10:07:53   |   20 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 40

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 40

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.09.11 – 30.09.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 255 звернень громадян.

Проведено:
27.09.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
30.09.11 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(39 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Осипова, 32, вул. Базарна, 50, пров. Матросова, 1, вул. Канатна, 101Б, вул. Зоопаркова, 13В, вул. Катерининська, 84/86, Французький бульвар, 13, просп. Гагаріна, 12, вул. Артилерійська, 3А, вул. Довженко, 8, вул. Бєлінського, 8, Фонтанська дорога, 55, 39, вул. Преображенська, 83, пров. Вознесенській, 1;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Базарна, 16, 50, вул. Успенська, 76;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Осипова, 41, вул. Пироговська, 1, Французький бульвар, 12/4, вул. Педагогічна, 46, 46А;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Семінарська, 18/20, вул. Тираспольська, 19, пров. Світлий, 7, вул. М.Говорова, 18Б, вул. Пироговська, 3, пров. Аркадієвський, 4;
- поточний ремонт системи ЦО: Французький бульвар, 29, вул. Транспортна, 7Д, вул. Довженка, 8А, просп. Шевченка, 23А, пров. Економічний, 3, 2;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. В. Арнаутська, 32, вул. Асташкіна, 3, 11, вул. Гімназична, 18, вул. Осипова, 42, вул. В. Арнаутська, 83, площа Старосінна, 13;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. 2-й Куликовський, 3А, пров. Матросова, 1;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. М.Говорова,18Б.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
26-30.09.11
– розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
26-30.09.11 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
26-30.09.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
26-30.09.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
26.09.11 – семінар на тему «Крізь призму літератури, мистецтва, публіцистики і журналістики» (місце проведення – ОСШ № 35, просп. Гагаріна, 3);
29.09.11 – «круглий стіл» для учнів 8-9 класів на тему «Тіні забутих предків» - шедевр української кінематографії (місце проведення – ОЗОШ № 52 вул. Троїцька, 49/51);
29.09.11 – науково практична конференція присвячена 50-річчю заснування Національної премії України ім. Т.Г. Шевченка (місце проведення – Маріїнська гімназія, вул. Л.Толстого,9);
26-30.09.11 – експозиції у шкільних бібліотеках, які присвячені 50-річчю заснування Національної премії України ім. Т.Г. Шевченка;
26-30.09.11 – розвага в дошкільних навчальних закладах «Свято врожаю».

  
   
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.09.11 – 30.09.11)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 52 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 12 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- прийняття участі у засіданні міській історико-топонімічної комісії;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2011/2012 рр. та інформацію про хід заповнення систем опалення житлових будинків та об’єктів соціального призначення району хімічно очищеною водою.
Сумісно з КП ЖКС району згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» розроблено та надано до департаменту міського господарства план заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій та оптимізації собівартості цих послуг, план заходів з приведення діючих тарифів на послуги УБПТ у відповідність з вимогами чинного законодавства. Інформацію щодо виконання заходів відповідно до названого рішення щоденно узагальнюється, аналізується та надається до Департаменту міського господарства та заступнику міського голови Рублі М.В. , а щопонеділка надається на обидві адреси з доданням супутньої документації.
Розглянуто та надано відповіді на 24 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 10 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- перевірка санітарного стану стоянок по просп. М. Жукова, та дільниць № 5, 6 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 1, 7КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (14 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 звернення громадян та 8 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
28.09.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- підготовка інформації про хід виконання заходів щодо оформлення документів на землекористування;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування:  
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо підготовки проведення 08.10.2011р. ярмарки з продажу сільськогосподарської продукції на ринку «Київський»;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян та організацій.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 12 громадян.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 30 судових засіданнях;
2. підготовлені клопотання та заяви до суду;
3. підготовлено відповідь на запит прокуратури Київського району м. Одеси;
4. прийнято участь у засіданні комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам;
5. перевірено та завізовано 25 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 18-ти судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на наступному засіданні ради опіки та піклування;

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводиться облік дітей та підлітків шкільного віку, доведені до відома керівників закладів освіти нормативні документи, збираються відповідна інформація щодо навчання дітей у закладах освіти району. До 01.10.2011 здійснено надання списків дітей з довідками що підтверджують подальше навчання до відділу освіти Київської райадміністрації.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проводилась робота щодо збору статистичної інформації щодо соціального паспорту району та подальшого працевлаштування випускників.
Впродовж тижня організоване несення Почесної Вахти пам’яті біля пам’ятника Невідомому матросу учнями ОЗОШ № 55.
30.09.11 – проведення нарада бібліотекарів закладів освіти району з метою відзначення Дня бібліотекарів.
27.09.11 – у закладах освіти району організовані та проведені спортивні заходи до Дня туризму.
Впродовж тижня райметодкабінетом проведена підготовка проекту наказу про курсову перепідготовку вчителів.
28.09.11 – на базі ОНВК „Гармонія” організований та проведений святковий концерт з нагоди привітання вчителів закладів освіти району з Днем працівників освіти за участю голови Київської райадміністрації Сушкова В.М.
29.09.11 – в Російському драматичному театрі організована участь керівників закладів освіти району у святкуванні з нагоди привітання вчителів закладів освіти м. Одеси з Днем працівників освіти за участю мера м. Одеси.
30.09.11 – святкові концерти з нагоди Дня працівників освіти організовані у закладах освіти району.
26.09.11 – на базі ОЗОШ № 27 проведений районний семінар для викладачів спецкурсу „Одесса – мой город родной”.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.09.11 – 30.09.11)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
- Протягом тижня – проведення рейду «Урок» в закладах освіти району з метою виявлення учнів, які не приступили до занять.
- Протягом тижня – організація та проведення виставок в навчально-виховних закладах в рамках обласного конкурсу «Щедрість рідної землі».
- протягом тижня – проведення заходів щодо відзначення Дня вчителя.
26.09.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 20 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 2227,0грн.: ст.150 - 11 рішень на загальну суму 493,0 грн.; ст.152 – 1 рішення на суму 850,0 грн.; ст.159 – 1 рішень на суму 51,00 грн.; ст.182 ч.1 – 2 рішення на суму 510,00 грн.; ст.183 - 2 рішення на суму 238,00 грн.; ст.212-1ч.2 – 3 рішення на суму 85,0 грн.
27.09.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул. Б. Хмельницького, 62).
28.09.11 – проведення привітання директорів, вчителів, завідувачів навчальних закладів освіти району на базі Одеського культурного центру (вул.В.Стуса, 2).
29.09.11 – проведення лекції медичної сестри територіального центру на тему: «Корисні поради для людей похилого віку» на базі територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Малиновського району (вул. Б.Хмельницького, 62).
29.09-03.10.11 – три учні ОЗОШ №60, які членами команди м.Одеси «Полундра» приймуть участь у регіональному конкурсі «Турнір знавців професій» у м.Сімферополь.
30.09.11 – проведення першості району з кросу серед учнів 5-11 класі.
30.09.11 – у приміщенні райадміністрації пройшло поздоровлення колективів бібліотек району до Всеукраїнського дня бібліотек.

Соціальна сфера
Територіальним центром
соціального обслуговування (надання соціальних послуг) району надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 9 чол. на суму 63,00грн.;
• банні послуги – 12 чоловіка на суму 240,00 грн.;
• прання білизни – 14 чол. на суму 1935,15 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 1 чоловік на суму 66.00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 1 чоловіка на суму 60,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 744 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 52080,0 грн.
- матеріальну допомогу отримали: 100 літні громадяни району – 2 громадяна на суму 1000,00 грн., почесні громадяни - 1 чоловік на суму 1000,00грн., матеріальну допомогу від територіального центру – 27 чоловік на суму 7000,00 грн., сироти – 24 чоловіка на суму 12000,00грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- прочищено трубопровід каналізації в квартирі №52 по вул.І.Рабіна, 9;
- відремонтовано двері сан. вузла в квартирі №5 по Фонтанській дорозі, 12/3;
- проведено ремонт покрівлі 83 кв.м. над квартирою №214 по вул.Ак.Філатова, 70/1;
- проведено ремонт покрівлі 51 кв.м. над квартирою №40 по вул.Варненська, 14/2.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.09.11 – 30.09.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 83 документа,
• відпрацьовано – 29,
• під контролем – 14;
• письмових звернень – 52,
• прийнято – 2 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 39 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 19 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Взято участь у засіданні штабу з питання підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів до опалювального сезону 2011-2012р.р. за участю служб району.
Взято участь у засіданнях: топонімної комісії; з питання несплати за землю; з питання самочинного будівництва.
Вивчена ситуація та внесено пропозиції щодо методів та термінів рішення проблем, які склалися у мікрорайоні «Жевахівський».
З метою виділення коштів на проведення робіт у 2012 р. підготовлено докладну записку про положення справ у мікрорайоні «Жевахівський», у тому числі – про стан систем водопостачання. Проведено роз’яснювальну роботу з мешканцями мікрорайону «Жевахівський» про їх дольову частку у фінансуванні робіт з заміни системи водопостачання.Складений план пріоритетної діяльності для вирішення нагальних проблем у СОНах, яки розташовані у Суворовському районі.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільна з ДПІ робота у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 23 вересня 2011 року районної координаційної ради з питання: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено аналіз заходів та підготовлена інформація щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та робочої групи з проведення обстеження території району за червень-вересень 20111 року та надання даної інформації до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про роботу, проведену Суворовською райадміністрацією в частині проведення засідань координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень - вересень 2011 року та надання даної інформації до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за січень - вересень 2011 року.
Підготовлено ініціативні заходи до проекту Програми соціально-економічного розвитку м. Одеси на 2012р.по Суворовському району та надання інформації до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 15 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 14 відповідей громадянам та 9 державним установам.
14 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 8 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 2 розпорядження щодо відчуження житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про надання дитини правового статусу;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини іноземними громадянами;
- 2 висновку про доцільність усиновлення дітей одним з подружжя другого з подружжя.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов проживання малолітніх дітей та недієздатної особи.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 9 відповідей на листи міських управлінь,8 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Проведені заходи відповідно до районного плану з відзначення Дня людини похилого віку.
Проведена підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Суворовської районної адміністрації.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(26.09.11 – 30.09.11)

  
- з 20 вересня – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка – несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
25 вересня – церемонія урочистого покладання квітів до пам'ятника Й.М. де Рибасу учнями загальноосвітніх навчальних закладів;
- 25 вересня – відкриті уроки танцю на Думській площі;
- 29 вересня – в Одеському академічному російському драматичному театрі (за адресою: вул. Грецька, 48) проведений святковий концерт для педагогічних працівників міста до Дня працівників освіти;
З 26-30 вересня у загальноосвітніх навчальних закладах міста проведено:
– акція «Милосердя», яка спрямована на покращення соціальної підтримки пенсіонерів, інвалідів, одиноких непрацездатних громадян;
– акція «Ветеран живе поруч» до Дня ветеранів з метою надання адресної допомоги;
– благодійні концерти з метою вшанування ветеранів і літніх людей щодо Міжнародного дня громадян похилого віку, Дня ветеранів та Дня працівника освіти.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(26.09.11 – 30.09.11)

 
Подготовлен проект Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2012-2013 годы.
Продолжалась работа по подготовке Стратегии развития города Одесса до 2020 года. 22 сентября т. г. состоялся семинар для представителей исполнительных органов по проектам, которые вошли в проект Стратегии.
Проводилась работа по подготовке Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Осуществлялась работа над созданием дизайна и наполнением инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет - версии Паспорта города.
Подготовлены предложения относительно развития сотрудничества между городами-побратимами Одесса и Лодзь (Польша), подготовлен также перечень возможных совместных проектов.
Подготовлен перечень мероприятий, которые могут быть включены в программу проведения Дней Одессы в различных городах стран мира.
Подготовлены материалы для дальнейшей их презентации в ходе конференции партнерских городов «Новые импульсы и ресурсы для немецко-украинского партнерства городов», которая состоится в период с 6 по 9 октября в Лейпциге (Германия).
Cогласно распоряжения городского головы от 15.09.2011 г. № 1370-01р «Об утверждении мероприятий касательно обеспечения составления проекта бюджета города Одессы на 2012 год» подготовлена информация о финансировании Государственных целевых программ и инвестиционных программ в проект Государственного бюджета Украины на 2012 год.
В соответствии с поручением Администрации Президента Украины от 25.06.2010 г. №9-12/1614 проводится работа по подготовке информации «Паспорта региона» г. Одессы за III квартал 2011 г.
Рассмотрено 1 обращение граждан и подготовлены разъяснения по тарифам и качеству предоставляемых жилищно-коммунальных услуг.
Рассмотрено 1 обращение ОСМД, ЖСК и ведомственных домов по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлены соответствующие разъяснения.
29.09.11 – исполнительным комитетом Одесского городского совета приняты 5 решений об установлении тарифов на жилищно-коммунальные услуги, подготовленные управлением экономики, промышленности и инвестиций.
28.09.11 – состоялось заседание рабочей группы «Транспорт» Экономического совета при Одесском городском голове обсуждался проект нового генерального плана города Одессы.
27-30 сентября – состоялась национальная с международным участием выставка «Стомат-Экспо 2011».
27 сентября - 01 октября – состоялась национальная выставка-ярмарка «Осенняя ярмарка».

 
Работа разрешительного центра в г. Одессе:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности –144;
Количество выданных документов разрешительного характера-180;
Количество предоставленных консультаций – 187.

 
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(26.09.11 – 30.09.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 193;
• Кількість відпрацьованих документів – 131, з них:
- видано планових ордерів– 20;
- видано аварійних ордерів – 99;
- загальне листування – 12.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 8;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 4;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
- Приморський район – 1;
- Київський район – 3;
- Суворовський район – 4;
- Малиновський район – 1.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
  
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(15.09.11 – 30.09.11)

  
За звітний період зареєстровано 105 вхідних документів: від органів державної влади – 19, юридичних осіб – 53, фізичних осіб-підприємців – 33 документа.
Направлено 16 відповідей.
Станом на 30.09.2011 р. в КП "Одесреклама" контрольних документів, термін виконання яких минув, не має.

Звіт по відділах:

Відділ договорів:
прийнято заявок:
- на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 51;
- на продовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами – 12;

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 7;
- проведена робота з ГІС у справах, які знаходяться на виконанні – 15;

Технічний відділ з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- складено актів перевірок та приписів про усунення недоліків – 160;

В рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
- стаціонарний щит 3м х 6м – 40;
- сіті – лайти – 140;
- афіши – 200;
- кількість актів перевірок – 160.

Зокрема, від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 567 тис.грн., або 50% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП "Одесреклама" проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання правил розміщення зовнішньої реклами (стел, стаціонарних, навісних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
З 15.09.2011 р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси:

1) Щодо розміщення сюжетів за підтримкою губернатора тєлєпроекта «Майданc»

24.09.2011 р.
- 40 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті - лайтів 01.10.2011 р.
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів.

2) Щодо розміщення сюжетів «Магнолія ТВ» розшук дітей
- 30 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів.

3) Щодо розміщення сюжетів «Пушкінська осінь»
- 10 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті – лайтів.

4) Щодо розміщення сюжетів Міжнародного фєстіваля інтегрірованого КВН (інваліди з неінвалідами)
- 100 афіш.

Наступного тижня продовжиться перевірка по дотриманню Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Вересень 2011)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш., по наступним адресам: пров. Чайковського, 16; вул. Кузнечна, 36; провул. Лютеранський, 3; пр. Олександрівський, 65; вул. Піроговська, 13/4; вул. Дерибасівська, 25 і 12; вул. Преображенська, 15; вул. Маразліївська, 7; вул. І.Буніна, 17, ріг вул. Пушкінської; провул. Чайковського, 1; вул. Бугаївська, 3; інформаційні довідки (7 шт.) для Одеської обласної громадської організації «Збережемо Одесу самі» щодо історичних ареалів на території м. Одеси, щодо виконання державних, обласних та міських програм збереження історичної забудови міста, щодо будівлі по вул. Преображенській, 21.
Обстеження об'єктів для надання довідок щодо встановлення меморіальних та пам'ятних знаків: вул. Леванєвського, 9; вул. Приморська, 37.
Вивчення та підготовка матеріалів для видачі висновків з реабілітації, ремонту та пристосування приміщень в будівлях-пам'ятках місцевого значення, в їхніх зонах охорони та на території історичних ареалів та висновків щодо відведення земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування: пл. Соборна, 1.
Обстеження об'єктів з метою надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Рішельєвська, 3, ріг вул. Дерибасівської, 10; вул. Преображенська, 11, ріг вул. Єлісаветинської, 23; вул. Софіївська, 9 і 23; вул. Пастера, 19; інформація для прокурорського реагування щодо припинення самочинного будівництва по вул. Преображенській, 11.
За результатами висновків та пропозицій, запропонованих робочою групою, створеною розпорядженням міського голови від 08.04.2011 р. № 411-01 р «Про створення робочої групи з вивчення можливості заснування історико-меморіального комплексу «Преображенський» у м. Одесі» розроблено та підписане розпорядження міського голови від 16.09.2011 р. № 1625-01р «Про організацію підготовчих заходів щодо заснування історико-меморіального комплексу «Преображенський» на території колишнього 1-го Християнського кладовища».

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА
ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(26.09.11 – 02.10.11) 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
26.09.11
 
По адресу: пр-кт М. Жукова, 34 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части работы
По адресу: ул. Варненская, 7г – котёнок застрял в опоре теплотрассы
Дежурная смена извлекла котёнка из опоры теплотрассы
По адресу: ул. Княжеская, 2, кв. 22 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
27.09.11
 
По адресу: ул. Генерала Бочарова, 71, корп. 3, кв. 29 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена провела открытие заклинившей двери квартиры Приймачук Н. И., больной эпилепсией, во время приступа болезни, для доступа сотрудников «Скорой помощи»
28.09.11
 
По адресу: ул. Спиридоновская, 7 – ветка дерева упала на козырек балкона второго этажа жилого дома
Дежурная смена провела уборку и распиловку упавшей ветки
29.09.11
По адресу: Думская площадь, 1 – Осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Толбухина, 26 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: пр-кт Добровольского, 131 – резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
30.09.11
По адресу: ул. Архитекторская, 70, кв. 13 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь инвалиду войны Петрюку Б.В. в открытии входной двери
По адресу: ул.Гимназическая, 22/24, кв.3а – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
01.10.11
По адресу: ул. Овидиопольская дорога, 3/68 – дерево упало на дом
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с дома.
02.10.11
По адресу: ул. Бочарова, 71/2, кв.86 – ребенок 3-лет сидит на подоконнике 9-го этажа (родителей нет дома)
Дежурная смена обеспечила доступ в квартиру сотрудникам милиции для снятия ребенка с подоконника

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 486
из них передано:
- в УЖКХ – 40,
- Оказана информационная помощь – 443,
- Ртуть – 3.

  
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(26.09.11 – 02.10.11)
 
    

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір
зі спортивної акробатики,
присвячений пам'яті В.П. Коркіна
27-30 вересня
м. Брест
2
Чемпіонат України з дзюдо
27-30 вересня
м. Вінниця
3
Кубок України зі стрільби кульової
29,30 вересня
м. Львів
4
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
29 вересня
м. Коломия
5
Всеукраїнський турнір з дзюдо
на призи ЗТУ Тубеншлака Д.Т.
01-02 жовтня
м. Чернівці
6
Кубок Одеської області
зі спортивного орієнтування
01 жовтня
м. Одеса, парк Космонавтів,
- 02 жовтня о 10:00 Живахова гора
7
Чемпіонат України з футболу
(Прем'єр - ліга)
01 жовтня
ФК „Чорноморець" Одеса -
ФК „Таврія" Симферопіль

       

      

     

     
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее