07:07:04   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 48

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 48

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.11.11 – 25.11.11)
 

     
За звітний період в райадміністрацію надійшло –190 звернень громадян.

Проведено:
22.11.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
24.11.11 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(91 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Мечникова, 51, пров. Вознесенський, 9, вул. Канатна, 66, вул. В.Арнаутська, 92/94, вул. Старопортофранківська, 97, вул. Ясна, 11, пров. Пироговський, 6, просп. Шевченка, 17А;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. М.Арнаутська, 119, 117;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: пров. Світлий, 14, вул. Канатна, 101/2, вул. Отрадна, 9;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Пантелеймонівська, 101, Фонтанська дорога, 69, пров. 2-ий Артилерійський, 6, вул. Канатна, 101В, вул. Бєлінського, 15;
- поточний ремонт системи ЦО: Фонтанська дорога, 15А, вул. Пироговська, 7/9, просп. Гагаріна, 4, вул. Довженка, 10, Французький бульвар, 22;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Сегедська, 21, вул. Преображенська, 61, вул. Тираспольська, 25, вул. Ковальська, 44;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Посмітного, 25, 33, Фонтанська дорога, 7, вул. Сегедська, 10, 9А;
- ремонт димоходів: просп. Шевченка, 7.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
21-25.11.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
22.11.11 – проведено рейдову перевірку, спільно зі співробітниками міліції, щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Привокзальна площа).

 
Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
21-25.11.11 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
21-25.11.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
21-25.11.11
– поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
24.11.11 – участь у міському конкурсі «Кращий позашкільник Одеси – 2011» ( місце проведення - Міський палац);
25.11.11 – районна інтелектуальна гра «Брейн – ринг» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт»);
23-25.11.11 – вшанування пам’яті жертв голодомору та політичних репресій: проведення науково – практичних конференцій, „круглих столів” за участю учнів старших класів з представниками громадських організацій, зустрічей з одеситами-дисидентами тощо (місце проведення - Юридичний ліцей, ОЗОШ №43, ліцей „Приморський”, ОСЗОШ № 117, ОЗОШ № 57, 77, 37,101, 16, 38 ).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.11.11 – 25.11.11)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 39 звернень. На особистому прийомі було прийнято 18 громадянин.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
- обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено інформацію на протоколи доручень керівництва Одеського міськвиконкому та надано до відповідних інстанцій (згідно доручень).
22.11.11 – проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
24.11.11 – співробітниками відділу проведено обстеження закріплених територій району відповідно до розпорядження Київської районної адміністрації одеської міської ради від 09.09.2011р. № 635.
Для активізації погашення заборгованості за спожите тепло відділом проводився збір інформації щодо обходу громадян, які мають заборгованість за теплопостачання та гаряче водопостачання більше 500 грн. Інформація за встановленою формою про хід виконаної роботи надавалась до департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Розглянуто та надано відповіді на 39 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об'єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об'єктів щодо необхідності приведення об'єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць № 3,4 КП ЖКС «Чорноморський», №№ 1,2 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об'їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 2 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
21.11.11
– ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об'єктів та благоустрою прилеглої до них території; участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 20 судових засіданнях;
- підготовлено відповіді на звернення депутатів, громадян;
- підготовлено дві апеляційні скарги;
- перевірено та завізовано 25 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 20-х судових засіданнях;
21.11.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадянина;
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ освіти:
Проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Організовані екскурсії до літературного музею для учнів ОЗОШ № 82 в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одесі".
Відвідування учнями ОЗОШ 81, 65, 72, ОСШ № 86, ОНВК „Гармонія" та гімназії № 9 Народного музею історії органів внутрішніх справ та бібліотеки ім.. М. Горького.
Райметодкабінетом організовані та проведенні районні учнівські предметні олімпіади.
21.11.11 – організована участь представників Почесних караулів ОЗОШ № 28, 55, 63, 78, 81, гімназії № 9, ОНВК „Гармонія" та ОСШ № 86 в урочистому закритті несення Вахти пам'яті учнями закладів освіти Київського району на Посту № 1.
21.11.11 – організований та проведені останній „круглий стіл" для учнів 7-9 класів ОЗОШ № 106 з профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ інфекції/СНІДу.
21.11.11 – на базі райметодкабінету підведені підсумки районного конкурсу творів за темою: „Що я знаю про міліцію?" для учнів 9-11 класів.
Проведене забезпечення закладів освіти художньою літературою в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одеса".
Впродовж тижня (за окремим графіком) проведені зустрічі випускників закладів освіти Київського району та їх батьків з представниками Одеського регіонального центру оцінювання якості знаній з питання проведення ЗНО 2012 на базі ОЗОШ № 27, 28, 51, 33, 63, 55, 82, 78, 72, 80, 106, економічного ліцею.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.11.11 – 25.11.11)

 
Проведено:

- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців проведено:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованихкратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
22.11.11 – проведення виступу ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів;
23.11.11 – проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу з української мови ім. П.Яцика для учнів початкових класів району на базі ОСШ №54 та учнів 5-11 класів на базі ОЗОШ №31;
24.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ астрономії на базі ОЗОШ №110;
24.11.11 – проведення районного етапу змагань «Олімпійське лелеченя» на базі ОЗОШ №1 для учнів 5-6 класів закладів освіти району;
25.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ трудового навчання (обслуговуюча праця) на базі ОЗОШ №100;
25.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ трудового навчання (технічна праця) на базі ОЗОШ №103;
26.11.11 – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ англійської мови на базі гімназії №4.

Соціальна сфера
Територіальний центр
соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 3 чол. на суму 21,00грн.;
• банні послуги – 9 чоловіка на суму 180,00 грн.;
• прання білизни – 32 чол. на суму 1638,40 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 1 чоловік на суму 70,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 1 чоловіка на суму 60,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 652 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 45640,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- замінено радіатор в квартирі №15 по вул. Космонавтів, 28;
- замінено желоба над квартирою №74 по вул. І.Рабіна, 5;
- проведено ремонт покрівлі над квартирою №39 по вул. Терешкової, 20.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.11.11 – 25.11.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 146 документів,
• відпрацьовано – 54,
• під контролем – 73;
• письмових звернень – 112,
• прийнято – 3 пакета документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 5 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 22 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання міста Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Проведена перевірка КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський» про стан підготовки до зимового періоду 2011-2012 р.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Взято участь у нараді стосовно реконструкції Кримського бульвару.
Проведено перевірку дільниць КП «ЖКС «Півничний» з питання проведення начальниками, паспортистами та бухгалтерами прийому громадян, наявності на дошках об’яв інформації щодо оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, тарифів на кожний будинок, оплати заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Розглянуто пропозиції щодо зміни схеми руху маршруту в напрямку до гіпермаркету ООО «Реал».
Проведено перевірку щодо заготовки матеріалів на зиму 2011-2012 року по КП «ЖКС « Північний».
Підготовлена інформація на адресу облдержадміністрації стосовно проведення аналізу стану роботи з увічнення пам’яті про події Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років та її учасників.
Підготовлена та направлена заступнику міського голови інформація щодо встановлення тимчасового огородження ДП «Одеський морський торговельний порт» з метою ліквідації стихійного звалища та утримання території у належному санітарному стані за адресою: вул. Одарія, 26.
Проведено необхідні заходи щодо виконання плану забезпечення пожежної безпеки та недопущення виникнення пожеж у паркових зонах, лісосмугах, схилах і недопущення спалювання сухої рослинності.
Взято участь у засіданні робочої групи з питання перевірки діяльності підприємств, виконуючих автоперевозки пасажирів.
Проведено інвентаризацію вогнегасників у приміщеннях Суворовської райадміністрації.
Проведено засідання комісії з розгляду питань відключення споживачів будинку по вул. Балтська дорога, 45 від мереж центрального опалення та гарячого водопостачання.
Проведено виїзд за адресами: ОФГП «Укрсервісмінтранс»- вул. Одарія, 2; ДП ДАК Одеський комбінат хлібопродуктів» - вул. Чор. Козацтва, 20; ТОВ «Іскож»- вул. Чор. Козацтва, 52; БК «Укрелеваторбуд» - вул. Чор. Козацтва, 54; ЗАТ «Одеський м’ясокомбінат» - вул. Чор. Козацтва, 80; ВАТ «Одескабель» - Миколаївська дорога, 144; Завод «Продмаш» - Миколаївська дорога, 253- з питання контролю санітарного стану території ; вул. 1-й Соляной пер., 3 – з питання водовідводу та водопостачання.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено засідання координаційної ради з питання отримання довідки – витягу з нормативно-грошової оцінки землі.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання отримання довідки – витягу з нормативно-грошової оцінки землі.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 22 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 14 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
25 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 15 документів з різних установ та заяв громадян.
  

Підготовлено:
- 5 розпоряджень про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 7 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про присвоєння дитини прізвища, ім’я та по батькові;
- 2 висновки про доцільність усиновлення дитини одним з подружжя другого з подружжя;

Відділ освіти:
Відбулося урочисте закриття несення Вахти Пам'яти на Посту № 1.
На спортивній базі ОЗОШ № 92 проведено районний Всеукраїнський спортивно-масовий захід серед команд закладів освіти «Олімпійське лелеченя».
Проведені предметні учнівські олімпіади з астрономії, трудового навчання та обслуговуючої праці, англійської мови та географії.
Заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів району брали участь в засіданні школи заступників директорів з виховної роботи «Оцінювання ефективності виховної роботи».
Протягом тижня відбувалася перевірка загальноосвітніх навчальних закладів з питань вивчення стану викладання математики, фізики, інформатики.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 10 відповідей на листи міських управлінь, 8 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 18 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Взято участь у загальноміських заходах, присвячених Дню пам'яті жертв голодомору . Організовано урочисте покладання квітів до Пам'ятника жертв голодомору.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(21.11.11 – 25.11.11)

 
До 20 листопада – на Алеї Слави ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка відбувається несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
15-25 листопада – відбулася організація та проведення міського конкурсу педагогічної майстерності „Кращий педагогічний працівник дошкільного закладу – 2011" (за окремим графіком);
19 листопада – відбувся міський фінальний етап ХХ-го Чемпіонату з гри «Що? Де? Коли?»;
20 листопада – підведення підсумків міського конкурсу творів серед учнів 9-11 класів „Що я знаю про міліцію";
21 листопада – проведено закриття Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1;
24 листопада – за адресами вищих навчальних закладів проведені вибори депутатів Молодіжної ради при Одеському міському голові;
до 24 листопада – проведений міський конкурс майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Кращий позашкільник Одеси-2011» (за окремим графіком);
до 22 листопада – II-й міський тур Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності „Учитель року-2012" (за окремим графіком);
до 25 листопада – міський конкурс педагогічної майстерності «Кращий вчитель російської мови та література» (за окремим графіком);
до 27 листопада – організація та проведення І (відбіркового) районного туру II (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2011-2012 навчальному році у загальноосвітніх навчальних закладах міста (за окремим графіком).

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(21.11.11 – 25.11.11)

 
Проводилась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Подготовлен проект Программы развития промышленности г. Одессы 2012-2014 гг.
Осуществлялось согласование проекта решения Одесского городского совета «Об утверждении Программы поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2012-2013 годы».
Осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации с целью и обновления Интернет версии Паспорта города.
Осуществлялась подготовка Концепции стратегического развития города Одессы до 2022 г.
Подготовлена экспертная оценка проекта Городской целевой программы предоставления социальных услуг и других видов помощи незащищенным слоям населения города Одессы на 2012 год, разработанной департаментом труда и социальной политики Одесского городского совета.
22 ноября – состоялось заседание Президиума Экономического совета при Одесском городском голове. Главная тема обсуждения – Концепция стратегического развития Одессы.
Подготовлена информационная справка о внешнеэкономических связях г. Одессы и Республики Беларусь.
Проводилась работа по сбору и анализу материалов для участия г. Одессы в IV Международном смотре-конкурсе городских практик «Лучший город СНГ и ЕврАзЭс», организатором которого является Международная Ассамблея столиц и крупных городов (МАГ).
С целью информирования представителей бизнес-структур относительно проведения в г. Одессе Украинско-венгерского бизнес форума направлены письма в Южный филиал Европейской Бизнес ассоциации, Одесскую региональную торгово-промышленную палату и Одесскую областную организацию работодателей.
Подготовлены материалы о внешнеэкономических связях Одессы и Литовской Республики для участия представителя Одесского городского совета в украинско-литовском телемосте.
Подготовлены и направлены предложения относительно развития экономического сотрудничества с г. Самсун (Турция).
Рассмотрены 1 запрос депутата Одесского городского совета, 1 запрос прокуратуры города Одессы, 1 обращение граждан по тарифам на жилищно-коммунальные услуги и подготовлены соответствующие разъяснения.
Рассмотрено 1 обращение исполнителя жилищно-коммунальных услуг об установлении тарифов на соответствующие услуги и направлены разъяснения по порядку формирования тарифов на жилищно-коммунальные услуги.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 24 организациям.

Разрешительный центр:
• Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 505;
• Количество выданных документов разрешительного характера – 185;
• Количество предоставленных консультаций – 655.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(21.11.11 – 25.11.11)

 
Объемы выполнения работ:

Текущий ремонт: пр-кт Ак. Глушко (24 м кв.), ул. Весенняя (47 м.кв.), ул. Репина (174 м.кв.), ул. Космонавтов (90 м.кв.), ул. Гайдара (157 м.кв.), ул. Макаренко (576 м.кв.), пер. Ботанический (946 м.кв.), сп. Матросский (52 м.кв.).

Ремонт внутриквартальных проездов: ул. Канатная №101в (523 м.кв.), ул. Шишкина №48/3 (910 м.кв.), ул. Шишкина №50/2 (950 м.кв.).

 
 
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.11.11 – 30.11.11)

 
У звітному періоді було зареєстровано 108 вхідних документів, з яких:
• від органів державної влади – 22,
• юридичних осіб – 50,
• фізичних осіб-підприємців – 36 документів.
Направлено 15 відповідей.

Станом на 30.11.2011 р. в КП «Одесреклама» контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями д,ія розташування рекламних засобів – 35.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 6;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 16.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок – кількість демонтованих конструкцій – 70;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: стаціонарний щит (Зм х 6м) - 60 шт.; сіті-лайт (1,2м х 1,8м) – 100 шт.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 183 шт.

З 16.11.2011р. – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо: « Збільшення народжуваності»:
- 60 постерів формату Зм х 6 м для стаціонарних щитів;
- 100 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 572 тис. грн. або 50% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(21.11.11 – 27.11.11)

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
21.11.11
 
По адресу: ул. Ивана Франко, 51, кв. 36 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и проведена демеркуризация помещения
22.11.11
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу:ул. Урожайная, 8/1 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с межквартального проезда
По адресу: ул. Богдана Хмельницкого, 1, кв. 20 (5 этаж) – женщина не в состоянии открыть входную дверь для доступа бригады «Скорой помощи»
Дежурная смена, используя альпинистское снаряжение, оказала помощь пенсионерке 1939 г.р., в открытии входной двери в квартиру, обеспечив доступ бригады «Скорой помощи»
23.11.11
 
По адресу: ул. Болгарская, 45 –
угроза падения водосточной трубы с фасада здания
Дежурная смена демонтировала водосточную трубу
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
24.11.11
По адресу: ул. Тираспольская, 3, кв. 4 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры
25.11.11
По адресу: ул.Капитана Кузнецова, 108 – обрушение фрагментов козырька у входа в подъезд
Дежурная смена совместно с работниками ЖКУ провела работы по демонтажу разрушающагося козырька
26.11.11
По адресу: пр-кт Свободы, 6 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд.
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
27.11.11
По адресу: Мечниковский сквер – ветвь дерева упала на крышу ларька
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 506
из них передано:
- в УЖКХ – 37,
- Оказана информационная помощь – 468,
- Ртуть – 1

      
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(21.11.11 – 27.11.11) 
   

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
II тур Всеукраїнської юнацької
баскетбольної ліги
21 листопада,
м. Южне
2
Всеукраїнський турнір з дзюдо
«Золота осінь»
22 - 24 листопада,
м. Харків
3
Чемпіонат Одеської області
зі стрільби кульової
22 - 24 листопада,
м. Одеса
4
Кубок України з вільної боротьби
серед молоді
23 - 26 листопада,
м. Мінск
5
Міжнародний турнір з боксу
присвячений пам'яті І.Каца
23 - 28 листопада,
м. Одеса
6
Міжнародний турнір з боксу,
присвячений памяті І.Каца
23-28 листопада,
м.Одеса

 

  

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии
дополнено

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее