05:21:41   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.08.11 – 05.08.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 11 мешканців району В райадміністрацію надійшло – 225 звернень громадян.

Проведено:
05.08.11 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за проведенням перевірок щодо безпеки використання газу у побуті та технічного стану димоходів і вентиляційних каналів у житловому будинках.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012р.р.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(43 звернення громадян).
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. В.А. Жукова, 27, вул. Маріїнська, 6, вул. Канатна, 81, вул. Транспортна, 7а, пр-т Шевченка, 27, вул. Піонерська, 14, 26Б, вул. Сонячна, 8, Фонтанська дорога, 65;
- поточний ремонт водостічних труб: пр-т Шевченка, 17-В, 11, пров. Вознесенський, 8, 24;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул.Колонтаївська, 2, вул. Южна, 9, вул. Отрадна, 9, вул. Піроговська, 6, пр-т Шевченка, 23, б-р Французький, 12/4, вул. Армійська, 4, пров. Світлий, 2а;
- поточний ремонт системи ГВ: вул.Середньофонтанська, 16/18, пров.Світлий,2;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Жуковського, 39, 27, пров. Покровський, 15, вул. Буніна, 28, вул. Дерибасівська, 9, вул. Коблевська, 7, вул. Мечникова, 74, вул. Розкидайлівська, 5, вул. Градоначальницька, 5, 12, вул. Сєрова, 8, вул. Разумовська, 36, б-р Италійський, 1/1, вул. Пироговська, 3, вул. Середньофонтанська, 16/18, пр-т Гагаріна 10А, вул. Сегедська, 21Б, 16, вул. Черняховського, 12А, вул. Тениста, 2а, пр-т Гагаріна, 15, пров. Вознесенський, 8;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Некрасова,6,8, пл. Катерининська, 9,5, вул. Ланжеронівська, 21, пров. Мукачівський, 4а, вул. Сегедська, 19, Фонтанська дорога, 39, пр. Економічний, 3, пров. Місячний, 4;
- роботи з ремонту парадної (фарбування перил, засклення, ремонт драбини (квартири) тощо): вул. Дерибасівська, 12;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, ремонт поливників, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Канатна, 81, вул. Середньофонтанська, 29, пров. Гвоздичний, 4, вул. Сегедська, 2, пр-т Гагаріна, 32А, вул. Сегедська, ½, пров. Ботанічний, 2, пр-т Гагаріна, 27А;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Піроговська, 7/9.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
01-05.08.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
01-05.08.11 – перевірка об’єктів торгівлі щодо необхідного дотримання належного санітарного стану прилеглих територій;
01,02,04.08.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Пантелеймонівська, 70-76, вул. Дерибасівська, Театральна площа, Привокзальна площа);
02.08.11 – перевірки суб’єктів підприємницької діяльності щодо законності розміщення літніх майданчиків;
01-05.08.11 – участь у проведенні спільних рейдів по суб’єктам підприємницької діяльності щодо законності розміщення баштанових колодязів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
01-05.08.11 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
01-05.08.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ соціально-економічного розвитку:
01-05.08.11
– розгляд звернень громадян;

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
01.08.11
– прийом громадян з питань житлового законодавства;
01-05.08.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.08.11 – 05.08.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 148 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка та участь у проведенні загальноміських громадських слухань проекту статуту м. Одеси;
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка та участь у міських та районних заходах з нагоди 70-ї річниці початку Оборони Одеси 04.08.2011 організована участь школярів закладів освіти Київського району в проведенні урочистого покладання квітів до пам’ятника воїнам-захисникам м. Одеси учасникам Оборони Одеси (Люстдорфська дорога, 27). та вихованців дитячого будинку № 9, «Перлинки» в урочистому покладанні квітів до Меморіалу героїчної оборони м. Одеси.
- вітання учасників оборони Одеси;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• аналіз розбіжностей при співставленні виборців.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
03.08.11 – проведено штаб «по теплу» за участю представників ЕРР-4, ЕРР-3, КП «ТГО», та керівників ЖБК та ОСББ та відомчих житлових будинків.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр. ( 01.08.2011р. та 05.08.2011р.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства. Інформацію щодо виконання заходів відповідно до названого рішення щоденно узагальнюється, аналізується та надається до Департаменту міського господарства та заступнику міського голови Рублі М.В. , а щопонеділка надається на обидві адреси нарочно.
03.08.11 – співробітники відділу прийняли участь у нараді з питання затвердження меж районів м. Одеси для проведення другого Всеукраїнського перепису населення у 2012 році. Співробітниками відділу 05.08.2011р. прийнято участь у нараді в департаменті міського господарства з питань підготовки систем опалення, гарячого водопостачання і бойлерів житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до опалювального сезону 2011-2012 рр. та збору платежів за відпущене тепло.
Розглянуто та надано відповіді на 42 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по Люстдорфської дорозі, та дільниць № 1, 2 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 3,4 КП ЖКС «чорноморський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 4 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції, роботи припинені.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (26 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 звернень громадян та 20 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
01.08.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
03.07.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
04.08.11 – проведення засідання адміністративної комісії;
05.08.11 – року надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний облік – 2 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проведена підготовка до проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у 2011 році, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи.
Впродовж тижня проводиться робота щодо виявлення дітей-учнів закладів освіти, незареєстрованих у місті Одесі.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
Впродовж тижня відділом освіти отримані підручники та художня література для загальноосвітніх навчальних закладів району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
У закладах освіти району проводяться ремонтні роботи щодо підготовки до нового 2011-2012 н.р.
З нагоди 70-ї річниці початку Оборони Одеси 04.08.2011 організована участь школярів закладів освіти Київського району ОЗОШ № 27, 28, 33, 51 в проведенні урочистого покладання квітів до пам’ятника воїнам-захисникам м. Одеси учасникам Оборони Одеси (Люстдорфська дорога, 27).
05.08.11 – організований відпочинок дітей пільгових категорій на базі оздоровчого табору „Вікторія” (ІV зміна).

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.08.11 – 05.08.11)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів.

Протягом тижня
– проведення підготовки закладів освіти району до нового навчального року (проведення ремонтних робіт).
– проведення оздоровлення 30 дітей пільгової категорії у міському таборі «Вікторія» (вул.Дача Ковалевського, 93).
– проведення виплати адресної матеріальної допомоги мешканцям району та інвалідам 1-111групи, які приймали участь у бойових діях в республіці Афганістан на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул..Б.Хмельницького, 62).
01.08.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 10 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 935,0грн.: ст.150 - 6 рішень на загальну суму 306,0 грн.; ст.182 – 2 рішення на суму 595,0 грн.; ст..212-1 - 2 рішення на суму 34,0 грн.
02.08.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул..Б.Хмельницького, 62).
з 06.08.11 – проведення оздоровлення 2-х обдарованих дітей з багатодітних родин в МДЦ «Артек».

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян з 01 по 05 серпня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) –11 чол. на суму 77,00грн.;
• прання білизни –23 чол. на суму 458,85 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 38,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 811 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56770,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- встановлено вхідні двері в квартиру №39 по вул..В.Терешкової, 33;
- прочищено каналізацію в квартирі №32 по Фонтанській дорозі, 12;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 71,0 кв.м над квартирою №40 по вул. Гайдара, 31;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 21,75 кв.м над квартирою №99 по вул. І.Рабіна, 53;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 21,75 кв.м над квартирою №65 по вул. І.Рабіна, 53.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.08.11 – 05.08.11)

 
Проведено виїзд за адресами : вул. Махачкалінська, 7 – з питання самовільного будівництва культового будинку; вул. С. Ядова, 12, 16 – з питання функціонування гаражів (кооператив «Суперлак»); вул. Ак. Заболотного, 23, кв. 44 – з комунальних питань; вул. Приморська, 32, кв. 8 – з питання технічного та санітарного стану та можливості знаходження в ній малолітньої дитини; пр. Добровольського, 128А, кв. 35 – з питання незадовільного постачання холодної води; пр. Добровольського, 126 – з питання перевірки якості робіт з ремонту теплотраси за зверненням громадян.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено засідання координаційної ради: з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; погашення заборгованості з орендної плати за землю, отримання суб’єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питань: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; погашення заборгованості з орендної плати за землю, отримання суб’єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та робочої групи з проведення обстеження території району за червень-липень 20111 року та надання даної інформації до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 6 відповідей громадянам та 3 державним установам.
10 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 10 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 2 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про надання дитини правового статусу;
- 1 розпорядження про збереження житла неповнолітнього.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 8 відповідей на листи міських управлінь, 4 відповіді на звернення громадян.
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлено узагальнену щотижневу інформацію про ціни на основні види продовольчої продукції до управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 7 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Взято участь у загальноміських заходах з відзначення 70-ї річниці з дня початку оборони Одеси від фашистських загарбників у роки Великої Вітчізняної війни. Організовано урочисте покладання вінків та квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКтаВ ім.Т. Г. Шевченка , покладання квітів до меморіальних дощок на Меморіалі героїчної оборони Одеси 411-ї берегової батареї.
Проведені заходи відповідно до районного плану з відзначення 70-ї річниці з дня початку оборони Одеси від фашистських загарбників у роки Великої Вітчізняної війни. Організовано урочисте покладання квітів до Монументу біля с. Григорівка, на Кургані Слави за участю ветеранів, школярів та громадськості району, поздоровлення вдома ветеранів Великої Вітчізняної війни – учасників оборони м. Одеси, які неспроможні самостійно пересуватись ( 21 ветеран).
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація в Департамент інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(01.08.11 – 05.08.11)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
з 01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворівського району м. Одеси;
30.07.11 – відбувся майстер-клас з брейк-дансу на Приморському бульварі;
02.07.11 – в кінозалі Одеської міської ради пройшла прес-конференція з нагоди проведення в м. Одеса фестивалю «Морська перлинка»;
03.08.11 – відбулось відкриття міжнародного семінару «Молодь в дії» в малому залі Одеської міської ради;
03.08.11 – на Думській площі пройшов Міжнародний фестиваль «Морська перлина»;
03.08.11 – пройшла військово-наукова конференція, присвячена 70-річниці оборони Одеси;
03.08.11 – відкрився ХV-й Міжнародний книжковий ярмарок «Зелена хвиля»;
04.08.11 – відбулись екскурсії вихованців ОМЦ ВПВУМ «Пост №1», учнів школи-інтернату № 1 до військово-історичного музею ПОК.

  
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ, ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
(01.08.11 – 05.08.11)

  
Прошли переговоры с общественной организацией «Дорога к дому» по изучению опыта по подготовке документации и проведению грантов.
Начата работа по формированию базы данных инвестиционных фондов.
Подготовлен протокол поручений по выделению КП «Горзелентрест» участков земли, требующих обновления и воссоздания запланированного ландшафта для проведения жителями города планомерных посадок зеленых насаждений с целью сохранения и приумножения зеленых насаждений города.
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 гг., подготовлена и направлена в Главное управление экономики ООГА ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за июль 2011 года.
Проведена работа по информированию предприятий всех форм собственности относительно принятия участия в рекламной акции посвященной ЕВРО 2012.
Подготовлена экспертная оценка проекта городской Программы обеспечения профилактики ВИЧ-инфекции, лечения, ухода и поддержки ВИЧ-инфицированных и больных СПИДом на 2011-2013 года, разработанной управлением здравоохранения Одесского городского совета в соответствии с Порядком разработки, финансирования, мониторинга и оценки городских целевых программ, отчетности их выполнения и включения в ежегодную программу социально-экономического развития города Одессы и решения Одесского городского совета от 15.06.2004 г. 2634-IV «О паспорте бюджетных Программ».
Подготовлена и направлена информация в Приморскую районную администрацию по вопросу предоставления льгот на оплату жилищно-коммунальных услуг жильцам жилищно-строительных кооперативов.
На коллективное обращение жильцов ЖСК«Приморский-13» расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Малиновского, 55, подготовлена и направлена информация в Приморскую районную администрацию о порядке установления тарифа на услуги по содержанию дома и придомовой территории для жилищно-строительных кооперативов и об органах государственной власти уполномоченных проводить проверку финансово-хозяйственной деятельности жилищно-строительных кооперативов.
На письмо заявительницы, проживающей по адресу: г. Одесса, Днепропетровская дор., 111 подготовлена и направлена информация заявительнице о тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории, установленного решением исполнительного комитета Одесского городского совета для ЖСК «Суворовский-6», расположенного по адресу: г. Одесса, Днепропетровская дор., 111.
На коллективное обращение жильцов общежития по ул. Судостроительной, 17, от 26.07.2011г. № 36-Ко-3543 подготовлена и направлена информация в департамент городского хозяйства о порядке начисления оплаты услуг отопления для указанного общежития.
На письмо СК «Комфорт» от 07.07.2011г. № 03-08/330 подготовлена и направлена информация о порядке установления тарифов на услуги отопления для СК «Комфорт».
На письмо ОСМД «Парус-21» расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Армейская, 21, от 29.07.2011г. № 03-34/2327 подготовлена и направлена информация в Приморскую районную администрацию о порядке установления тарифов на жилищно-коммунальные услуги.
На письмо отдела по работе с обращениями граждан Одесской областной госадминистрации от 20.07.2011г. № А-3631-06 согласно заявления гражданки, проживающей по адресу: г. Одесса, ул. Ак. Корольова, 53, подготовлены и направлены разъяснения в Киевскую районную администрацию по расчёту тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории для указанного дома.
На коллективное обращение жильцов дома, расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Ак. Королёва, 35, от 11.07.2011 г. № 34-Ко-5956 направлены разъяснения в Киевскую районную администрацию по расчётам тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории указанного дома.
На письмо гражданки, проживающей по адресу: г. Одесса, пер. Староконный 3, от 15.07.2011г. № 37-П-6136 подготовлена и направлена информация в Приморскую районную администрацию касательно начислений за услуги по содержанию дома и придомовой территории за 2011г.
С целью содействия привлечению инвестиций в экономику г. Одессы посредством формирования понятного инвесторам алгоритма инвестиционной деятельности подготовлен проект распоряжения городского головы «О порядке работы исполнительных органов Одесского городского совета с инвесторами».
В ответ на письмо директора департамента международных связей и инвестиционных проектов Днепропетровского городского совета от 28.07.2011 г. №2/180 подготовлено и направлено письмо о заинтересованности в сотрудничестве в сфере инвестиций, а также проведена встреча с начальником отдела сопровождения инвестиционных проектов департамента международных связей и инвестиционных проектов Днепропетровского городского совета.
Во исполнение резолюции первого заместителя Одесского городского головы №415-01р/11 от 12.07.2011г. подготовлен и направлен отчет о включении в Паспорт города инвестиционно привлекательных земельных участков, предоставленных Одесским городским управлением земельных ресурсов согласно п.5 распоряжения городского головы «О мероприятиях по улучшению климата в градостроительной отрасли г. Одессы» №416-01 р от 08.04.2011г.
Во исполнение резолюции первого заместителя городского головы от 12.07.2011 г. № 2237-01р/9 относительно определения целесообразности продления работы постоянно действующей рабочей группы Одесского городского совета по вопросам взаимодействия с международными финансовыми организациями подготовлены и направлены предложения по данному вопросу.
Во исполнение резолюции заместителя городского головы от 07.07.2011г. №. 03-34/2066 подготовлены и направлены предложения относительно проведения в г. Одессе выставки «Зеркало Моды – Одесса-2011».
С 3 по 7 августа 2011 года при содействии управления экономики, прошла международная выставка «Ювелирный салон 2011. Лето».
С 4 по 7 августа 2011 года при содействии управления экономики, прошла выставка-ярмарка «Универсальная ярмарка».
Проводилась работа по сбору и анализу информации касательно деятельности промышленных предприятий города Одессы, их возможностей, а также прайс-листов на производимую продукцию с целью сближения одесских производителей и существующих потребностей местного рынка, в частности, коммунальных предприятий города Одессы.
Согласно распоряжения Одесского городского головы от 10.03.2011 г. № 129-01р «Об организации работы по разработке паспорта города Одессы» осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации для включения в раздел «Экспортные возможности предприятий города».

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 381;
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 192;
Количество предоставленных консультаций – 495.

  

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(01.08.11 – 07.08.11) 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
01.08.11
 
По адресу: пр-кт Шевченко, 7, кв. 33 – упавшее дерево перегородило проезд к жилому дому
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Кузнечная, 54 – упавшеедерево перегородило тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Паустовского, 29 – мужчина упал на козырёк подъезда из окна квартиры на 8 этаже
Дежурная смена совместно с работниками МЧС сняла пострадавшего с козырька подъезда и передала сотрудникам «Скорой помощи»
02.08.11
 
По адресу: Днепропетровская дорога, 119, кв. 14 – ребенок закрыл входную дверь квартиры изнутри
Дежурная смена открыла входную дверь квартиры, в которой находился Бондаренко М.М. 2010 г.р.
03.08.11
 
По адресу: Днепропетровская дорога,90, кв. 75 – разбит ртутныйтонометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
04.08.11
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – люк залило водой
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам ЖКС в откачке воды из люка
По адресу: пер. Маяковского,8 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
05.08.11
По адресу: ул. Троицкая,25 – обрушениефрагментов фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение вокруг аварийной территории
06.08.11
По адресу: ул. Валентины Терешковой, 39, кв. 39 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке Стадниковой Н. П. 1925 г.р., в открытии захлопнувшейся двери

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 460
из них передано:
- в УЖКХ – 24,
- Оказана информационная помощь – 435,
- Ртуть – 1.

 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(01.08.11 – 07.08.11)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Першість м. Одеси
з футболу
02.08. 2011
м. Одеса
вул. Архітекторська,
навчально - тренувальна база «Чорноморець»;
 
04.08. 2011
пров. Високий, 17
Стадіон «Краян»
2
Міжнародний турнір
з волейболу
01-07.08.11
м. Саки
АР Крим

  

  

  

 


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее