16:27:59   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 28

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 28

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.07.11 – 08.07.11) 

   
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 9 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 324 звернення громадян.

Проведено:
05.07.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(99 звернень).

КП ЖКС:
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Світлий, 2, вул. Армійська,10-95, пров. Матросова,1, пров. Сільськогосподарський;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: пров. Леваневського,9;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Л.Шмидта,8, вул. Мечникова, 46, вул. Пироговська, 7/9;
- ремонт покрівлі: пров. Місячний,2, вул. Заславського,17, вул. Рішельєвська,7 8-12, вул. Л.Шмідта,18-23, вул. Гімназична,13, вул. Пироговська, 13/4
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Тіниста, 15/1, пров. Гвоздичний, 4, вул. Затишна, 1, вул. Ковальська,55, вул. М.Говорова, 14, вул. Утьосова, 7;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, ремонт поливників, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): розпил та вивезення дерев;
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 – 2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць КП «ЖКС «Порто-Франківський», КП «ЖКС «Фонтанський», ЖУ «Ренесанс»;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Пироговська,5, вул. М.Говорова, 18-б, кв.14;

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
04.07-08.07.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
05.07.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Привокзальна площа).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
04.07-08.07.11 – участь у 19 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
04.07-08.07.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ соціально-економічного розвитку:
04.07-08.07.11 – розгляд звернень громадян;

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
04.07.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
04.07-08.07.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
05.07.11 – конкурсу малюнків «Всі квіти на гостину до нас» (ОДНЗ №58);
07.07.11 – музичної розваги «Івана Купала» (ОДНЗ №№160,265,58);
07.07.11 – заходи присвячені 45-річниці встановленню пам’ятника Т.Г. Шевченка (місце проведення парк ім.. Т.Г.Шевченка).

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.07.11 – 08.07.11)

 
За звітний період до відділу документального забезпечення та роботи зі зверненнями громадян Київської райадміністрації надійшло 112 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 2 громадянина.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка матеріалів та прийняття участі у засіданні топонімічної комісії;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• робота по самостійній обробці кратних включень;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
06.07.11 – проведено штаб «по теплу» за участю представників ЕРР-4, ЕРР-6, КП «ТГО», КП «ДУ №18» та керівників ЖБК та ОСББ.
Підготовлено інформацію про хід виконання заходів з підготовки житлово-комунального господарства Київського району до роботи у весняно-літній період 2001 року (станом на 06.07.2011 року).
Підготовлено та надано до Департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр.
Розглянуто та надано відповіді на 39 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

 
Відділ благоустрою території:
- проведено 8 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по вул. Ак. Корольова та дільниць № 3, 4 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 4, 6 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (16 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 звернень громадян;
06.07.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
08.07.11 – участь у проведені рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачуть за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
07.07.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 40 протоколів про адміністративні правопорушення).
08.07.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 28 судових засіданнях;
2. підготовлено до суду позовну заяву та апеляційну скаргу;
3. ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження та падання заяв про відкриття виконавчого провадження;
4. перевірено та завізовано 25 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 20-ти судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
04-05.07.11 – на базах ОЗОШ № 65 та ОСШ № 86 організована та проведена додаткова сесія з зовнішнього незалежного оцінювання для випускників закладів освіти: з історії України; з фізики; з географії; з хімії.
04-05.07.11 – проведений збір та обробка статистичних звітів щодо організації відпочинку дітей у пришкільних таборах у червні 2011 року.
Впродовж тижня проведена підготовка до проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у 2011 році, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи.
Впродовж тижня проводиться робота щодо виявлення дітей – учнів закладів освіти, незареєстрованих у місті Одесі.
Впродовж тижня проведена підготовка документів на дітей пільгових категорій для організації їхнього відпочинку у позаміському таборі „Вікторія” (ІІІ зміна).
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
Впродовж тижня організоване відвідування виставки екзотичних тварин "Джунглі парк" на Морвокзалі учнями закладів освіти району пільгового контингенту.
Впродовж тижня відділом освіти отримані підручники та художня література для загальноосвітніх навчальних закладів району у загальної кількості 5452 примірників.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
У закладах освіти району проводяться ремонтні роботи щодо підготовки до нового 2011-2012 н.р.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.07.11 – 08.07.11)

 
- рейди та надання приписів щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, перевірка наявності договору ТПВ;
- проведені заходи щодо виявлених порушень незаконно встановлених об’єктів торгівлі на пл. Незалежності;
05.07.11 – відділом організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення надана до управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів інформацію про ціни на основні види товарів.
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – проведення підготовки закладів освіти району до нового навчального року (проведення ремонтних робіт).
04.07.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 30 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 1870,0грн.: ст.150 - 20 рішень на загальну суму 935,0 грн.; ст.152 – 2 рішення на загальну суму – 680,0 грн.; ст. 179 – 1 рішення на суму 85,0 грн.; ст. 180 – 1 рішення на суму 102,0 грн.; ст.212-1 - 2 рішення на суму 68,0 грн.
- протягом тижня – відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування райадміністрації :
- прийнято участь в 14 судових засіданнях;
- проводилась робота з громадянами згідно затвердженого графіку;
- проводилась робота з анкетами.
- відділом ведення Державного реєстру виборців проведена 05.07.2011 року нарада з відповідальними від органів, закладів, установ та організацій Малиновського району з питань виконання вимог ст..22 Закону України «Про Державний реєстр виборців», отримано відомості періодичного поновлення. Відповідно до розпорядження ЦВК від 06.07.2011 року щодо боротьби з кратним включенням між Україною та закордоном, підготовлено 56 листів виборцям з проханням визначитись, яку саме виборчу адресу залишити виборцю, закордоном чи в Україні.
02.07.11 – проведено конкурс найкращої композиції «Яскрава квітка» на базі станції юних техніків «Аматор» (вул..Космонавтів, 60)..
02.07.11 – проведено вистави дитячого театру «Карусель» на базі будинку дитячої та юнацької творчості «Домінанта».
05.07.11 – проведено заняття ансамблю «Біла акація» для підопічних спільно з Радою ветеранів у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.
06.07.11 – проведена лекція для підопічних територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян району з питання змін у пенсійне законодавство.
07.07.11 – відділом житлово-комунального господарства та контролю за утриманням житла проведено нараду у приміщені районної адміністрації з мешканцями багатоквартирних будинків району з питань створення ТСББ.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян з 04 по 08 липня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) –23 чол. на суму 161,00грн.;
• банні послуги – 6 чол. на суму 120,00 грн.;
• прання білизни – 36 чол. на суму 718,20 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 42,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 801 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56070,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
- відремонтовано кран гарячої та холодної води в квартирі №7 по вул. Космонавтів, 27/3;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 40 м/п над квартирою №59 по вул. Ак. Філатова, 58;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 46 м/п над квартирою №14 по вул. Радостна, 11;
- поновлено електропостачання в квартирі №14 по Фонтанській дорозі, 8/7.
- ремонт системи холодного водопостачання у квартирі №5 вул.Адм.Лазарева, 30.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(04.07.11 – 08.07.11)

 
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
07.06-01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
03-13.07.11 – відбувається ХУ-й Міжнародний Фестиваль «Педагогіка XXI століття», в якому беруть участь педагогічні працівники закладів освіти міста, за адресою: база відпочинку «Каролинка-2» (Каролино-Бугаз);
01-03.07.11 – відбувся мультифестиваль «Студентська республіка 2011» за адресою: База відпочинку Одеського національного економічного університету («Економіст»).

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(04.07.11 – 08.07.11)

 
Проводилась работа по согласованию решения Одесского городского совета «Об утверждении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 г.
Проводилась работа по согласованию решения Одесского городского совета «О выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2010 год».
Подготовлена и направлена в ООГА информация относительно «Паспорта региона» г. Одессы за I полугодие 2011 г.
Подготовлена информация касательно выполнения мероприятий Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 гг., утвержденной постановлением Кабинета Министров Украины от 30.11.2004 г. № 1604 за I полугодие 2011 г.
Согласно распоряжения ООГА от 29.03.2011 г. «Об утверждении плана мероприятий по выполнению Программы социально-экономического и культурного развития Одесской области на 2011 год» подготовлена и направлена заявителю информация за І полугодие 2011 г. относительно выполнения плана мероприятий по реализации Программы в части, касающейся города Одессы.
Подготовлена информация о порядке установления тарифов на платные услуги, которые предоставляются посетителям библиотек.
Подготовлена информация о порядке снижения оплаты за коммунальные услуги для общественных организаций.
Подготовлена информация по вопросу проведения перерасчёта за услуги по содержанию дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Пантелеймоновская, 60, а также исключения из базового тарифа указанных в заявлении услуг согласно действующего законодательства.
Подготовлена информация в адрес департамента городского хозяйства о перечне необходимых документов для установления тарифа на услуги по СДПТ для ОСМД «Кооператор-1».
Подготовлены и направлены заявителю разъяснения о формировании тарифов на автобусных маршрутах общего пользования в режиме движения «маршрутное такси».
На запрос Народного депутата Украины Царькова Е.И. по заявлению гр. Костина Г.Ф. от 29.06.2011г. № 34-К-5449, подготовлена и направлена информация в Киевскую районную администрацию о величине тарифа на услуги СДПТ для дома, расположенного по адресу: ул. Вильямса, 63, а также законодательных актах, регулирующих тарифообразование в сфере жилищно-коммунальных услуг.
На письмо Антимонопольного комитета Украины от 30.06.2011г. № 03-03/737 подготовлена и направлена заявителю информация о действующих тарифах на жилищно-коммунальные услуги в г. Одессе.
Подготовлена информация заявительнице, проживающей по адресу: ул. Колонтаевская, 37 о порядке проведения начислений на оплату за жилищно-коммунальные услуги.
В ответ на устный запрос председателя постоянной комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле подготовлена и направлена заявителю информация касательно КП «Питание», КП «Ремстрой» и КП «ПКиО Дюковский сад».
В ответ на устный запрос депутата подготовлена и направлена информация касательно КП «Гидропарк «Лузановка».
В ответ на устный запрос депутатской комиссии направлен запрос в адрес директора департамента коммунальной собственности касательно необходимости предоставления информации о КП «ПКиО Дюковский сад».
На имя первого заместителя Одесского городского головы направлены предложения касательно возможности привлечения инвесторов для проведения капитального ремонта зданий дошкольных учреждений № 39, № 238, № 195 в г. Одессе;
- на имя заместителя Одесского городского головы направлен отчет о проведенной работе.
Подготовлены и направлены предложения относительно разработки экономического обоснования организации мест публичного просмотра матчей во время Евро-2012.
Подготовлена и направлена информация относительно сотрудничества Одесского городского совета с рейтинговыми агентствами.
Осуществлен сбор, анализ и обобщение информации касательно реализации в г. Одессе национальных проектов: «Чистый город», «Качественная вода», «Новая жизнь», «Доступное жилье», «Открытый мир»;
Подготовлен проект распоряжения городского головы о создании рабочей группы по реализации национальных проектов в Одессе.
Изучен вопрос и подготовлены предложения относительно сотрудничества с ООО «Европейский Реестр инновационно-инвестиционных технологий».
09-10 июля 2011 г. – состоялась Международная выставка кошек.
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 гг. подготовлена и направлена в Главное управление экономики ООГА ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за июнь 2011 года.

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 526
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 246
Количество предоставленных консультаций – 680
- количество переданных местным
разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 2;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 230.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(04.07.11 – 10.07.11) 

   
Дата
Что произошло
Принятые меры
04.07.11
 
По адресу: ул. Б. Арнаутская, 6 / ул. Канатная – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела работы по распиловке и уборке упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Софиевская, 29 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела работы по распиловке и уборке упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
05.07.11
 
По адресу: бул. Лидерсовский / пер.Обсерваторный – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела работы по распиловке и уборке упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
06.07.11
 
По адресу: пер. Маячный, 3 – дерево упало на детскую площадку
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева, упавшего на территории дома ребенка №1
По адресу: Фонтанская дорога, 32/б – обрезка кроны аварийного дерева
Дежурная смена провела обрезку кроны аварийного дерева
07.07.11
По адресу: Фонтанская дорога, 32б – дерево наклонилось на жилой дом
Дежурная смена совместно с «Зелентрестом» провела распиловку и уборку дерева
По адресу: ул. Кузнечная. 25 – дерево упало на автомобиль
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с автомобиля
08.07.11
Начальник КУ «Служба-077» - Думская площадь, 1 – проверка большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул.Черняховского, 22 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела работы по распиловке и уборке упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
09.07.11
По адресу: ул.Екатерининская, 14 – снятие кольца с отекшего пальца
Дежурная смена оказала помощь Галеевой С.О., 29 лет, (беременная) в снятии кольца с отекшего пальца
10.07.11
По адресу: ул.Героев Сталинграда, 66, кв.3 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 78 лет, в открытии входной двери

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 445
из них передано:
- в УЖКХ – 35,
- Оказана информационная помощь – 401,
- КП «Горзелентрест» – 9.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(04.07.11 – 10.07.11)
  

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Першість м. Одеси
з футболу
04.07.11
18.30,
м. Одеса,
пр. Шампанський
Стадіон Одеського Державного університету
2
Чемпіонат України
з таїландського боксу
06-10.07.11
11.00,
вул. Фонтанська дор., 111
Одеська Національна Юридична Академія
3
Міжнародні спортивні ігри дітей міст – героїв Росії, Білорусі і України, присвячені 70-й річниці героїчної оборони міста - героя Києва від фашистських загарбників
05-10.07
м. Київ
 
4
Чемпіонат Європи
з тхеквондо
04-12.07.11
м. Тбілісі,
Грузія
5
Першість м. Одеси
з футболу 
07.07.11
18.30,
м. Одеса,
І –й Залівний провулок,
стадіон «Автозбірного заводу»

 
  

  

 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

17 октября 14:00
встреча по общественному бюджету-2018

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее