20:35:15   |   18 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 35

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 35

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.08.11 – 26.08.11)
 
 

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло 170 звернень громадян.

Проведено:
23.08.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
25.08.11 – засідання ради опіки та піклування;
26.08.11 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(53 звернення громадян).
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території.

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: Французький бульвар, 41, вул. Піонерська, 14, пров. Удільний, 4, вул. Сегедська, 21, вул. Водопровідна, 2/4, вул. М.Арнаутська, 5, просп. Шевченка, 8/4, вул. Троїцька, 22;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Троїцька, 6, пров. Мукачівський, 5, вул. Пушкінська, 68, вул. Осипова, 50/52, вул. Преображенська, 57;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: просп. Шевченка, 15/4, вул. Піонерська, 16Б, вул. Новосельського, 110, Французький бульвар, 11, вул. Пироговська, 5, вул. Осипова, 50/52, вул. Тираспольська, 32, вул. Троїцька, 22;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Ясна, 8, пров. В.Катаєва, 8, вул. Сегедська, 11, просп. Гагаріна, 23/2, вул. Успенська, 44, вул. Троїцька, 6;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Бісквітний, 16, вул. Пироговська, 7/9, пров. Лермонтовський, 5;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Пироговська, 27, вул. Середньофонтанська, 26;
- ремонт електрощитової та електропроводки: просп. Шевченка, 7, Фонтанська дорога, 3/5, просп. Шевченка, 10/3, вул. Єврейська, 9, пров. Ботанічний, 2.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
22-26.08.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів;
22-26.08.11 – перевірка об'єктів торгівлі щодо необхідного дотримання належного санітарного стану прилеглих територій;
23,25,26.08.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Дерибасівська, Театральна площа, Приморський бульвар).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
22-26.08.11 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
22-26.08.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
22-26.08.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
23.08.11 – конкурс малюнків на асфальті в рамках святкування Дня Прапору.

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.08.11 – 26.08.11)
 

За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 175 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 23 громадянина.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка та участь у міських заходах присвячених 20 річниці незалежності України;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
- аналіз розбіжностей при співставленні виборців.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
23.08.11 – проведено штаб «по теплу» за участю представників ЕРР-4, ЕРР-3, КП «ТГО», та керівників ЖБК та ОСББ та відомчих житлових будинків.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр. ( 22.08.2011р. та 26.08.2011р.
25.08.11 – співробітники відділу прийняли участь у Круглому столі «Надання житлово-коммунальних послуг, проблеми та шляхи їх вирішення», організованому комітетом зі справ ЖКГ та розвитку інфраструктури, енергозабезпечення та державного технічного надзору громадської ради при ОДА. Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства. Інформацію щодо виконання заходів відповідно до названого рішення щоденно узагальнюється, аналізується та надається до Департаменту міського господарства та заступнику міського голови Рублі М.В. , а щопонеділка надається на обидві адреси з доданням супутньої документації.
26.08.11 – прийнято участь у нараді в департаменті міського господарства з питань підготовки систем опалення, гарячого водопостачання і бойлерів житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до опалювального сезону 2011-2012 рр. та збору платежів за відпущене тепло.
29.07.11 – підготовлено та надано до комісії з проведення атестації працівників керівного складу КП ЖКС відповідно до розпорядження Одеського міського голови від 20.06.2011р. № 751-01 р та розпорядження Київської районної адміністрації одеської міської ради від 30.06.2011р. № 458 відгуки-характеристики та атестаційні листи керівного складу КП ЖКС району.
Проведено інформаційні збори з питань створення ОСББ з мешканцями житлових будинків за адресами: вул.. Ак. Корольова, 118/1, просп Ак. Глушка, 6. Розглянуто та надано відповіді на 35 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 14 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по Люстдорфської дорозі, та дільниць № 3,4 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 7,8 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 2 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції, роботи припинені.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (8громадян);
- підготовлено відповіді на 6 звернень громадян та 2 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
26.08.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
25.08.11 – проведення засідання комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам Київського району;
22.08.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
26.08.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 5 судових засіданнях;
23.08.11 – проведення прийому громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
25.08.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 18 питань:
3 – дозволу на продаж житла за участю дітей;
1- призначення опіки;
2 – призначення опіки над недієздатною особою;
1 - позбавлення батьківських прав;
4 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
1 – призначення помічника;
2 – вирішення спору між батьками;
1 – поновлення батьківських прав;
1 – дозвіл на покупку житла на ім’я дитини;
2 реєстрація дітей в органах РАЦС
- підготовлено та подано 1 позовну заяву про позбавлення батьківських прав та призначення опіки.
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам;
- обстежено житлові умови – 13 громадян;
- прийнято на особистому прийомі – 1 громадянин.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
27.08.11 – відділом освіти отримані підручники та художня література для загальноосвітніх навчальних закладів району, з метою забезпечення першокласників навчальною літературою в рамках реалізації Міської програми „Збереження та розвиток російської мови в м. Одесі”
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
З 05.08.2011 організований відпочинок дітей пільгових категорій на базі оздоровчого табору „Вікторія” (ІV зміна).
Впродовж тижня організоване проходження медогляду педпрацівниками закладів освіти району.
Впродовж тижня проводиться робота щодо виготовлення щорічного кольорового видання за підсумками навчального 2010-2011 року.
Впродовж тижня організована робота з молодими спеціалістами щодо працевлаштування їх до закладів освіти району.
У термін з 25.08-01.09.2011 у закладах освіти району проводиться щорічна благодійна акція «Готуємо дітей до школи». Станом на 29.08.2011 надана речова допомога (канцелярські товари) 154 дітям пільгових категорій, а саме, 61 дитині-сироті, 38 дітям, позбавлених батьківського піклування, 20 дітям-інвалідів, 35 дітям з багатодітних малозабезпечених сімей на загальну суму 17.320 грн. Для 7 учнів-першокласників ОЗОШ № 27, 72, 78, 89, які виховуються під опікою, придбана шкільна форма.
На виконання Плану заходів з пропаганди символіки м. Одеси, затвердженого Одеським міським головою Костусєвим О.О. для проведення першого уроку за темою: «Історія символіки рідного міста»:
- для першокласників закладів освіти району заготовлені прапорці, копія прапорців м. Одеси, у кількості 2165 штук та замовлено 1505 значків з символікою м. Одеси;
- для учнів закладів освіти виготовлено 3000 інформаційних буклетів з пропагандою нової символіки м. Одеси.

До 20-річчя Незалежності України:
- організована участь творчих колективів ОЦДЮТ „Еврика” у міському фестивалі національних мистецтв „Вся Одеса” на базі Одеського міського палацу дитячої та юнацької творчості;
- організований концерт до 20-ї річниці Незалежності України за участю творчих колективів ОЦДЮТ «Еврика» на базі Одеського МДОСК «Вікторія» (вул. Дача Ковалевського, 93)
- організована участь у міському гала-концерті до Дня Незалежності України на Думській площі творчих колективів ОЦДЮТ „Еврика”.
- організована участь творчих колективів ОЦДЮТ „Еврика” у проведенні вишиванкового фестивалю на Приморському бульварі.
22.08.11 – у актовій залі Київської райадміністрації організована та проведена розширена нарада керівників загальноосвітніх та дошкільних закладів освіти Київського району з питань проведення кадрової роботи у закладах освіти.
25-26.08.11 – організована участь педпрацівників у секційних предметних міських методичних об’єднаннях з метою підготовки до нового навчального року.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.08.11 – 26.08.11)

 
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів;

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Здійснювалось опрацювання контролю розпорядження ЦВК від 23.08.2011 року № 537 по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
- Контроль усунення недоліків на ділянках КП ЖСК «Хмельницький» № 5, 6 та «Черьомушки» №2;
- протягом тижня – проведення заходів з підготовки до святкування Дня незалежності.
22.08.11 – проведення свята для дітей «І думи, і мрія у всіх нас єдина, вставай Україно, цвіти Україно!» на базі дитячої бібліотеки №39 (вул..Варненська, 12А), присвяченого до 20-ї річниці Незалежності України.
22.08.11 – проведення вистави «Велегранний талант» на базі бібліотеки №6 (вул..Степова, 66), присвяченого 155 років від дня народження І.Франка.
23.08.11 – проведення концерту ансамблю «Біла акація» для підопічних територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян на патріотичну тематику на базі приміщення Ради ветеранів, присвяченого до Дня незалежності України.
23.08.11 – проведення святкового обіду для підопічних територіального центру до Дня Незалежності у кафе «Восток» (50 чоловік).
24.08.11 (о 12.00) – проведення святкування та концертної програми щодо відзначення 20-ї річниці Незалежності України у парку ім. Горького.
24.08.11 (о11.00) – проведення святкового обіду для підопічних територіального центру у кафе «Восток» (вул. Ак.Філатова, 20), присвяченого до Дня Незалежності України.
28.08.11 (о 14.00) – проведення книжкової вистави «Вітаємо, рідна школо!» на базі бібліотеки №6 (вул. Степова, 66), присвяченої Дню знань.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 28 чол. на суму 196,00грн.;
• банні послуги – 3 чоловіка на суму 60,00 грн.;
• прання білизни – 34 чол. на суму 2314,20 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн.
• виготовлення окулярів(магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 42,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 8 чоловіка на суму 480,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 7 чоловіка на суму 420,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 811 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 45416,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт м’якої покрівлі 55 м.кв. над квартирами №№ 17, 20 по вул. Ак. Філатова, 27 та 26,5 м.кв. на квартирою № 60 по вул. І.Рабіна, 60.
- проведено ремонт віконних рам у квартирі № 72 по вул. Ген.Петрова, 76.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(22.08.11 – 26.08.11)

 
За звітний період до районної адміністрації надійшло 75 документів,
• відпрацьовано – 57,
• під контролем – 10;
• письмових звернень – 69,
• прийнято – 1 пакет документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 38 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 27 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Взято участь у засіданні штабу з питання підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Де-
партаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведено засідання штабу по підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. з участю служб
району.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт про виконання заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства у весняно-літній період 2011 р.
Проведено виїзд за адресами: пр. Добровольського, 126 – з питання виконання робіт з ремонту теплотраси; вул. Ак. Заболотного, 22, кв. 118 – з питання встановлення газової плити.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Підготовлені інформаційні матеріалі на засідання 25.08.2011 р. обласної робочої групи по погашенню заборгованості з виплати заробітної плати.
Проведена робота з керівниками підприємств-боржників по погашенню заборгованості з виплати заробітної плати.
Підготовлені інформаційні матеріалі щодо динаміки надходжень основних бюджетоутворюючих джерел по Суворовському району за І півріччя 2009 р.- 2011р. до Одеської міської ради.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 12 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 7 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 15 відповідей громадянам та 6 державним установам.
25 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 7 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 3 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про надання дитини правового статусу;
- 3 розпорядження про влаштування до дитячого державного закладу.
- 1 розпорядження про збереження житла, яке належить дітям.
- 2 розпорядження про призначення опіки над дітьми – сиротами.
Проведено 1 обстеження житлово-побутових умов.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 29 відповідей на листи міських управлінь, 5 відповідей на звернення громадян.
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 7 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Організовані заходи щодо проведення засідання "Круглого столу" за участю керівництва Суворовської райадміністрації, депутатів Одеської міської ради з представниками громадськості району з актуальних проблем Суворовського району та шляхів з їх вирішення.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(22.08.11 – 26.08.11)

 
Протягом звітного тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
03.06-25.08.11 – оздоровлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста в Одеському МДОСК «Вікторія»;
З 01.08.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району м. Одеси.
22-24.08.11 – відбулася зустріч вихованців Одеського міського дитячого оздоровчого спортивного комплексу "Вікторія" та школярів з видатними людьми Одеси;
23.08.11 (о 10:00 год.) – у Дендропарку "Перемоги" проведений конкурс малюнків на асфальті в рамках святкування Дня Державного Прапора України;
23.08.11 (о 10.00 год.) – проведено з вихованцями Одеського міського дитячого оздоровчого комплексу "Вікторія" та школярами "Посту № 1" «круглого столу» щодо відзначення Дня Державного Прапора України;
23-24.08.11 – проведено «Вишиванковий фестиваль» (виставка вишиванок, майстер-клас) щодо відзначення Дня Державного Прапора України та 20-ї річниці незалежності України;
23.08.11 (о 10:30 год.) – Одеським міським Палацом дитячої та юнацької творчості проведений фестиваль національних мистецтв "Вся Одеса" щодо відзначення Дня Державного Прапора України та 20-ї річниці незалежності України;
24.08.11 – відбулося покладання квітів до пам'ятника Т.Г. Шевченку;
24.08.11 (о 10:00 год.) – на Приморському бульварі, біля пам'ятника Дюку проведено міський фестиваль-конкурс творчості вихованців позашкільних навчальних закладів м. Одеси "А я просто українка, україночка";
24.08.11 (о 17:00 год.) – проведено святковий концерт дитячих творчих колективів Одеського центру дитячої та юнацької творчості «Еврика» для вихованців Одеського міського дитячого оздоровчого комплексу "Вікторія", присвячений 20-й річниці незалежності України.

 

ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(22.08.11 – 26.08.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 201;

 
Кількість відпрацьованих документів – 91, з них:
- видано планових ордерів – 9;
- видано аварійних ордерів – 68;
- загальне листування – 14.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 4;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 0;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 9;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 12;
• Київський район – 5;
• Суворовський район – 9;
• Малиновський район – 6.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(22.08.11 – 26.08.11)

 
Подготовка отчета за I полугодие 2011 года Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 г., утвержденной решением Одесского городского совета от 08.07.2011 года № 803-VI.
На коллективное обращение жильцов домов, расположенных по адресам: г. Одесса, ул. Ак. Вильямса 59Е, 59Ж, 59И, 59И/1, направлена информация заявительнице, проживающей по адресу: г. Одесса, ул. Ак. Вильямса, 59Е – о тарифах на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: г.Одесса, ул. Ак. Вильямса 59Е и 59Ж, утверждённых решением исполнительного комитета Одесского городского совета для ООО «Золотая чайка».
На обращение заявительницы, проживающей по адресу: г. Одесса, ул. Парковая, 77, кв. 66 – направлены копии расчётов тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, расположенных по адресам: г. Одесса, ул. Парковая, 77 и 77/1.
На обращение жительницы города, проживающей по адресу: г. Одесса, пер. Северный, 14 – направлены копии расчётов тарифов на услуги отопления действовавшие в 2007-2011 гг. для указанного дома.
По коллективному обращению жильцов дома, расположенного по адресу: г.Одесса, ул. Ак. Вильямса 63А – направлена информация в Киевскую районную администрацию для подготовки ответа заявителям о порядке пересмотра тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории для указанного дома.
На коллективное обращение членов ЖСК «Приморский-21», расположенного по адресу: г. Одесса, ул. Крымская, 72 направлена информация заявителям о тарифе на услуги по содержанию дома и придомовой территории для указанного дома, установленного решением исполнительного комитета Одесского городского совета.
На обращение гражданина, проживающего по адресу: г.Одесса, ул. Балковская, З0А – направлена информация о тарифах на услуги водоснабжения и водоотведеиия, действовавших для категории потребителей «население» филиала «Инфоксводоканал» ООО «Инфокс» в 2008-2010 гг.
На обращение ЧП «ЖЭК «Наш дом» – направлены копии планов-схем придомовых территорий домов, расположенных по адресам: г. Одесса, ул. Довженко, 4, 4А, 2, 6, 6А и Кирпичный пер. 3/1 и 7.
Подготовлен и направлен перечень памятных дат, проведение которых запланировано на сентябрь 2011г.
С целью создания Интернет - версии Паспорта города осуществляется работа над инвестиционным веб-сайтом города.
Относительно участия в Программе Совета Европы «Усиление институциональной состоятельности органов местного самоуправления в Украине» подготовлен и направлен на согласование первому заместителю городского головы проект письма на имя городского головы относительно вышеуказанного вопроса.
Рассмотрено письмо секретаря городского совета относительно результатов заседания рабочей группы Международного Черноморского клуба.
Продолжена работа по подготовке проекта распоряжения городского головы «О внесении изменений в распоряжение городского головы от 03.12.2009 г. № 2237-01р «О создании постоянно действующей рабочей группы Одесского городского совета по вопросам взаимодействия с международными финансовыми организациями».
25-28 августа 2011 г. – выставка-ярмарка «Школьный базар».
25-31 августа 2011г. – выставка-ярмарка «Бархатный сезон, Школьный мир».
26-28 августа 2011г. – Х-ая Международная специализированная выставка «Style & Beauty».
Рассмотрен вопрос о передаче высоконапорной гидродинамической установки для промывания коллекторов и труб коммунальным предприятием «Агентство программ развития» коммунальному предприятию «Городские дороги».
Подготовка методики по подготовке, утверждению и контролю за выполнением финансовых планов коммунальных предприятий. Срок исполнения продлен до 05.09.2011 г.
Подготовлен проект распоряжения городского головы «О создании рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, кроме земельных участков» (распоряжение городского головы от 22.08.201г. № 1375-01 р).
Подготовлено протокольное поручение по подготовке всеми исполнительными органами Одесского городского совета описания проектов, которые вошли в проект «Стратегия развития Одессы до 2020 года» (№ 03-904вих. от 23.08.2011 г.).
Подготовлен проект распоряжения городского головы «О создании рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, кроме земельных участков» и обновлен персональный состав рабочей группы (распоряжение городского головы от 18.08.2011 г. №к 1373-01р).
Подготовлен проект распоряжения городского головы «О создании рабочей группы по проверке условий проживания в общежитиях города Одессы».
Проведена работа по информированию предприятий города относительно уменьшения ими показателей относительно работников, которые получают заработную плату на уровне минимальной, а также мероприятий по уменьшению задолженности по заработной плате.
Формирование базы социальных проектов и донорских организаций.
Прошла встреча с руководителем ОО «Дорога к дому» с целью изучения опыта работы с донорскими организациями.
Подготовлен проект ответа в Верховный Совет Украины по приглашению на Форум деловых людей Украины.

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество обращений субъектов хозяйственной деятельности – 136;
Количество выданных документов разрешительного характера и отказов в выдаче документов разрешительного характера – 156;
Количество предоставленных консультаций – 248.

 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОДЕСРЕКЛАМА»
(22.08.11 – 28.08.11)

 
За звітний період було зареєстровано 116 вхідних документів:
- від органів державної влади – 15,
- юридичних осіб – 67,
- фізичних осіб-підприємців – 34 документа.

Направлено 25 відповідей.

Станом на 31.08.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Звіт по відділах:

1. Договірним відділом:
- прийнято заявок :
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 104;
• на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 7;

2. Робота юридичного відділу:
- прийнято участь у судових засіданнях – 15;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 9;

3. Робота технічного від/ділу КП "Одесреклама" з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 169;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит Зм х 6м – 230;
• сіті - лайти – 170
• афіши – 400;
- кількість актів-перевірок – 169.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 478,8 тис.грн., або 37% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП "Одесреклама" проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
З 15.08.2011 р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
1) Щодо розміщення сюжетів "День незалежності".
- 130 постерів формату Зм х 6м для стаціонарних щитів;
- 20 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів.

2) Щодо розміщення сюжетів по дню міста Одеси:
- 100 постерів формату Зм х 6м для стаціонарних щитів;
- 100 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів.

3) Щодо розміщення сюжетів Національного Одеського філармонічного оркестру:
- 10 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів;

4) Щодо розміщення сюжетів "Сорочинського ярмарку":
- 400 афіш;

5) Щодо розміщення сюжетів "Російського театру":
- 30 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів;

6) Щодо розміщення сюжетів "Польського кіно":
- 10 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(22.08.11 – 28.08.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 231,5 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 119 ед.
- по троллейбусу – 112,5 ед.
в выходные дни в количестве 171,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 80 ед.
- по троллейбусу – 91 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 625 914,50 грн.
- по троллейбусу – 409 135 грн.

На среднем ремонте находятся 10 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 144 вагонов,
- троллейбус – 100 машин;

 
ТО-2:
- трамвай – 5 вагонов,
- троллейбус – 3 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей. 

    
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(22.08.11 – 28.08.11) 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
22.08.11
 
По адресу: ул. Малиновского, 53/1, кв. 3 – просьба изъять медицинский тонометр
Дежурная смена изъяла медицинский тонометр для дальнейшей утилизации
23.08.11
 
По адресу: ул. Львовская, 2 – обнаружен запах газа
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Источник резкого запаха – разлив нефтепродуктов
По адресу: ул. Степовая, 30 – ветвь дерева упала на крышу жилого дома
Дежурная смена провела уборку и распиловку упавшей ветви дерева
24.08.11
 
По адресу: ул. Посмитного, 25, кв. 41 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
25.08.11
По адресу: пл. Думская, 1 – проверка большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Раскидайловская, 28, кв. 18 – оказание помощи работникам Службы «103» по транспортировке больной
Дежурная смена оказала помощь работникам Службы «103» по транспортировке больной в 1 ГКБ
По адресу: пер. Хуторской, д. 5 – на территории автостоянки ТК «Чайка»обнаружена колба с ртутью
Дежурная смена изъяла ртуть в количестве 2,360 кг для последующей утилизации
26.08.11
По адресу: ул. Преображенская, 68, кв. 29 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери квартиры
27.08.11
По адресу: ул. Генерала Ватутина, 1 – резкий неприятный запах в подвале жилого дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Обнаружен источник неприятного запаха - около 50 ящиков с колбами, заполненных неизвестной жидкостью. Информация передана сотрудникам Малиновского РОВД и ГУ МЧС области
28.08.11
По адресу: ул. Мечникова, 30, кв. 6 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
РЭС «Центральный» - ул. Дерибасовская, 18 – заклинило навесной замок электроподстанции
Дежурная смена сняла замок, обеспечив доступ электриков на электроподстанцию

 

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 501
из них передано:
- в УЖКХ – 84,
- Оказана информационная помощь – 413,
- Ртуть – 4

 

       
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(22.08.11 – 28.08.11) 
  

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір з боксу на призи A.M. Суворова
18-22.08.11
м. Ізмаїл
2
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
21-24.08.11
м. Болград
3
Навчально-тренувальні збори
з волейболу
22-31.08.11
м. Одеса, спорт табір „Буревісник"
4
Кубок Азовського моря
з боксу
22-27.08.11
м. Бердянськ
5
Міжнародний турнір
з бадмінтону
26-28.08.11
м. Дніпропетровськ
6
Чемпіонат України з
 футболу. Прем'єр - ліга
28.08.1118:00)
вул. Канатна, 79,
КП „Стадіон Спартак"
7
Чемпіонат світу зі спортивного орієнтування
25-28.08.11
м. Імст, Австрія
 
8
Міжнародний турнір
з футболу
22-26.08.11
м. Іллічівськ
9
Змагання з велоспорту маунтенбайк, велораллі
«Оазис 2011»
22-25.08.11
Одеська область,
с. Дальник
10
Першість КПНЗ
«КДЮСШ № 6»
з веслування
на байдарках та каное
23.08.11 (о 10:00)
м. Одеса,
«Сухий Лиман»
(район Переправи)
11
Матчеві зустрічі з футболу
24.08.11  09:00-12:00,
м. Одеса,
Парк ім. Горького
12
Чемпіонат України
з вітрильного спорту
24-30.08.11
м. Київ
13
Змагання з дзюдо
«Веселі старти»
25.08.11 (10:00- 12:00)
м. Одеса,
вул. Краснова, 3-а
(дитячий притулок №2)
14
Чемпіонат Одеської області
з вітрильного спорту
27-28.08.11
м. Одеса,
яхт - клуб,
пляж «Отрада»

 

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

До 14 января 
Выставка «Дыхание праздника»

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее 27 декабря 14:00
«Всякая всячина» 
Е. Голубенко

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее