10:16:31   |   15 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 38

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 38

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.09.11 – 16.09.11)
 
 

 
За звітний період в райа
дміністрацію надійшло – 225 звернень громадян.

Проведено:
13.09.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012 рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (51 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Пастера 36, вул. Водопровідна, 6, вул. Пушкінська, 68, вул. Ковальська, 39, 30, вул. Пироговська, 7/9, просп. Гагаріна, 12, вул. Успенська, 76, вул. Армійська, 12/1, вул. Піонерська, 16, вул. Базарна, 85, 110, просп. Шевченка, 6/1;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Новосельського, 1, вул. Водопровідна, 6, вул. Пантелеймонівська, 30, пров. Аркадієвський, 4;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Коблевська, 9, вул. Затишна, 12, пров. Світлий, 7, вул. Черняховського, 18, вул. Посмітного, 25;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Градоначальницька, 17, пров. Госпітальний, 2, вул. Пироговська, 5, пров. Світлий, 2А, 7, пров. Аркадієвський, 4, вул. Сонячна, 10, Фонтанська дорога, 39, вул. Посмітного, 25/2, вул. Довженка, 8А;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Світлий, 2А, просп. Шевченка, 15/5;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): пров. Вознесенський, 9, вул. Л.Шмідта, 3, вул. Педагогічна, 7, вул. Посмітного, 25А, Фонтанська дорога, 39;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. 2-й Куликовський, 3А, вул. Канатна, 82, вул. Затишна, 12, вул. Транспортна, 7Ж, пров. Світлий, 8.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
12-16.09.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
12-16.09.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;

13.09.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району (ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка).
 
Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
12-16.09.11 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
12-16.09.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
12-16.09.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
12-16.09.11 – проведення в закладах освіти олімпійського тижня;
14.09.11 – розвага «Подорож до осіннього лісу» (місце проведення – ДНЗ № 1, вул. Транспортна,8-а);
15-18.09.11 – участь учнів закладів освіти у Всеукраїнському фестивалі російської поезії та культури «Пушкинская осень в Одессе» (місце проведення – Одеський міський палац дитячого та юнацького мистецтва, Приморський бульвар, 1);
15-26.09.11 – заочний огляд-конкурс внутрішнього озеленення навчальних закладів «Галерея кімнатних рослин»;
15.09.11 – музична розвага «Одеса – мама» (місце проведення – ДНЗ № 160, вул. Сєрова, 29);
15.09.11 – день відкритих дверей (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
17.09.11 – участь вихованців позашкільних закладів освіти району в концертній програмі на Куликовому полі.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.09.11 – 16.09.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 47 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 22 громадянина.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 31 лист та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства. Інформацію щодо виконання заходів відповідно до названого рішення щоденно узагальнюється, аналізується та надається до Департаменту міського господарства та заступнику міського голови, а щопонеділка надається на обидві адреси з доданням супутньої документації.
Розглянуто та надано відповіді на 16 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 13 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по Люстдорфської дорозі, та дільниць № 1, 2 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 3, 4 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 звернень громадян та 9 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
14.09.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо підготовки проведення 24.09.2011р. ярмарки з продажу сільськогосподарської продукції на Куліковому полі;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 15 звернень громадян та організацій.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадян;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 22 судових засіданнях;
2. підготовлено 2 позовні заяви;
3. підготовлено 2 апеляційні скарги на рішення суду та ухвалу суду;
4. перевірено та завізовано 35 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 27 судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ освіти:
12-13.09.11 – організоване відвідування учнями закладів освіти гастрольних вистав Закарпатського обласного українського музично драматичного театру на базі в приміщенні Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. Василька
15.09.11 – організована участь заступників директорів з виховної роботи, відповідальних вчителів та начальників караулів в репетиції урочистої передачі Почесної Вахти пам’яті біля пам’ятнику невідомому матросу від закладів освіти Суворовського району закладам освіти Київського району.
Впродовж тижня проводиться облік дітей та підлітків шкільного віку, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи, збираються відповідна інформація щодо навчання дітей у закладах освіти району.
14-15.09.11 – здійснено надання статистичних звітів закладами освіти до відділу освіти.
17.09.11 – організація участі учнів закладів освіти району (300 дітей) у святкуванні Дня рятівника на Приморському бульварі біля Дюку.
Впродовж тижня проводиться робота щодо виявлення дітей – учнів закладів освіти, незареєстрованих у місті Одесі.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проводилась робота щодо збору статистичної інформації щодо соціального паспорту району та подальшого працевлаштування випускників.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.09.11 – 16.09.11)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

 
Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
- Контроль усунення недоліків на ділянках КП ЖСК «Хмельницький» №1,2 та «Черьомушки» №2;
12-16.09.11 – проведення олімпійського тижня в закладах освіти району.
13.09.11 – проведення наради з заступниками директорів з навчально-виховної роботи з питань організаційного початку 2011-2012 навчального року на базі ОНВК №53.
Протягом тижня – проведення рейду «Урок» в закладах освіти району з метою виявлення учнів, які не приступили до занять.
Протягом тижня – проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі на території району.
14.09.11 – проведено засідання Ради опіки та піклування, де розглянуті питання:
• Даріння житла на ім’я дитини – 2;
• Зміна власника житла, в якому зареєстровані діти – 1;
• Продаж автомобіля, де частка належить неповнолітньому – 1;
• Зняття грошових коштів з банківського рахунку, який належить неповнолітньому – 1;
• Позбавлення батьківських прав – 2;
• Визначення місця проживання дитини з одним з батьків – 1;
• Визначення дитини у державний заклад на повне державне забезпечення – 1
14.09.11 – проведення зустрічі голови райадміністрації з керівниками підприємств та організацій району з питань участі підприємств та організацій у розвитку та житті району.
15-16.09.11 – поздоровлення з 90-річчям учасників війни Харитонової С.С., яка мешкає по вул. Ген.Петрова, 61, кв.58 та Томілової М.І., яка мешкає по вул.І.Рабіна, 57, кв.12.
15.09.11 – проведення наради з головами комітетів СОН «Курсаки», «Ближні Млини», «Ленінський», «Дзержинський», «Сахарний» з питання розвитку територій приватного сектору.

Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 9 чол. на суму 63,00грн.;
• банні послуги – 2 чоловіка на суму 20,00 грн.;
• прання білизни – 24 чол. на суму 478,80 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 1 чоловік на суму 70 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 744 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 52080,0 грн.
- Стипендію міського голови учасникам визволення та оборони м.Одеси отримали 30 чол. на суму 18000 грн. та реабілітовані громадяни – 9 чол. на суму 4500 грн.
Матеріальну допомогу отримали 7 100-літніх мешканців району на суму 4200 грн.

Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт м’якої покрівлі 19 м.кв. над квартирами №38 та №39 по вул. Космонавтів, 29/2.
- Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.09.11 – 16.09.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 102 документа,
• відпрацьовано – 52,
• під контролем – 14;
• письмових звернень – 85,
• прийнято – 3 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
 

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 41відповідь на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 24 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Взято участь у засіданні штабу з питання підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт про виконання заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства у весняно-літній період 2011 р.
Проведено засідання штабу по підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. з участю служб району.
Проведено виїзд за адресою: вул. Сахарова, 42 – з питання облаштування стоянки.
Проведено робочу нараду за участю головів комітетів мікрорайонів самоорганізації населення, начальника управління з питань взаємодії з органами самоорганізації населення, депутата Одеської міської ради Чернова М. Г.
Проведено обстеження територій мікрорайонів СОН з виїздом на місце для виявлення проблемних питань, зроблено слайди, підготовлені інформаційні матеріали для сесії Одеської міської ради.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжується спільна робота з ДПІ у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Підготовка інформації щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за серпень 2011 року, та надання її до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію до Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами Одеської міської ради про виконання розпорядження міського голови від 10.12.2010 року № 2428-01р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами» за підсумками ІІІ кварталу 2011 року.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради від 29.04.2011р. №716-VІ «Про продовження терміну дії рішення Одеської міської ради від 29.09.2006р. №323-V «Про затвердження Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі на період до 2010 року», за підсумками ІIІ-го кварталу 2011 року до Управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 14 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 15 відповідей громадянам та 8 державним установам.
25 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 16 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 5 розпоряджень щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про надання дитини правового статусу;
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов проживання малолітніх дітей.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Відбулося несення Почесної Вахти на Посту №1.
Відбулася нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань атестації педагогічних працівників у 2011/2012 навчальному році.
На базі КЦ "Зоряний" відбувся огляд вистав Закарпатського обласного державного українського музично-раматичного театру.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь, 3 відповіді на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 2 громадянина з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Організоване привітання мешканки Суворовського району з нагоди 90-річчя від Дня народження.
Проведена підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Суворовської районної адміністрації.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(12.09.11 – 16.09.11)

 
01.08-19.09.11 – на Алеї Слави ЦГЖтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району м. Одеси;
09-10.09.11 – в загальноосвітніх навчальних закладах пройшли Всеукраїнські олімпійські уроки;
12-16.09.11 – в загальноосвітніх навчальних закладах пройшли Олімпійські тижні;
10.09.11 – на Приморському бульварі (біля пам'ятнику Дюку де Рішельє) проведена благодійна акція «Розфарбуй небо яскравими фарбами»;
10.09.11 – проведено 1-й регіональний військово-патріотичний фестиваль „Патріот" на базі Меморіалу 411 -ої берегової батареї;
10.09.11 – у парку ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка біля Карантинної арки відбувся Молодіжний фестиваль «Археологія»;
15-19.09.11 – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості проходить Міжнародний фестиваль-турнір «Пушкинская осень в Одессе».

 
 
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(12.09.11 – 16.09.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 248;
Кількість відпрацьованих документів – 121, з них:
- видано планових ордерів – 14;
- видано аварійних ордерів – 85;
- загальне листування – 22.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 16;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 6;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 13;
• Київський район – 5;
• Суворовський район – 11;
• Малиновський район – 6.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОДЕСРЕКЛАМА»
(12.09.11 – 16.09.11)

 
За звітний період в КП "Одесреклама" було зареєстровано 79 вхідних документів:
- від органів державної влади – 17,
- юридичних осіб – 24,
- фізичних осіб-підприємців – 38 документів.

Направлено 15 відповідей.

Станом на 15.09.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Звіт по відділах:

1. Договорний відділ:
- прийнято заявок :
• на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 64;
• на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 3;

2. Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 14;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 10;

3. Технічний відділ з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 181;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
• стаціонарний щит Зм х 6м – 170;
• сіті - лайти – 180
• афіши – 500;
- кількість актів-перевірок – 181.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 1019,0 тис.грн., або 90% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП "Одесреклама" проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
З 01.09.2011 р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:

1) Розміщення сюжетів «Устав міста»:
120 постерів формату Зм х 6м для стаціонарних щитів;
- 70 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів;

2) Розміщення сюжетів фонду Едуарда Матвейчука:
- 40 постерів формату Зм х 6м для стаціонарних щитів;
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів;

3) Розміщення сюжетів Національного Одеського філармонічного оркестру:
- 100 афіш;

4) Розміщення сюжетів «Магнолія ТВ» розшук дітей:
- 30 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів;

5) Розміщення сюжетів «Рішельєвських читань»
- 10 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;

6) Розміщення сюжетів «Пушкінська осінь»
- 30 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів
- 300 афіш;

7) Розміщення сюжетів «Що? Де? Коли?»
- 100 афіш.

Наступного тижня продовжиться перевірка по дотриманню Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(12.09.11 – 16.09.11)

 
Подготовка Стратегии развития города Одесса до 2020 года.
13 сентября – семинар для представителей исполнительных органов по проектам, которые вошли в проект Стратегии.
Работа по созданию дизайна и наполнению инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет - версии Паспорта города.
Проводится работа по подготовке Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год. Подготовлен проект распоряжения городского головы «О разработке Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год», который направлен на согласование заместителям городского головы.
В рамках подготовки проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2012-2013 годы, продолжалась работа по анализу действующих программ в других городах Украины.
Подготовлен проект распоряжения городского головы о составлении паспортов предприятий предприятий города Одессы всех форм собственности.
14.09.11 – третье заседание Президиума Экономического совета при Одесском городском голове, на котором обсуждался проект генерального плана города Одессы.
Подготовлены презентационные материалы о г. Одессе (на русском и английском языках) для включения их в информационный портфель Ришельевских академических чтений, которые состоятся в г. Одессе с 21 по 23 сентября 2011 г.
13 и 16 сентября – заседания рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, отличной от земельного участка.
Рассмотрено 5 обращений ОСМД, ЖСК и ведомственных домов по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлены соответствующие разъяснения.
Подготовлены ответы на два обращения депутатов Одесского городского совета и на четыре обращения граждан города Одессы.
13-17 сентября – национальная выставка-ярмарка «Одежда. Обувь. Текстиль».
14-16 сентября – региональная выставка «Электроника и энергетика».
15-18 сентября – международные выставки: «Ваш дом Одесса - 2011 (осень)», «Мебель Вашего дома», а также выставка - ярмарка «Золотые ручки». 

Разрешительный центр:
• количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 216;
• количество выданных документов разрешительного характера – 89;
• количество предоставленных консультаций – 536.

 

КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(12.09.11 – 18.09.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 241,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 126 ед.
- по троллейбусу – 115,0 ед.
в выходные дни в количестве 163,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 81 ед.
- по троллейбусу – 82 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 609 876,25 грн.
- по троллейбусу – 407 430 грн.

На среднем ремонте находятся 9 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
ТО-1:
- трамвай – 151 вагонов,
- троллейбус – 133 машин;

ТО-2:
- трамвай – 6 вагонов,
- троллейбус – 4 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(12.09.11 – 18.09.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
12.09.11
 
По адресу: ул. Дубовая роща, 53 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена проведела демеркуризацию помещения
По адресу: пр-кт. Ак. Глушко, 6-а, кв. 53 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~1,5 гр. и демеркуризацию помещения
13.09.11
 
По адресу: ул. Паустовского, 27 кв. 109 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Гайдара, 16, кв. 31 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 1942 г.р., в открытии входной двери квартиры
14.09.11
 
По адресу: ул. А. Невского, 39/3, кв. 70 –разбит ртутный термометр
Дежурная смена приняла разбитый медицинский термометр для утилизации
По адресу: ул. Успенская, 54/56 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Новобереговая, 96 – извлечение пострадавшей из автомобиля вследствие ДТП
Дежурная смена совместно с МЧС оказала помощь сотрудникам ГАИ и врачам «Скорой помощи» в ликвидации последствий ДТП. Пострадавшая, 1960 г.р., извлечена из автомобиля и доставлена в ГКБ №11
15.09.11
По адресу: ул. Паустовского, 31, кв. 74 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь инвалиду II группы в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – провал грунта в пешеходной зоне
Дежурная смена обследовала аварийный участок и оградила место провала
16.09.11
По адресу: ул. Ланжероновская, 24 – угроза обвала штукатурки здания
Дежурная смена провела обследованиеместа обвала и установила ограждение.
17.09.11
По адресу: ул. Ак.Королева, 94, кв.65 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру с ограничеными двигательными возможностями, в открытии входной двери
По адресу: пр-кт М.Жукова, 103 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
18.09.11
По адресу: ул. Екатерининская, 12 – обрушение фрагментов карниза здания
Дежурная смена провела работы по снятию аварийно-весящего карниза с 4-го этажа 4-х этажного здания
По адресу: ул.Урожайная, 28-В – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви с проезжей части дороги

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 484
из них передано:
- в УЖКХ – 44,
- Оказана информационная помощь – 437,
- Ртуть – 2,
- ДТП – 1

    
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(12.09.11 – 18.09.11) 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір
з баскетболу
пам'яті Олімпійського чемпіона В.Гоборова
10-16 вересня,
м. Залізний Порт
2
Турнір з футболу
12 вересня18:30)
м. Одеса,
стадіон „Краян"
3
Осінній чемпіонат України
з вітрильного спорту
12-17 вересня,
м. Бердянськ
4
Кубок Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
14-20 вересня,
м. Лубни
5
Турнір з футболу
15 вересня17:30)
м. Одеса,
стадіон „Краян"
6
Чемпіонат України
з багатоборства
15-19 вересня,
м. Луганськ
7
Відкритий турнір з дзюдо на призи Олімпійського чемпіона Сергія Новикова
17-18 вересня,
м. Кіровоград
8
Міжнародний турнір
з тхеквондо пам'яті заслуженого тренера України Стасенко С.В.
17-18 вересня,
м. Ірпень
9
Чемпіонат України з футболу (Вища ліга серед дитячо-юнацьких команд)
17 вересня (з 10:00)
м. Одеса,
НТБ „Чорноморець"
10
Першість КПНЗ „ДЮСШ №11" з футболу
17-18 вересня,
м. Одеса,
стадіон парка ім. Горького
11
Чемпіонат України з футболу (Перша ліга)
17 вересня,
м. Одеса
12
Чемпіонат України з футболу (Прем’єр-ліга)
18 вересня (з 15:30)
м. Одеса

   

    
  
    

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее