05:27:37   |   18 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 47

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 47

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.11.11 – 18.11.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 184 звернень громадян.

Проведено:
08.11.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Проведення особистого прийому громадян (прийнято 8 мешканців району).
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(169 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонтг покрівлі: вул. Старопортофранківська, 143; вул. Мечникова, 51;пров. Клубничний, 29; просп. Гагаріна, 12; бульв. Французький, 12/1; вул. Тіниста, 10, вул. Канатна, 66, Вул. Грецька, 52;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Семінарська, 1/1; вул. Канатна, 66;вул. Кузнечна, 17, вул. Спиридонівська, 12, пров. Щепний, 9;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Педагогічна, 46; вул. Кузнечна, 23; вул. Асташкіна, 17,;пров. Світлий, 2-14; вул. Сонячна 10;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Спиридонівська, 21;
вул. Новосельського, 94; вул. Успенська, 109; вул. Зарічна, 6; пров. Світлий, 7-14;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Педагогічна, 20;вул. Середньофонтанська, 26-30; вул. Транспортна, 8; вул. Р. Кармена, 11А; бульв. Французький, 22; Фонтанська дорога, 15А; вул. Сегедська 21А; вул. Армійська, 14/1, пров. Гвоздичний, 4; пров. Аркадіївський, 4;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Тираспольська, 25;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул.Сегедська,10, вул. Градоначальницька, 19.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
14-18.11.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів, проведення рейдів перевірок, щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
14-18.11.11 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
14-18.11.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
14-18.11.11
– поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
14.11.11 – День Польської освіти (місце проведення –ОНВК Гімназія №2);
14.11.11 – Благодійна ігрова програма «Подаруй посмішку світу» (місце проведення – обласна дитяча лікарня);
14.11.11 – Виставка дитячих малюнків «Архітектурна Одеса» (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна»).
15-11.11.11 – Міський конкурс малюнку «Кольори Одеси» (місце проведення – Міський Палац);
15.11.11 – Акція «Я іду до дому» в рамках Міжнародного проекту «Підтримка інтеграції України до Транс’європейської мережі ТЕН-Т» (місце проведення – ОНВК Гімназія №2);
16-17.11.11 – Міський конкурс «Вихователь року»;
18.11.11 – Підведення підсумків конкурсу учнівських творів «Що я знаю про міліцію» (місце проведення – гімназія №1).
18.11.11 – І етап районного конкурсу – фестивалю інсценованої української пісні «Заспіваймо пісню веселеньку» (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна»).
  

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.11.11 – 18.11.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 49 звернень. На особистому прийомі було прийнято 21 громадянина.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 23 листа та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено інформацію на протоколи доручень керівництва Одеського міськвиконкому та надано до відповідних інстацій (згідно доручень).
Відповідно до рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.07.2011р. № 489 «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» співробітниками відділу сумісно з КП «ЖКС району щоденно готується, аналізується та надається до департаменту міського господарства Одеської міської ради інформація про хід виконання заходів з поліпшення якості послуг з утримання будинків та при будинкових територій Київського району та оптимізації собівартості цих послуг та з приведення діючих тарифів на послуги з УБПТ у відповідність до вимог чинного законодавства.
Підготовлено та надано інформацію до Департаменту міського господарства Одеської міської ради відповідно до розпоряджень Одеського міського голови від 17.10.2009р. № 2155-01 р «Об организации выполнения исполнительными органами Одесского городского совета делегированных полномочий исполнительной власти и отчетности об этом перед Одесской областной государственной администрацией» та від 22.03.2011р. № 158-01 р «Про взаємодію депутатів Одеської міської ради та працівників підприємств житлово-комунального господарства».
16.11.11 – співробітниками відділу проведено обстеження закріплених територій району відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації одеської міської ради від 09.09.2011р. № 635.
19.11.11 – співробітниками відділу проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
Для активізації погашення заборгованості за спожите тепло відділом проводився збір інформації щодо обходу громадян, які мають заборгованість за теплопостачання та гаряче водопостачання більше 500 грн. Інформація за встановленою формою про хід виконаної роботи надавалась до департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Розглянуто та надано відповіді на 30 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 9 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць № 2, 6 КП ЖКС «Чорноморський», №№ 7, 8 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 2 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (18 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 скарг від громадян та 3 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
16.11.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
14.11.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
17.11.11 – пройшло засідання адміністративної комісії, розглянуто 20 протоколів про адміністративні правопорушення
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 30 судових засіданнях;
2. підготовлено відповіді на звернення депутатів, громадян;
3. направлено до Першого Малиновського відділу ДВС заява про відкриття виконавчого провадження;
4. перевірено та завізовано 30 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 23-х судових засіданнях;
15.11.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
- підготовлено та проведено 17.11.2011р. засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 13 питання:
- 3 – дозвіл на продаж житла та майна за участю дітей;
- 7 – позбавлення батьківських прав;
- 1 – призначення опіки над недієздатною особою;
- 2 – дозвіл на дарування житла за участю дітей.
- Відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 1 громадянин;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 12 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організовані екскурсії до літературного музею для учнів ОЗОШ № 80, 81 в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одесі”.
Впродовж тижня у закладах освіти організована профілактична робота з дітьми, що виховуються у неблагополучних родинах.
Впродовж тижня організоване відвідування учнями ОЗОШ 81, 65, 72, ОСШ № 86, ОНВК „Гармонія” та гімназії № 9 Музею В.П. Філатова та бібліотеки ім.. М. Горького.
Впродовж тижня райметодкабінетом організовані та проведенні районні учнівські предметні олімпіади.
18.11.11 – організована участь представників ОЗОШ № 28, 55, 63, 78, 81, гімназії № 9, ОНВК „Гармонія” та ОСШ № 86 в організаційній нараді та репетиції урочистого закриття несення Вахти пам’яті учнями закладів освіти Київського району на Посту № 1.
Організовані та проведені „круглі столи” для учнів 7-9 класів ОЗОШ № 85, 86, 89, ОНВК № 84 з профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ інфекції/СНІДу.
18-19.11.11 – участь талановитих дітей у обласному конкурсі „Оригамі”, який пройшов за адресою: вул. Троїцька,37-а.
19.11.11 – організована участь команд – переможців ОЗОШ № 51, 82, 27, 33, 63, 72 ОНВК „Гармонія”, гімназії № 9, економічного ліцею та ОЦДЮТ „Еврика” районного Чемпіонату з гри „Що? Де? Коли?” у міському Чемпіонаті з гри „Що? Де? Коли?” серед шкільних команд, який пройшов на базі Одеської національної академії зв’язку ім. А.С. Попова. За підсумками команда Київського району „Жертвы ДИМОкратии” (ОЗОШ № 51 та ОЦДЮТ „Еврика”) посіла І місце та отримала звання Чемпіонів Одеси.
17.11.11 – представники відділу взяли участь у черговому засіданні районної опікунської ради.
18-19.11.11 – на базі ОЗОШ № 81 проведений міський Чемпіонат із скелелазіння. Команда ОЗОШ № 81 посіла І місце.
Впродовж тижня райметодкабінетом відділу освіти організований та проведений районний конкурс „Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу” для учнів 4-5 класів. В конкурсі взяли участь учні усіх закладів освіти району. За підсумками журі визначені 13 переможців серед учнів 4-5 класів із ОЗОШ № 27, 55, 63,72, 81, 82, 85 та ОНВК „Гармонія”.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.11.11 – 18.11.11)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
14.11.11 – прийнято участь 10 учнями ОЗОШ №8 у профконсультації для учнівської молоді у приміщені ОМЦЗ (вул.Ген.Петрова, 22-В);
з 14-16.11.11 – проведення відвідування учнями ОСШ№№, 32, 25, 46 Одеського державного літературного музею;
15.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ педагогіки та психології на базі ОСШ №32;
15.11.11 – проведення виступу ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів;
15.11.11 – розпочата атестаційна експертиза ОНВК №53;
15.11.11 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів;
16.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ екології на базі НВК №4;
17.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ французької мови на базі гімназії №8;
18.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ німецької мови на базі ОСШ №69;
з 18-19.11.11 – проведення змагань зі скелелазіння серед учнів закладів освіти району на базі ОЗОШ №81;
19.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ української мови та літератури на базі ОЗОШ №100;
20.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ хімії на базі ОЗОШ №46.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 6 чол. на суму 42,00грн.;
• банні послуги – 4 чоловіка на суму 80,00 грн.;
• прання білизни – 11 чол. на суму 219,45 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн;
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 3 чоловік на суму 123,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 4 чоловіка на суму 240,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 652 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 45640,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведення ремонту покрівлі над квартирою №20 по вул. Ген.Петрова, 7/1;
- замінено ділянку трубопроводу в квартирі №42 по вул. І.Рабіна, 15;
- відремонтовано кран в квартирі №7 по вул. Космонавтів, 27/3.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій. 

    
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.11.11 – 18.11.11)
 

   
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 89 документів,
• відпрацьовано – 28,
• під контролем – 18;
• письмових звернень – 103,
• прийнято – 8 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.


Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 31 відповідь на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 19 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси”.
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Проведена перевірка КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський» про стан підготовки до зимового періоду 2011-2012 р.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Взято участь у ознайомлювальних зборах по створенню СОН на території приватного сектору Суворовського району.
Взято участь в конференції по створенню СОН «Котовський».
Взято участь у нараді стосовно реконструкції Кримського бульвару.
Підготовлена та направлена до Управління дорожнього господарства інформація з переліком доріг комунального значення на території Суворівського району, які потребують першочергових робіт з капітального ремонту дорожнього покриття.
Проведено перевірку дільниць КП «ЖКС «Півничний» з питання проведення начальниками, паспортистами та бухгалтерами прийому громадян, наявності на дошках об’яв інформації щодо оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, тарифів на кожний будинок, оплати заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Взято участь у роботі групи із забезпечення надходження паркувального збору у бюджет.
Підготовлено інформацію до Департаменту міського господарства щодо проведеної роботи КП ЖКС «Північний» та «Пересипський» по призначенню субсидій.
На виконання п.3 розпорядження Одеського міського голови від 03.11.2011 р. № 1947-01р «Про скликання громадських слухань щодо обговорення проекту рішення Одеської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Одеси у новій редакції» підготовлені пропозиції по внесенню необхідних доповнень та змін до ч.4 п.8.1 «Порядок санітарного очищення території м. Одеси».
Підготовлена інформація до міського Управління надзвичайних ситуацій для відпрацювання паспорту ризику району.
Проведено виїзд за адресами: Ак. Заболотного, 54 – з питання встановлення гаража; Гідропарк «Лузанівка» – з питання зносу металевої огорожі вздовж проходу до пляжу «Малибу»; вул. 8 Березня, 116в – lаварійно - небезпечна ситуація.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 14 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Направлено листи на підприємства району щодо виконання ними положень Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одеси.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 25 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 15 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
30 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 16 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 4 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 5 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про присвоєння дитини прізвища, ім’я та по батькові;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини одним з подружжя другого з подружжя.

Відділ освіти:
Відбувся районний етап конкурсу творів «Що я знаю про міліцію».
В загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи до Дня толерантності, до Всесвітнього Дня дитини.
Проведено районне засідання лідерів учнівського самоврядування.
Проведені предметні учнівські олімпіади з французької мови, німецької мови, з української мови та літератури, хімії.
Команди шкіл району брали участь у ІІ міському турі Чемпіонату з гри «ЩО? ДЕ? КОЛИ?».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 12 відповідей на листи міських управлінь, 7 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси». Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 19 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Відбулося засідання комісії по наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім'ям, на якому розглянуто 43 заяви, призначено матеріальну допомогу на суму 18,900.00 грн.
Організоване привітання мешканки Суворовського району з нагоди 104-річчя від Дня народження.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(14.11.11 – 18.11.11)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- до 20 листопада – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
- з 15 по 25 листопада – продовжується організація та проведення міського конкурсу педагогічної майстерності „Кращий педагогічний працівник дошкільного закладу – 2011" (за окремим графіком);
- 17 листопада (о 15:00 год.) – відбувся Гала-концерт переможців читців „Срібне слово" на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості, Приморський-бульвар, 1;
- до 22 листопада – продовжується організація та проведення ІІ-го міського туру Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності „Учитель року – 2012" (за окремим графіком);
- до 25 листопада – продовжується організація та проведення міського конкурсу педагогічної майстерності «Кращий вчитель російської мови та література» (за окремим графіком);
- до 27 листопада – продовжується організація та проведення І (відбіркового) районного туру II (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2011-2012 навчальному році у загальноосвітніх навчальних закладах міста (за окремим графіком).

  
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(14.11.11 – 18.11.11)

 
Осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации с целью наполнения и обновления Интернет версии Паспорта города.
Осуществлялся сбор информации по внешнеэкономической и инвестиционной деятельности предприятий г. Одессы в 2011 г.
Проводилась работа по формированию Единого календарного плана проведения выставок/ярмарок в Одессе на 2012 г.
Проводилась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Разрабатывался Проект программы развития промышленности г. Одессы 2012-2014 гг.
Осуществлялась подготовка протокола поручений, данных первым заместителем городского головы для подготовки и презентации Концепции стратегического развития города Одессы до 2022 г.
Подготовлены предложения относительно участия в семинаре по сотрудничеству с международными финансовыми организациями, организатором которого выступает Министерство регионального развития, строительства и жилищно-коммунального хозяйства Украины.
Осуществлялось формирование базы крупних земельных участков города Одессы, по которым не осуществляется арендная плата на землю.
Подготовлена и направлена в департамент труда и социальной политики Одесского городского совета информация по социально-экономическим показателям г. Одессы.
16 ноября 2011г. состоялась встреча с представителем компаний «Energotrade» и «International center of advanced technologies» с целью определения условий сотрудничества относительно реализации инвестиционных проектов в г. Одессе.
Рассмотрено 2 письма фирмы «Геодомас-Украина» относительно проекта «Электронный гид віртуального города» и предложения крытых спортивних площадок, комплексов и сооружений.
Подготовлена информация о выполнении показателей финансовых планов коммунальных предприятий за 9 месяцев 2011г.
Подготовлена информация о выплате заработной платы работникам коммунальных предприятий за октябрь 2011 г.
Подготовлена информация относительно распределения чистой прибыли, полученной предприятиями за 9 месяцев 2011 г.
Подготовлена и направлена на имя первого заместителя городского головы информация по отчетам руководителей коммунальных предприятий за 9 месяцев 2011г.
Подготовлена информация об итогах финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий за 9 месяцев 2011 г.
Подготовлена 1 экспертная оценка проекта Городской целевой программы предоставления социальных услуг и других видов помощи незащищенным слоям населения города Одессы на 2012 г.
Рассмотрены и направлены обращения 3-х предприятий (исполнителей жилищно-коммунальных услуг) заместителю городского головы для получения разрешения на подготовку соответствующих проектов решений исполнительного комитета ОГС.
Рассмотрено 2 обращения предприятий (исполнителей жилищно-коммунальных услуг) по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлены соответствующие разъяснения по приведению расчетов тарифов в соответствие действующему законодательству.
Направлено письмо 1 ОСМД о необходимости установления тарифов на услуги по содержанию дома и придомовой территории решением исполнительного комитета в святи с обращениями жильцов указанного ОСМД.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 12 организациям.

 
Разрешительный центр:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 339;
Количество выданных документов разрешительного характера – 186;
Количество предоставленных консультаций – 481;
Количество выявленных нарушений на момент составления информации – 17.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(08.11.11 – 18.11.11)

 
Объемы выполнения работ

Текущий ремонт:
ул. 3-я Пересыпская (1607 кв.м), ул. Хуторская (717 кв.м), ул. Одария (252 кв.м); ул. Космонавтов (80 кв.м);

Ремонт внутриквартальных проездов:
ул. Ильфа и Петрова №63 (143 кв.м), ул. Приморская №55 (81 кв.м), ул. Нежинская №71 (75 кв.м).

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(14.11.11 – 20.11.11) 
  

Дата
Что произошло
Принятые меры
14.11.11
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – принятие герметически упакованной емкости с серебристой жидкостью, предположительно ртутью
Дежурная смена приняла емкость с серебристой жидкостью, предположительно ртутью, весом ~ 300 гр для последующей утилизации
авторынок «Куяльник» щенок застрял между двумя металлическими контейнерами
Дежурная смена освободила щенка и передала его сотрудникам общества защиты животных
15.11.11
 
По адресу: ул. Литовская 46, кв.4 – обнаружены ртутные термопары
Дежурная смена собрала ртутные термопары, содержащие ~ 15 гр ртути, в количестве 400 шт.
16.11.11
 
По адресу: пер. Моторный, 3 – заклинило замок входной двери дома
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, 78 лет, в открытии входной двери дома
17.11.11
По адресу: ул. Комарова 2, кв. 39 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути в количестве ~3 гр. и демеркуризацию помещения
18.11.11
По адресу: пляж «Аркадия» – металическая конструкция представляет опасность для окружающих
Дежурная смена провела демонтаж металической конструкции
По адресу: ул.Малиновского, 69, кв.53 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
19.11.11
По адресу: ул.Гайдара, 64, кв.66 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул.Мясоедовская, 31, кв.4 – больная не может самостоятельно открыть дверь для доступа сотрудников 103
Дежурная оказала помощь в открытии входной двери. Доступ сотрудникам 103 обеспечен.
20.11.11
По адресу: ул.Торговая, 47 – неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Источник неприятного запаха необнаружен

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 490
из них передано:
- в УЖКХ – 35,
- Оказана информационная помощь – 450,
- Общество защитіы животных – 1,
- Ртуть – 4

      
    
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(14.11.11 – 20.11.11) 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
І тур Всеукраїнської
юнацької баскетбольної ліги
14-16.11.11,
м. Одеса
2
Чемпіонат України
з гімнастики спортивної
15-19.11.11, м.Кировоград
3
Міжнародний турнір
з вільної боротьби
15-19.11.11,
м. Дніпропетровськ
4
Чемпіонат України
зі спортивної акробатики
16-19.11.11,
м. Львів
5
II тур Всеукраїнської
юнацької баскетбольної ліги
16-20.11.11,
м. Южне
6
Чемпіонат
зі скелелазіння
18-19.11.11,
м. Одеса,
Фонтанська дор., 26
7
Чемпіонат України
з баскетболу серед жінок вищої ліги
18-19.11.11,
м. Київ
8
Всеукраїнський турнір
з дзюдо
16-18.11.11,
м. Харків
9
Чемпіонат України
з футболу (Перша ліга)
18.11.11,
м. Одеса

 
 

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее