15:08:31   |   13 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 30

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 30

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.07.11 – 22.07.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 15мешканців району В райадміністрацію надійшло – 232 звернення громадян.

Проведено:
19.07.11
– засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району.
19.07.11 – засідання громадської комісії з житлових питань.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за проведенням перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житловому будинках.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(125 звернень громадян).

Виконані наступні роботи КП ЖКС:
- підготовка систем ЦО та ГВ, бойлерів до опалювального сезону 2011 – 2012 рр. (згідно графіку): територія дільниць КП «ЖКС «Порто-Франківський», КП «ЖКС «Фонтанський», ЖУ «Ренесанс»;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Асташкіна,1, вул. Успенська, 76;
- ремонт покрівлі: вул. Преображенська, 83, вул. Старопортофранківська, 143, пр-т Гагарина, 15, кв.57,58,80, вул. Армейська, 21, вул. Черняховського, 13, кв.20, вул. Транспортна, 70д, вул. Ясна, 4;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: Французький б-р, 29, 14-а, вул. Тенісна, 15/1, вул. Семінарська,1/5;
- ремонт парадних (заміна електролампочок, фарбування стін, дверей тощо): вул. Отрадна, 9, вул. Армійська, 12/1;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, ремонт поливників, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): розпил та вивезення дерев;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Піонерська, 11, вул. Ковальська, 55, вул. Теніста, 9, вул. Армійська, 6;
- ремонт електрощитової та електропроводки: Французький б-р, 12/4, 11-б, Фонтанська дор. 39, вул. М. Говорова, 18-б.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
18-22.07.11
– розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
20,21.07.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Привокзальна площа).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
18-22.07.11 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
18-22.07.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ соціально-економічного розвитку:
18-22.07.11 – розгляд звернень громадян;

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
18.07.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
18-22.07.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.07.11 – 22.07.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 147 звернень. На особистому прийомі було прийнято 22 громадянина.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка та проведення громадських слухань проекту статуту м. Одеси;
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• аналіз розбіжностей при співставленні виборців.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 27 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
19.07.11 – проведено штаб «по теплу» за участю представників ЕРР-4, ЕРР-6, КП «ТГО», та керівників ЖБК та ОСББ та відомчих житлових будинків.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства.
20.07.11 – прийнято участь у семінарі-нараді у КП «Теплопостачання міста Одеси» з питань диспетчеризації та автоматизації житлово-комунального господарства. Співробітниками відділу прийнято участь у нараді в департаменті міського господарства з питань підготовки систем опалення, гарячого водопостачання і бойлерів житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до опалювального сезону 2011-2012 рр. та збору платежів за відпущене тепло.
Розглянуто та надано відповіді на 38 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по вул.. Івана Франко, та дільниць № 5,6 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниць № 5,7 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 4 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (14 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 звернень громадян та 9 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
18.07.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
20.07.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
20.07.11 – участь у проведенні рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування;
20.07.11 – засідання комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
21.07.11 – проведено рейд з ліквідації стихійної торгівлі за адресою: просп. Ак. Глушка14;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- демонтовано 2 незаконно встановлені металеві конструкції;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія за минулий тиждень було проведено:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
20.07.11 – проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 27 протоколів про адміністративні порушення;
22.07.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. Прийняття участь у 15 судових засіданнях;
2. Підготовлено до суду позовну заяву та апеляційну скаргу;
3. Розглянуто та надано відповіді на три звернення громадян;
4. Прийнято участь у засіданні комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
5. Підготовлено відповідь на запит прокуратури Київського району м. Одеси ;
6. Перевірено та завізовано 30 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 5 судових засіданнях;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 5 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 7 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.

Відділ освіти:
- проведена підготовка до проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у 2011 році, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи.
- проводилась робота щодо виявлення дітей –учнів закладів освіти, незареєстрованих у місті Одесі.
- контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
- організоване відвідування виставки екзотичних тварин "Джунглі парк" на Морвокзалі учнями закладів освіти району пільгового контингенту.
- отримані підручники та художня література для загальноосвітніх навчальних закладів району.
18 та 20.07.11 – постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
– у закладах освіти району проводяться ремонтні роботи щодо підготовки до нового 2011-2012 н.р.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.07.11 – 22.07.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування райадміністрації :
- прийнято – 1 розпорядження про призначення опіки (піклування) над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування;
- 4 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав;
- 2 висновки органу опіки та піклування про розгляд спору між батьками;
- 1 розпорядження про надання статусу дітям, позбавлених батьківського піклування; 1 розпорядження про надання дозволу на реєстрацію дитини в органах РАЦСУ.
- протягом тижня – проведення підготовки закладів освіти району до нового навчального року (проведення ремонтних робіт).
- протягом тижня – проведення оздоровлення 42 дітей пільгової категорії у міському таборі «Вікторія» (вул.Дача Ковалевського, 93).
18.06.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 22 рішення по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 2802,0грн.: ст. 150 – 5 рішень на загальну суму 255,0 грн.; ст. 154 – 1 рішення на суму – 51,0грн.; ст. 159 – 1 рішення на суму 510,0 грн.; ст. 182 – 8 рішень на суму 1615,0 грн.; ст. 183 – 4 рішення на суму 286,0грн.; ст. 212-1 – 3 рішення на суму 85,0 грн.
18.07.11 – проведення ознайомлення робітників територіального центру з Законом України «Про засади запобіганню та протидії корупції» для працівників та підопічних територіального центру.
19.07.11 – проведення спільно з Радою ветеранів, заняття ансамблю «Біла акація» для підопічних територіального центру.
19.07.11 – педагогами центру дитячої та юнацької творчості «Домінанта» проведення розважально-танцювальну програму для 300 дітей, які відпочивають в таборі «Вікторія» (вул. Дача Ковалевського, 93).
22.07.11 – проведення конкурсу на кращу іграшку на базі Одеської станції юних техніків «Аматор» (вул.Космонавтів, 60-А).

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) –9 чол. на суму 63,00грн.;
• банні послуги – 8 чол. на суму 160,00 грн.;
• прання білизни –19 чол. на суму 379,05 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 2 чол. на суму 74,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 801 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56070,00 грн.


Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
Замінено унітаз в квартирі по вул.Ген.Петрова, 76;
Відремонтовано зливного бочка в квартирі по вул.Космонавтів, 25/1;
Відремонтовано кран холодного та гарячого водопостачання в квартирі по вул.Космонавтів, 56;
Відремонтовано м’яка покрівля 30 м.кв. над квартирами по вул. І.Рабіна, 27;
Відремонтовано систему каналізації в квартирі №46 по вул. Мельницька, 2.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій. 

    
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(18.07.11 – 22.07.11)

 
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
07.06-01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
20 липня 2011року відбувся Молодіжний ярмарок «З ярмарку вакансій – на роботу» за адресою: Думська площа. 

    
 
ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(18.07.11 – 22.07.11)

 
• Уровень сбора квартплаты составил – 100,1%,
• сбор платы за обслуживание лифтов – 96,8%,
• сбор платы за водопотребление – 93%,
• сбор платы за вывоз мусора – 98%.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 24 шт. (ул.Бугаевская/ ул.Дальницкая – 1 шт., ул.Черноморского Казачества, 52/1 – 1 шт., Французский бульвар, 85/87, 13-а,61 – 6 шт., парк Космонавтов – 2 шт., ул.Болгарская, 15 – 1 шт., ул.Довженко, 10 – 1 шт., Александровский пр-т, 27 – 2 шт., ул. Ак.Филатова, 40 – 1 шт., ул.Ак.Королёва, 34-а – 1 шт., ул.Ак.Заболотного, 26 – 1шт., ост.Пересыпский мост – 2 шт., ул.Балковская / ул.Маловского – 2 шт., пер.Ониловой, 7 – 1 шт., ул.Ат.Головатого, 13 – 1 шт., ул.Б.Арнаутская, 2 – 1 шт.);

- обрезка деревьев – 89 шт. (парк Космонавтов – 36 шт., Фонтанская дорога, 1 – 3 шт., ул.Нежинская, 64 – 2 шт., ул.Качалова (напротив №7) – 1 шт., Французский бульвар, 85,59,63,69,51,53 – 24 шт., Сабанеев мост, 4 – 1 шт., ул.Щорса, 99/4 – 1 шт., ул.Маразлиевская, 3 – 2 шт., ул.Пастера, 8 – 2 шт., ул.Прохоровская, 2-4 – 10 шт., ул.Б.Арнаутская, 2 – 7 шт.);

- корчевка пней – 21 шт. (ул.Пастера, 26,25,50,46,42 – 6 шт., ул.Старопортофранковская, 57,41,21,19 / ул.Коблевская, / ул.Ольгиевская – 7 шт., ул.Сеченова, 10 / ул.Новосельского – 1 шт., Александровский пр-т, 27 – 1 шт., Французский бульвар, 13-а,85 – 2 шт., Военный спуск – 1 шт., ул.Ак.Заболотного, 26 – 1 шт., ост.Пересыпский мост – 1 шт., парк Космонавтов – 1 шт.).


КП «Одесгорсвет»:
- ликвидированы повреждения:
(Суворовский район: Днепропетровская дорога, ул.Затонского, Николаевская дорога, ул.Махачкалинская, ул.Ж.Кюри, ул.Марсельская, ул.Героев Сталинграда, ул.Черноморского Казачества, ул.Победы, ул.Вишнёвая;
Приморский район: ул.Мечникова, ул.Конная, ул.Княжеская, ул.Еврейская, Матросский спуск, ул.Бунина, ул.Дидрихсона, пер.Ониловой, Военный спуск, ул.Тенистая, ул.Б.Арнаутская, пр-т Гагарина, ул.Посмитного, ул.Пироговская, ул.Л.Шмидта;
Малиновский район: ул.Щорса, ул.Спартаковская, ул.Кордонная, ул.Цветочная, ул.Ак.Филатова, ул.Терешковой, ул.25-й Чапаевской дивизии, ул.Болгарская, ул.Бугаёвская, ул.Житомирская;
Киевский район: ул.Ак.Глушко, ул.Ак.Королёва, пр-т М.Жукова, ул.Левитана, ул.Ильфа и Петрова, ул.Красных Зорь, ул.Правды, ул.Ореховая, Трасса Здоровья).


КП «Городские дороги»:
- восстановление дорожного покрытия после раскопки (ул.Трудовая, 7, ул.Гераневая, 7, Адмиральский пр-т, 37, пер.Нечипуренко, просп.Шевченко, 31-а, ул.Сегедская, 1/2, ул.Канатная, 132, ул.Базарная / ул.Утёсова, ул.Прохоровская, 37,23, ул.Степовая, 24, ул.Михайловская, 23, ул.Затонского, 22, ул.Бочарова, 45, ул.Махачкалинская, 4, ул.Ак.Глушко, 14, ул.Левитана, 62,101, ул.Ильфа и Петрова, 23, ул.Транспортная, 8, ул.Одесская, 2/2, ул.Головковского, 62,21-23,39, Воронцовский пер., ул.Екатерининская, 8 / ул.Греческая, ул.Посмитного, 22, ул.Базарная, 116, ул.Пишоновская / ул.Мусина, ул.Черноморского Казачества, 13,105/107, ул.Штилевая / ул.Наклонная, ул.Балковская, 2,36/1, ул.Краснослободская, 59, ул.Варненская, 27, пер.Экономический, 1/3, ул.Малиновского, 27-а, ул.Терешковой, 24,28, ул.Садиковская, 27, ул.Прохоровская / ул.Запорожская, ул.Старосенная, 15, ул.Среднефонтанская, 47, ул.М.Арнаутская, 88, Адмиральский пр-т / ул.Краснова, ул.Ген.Петрова, 70, ул.Бреуса, 26/2, ул.Малиновского, 67-69, ул.Зелёная, 34, пер.Высокий, 20, ул.Ланжероновская / ул.Гаванная, Старобазарный сквер, ул.Тенистая, 28, пер.Светлый, 2, пер.Слепнёва, ул.Пионерская, 5-б, Книжный пер., 9, ул.Бочарова, 2, ул.Ростовская, 6, ул.Затонского, 6, Николаевская дорога, 233);

- очистка дождеприёмников, промывка рукавов (ул.Столбовая);
- промывка труб (ул.Лиманная);
- установка люков в отметку (ул.Б.Арнаутская, 82-а,103, пер.Высокий/ ул.Водопроводная, ул.Бунина, 20, ул.Ак.Филатова, 11, ул.Ильфа и Петрова, 49);
- очистка решёток дождеприёмника (Газовый пер., ул.Ат.Чепиги);
- установка решёток дождеприёмника (ул.Пантелеймоновская, 92,94);
- очистка лотка (ул.Церковная);
- ремонт асфальто-бетоннного покрытия (ул.Бреуса);
- промывка труб (ул.Лиманная).

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(18.07.11 – 22.07.11)

 
Подготовлена информации о ходе выполнения Плана первоочередных мероприятий социально-экономического развития города Одессы и Одесской области, утвержденных распоряжением Кабинета Министров Украины от 07.10.2009 г. № 1262 за І полугодие 2011 года, которая направлена в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации.
Подготовлена информация о ходе выполнения долгосрочных программ за І полугодие 2011 года:
• Концепции социально-экономического развития города Одессы до 2012 года;
• Основных направлений социально-экономического развития города Одессы на 2005-2015 годы.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы от 14.07.2011 № 03-34/2153, касательно участия представителей органов местного самоуправления в тренинге Фонда Восточная Европа по реализации проектов публично – частного партнерства, согласован список кандидатур от Одесского городского совета для участия в данном мероприятии.
Подготовлено и направлено письмо на имя и.о. директора департамента информации и связей с общественностью с просьбой разработать и установить на сайте города баннер разрешительного центра, а также разработать официальную страницу разрешительного центра.
Подготовлен и направлен отчет на имя первого заместителя городского головы о результатах сотрудничества с проектом международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность»(ЛИНК).
17-31 июля 2011 г. – состоялась универсальная выставка-ярмарка «Мода и стиль», на которой были представлены текстиль и одежда.
На обращение гр., проживающей по адресу: ул. Бреуса, 18, поступившее на телефон доверия городского головы, подготовлена и направлена информация заявителю о размере тарифа на содержание дома и придомовой территории, расположенного по адресу: ул. Бреуса, 18, установленного решением исполнительного комитета Одесского городского совета № 578 от 30.09.2004г. для ДКВП ОАО «Краян».
На обращение граждан, проживающих по адресу: ул. Испанская, 1/3, поступившие на телефон доверия городского головы, подготовлена и направлена информация заявителю о размере тарифа на содержание дома и придомовой территории, расположенного по указанному адресу, установленного решением исполнительного комитета Одесского городского совета № 578 от 30.09.2004 г. для ДКВП ОАО «Краян».
Касательно заявления гражданки, проживающей по адресу: ул. Старопоротофранковская, 117, подготовлена информация по вопросу установления тарифа на содержание дома и придомовой территории, расположенного по данному адресу, установленного решением исполнительного комитета Одесского городского совета для КП «ЖКС «Фонтанский».
Подготовлен проект распоряжения городского головы «О создании рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, кроме земельных участков» и направлен на согласование первому заместителю городского головы.
Подготовлены и направлены на имя руководителей фракций Одесского городского совета информационные письма относительно их согласия на участие в рабочей группе по установлению минимальной арендной платы недвижимости, кроме земельных участков.
Проводилась работа по сбору и анализу информации касательно деятельности промышленных предприятий города Одессы, их возможностей, а также прайс-листов на производимую продукцию с целью сближения одесских производителей и существующих потребностей местного рынка, в частности, коммунальных предприятий города Одессы.
Осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации для включения в раздел «Экспортные возможности предприятий города».
18.07.11 – состоялось заседание рабочей группы «Пищевая промышленность» Экономического совета при Одесском городском голове. Цель заседания – внесение
предложений в План работы Экономического совета на 2011 г. и делегирование кандидатуры в Президиум Экономического совета.
20.07.11 – состоялось заседание Президиума Экономического совета при Одесском городском голове. Цель заседания – обсуждение проекта Стратегии развития города, а также внесение предложений в план работы Экономического совета на 2011 год.
Подготовлен и направлен в Главное управление агропромышленного развития ООГА мониторинг касательно объемов закупок и уровня средневзвешенных оптово-закупочных цен.

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 352
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 287
Количество предоставленных консультаций – 457

- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 2;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 300. 

   

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(18.07.11 – 24.07.11) 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
18.07.11
 
По адресу: пр-кт Адмиральский, 32, школа
№ 4 – на территории школы упало два дерева
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев
19.07.11
 
По адресу: ул. Артиллерийская, 2/3 – резкий неприятный запах в подъезде
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
По адресу: пер. Палубный, 4, кв. 3 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь инвалиду I гр., Фищенко С.В., в открытии двери
20.07.11
 
По адресу: пер. Лунный, 6 – электрический провод на газовой трубе
Дежурная смена совместно с работниками «Одессагаз» и электриками ЖКС провела работу по предотвращению возможности взрыва газа в подъезде дома
21.07.11
По адресу: ул. Лазарева, 16 – упавшее дерево перегородило трамвайные пути
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с трамвайных путей
По адресу: ул. Канатная, угол ул. Семинарская – провал грунта
Дежурная смена провела обследование места провала грунта и установила ограждение
По адресу: ул. Пантелеймоновская, угол ул. Канатная – упавшая часть дерева перегородила трамвайные пути
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с трамвайных путей
22.07.11
По адресу: пр-кт Адмиральский, 32, школа № 4 – на территории школы упало два дерева
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев
23.07.11
По адресу: ул. Пантелеймоновская, 92, кв. 6 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, инвалиду труда, Кравченко В.С. 74 года, в открытии входной двери квартиры
По адресу: пер. Чайковского, 1 – обеспечение безопасности мероприятия, посвященного Одесскому международному кинофестивалю
Дежурная смена обеспечила безопасность мероприятия
По адресу: ул. Терешковой, 2, кв. 12 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
24.07.11
По адресу: ул. Греческая, 30 – обрушение фрагментов штукатурки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение аварийного участка
По адресу: ул. Педагогическая,   м мтсоа иорно вб 46, кв. 53 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 381
из них передано:
- в УЖКХ – 20,
- Оказана информационная помощь – 358,
- КП «Горзелентрест» – 2,
- Ртуть – 1.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(18.07.11 – 24.07.11) 
   

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України (спринт) зі спортивного орієнтування
15-17.07.11
м. Одеса,
15.07 – меморіал 411 батареї (16.00);
16.07 – територія пляжу „Дельфін" (9.00- 12.00); 16.30- 17.00;
18.07 – парк Перемоги
2
V спортивні ігри молоді України зі спортивного орієнтування
18-22.07.11
Житомирська обл.
3
Чемпіонат м. Одеси з футболу
19.07.11
м. Одеса,
вул. Архітекторська, навчально-тренувальна база «Чорноморець»
21.07.11
м. Одеса,
пров. Високий , 17
Стадіон «Краян»

  

  





Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 13 декабря
депутатские комиссии

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее