16:18:02   |   15 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.08.11 – 12.08.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 10 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 265 звернень громадян.

Проведено:
11.08.11
– засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012р.р.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(57 звернень громадян).
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Базарна, 10, пров. Мукачівський, 5, вул. Семінарська, 1/5, вул. Черняховського, 12В, просп. Гагаріна, 15, просп. Шевченко, 8А, вул. Пантелеймонівська, 76, вул. М.Арнаутська, 113, вул. Тираспольська, 33;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Успенська, 27, вул. Ніжинська, 65, вул. Приморська, 34, Італійський бульвар, 5, вул. Канатна, 95, вул. Пироговська, 21, вул. Гімназична, 23, вул. Пантелеймонівська, 7, 9, вул. Отрадна, 9, вул. М.Арнаутська, 76, 111;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Ніжинська, 34, вул. Коблевська, 26, вул. Отрадна, 12, вул. Затишна, 2, вул. Транспортна, 8, вул. Канатна, 66, пров. Волзький, 10;
- поточний ремонт системи ГВ: Фонтанська дорога, 39;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Пішонівська, 16, вул. Мечникова, 74а, пров. Матросова, 5, вул. Пироговська, 3, просп. Гагаріна, 10А, пров. 2-й Артилерійський, 6;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Середньофонтанська, 34а, вул. Сегедська, 14;
- роботи з ремонту парадної (фарбування перил, засклення, ремонт драбини (квартири) тощо): Французький бульвар, 15, вул. Сегедська, 15Б;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, ремонт поливників, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Гагаріна, 10 А, вул. Куйбишева, 17/19, вул. Пантелеймонівська, 64;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Бєлінського, 15, вул. Посмітного, 33.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
08-12.08.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
08-12.08.11 – перевірка об’єктів торгівлі щодо необхідного дотримання належного санітарного стану прилеглих територій;
09,10.08.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Дерибасівська, Театральна площа, Приморський бульвар);
08.08.11 – перевірки суб’єктів підприємницької діяльності щодо законності розміщення літніх майданчиків;
08-12.08.11 – участь у проведенні спільних зі співробітниками міліції рейдів по суб’єктам підприємницької діяльності щодо законності розміщення бахчевих колодязів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
08-12.08.11 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
08-12.08.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
08-12.08.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
08-12.08.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.08.11 – 12.08.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 155 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 20 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка та участь у проведенні загальноміських громадських слухань проекту статуту м. Одеси;
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського PB УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• аналіз розбіжностей при співставленні виборців.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
10.08.11 – проведено штаб «по теплу» за участю представників ЕРР-4, ЕРР-3, КП «ТГО», та керівників ЖБК та ОСББ та відомчих житлових будинків.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об'єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 pp. (08.08.2011р. та 13.08.2011р.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства. Інформацію щодо виконання заходів відповідно до названого рішення щоденно узагальнюється, аналізується та надається до Департаменту міського господарства та заступнику міського голови Рублі М.В. , а щопонеділка надається на обидві адреси з доданням супутньої документації.
12.08.11 – участь у нараді в департаменті міського господарства з питань підготовки систем опалення, гарячого водопостачання і бойлерів житлового фонду та об'єктів соціальної сфери до опалювального сезону 2011-2012 рр. та збору платежів за відпущене тепло.
29.07.11 – підготовлено та надано до комісії з проведення атестації працівників керівного складу КП ЖКС відповідно до розпорядження Одеського міського голови від 20.06.2011р. № 751-01р. та розпорядження Київської районної адміністрації одеської міської ради від 30.06.2011р. № 458 відгуки-характеристики та атестаційні листи керівного складу КП ЖКС району.
Проведено інформаційні збори з питань створення ОСББ з мешканцями житлових будинків за адресами: вул.. Ак. Корольова, 79/1, вул.. варненська, 5/3. Розглянуто та надано відповіді на 47 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 8 виїздів на об'єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по Люстдорфської дорозі, та дільниць № 5,6 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 6,7 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об'їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції, роботи припинені.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (35 громадян); підготовлено відповіді на 3 звернень громадян та 4 запита організацій; підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
10.08.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
08.08.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
08-12.08.11 – участь у рейдах по ліквідації стихійної торгівлі баштанними культурами на території району;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об'єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- 12.08.2011 року надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 10 судових засіданнях;
2. підготовлено до суду позовну заяву та заяву про уточнення позовних вимог;
3. підготовлено апеляційну скаргу до Апеляційного суду Одеської області;
4. прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
5. підготовлено відповідь на запит прокуратури Київського району м. Одеси ;
6. підготовлені та подані запити до Київського районного суду м. Одеси;
7. перевірено та завізовано 20 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 7 судових засіданнях;
09.08.11 – проведення прийому громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
11.08.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 22 питання:
3 – позбавлення батьківських прав;
3 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
3 – дозволи на продаж житла за участю дітей;
2 – призначення опіки та піклування над дитиною;
1 – влаштування дитини в дитячий державний заклад;
3 – призначення опіки та піклування над недієздатною особою;
1 – дозвіл на покупку житла на ім'я дитини;
1 – різне;
Заслухано 4 звіти опікунів про виконання обов'язків;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- обстежено житлові умови – 1 громадянина;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ освіти:
1. Впродовж тижня проведена підготовка до проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у 2011 році, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи.
2. Впродовж тижня проводиться робота щодо виявлення дітей -учнів закладів освіти, незареєстрованих у місті Одесі.
3. Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
4. Впродовж тижня відділом освіти отримані підручники та художня література для загальноосвітніх навчальних закладів району.
5. По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
6. У закладах освіти району проводяться ремонтні роботи щодо підготовки до нового 2011-2012 н.р.
7. З 05.08.2011 організований відпочинок дітей пільгових категорій на базі оздоровчого табору „Вікторія" (IV зміна).
8. Впродовж тижня організоване проходження медогляду педпрацівниками закладів освіти району.
9. 11.08.11 – представники відділу освіти взяли участь у черговому засіданні піклувальної ради.
10. 12.08.11 – у рай методкабінеті проведена організаційна нарада для керівників закладів освіти щодо підготовки до нового навчального року.
11. Впродовж тижня проводиться робота щодо виготовлення щорічного кольорового видання за підсумками навчального 2010-2011 року.
12. Впродовж тижня організована робота з молодими спеціалістами щодо працевлаштування їх до закладів освіти району.
13. Впродовж тижня організована робота з щодо перевірки та затвердження навчальних планів закладів освіти району.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.08.11 – 12.08.11)

 
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – проведення підготовки закладів освіти району до нового навчального року (проведення ремонтних робіт).
- протягом тижня – проведення оздоровлення 30 дітей пільгової категорії у міському таборі «Вікторія» (вул.Дача Ковалевського, 93).
- протягом тижня – проведення виплати адресної матеріальної допомоги мешканцям району та інвалідам 1-111групи, які приймали участь у бойових діях в республіці Афганістан на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул..Б.Хмельницького, 62).
07.08.11 – педагогами центру дитячої та юнацької творчості «Домінанта» проведення розважальної програми для дітей, які відпочивають в таборі на базі міського табору «Вікторія».
08 та 09.08.11 о 9:30 – працівниками районної адміністрації разом з військовим комісаріатом Малиновського району проведення привітання зі 70-річчям оборони м.Одеси від німецько-фашистських загарбників 22 ветеранів району, де вручено продуктовий набір та квіти;
08.08.11 о 14.30 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 9 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 680,0грн.: ст. 150 - 5 рішень на загальну суму 255,0 грн.; ст. 152 – 1 рішення на суму 340,0 грн.; ст. 212-1ч.2 – 3 рішення на суму 85,0 грн.
09.08.11 о 16.00 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул..Б.Хмельницького, 62).
09.08.11 о 10.00 – проведення лекції медичної сестри для підопічних територіального центру на тему: «Психічний розлад людей похилого віку» для підопічних територіального центру на базі кафе «Восток» (вул. Ак.Філатова, 20).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 9 чол. на суму 63,00грн.;
• банні послуги – 4 чоловіка на суму 80,00 грн.;
• прання білизни – 31 чол. на суму 638,40 грн. (прання 1 кг - 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 27,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 4 чоловіка на суму 240,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 811 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56770,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- замінено кран в квартирі №42 по вул. Космонавтів, 56А;
- проведено ремонт унітазу в квартирі №46 по вул. Космонавтів, 25/2
- проведено ремонт м’якої покрівлі 65,00 кв.м над квартирою №20 по вул. Космонавтів, 19/2;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 65 кв.м над квартирою №17 по вул. Космонавтів, 19/2.
- Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.08.11 – 12.08.11)

 
За звітний період до районної адміністрації надійшов 141 документ:
- відпрацьовано – 54,
- під контролем – 14;
- письмових звернень – 88;
- прийнято – 29 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:


Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 41 відповідь на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповідей на звернення підприємств, 2 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності, підготовка інформації до служби 0-58 УЖКГ та ТЕК.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський». Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Взято участь у засіданні штабу з питання підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведено засідання штабу по підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. з участю служб району.
Проведено засідання комісії ТЕБ та НС з питання затвердження комплексного плану заходів щодо запобігання та оперативного реагування на надзвичайні події, які пов’язані з отруєнням грибами серед населення Суворовського району.
Підготовлена та направлена інформація в Департамент фінансів про виконанню окремих заходів міської програми «Рівність» на 2008-2011р.р. станом на 09.08.2011р.
Взято участь у засіданні постійної комісії району щодо встановлення фактів нерегламентованого приєднання телекомунікаційного обладнання до внутрішніх електромереж.
Взято участь у роботи комісії по наведенню порядку у КП "Гідропарк Лузанівка".
Проведено виїзд за адресою: пр. Добровольського,128, кв. 35 – з питання незадовільною подачі холодної води на верхні поверхи.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 4 серпня 2011 року районної координаційної ради з питань: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; погашення заборгованості з орендної плати за землю, отримання суб’єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Підготовлена інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за липень 2011 року, та надання її до Управління економіки, інвестиційної політики та зовнішньоекономічної діяльності.
Направлено листи на підприємства району на виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 15 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 7 відповідей громадянам та 5 державним установам.
14 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.

Прийнято на розгляд 26 документів з різних установ та заяв громадян.


Підготовлено:
- 3 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про надання дитини правового статусу;
Проведено 1 обстеження житлово-побутових умов.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 9 відповідей на листи міських управлінь, 6 відповідей на звернення громадян.
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
На виконання розпорядження № 470 від 09.08.2011р. «Про створення міжвідомчої комісії та затвердження комплексних заходів щодо наведення порядку на території обслуговування КП «Гідропарк «Лузанівка» проведена комплексна перевірка по кожному об’єкту торгівлі, розміщених на території КП «Гідропарк «Лузанівка», щодо наявності правовстановлюючих та дозвільних документів, вжито невідкладних заходів щодо порушників, забезпечена координація спільних дій всіх причетних служб.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 12 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(08.08.11 – 12.08.11)

 
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
06-26.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в МДЦ «Артек»;
09-29.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в ДІД «Молода гвардія»;
01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
05.08.11 – вихованці ОМЦ ВПВУМ «Пост №1», учні школи-інтернату №1 взяли участь в покладанні квітів та вінків до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка;
05.08.11 – проведено урок мужності для вихованців ОМЦ ВПВУМ «Пост №1» за участю ветеранів-підводників;
05.08.11 – екскурсії вихованців Одеського міського дитячого оздоровчо-спортивного комплексу «Вікторія» до Меморіального комплексу «411 батарея» та його військово-історичного музею;
05.08.11 – конкурс інсценованої пісні, присвячений 70-й річниці початку Героїчної оборони Одеси;
06.08.11 – зустріч учасників міжнародного семінару: «Молодь в дії» з переможцями конкурсу «ТОП 100 молодіжних лідерів Одеси» та лідерами спільнот багатодітних матерів;
11.08.11 – відкриття XV Фестивалю «Одеса Золота» полуфіналу Кубку України з гри Го.

 

УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКИ, ПРОМИСЛОВОСТІ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
(08.08.11 – 12.08.11)

 
На письмо председателя правления ОСМД «Победа-24/1» направлены копии таблицы-характеристики дома и придомовой территории и плана-схемы придомовой территории, для дома расположенного по адресу: г.Одесса, ул. Затонского, 24, корп.1.
Согласно запроса Департамента городского хозяйства направлена кандидатура для включения в состав рабочей группы по разработке плана мероприятий и организации контроля за исполнением инвестиционных обязательств по договору аренды целостного имущественного комплекса КП «Одесводоканал» филиала «Инфоксводоканал» ООО «Инфокс».
На письмо заявительницы, проживающей по адресу: г. Одесса, ул. Комитетская, 14А, направлен ответ о порядке утверждения тарифа на услуги по СДПТ и об органах государственной власти уполномоченных проводить проверку финансово-хозяйственной деятельности ЭО ЖСТ «Темп», как исполнителя услуг по СДПТ.
На письмо заявительницы, проживающей по адресу: г. Одесса, ул. Коблевская, 15, направлена информация в Департамент городского хозяйства для подготовки ответа заявительнице о порядке установления тарифа на услуги водоснабжения и водоотведения, которые предоставляются филиалом «Инфоксводоканал» ООО «Инфокс» для категории потребителей «население».
На письмо председателя ЖСК «Приморский-21» расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Крымская, 72, направлены копии расчёта тарифов на услуги по СДПТ для указанного дома.
На коллективное обращение жильцов дома расположенного по адресу: г. Одесса, пос. Черноморка, ул. Первая, 24-А, направлена информация для подготовки ответа гражданам в Департамент городского хозяйства о порядке установления тарифов на услуги водоснабжения, водоотведения и ассенизации.
На письмо заместителя председателя Одесской областной государственной администрации по вопросу коллективного обращению жильцов дома расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Среднефонтанская, 19-Б, направлена информация в Департамент городского хозяйства для подготовки ответа гражданам о порядке установления тарифа на услуги по СДПТ для ОСМД «Среднефонтанская 19-Б» .
На коллективное обращение жильцов дома расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Градоначальницкая, 43 (флигель А), направлена информация в Приморскую районную администрацию о размере тарифа на услуги по СДПТ утверждённого решением исполнительного комитета Одесского городского совета для дома по улице Градоначальницкая, 43 (флигель А) и о порядке проведения перерасчёта оплаты за услуги по СДПТ.
На письмо заявителя, проживающего по адресу: г. Одессса, Овидиопольская дор. 3, д 73, направлена информация с указанием документов подтверждающих о правильности расчёта тарифов на услуги по СДПТ проведенных ОСМД «Овидий», для дома расположенного по адресу: г. Одесса, Овидиопольская дор., 3, дом № 73.
Согласно запроса Главного управления экономики Одесской областной государственной администрации проведена работа по определению кандидатур для награждения Почетными грамотами Одесской областной государственной администрации лучших предпринимателей города Одессы.
Подготовлен перечень земельных участков г. Одесса площадью свыше 5 тыс. кв. м. и направлен запрос в Государственную налоговую администрацию в Одесской области для определения состояния использования земельных участков и анализа поступлений в бюджет города от их аренды.
Получен перечень земельных участков выделенных КП «Горзелентрест», требующих обновления и воссоздания запланированного ландшафта, для проведения жителями города планомерных посадок зеленых насаждений и прейскурант услуг оказываемых коммунальным предприятием.
Рассмотрено предложение от Украинского Национального комитета Международной Торговой Палаты относительно участия в конференции городов-побратимов Украины и Черногория.
Рассмотрено письмо Департамента городского хозяйства касательно мониторинга стоимости проживания в гостинице «Центральная» жителей, которые отселены из разрушенных и аварийных домов. Подготовлен и отправлен ответ.
Подготовлены и направлены предложения относительно целесообразности доработки Стратегии устойчивого развития г. Одессы.
Направлен запрос информации в управление культуры и туризма о наработках указанного управления касательно участия в программе ЕС «Черноморская программа» - Black Sea Joint Operational Programme.
В адрес руководителей депутатских фракций Одесского городского совета направлены письма-приглашении о принятии участия в презентации функционального плана городского развития, расширения Сухого порта и развития «заболоченных территорий» г. Одессы, запланированной на 23 августа 2011 г.
Ведётся работа по подготовке проекта распоряжения городского головы «О внесении изменений в распоряжение городского головы от 03.12.2009 г. № 2237-01р «О создании постоянно действующей рабочей группы Одесского городского совета по вопросам взаимодействия с международными финансовыми организациями».
Ведётся работа по подготовке проекта договора с РА “IBI-Рейтинг”, в частности на имя начальника управления государственного казначейства в г. Одессе направлен проект договора на согласование.
Подготовлена информация относительно аналитических материалов для рабочей группы по реализации национальных проектов в г. Одессе.
В период 9-13 августа при содействии управления, прошла национальная универсальная ярмарка «Летняя радуга».

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 528;
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 237;
Количество предоставленных консультаций – 361.

 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОДЕСРЕКЛАМА»
(01.08.11 – 15.08.11)

 
За звітний період в КП "Одесреклама" було зареєстровано 96 вхідних документів: від органів державної влади – 28, юридичних осіб – 41, фізичних осіб-піднрисмців – 27 документів.

Направлено 25 відповідей.
Станом на 15.08.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Звіт по відділах:
1. Договірним відділом:
- прийнято заявок :
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 73;
• на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 8;

2. Робота юридичного відділу:
- прийнято участь у судових засіданнях – 10;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 14;

3. Робота технічного від/ділу КП "Одесреклама" з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 101;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:

• стаціонарний щит Зм х 6м – 130;
• сіті - лайти – 30
• афіши – 800;
- к-ть актів перевірок – 101.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 840 тис.грн., або 74% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КІТ "Одесреклама" проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

 
З 01.08.2011 р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
1) Щодо розміщення сюжетів "День незалежності".
- 130 постерів формату Зм х 6м для стаціонарних щитів;
- 20 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів.

2) Щодо розміщення сюжетів Національного Одеського філармонічного оркестру:
- 10 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів;

3) Щодо розміщення сюжетів "Сорочинського ярмарку":
- 800 афіш.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(08.08.11 – 12.08.11)
 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
08.08.11
 
По адресу: ул. Новосельского, 49 – угроза падения дерева
Дежурная смена провела осмотр дерева. Для его уборки необходима автовышка
По адресу: пр-кт Александровский, 34 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: пр-кт Шевченко, 6/б, кв. 216 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры
09.08.11
 
По адресу: ул. Троицкая, 37 – угроза падения дерева на тротуар
Дежурная смена провела уборку и распиловку дерева
По адресу: ул. Греческая/ пер. Жукова – автомобиль находится в провале дорожного покрытия
Дежурная смена провела эвакуацию автомобиля «ВАЗ – 21103» из провала
По адресу: ул. Ак. Глушко, 6в, кв. 99 –заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры
10.08.11
 
По адресу: ул. Прохоровская, 18 – труп мужчины на крыше одноэтажного здания
Дежурная смена оказала помощь Малиновскому РОВД в снятии трупа с крыши
По адресу: ул. М. Арнаутская, 22 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
11.08.11
По адресу: ул. Станкостроительная, 12– дерево упало на жилой дом
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Бреуса, 16, кв. 65 – угроза падения оконной рамы с 8-го этажа, оборванной в результате сильных порывов ветра
Дежурная смена провела демонтаж оконной рамы
По адресу: ул. Маразлиевская, 64, кв. 18 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии захлопнувшейся двери
По адресу: ул. Успенская, 53 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Фонтанская дорога, угол ул. Костанди – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
12.08.11
По адресу: пер. Ботанический, 4, кв. 12 – неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Источник резкого неприятного запаха не обнаружен
По адресу: ул. Троицкая, 25 – угроза обрушения аварийного здания
Дежурная смена обследовала обрушающееся здание и оградила опасный участок. Информация передана в УЖКХ
13.08.11
По адресу: ул. Варненская, 6, кв. 58 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и провела демеркуризацию помещения
14.08.11
По адресу: ул. Левитана, 62, кв. 127 – заклинило входную дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии заклинившей двери квартиры

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 460
из них передано:
- в УЖКХ – 27,
- Оказана информационная помощь – 431,
- КП «Одесгорзелентрест» – 1,
- Ртуть – 1.

  

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(08.08.11 – 12.08.11) 
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок світу з карате
12-14 серпня 2011року о 17:00
м. Одеса,
Одеський палац спорту,
проспект Шевченко, 31
2
Оздоровлення та відпочинок
протягом тижня

 

  

  

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее