01:44:26   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 34

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 34

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.08.11 – 19.08.11) 

   
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 9 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 260 звернень громадян.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012р.р.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(64 звернення громадян).
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Мукачівський, 5, вул. Сегедська, 19 а, вул. Дігтярна, 7, 6, вул. Старопортофранківська, 139, вул. Транспортна, 8, вул. Катерининська, 84/86, пров. Леваневського, 9, пров. Аркадієвський, 4, вул. Сонячна, 10, вул. Базарна, 45, вул. Успенська, 56, вул. Пастера, 8;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пироговська, 3, вул. Ковальська, 55, вул. Південна, 5, 27, вул. Ніжинська, 65;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: Французький бульвар, 11, вул. Отрадна, 5, вул. Віце-адмірала Азарова, 13, вул. Педагогічна, 46, вул. Осипова, 50/52, вул. Пушкінська, 83, пров. Книжковий, 9, вул. В.Арнаутська, 95, пров. Аркадієвський, 4;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Матросова, 5, вул. Тираспольська, 24, вул. Канатна, 66, пров. Вознесенський, 18, просп. Шевченка, 6/1, 6/6, Французький бульвар, 16/4, вул. Базарна, 10;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Канатна, 97/1, вул. Пироговська, 7/9, просп. Шевченка, 10/10, 10/4, вул. В.Арнаутська, 51, вул. Посмітного, 33, вул. Базарна, 45;
- роботи з ремонту парадної (фарбування перил, засклення, ремонт драбини (квартири) тощо): вул. Гімназична, 17, просп. Гагаріна, 16/1;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Семінарська, 13, просп. Шевченка, 7, 10/4, вул. Ясна, 4, пров. Ботанічний, 2, вул. Базарна, 3.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
15-19.08.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
15-19.08.11 – перевірка об’єктів торгівлі щодо необхідного дотримання належного санітарного стану прилеглих територій;
18,19.08.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Дерибасівська, Театральна площа, Приморський бульвар).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
15-19.08.11
– участь у 6 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
15-19.08.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
15-19.08.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
15-19.08.11 – розгляд заяв громадян, запитів організацій, надання відповідей.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.08.11 – 19.08.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 41 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 19 громадянина.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• аналіз розбіжностей при співставленні виборців.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 27 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
17.08.11 – проведено штаб «по теплу» за участю представників ЕРР-4, ЕРР-3, КП «ТГО», та керівників ЖБК та ОСББ та відомчих житлових будинків.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр. ( 15.08.2011р. та 19.08.2011р.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства. Інформацію щодо виконання заходів відповідно до названого рішення щоденно узагальнюється, аналізується та надається до Департаменту міського господарства та заступнику міського голови Рублі М.В. , а щопонеділка надається на обидві адреси з доданням супутньої документації.
Співробітниками відділу 19.08.2011р. прийнято участь у нараді в департаменті міського господарства з питань підготовки систем опалення, гарячого водопостачання і бойлерів житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до опалювального сезону 2011-2012 рр. та збору платежів за відпущене тепло.
Проведено інформаційні збори з питань створення ОСББ з мешканцями житлових будинків за адресами: вул.. Варненська, 15-а. Розглянуто та надано відповіді на 37 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 10 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по Люстдорфської дорозі, та дільниць № 1,2 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 1,2 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції, роботи припинені.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району за звітний тиждень було проведено:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (11 громадян);
- підготовлено відповіді на 9 звернень громадян та 3 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
17.08.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
15.08.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
19.08.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 14 судових засіданнях;
16.08.11 – проведення прийому громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадянина;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- обстежено житлові умови – 13 громадян;
- прийнято на особистому прийомі – 1 громадянин.

Відділ освіти:
Проведена підготовка до проведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у 2011 році, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи. Відділом освіти виданий наказ від 15.08.2011 № 286 „Про проведення обліку дітей і підлітків шкільного віку в мікрорайонах шкіл”.
Проводилась робота щодо виявлення дітей – учнів закладів освіти, незареєстрованих у місті Одесі.
Проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
Відділом освіти отримані підручники та художня література для загальноосвітніх навчальних закладів району. В рамках реалізації Міської програми „Збереження та розвиток російської мови в м. Одесі”
По понеділкам та середам проводилась постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
З 05.08.11 – організований відпочинок дітей пільгових категорій на базі оздоровчого табору „Вікторія” (ІV зміна).
Організоване проходження медогляду педпрацівниками закладів освіти району.
Робота щодо виготовлення щорічного кольорового видання за підсумками навчального 2010-2011 року.
Організовано роботу з молодими спеціалістами щодо працевлаштування їх до закладів освіти району.
17-19.08.11 – проведена перевірка готовності закладів освіти району до нового 2011-2012 навчального року, відповідно до розпорядження Київської райадміністрації від 10.08.2011 № 551.
В закладах освіти району оформлені куточки з оновленою символікою м. Одеси, відділом освіти ініційоване виготовлення буклетів видавницько-поліграфічним центром „Атлант” для школярів з методичними матеріалами до першого уроку за темою: „Історія символіки рідного міста”.
Ініційоване проведення щорічної акції „Готуємо дітей до школи”, з метою надання допомоги дітям пільгового контингенту та з неблагополучних родин.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.08.11 – 19.08.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;
- протягом тижня – відділом з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування райадміністрації :
- прийнято – 1 розпорядження про влаштування на повне державне забезпечення дітей, позбавлених батьківського піклування; 4 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав; 2 висновки про розгляд спору між батьками;
- підготовлено – 3 розпорядження про дарування частки житла (право користування яким) мають діти.
20.06.11 – організація відвідування учнями (пришкільний табір) ОЗОШ №№54, 19, 130 вистави театру музичної комедії «Пригороди Буратіно».
20.06.11 – організація відвідування бібліотеки ім..І.Франка учнями (пришкільний табір) ОЗОШ №60.
20.06.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 35 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 5049,0грн.: ст.150 – 17 рішень на загальну суму 833,0 грн.; ст.152 – 9 рішення на загальну суму – 3400,0 грн.; ст. 156 – 1 рішення на суму 510,0 грн.; ст. 159 – 1 рішення на суму 51,0 грн.; ст. 212-1 – 7 рішень на суму 255,0 грн.
20-25.06.11 – проведення у позашкільних закладах району конкурсів стіннівок, малюнків, присвячених 15-йрічниці Конституції України.
20-29.06.11 – проведення у книжкових виставок, диспутів на теми «Україна: з минулого в майбутнє», «Закон для кожного з нас», присвячених 15-йрічниці Конституції України.
21.06.11 – організація відвідування учнями ОЗОШ№1 (пришкільний табір) вистави українського драматичного театру ім..Василька.
21.06.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» для підопічних спільно з Радою ветеранів у приміщенні територіального центру соціального обслуговування населення.
22.06.11 – організація відвідування учнями (пришкільний табір) ЛСШ №54 театру «Маски-шоу».
22.06.11 – вшанування пам’яті жертв війни в Україні та обід для учасників ВВВ у їдальні «Ветеран-3» та підопічних територіального центру соціального обслуговування населення.
22.06.11 – організація відвідування учнями ОЗОШ №19 (пришкільний табір) меморіалу 411 батареї.
22.06.11 – проведення ЗНО з географії на базі ОЗОШ №№31, 103.
22-24.06.11 – проведення святкових заходів серед вихованців пришкільних таборів, присвячених Дню молоді.
23.06.11 – організовано та проведено авіа шоу радіокерованих моделей літаків вихованцями СЮТ «Аматор» для учнів ОЗОШ №№32, 46, 96.
23.06.11 – проведення книжкової виставки «Повний виклик часу» на базі бібліотеки №6 (вул. Степова, 66), присвяченої до Дня Конституції України.
24.06.11 – проведення виставки «Країна мати – ти для мене диво!» на базі бібліотеки №24 (вул. Фабрічна, ½).
24.06.11 – організовано та проведено районного святкового заходу, присвяченого Міжнародному Дню молоді на базі Одеського культурного центру (вул. В.Стуса, 2Б).
24.06.11 – проведення ЗНО з хімії на базі ОЗОШ №25.
24.06.11 – організовано заїзд 34 дітей пільгових категорій до заміського табору «Вікторія».
25.06.11 – організовано участь учнів у обласному фестивалі російської мови «Летять журавлі» на базі гімназії №1.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян в період з 20 по 24 червня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 24 чол. на суму 168,00грн.;
• банні послуги – 2 чол. на суму 40,00 грн.;
• прання білизни – 35 чол. на суму 698,25 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 6 чол. на суму 60 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 57,00 грн.
• забезпечення медикаментами (аптека «АКС») – 3 чол. на суму 180,0 грн.;
• забезпечення медикаментами (аптека «Благо») – 6 чол. на суму 360,0 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 773 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 54110,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено:
• замінено вводного електричного кабелю 15 м/п на квартиру №1 по вул. І. та Ю.Лип, 29;
• замінено трубопровід системи холодного водопостачання 6 м/п в квартирі №61 по вул..Ак.Філатова, 68;
• проведено ремонт м’якої 46м.кв. покрівлі над квартирою №58 по вул. Радісна, 11;
• проведено ремонт м’якої 40м.кв. покрівлі над квартирою №59 по вул. Ак.Філатова, 58;
• проведено ремонт м’якої 46м.кв. покрівлі над квартирою №14 по вул. Радісна, 11;
• отремонтовано кран холодного та гарячого водопостачання в квартирі №7 по вул. Космонавтів.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(15.08.11 – 19.08.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 87 документів, відпрацьовано - 53, під контролем – 12; письмових звернень – 100.

 
Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 47 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 24 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Взято участь у засіданні штабу з питання підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведено засідання штабу по підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. з участю служб району.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт про виконання заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства у весняно-літній період 2011 р.
Проведено виїзд за адресами: пр. Добровольського, 139 («Правекс – банк») – по колективній скарзі мешканців; пр. Добровольського, 130/2 – з питання будівництва самовільної перегородки.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено засідання координаційної ради з питання : легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання суб’єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 17 серпня 2011 року районної координаційної ради з питань: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання суб’єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадмінстрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за 1-півріччя 2011 року на засідання координаційної ради в облдержадміністрації 18 серпня 2011 року.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 20 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 10 відповідей громадянам та 5 державним установам.
20 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 30 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 6 розпоряджень щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 4 розпорядження про надання дитини правового статусу;
Проведено 1 обстеження житлово-побутових умов.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь, 7 відповідей на звернення громадян.
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 17 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Відбулося засідання комісії по наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім'ям, на якому розглянуто 39 заяв, призначено матеріальну допомогу на суму 14,000.00 грн.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(15.08.11 – 19.08.11)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
03.06-25.08.11 – відбувається оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району м. Одеси.
13.08.11 – проведено Святковий концерт в Ротонді Міського саду до 20-ої річниці Незалежності України;
14.08.11 – проведено закриття XV Фестивалю «Одеса Золота» полуфіналу Кубку України з гри Го.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(15.08.11 – 19.08.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 236;
Кількість відпрацьованих документів – 101, з них:
- видано планових ордерів – 1;
- видано аварійних ордерів – 85;
- загальне листування – 15.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 9;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 3;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 1;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 7;
• Київський район – 5;
• Суворовський район – 17;
• Малиновський район – 1.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(15.08.11 – 19.08.11)

 
На обращение заявительницы, проживающей по адресу: г. Одесса, ул. М. Арнаутская, 59, направлена информация о размере задолженности по услугам по СДПТ собственников кв. № 10 по ул. М. Арнаутской, 59, и о порядке начисления оплаты услуги по текущему ремонту.
На письмо гражданина, проживающего по адресу: г. Одесса, ул. Тенистая, 9/12, направлена информация в Приморскую районную администрацию для подготовки ответа заявителю о порядке проведения общественных слушаний по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории расположенного по указанному адресу для ОСМД «Новая Аркадия».
На письмо гражданина, проживающего по адресу: г. Одесса, Люстдорфская дор. 172А, направлена информация в Киевскую районную администрацию для подготовки ответа заявителю о размере тарифа на услуги по содержанию дома и придомовой территории, утверждённого исполнительным комитетом Одесского городского совета для указанного дома.
На письмо гражданки, проживающей по адресу: г. Одесса, ул. Екатерининская, 24 знаправлены расчёты тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории, утверждённые решением исполнительного комитета Одесского городского совета для КП «ЖКС «Порто-Франковский».
На письмо заявителя направлена информация в департамент городского хозяйства для подготовки ответа заявительнице о порядке проведения проверки финансово-хозяйственной деятельности ЖСК «Приморский-13», расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Малиновского, 55.
Направлена информация в Приморскую районную администрацию для подготовки обоснованного ответа заявителю о порядке оплаты субъектами предпринимательской деятельности услуг по содержанию дома и придомовой территории.
На письмо юридического департамента Одесского городского совета согласно заявления гражданки, направлена информация в Приморскую районную администрацию для подготовки обоснованного ответа заявительнице о порядке установления тарифа на услуги по содержанию дома и придомовой территории для дома расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Старопортофранковская, 117, для КП «ЖКС «Фонтанский».
Рассмотрено обращение жителей нового жилого массива «Радужный» относительно отсутствия объектов инфраструктуры ответ направлен в Киевскую районную администрацию для обобщения.
Рассмотрено предложение Комитета Госкомпредпринимательства по участию в «Форуме деловых людей Украины», который состоится 2 сентября 2011 года.
Относительно письма ООО «Клуб частных инвесторов «СТАРТАП.ЮА» по участию предприятий в формировании Каталога украинских инвестиционных проектов проведена встреча с представителями компании и определены основные направления их работы.
Руководствуясь поступившими от исполнительных органов материалами подготовлена аналитическая записка об инфраструктурной и геологической составляющей земельного участка полей фильтрации для дальнейшего изучения возможности строительства индустриального парка .
С целью дальнейшего прогнозирования уровня социальной обеспеченности жителей города в рамках разработки проекта «Стратегия развития города Одессы до 2020 года» подготовлена информация по основным качественным показателям.
На основании предоставленных исполнительными органами Одесского городского совета материалов подготовлен перечень наиболее значимых проектов целесообразных для включения в проект «Стратегия развития города Одессы до 2020 года».
Рассмотрено предложение австралийской компании «Метро Групп» относительно создания ассоциации способствующей развитию отельного бизнеса по мировым стандартам.
Рассмотрена жалоба гражданки на администрацию АКБ «Укрсоцбанк» относительно невыдачи денежных вкладов по договору, срок действия которого истек.
В рамках реализации Проекта модернизации системы теплоснабжения г. Одессы в сотрудничестве с Европейским банком реконструкции и развития, направлено письмо Представительству ЕБРР в Украине с информацией о прохождении процедуры реорганизации КП «Теплообеспечение г. Одессы» и создании нового предприятия на которое будет возложено выполнение кредитных обязательств.
С целью анализа состояния развития субъектов хозяйствования осуществляющих свою деятельность на территории г. Одессы, и подготовки материалов для разработки проекта Стратегии развития города Одессы до 2020 года, направлен запрос в Главное управление статистики в Одесской области на получение данных о деятельности субъектов предпринимательской деятельности города Одессы в 2009-2010 гг.
Подготовлен проект распоряжения городского головы по проверке общежитий расположенных по адресу: г. Одесса, Адмиральский проспект, 36/1; ул. Героев Сталинграда, 70 и 72; ул. Космонавтов, 64а; ул. Приморская, 15/17.

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 241;
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 283;
Количество предоставленных консультаций – 535.

В адрес секретаря Одесского городского совета, а также представителей научно-образовательных и общественных организаций направлены письма-приглашения о принятии участия в презентации представителей проекта «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» функционального плана городского развития, расширения Сухого порта и развития заболоченных территорий г. Одессы, запланированной на 23 августа 2011 г.
Предоставлен отчет о проделанной работе по подготовке договора с РА “IBI-Рейтинг”.
С целью создания Интернет - версии Паспорта города осуществляется работа над инвестиционным веб-сайтом города.
Продолжена работа по подготовке проекта распоряжения городского головы «О внесении изменений в распоряжение городского головы от 03.12.2009 г. № 2237-01р «О создании постоянно действующей рабочей группы Одесского городского совета по вопросам взаимодействия с международными финансовыми организациями».
16-20 августа 2011г. – состоялась национальная универсальная ярмарка «Прощай лето».
19-21 августа 2011г. – состоялась выставка «Золотые ручки».
Предоставлен анализ деятельности коммунальных предприятий.
Рассмотрен запрос депутата городского совета по вопросу использования денежных средств поступающих от жителей участка № 6 КП «ЖКС «Черемушки». Подготовлен и направлен ответ депутату.
Согласно письма председателя постоянной комиссии по планированию, бюджету и финансам предоставлена информация о
выплате заработной платы работникам и копии отчетов 1-ПВ за июль месяц 2011г. 51 коммунального предприятия Одесского городского совета. 

    
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(15.08.11 – 21.08.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
15.08.11
 
По адресу: ул. Ростовская, 7 – изъятие ртути
Дежурная смена провела изъятие ртути в количестве 7,250 кг для дальнейшей утилизации
По адресу: ул. Утесова, 5 кв.4, заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру, Пермякову В.П., в открытии входной двери квартиры
По адресу: 1-ый Дачный переулок 1а/1 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию помещения
16.08.11
 
По адресу: ул. Еврейская, 40, кв.7 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке Диденко С.Ю. в открытии входной двери квартиры
17.08.11
 
По адресу: ул. Церковная, 20 – упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги
18.08.11
По адресу: ул. Польская, 16, кв. 34 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь инвалиду I гр., в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Базарная, 68, кв. 4 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери квартиры
19.08.11
По адресу: ул. Королева, 24, кв.66 –   женщина упала на пол и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, подняв с пола и уложив на кровать
20.08.11
По адресу: ул. Ядова, 8, кв. 12 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Гайдара, 46, кв. 27 – заклинило замок входной двери квартиры пенсионера
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру по открытию входной двери квартиры
21.08.11
Житель города –
ул. Раскидайловская д. 26, кв. 3 –
обрушение фасада здания.
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение вокруг аварийного участка.
Житель города –
ул. Ефимова д. 35а –разбит ртутный термометр.
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию помещения.
Дежурный «Центральный РЭС» -
ул. Среднефонтанская, д. 32 –
заклинило замок ТЭП 861.
Дежурная смена провела открытие двери и обеспечила доступ бригады Центрального «РЭС» к ТЭП 861.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 481
из них передано:
- в УЖКХ – 89,
- Оказана информационная помощь – 386,
- КП «Горзелентрест» – 3,
- Ртуть – 3. 

   

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(15.08.11 – 21.08.11)
 

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Літній кубок із жіночого футболу
15-19.08.11
о 10.00, м. Одеса
пляж Лузанівка
2
Кубок з футболу «Чорноморський дельфін»
15-19.08.11
о 10.00,
спортивна база «Отрада»
3
Навчально - тренувальні збори з баскетболу
15-28.08.11
м. Євпаторія
19-29.08.11
м. Виноградов (Закарпатська обл.)
4
Оздоровлення та відпочинок
протягом тижня

   

   

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее