05:20:09   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.10.11 – 28.10.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 287 звернень громадян.

Проведено:
25.10.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
27.10.11 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (54 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: Фонтанська дорога, 53, пров. Економічний, 2, вул. Базарна, 120, вул. Утьосова, 5, вул. Ковальська, 59, вул. Пироговська, 1, вул. М. Арнаутська, 19, вул. Рішельєвська, 72, пров. Єлісаветградський, 8/10;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пироговська, 3, вул. М. Арнаутська, 19;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: Фонтанська дорога, 39, вул. Пироговська, 7/9, вул. Отрадна, 9;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: просп. Шевченка, 15/2, вул. Дігтярна, 12;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Економічний, 3, просп. Шевченка, 6/4, 25А, пров. Гвоздичний, 4, вул. Посмітного, 19, 25/2, пров. Світлий, 14, Французький бульвар, 11Б, вул. Пироговська, 1, 5, вул. Генуезька, 20, вул. В. Арнаутська, 37, вул. Водопровідна, 3;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): Французький бульвар, 12/1;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Мукачівський, 5;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Р. Кармена, 9А, пров. Леваневського, 9, вул. Середньофонтанська, 30, вул. Транспортна, 10, вул. Тіниста, 11.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
24-28.10.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
24-28.10.11 – участь у 20 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
24-28.10.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
24-28.10.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
24-28.10.11 – проведення акції «Діти – дітям» (місце проведення - школи-інтернати, притулки);
24-28.10.11 – проведення в закладах освіти району заходів присвячених 67-річниці визволення України від німецько фашистських загарбників;
25.10.11 – виставка дитячих малюнків «Фейерверки и иллюминации» (місце проведення – Будинок вчених);
26.10.11 – районний семінар для вчителів ОТМ «Мозаїка. Розвиток творчих вмінь та навичок учнів» (місце проведення – Гімназія №1, Олександрівський проспект, 11);
26-27.10.11 – змагання зі спортивного орієнтування, туризму та вело туризму «Південна осінь» (місце проведення – приморські сили, Аркадія, учасники – учні закладів освіти);
26, 27.10.11 – районний етап ХІ міського конкурсу «Срібне слово» (місце проведення – 26.10.11 ЦДЮТ «Моряна», вул. Велика Арнаутська, 3; 27.10.11 Гімназія № 1, Олександрівський проспект, 11);
27-28.10.11 – участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2012»;
28.10.11 – участь учнів закладів освіти у міських змаганнях з шахів (місце проведення СШ № 117, вул. Рішельєвська, 18).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.10.11 – 28.10.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 61 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 18 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
З 15.10.2011 року, відповідно до розпорядження міського голови 12.10.2011р. № 1764-01р. «Про початок опалювального сезону 2011/2012 року» співробітники відділу здійснюють збір та аналіз інформації щодо включення систем опалення у житлових будинках та об’єктів соціального призначення району, та щоденно двічі на день надають інформацію до департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Відповідно до рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» співробітниками відділу сумісно з КП «ЖКС району щоденно готується, аналізується та надається до департаменту міського господарства Одеської міської ради інформація про хід виконання заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій Київського району та оптимізації собівартості цих послуг та з приведення діючих тарифів на послуги з УБПТ у відповідність до вимог чинного законодавства, а щопонеділка узагальнена інформація за тиждень, що пройшов, надається до департаменту міського господарства та заступнику міського голови з доданням сукупної інформації.
Розглянуто та надано відповіді на 130 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць № 2, 5, 6 КП ЖКС «Чорноморський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 3 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (28 громадян);
- підготовлено відповіді на 7 скарг від громадян та 5 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- 26.10.2011 року участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- спільно з відділом контролю за забудовою міста управління архітектури та містобудування проведення демонтажу об’єкту торгівлі за адресою: просп. М. Жукова, 10;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 24 судових засіданнях;
2. підготовлено дві позовні заяви до Господарського суду Одеської області;
3. направлено до Першого Київського відділу ДВС заява про відкриття виконавчого провадження та надано відповідь на лист виконавчої служби;
4. перевірено та завізовано 20 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 23-х судових засіданнях;
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 23 громадян;
- видано довідок, запитів – 9 громадянам.

Відділ освіти:
25.10.11 – організована екскурсія до літературного музею для учнів ОЗОШ № 55 в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одесі”.
25.10.11 – для батьків учнів ОЗОШ № 51 організоване проведення профінформаційного семінару з використанням ПАК „Профорієнтаційний термінал”.
27-28.10.11 – організоване відвідування учнями закладів освіти району вистав у Російському драматичному театрі та Філармонії.
28.10.11 – організована участь керівників закладів освіти у заходах присвячених 67-ій річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників.
Впродовж тижня підведені підсумки районного етапу міського конкурсу малюнків і власноручних виробів, присвячених пропагуванню символіки м. Одеси.
Впродовж тижня підведені підсумки проведення районного етапу міського конкурсу „Вчитель року-2011”.
Впродовж тижня у закладах освіти проведені заходи заплановані для організованого доцільного відпочинку учнів під час осінніх канікул.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організоване несення Почесної Вахти пам’яті біля пам’ятника Невідомому матросу учнями ОЗОШ № 81.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.10.11 – 28.10.11)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
24.10.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 14 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 1139,0грн.: ст.150 - 11 рішень на загальну суму 527,0 грн.; ст.152 – 1 рішення на суму 340,0 грн.; ст.182 ч.1 – 1 рішення на суму 255,00 грн.; ст.212-1ч.2 – 17 рішення на суму 17,0 грн.
24.10.11 – проведення відвідування учнями гімназії №18 експозиції в Одеському державному літературному музею.
25.10.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів.
26.10.11 – проведення засідання журі з питань організації районного етапу міського конкурсу «Кращий учитель російської мови та літератури м.Одеси» на базі РМК.
26.10.11 – проведення спільних зборів працівників територіального центру з метою вітання та вручення грамот та подяк до дня працівників соціальної сфери.
27-28.10.11 – проведення відвідування 48 учнями ОЗОШ №18 експозицію в Одеському державному літературному музею.
28.10.11 – проведення методичних об’єднань вчителів початкових класів на базі ОЗОШ №96.
28.10.11 – прийняли участь у покладанні квітів у пам’ятника Невідомому матросу, присвячене річниці визволення України від фашистських загарбників.
28.10.11 – прийняли участь у перепохованні останків жертв політичних репресій на Західному кладовищі.
29.10.11 – проведення конференції учителів хімії на базі фізико-хімічного інституту.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району з 24 по 28 жовтня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 8 чол. на суму 56,00грн.;
• банні послуги – 2 чоловіка на суму 200,00 грн.;
• прання білизни – 36 чол. на суму 718,2 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 5 чол. на суму 50,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 1 чоловік на суму 46,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 672 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 56448,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- замінено дільницю трубопроводу каналізації у квартирі №7 по вул.Космонавтів, 27/3;
- проведено ремонт покрівлі 61 кв.м. над квартирою №35 по вул.Ак.Філатова, 47/1;
- проведено ремонт покрівлі 61,5 кв.м. над квартирою №75 по вул.І.Рабіна, 6;
- проведено ремонт покрівлі 45 кв.м. над квартирою №38 по вул.Терешкової, 24;
- проведено ремонт покрівлі 149,5 кв.м. над квартирами №№57, 80 по вул.Ген.Петрова, 7/3;
- проведено ремонт покрівлі 55,5 кв.м. над квартирою №77 по вул.І.Рабіна, 37.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.10.11 – 28.10.11)

 
Надаємо інформацію про роботу Суворовської райадміністрації за період з 24.10.2011 р. по 30.10.2011р. для підготовки видання інформаційного бюлетеня на офіційному сайті м. Одеси.
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 122 документа,
• відпрацьовано – 44,
• під контролем – 13;
• письмових звернень – 202,
• прийнято – 13 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 26 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради на виконання завдань, визначених загальнодержавною програмою реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки та листа ОДА від 16.05.2011 р. № 07/07-24-2188/2740 стосовно проведення роботи щодо створення ОСББ.
Щоденно надається інформація у Департамент міського господарства о включенні опалення в об’єктах усіх форм власності.
Взято участь у засіданні комісії з питання техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, на якому розглянуто питання «Про проведення місячника безпеки під час використання газу в побуті».
Взято участь у засіданні у Департаменті міського господарства з питання оплати за парковкі.
Сумісно з головою комітету СОН «Балтський» розроблено механізм щодо нормалізації вивезення твердих побутових відходів та вживання необхідних заходів своєчасного спорожнення контейнерів на території мікрорайону.
Районною адміністрацією та КП «Пересипський» вирішено питання щодо завершення робіт з встановлення огорожі на території знесеної аварійної будівлі за адресою: вул. Декабристів, 1.
Проведено контроль за утриманням в належному стані обладнань та елементів благоустрою дитячих, спортивних та інших майданчиків для дозвілля що розміщені на території району.
З виїздом на місце проведено обстеження стосовно виникнення небезпечних дорожних умов, які склалися в результаті перевищення водіями встановленої швидкості транспортних засобів у внутрішньо квартальному проїзді від вул. Висоцького в межах розміщених дитячих закладів ЗОШ № 73, № 92, та ОДНЗ № 268, № 295.
Проведено виїзд за адресами: вул. Лиманна, 3 – з питання передачі до комунальної власності; вул. Красна, 8 – по комунальним питанням; вул. Ак. Заболотного, 30 – з питання включення опалення; Дніпропетровська дор., 113,113б – з питання організації стихійної парковкі.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільна з ДПІ робота у Суворовському району з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 20 жовтня 2011 року районної координаційної ради з питання: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання суб’єктами господарювання нової нормативно-грошової оцінки землі і надання податкової декларації по платі за землю з урахуванням нової нормативно - грошової оцінки.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Підготовлено інформацію до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за січень - жовтень 2011 року.
Підготовлена та направлена інформація до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради щодо діяльності суб’єктів господарювання, керівники яких нараховують заробітну плату нижче мінімального рівня чи мають заборгованість з виплати заробітної плати.
Підготовлено та направлено до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради уточнений проект Програми з благоустрою околиць міста Одеси по Суворовському району на 2011-2015 роки .

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 20 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 15 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
25 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 12 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 3 розпорядження про призначення опіки над дітьми;
- 1 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 5 розпорядження про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 1 висновок для подання до суду про встановлення опіки над недієздатною людиною;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьків прав.
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини, яка перебуває на обліку з усиновлення.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
В загальноосвітніх навчальних закладах проведено уроки пам'яті, мужності, класні годині до Дня визволення України від німецьких загарбників. Проведено мітинг на Кургані Слави.
На базі ОСШ № 17 проведено районний етап конкурсу «Срібне слово».
Учні загальноосвітніх навчальних закладів відвідали в Одеському Російському академічному драматичному театрі вистави «Ты помнишь, Алеша…» та «Красная шапочка».
На базі районного методичного кабінету відбулося засідання членів журі конкурсу «Учитель року-2012» з номінації – російська мова.
В загальноосвітніх навчальних закладах відбулися заходи, присвячені Дню української писемності.
В загальноосвітніх навчальних закладах пройшов тиждень, присвячений дню Чорного моря.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 8 відповідей на листи міських управлінь, 10 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріалі на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради , підготовлений протокол наради.
Прийнято 7 громадян з питань надання грошової допомоги на придбання ліків, проведення лікування тощо.
Взято участь у загальноміських заходах, присвячених 67-й річниці визволення України від фашистських загарбників.
Організовано урочисте покладання вінків та квітів до пам’ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПК та В ім. Т. Г. Шевченка.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(24.10.11 – 28.10.11)

 
з 20 вересня – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
22.10.11 – фінал міських військово-спортивних ігор школярів „Зірниця" та „Сокіл" на базі Одеської НВК № 84;
22.10.11 – проведений міський дитячо-юнацький фестиваль-конкурс української пісні «На крилах пісень - від давнини до сучасності» за адресою: Французький бульвар, 85;
23.10.11 – Гала-концерт української пісні «На крилах пісень - від давнини до сучасності» за адресою: Французький бульвар, 85;
- продовжується проведення міського конкурсу читців „Срібне слово" серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів;
28.10.11 – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи щодо відзначення 67-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників;
до 27 жовтня – міський конкурс малюнків і власноручних виробів, присвячених пропагуванню символіки м. Одеси;
до 28 жовтня – 1-й етап міського конкурсу педагогічної майстерності «Кращий учитель російської мови та літератури».

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(24.10.11 – 28.10.11)

  
Осуществлялась работа над наполнением инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет - версии Паспорта города.
Велась подготовка отчета городского головы перед территориальной громадой.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Разрабатывался проект Программы развития промышленности г. Одессы на 2012-2014 гг.
Подготовлен мониторинг выполнения городских целевых программ, включенных в Программу социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год, за III квартал 2011 года.
Подготовлена информация об инвестиционной инфраструктуре в г. Одессе, которая направлена в ГУ «Одесский региональный центр инвестиций и развития».
Совместно с районными администрациями Одесского городского совета осуществлялась доработка проекта Программы благоустройства окраин г. Одессы на 2011-2015 годы.
В рамках подготовки Стратегии развития города Одессы до 2020 года проводилась работа по корректировке проектов, которые войдут в стратегию.
Рассмотрено 5 обращений ОСМД и ЖСК по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, услуги отопления и горячего водоснабжения и направлены соответствующие разъяснения.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 4-м организациям.
Рассмотрено 5 обращений граждан и направлены разъяснения по тарифам и качеству предоставляемых жилищно-коммунальных услуг.

Разрешительный центр:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 242;
Количество выданных документов разрешительного характера – 121;
Количество предоставленных консультаций – 313.

 
 
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(24.10.11 – 28.10.11)

 
У звітному періоді в КП «Одесреклама» було зареєстровано 97 вхідних документів, з яких: - від органів державної влади – 5,
- юридичних осіб – 50,
- фізичних осіб-підприємців – 42 документів.
Направлено 30 відповідей.

Станом на 31.10.2011 р. в КП немає контрольних документів, термін виконання яких минув.

Звіт по відділах:

Договірний відділ:
укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 8. 

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 8;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 20.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок -кількість демонтованих конструкцій - 202;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: стаціонарний щит (Зм х 6м) - 69 шт.; сіті-лайт (1,2м х 1,8м) - 100 шт.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 230 шт.

З 15.10.2011р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
1. «Збільшення середньої заробітної плати»:
- 50 постерів формату Зм х 6 м для стаціонарних щитів;
- 80 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

2. «Проведення днів Львова у місті Одесі»:
- 10 постерів формату Зм х 6 м для стаціонарних щитів;
- 10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

3. «Проведення конференції Лімуд»:
- 10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

4. «Допомога маленькій дівчинці»:
- 5 постерів формату Зм х 6 м для стаціонарних щитів;

5. «КВН»:
- 4 постери формату Зм х 6 м для стаціонарних щитів;
- 10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 656 тис. грн. або 58% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(24.10.11 – 30.10.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
24.10.11
 
По адресу: ул. Нежинская, 32, кв. 19 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
25.10.11
 
По адресу: ул. Екатерининская,14 – просьба изъять разбитый ртутный термометр
Дежурная смена изъяла разбитый термометр для дальнейшей утилизации.
По адресу: ул. Комарова, 2, кв. 39 – мужчина по состоянию здоровья не в состоянии открыть входную дверь квартиры
Дежурная смена провела открытие двери квартиры путем спуска с крыши дома и проникновения через окно, обеспечив доступ родственников к больному пенсионеру Угляр А.А., 1938г.р.
По адресу: ул. Канатная, угол ул. Успенская – падение фрагментов лепки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и оградила опасный участок
26.10.11
 
По адресу: Покровский пер., 6 – угроза падения кондиционера на тротуар вследствие оборвавшегося крепления
Дежурная смена сняла с фасада здания оборвавшийся с креплений кондиционер
По адресу: ул. Пастера 40, кв. 8 – разбит ртутный медицинский термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
27.10.11
Начальник КУ «Служба – «077» - Думская площадь, 1 –
Осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Левитана, 20 – собака застряла между забором и стеной гаража
Дежурная смена освободила собаку и передала ее хозяину
28.10.11
По адресу: ул. Днепропетровская дор., 108, кв.195 – изъятие неисправного медицинского танометра
Дежурная смена провела работы по изъятию неисправного медицинского танометра, для дальнейшей утилизации
Житель города – ул.Б.Арнаутская, 2 кв.9 – частичное обрушение вагонки с балкона
Дежурная смена провела осмотр аварийного участка и установила ограждение
29.10.11
По адресу: Дача Ковалевского, 19 – дерево упало на хозяйственные постройки
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул.Ильфа и Петрова, 4, кв.153 – перед входной дверью квартиры разлита неизвестная жидкость с неприятным запахом
Дежурная смена провела осмотр места разлива жидкости. Даны рекомендации по обработке места разлива
30.10.11
По адресу: ул.Спиридоновская, 9 – упавшее дерево перегородило въезд на автостоянку
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева. Въезд на автостоянку расчищен.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 469
из них передано:
- в УЖКХ – 31,
- Оказана информационная помощь – 434,
- Ртуть – 3,
- ВОП – 1

     
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(24.10.11 – 30.10.11)
   
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір з дзюдо на честь заслуженого тренера України Ю.М. Зусера
24-25.10.11
м. Донецьк
2
Турнір з волейболу
24-25.10.11
м. Запоріжжя
3
Чемпіонат Європи зі спортивної акробатики
24-31.10.11
Болгарія, м. Варна
4
Чемпіонат України з дзюдо
26-29.10.11
м. Луганськ
5
І тур Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
26-28.10.11
м. Южний;
28-30.10.11
м. Рівно
6
І тур Європейської юнацької баскетбольної ліги
27-30.10.11
Латвія, м. Сальдує
7
Міжнародні змагання зі спортивного орієнтування „Кримські канікули"
27-30.10.11
м. Алушта
8
Чемпіонат України зі стрільби кульової
27-30.10.11
м. Львів
9
Чемпіонат Одеської області з футболу
29.10.11
Одеська обл., смт. Котовськ м. Львів
29.10.11
м. Одеса, пров. Високий, 17 СК „КРАЯН"
10
 
Чемпіонат України з футболу
30.10.11
м. Одеса,
пров. Високий, 17 СК„КРАЯН
11
Дитяча Ліга з дзюдо
30.10.11
м. Одеса,
вул. М.Жукова, 4

     

    

    

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее