09:22:26   |   13 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 43

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 43

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.10.11 – 21.10.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 15 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 257 звернень громадян.

Проведено:
18.10.11
– засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(54 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: Фонтанська дорога, 63, пров. Волзький, 1, пров. Вознесенський, 23, вул. Новосельського, 108, вул. Пироговська, 3, вул. Різовська 4, Французький бульвар, 41, вул. Базарна, 114, вул. Заславського, 8, вул. Успенська, 119, вул. Разумовського, 2/4;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пантелеймонівська, 52, вул. Куйбишева, 20, вул. Успенська, 85, вул. Заславського, 12, вул. Сєрова, 11;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: Фонтанська дорога, 39, вул. Різовська, 4, вул. Пироговська, 3, просп. Гагаріна, 23/4;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Канатна, 100/4, вул. Слєпньова, 1, вул. Середньофонтанська, 29, 26/28, вул. Пироговська, 5, просп. Шевченка, 23А, 27А, вул. Семінарська, 1/6, вул. М.Арнаутська, 109, просп. Гагаріна, 23/4, вул. Сегедська, 19А;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Економічний, 3, вул. Семінарська, 13, вул. Канатна, 101А, пров. Пироговський, 6, вул. Пироговська, 1, просп. Шевченка, 6/6, 27А, вул. Піонерська, 5А;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. М.Арнаутська, 7;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Семінарська, 11, пров. 2-й Куликовський, 3А, вул. Канатна, 81, корп. 1, пров. 2-й Артилерійський, 6, просп. Гагаріна, 23/3, пров. Місячний, 1, пров.Ботанічний,4;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: Фонтанська дорога,39, пров. 2-й Артилерійський, 6, вул. Сегедська, 19А;
- ремонт димоходів: вул. Отрадна, 9.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
17-21.10.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
17-21.10.11 – участь у 20 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
17-21.10.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
17-21.10.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
17-21.10.11 – шкільний етап ХІ міського конкурсу «Срібне слово»;
17-21.10.11 – шкільний етап Всеукраїнського конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» (учасники – учні закладів освіти району);
17-21.10.11 – Всеукраїнські олімпіади з навчальних дисциплін (шкільний етап);
17-21.10.11 – заходи в закладах освіти району, присвячені Європейському тижню місцевої демократії;
17-21.10.11 – проведення заходів в закладах освіти району, присвячених 67-річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників;
19, 20.10.11 – районний етап конкурсу професійної майстерності «Кращий вчитель російської мови та літератури» (місце проведення ОЗОШ № 79, вул. Водопровідна, 13, учасники – вчителі російської мови);
20, 21.10.11 – районний огляд-конкурс серед ДНЗ «Зелений вогник»;
20, 21.10.11 – участь учнів закладів освіти району в обласних змаганнях «Осінній марафон» (учасники – учні ОЗОШ №№ 38, 56, Юридичного ліцею).

  
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.10.11 – 21.10.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 34 звернення. На особистому прийомі було прийнято 29 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка та проведення звітно-виборчої конференції СОН «Тульський»;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 23 листа та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
З 15.10.2011 року, відповідно до розпорядження міського голови 12.10.2011р. № 1764-01р. «Про початок опалювального сезону 2011/2012 року» співробітники відділу здійснюють збір та аналіз інформації щодо включення систем опалення у житлових будинках та об’єктів соціального призначення району, та щоденно двічі на день надають інформацію до департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Відповідно до рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» співробітниками відділу сумісно з КП «ЖКС району щоденно готується, аналізується та надається до департаменту міського господарства Одеської міської ради інформація про хід виконання заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій Київського району та оптимізації собівартості цих послуг та з приведення діючих тарифів на послуги з УБПТ у відповідність до вимог чинного законодавства, а щопонеділка узагальнена інформація за тиждень, що пройшов, надається до департаменту міського господарства та заступнику міського голови з доданням сукупної інформації.
Співробітники відділу 21.10.2011р. прийняли участь у нараді в департаменті міського господарства Одеської міської ради з питання підготовки систем, опалення, гарячого водопостачання і бойлерів житлового фонду та об’єктів соціальної сфери до опалювального сезону 2011/2012 року та збору платежів за відпущене тепло.
Розглянуто та надано відповіді на 16 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 10 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка санітарного стану стоянок по просп. М. Жукова, та дільниць № 1, 2 КП ЖКС «Чорноморський» та дільниці № 4, 5 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
- у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (13 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 скарг від громадян та 4 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
19.10.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році.

- у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування:
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
20.10.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 27 протоколів про адміністративні правопорушення);
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 16 судових засіданнях;
2. підготовлено відповіді на листи ДВС;
3. підготовлено 4 позовні заяви до суду;
4. підготовлено апеляційну скаргу до суду;
5. надано відповідь на запит прокуратури Київського району м. Одеси;
6. прийняття участі у засіданні ради опіки та піклування Київської райадміністрації Одеської міської ради;
7. перевірено та завізовано 30 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 15-ти судових засіданнях;
18.10.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 15 питання:
- 2 – дозвіл на продаж житла та майна за участю дітей;
- 6 – позбавлення батьківських прав;
- 1 – призначення помічника;
- 1 – призначення піклування над дитиною;
- 2 – влаштування дитини до ДДЗ;
- 2 – вирішення спорів між батьками;
- 1 – різне.
- Відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 17 громадян.

Відділ освіти:
18-19.10.11 – організоване відвідування учнями закладів освіти району вистав у Російському драматичному театрі та Філармонії.
19.10.11 – оргазоване відвідування педагогічними колективами закладів освіти району концерту філармонічного оркестру під керівництвом Хоборта Ерла.
20.10.11 – організована участь учнів ОЗОШ № 33, 63, 65, 55, 80, 72, 82, 28, 51 у Дні відкритих дверей Одеського інституту Фінансів
До 21.10.11 – організовне проведення І етапу обласного медіа-фестивалю „Зроби добре!”
22.10.11 – в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одеса” організовне відвідування учнями закладів освіти району дитячого мюзиклу „Итак мы буде жить в Одессе”в театрі Музичної комедії.
22.10.11 – організована участь переможців районних змагань „Сокіл” та Зірниця” команд ОЗОШ № 28, 55, 63, 72 у міських змаганнях на базі ОНВК № 84.
22.10.11 – проведений День відкритих дверей у економічному ліцеї та щорічна економічна гра.
22-23.10.11 – в санаторії ім. В.Чкалова силами колективу ОЦДЮТ «Еврика» організований та проведений міський дитячо-юнацький фестиваль-конкурс української пісні «На крилах пісень-від давнини до сучасності» ім. Нінель Ріхтер-Сочієнкової.
Впродовж тижня проведені шкільні предметні олімпіади.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організоване несення Почесної Вахти пам’яті біля пам’ятника Невідомому матросу учнями гімназії № 9.
Впродовж тижня організоване проведення екскурсій до літературного музею в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одеса” для учнів ОЗОШ № 33 (18.10.2011) та ОЗОШ № 51 (20.10.2011)
Впродовж тижня організоване проведення районних етапів міського конкурсу „Вчитель року” у номінаціях „українська мова та література”, „іноземна мова (англійська)”, „біологія”, „етика”, „фізична культура”. Визначено переможців, які візьмуть участь у міських етапах конкурсу.
Впродовж тижня у закладах освіти організоване проведення благодійної акції „Діти, допоможіть дітям”
Впродовж тижня у закладах освіти ОЗОШ № 65, 72, 78, 80 організоване проведення „круглих столів” для учнів 7-9 класів з профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ інфекції/СНІДу.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.10.11 – 21.10.11)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
17-18.10.11 – проведення відвідування 46 учнями гімназії №8 експозиції Одеського державного літературного музею.
з 17-19.10.11 – проведення конкурсу «Найкращий вчитель російської мови м.Одеси».
20.10.11 – проведення професіографічної екскурсії для 20 учнів ОЗОШ №100 до Південного регіонального управління Державної прикордонної служби України за адресою: вул. Жуковського, 1.
20.10.11 – проведення районного етапу міського конкурсу «Срібне слово» для вікової категорії 2-4 класів на базі БДЮТ «Домінанта».
20.10.11 – проведення дня відкритих дверей Одеського інституту фінансів (вул.25 Чап.Дивізія, 6), де запрошені учні ОЗОШ №№100, 32, 46, 20, 25, 69, ОНВК 353, гімназії №№ 5,8.
20.10.11 – проведення заходу, присвяченого вшануванню пам’яті Сергія Єфремова на базі ОСЮТ «Аматор».
20-21.10.11 – проведення відвідування учнями гімназії №8 експозиції в Одеському державному літературному музею.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 6 чол. на суму 42,00грн.;
• банні послуги – 1 чоловіка на суму 80,00 грн.;
• прання білизни – 17 чол. на суму 2041,55 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 1 чоловік на суму 63,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 4 чоловіка на суму 240,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 3 чоловіка на суму 120,00грн.;
забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 672 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 47040,0 грн.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.10.11 – 21.10.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 116 документів, відпрацьовано – 47, під контролем – 20;
письмових звернень – 88, прийнято – 4 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 23 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Щоденно надається інформація у Департамент міського господарства о включенні опалення в об’єктах усіх форм власності.
Взято участь у засіданні з питання техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, на якому розглянуто
питання «Про заходи щодо покращення стану санітарної очистки та утилізації твердих побутових відходів у районі».
Продовжується робота з проведення місячника безпеки під час використання газу в побуті.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 9 справ.

Проведено виїзд за адресами:
- пров. 1-й Чорноморський, 19, кв. 20 – з питання ремонту водоразборної колонки;
- пр. Добровольського, 130/2 – з питання надання доступу місця загального користування;
- причали №193, 196, 197, 198 – з питання контролю експлуатації;
- вул. Ак. Заболотного, 36 – з питання знесення самовільно встановленого гаражу.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільна з ДПІ робота у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено роботу з керівниками 20 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено засідання координаційної ради з питання : легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання суб’єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питань:
легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання суб’єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з
урахуванням нової нормативно-грошової оцінки.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування.
Підготовлено інформацію до Управління економіки, промисловості та інвестицій щодо діяльності суб’єктів господарювання, керівники яких нараховують заробітну плату нижче мінімального рівня.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 16 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів, 12 відповідей громадянам та 6 державним установам.
18 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 10 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 3 розпорядження про призначення опіки над дітьми;
- 1 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 4 розпорядження про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок для подання до суду про встановлення опіки над недієздатною людиною;
- 2 висновки про доцільність позбавлення батьків прав.

Відділ освіти:
На базі БТЮ "Тоніка" проведено районний етап конкурсу "На крилах пісень".
Відбулося відвідування вистави "Однажды в Америке" в Одеській обласній філармонії.
Учні загальноосвітніх навчальних закладів відвідали виставу "Украинские народные песни и мелодии одесских композиторов" в Одеській обласній філармонії.
На базі БТЮ "Тоніка" відбулося засідання районної школи "Лідер".
Учні загальноосвітніх навчальних закладів брали участь у ІV міському конкурсі виконавців авторської пісні "Приморський бульвар" на базі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості.
Керівники гуртків позашкільних навчальних закладів взяли участь в обласному семінарі (хореографічний жанр).
Переможці районного етапу конкурсу виконавців авторської пісні "Приморський бульвар" брали участь у ІV міському конкурсі на базі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості.
Протягом тижня проведено 2-й районний етап І-го міського туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2012".

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 7 відповідей на листи міських управлінь, 11 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови
Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на
території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління
споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріалі на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради , підготовлений протокол наради.
Прийнято 21 громадянин з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Відбулося засідання комісії по наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім'ям, на якому розглянуто 44 заяви, призначено матеріальну допомогу на суму 22,900.00 грн.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(17.10.11 – 21.10.11)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- з 20 вересня – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
- з 16 по 22 жовтня – проведений міський конкурс творчих робіт учнів 9-11 класів „Моя правова освіта";
- до 16 жовтня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи за планом Європейського тижня місцевої демократії за участю представників влади та громадських організацій;
- 19 жовтня – проведений зльот козацьких учнівських організацій закладів на базі Одеської гімназії №9, за адресою: вул. Академіка Глушка, 1-г.

 
 
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(17.10.11 – 21.10.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 237;

 
Кількість відпрацьованих документів – 138, з них:
- видано планових ордерів – 19;
- видано аварійних ордерів – 101;
- загальне листування – 18.
 
Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 18;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 1;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;
 
Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 13;
• Київський район – 6;
• Суворовський район – 3;
• Малиновський район – 9.
 
Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

  
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(17.10.11 – 21.10.11)

 
Продолжалась работа над проектом Стратегии развития города Одессы до 2020 года. Подготовлены и направлены запросы в профильные управления Одесского городского совета относительно предоставления статистических данных и прогнозных показателей.
Велась подготовка отчета городского головы перед территориальной громадой.
Проводилась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Разрабатывался проект Программы развития промышленности г. Одессы на 2012-2014 годы.
Совместно с управлением по вопросам взаимодействия с органами самоорганизации населения ОГС осуществлялась разработка проекта Программы благоустройства окраин г. Одессы на 2011-2015 годы.
20.10.2011 г. – состоялось очередное заседание рабочей группы «Транспорт» Экономического совета при Одесском городском голове, на котором обсуждались предложения к проекту нового генерального плана города, а также Стратегии развития Одессы до 2020 г.
Осуществлялась работа по сбору паспортов промышленных предприятий всех форм собственности г. Одессы.
Подготовлена информация о ходе выполнения Программы социально-экономического и культурного развития Одесской области на 2011 год за III квартал 2011 года по г. Одессе, которая направлена в Главное управление экономики ООГА.
Подготовлена информация о ходе выполнения городских целевых программ за III квартал 2011 года.
Совместно с управлением культуры и туризма ОГС и предпринимателями города проведено совещание по вопросам создания туристического кластера в городе Одессе.
Рассмотрено 3 обращения граждан и направлены разъяснения по тарифам и качеству предоставляемых жилищно-коммунальных услуг.
Рассмотрено 4 обращения ОСМД и ЖСК по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, услуги отопления и горячего водоснабжения и направлены соответствующие разъяснения.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 8-ми организациям.

Работа Разрешительного центра:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 278;
Количество выданных документов разрешительного характера – 118;
Количество предоставленных консультаций – 368.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(17.10.11 – 23.10.11)

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
17.10.11
 
По адресу: Дача Ковалевского, 19 – дерево упало на жилой дом
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Вершинная, 9 – угроза деформации газовой трубы из-за упавшей ветви дерева
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветви дерева
По адресу: ул. Базарная, 31 (Консульство Румынии) –
упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
18.10.11
 
По адресу: пер. Нахимова, 2 –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
19.10.11
 
Начальник КУ «Служба – «077» - Думская площадь, 1 –
осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Пироговская, 5 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Мастерская, 20, кв. 12 – мужчина упал в квартире и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь больному Фищенко Е.С., 76 лет, подняв его и переместив на кровать
20.10.11
 
По адресу: ул. Мечникова 106, кв. 31 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, 88 лет, в открытии входной двери квартиры
21.10.11
 
По адресу: ул. Окружная, 40 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
22.10.11
 
По адресу: ул. Екатерининская, 24 – с дерева на крышу дома упала кошка и не может спуститься
Дежурная смена оказала помощь жителю города в снятии упавшей кошки
23.10.11
 
По адресу: ул. Водопроводная, 22 – ДТП- столкновение пяти автомобилей
Дежурная смена оказала помощь работникам ГАИ и врачам «Скорой помощи» в ликвидации последствий ДТП- освобождению пострадавших из автомобилей.
Пострадавшие 8 человек-
Кмищина К.Т., Мурзаченко В.С., Кухаренко А.А., Серкели Г.Г., Терзигман Д.В.,
Бондарев М.В., Зайков Н.П,
Меджановская Е.Е.
доставлены в 11ГКБ
По адресу: Фонтанская дорога, 12/8, кв. 45 – больная женщина упала в квартире и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь женщине 68 лет, подняв с пола и переместив ее на кровать.

 
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 550
из них передано:
- в УЖКХ – 76,
- Оказана информационная помощь – 474

    
    
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(17.10.11 – 23.10.11)
 
  

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Першість м. Одеси з футболу
19, 20.10.11
м. Одеса
2
Відкриті міжнародні змагання
з вітрильного спорту
„ Дружба -2011”
20-24.10.11
м. Одеса,
Чорноморський
яхт-клуб
3
Турнір з гандболу
21-23.10.11
м. Іванівка
4
Чемпіонат України
 з футболу
22.10.11
м. Одеса,
Стадіон НТБ „Чорноморець”
5
Першість
КПНЗ ”ДЮСШ № 11”
з футболу
22,23.10.11
м. Одеса,
парк ім. Горького
6
Відкритий Кубок м. Львова
з дзюдо
22-25.10.11
м. Львів
7
Відкрита першість
Одеської області з карате
22, 23.10.11
м. Одеса,
пров. Високий, 17
СК „КРАЯН”
8
Чемпіонат України з футболу (Прем’єр-ліга)
21.10.11
м. Одеса

  
    

    

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
день открытых дверей 
в педуниверситете

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее