07:34:02   |   22 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 39

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 39

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.09.11 – 23.09.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 235 звернень громадян.

Проведено:
20.09.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
22.09.11 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(47 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул.Ленінградська, 58, спуск Ольгіївський, 10, вул. Пироговська, 3, пров. Пироговський, 6, вул. Старопортофранківська, 87, вул. Зоопаркова, 13В, вул. Сегедська, 9, вул. Армійська, 12/1, 14/1, 12, вул. Ковальська, 21, 30, просп. Гагаріна, 12;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пастера, 32, вул. Преображенська, 11, вул. Пантелеймонівська, 30, 12, вул. Ковальська, 21;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: Французький бульвар, 22б, просп. Шевченка, 15/4, вул. Транспортна, 7Д, вул. Сегедська, 17А , вул. Піонерська, 11;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: Французький бульвар, 29, вул. Пироговська, 7/9, просп. Шевченка, 6/1, вул. Сегедська, 17, вул. Семінарська, 18/20, вул. Канатна, 101В, пров. Матросова, 5, вул. Армійська, 13, вул. Фонтанська дорога, 4, вул. Дігтярна, 15, вул. Старопортофранківська, 143;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Сегедська, 3, просп. Гагаріна, 27А, вул. Р.Кармена, 11А;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Старопортофранківська, 143, вул. Затишна, 2, просп. Шевченка, 7, вул. Семінарська, 18/20, вул. М.Арнаутська, 43;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Семінарська, 11, пров. В.Катаєва, 8, Французький бульвар, 15, вул. Транспортна, 7Ж;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Армійська, 5.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
19-23.09.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
19-23.09.11 – перевірка об’єктів торгівлі, розташованих на території району, щодо підтримання у належному санітарному стані прилеглої території;
19-23.09.11 – рейдові перевірки щодо припинення стихійної торгівлі на території району.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
19-23.09.11 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
19-23.09.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
19-23.09.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
21-23.09.11 – відзначення в закладах освіти району Дня партизанської слави: проведення акції «Ветеран живе поруч», уроків пам'яті «Вони захищали Вітчизну», виховних годин «Літопис мужності», концертна програма (21-23.09.2011р. – заклади освіти; 23.09.2011р., 14.00 – санаторій «Салют», учасники – вихованці ЦДЮТ «Моряна»);
21-24.09.11 – відзначення в закладах освіти району Міжнародного дня миру: проведення круглих столів, учнівських конференцій (місце проведення – Маріїнська гімназія, вул.Л.Толстого,9, Гімназія № 2,(вул. Гаванна, 5), Юридичний ліцей, (вул. Катерининська, 64), ОСШ № 117, (вул. Рішельєвська, 18), ОСШ № 121 (вул.Л.Толстого,1);
22.09.11 – покладання квітів до меморіальних дошок учнями закладів освіти: Гефту (гімназія № 2), Медведєву (ОНВК № 90), Авдєєву-Чорноморському (ЗОШ № 118), Якову Гордієнко (ОСЗОШ № 121), Павлику Ларішкіну (СЗШ № 21).

  

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.09.11 – 23.09.11)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 47 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі був прийнятий 21 громадянин.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- участь у загальноміських заходах 22.09.2011р., присвячених Дню партизанської слави та 70-ої річниці партизанського руху в Україні у період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• сформовано та відправлено ряд листів до керівників різних служб направлених на поширення серед населення інформації щодо необхідності перевірки особистих даних в Державному реєстрі виборців;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства.
Розглянуто та надано відповіді на 20 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 12 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по Люстдорфської дорозі, та дільниць № 3, 4 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 5, 6 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:

 
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 звернення громадян та 7 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
14.09.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо підготовки проведення 24.09.2011р. ярмарки з продажу сільськогосподарської продукції на Куліковому полі;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 13 звернень громадян та організацій.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 8 громадян;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- видано довідок, запитів – 10 громадян.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 23 судових засіданнях;
2. підготовлено 2 позовні заяви;
3. підготовлено апеляційну скаргу на рішення суду;
4. прийнято участь у засіданні ради опіки та піклування Київської районно адміністрації Одеської міської ради;
5. перевірено та завізовано 35 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 20-ти судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
22.09.11 – підготовка та проведення засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 25 питань, з них:
- 6 – позбавлення батьківських прав;
- 1 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
- 8 – дозвіл на продаж житла за участю дітей;
- 1 – призначення опіки над дитиною;
- 1 – призначення опіки над недієздатною особою;
- 2 – дозвіл на реєстрацію народження дитини;
- 5 – різне;
Заслухано 1 звіт опікуна про виконання обов’язків.

Відділ освіти:
19.09.11 – організована відділу освіти, директорів, заступників директорів з виховної роботи, відповідальних вчителів та особового складу почесних караулів закладів освіти ОЗОШ № 55, 63, 28, 78, 81, гімназії № 9, ОСШ № 86 та ОНВК «Гармонія» в урочистій передачі Почесної Вахти пам’яті біля пам’ятнику Невідомому матросу від закладів освіти Суворовського району закладам освіти Київського району.
21.09.11 – в усіх закладах освіти до Міжнародного Дня миру проведений „Урок Миру” по матеріалам книги Р.П. Агрікова „Память судьбоносных лет” за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни, громадських діячів міста.

До Дня партизанської слави в закладах освіти району:
- організовані та проведені виставки мемуарної та історичної літератури в бібліотеках закладів освіти;
- проведені тематичні виховні години та уроки мужності ”Ніхто не забутий, ніщо не забуте” за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни, присвячені Дню партизанської слави”;
- організовані та проведені екскурсії до музеїв Меморіального комплексу „Алея Слави” та Оборони Одеси (411 батарея), Військово-історичного Музею ПОК;
- продовжена робота щодо поповнення експозицій кімнат та музеїв Бойової слави при закладах освіти і проведені в них екскурсії для школярів;

22.09.11 – учні ОНВК «Гармонія» під час несення Вахти пам’яті на «Посту № 1” взяли участь в урочистих заходах покладання квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПК та В ім. Т.Г Шевченка.
Впродовж тижня проводиться облік дітей та підлітків шкільного віку, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи, збираються відповідна інформація щодо навчання дітей у закладах освіти району.
22-23.09.11 – здійснено надання статистичних звітів закладами освіти до управлінь освіти та науки Одеської міської ради та Одеської облдержадміністрації.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проводилась робота щодо збору статистичної інформації щодо соціального паспорту району та подальшого працевлаштування випускників.
Впродовж тижня організоване несення Почесної Вахти пам’яті біля пам’ятника Невідомому матросу учнями ОНВК «Гармонія».

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.09.11 – 23.09.11)

  
Проведено:

Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
Протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;

Робота в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Контроль усунення недоліків на ділянках КП ЖСК «Хмельницький» №1,2 та «Черьомушки» №2;
Протягом тижня – проведення рейду «Урок» в закладах освіти району з метою виявлення учнів, які не приступили до занять.
Протягом тижня – організація та проведення виставок в навчально-виховних закладах в рамках обласного конкурсу «Щедрість рідної землі».
19.09.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 18 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 1343,0грн.: ст.150 – 8 рішень на загальну суму 408,0 грн.; ст.152 – 2 рішення на суму 680,0 грн.; ст.154 – 2 рішень на суму 68,00 грн.; ст.182 – 1 рішення на суму 85,00 грн.; ст.212-1ч.2 – 4 рішення на суму 102,0 грн.
20.09.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул. Б. Хмельницького, 62).
20.09.11 – проведена робота з керівниками районних методичних об’єднань вчителів – предметників з питань планування роботи на 2011-2012 навчальний рік.
21.09.11 – організація та проведення Уроків Миру в усіх загальноосвітніх закладів освіти.
21.09.11 – проведення відвідування вистави Одеської філармонії учнями середніх класів ОЗОШ №№4, 46, 60, 20, 25, 45, 120, гімназії 5.
21.09.11 – проведення в усіх загальноосвітніх закладах освіти району Уроку Миру.
22.09.11 – у великій залі райадміністрації пройде зустріч представників громадських організацій та комітетів органів СОН з головою райадміністрації та депутатами Одеської міської ради.
22.09.11 – проведення привітання 15 партизанів ВВВ району та вручення пайків присвяченого до Дня Партизанської слави.
22.09.11 – проведення засідання методичного об’єднання практичних психологів на базі ОЗОШ №46.
23.09.11 – проведення участь вчителів історії, біології, географії у обласному семінарі з питань організації роботи з обдарованими дітьми на базі гуманітарного центру.
23.09.11 – відвідування учнями середніх класів гімназії №№4, 5, 8, НВК №53 (750 учнів) вистави Одеської філармонії.
23.09.11 – проведення Дня відкритих дверей для підлітків району у Центрі дитячої та юнацької творчості «Промінь».
23.09.11 – проведення семінару для вчителів, які викладають спецкурс «Моє рідне місто» на базі ОЗОШ №4.
24.09.11 – участь у міському сільськогосподарському ярмарку на Куликовому полі.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 21 чол. на суму 147,00грн.;
• банні послуги – 4 чоловіка на суму 80,00 грн.;
• прання білизни – 37 чол. на суму 738.150 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 6 чол. на суму 60,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 1 чоловік на суму 66.00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 4 чоловіка на суму 240,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 744 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 52080,0 грн.
- інваліди Афганці – 76 чоловік на суму 22800,00 грн., сім'ї загиблих Афганців - 18 чоловік на суму 7200,00грн., удови та діти загиблих робітників МВД – 20 чоловік на суму 10000,00 грн.

Житлово-комунальне господарство  
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- установлено вхідної двері в квартирі №88 по вул. Ген.Петрова, 64;
- замінено дільницю трубопроводу системи каналізації в квартирі №60 по вул.Щорса, 130;
- проведено ремонт покрівлі над квартирою №30 по вул.Балківська, 12-а.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.09.11 – 23.09.11)

  
За звітний період до районної адміністрації надійшло 116 документів, відпрацьовано – 37, під контролем – 12; письмових звернень – 85, прийнято – 12 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 36 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 22 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Взято участь у засіданні штабу з питання підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт про виконання заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства у весняно - літній період 2011 р.
Проведено засідання штабу по підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. з участю служб району.
Проведено виїзд за адресами: вул. Балківська, 5 – з питання комісійного обстеження будинку; вул. Училищна, 32 – з питання перерозподілу приміщення для зберігання вугілля.
Проведено робочу нараду за участю представників Суворовської районної адміністрації, Департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху, голови комітету СОН з питання поліпшення транспортного забезпечення сел. «Шевченко-3».
Проведено роботу по підготовці та організації суботника 01.10.2011 г. за участю представників церкви Ісуса Христа та працівників КП «ЖКС «Північний».
Підготовлені інформаційні матеріали щодо підготовки проекту Програми нормалізації соціально - економічної ситуації, яка склалася в депресивних мікрорайонах.
Проведено виїзд у мікрорайони СОН «Жевахівський», «Балтський», «Крива балка», «Хаджибейський» з метою обстеження територій. Проведено фотофіксацію об’єктів, територій «проблемних» для району.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільна з ДПІ робота у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено засідання координаційної ради з питань: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено роботу з керівниками 10 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено роботу з паспортними відділами Суворовського та Хаджибеївського РВ внутрішніх справ в частині здійснення реєстрації місця проживання студентів на території Суворовського району.
Проведено роботу з відповідними управліннями, службами Одеської міської ради з питання визначення розміру фінансування заходів для розробки Програми нормалізації соціально-економічної ситуації, яка склалася в депресивних мікрорайонах Суворовського району м. Одеси на 2012-2015 роки.
Підготовлено проект Програми нормалізації соціально-економічної ситуації, яка склалася в депресивних мікрорайонах Суворовського району м. Одеси на 2012-2015 роки.
Направлені листи керівникам управлінь, служб Одеської міської ради та Суворовської райадміністрації з вимогою про надання інформації по виконанню Програми соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2011 рік за підсумками 9-ті місяців.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 13 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 9 запитів та листів до різних установ та державних закладів,
10 відповідей громадянам та 9 державним установам.
26 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 17 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 6 розпоряджень щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 5 розпоряджень про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дітям, які залишились без батьківського піклування;
- 1подання до суду про призначення опікуна над недієздатним громадянином;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьківських прав.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов проживання малолітніх дітей.

Відділ освіти:
Проведено урочистий мітинг, присвячений передачі несення Почесної Варти на Посту № 1.
Учні ОНВК "Гімназія № 7" брали участь в міському урочистому заході в Будинку офіцерів на честь Дня Партизанської Слави.
В загальноосвітніх навчальних закладах проведені тематичні виховні години та уроки мужності "Ніхто не забутий, ніщо не забуте" за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни до Дня партизанської Слави.
Проведено засідання творчих груп вчителів філологічного та суспільно-гуманітарного, а також природничого,природничо-математичного та технічного циклів з питань підготовки завдань для проведення шкільних олімпіад.
На базі ОЗОШ № 125 проведена урочиста лінійка з вшанування пам'яті загиблих на честь Дня Партизанської Слави.

Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 10 відповідей на листи міських управлінь, 4 відповіді на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
З метою забезпечення населення якісними продуктами харчування за цінами товаровиробників взято участь у сільськогосподарської ярмарці, яка відбулася 24.09.2011р. на Куліковому полі. В ярмарці прийняли участь 11 підприемств громадського харчування Суворовського району.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Забезпечено проведення апаратної наради в.о. голови Суворовської районної адміністрації, підготовлений протокол наради.
Прийнято 3 громадянина з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Організоване привітання 3 мешканців Суворовського району з нагоди 100-річчя та 90-річчя від Дня народження.
Взято участь у загальноміських заходах з відзначення Дня партизанської слави. Організовано урочисте покладання вінків та квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКтаВ ім. Т. Г. Шевченка.
Проведені заходи відповідно до районного плану з відзначення Дня партизанської слави. Організовано урочисте покладання вінку та квітів до пам’ятника загиблим партизанам (вул. Ак. Воробйова, 26) за участю ветеранів, школярів та громадськості району, проведений мітинг.

  
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(19.09.11 – 23.09.11)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
01.08-19.09.11 – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району м. Одеси;
19 вересня 2011року – відбулася передача Почесної Вахти Пам'яті Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району Почесним Караулам загальноосвітніх навчальних закладів Київського району;
15-19 вересня – на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості відбувся Міжнародний фестиваль-турнір «Пушкинская осень в Одессе»;
З 20 вересня – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
19 вересня – 250 учнів загальноосвітніх навчальних закладів взяли участь у конференції присвяченій Дню партизанської слави, яка відбулася У Будинку Офіцерів;
19 вересня – за адресою: пров. Монастирський, 3, на базі Одеського комунального навчального закладу «Дитячий будинок «Перлинка» проведений майстер-клас Павла Сахно – гончарне мистецтво;
21 вересня – відбулася церемонія покладання квітів до пам'ятника Дюку де Ришельє учнями загальноосвітніх навчальних закладів у рамках проведення у м. Одесі щорічних Рішельєвських академічних читань;
21 вересня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені Уроки мира присвячені відзначенню Міжнародного дня миру;
22 вересня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи щодо відзначення Дня партизанської слави;
22 вересня – відбулося покладання квітів до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКтаВ ім.Т.Г.Шевченка щодо відзначення Дня партизанської слави.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(19.09.11 – 23.09.11)

 
Подготовлен и направлен первому заместителю городского головы проект распоряжения городского головы «О разработке Стратегии развития города Одессы до 2020 года».
Проводилась работа по созданию дизайна и наполнению инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет - версии Паспорта города.
Работа по подготовке Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
В рамках подготовки проекта Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2012-2013 годы продолжалась работа по анализу действующих Программ в других городах Украины.
Подготовлена информация на имя городского головы Костусева А.А. по итогам работы рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, отличной от земельного участка.
23 сентября – состоялось заседание правления Одесской городской организации работодателей, на котором был заслушан доклад управления экономики, промышленности и инвестиций Одесского городского совета о работе, проводимой в г. Одессе по поддержке и развитию предпринимательства.
Рассмотрено 5 обращений ОСМД, ЖСК и ведомственных домов по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлены соответствующие разъяснения.

Подготовлены ответы:
- на 1 запрос депутата Одесского городского совета;
- на 5 обращений граждан города Одессы.

Подготовлена информация для представителей деловых кругов г. Одессы о проведении 28-30 сентября 2011г. в г. Гродно (Беларусь) выставки «Еврорегион «Неман-2011».
20-24 сентября – состоялась национальная выставка-ярмарка «Осенний калейдоскоп».
24-25 сентября – состоялась выставка «Международная выставка кошек».

Работа Разрешительного центра в г. Одессе:
количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 216;
количество выданных документов разрешительного характера – 112;
количество предоставленных консультаций – 298.

 
  
КП «ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС»
(19.09.11 – 25.09.11)

 
КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:
в рабочие дни в количестве 240,0 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 128 ед.
- по троллейбусу – 112,0 ед.
в выходные дни в количестве 171,5 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 85 ед.
- по троллейбусу – 86,5 ед.

Линейная выручка:
- по трамваю – 601 756,25 грн.
- по троллейбусу – 416 330 грн.

На среднем ремонте находятся 10 троллейбусов.

Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):

 
ТО-1:
- трамвай – 151 вагона,
- троллейбус – 129 машин;

ТО-2:
- трамвай – 5 вагонов,
- троллейбус – 3 машин.

Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведению путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.

    
     
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(19.09.11 – 25.09.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
19.09.11
 
По адресу: пер. Компасный, 14 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с межквартального проезда
По адресу: ул. Красные Зори, 16 - мужчина не может самостоятельно снять кольцо с распухшего пальца руки
Дежурная смена оказала помощь гражданину в снятии кольца с руки
20.09.11
 
Начальник КУ «Служба - «15-77» -Думская площадь, 1 –Осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
21.09.11
 
По адресу: ул. Польская, 4, кв. 53 –сотрудники РОВД не могут попасть в квартиру умершей
Дежурная смена открыла входную дверь, обеспечив доступ в квартиру сотрудникам РОВД
22.09.11
По адресу: ул. Еврейская, 10, кв. 29 – пенсионерка застряла на
антресоли
Дежурная смена оказала помощь женщине, 1943 г.р., открыв захлопнувшийся люк на антресоль, где находилась пенсионерка
По адресу: проспект Добровольского, 38 –
упавшая ветка дерева
перегородила проезжую часть
дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Дегтярная, 17 –стоматологическая поликлиника № 9 – просьба изъять емкости с ртутью
Дежурная смена провела изъятие ртути у врача стоматологической поликлиники ~ 500 гр. для последующей утилизации
23.09.11
По адресу: ул.Сегедская, 11, кв. 71 – пенсионерка, по состоянию здоровья, не может открыть входную дверь для доступа бригады скорой помощи
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, 1922 г.р. открыв входную дверь и обеспечив доступ сотрудников скорой помощи
По адресу: ул.Канатная, 81 –упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки дерева с проезжей части дороги
24.09.11
По адресу: ул.Дерибасовская, 16-водосточная труба грозит падением на пешеходную зону
Дежурная смена закрепила водосточную трубу на фасаде здания
По адресу: ул.Атамана Головатого (р-онзавода ЗОР) – ДТП
Дежурная смена извлекла пострадавшего водителя из автомобиля.
25.09.11
По адресу: ул.Дерибасовская, 1 - обеспечение мероприятий посвященных дню рождения Дерибаса
Дежурная смена провела обеспечение мероприятий
По адресу: ул. Колонтаевская, 71 – женщина висит на парапете здания
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам милиции в снятии женщины с парапета.

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 491
из них передано:
- в УЖКХ – 38,
- Оказана информационная помощь – 452,
- Ртуть – 1.

 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(19.09.11 – 25.09.11)
 

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
14-20 вересня
м. Лубни
2
Всеукраїнський турнір по дзюдо пам’яті ЗТУ Матюшенка А.О.
23-25 вересня
м. Одеса
вул. Михайлівська, 29
3
Змагання зі спортивного орієнтування,
«Парк Тур Одеса», 3 етап
25 вересня
м. Одеса, парк Ленінського комсомолу
4
Міжнародні змагання зі спортивного орієнтування
«Зіркові старти»
23-26 вересня
АР Крим,
с. Соколине
5
Дитяча Ліга Дзюдо – 2011р.
( 5 тур)
25 вересня
м. Одеса,
вул. Маршала Жукова, 4
6
Чемпіонат України
з вітрильного спорту (командні перегони у класі Оптиміст)
23-25 вересня
м. Севастополь
7
Проведення тестування
з ОФП та ЗФП
КПНЗ „СДЮСШОР     № 10”
22-23 вересня
СКА
пров. Сільскогосподарський, 2
8
Всеукраїнський турнір
з вільної боротьби
22-25 вересня
м. Южне
9
Всеукраїнський турнір
з футболу «Кубок Одеського припортового заводу»
22-24 вересня
м. Южне
10
Чемпіонат України з футболу
24 вересня
Стадіон УТБ „Чорноморець”
11
Першість ДЮСШ № 11
з футболу
 
24, 25 вересня
Стадіон парка ім. Горького
12
Чемпіонат України з бадмінтону (перша ліга )
23-26 вересня
вул. Комарова, 4а
13
Чемпіонат міста з футболу
22 вересня
стадіон „Краян”
14
Чемпіонат України з футболу (Перша ліга)
25 вересня
м. Одеса

       

    

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее