01:17:12   |   18 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.07.11 – 29.07.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 11 мешканців району В райадміністрацію надійшло – 198 звернень громадян.

Проведено:
26.07.11
– засідання Координаційної Ради із забезпечення здійснення оперативного аналізу надходжень до бюджетів усіх рівнів по Приморському району;
28.07.11 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за проведенням перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житловому будинках.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012 р.р.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(93 звернення громадян).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
25-29.07.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
27.07.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Пантелеймонівська, 5,7 ст. В.Фонтану);
25-29.07.11 – участь у проведенні спільних рейдів по суб’єктам підприємницької діяльності щодо законності розміщення баштанових колодязів;
25-29.07.11 – перевірка об’єктів торгівлі щодо необхідного дотримання належного санітарного стану прилеглих територій.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
25-29.07.11 – участь у 2 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
25-29.07.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ соціально-економічного розвитку:
25-29.07.11
– розгляд звернень громадян;
27.07.11 – участь у заходах щодо забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах – боржниках.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
25.07.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
25-29.07.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.07.11 – 29.07.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 148 звернень. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка та участь у проведенні загальноміських громадських слухань проекту статуту м. Одеси;
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
- аналіз розбіжностей при співставленні виборців.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
27.07.11 – проведено штаб «по теплу» за участю представників ЕРР-4, ЕРР-3, КП «ТГО», та керівників ЖБК та ОСББ та відомчих житлових будинків.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр. (25.07.2011р. та 29.07.2011р.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства. Інформацію щодо виконання заходів відповідно до названого рішення щоденно узагальнюється, аналізується та надається до Департаменту міського господарства та заступнику міського голови Рублі М.В. , а щопонеділка надається на обидві адреси нарочно.
29.07.11 – прийнято участь у нараді в департаменті міського господарства з питань підготовки систем опалення, гарячого водопостачання і бойлерів житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до опалювального сезону 2011-2012 рр. та збору платежів за відпущене тепло.
29.07.11 – підготовлено та надано до комісії з проведення атестації працівників керівного складу КП ЖКС відповідно до розпорядження Одеського міського голови від 20.06.2011р. № 751-01 р та розпорядження Київської районної адміністрації одеської міської ради від 30.06.2011р. № 458 відгуки-характеристики та атестаційні листи керівного складу КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 36 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по Люстдорфської дорозі, та дільниць № 1, 2 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 2 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 4 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції, роботи припинені.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (18 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 звернень громадян та 2 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
25.07.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
27.07.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
27.07.11 – участь у проведенні рейду мобільної групи з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
29.07.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 10 судових засіданнях;
2. підготовлено до суду позовну заяву;
3. до Вищого адміністративного суду України підготовлена одна касаційна скарга;
4. розглянуто та надано відповіді на два звернення громадян;
5. прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
6. підготовлено відповідь на запит прокуратури Київського району м. Одеси;
7. підготовлені та подані заяви про відкриття виконавчого провадження;
8. підготовлені та подані запити до київського районного суду м. Одеси;
9. перевірено та завізовано 30 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 4 судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
28.07.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 19 питань:
- 4 – позбавлення батьківських прав;
- 3 – дарування житла за участю дітей;
- 4 – дозвіла на продаж житла за участю дітей;
- 1 – призначення опіки та піклування над дитиною;
- 4 – призначення опіки та піклування над недієздатною особою;
- 1 – про визначення участі у вихованні та часу піклування з дитиною;
- 2 – звіти опікунів;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ освіти:
1. Впродовж тижня проведена підготовка до проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у 2011 році, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи.
2. Впродовж тижня проводиться робота щодо виявлення дітей – учнів закладів освіти, незареєстрованих у місті Одесі.
3. Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
4. Впродовж тижня організоване відвідування виставки екзотичних тварин "Джунглі парк" на Морвокзалі учнями закладів освіти району пільгового контингенту.
5. Впродовж тижня відділом освіти отримані підручники та художня література для загальноосвітніх навчальних закладів району.
6. По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
7. У закладах освіти району проводяться ремонтні роботи щодо підготовки до нового 2011-2012 н.р.
8. 28.07.11 – організована участь представників відділу освіти у черговому засіданні опікунської ради.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.07.11 – 29.07.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування райадміністрації :
• прийнято – 3 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав.
• надано – 2 дозволу на відчуження житла, право власності на яке (право користування яким) мають діти.
- протягом тижня – проведення підготовки закладів освіти району до нового навчального року (проведення ремонтних робіт).
- протягом тижня – проведення оздоровлення 42 дітей пільгової категорії у міському таборі «Вікторія» (вул.Дача Ковалевського, 93).
- протягом тижня – проведення виплати адресної матеріальної допомоги мешканцям району та інвалідам 1-111групи, які приймали участь у бойових діях в республіці Афганістан на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул..Б.Хмельницького, 62).
25.07.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 18 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 2074,0грн.: ст.150 – 7 рішень на загальну суму 357,0 грн.; ст.152 – 1 рішення на суму – 850,0грн.; ст.182 – 1 рішення на суму 510,0 грн.; ст.186 – 1 рішення на суму 51,0грн.; ст.212-1 – 8 рішень на суму 306,0 грн.
26.07.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул. Б.Хмельницького, 62).
30.07.11 – проведення педагогами центру дитячої та юнацької творчості «Домінанта» розважально-танцювальної програми для дітей, які відпочивають в міському таборі «Вікторія» (м.Одеса, вул. Дача Ковалевського, 93).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 7 чол. на суму 49,00грн.;
• банні послуги – 5 чол. на суму 100,00 грн.;
• прання білизни –15 чол. на суму 2074,80 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 6 чол. на суму 60,0 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 5 чол. на суму 220,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 801 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56070,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
- замінено кран в квартирі №1 по вул. ЦАП, 1;
- прочищено каналізацію в квартирі №41 по вул. ЦАП,15;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 10 кв.м над квартирою №39 по вул. Ак.Філатова, 35;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 32,5 кв.м над квартирою №74 по вул. Ак.Філатова, 49;
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(25.07.11 – 29.07.11)

 
Протягом звітного тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
07.06-01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси.

 

ДЕПАРТАМЕНТ ГОРОДСКОГО ХОЗЯЙСТВА
(25.07.11 – 29.07.11)

 
• Уровень сбора квартплаты составил – 101,8%,
• сбор платы за обслуживание лифтов – 98,7%,
• сбор платы за водопотребление – 94,7%,
• сбор платы за вывоз мусора – 99,4%.

КП «Горзелентрест»:
- валка деревьев – 24 шт. (парк Шевченко – 6 шт., Овидиопольская дорога – 4 шт., Французский бульвар, 49,33 – 3 шт., Дача Ковалевского, 95 – 1 шт., ул.Гоголя, 10 – 1 шт., парк Космонавтов – 1 шт., ул.Пионерская (санаторий Одесса) – 2 шт., ул.Преображенская / пер.Маяковского – 1 шт., ул.Степная, 6 – 1 шт., ул.М.Говорова, 11-а – 1шт., Николаевская дорога (з-д Продмаш) – 2 шт., ул.Преображенская, 40 – 1 шт.);

- обрезка деревьев – 80 шт. (парк Космонавтов – 40 шт., Французский бульвар, 31-а,33,35,37,41,49,51 – 18 шт., парк Ленинского Комсомола – 3 шт., Александровски пр-т / ул.Троицкая – 2 шт., ул.Пастера, 5 – 1 шт., парк Преображенский – 1 шт., пл.Деревянко, 1 – 1 шт., 411-я Батарея – 11 шт., Херсонский сквер – 2 шт., ул.Дюковская, 12 – 1 шт.);

- корчевка пней – 20 шт. (ул.Старопортофранковская, 91 – 1 шт., ул.Комитетская, 2 – 1 шт., ул.Картамышевская, 9-а,9-б – 2 шт., Французский бульвар, 33,49,61 – 4 шт., Дача Ковалевского, 95 – 1 шт., ул.Коблевская, 37 – 1 шт., пер.Маланова, 12 – 1 шт., ул.Нежинская, 56 – 1 шт., ул.Прохоровская, 39,48 – 2 шт., Михайловский сквер – 2 шт., сквер Мечникова – 1 шт., ул.Манежная / ул.Ольгиевская – 2 шт., ул.Мечникова / ул.Раскидайловская – 1 шт.).

КП «Одесгорсвет» ликвидированы повреждения:
(Суворовский район: ул.Затонского, Николаевская дорога, ул.Ж.Кюри, ул.Марсельская, Днепропетровская дорога, ул.40 лет обороны, ул.Раздольная, ул.Неждановой, 1-й и 2-й Студенческий пер., ул.Войкова, ул.Бадаева, ул.Тихая;
Приморский район: ул.Гоголя, ул.Торговая, ул.Раскидайловская, ул.Пионерская, Куликово Поле, ул.Каманина, пр-т Шевченко, ул.Немировича-Данченко, ул.Старопортофранковская, ул.Мечникова;
Малиновский район: ул.Малиновского, ул.Ак.Филатова, ул.Космонавтов, ул.Ген.Петрова, дорога на Аэропорт, площадь Независимости, ул.Лазарева, ул.Промышленная, XVI квартал ЮЗМ;
Киевский район: 17-я линия, 18-я линия, ул.Красные Зори, ул.Ак.Королёва, ул.Ильфа и Петрова, ул.Правды, ул.Д.Донского, Люстдорфская дорога, ул.Долгая).

КП «Городские дороги»:
- восстановление дорожного покрытия после раскопки (ул.Чубаевская, 3,32-а, Фонтанская дорога – ул.Репина – Кордонный переулок, ул.Космонавтов, 34,36, ул.Космонавтов – ул.Ген.Петрова, ул.И.Рабина, 10-12,31,53, ул.Лазарева, 28,65, ул.Прохоровская – ул.Запорожская, Высокий переулок, 20, ул.Ген.Цветаева, 44, ул.Екатерининская – переулок Чайковского, Успенский пер., 23, ул.Дерибасовская, 16, ул.Л.Шмидта, 23, ул.М.Арнаутская, 2/4, ул.Сегедская, 15, ул.Педагогическая, ул.Тенистая, 3, 3-й Водопроводный пер., ул.Головковская, 21,23,39, ул.Садиковская, 27, ул.Краснослободская – ул.Винниченко, ул.Хуторская, 26, ул.С.Ядова, 4-а, ул.Одесская, 2, ул.Салтыкова-Щедрина, 5, ул.Заболотного, 20/32, ул.Ген.Бочарова, 2, пр-т Добровольского, 127, ул.Ат.Чепиги, 13, Адмиральский пр-т – ул.Краснова, пл.Толбухина, 2, Фонтанская дорога – ул.Репина, ул.Ильфа и Петрова, 23,12, ул.Малиновского, 27-а, ул.Спиридоновская – ул.Бугаевская, пер.Нечипуренко, Екатерининская площадь, Старобазарный сквер, пер.Воронцовский, 2, ул.Бунина, 20, ул.Гаванная, 10, ул.Успенская, 1-2, ул.Белинского, 11/13, ул.Канатная – ул.Семинарская, пер.Слепнёва, 4, ул.М.Говорова – ул.Пионерская, ул.Пионерская (гостиница Юность), Книжный пер., 9, пер.Педагогический – ул.Педагогическая, ул.Сеченова – ул.Мечникова, ул.Сеченова – ул.Пастера, ул.Пишоновская – ул.Мусина, ул.Мечникова – ул.Ясиновского, ул.Заболотного, 1, ул.Бочарова, 45, ул.Махачкалинская, 4, Николаевская дорога, 233, ул.Ак.Королёва, 47/1,86-88,104, ул.Ген.Петрова, 16, ул.Средняя, 66, ул.Степовая, 62, ул.Лазарева, 28, ул.Среднефонтанская, 40, ул.Варламова, 10, пр-т М.Жукова, 10-д, ул.Краснова / ул.Армейская, Фонтанская дорога, 2, ул.Тенистая, 28, пер.Светлый, 2, ул.Ядова, 4, ул.Хуторская, 26, ул.Отрадная / ул.Ясиновского, ул.Крымская, 58, ул.Ат.Головатого, 73/1, ул.Ак.Заболотного, 26/32);

- очистка дождеприёмников, промывка рукавов (ул.Новосельского, ул.Канатная, Приморский бульвар, ул.Столбовая, ул.Стуса, ул.Среднефонтанская, 2-я Застава (развязка), пр-т Гагарина, Овидиопольский путепровод, ул.Пушкинская, ул.Бунина (мост));

- установка люков в отметку (ул. Ак.Филатова);
- очистка решёток дождеприёмника (ул. Ат.Чепиги);
- установка решёток дождеприёмника (ул. Шклярука);
- очистка лотка (Газовый переулок, ул. Приморская);
- ремонт плитки (Приморский бульвар);

Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(25.07.11 – 29.07.11)

 
В соответствии с пунктом 10 распоряжения городского головы от 07.11.2008 г. № 1329-01р «О Порядке разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности их выполнения и включения в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы» подготовлен мониторинг выполнения городских целевых программ за І полугодие 2011 года.
Подготовлена экспертная оценка проекта городской комплексной Программы модернизации лифтов, замены диспетчерской связи и технической экспертизы лифтов в г. Одессе на 2012-2015 г.г, разработанной департаментом городского хозяйства Одесского городского совета на соответствие Порядка разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности их выполнения и включения в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. № 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ».
Подготовлен ответ на обращение гражданина относительно Одесской агломерации, а также стратегического планирования экономического развития города Одессы.
Подготовлен отчет о результатах сотрудничества с Фондом Восточная Европа в рамках программы «Публично-частные партнерства: новые возможности для экономического роста».
С целью привлечения к участию в Международной многоотраслевой выставке - форуме «ОВВК-Экспо» (г. Москва) одесских предприятий подготовлена нформация о данном мероприятии для размещения на официальном сайте города.
Проведена следующая работа:
• проведены переговоры с представителями РА «IBI-Рейтинг» и получен проект договора с данным рейтинговым агентством;
• подготовлен отчет о проделанной работе.

Подготовлена и направлена на имя директора департамента международных связей информационная справка о внешнеэкономических связях Одессы и Мексики, Одессы и Вьетнама.
Подготовлены и направлены на имя первого замесится городского головы предложения относительно постановлений Кабинета министров Украины от 20.06.2011 г. № 730 и от 18.05.2011г. № 520.
Начата работа по сбору и обобщению информации о технических характеристиках и возможностях участка на полях фильтрации с учетом размещения на нем промышленных предприятий для создания индустриального парка.
Согласно распоряжения городского головы «О создании Экономического совета при Одесском городском голове» 20 июля 2011 г. прошло заседание президиума Экономического совета, в ходе которого дано поручение КП «Горзелентрест» с целью сохранения и приумножения зеленых насаждений города, выделить участки земли требующие обновления и воссоздания запланированного ландшафта, для проведения жителями города планомерных посадок зеленых насаждений.
В связи с подготовкой стратегии развития города до 2020 г. профильным управлениям и департаментам Одесского городского совета поручено предоставить управлению экономики, промышленности и инвестиций Одесского городского совета фактические данные на 2010 г. и прогнозируемые на 2015 г. и 2020 г. указывающие на уровень комфорта жизни горожан. В соответствии с этим подготовлены запросы касающиеся показателей деятельности предприятий и предпринимателей нашего города в разрезе видов деятельности в Главную налоговую администрацию в Одесской области.
25-27 июля 2011 г. – принято участие в тренинге в городе Южном организованном агентством ЛИНК при участии Фонда Восточная Европа. Тема семинара – реализация проектов органами местного самоуправления в рамках публично-частного партнерства.
Рассмотрено заявление коллектива работников столовых школ Киевского района по вопросу задолженности по заработной плате КП «Питание» перед работниками. Заявителям подготовлен и отправлен ответ.

Подготовлен проект решения городского головы «О создании комиссии по ликвидации КП «Питание», а также подготовлен предварительный состав данной ликвидационной комиссии.
Проведена работа с коммунальными предприятиями, которые не предоставили в управление закупок ОГС отчеты о проведении закупок товаров, работ и услуг за государственные деньги.
Проводилась работа по сбору и анализу информации касательно деятельности промышленных предприятий города Одессы, их возможностей, а также прайс-листов на производимую продукцию с целью сближения одесских производителей и существующих потребностей местного рынка, в частности, коммунальных предприятий города Одессы.
Согласно распоряжения Одесского городского головы от 10.03.2011 г. № 129-01р «Об организации работы по разработке паспорта города Одессы» осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации для формирования раздела «Экспортные возможности предприятий города».
Проводилась подготовительная работа для проведения Второго заседания Экономического совета при Одесском городском голове, запланированного на вторую половину сентября 2011 г.
Подготовлен и направлен в Главное управление агропромышленного развития ООГА мониторинг касательно объемов закупок и уровня средневзвешенных оптово-закупочных цен.
Проводилась работа по сбору и обобщению информации о проведенных мероприятиях, имеющих социально-экономическое значение для территориальной громады г. Одессы.

Работа разрешительного центра:
- количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 469;
- количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 471;
- количество предоставленных консультаций – 609;
- количество переданных местным разрешительным органам телефонограмм относительно нарушений требований законодательства о разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности – 4;
- количество документов внесенных в реестр документов разрешительного характера – 342.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(15.07.11 – 31.07.11)

 
За звітний період було зареєстровано 154 вхідних документів:
- від органів державної влади – 20,
- юридичних осіб – 74,
- фізичних осіб-підприємців – 60 документів.

Направлено 42 відповідей.

Станом на 31.07.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.
 
Договорний відділ:
- прийнято заявок:
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 110;
• на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 12;

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 6;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 12;

Технічний відділ з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 100;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит 3м х 6м – 160;
• сіті – лайти – 180
• афіши – 400;
- кількість актів перевірок – 115.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 468 тис.700грн., або 41% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
З 15.07.2011 р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:

1) Щодо розповсюдження сюжетів "Ефективне управління міським господарством"
- 120 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;
- 120 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів.

2) Щодо розміщення сюжетів "Про негативні наслідки тіньової економіки"
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів
- 40 постеров формату3м х 6м для стаціонарних щитів;

3) Щодо проведення святкування "Аргентинського танго" – 200 афіш;
4) Щодо проведення міжнародного книжкового ярмарку "Зелена хвіля" – 200 афіш;
5) Комунальні послуги – 3 постера формату3м х 6м для стаціонарних щитів;
6) Міжнародний проект «BIack sea» – 10 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів

Наступного тижня продовжиться перевірка по дотриманню Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(25.07.11 – 31.07.11)
 

    

Дата
Что произошло
Принятые меры
25.07.11
 
По адресу: ул. Гастелло, 12 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с межквартального проезда
26.07.11
 
По адресу: ул. Махачкалинская, 2, кв. 40 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Гоголя, 10 –
упавшее дерево перегородило тротуар и проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Пионерская, 28/1 – упавшее дерево перегородило трамвайные пути и проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
27.07.11
 
По адресу: ул. Николаевская дорога, 68 в/1 – демонтаж аварийных конструкций
Дежурная смена оказала помощь в демонтаже аварийных конструкций
По адресу: ул. Фонтанская дорога, 106 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Балковская, 104 – угроза обрушения аварийного здания
Дежурная смена провела ограждение опасного участка вокруг нежилого дома
28.07.11
По адресу: ул. Космонавтов, 24, кв. 41 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
29.07.11
По адресу: пляж «Аркадия», кафе «Радуга» – демонтаж двух летних площадок.
Дежурная смена провела демонтаж летних площадок
30.07.11
По адресу:ул. Ришельевская, 7, кв. 38 – снятия женщины с балкона квартиры
Дежурная смена оказала помощь Приморскому РОВД в снятии женщины, Аникановой Е. Г. с балкона квартиры
По адресу: ул. Мясоедовская, угол ул. Болгарской – ветвь дерева упала на провода освещения
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветки дерева
31.07.11
По адресу: ул. Посмитного, 20, кв. 64 – резкий неприятный запах в подъезде
Дежурная смена провела забор проб воздуха. СДЯВ в воздухе не обнаружено
По адресу: ул. Еврейская, 29, кв.12 –. Женщина по состоянию здоровья не в состоянии открыть входную дверь
Дежурная смена обеспечила доступ сотрудников Приморского РОВД в квартиру к пенсионерке Рогожной Л.О.

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 426
из них передано:
- в УЖКХ – 132,
- Оказана информационная помощь – 291,
- Ртуть – 3.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(25.07.11 – 31.07.11)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
 
 
 
Чемпіонат м. Одеси
з футболу
26.07.11
м. Одеса,
І -й Заливний провулок,
стадіон «Автозбірного заводу»
28.07.11
м. Одеса,
провулок Високий, 17
Стадіон «Краян»
2
Чемпіонат України
з художньої гімнастики
25.07-30.07.2011
м. Дніпродзержинськ

     

    

    

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее