20:11:20   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.10.11 – 04.11.11)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло – 227 звернень громадян.

Проведено:
01.11.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
04.11.11 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за недопущенням самовільного будівництва та реконструкції на території.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(57 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: просп. Гагаріна, 10, вул. Бєлінського, 15, вул. Куйбишева, 20, вул. Черняховського, 14, Фонтанська дорога, 51Б, 39, вул. Базарна, 120, вул. Транспортна, 7Д;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. М.Арнаутська, 45, вул. Сегедська, 21;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: пров. Мукачівський, 4А, вул. Затишна, 5А, вул. Сонячна, 10;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Пироговська, 7/9, вул. Отрадна, 9, вул. Водопровідна, 3А, вул. В.Арнаутська, 71, вул. Преображенська, 65, вул. Піонерська, 18, пров. Гвоздичний, 4, пров. Світлий, 7, вул. Середньофонтанська, 40, просп. Гагаріна, 23/5;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Пироговська, 3, Французький бульвар, 13, вул. Пантелеймонівська, 101, вул. Піонерська, 10, вул. Посмітного, 33, вул. Спиридонівська, 30, вул. Тираспольська, 16, вул. Транспортна, 10, 7Г, просп. Шевченка, 1/1, 8/9, просп. Гагаріна, 23/3, вул. Сегедська, 6А, 23Б, 23А, 16;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Тираспольська, 12, вул. Канатна, 75;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Спиридонівська, 12, вул. Ковальська, 17, вул. Канатна, 75, вул. Транспортна, 7А;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Леваневського, 9, пров. Економічний, 2, вул. Черняховського, 3, вул. Транспортна, 10, вул. Середньофонтанська, 30.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
31.10.-04.11.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
31.10-04.11.11 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
31.10-04.11.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
31.10-04.11.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
31.10 - 10.11.11
– учать у Міжнародному Проекті «Молоді Європейці» (місце проведення – м. Велінь, Польща, учасники – учні СЗШ № 121);
01-04.11.11 – проведення в дошкільних навчальних закладах святкових ранків «Золота осінь»;
01-04.11.11 – участь в міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року»;
01-12.11.11 – районний етап Всеукраїнських змагань «Олімпійське лелеченя» (місце проведення – ОЗОШ № 101, вул. Велика Арнаутська, 9, №62, просп. Шевченка, 10, 122, вул. Старопортофранківська,45);
02.11.11 – концертна програма для ветеранів (місце проведення – санаторій «Салют», учасники – вихованці ЦДЮТ «Моряна»);
03-06.11.11 – районний тур Всеукраїнських олімпіад в закладах освіти району;
06.11.11 – участь в обласному конкурсі «Чорноморська жемчужна» (місце проведення – Російський театр).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.10.11 – 04.11.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 46 звернень. На особистому прийомі було прийнято 17 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Щонеділі до департаменту міського господарства Одеської міської ради надається інформація про хід підготовки житлового фонду комунальної власності до експлуатації у опалювальний період 2011-2012рр.
Підготовлено листа з інформацією про результати виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 362 від 16.06.2011р. «Про результати роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2010-2011рр. та затвердження заходів з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства міста до роботи в осінньо-зимовий період 2011-2012рр.» та надано до Одеської міської ради та департамент міського господарства.
Відповідно до рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» співробітниками відділу сумісно з КП «ЖКС району щоденно готується, аналізується та надається до департаменту міського господарства Одеської міської ради інформація про хід виконання заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій Київського району та оптимізації собівартості цих послуг та з приведення діючих тарифів на послуги з УБПТ у відповідність до вимог чинного законодавства, а щопонеділка узагальнена інформація за тиждень, що пройшов, надається до департаменту міського господарства та заступнику міського голови з доданням сукупної інформації.
Розглянуто та надано відповіді на 80 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 2, 5, 6 КП ЖКС «Чорноморський» та №№ 3, 4 КП ЖКС «Чорноморський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 2 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (16 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 скарг від громадян та 11 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
02.11.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
03.11.11 – засідання комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- спільно з відділом контролю за забудовою міста управління архітектури та містобудування проведення демонтажу об’єкту торгівлі за адресою: просп. М. Жукова, 10;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 18 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
03.11.11 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 23 протоколи про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 23 судових засіданнях;
2. підготовлено відповіді на депутатське звернення та адвокатський запит;
3. підготовлено апеляційну скаргу на рішення суду;
4. направлено виконавчий лист до Першого Київського відділу ДВС з з заявою про відкриття виконавчого провадження;
5. перевірено та завізовано 15 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 17-ти судових засіданнях;
03.11.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 34 питання:
- 6 – дозвіл на продаж (міну) житла за участю дітей;
- 1 – дозвіл на продаж майна за участю дітей;
- 5 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
- 3 – вирішення спорів між батьками;
- 11 – позбавлення батьківських прав;
- 1 – дозвіл на придбання житла на ім’я дитини;
- 5 – влаштування дитини до ДДЗ;
- 2 – різне.
- Відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян;
- видано довідок, запитів – 12 громадянам.

Відділ освіти:
01-02.11.11 – на базі ОЦДЮТ „Еврика” проведений районний етап міського конкурсу „Срібне слово”.
05.11.11 – на базі ОЗОШ № 78 проведений районний етап Чемпіонату інтелектуальних ігор „Що? Де? Коли?”, в якому взяли участь 26 команд учнів ОЗОШ №№ 27, 28, 33, 51, 63, 65, 72, 78, 80, 82, 86, 89, 106, економічного ліцею, гімназії № 9, ОНВК „Гармонія” та вихованців ОЦДЮТ „Еврика”. За підсумками журі І місце у старшій групі посіла команда „Жертвы Димократии”, (ОЗОШ № 51 та ОЦДЮТ "Еврика"), у молодшій групі – „Олімп” (ОЗОШ № 82).
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організоване несення Почесної Вахти пам’яті біля пам’ятника Невідомому матросу учнями ОЗОШ № 28.
Впродовж тижня підведені підсумки проведення районного етапу міського конкурсу „Вчитель року-2011”.
Впродовж тижня організований та проведений районний етапів міського конкурсу педагогічної майстерності «Кращий вчитель російської мови та література» (за окремим графіком), з метою виконання Програми «Збереження і розвиток російської мови у місті Одесі на період 2011-2015р.р.», прийнятої рішенням Одеської міської ради № 533-VІ від 08.04.2011р.
Впродовж тижня проведене опитування учнів ОЗОШ № 81, їх батьків та вчителів з питання ефективності використання „Профорієнтаційного ділового щоденника школяра”.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.10.11 – 04.11.11)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
 
Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
31.10-30.11.11 – проведення благодійної акції «Подаруй дітям радість» в усіх закладах освіти району.
31.10-30.11.11 – проведення тренінгів «Лідерство» для старшокласників закладів освіти району, який проводить громадська організація «Колокол».
01.11.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів.
01-02.11.11 – проведення відвідування 46 учнями ОЗОШ №19 експозицію в Одеському державному літературному музею.
01.11.11 – проведення конкурсу на кращу поробку з осіннього листя «Багряні Фантазії» для гуртківців молодшого віку на базі ЦДЮТ «Промінь».
02.11.11 – проведення засідання круглого столу з керівниками гуртків за темою: «Способи впливу на підлітків з нестандартною поведінкою щодо заохочення їх до відвідування гуртків КПНЗ «Одеський ЦДЮТ «Промінь» і участі у масових заходах Центру».
03.11.11 – проведення районного етапу конкурсу екологічних агітбригад природоохоронної пропаганди «Екологічний ярмарок – 2011» на базі ОЗОШ №100.
03.11.11 – проведення 1 відбіркового районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики на базі ОЗОШ №31
04.11.11 – проведення спільних зборів працівників територіального центру з метою вітання та вручення грамот, подяк, присвячених до Дня працівників соціальної сфери.
04.11.11 – проведення 1 відбіркового районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ правознавства на базі ОНВК №4.
до 05.11.11 – проведення районного конкурсу учнівських творів учнів 9-11 класів «Народний бюджет заради процвітання мого краю».
05.11.11 – проведення 1 відбіркового районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії на базі ОЗОШ №18.
06.11.11 – проведення 1 відбіркового районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики на базі ОЗОШ №60.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району з 31 жовтня по 4 листопада поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 7 чол. на суму 49,00грн.;
• банні послуги – 3 чоловіка на суму 60,00 грн.;
• прання білизни – 23 чол. на суму 764,75 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 1 чоловік на суму 53,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 652 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 36512,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено заміну каналізаційного стояка в квартирі №17 по вул.Космонавтів, 28;
- проведено ремонт покрівлі над квартирами №№13, 82 по вул.І.Рабіна, 5;
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(31.10.11 – 04.11.11)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 127 документів,
- відпрацьовано – 38,
- під контролем – 20;
- письмових звернень – 101,
- прийнято – 2 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 31 відповідь на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповідей на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Взято участь у роботі комісії з питань установлення фактів нерегламентованого приєднання телекомунікаційного обладнання у житлових будинках комунальної власності.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 13 справ.
Взято участь у нараді стосовно реконструкції Кримського бульвару.
Проведено ознайомчу нараду з мешканцями будинку №6 по вул. Ростовській щодо створення ОСББ.
До головного Управління державної інспекції техногенної безпеки України направлена інформація стосовно розробки проекту та проведення робіт з ліквідації буферного ставка колишньої промивно-пропарювальної станції «Одеса - Сортувальна» Одеської залізниці.
Проведено нараду з представниками організацій - надавачів житлово - комунальних послуг з питання удосконалення роботи щодо надання населенню житлово-комунальних послуг.
Підготовлена та направлена інформація в Департамент міського господарства та департамент документально-організаційного забезпечення та контролю Одеської міської ради на виконання розпорядження Одеського міського голови від 01.09.2011р № 1523-01 «Про впровадження роботи з догляду за зеленими насадженнями та вжиття заходів щодо зносу аварійних та сухостійних дерев на території міста Одеси».
На виконання розпорядження Одеського міського голови від 24.06.2011 р. № 852-01р «Про затвердження плану заходів на 2011рік щодо впровадження Правил благоустрою території міста Одеси» підготовлена та направлена інформація про хід відпрацювання графічної документації із благоустрою території Суворівського району.
Направлена інформація до Управління з питань охорони культурної спадщини щодо забезпечення упорядкування та утримання в належному стані меморіалів пам’ятників, братських могил та інших місць поховань загиблих захисників Вітчизни.
Проведено виїзд за адресами: КП «Гідропарк «Лузанівка» – з питання зносу металевої огорожі вздовж проходу до пляжу «Малибу»; вул. Паустовського, 12б – з питання розміщення діспетчерського пункту ПАТ «Північтранс»; вул. Одарія – з питання контролю встановлення дорожніх знаків; вул. Махачкалінська – з питання обладнання паркового карману; вул. Ак. Заболотного, 54 – з питання обстеження території прилеглої до будинку щодо благоустрою даної території.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено роботу з керівниками 20 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено засідання координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Підготовлено та направлено до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради уточнений проект Програми з благоустрою околиць міста Одеси по Суворовському району на 2011-2015 роки з пояснювальною запискою.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та робочої групи з проведення обстеження території району за червень- жовтень 2011 року та надання даної інформації до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 25 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
30 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 15 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без
батьківського піклування;
- 6 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок про доцільність позбавлення батьків прав батьків;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини одним з подружжя другого з подружжя.

Відділ освіти:
Проведені районні тури учнівських олімпіад з фізики, основ правознавства, історії та математики.
Здійснена перевірка закладів освіти з питань вивчення навчально-методичного комплексу як засобу підвищення творчого потенціалу педагогічних працівників.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 6 відповідей на листи міських управлінь, 8 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Проведена підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Суворовської районної адміністрації.
Прийнято 9 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(31.10.11 – 04.11.11)

 
Протягом тижня проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
з 20 вересня – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
31 жовтня – проведений брифінг в Одеській міській раді щодо проведення виборів у Молодіжну раду при Одеському міському голові та продовження терміну реєстрації кандидатів в депутати;
03 листопада – відбулося відкриття ІІ-го міського туру Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності „Учитель року-2012";
до 22 листопада – продовжується організація та проведення ІІ-го міського туру Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності „Учитель року-2012" (за окремим графіком);
до 25 листопада – продовжується організація та проведення міського конкурсу педагогічної майстерності «Кращий вчитель російської мови та література» (за окремим графіком);
- продовжується організація та проведення II (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2011-2012 навчальному році у загальноосвітніх навчальних закладах міста (за окремим графіком).

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(31.10.11 – 07.11.11)

  

Объемы выполнения работ:

Текущий ремонт:
- Матросский спуск – 52 м кв.
- ул. Градоначальницкая – 270 м кв.
- ул. Дальницкая – 300 м кв.
- спуск Степана Олейника – 260 м кв.
- спуск Ковалевского – 54 м кв. .

Капитальный ремонт внутриквартальных проездов:
- ул. Пионерская №14 – 370 м кв.
- ул. Шовкуненко №14 – 244 м кв.
- Фонтанская дорога №55 – 283 м кв.
- Фонтанская дорога №51б – 321 м кв.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(31.10.11 – 04.11.11)

 
Подготовлен отчет городского головы перед территориальной громадой. Осуществлялась работа по наполнению инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет - версии Паспорта города.
Проводилась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Разрабатывался проект программы развития промышленности г. Одессы 2012-2014 гг.
02.11.11 – состоялось заседание рабочей группы по разработке Стратегии развития города Одессы, на котором обсуждался проект Концепции стратегического развития города до 2020 года.
Подготовлен проект решения исполнительного комитета Одесского городского совета «О вынесении на рассмотрение Одесского городского совета проекта решения «Об утверждении Программы поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2012-2013 годы».
04.11.11 – Проект программы презентован на заседании постоянной комиссии по планированию , бюджетам и финансам и одобрен комиссией.
04.11.11 – проведено совещание с представителями КП «ЦЭПИ» на котором обсуждались проблемы утилизации органических отходов.
Рассмотрено 2 обращения граждан и подготовлены разъяснения по тарифам и качеству предоставляемых жилищно-коммунальных услуг.
Рассмотрено 1 обращение ЖСК и 2 предприятий по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, услуги отопления и горячего водоснабжения и направлены соответствующие разъяснения.
Рассмотрено 2 обращения касательно 5-ти домов по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий.
Проведён мониторинг фактического уровня возмещения себестоимости жилищно-коммунальных услуг действующими тарифами и направлена информация в Департамент финансов Одесского городского совета и в Главное управление развития инфраструктуры и энергосбережения Одесской областной государственной администрации.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 4 организациям.

Работа Разрешительного центра:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 232;
Количество выданных документов разрешительного характера – 147;
Количество предоставленных консультаций – 300. 

    
   
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Жовтень 2011 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців –347;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 139;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 40;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 13;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 288;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 371;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 234;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 39;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 3 565;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 0;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 0;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 2 586.

Взагалі за місяць проведено 7 622 реєстраційних дій.

Станом на 1 вересня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 538 юридичні особи;
- 99 386 фізичних осіб - підприємців.

Діяльність секторів:
Загальним сектором відділу було зареєстровано 1063 звернення, з них:
- 27 звернень від фізичних осіб;
- 20 звернень від юридичних осіб;
- 260 постанови та рішення суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 190 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 37 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 34 реєстраційні картки отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 5 балансів (річний фінансовий звіт);
- 10 повісток до суду;
- 8 ухвал про витребування документів;
- 72 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 383 повідомлення (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
- 17 реєстраційних справ (взятих на облік) суб’єктів господарювання, які переїхали до Одеси;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2 262 одиниць.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 350 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 130 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 7 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.09.2011 р. налічує – 180 553 одиниці (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

 
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(31.10.11 – 04.11.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 251;
• Кількість відпрацьованих документів – 118, з них:
- видано планових ордерів– 7;
- видано аварійних ордерів – 97;
- загальне листування – 14.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 14;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 2;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 7;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
- Приморський район – 4;
- Київський район – 7;
- Суворовський район – 4;
- Малиновський район – 5.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
 
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Жовтень 2011)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацо-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш., по наступним адресам: вул. Коблевська, 44; вул. Садова, 21; вул. Конна, 11; вул. Катерининська, 85; вул. Успенська, 60; вул. Дворянська, 18; інформаційна довідка для Одеської обласної громадської організації «Збережемо Одесу самі» щодо науково-проектної документації на об’єкти культурної спадщини на території м. Одеси.
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. вул. Ніженська, 34; вул. Катерининська, 85; вул. Дерибасівська, 31 (8 приписів.); інформація для участі у судовій справі у якості третьої особи по об’єктах на вул. Пантелеймонівська, 82; вул. Катерининська, 90.
Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам’яток та об’єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради (omr.gov.ua).

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(31.10.11 – 06.11.11) 

    

Дата
Что произошло
Принятые меры
31.10.11
 
По адресу: ул. Нежинская, 16, кв. 8 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
01.10.11
 
По адресу: ул. Пушкинская, 23 – угроза падения листа железа с крыши здания на тротуар
Дежурная смена демонтировала лист железа с крыши дома
По адресу: пер. Ониловой, 12 – угроза обрушения дымоходной трубы
Дежурная смена закрепила дымоходную трубу
02.10.11
 
По адресу: ул. Успенская, 101 –
домашняя кошка сидит на козырьке балкона и не может самостоятельно спуститься
Дежурная смена сняла кошку с козырька балкона и передала хозяйке
03.10.11
По адресу: ул. Большая Арнаутская 24 – обрушение элементов фасада аварийного жилого здания
Дежурная смена провела обследование здания и оградила территорию возможного обрушения элементов
04.10.11
По адресу: ул. Бунина (мост через Деволановский спуск) – провал покрытия пешеходной дорожки
Дежурная смена провела обследование пешеходной дорожки и установила ограждение
05.10.11
По адресу: пер. Садовый 8, кв. 3 – заклинило замок входной двери квартиры. В квартире находится ребенок 2-х лет
Дежурная смена открыла входную дверь квартиры, обеспечив доступ родителей к ребенку
06.10.11
По адресу: ул. Приморская угол Военного спуска, (в зленной зоне) – обнаружен труп в колодце теплотрассы
Дежурная смена оказала помощь Приморскому РОВД в извлечении трупа неизвестного мужчины с колодца теплотрассы
По адресу: ул.Екатерининская, 14 – просьба принять на утилизацию 2 ртутных термометра
Дежурная смена приняла 2 ртутных термометра от гражданина для дальнейшей утилизации
По адресу: пер. Компасный, 7 – нога ребенка застряла в решетке ограждения
Дежурная смена освободила ногу ребенка из решетки ограждения

 
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 507
из них передано:
- в УЖКХ – 32,
- Оказана информационная помощь – 474,
- Ртуть – 1.

 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(31.10.11 – 06.11.11) 
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
I тур Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
 
31 жовтня - 2 листопада
м. Рівне,
03 - 06 листопада,
м. Южне
2
Першість міста Одеси з футболу
2 листопада,
м. Одеса
3
Всеукраїнські змагання з регбі
04 - 05 листопада
м. Одеса,
Тираспольське шосе, 14
4
Чемпіонат України з баскетболу
05 - 06 листопада,
м. Київ
5
Відкритий турнір з дзюдо присвячений 67-й річниці звільнення м. Києва
05 - 06 листопада,
м. Київ
6
Чемпіонат Світу зі спортивних танців серед ювеналів
05 - 06 листопада,
м. Южне
7
Чемпіонат України з футболу
06 листопада,
м. Овідіополь
8
 
Чемпіонат Одеської області з дзюдо
06 листопада,
м. Одеса,
вул. М.Жукова, 4
9
Чемпіонат України з футболу     
(Прем’єр-ліга)
05 листопада,
м. Одеса

   
   

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее