00:09:56   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.09.11 – 09.09.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 20 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 370 звернень громадян.

Проведено:
06.09.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
08.09.11 – засідання ради опіки та піклування;
09.09.11 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(43 звернення громадян).

Виконані наступні роботи КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Ковальська, 39, 30, просп. Шевченка, 8/11, площа Старосінна, 15, пров. Вознесенський, 1, вул. Черняховського, 12В, вул. Тіниста, 10, вул. Піонерська, 14, вул. Бєлінського, 8, вул. М.Арнаутська, 5, вул. Пушкінська, 68;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Манежна, 20, 28;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Пантелеймонівська, 101;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Розкидайлiвська, 30, вул. Гімназична, 17, вул. Піонерська, 11, вул. Армійська, 14/1;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Ботанічний, 2А;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Армійська, 12/1;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Балківська, 17.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
05-10.09.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
05-10.09.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
05.09.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (вул. Новощіпний ряд).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
05-10.09.11 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
05-10.09.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
05-10.09.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
04.09.11 – участь вихованців ЦДЮТ «Моряна» у мюзиклі «И как мы будем жить в Одессе»;
05.09.11 – Українсько-Словацький проект «Європа в школі» (місце проведення – СЗШ № 117, вул. Рішельєвська, 18, учасники – делегації з Словаків, Ужгороду, Житомиру, Донецька, Одеси);
05.09.11 – «Ласкаво просимо до нас в чудовий світ прикрас» – день відкритих дверей в ЦДЮТ «Дивосвіт»;
10.09.11 – відзначення Всеукраїнського Дня працівників фізичної культури та спорту: 10:00 – спортивне свято «І ти можеш стати олімпійцем» (місце проведення – ОЗОШ № 77, 16, 122, 57, гімназія № 1); 12:00 – чемпіонат ліцею «Приморський» з футболу (місце проведення –стадіон «Флаг»); 14:00 – «Малі олімпійські ігри» для учнів, батьків та вчителів Юридичного ліцею (місце проведення – стадіон «Динамо»).

  
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.09.11 – 09.09.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 46 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 18 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- прийняття участі у засіданні топонімічної комісії у Одеській міській раді;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
- обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства. Інформацію щодо виконання заходів відповідно до названого рішення щоденно узагальнюється, аналізується та надається до Департаменту міського господарства та заступнику міського голови Рублі М.В. , а щопонеділка надається на обидві адреси з доданням супутньої документації.
Розглянуто та надано відповіді на 17 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 13 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по Люстдорфської дорозі, та дільниць № 6, 7 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 1, 2 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції;
- об’їзд району з врученням приписів власникам торгівельних об’єктів про необхідність приведення в належний стан прилеглої території.

  
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 звернень громадян та 17 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
07.09.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;
05.09.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо підготовки проведення 17.09.2011р. ярмарки з продажу сільськогосподарської продукції на Куліковому полі та ринку ТОВ «Ярмарок-ринок «Київський»;
- підготовка дозволів на розміщення пересувних об’єктів торгівлі;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
09.09.11 – надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 24 судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
08.09.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 19 питань:
- 1 - дозвіл на продаж житла за участю дітей;
- 1 – призначення опіки над недієздатною особою;
- 5 – дозвіл на продаж житла за участю дітей;
- 1 – призначення помічника;
- 1 – вирішення спорів між батьками;
- 4 - позбавлення батьківських прав;
- 2 – реєстрація дітей в органах РАЦС;
- 3 – дарування житла за участю дітей;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадян;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводиться облік дітей та підлітків шкільного віку, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи, збираються відповідна інформація щодо навчання дітей у закладах освіти району. 09.09.2011 на базі ОЗОШ № 63 проведена нарада відповідальних за мікрорайон.
09.09.11 – на базі ОЗОШ № 63 проведена організована нарада для заступників директорів з виховної роботи.
09-10.09.11 – в усіх закладах освіти проведені Олімпійські уроки, присвячені Дню фізкультурника.
Впродовж тижня проводиться робота щодо виявлення дітей – учнів закладів освіти, незареєстрованих у місті Одесі.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
Впродовж тижня відділом освіти отримані підручники та художня література для загальноосвітніх навчальних закладів району. В рамках реалізації Міської програми „Збереження та розвиток російської мови в м. Одесі”
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організоване проходження медогляду педпрацівниками закладів освіти району.
Представники відділу освіти взяли участь у координаційній нараді керівників правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування на території Київського району м. Одеси з порядком денним: „Стан підліткової злочинності на території Київського району м. Одеси та обговорення аналізу підліткової злочинності на території Київського району м. Одеси за 6 місяців 2011 року”, яка відбулась 08.09.2011 в приміщенні Прокуратури Київського району.
10.09.11 – на території Меморіального комплексу Оборони Одеси - 411 батарея та на базі ОСШ № 86 під патронатом губернатора Одеської області Матвейчука Е.Л. відбулися І етапі І регіонального військово-спортивного фестивалю „Патріот”. В фестивалі взяли участь 9 команд (по дві від кожного району м. Одеси та з м. Іллічівськ). Київський район представляли збірна команда учнів ОЗОШ № 72 і ОЗОШ № 82 та збірна команда учнів-вихованців ОЗОШ № 51 і підліткового клубу „Айкітедо”. Команди учасниці фестивалю взяли участь у двох етапах: військово-спортивній грі „Щит Вітчизни-2011” та інтелектуальному військово-історичному конкурсі „73 дні героїзму”. За підсумками інтелектуальної гри ІІ місце посіла команда ОЗОШ № 51 , ІІІ місце – ОЗОШ № 72. За загальними підсумками гри І місце посіла збірна команда учнів ОЗОШ № 72, 82, ІІ місце – збірна команда учнів-вихованців ОЗОШ № 51 та підліткового клубу „Айкітедо”.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.09.11 – 09.09.11)

 
Проведено:
- рейдів щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- протягом тижня проведені заходи щодо ліквідації стихійної торгівлі за адресами: пл. Незалежності, вул. І.Рабіна, 2, вул. Рекордна, 68/1.
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Підготовка щомісячного звіту відповідно до розпорядження міського голови від 07.12.2009р. №2272-01р. «Про додаткові заходи щодо уточнення персональних даних виборців та сприяння реалізації виборчих прав громадян».
Контроль усунення недоліків на ділянках КП ЖСК «Хмельницький» №5, 6 та «Черьомушки» №2;
05.09.11 – на засіданні адміністративної комісії було розглянуто 24 протоколи про адміністративні правопорушення на загальну суму 2312 грн.:
• ст.150 КУпАП – 15 рішень на суму 697 грн.;
• ст.152 КУпАП – 2 рішення на суму 680 грн.;
• ч.1 ст.182 КУпАП – 5 рішень на суму 765 грн.;
• ст.183 КУпАП – 2 рішення на суму 170 грн.
29.08-09.09.11 – проведення книжкових виставок, присвячених 217-річниці з дня заснування міста Одеси у бібліотеках району.
10.09.11 – участь збірних команд учнів району у першому регіональному військово-патріотичному фестивалі «Патріот» на базі Меморіалу 411 берегової батареї.
09-10.09.11 – проведення в закладах освіти району Всеукраїнського олімпійського уроку, який присвячений Дню фізичної культури і спорту України
Протягом тижня – проведення рейду «Урок» в закладах освіти району з метою виявлення учнів, які не приступили до занять.

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 11 чол. на суму 77,00грн.;
• банні послуги – 3 чоловіка на суму 60,00 грн.;
• прання білизни – 32 чол. на суму 638,40 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 744 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 52080,0 грн.

Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт м’якої покрівлі 40 м.кв. над квартирою №71 по вул. Варненська,14/3.
- проведено ремонт м’якої покрівлі 36 кв.м над квартирою №77 по вул. Ген.Петрова,45.
- проведена заміна змішувача у ванній кімнаті у квартирі №69 по вул. Варненська, 14/3.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.09.11 – 09.09.11)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 152 документа:
- відпрацьовано – 49,
- під контролем – 16;
- письмових звернень – 104,
- прийнято – 2 пакета документів від суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 29 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 19 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський». Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси".
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнан¬ня, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Взято участь у засіданні штабу з питання підготовки об'єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Де¬партаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведення засідання за участю керівників ОСББ, ЖБК та відомств з питання підготовки об'єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р.
Проведено позачергове засідання комісії з питань ТЕБ та НС «Про заходи щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка склалася в наслідок пожежі на полях зрощування».
Взято участь у міжвідомчій нараді «Про стан додержання вимог законодавства щодо безпеки судноводіння та експлуатації транспортних засобів на морському і річному транспорті на території Одеської області».
Проведено виїзд на окружну дорогу для координації дій РВ ОМУ ГУМНС України в Одеської області та служб району при ліквідації надзвичайної ситуації , яка склалася внаслідку пожежі на колишніх полях фільтрації та на території колишньої промивально-пропарювальній станції.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт про виконання заходів стосовно роботи житлово - кому¬нального господарства у весняно-літній період 2011 р.
Проведено виїзд за адресою Ак. Заболотного ріг Дніпропетровська дор. – з питання зносу самовільного будівництва.
Підготовлено пропозиції щодо розробки програми «Дитяча площадка – у кожному дворі». Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 25 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено засідання координаційної ради з питання: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання суб'єктами господарювання нової норма¬тивно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 8 вересня 2011 року районної координаційної ради з питань: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних держав¬них гарантій в оплаті праці; отримання суб'єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація до Управління екології і розвитку рекреаційних зон щодо виконання рішення Одеської міської ради від 29.04.2011р. № 716-VI «Про продовження терміну дії рішення Одеської міської ради від 29.09.2006р. №323-V «Про затвердження Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі на період до 2010 року» підприємствами району.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 5 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 12 відповідей громадянам та 8 – державним установам.
21 громадянину надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 12 документів з різних установ та заяв громадян.

 
Підготовлено:
- 11 розпоряджень щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про надання дитини правового статусу;
- 1 розпорядження про збереження житла, яке належить дітям.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов проживання малолітніх дітей. Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 4 відповіді на листи міських управлінь, 5 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 6 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв'язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

  
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(05.09.11 – 09.09.11)

 
01.08-19.09.11 – на Алеї Слави ІЩКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району м. Одеси;
03-04.09.11 – проведено концерт для дітей із малозабезпечених сімей «Відпочинок по-одеськи» за адресою: Одеський академічний театр музичної комедії ім. М.Водяного (вул. Пантелеймонівська, 3);
03.09.11 – проведено свято, приурочено до Дня міста «Дорога до мрії» ;
03-04.09.11 – 500 учнів загальноосвітніх навчальних закладів взяли участь у проведенні ІV-го Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров'я»;
04.09.11 – у парку Перемоги проведено пізнавально-розважальна програма «Бі-Бі» Ленд» для дітей від 4 до 12 років з метою ознайомлення дітей з Правилами дорожнього руху;
05-09.09.11 – у загальноосвітніх навчальних закладах відбулися зустрічі школярів з видатними людьми Одеси (письменниками, діячами культури, депутатами Одеської міської та обласної рад, народними депутатами України).

  
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(05.09.11 – 09.09.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 228;
Кількість відпрацьованих документів – 119, з них:
- видано планових ордерів – 15;
- видано аварійних ордерів – 89;
- загальне листування – 15.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 17;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 2;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 24;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 9;
• Київський район – 6;
• Суворовський район – 16;
• Малиновський район – 17.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(05.09.11 – 09.09.11)

 
Проводилась работа по разработке Стратегии развития города развития города Одесса до 2020 года.
6 сентября 2011 года – семинар для представителей исполнительных органов, на котором даны рекомендации по обоснованию проектов, которые войдут в Стратегию.С целью участия города Одесса в проекте «Презентуй свой край» подготовлены и направлены материалы в Одесскую областную государственную администрацию.
Подготовлены аналитические материалы к совещанию по вопросам развития города Одесса, которое состоялось в Одесской областной государственной 8 сентября 2011 года.
В рамках подготовки проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2012-2013 годы проводился анализ реализации соответствующих Программ в других городах Украины.
Осуществлялась работа над созданием дизайна и наполнением инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет-версии Паспорта города.
Продолжалась работа рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, отличной от земельного участка.
Продолжались работы по формированию базы социальных проектов и донорских организаций, поиск информации по проведению грантовых конкурсов.

Рассмотрено 4 обращения граждан и подготовлены разъяснения по тарифам и качеству предоставляемых жилищно-коммунальных услуг.
Рассмотрено 4 обращения ОСМД и ЖСК по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлены соответствующие разъяснения.
Продолжалась работа по подготовке проекта Методики паевого участия в содержании объектов благоустройства. Осуществлялся анализ замечаний и предложений к проекту Методики.
08-10 сентября – национальная выставка «Зеркало моды Одесса-2011».
06-10 сентября – национальная выставка-ярмарка «Осень-2011».
08-11 сентября – состоялась региональная выставка-ярмарка «Текстильная индустрия».

Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 175;
Количество выданных документов разрешительного характера – 110;
Количество предоставленных консультаций – 226;
Количество разрешительных дел, введённых в Единый государственный реестр – 119.

 
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Серпень 2011 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців –341;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 129;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 75;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 13;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 217;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 337;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 348;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 29;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4 133;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 0;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 0;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 1 813.

Взагалі за місяць проведено 7 435 реєстраційних дій.

Станом на 1 вересня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 394 юридичні особи;
- 99 226 фізичних осіб - підприємців.

Діяльність секторів:
Загальним сектором відділу було зареєстровано 827 звернень, з них:
- 27 звернень від фізичних осіб;
- 18 звернень від юридичних осіб;
- 273 постанови та рішення суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 75 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 58 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 42 реєстраційні картки отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 11 балансів (річний фінансовий звіт);
- 6 повісток до суду;
- 7 ухвал про витребування документів;
- 34 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 251 повідомлення (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
- 25 реєстраційних справ (взятих на облік) суб’єктів господарювання, які переїхали до Одеси;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 1 746 одиниць.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 386 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 145 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 5 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.09.2011 р. налічує – 180 553 одиниці (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 1 372 реєстраційні справи;
- 25 реєстраційних справ прийнято для формування;
- 122 реєстраційні справи було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів.

 
  
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(05.09.11 – 11.09.11)

 
За звітний період в КП було зареєстровано 96 вхідних документів:
- від органів державної влади – 28,
- юридичних осіб – 41,
- фізичних осіб-підприємців – 27.
Направлено 25 відповідей.
Станом на 15.08.2011 р. в КП" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Договорний відділ:
- прийнято заявок:
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 73;
• на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 8;

• Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 10;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 14;

Робота технічного відділу КП "Одесреклама" з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів-перевірок та приписів про усунення недоліків – 101;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит 3м х 6м – 130;
• сіті – лайти – 30
• афіши – 800;
• кількість актів перевірок – 101.

  
  
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(05.09.11 – 11.09.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 232,0 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 118 ед.
- по троллейбусу – 114,0 ед.
в выходные дни в количестве 163,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 74 ед.
- по троллейбусу – 89,5 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 604 421,25 грн.
- по троллейбусу – 420 930 грн.

На среднем ремонте находятся 9 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО – 1:
- трамвай – 141 вагон,
- троллейбус – 123 машины;

ТО – 2:
- трамвай – 4 вагона,
- троллейбус – 3 машины.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

   
    
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(05.09.11 – 11.09.11)
 
    

Дата
Что произошло
Принятые меры
05.09.11
 
По адресу: ул. Прохоровская, 4, кв. 12 – девушка не может снять кольцо с пальца правой руки
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с пальца правой руки
 
По адресу: ул. Дальницкая, 43 – наезд автомобиля на препятствие
Дежурная смена провела работы по снятию автомобиля с препятствия
06.09.11
 
По адресу: ул. Паустовского,  27, кв. 109 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 г. и демеркуризацию помещения
07.09.11
 
Начальник КУ «Служба – 077» - Думская площадь, 1 –
Осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
08.09.11
По адресу: ул. Маршала Жукова, 101 – возгорание малярного цеха завода «Электромаш»
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам МЧС в тушении пожара малярного цеха завода «Электромаш»
По адресу: ул. Пионерская 14, кв. 44 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 г. и демеркуризацию помещения
09.09.11
По адресу: ул. Малиновского, 64 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул.Марсельская, 28, кв.12 – заклинило замок входной двери. В квартире находился 4-х летний ребенок
Дежурная смена оказала помощь в открытии входной двери, обеспечив доступ родителей к ребенку
По адресу: ул. Яши Гордиенко, 40 – возле альфатера обнаружены технические термометры
Дежурная смена провела изъятие технических термометров в количестве 6 штук
10.09.11
Житель города – ул. Ал.Невскогго, 39/2, кв.8 – ребенок захлопнул входную дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь по открытию входной двери квартиры
11.09.11
Житель города – ул.Фонтанская дорога, 14-г, кв.60 – домашняя кошка сидит на козырьке балкона 4-го этажа
Дежурная смена провела снятие кошки с козырька балкона 4-го этажа. Кошка передана хозяйке

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 486
из них передано:
- в УЖКХ – 54,
- Оказана информационная помощь – 429,
- Ртуть – 2.
 
 
   

       

    
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее