2010 года (в условиях нового бюджетного законодательства) собственных доходов поступило на 47 453,7 тыс.грн. или 29,1% больше.
Больше 60 % в поступлениях собственных доходов составляет плата за землю. В соответствии с новым Бюджетным кодексом Украины с 01 января 2011 года в бюджет города Одессы зачисляется 100% платы за землю.
Платы за землю за январь-июнь 2011 года в бюджет города поступило 127 425,9 тыс.грн или 104,5% к плану 6-ти месяцев. Плановые показатели и по земельному налогу, и по арендной плате выполнены на 104,9% и 104,1% соответственно. Темп роста к соответствующему периоду 2010 года составляет по плате за землю всего 132,0%, в том числе по земельному налогу 145,3%, по арендной плате 119,0%.

 

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Червень 2011 року)

 
СТАН РЕЄСТРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Відповідно до покладених завдань державними реєстраторами виконавчого комітету Одеської міської ради за червень 2011 року проведено:

- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 407;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 171;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 60;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 18;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 595;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 371;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 481;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 30;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 6 284;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 0;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 1;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 3 710.
Взагалі за місяць проведено 12 128 реєстраційних дій.

Станом на 1 липня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 203 юридичні особи;
- 99 372 фізичні особи - підприємці.

ДІЯЛЬНІСТЬ СЕКТОРІВ

Загальним сектором відділу державних реєстраторів за червень 2011 року було зареєстровано 1 324 звернення, з них:
- 27 звернень від фізичних осіб;
- 69 звернень від юридичних осіб;
- 232 постанови та рішення суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 285 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 50 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 62 реєстраційні картки отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 499 балансів (річний фінансовий звіт);
- 19 повісток до суду;
- 10 ухвал про витребування документів;
- 43 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ.
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були наданні відповіді.
Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2 789 одиниць.

Юридичний сектор відділу:
- надано 549 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 148 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 9 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.07.2011 р. налічує –
179 573 одиниці (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5850 реєстраційних справ;
- 48 реєстраційних справ прийнято для формування;
- 148 реєстраційних справ було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів. 

    
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(27.06.11 – 03.07.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
29.06.11
 
По адресу: пер. Валиховский, 10 – аварийное дерево на территории «скорой помощи»
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу: ул. Филатова, 2а – дерево упало на детскую площадку
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с детской площадки
По адресу: ул. Ак. Вильямса – над пешеходной дорожкой висит антенна, сорванная ветром с крыши жилого дома
Дежурная смена провела работы по снятию аварийной антенны, угрожающей жизни людей
30.06.11
 
По адресу: ул. Троицкая, 38 – упавшая ветвь дерева перегородила тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви с тротуара
По адресу: Ленинградское шоссе, центр «Мерседес» - упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Троицкая / ул. Ришельевская (магазин «Черноморец») – обрушение части фасада здания на уровне 4 этажа
Дежурная смена провела работы по установке ограждения на месте обрушения фрагментов штукатурки с фасада здания
По адресу: проспект Добровольского, 130 – мужчина провалился в котлован
Дежурная смена провела работы по извлечению гражданина Карлаша Л.В., 1973 г.р., из котлована глубиной 3 м
01.07.11
 
По адресу: ул.Канатная, 60 – упавшая ветвь дерева перегородила тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с тротуара
По адресу: 13 ст.Большого Фонтана (водолазная станция) –
Дерево упало на крышу строения
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул.Комарова, 8 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
02.07.11
По адресу: ул.Транспортная, 7 –
Банка с ртутью возле подъезда
Дежурная смена провела изъятие банки с ртутью ~ 450 гр
03.06.11
По адресу: ул. Дерибасовская, 18, кв.6 – снятие ветки дерева с балкона жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветки

   
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 384
из них передано:
- в УЖКХ – 112,
- Оказана информационная помощь – 243,
- КП «Горзелентрест» – 28,
- Ртуть – 1.

 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(27.06.11 – 03.07.11) 

   

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України з футболу (вища ліга, 2-ге коло)
26.06 – 03.07.11
м. Саки
Крим
2
Показові виступи з дзюдо та вільної боротьби
27.06.11
м. Одеса,
вул. Героїв Сталінграда, 76а
3
Велопохід „Одеса – Іллічівськ – Одеса”
( 80 км) 
28.06.11
м. Одеса,
Старт пр-кт Гагаріна, 23
4
Першість КПНЗ „КДЮСШ № 6” з веслування на байдарках та каное
28.06.11
Одеська обл.,
Сухий Лиман,
(р-н Переправи)
5
Змагання з вітрильного спорту 
 
28.06.11
м. Одеса,
Чорноморський яхт – клуб
6
Змагання з футболу
29.06.11
м. Одеса,
І-й Залівний провулок
7
Міжнародний турнір з боксу пам’яті С. Трестіна
29.06-03.07.11
м. Одеса,
Одеська Юридична Академія
8
Чемпіонат України зі скелелазіння
29.06 - 03.07.11
м. Одеса
скалодром альп. клубу „Одеса”,
схили пляжу „Чкаловський”
9
Відкриті змагання з велоспорту (трекова програма) на честь заслуженого тренера України А.О. Діденко
02.07.11
10:00 – 15:00,
м. Одеса,
стадіон „Спартак”
10
Відкрита міжнародна регата з вітрильного спорту на Кубок Транс бункера -2011
30.06-05.07.11
м. Одеса,
Чорноморський яхт - клуб
11
Першість КПНЗ „СДЮСШОР № 2” з волейболу
28.06.11
м. Одеса,
 вул. Пушкінська, 49

     

    

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета 

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

24, 25 октября 
депутатские комиссии
есть изменения

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее