17:21:56   |   20 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 49

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 49

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.11.11 – 02.12.11)
 

      
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 180 звернень громадян.

Проведено:
29.11.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
29.11.11 – засідання громадської комісії з житлових питань.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(141 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: просп. Шевченка, 6/1, вул. Преображенська, 49/51, пров. Садовий, 11, пров. Середньофонтанський, 4, вул. Спиридонівська, 25, Французький бульвар, 11А;
- поточний ремонт водостічних труб: просп. Шевченка, 6/3, 6/4, 6/5;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Педагогічна, 16, пров. Вознесенський, 24, пров. Світлий, 14, пров. Гвоздичний, 4, вул. Пантелеймонівська, 76, 5, пров. Удільний, 5;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Волзький, 22, Фонтанська дорога, 69А, вул. Заславського, 32/34, вул. Канатна, 101В, пров. Мукачівський, 5;
- поточний ремонт системи ЦО: просп. Гагаріна, 4, 10, вул. Чорноморська, 2А, вул. В.Арнаутська, 81, пров. Бісквітний, 16, вул. Канатна, 100/2, вул. Спиридонівська, 18/24;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: Фонтанська дорога, 7, 39, пров. Світлий, 14, вул. М.Говорова, 18Б;
- ремонт димарів: вул. Успенська, 80, 76, вул. Пироговська, 3.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
28.11-02.12.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів;
28.11-02.12.11 – проведено рейдову перевірку, спільно зі співробітниками міліції, щодо припинення стихійної торгівлі на території району (Старобазарний сквер).

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
28.11-02.12.11 – участь у 20 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
28.11-02.12.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування;
28.11-02.12.11 – проведення обстежень умов проживання недієздатних, які перебувають під опікою (обстежено 3 квартири).

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
28.11-02.12.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
28, 30.11.11 (14:00) – районна науково-практичної конференція Малої Академії наук (місце проведення – ОЗОШ № 56, вул. Тіниста, 1);
29.11.11 (13:00) – районний етап Всеукраїнського конкурсу ім. Петра Яцика (місце проведення – ОЗОШ № 79, вул. Водопровідна, 13);
01.12.11 (13:00) – районний етап ІІ Міжнародного мовознавчого конкурсу ім. Т. Г. Шевченка (місце проведення – ОЗОШ 118, вул. Преображенська, 75);
02.12.11 (15:00) – районні полу фінальні змагання «Брейн – ринг» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
01-16.12.11 – відзначення в закладах освіти району Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом: о 12.00 – «круглі столи» за участю представників медичних закладів (місце проведення – ОЗОШ №№ 58, 62, 68, 77, 79, 101, 105, 107, 118, 122); виховні години; тренінги, лекціі (місце проведення – ОСШ № 121, ОЗОШ №№ 77, 79, 68, 39, 56, 57); конкурс стіннівок та малюнків (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3, «ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
02.12.11 – старт районного туру гри КВК (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3).

  
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.11.11 – 02.12.11)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 62 звернення. На особистому прийомі було прийнято 13 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка та проведення 02.12.2011р. святкового заходу щодо відзначення Міжнародного Дня інвалідів;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено інформацію на протоколи доручень керівництва Одеського міськвиконкому та надано до відповідних інстанцій (згідно доручень).
02.12.11 – проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
Для активізації погашення заборгованості за спожите тепло відділом проводився збір інформації щодо обходу громадян, які мають заборгованість за теплопостачання та гаряче водопостачання більше 500 грн. Інформація за встановленою формою про хід виконаної роботи надавалась до департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Розглянуто та надано відповіді на 35 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць № 6,7 КП ЖКС «Чорноморський», №№ 3,4 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 2 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
28.11.11
– ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян та організацій.

 
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (11 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги від громадян та 3 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
30.11.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
01.12.11 – проведено засідання адміністративної комісії на якому розглянуто 27 протоколів про адміністративні правопорушення;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 26 судових засіданнях; 
- підготовлено відповіді на звернення депутатів, громадян; 
- підготовлено дві апеляційні скарги;
- перевірено та завізовано 15 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 22-х судових засіданнях;
29.11.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
- підготовлено та проведено 01.12.2011р. засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 15 питання:
- 3 – дозвіл на продаж житла та майна за участю дітей;
- 4 – позбавлення батьківських прав;
- 1 – влаштування до дитячого державного закладу;
- 6 – дозвіл на дарування житла за участю дітей.
- 1 – з інших питань
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня організоване відвідування учнями ОЗОШ 81, 65, 72, ОСШ № 86, ОНВК „Гармонія” та гімназії № 9 Народного музею історії органів внутрішніх справ та Військово-історичного музею ПОК.
Впродовж тижня:

– райметодкабінетом організовані та проведенні районні учнівські предметні олімпіади.
– проведені зустрічі випускників закладів освіти Київського району та їх батьків з представниками Одеського регіонального центру оцінювання якості знаній з питання проведення ЗНО 2012 на базі ОЗОШ № 65, 86, 89, 81, 85, ОНВК № 84, гімназії № 9 ОНВК „Гармонія”.
– у закладах освіти району проведена благодійна акція допомоги дітям-інвалідам „милосердя” до Дня інвалідів.

В рамках акції „Милосердя” до Дня інвалідів:
30.11.11 – для вихованців школи-інтернату № 87 учнями ОЗОШ № 106 проведений літературно-музичний захід для дітей з вадами зору „Свято врожаю”;
01.12.11 – для вихованців школи-інтернату № 87 учнями ОЗОШ № 106 проведена розважальна програма „Осінній ярмарок” для дітей з вадами зору;
01.12.11 – для вихованців школи-інтернату № 91 учнями ОНВК „гармонія” проведений святковий концерт „Подаруй дітям радість” для глухих дітей;
02.12.11 – для вихованців Одеського дому-інтернату для дітей інвалідів (вул. Макаренко, 200 учнями ОНВК „Гармонія” проведений святковий концерт „Подаруй дітям радість” для інвалідів;
02.12.11 – в актовій залі Київської райадміністрації силами творчих колективів ОЦДЮТ „Еврика” організований концерт для людей-інвалідів, присвячений Міжнародному Дня інвалідів.
01-02.12.11 – у закладах освіти району організовані та проведені заходи (за окремим планом) з профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу в рамках акції до Дня толерантного відношення до хворих на СНІД.
02.12.11 – забезпечена участь учнів ОЗОШ № 63, 81 80 та вихованців ОЦДЮТ „Еврика” у міській благодійний акції „Майбуття без проблем!”, яка приурочена до Дня боротьби із ВІЛ/СНІДом та організована на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості Одеським міським Парламентом старшокласників.
02.12.11 – на базі ОЗОШ № 28 проведене встановлення системи проксі-фільтрації інформації з Інтернету. Захід висвітлений у ЗМІ.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.11.11 – 02.12.11)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
27.11.11 (о 10:00) – проведення I (відбіркового) районного туру II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з основ географії на базі ОЗОШ №20;
28.11.11 (о 14:30) – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 30 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 2057,0грн.: ст. 150 - 27 рішень на загальну суму 1037,0 грн.; ст. 152 – 3 рішення на суму 1020,0 грн.
28.11.11 – проведення першого етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАНу на базі ОЗОШ №25 о 13.00;
29.11.11 (о 14:00) – проведення для 10 учнів випускних класів ОЗОШ №20 профконсультації для учнівської молоді з питань вибору професії в приміщені ОМЦЗ (вул. Ген.Петрова, 22В);
30.11.11 – проведення районного етапу другого Міжнародного літературно-мовного конкурсу ім. Т.Шевченка на базі ОЗОШ №32;
01.12.11 (о 12:00) – проведення районного етапу учнівських олімпіад з правознавства на базі ОНВК №4;
02.11.11 (о 12:00) – проведення районного етапу учнівських олімпіад з фізики на базі ОЗОШ №62;
02.12.11 – проведення засідання «Круглого столу» для лідерів учнівського самоврядування шкіл району на базі ОЦДЮТ «Промінь»;
03.12.11 (о 09:00) – проведення районного етапу учнівських олімпіад з російської мови та літератури на базі ОЗОШ №27;
04.12.11 (о 09:00) – проведення районного етапу учнівських олімпіад з англійської мови на базі ОЗОШ №68.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – за листопад місяць:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 30 чол. на суму 210,00грн.;
• банні послуги – 9 чоловіка на суму 520,00 грн.;
• прання білизни – 102 чол. на суму 3790,50 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 15 чол. на суму 150,0 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика) – 7 чоловік на суму 294,00 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 10 чоловіка на суму 600,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 10 чоловіка на суму 600,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 652 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 200816,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- відремонтовано кран холодного та гарячого водопостачання в квартирі №43 по вул. Космонавтів, 56а;
- прочищено каналізацію в квартирі №27 по вул. Космонавтів, 23/4;
- проведено ремонт покрівлі над квартирою №88 по вул. Радісна, 13;
- проведено ремонт покрівлі над квартирою №80 по вул. Гайдара, 27.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.11.11 – 02.12.11)

  
До районної адміністрації надійшло 148 документів,
• відпрацьовано – 57,
• під контролем – 22;
• письмових звернень – 121,
• прийнято – 14 пакетів документів від суб'єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

 
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 27 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Проведена перевірка КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський» про стан підготовки до зимового періоду 2011-2012 р.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Взято участь у нараді стосовно реконструкції Кримського бульвару.
Проведено перевірку дільниць КП «ЖКС «Півничний» з питання проведення начальниками, паспортистами та бухгалтерами прийому громадян, наявності на дошках об'яв інформації щодо оформлення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, тарифів на кожний будинок, оплати заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Взято участь у семінарі з питань охорони праці при виконанні основних робіт з утримання будівель і споруд для підприємств житлово-комунальної галузі та ОСББ.
Проведена робота по контролю санітарного стану території району з виходом на місце: кафе-бар «Веселий Санчо»; обласна клінічна лікарня (вул. Ак. Заболотного, 26); міська дитяча клінічна лікарня №3 (вул. Ак. Заболотного, 26а); міська стоматологічна поліклініка №5 (Ак. Заболотного, 27); TOB «Дунайводбуд» - вул. Одеська, 43-Г, 43-Д, вул. Грушевського, 38В; ПП «ПК Одеса» - вул. Одеська-43А; ЗАТ «Мехколона-10» - вул. Проценка, 52; ФОП Козаченко А.И. - вул. Проценка, 52; ДП «Одеський експериментальній завод технологічного обладнання» - вул. Проценка, 23 - ріг вул. Одеської.
Проведено перевірка стоянок з питання законності розміщення.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання
отримання нової нормативної грошової оцінки землі.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з суб'єктами господарювання з питання щодо додаткових обсягів виплати заробітної плати у грудні 2011 року.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Направлено листи на підприємства району щодо виконання ними положень Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одеси.

 
Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 14 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
15 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 7 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про закріплення житла, яке належить дітям;
- 4 розпорядження про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок про доцільність усиновлення дитини, яка перебуває на обліку з усиновлення. Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов дітей, які опинилися в кризовій ситуації.

 
Відділ освіти:
Учні загальноосвітніх навчальних закладів відвідали в Одеській обласній філармонії вистави «Щелкунчик», «Козетта» та музей особистих колекцій ім. О.В. Блещунова.
Відбулася нарада шкільних бібліотекарів з питання «Облік та збереження підручників та художньої літератури».
Пройшли зустрічі помічника депутата Одеської міської ради Г.Л. Труханова з лідерами молодіжного руху «Завтра Суворовского района».
На базі ОЗОШ № 48 проведено районний етап конкурсу ім. П. Яцика.
Відбулася районна акція, присвячена боротьбі зі СНІДом.
Проводилася перевірка загальноосвітніх навчальних закладів з питань вивчення стану викладання математики, фізики, інформатики.

  
Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 9 відповідей на листи міських управлінь, 5 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

    
Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 27 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Проведена робота по підготовці до Дня Збройних Сил України та Дня інвалідів (підготовлені грамоти та подяки). 

      
    
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(28.11.11 – 02.12.11)
 

       
Протягом звітного періода управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- до 27 листопада – організація та проведення І (відбіркового) районного туру II (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2011-2012 навчальному році у загальноосвітніх навчальних закладах міста (за окремим графіком);
- 01 грудня відбулася організація та проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства серед учнів 9-11 класів на базі ОНВК № 4, пр. Адміральський, 32;
- 02 грудня – організація та проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади із фізики серед учнів 8-11 класів на базі ОЗОНІ № 62, пр. Шевченко, 10;
- 01 грудня – проведена концертна програма «Верить, любить и дарить добро» у Одеському реабілітаційному центрі для дітей-інвалідів «Будинок з Ангелом» колективами позашкільних навчальних закладів;
- 02 грудня – огляд художньої самодіяльності та виставка дитячих робіт «Життя – це мить, зумій його прожити» на базі Одеської спеціальної школи №75 І-ІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області;
- 01 грудня – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведені заходи до Дня боротьби зі СНІДом;
- 01-02 грудня – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведені заходи до Міжнародного дня інвалідів;
- 28 листопада - 02 грудня – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведені благодійні акції «Милосердя», «Ти можеш їм допомогти», «Ми поруч з Вами», «Інвалід живе поруч», «Турбота».

  
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(28.11.11 – 02.12.11)

  
Осуществлялся cбор, анализ и обобщение информации с целью обновления Интернет - версии Паспорта города.
Продолжалась работа по сбору и обобщению материалов с целью участия г. Одессы в IV Международном смотре-конкурсе городских практик «Лучший город СНГ и ЕврАзЭс», организатором которого является Международная Ассамблея столиц и крупных городов (МАГ).
Осуществлялся сбор предложений выставочных компаний города относительно их деятельности на 2012 г. с целью формирования Единого календарного плана проведения выставок - ярмарок в г. Одессе на 2012г.
Подготовлена информация о внешнеэкономической и инвестиционной деятельности предприятий г. Одессы в 2011г.
В рамках подготовки проекта Стратегии г. Одессы 2012-2022 проводилась работа совместно с консультантами Фонда Восточная Европа по корректировке проектов, которые войдут в стратегию относительно возможности их реализации посредством механизма публично-частного партнерства.
02 декабря – встреча-совещание с главными инженерами КП ЖКС по вопросу сотрудничества с местными товаропроизводителями.
Проводилось согласование проекта решения сессии Одесского городского совета «О Программе поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2012-2013 годы».
Рассмотрены 1 обращение ОСМД, 1 ЖСК и 1 обращение общественной организации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги.
Рассмотрены 1 запрос депутата ОГС, 2 коллективных обращения граждан, 1 обращение общественной организации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги.
Рассмотрено 1 обращение на телефон доверия Одесского городского головы.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 16 организациям.

Разрешительный центр:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 328;
Количество выданных документов разрешительного характера – 398;
Количество предоставленных консультаций – 426.

  
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Листопад 2011 року)

 
Стан реєстраційної діяльності: 
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців –376;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 121;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 132;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 27;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 447;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 497;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 308;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 61;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4 679;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 0;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 0;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 3 083.

Взагалі за місяць проведено 9 731 реєстраційних дій.

Станом на 1 грудня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 582 юридичні особи;
- 99 446 фізичних осіб - підприємців.

Діяльність секторів:

Загальним сектором відділу було зареєстровано 1209 звернень, з них:
- 30 звернень від фізичних осіб;
- 22 зверненя від юридичних осіб;
- 422 постанови та рішення суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 199 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 57 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 24 реєстраційні картки отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 7 балансів (річний фінансовий звіт);
- 11 повісток до суду;
- 5 ухвал про витребування документів;
- 42 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 363 повідомлення (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
- 27 реєстраційних справ (взятих на облік) суб’єктів господарювання, які переїхали до Одеси;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2 662 одиниць.

Юридичний сектор:
- надано 250 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 96 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 5 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.12.2011 р. налічує – 182 500 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
 
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 6 504 реєстраційні справи;
- 38 реєстраційних справ прийнято для формування;
- 195 реєстраційних справ було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів.

  
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(28.11.11 – 02.12.11)

 
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 190;
• Кількість відпрацьованих документів – 83, з них:
- видано планових ордерів– 6;
- видано аварійних ордерів – 65;
- загальне листування – 12.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 10;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 4;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
- Приморський район – 9;
- Київський район – 1;
- Суворовський район – 1;
- Малиновський район – 9.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках (о 15:00) проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
   
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Листопад 2011)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми - завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини; 
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об'єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини.
Обстеження об'єктів для надання довідок щодо встановлення меморіальних та пам'ятних знаків: вул. Бєлінського, 2-А.
Обстеження об'єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш., по наступним адресам: вул. Ланжеронівська, 2; вул. Грецька, 35; пров. Валіховський, 10; Приморський бульвар, 15, ріг пров. Чайковського, 2; вул. Куйбишева, 5, 37; пров. Колгоспний, 5; Олександрівський просп., 6, 8/10; вул. Канатна, 5; вул. Катерининська, 85; вул. Базарна, 45; вул. Дерибасівська, 18; пров. Лермонтовський, 1; пров. Воронцовський, 8, інформаційна довідка для інспекції благоустрою, міської страхової компанії щодо збереження об'єктів культурної спадщини на території м. Одеси.
Обстеження об'єктів з метою надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Рішельєвська, 39; вул. Катерининська, 14, вул.. Дерибасівської, 16; вул. Дерибасівська, 12 (складання акту, адміністративного протоколу та постанови щодо вжиття адміністративних та фінансових санкцій за порушення чинного пам'яткоохоронного законодавства); пров. Воронцовський, 6; Сабанеев міст, 5/7.
Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам'яток та об'єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради (omr.gov.ua). 

   

  

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.11.11 – 30.11.11)

  
Зареєстровано 108 вхідних документів, з яких:
- від органів державної влади – 22,
- юридичних осіб – 50,
- фізичних осіб-підприємців – 36 документів.
Направлено 15 відповідей.

Станом на 30.11.2011 р. в КП немає контрольних документів, термін виконання яких минув. 
 

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 35.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 6;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 16.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
кількість демонтованих конструкцій – 70;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: стаціонарний щит (Зм х 6м) – 60 шт.; сіті-лайт (1,2м х 1,8м) – 100 шт. 

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 183 шт.

З 16.11.2011р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
« Збільшення народжуваності »:
- 60 постерів формату 3м х 6 м – для стаціонарних щитів;
- 100 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів.

У наступному періоді (з 01 грудня по 15 грудня 2011 р.) продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 572 тис. грн. або 50% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.
 

     
     
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(28.11.11 – 04.12.11)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Міжнародний турнір з боксу, присвячений пам'яті І.Каца
28.11.11
м. Одеса
2
Турнір з баскетболу
пам'яті І. Карпенка
28-30.11.11
Молдова, м.Тирасполь
3
V Кубок Чемпіонів
з баскетболу
28.11-04.12.11
Росія, м. Москва
4
Чемпіонат України з дзюдо
29.11.11
м. Харків
5
Першість з футболу
03.12.11
м. Іллічівськ
6
Першість з футболу
м. Одеси
04.12.11
м. Одеса,
вул. Кримська, 74

  
   

  
  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 19 октября 10:00
Международная конференция
филологов в Доме ученых

Далее 20-22 октября 
Чемпионат по ушу

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее 19 - 22 октября
конференция
Лимуд Одесса 2017
 
Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 23 октября 9:00
аппаратное 
совещание
прямая трансляция
Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее