10:59:40   |   17 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 46

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 46

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.11.11 – 11.11.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 294 звернення громадян.

Проведено:
08.11.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Проведення особистого прийому громадян (прийнято 12 мешканців району)
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(300 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Пироговська, 1, 7/9, вул. Ясна, 8, вул. Середньофонтанська, 10, вул. Куйбишева, 35, М. Арнаутська, 86, вул.Тініста, 10, просп. Гагаріна, 23/4, вул. Преображенська, 41, вул. Л.Толстого, 17, пров. Асташкина, 1, вул.Успенська, 119, вул. Базарна, 93, 114;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. М.Арнаутська,47;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул.Отрадна, 12, вул. Белінского, 15, вул. Сегедська, 2;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Колонтаївська, 51, просп. Шевченка, 7, бульв.Французький, 29, пл.Старосінна, 13, вул. В.Арнаутська, 73, вул. Армійська, 19, просп. Гагаріна, 23/3, вул. Р.Кармена, 13, просп.Шевченка, 6/8;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Сегедська, 21А, 2, Фонтанська дорога, 15, вул. Педагогічна,20;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. М.Арнаутська,7;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Спиридонівська, 18/4,12,пров.2- Артилерійський,6;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Сегедська, 12, Фонтанська дорога, 39, вул. Р.Кармена, 11А;
- ремонт димаря: вул. Раскидайлівська, 22/8, пров.Мукачівській, 1.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
07-11.11.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів,проведення рейдів перевірок, щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
07-11.11.11 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
07-11.11.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
07-11.11.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
31-10.11.11 – учать у Міжнародному Проекті «Молоді Європейці» (місце проведення – м. Велінь, Польща, учасники – учні СЗШ № 121);
07.11.11 – районний етап Всеукраїнських змагань «Олімпійське лелеченя» (місце проведення – ОЗОШ № 101, вул. Велика Арнаутська, 9, №62, просп. Шевченка, 10, 122, вул.Старопортофранківська,45);
07-11.11.11 – районний етап конкурсу «Кращий вихователь року»;
09-11.11.11 – відзначення в закладах освіти району Дня української писемності та мови: 09.11.11 – проведення «круглих столів» за участю громадських організацій, письменників рідного краю (місце проведення – ОЗОШ №№ 56 (вул. Тіниста, 1), 57 (вул. Ямчитського, 7), 58 (вул. Тираспольська, 14), гімназія №1 (Олександрівський проспект, 11) та №2 (вул. Гаванна, 5, вул. Канатна, 4), ліцей „Приморський (просп. Гагаріна, 14);
09-11.11.11 – проведення відкритих занять в дошкільних навчальних закладах «Наша мова солов’їна” (місце проведення – дошкільні навчальні заклади району);
09-11.11.11 – проведення виставок в шкільних бібліотеках, конкурсів на кращий твір, поезію, читців, проведення відкритих уроків;
10.11.11 – районний етап Всеукраїнського конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» (місце проведення СЗШ № 35, проспект Гагаріна, 3).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.11.11 – 11.11.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 52 звернення. На особистому прийомі було прийнято 14 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей;
• розширену нараду з представниками органів самоорганізації населення району та відповідними паспортистами щодо випадків однакової нумерації будинків в межах однієї вулиці в м. Одесі;
• розробка плану активації населення щодо самостійних ініціатив особистої інформації.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 24 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Оновлення списків об'єктів соціально-культурного призначення та житлового фонду ОСББ, ЖСК і відомств з інформацією стосовно систем теплопостачання та гарячого водопостачання даних об'єктів.
Відповідно до рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» співробітниками відділу сумісно з КП «ЖКС району щоденно готується, аналізується та надається до департаменту міського господарства Одеської міської ради інформація про хід виконання заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій Київського району та оптимізації собівартості цих послуг та з приведення діючих тарифів на послуги з УБПТ у відповідність до вимог чинного законодавства, а щопонеділка узагальнена інформація за тиждень, що пройшов, надається до департаменту міського господарства та заступнику міського голови з доданням сукупної інформації.
Для активізації погашення заборгованості за споживче тепло відділом організовано роботу з обходу громадян, які мають заборгованість за теплопостачання та гаряче водопостачання більше 1000 грн.
Розглянуто та надано відповіді на 38 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 8 виїздів на об'єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об'єктів щодо необхідності приведення об'єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць № 3, 4 КП ЖКС «Чорноморський» та № 5, 6 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об'їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 2 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:

у сфері соціально-економічного розвитку населення
прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян); підготовлено відповіді на 6 скарг від громадян та 14 запитів організацій; підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
09.11.2011 року участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об'єктів та благоустрою прилеглої до них території;
участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1.
прийняття участь у 25 судових засіданнях;
2. направлено 2 виконавчих листа до ДВС на виконання;
3. проведено прийом 10 громадян;
4. підготовлено та направлено до суду скаргу на дії державного виконавця;
5. перевірено та завізовано 20 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 25-х судових засіданнях;
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік - 1 громадянин;
- оформлено зміну особистих рахунків - 3 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі - 12 громадян;
- видано довідок, запитів - 5 громадянам.

Відділ освіти:
07.11.11 – на базі ОЗОШ № 28 організована участь психологів, соціальних педагогів та заступників директорів з виховної роботи закладів освіти району (20 осіб) у тренінгу з питань протидії насильству в сім'ї організованого координаторами програми рівних можливостей та прав жінок в Україні від 27.10.2011 № 462/27.
08.11.11 – на базі ОЗОШ № 27 пройшов щорічний районний екологічний фестиваль „Ми любимо тебе, рідне земле!", у якому взяли участь 16 команд закладів освіти району: гімназія № 9, економічного ліцею, ОЗОШ № 27, 28, 33, 51, 55, 63, 65, 72, 78, 82, 85, 86, 89 та ОЦДЮТ „Еврика". Переможцями фестивалю визначені команди ОСШ № 86, ОЗОШ № 78, 82. 11.11.2011 команда ОСШ № 86 „Миссия выполнима" представляла Київський район на обласному етапі фестивалю конкурсу екологічних агітбригад.
09.11.11 – організована участь переможців щорічного районного конкурсу „Срібне слово" у міському етапі цього конкурсу, який пройшов на базі Одеського міського палацу дитячої та юнацької творчості.
09.11.11 – організоване проведення радіодиктанту для школярів у рамках відзначення Дня української писемності і мови.
09-11.11.11 – організовані та проведені «круглі столи» для учнів 7-9 класів з профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ інфекції/СНІДу на базі ОЗОШ № 81, 82, ОНВК „Гармонія.
10.11.11 – організована участь керівників закладів освіти та представників відділу освіти у Всеукраїнському освітньому турі Майкрософта, який пройшов на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського за адресою: вул. Старопортофранківська, 26.
10.11.11 – організована участь випускників ОЗОШ № 72, 80, 63, 65, 55, 82, 33, 51, 27, 86, 89, 106, 85, ОНВК № 84 ОНВК „Гармонія" у Дні відкритих дверей Одеського професійного ліцею технології та дизайну.
11.11.11 – на базі ОЗОШ № 63 організована зустріч заступників директорів з навчально-виховної роботи, класних керівників випускних класів, представників батьківської громади випускних класів (60 осіб) з представником Одеського регіонального центру оцінювання якості знань Загребельною О.М. з питання проведення ЗНО-2012.
Впродовж тижня організоване відвідування учнями ОЗОШ 81, 65, 72, ОСШ № 86, ОНВК „Гармонія" та гімназії № 9 музею Реріха та музею В.П. Філатова.
Впродовж тижня організовані та проведенні районні учнівські предметні олімпіади.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району. Впродовж тижня організоване несення Почесної Вахти пам'яті біля пам'ятника Невідомому матросу учнями ОСШ № 86. 14.Впродовж тижня організовані екскурсії до літературного музею для учнів ОЗОШ № 72, 78 в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одесі.
Впродовж тижня у закладах освіти організована профілактична робота з дітьми, що виховуються у неблагополучних родинах.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.11.11 – 11.11.11)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів.

 
Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
07.11.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 20 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 1173,0грн.: ст. 150 – 16 рішень на загальну суму 646,0 грн.; ст. 152 – 1 рішення на суму 340,0 грн.; ст. 183 – 2 рішення на суму 170,00 грн.; ст. 212-1ч.2 – 1 рішення на суму 17,0 грн.
до 30.11.11 – проведення благодійної акції «Подаруй дітям радість» в усіх закладах освіти району.
08.11.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів.
07-08.11.11 – протягом дня надання ліків першої необхідності громадянам похилого для підопічних територіального центру району.
09.11.11 – організація участі вчителів фізичної культури ОЗОШ №№20, 32, 100 у міському конкурсі «Вчитель року» у номінації фізична культура на базі ОСШ №35.
10.11.11 – протягом дня надання продуктів харчування (пельмені, вареники) підопічним територіального центру району.
10.11.11 – проведення Дня відкритих дверей Одеського професійного ліцею технологій та дизайну (вул.О.Невського, 39) для 20 учнів випускних класів ОЗОШ №100.
10.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ інформатики на базі ОМНВК №3.
10.11.11 – проведення семінару для вчителів технічної праці на базі ОЗОШ №31.
11.11.11 – проведення районного етапу міського конкурсу «Що я знаю про міліцію» на базі ОЗОШ №46.
11.11.11 – проведення відвідування 23 учнями ОЗОШ №25 Одеського державного літературного музею.
11.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ економіки на базі ОЗОШ №103.
до 11.11.11 – відвідування учнями старших класів ОЗОШ №№19, 20, 25 експозицій Одеського державного літературного музею.
11.11.11 – проведення семінару для вчителів обслуговуючих праці на базі ОЗОШ №31.
12.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ російської мови та літератури на базі ОЗОШ №8.
13.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ біології на базі ОЗОШ №120.
з 14-16.11.11 – проведення відвідування учнями ОСШ №№32, 46, 25 Одеського державного літературного музею.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 8 чол. на суму 56,00грн.;
• банні послуги – 8 чоловіка на суму 160,00 грн.;
• прання білизни – 27 чол. на суму 538,65 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 2 чоловік на суму 48,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 1 чоловіка на суму 60,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 652 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 45640,0 грн.

Житлово-комунальне господарство:
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт крану холодної та гарячої води в квартирі №72 по вул.Ген.Петрова, 7/3;
- замінено вентиль на трубопроводі холодного водопостачання в квартирі №14 по вул. Ген.Петрова, 11/2;
- проведено ремонт покрівлі над квартирою №78 по вул. 25-й Чап. Дивізії, 2/1;
- проведено ремонт покрівлі над квартирою №87 по вул. Ген.Петрова, 54.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(07.11.11 – 11.11.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 132 документа,
- відпрацьовано – 47,
- під контролем – 22;
- письмових звернень – 100,
- прийнято – 3 пакета документів від суб'єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 24 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності. Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси".
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечен¬ня мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Взято участь у засіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій за темою «Про забезпечення заходів щодо профілактики грипу та ГРВІ в епідсезон 2011-2012 років».
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Взято участь у ознайомлювальних зборах по створенню СОН на території приватного сектору Суворовського району.
Взято участь в конференції по створенню СОН «Котовський».
Підготовлено та направлено інформацію до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради з питання розрахунку пайової участі в утриманні об'єктів благоустрою на прикладі конкретного комунального підприємства КП ЖКС для окремо розміщених будівель чи споруд (суб'єктів господарювання) на прибудинковій території.
Проведено обстеження території, прилеглої до ринку «Північний» у зв'язку із розширенням території для торгівлі.
Взято участь у нараді стосовно реконструкції Кримського бульвару.
Проведено нараду з представниками організацій – надавачів житлово-комунальних послуг з питання удосконалення роботи щодо надання населенню житлово-комунальних послуг.
Направлена інформація до Управління з питань охорони культурної спадщини щодо забезпечення упорядкування та утримання в належному стані меморіалів пам'ятників, братських могил та інших місць поховань загиблих захисників Вітчизни.
Проведено виїзд за адресами: КП «Гідропарк «Лузанівка» – з питання відкриття шахово- шашкового клубу; вул. Красна, 8– з комунальних питань; Лузанівське озеро – з питання обстеження території по факту встановлення викиду сміття трактором «Білорусь»; вул. Сахарова – автостоянка «Виктория» – з питання санітарного стану.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз екрномічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки зе¬мельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за жовтень 2011 року, та надання її до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Проведено роботу з уточнення джерел фінансування та виконавців заходів міської Програми з благоустрою околиць м. Одеси по Суворовському району на 2011-2015 роки .
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 20 жовтня 2011 року районної координаційної ради з питання: легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено роботу з керівниками 20 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суво¬ровського району.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 22 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
22 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, Працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 18 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 3 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без ба¬тьківського піклування;
- 8 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про присвоєння дитини прізвища, ім'я та по батькові;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини одним з подружжя другого з подружжя;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини, яка перебуває на обліку з усиновлення громадянами України.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Відбулося засідання творчої групи районної методичної комісії практичних психологів на базі районного методичного кабінету за темою «Вивчення досвіду роботи з формування іміджу працівника психологічної служби».
Проведено районний етап ІХХ-го обласного фестивалю природоохоронної пропаганди «Екологічний ярмарок -2011» на базі центру дитячої та юнацької творчості «Зоресвіт».
Учні загальноосвітніх навчальних закладів відвідали в Одеському Російському академічному драматичному театрі виставу «Красная шапочка».
Відбулося засідання журі районного етапу всеукраїнського конкурсу «Найкращий відгук про сучасну дитячу прозу» на базі районного методичного кабінету.
В загальноосвітніх навчальних закладах проведено заходи до Дня молоді.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь, 12 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району. Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріалі на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Прийнято 19 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація др-Департаменту інформації та зв'язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(07.11.11 – 11.11.11)

 
До 20 листопада – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам’яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
05-06.11.11 – проведені «Воронцовские чтения», у рамках 185-річниці святкування Палацу дитячої та юнацької творчості (спільно з Одеським національним університетом ім. І.І. Мечнікова);
05.11.11 – проведені районні відбіркові тури XX -го Чемпіонату з гри «Що? Де? Коли?» на базі загальноосвітніх навчальних закладів;
05.11.11 – відбулися змагання з військово-прикладних дисциплін на Кубок «Броня-55», в яких взяли участь учні загальноосвітніх навчальних закладів;
09.11.11 – у загальноосвітніх навчальних закладах проведено радіодиктант національної єдності до Дня української писемності і мови;
09.11.11 – проведений міський конкурс читців „Срібне слово” серед учнів-переможців районного етапу конкурсу;
09-11.11.11 – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи до Міжнародного дня боротьби проти фашизму, расизму;
До 22 листопада – продовжується організація та проведення ІІ-го міського туру Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності „Вчитель року – 2012” (за окремим графіком);
До 25 листопада – продовжується організація та проведення міського конкурсу педагогічної майстерності «Кращий вчитель російської мови та література» (за окремим графіком);
До 27 листопада – продовжується організація та проведення І (відбіркового) районного туру II (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2011-2012 навчальному році у загальноосвітніх навчальних закладах міста (за окремим графіком).

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(07.11.11 – 11.11.11)

 
Осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации с целью наполнения и обновления Интернет – версии Паспорта города.
Проводилась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Разрабатывался Проект программы развития промышленности г. Одессы 2012-2014 гг.
Осуществлялась доработка проектов для включения в Стратегию развития Одессы.
Подготовлена и направлена в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации информация о развитии малого предпринимательства в г. Одессе за октябрь 2011 г.
С целью информирования представителей бизнес-структур г. Одессы направлены письма в Южный филиал Европейской Бизнес ассоциации и Одесскую региональную торгово-промышленную палату относительно проведения следующих мероприятий:
- IX Международный водный форум «Aqva Ukraine-2011»,
- IX Международная специализированная выставка «КоммунТех-2011»,
- II Специализированная выставка «Энергоэффективность-2011».

Рассмотрено предложение Международного выставочного центра в г. Киеве касательно участия в X юбилейном Международном промышленном форуме 2011, который состоится в период с 22 по 25 ноября 2011. Соответствующая информация распространена среди промышленных предприятий г. Одессы.
Проводилась следующая работа в рамках сотрудничества с Фондом Восточная Европа:
- организована встреча первого заместителя городского головы Черненко С.А. с консультантами Фонда, с целью обсуждения перспектив сотрудничества в рамках программы «Публично-частные партнерства: новые возможности для экономического роста», которая состоялась 09 ноября 2011 г.;
- организована встреча представителей управления экономики, промышленности и инвестиций Одесского городского совета с консультантами Фонда с целью определения дальнейших шагов развития, которая достоялась 10 ноября 2011 г.;
- проводилась подготовка промежуточного отчета о результатах сотрудничества.

В рамках предстоящего официального визита правительственной делегации в Государство Израиль, подготовлены предложения относительно развития и укрепления партнерских отношений с данной страной.
Проводилась подготовка материалов с целью участия г. Одессы в IV Международном смотре-конкурсе городских практик «Лучший город СНГ и ЕврАзЭс», организатором которого является Международная Ассамблея столиц и крупных городов (МАГ).
Проинформированы предприятия пищевой промышленности г. Одессы о заинтересованности одной из крупнейших розничных продовольственных сетей эмирата Абу Даби (ОАЭ) – «Abu Dhabi Co-operative Society» в развитии внешнеэкономических связей.
Рассмотрено 1 обращение граждан и подготовлены разъяснения по тарифам и качеству предоставляемых жилищно-коммунальных услуг.
Рассмотрено 2 обращения ОСМД и 1 предприятия (исполнителя жилищно-коммунальных услуг) по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, услуги отопления и горячего водоснабжения и направлены соответствующие разъяснения

Разрешительный центр:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 511;
Количество выданных документов разрешительного характера – 192;
Количество предоставленных консультаций – 663;
Количество выявленных нарушений на момент составления информации – 4. 

     
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(07.11.11 – 11.11.11)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 257;
Кількість відпрацьованих документів – 116, з них:
- видано планових ордерів – 11;
- видано аварійних ордерів – 98;
- загальне листування – 27.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 9;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 4;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 14;
• Київський район – 6;
• Суворовський район – 3;
• Малиновський район – 7.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок. 

     
 
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(01.11.11 – 15.11.11)

 
У звітному періоді в КП було зареєстровано 71 вхідний документ, з яких:
- від органів державної влади – 11,
- юридичних осіб – 31,
- фізичних осіб-підприємців – 29 документів.
Направлено 26 відповідей.

Станом на 15.11.2011 р. в КП немає контрольних документів, термін виконання яких минув.

Звіт по відділах:

Договірний відділ:
укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 24. 

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 5;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 18.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок -кількість демонтованих конструкцій – 117;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: стаціонарний щит (Зм х 6м) –176 шт.; сіті-лайт (1,2м х 1,8м) – 200 шт.; скроли – 30 шт.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 170 шт.

З 01.11.2011р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:

1. Програма «Фарби Одеси»:
- 50 постерів формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
- 60 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

2. «Народний бюджет»:
- 40 постерів формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.
- 30 скролів формату 2,64 х 3,48

3. «Теплопосточання міста Одеси»:
- 9 постерів формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;

4. «Спасіння дитини»:
- 7 постерів формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;

5. «Відкриття стадіону»:
- 40 постерів формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
- 40 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

6. «Вітання Президента України»:
- 40 постерів формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 570 тис. грн. або 50% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

    

 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(07.11.11 – 13.11.11) 
   

Дата
Что произошло
Принятые меры
07.11.11
 
По адресу: ул. Грушевского, 50 –упавшая ветвь дереваперегородила проезжую частьдороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку ветви дерева с проезжей части дороги
08.11.11
 
По адресу: ул. Ядова 24а, кв.12 – заклинилозамок входной двери квартиры. Вквартире находится маленькийребенок
Дежурная смена открыла входную дверь квартиры, обеспечив доступ родителей к ребенку
По адресу: ул. Греческая, 25 – обрушение фрагментов штукатурки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение вокруг опасной территории
09.11.11
 
По адресу: пер. Моторный, 3 – заклинилозамок входной двери дома
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, Зубко С.Г., 78 лет, в открытии входной двери дома
10.11.11
По адресу: ул. Софиевская, 30 – провал покрытия (1,0м х 0,8м)на трамвайном пути
Дежурная смена провела обследование провала и установила ограждение
11.11.11
По адресу: Гагаринское плато, пляж «Аркадия» – угроза обрушения элементов ветхого каркасного сооружения
Дежурная смена провела демонтаж элементов ветхого каркасного сооружения, грозящего обрушением на пешеходную дорожку
12.11.11
По адресу: пр-кт Маршала Жукова, угол ул. Левитана – ДТП
Дежурная смена оказала помощь работникам ГАИ и врачам «Скорой помощи» в освобождении зажатого мужчины в автомобиле
13.11.11
По адресу: ул. Преображенская, 32 – котёнок застрял на карнизе здания
Дежурная смена сняла котёнка с карниза, на уровне 2-го этажа и передала хозяину

  

 

 

 

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 518
из них передано:
- в УЖКХ – 29,
- Оказана информационная помощь – 488,
- Общество защитіы животных – 1.

  
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(07.11.11 – 13.11.11) 
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Турнір з боксу
07.11.11
м. Балаклава
 
2
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
 
08-10.11.11
м. Херсон
 
3
Чемпіонат України
з футболу
12.11.11
м. Одеса,
стадіон навчально-тренувальної бази „Чорноморець”
4
Чемпіонат України з баскетболу серед жінок
12-13.11.11
м. Одеса
5
Парковий турнір зі спортивного орієнтування «Парк тур» Одеса,
4 етап
13.11.11
м. Одеса,
парк Перемоги
6
Чемпіонат міста Одеси з футболу
13.11.11
м. Одеса,
вул. Кримська, 74
стадіон „АТЛЕТІК”

   

   

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

14 октября
День защитника Украины.
Программа

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее 14 октября в 12.00
RedBullGravityChallenge
на Приморском бульваре

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 13 октября 12:00
Художественная выставка
«Так да светит свет твой пред людьми»

Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее