07:30:24   |   16 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 50

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.12.11 – 09.12.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 11 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 252 звернення громадян.

Проведено:
06.12.11
– засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
08.12.11 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(141 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: просп. Шевченка, 6/6, 19А, пров. Вознесенський, 13, вул. Базарна, 71, пров. 6-й Басейний, 8, вул. Спиридонівська, 21, вул. Ковальська, 43;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Заславського, 21, вул. Ланжеронівська, 26;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Педагогічна, 20, 16, вул. Черняховського, 13, вул. Сегедська, 16, вул. Канатна, 81, вул. Пироговська, 1, вул. Маріінська, 5, вул. Затишна, 6, пров. Пироговський, 6, пров. Некрасова 1;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Посмітного, 25/3, вул. Л.Толстого, 17, 2-ий пров. Куликовський, 3А, вул. Канатна, 96, вул. Ясна, 11, вул. Бєлінського, 15, Французький бульвар, 21, вул. Приморська, 25, вул. Преображенська 18;
- поточний ремонт системи ЦО: просп. Шевченка, 6/7, 11А, вул. Довженка, 10, вул. Канатна, 102/3, 132, вул. Транспортна, 10, вул. Пироговська, 27, пров. Мукачівський, 4А, Французький бульвар, 15;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Л. Шмідта, 64, вул. Сегедська, 16, вул. Старопортофранківська, 97;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: пров. Економічний, 3, вул. Сегедська, 15, пров. Аркадієвський, 4, вул. Сонячна, 8,
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. В.Арнаутська, 71, 73, 85, вул. М.Арнаутська, 106, вул. Катерининська, 84/86, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Чорноморська, 2А, просп. Шевченка, 7, вул. Отрадна, 9, пров. Удільний, 5;
- ремонт димарів: вул. Пантелеймонівська, 5.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
05-09.12.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
05-09.12.11 – участь у 22 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
05-09.12.11 – проведення обстежень умов проживання недієздатних, які перебувають під опікою (обстежено 1 квартиру).

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
05-09.12.12.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
03-09.12.11 – відзначення в закладах освіти району Міжнародного дня інвалідів: проведення благодійних акцій «Ти можеш їм допомогти», «Турбота» (місце проведення – інтернатні заклади); години спілкування (місце проведення - ОСШ №№50, 117, ОЗОШ №62, 16, 57, 56, 58, 77, 118, гімназія №1);
05.12.11 – благодійна концертна програма «Даруйте добро» (місце проведення – благодійний фонд реабілітації дітей-інвалідів, вул. Пушкінська,51);
06-09.12.11 – відзначення в закладах освіти Дня Збройних Сил України: виставки в шкільних бібліотеках; спортивні змагання (місце проведення – ОЗОШ №№ 16, 77, 59, 56, 52, ліцей «Приморський», ОСШ №№ 117, 35); зустрічі з військовослужбовцями (місце проведення – ОЗОШ №№ 38, 39, 68, 122, 118, ОНВК «Гімназія №2», ОНВК № 90); 05.12.11 р., 11.00 концерт у військовій частині (учасники – вихованці ЦДЮТ «Моряна»);
09.12.11 – районний тур гри КВК (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3);
09.12.11 – районні фінальні змагання «Рейн – ринг» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.12.11 – 09.12.11)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 62 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 13громадянин.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
02.12.11 – підготовка та проведення святкового заходу щодо відзначення Міжнародного Дня інвалідів;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- обробка вхідної кореспонденції та кратних включень;
- обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено інформацію на протоколи доручень керівництва Одеського міськвиконкому та надано до відповідних інстанцій (згідно доручень).
02.12.11 – співробітниками відділу проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
Для активізації погашення заборгованості за спожите тепло відділом проводився збір інформації щодо обходу громадян, які мають заборгованість за теплопостачання та гаряче водопостачання більше 500 грн. Інформація за встановленою формою про хід виконаної роботи надавалась до департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Розглянуто та надано відповіді на 35 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць № 6,7 КП ЖКС «Чорноморський», №№ 3,4 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню;
- проведено об’їзд території району по факту самовільного будівництва. Виявлено 2 факти самовільного будівництва. Проведена робота та направлені листу у відповідні інстанції.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
28.11.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 14 звернень громадян та організацій.
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (11 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги від громадян та 3 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
30.11.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
01.12.11 – проведено засідання адміністративної комісії на якому розглянуто 27 протоколів про адміністративні правопорушення;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 26 судових засіданнях;
- підготовлено відповіді на звернення депутатів, громадян; 
- підготовлено дві апеляційні скарги;
- перевірено та завізовано 15 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 22-х судових засіданнях;
29.11.11 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
01.12.11 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 15 питань:
- 3 – дозвіл на продаж житла та майна за участю дітей;
- 4 – позбавлення батьківських прав;
- 1 – влаштування до дитячого державного закладу;
- 6 – дозвіл на дарування житла за участю дітей.
- 1 – з інших питань
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня організовано:
- відвідування учнями ОЗОШ 81, 65, 72, ОСШ № 86, ОНВК „Гармонія” та гімназії № 9 Народного музею історії органів внутрішніх справ та Військово-історичного музею ПОК.
- райметодкабінетом організовані та проведенні районні учнівські предметні олімпіади.
- за окремим графіком проведені зустрічі випускників закладів освіти Київського району та їх батьків з представниками Одеського регіонального центру оцінювання якості знаній з питання проведення ЗНО 2012 на базі ОЗОШ № 65, 86, 89, 81, 85, ОНВК № 84, гімназії № 9 ОНВК „Гармонія”.
- у закладах освіти району проведена благодійна акція допомоги дітям-інвалідам „милосердя” до Дня інвалідів.

В рамках акції „Милосердя” до Дня інвалідів:
30.11.11 – для вихованців школи-інтернату № 87 учнями ОЗОШ № 106 проведений літературно-музичний захід для дітей з вадами зору „Свято врожаю”;
01.12.11 – для вихованців школи-інтернату № 87 учнями ОЗОШ № 106 проведена розважальна програма „Осінній ярмарок” для дітей з вадами зору;
01.12.11 – для вихованців школи-інтернату № 91 учнями ОНВК „гармонія” проведений святковий концерт „Подаруй дітям радість” для глухих дітей;
02.12.11 – для вихованців Одеського дому-інтернату для дітей інвалідів (вул. Макаренко, 200 учнями ОНВК „Гармонія” проведений святковий концерт „Подаруй дітям радість” для інвалідів;
02.12.11 – актовій залі Київської райадміністрації силами творчих колективів ОЦДЮТ „Еврика” організований концерт для людей-інвалідів, присвячений Міжнародному Дня інвалідів.
01-02.12.11 – у закладах освіти району організовані та проведені заходи (за окремим планом) з профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу в рамках акції до Дня толерантного відношення до хворих на СНІД.
02.12.11 – забезпечена участь учнів ОЗОШ № 63, 81 80 та вихованців ОЦДЮТ „Еврика” у міській благодійний акції „Майбуття без проблем!”, яка приурочена до Дня боротьби із ВІЛ/СНІдом та організована на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості Одеським міським Парламентом старшокласників.
02.12.11 – на базі ОЗОШ № 28 проведене встановлення системи-Проксі фільтрації інформації з Інтернету. Захід висвітлений у ЗМІ.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.12.11 – 09.12.11)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району з 05 по 09 грудня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 7 чол. на суму 49,00грн.;
• банні послуги – 4чоловіка на суму 80,00 грн.;
• прання білизни – 31 чол. на суму 618,45 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 735 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 51450,0 грн.
- протягом тижня – виплата адресної матеріальної допомоги інвалідам, підопічним територіального центру, згідно рішення Піклувальної ради Малиновського територіального центру;
05-09.12.11 – проведення тижня правових знань в закладах освіти району.
05.12.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 26 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 1734,0грн.: ст. 150 - 21 рішень на загальну суму 935,0 грн.; ст. 152 – 2 рішення на суму 680,0 грн.; ст. 212-1 ч. 2 – 3 рішення на загальну суму 119, 0 грн.;
05-06.12.11 – проведення змагань з кулькової стрільби на першість Київського та Малиновського районів на базі ПСОУ Київського району серед учнів 7-9х класів навчальних закладах району;
05.12.11 – проведення конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН на базі ОЗОШ №25;
06.12.11 – проведення семінару для вчителів початкових класів на базі ОСШ №99;
06.12.11 – проведення військово-спортивних ігор «Ну-мо, хлопці» на честь Дня збройних сил України для учнів 10-11 класів навчальних закладах району;
07.12.11 – проведення районного відбіркового конкурсу «Шоу-двійників» на базі ОЦДЮТ «Промінь»;
07.12.11 – проведення районного етапу учнівських олімпіад з економіки на базі ОЗОШ №5;
08.12.11 – проведення зустрічів випускників 11-х класів закладів освіти району з представниками Одеського регіонального центру з питань організації ЗНО-2012р. для ОЗОШ №№19, 45, 130;
08.12.11 – проведення Дня відкритих дверей для випускників ОЗОШ №8 на базі ліцею будівництва та архітектури (вул.Базарна, 63).
09.12.11 – проведення зустрічів випускників 11-х класів закладів освіти району з представниками Одеського регіонального центру з питань організації ЗНО-2012р. для ОЗОШ №№4, 25, гімназія №5;
09.12.11 – проведення змагань для команд переможців районного етапу змагань «Школа безпеки» ОЗОШ №№1, 60, 103 на базі заводу «Краян» (вул.Косовська, 2);
09.12.11 – проведення районного конкурсу декоративно-ужиткової творчості «Паперова фантазія» на базі ОЦДЮТ «Промінь».

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- відремонтовано кран холодного та гарячого водопостачання в квартирі №26 по вул. Космонавтів, 23/4;
- проведено ремонт покрівлі над квартирою №80 по вул.Ген.Петрова, 7/3;
- проведено ремонт покрівлі над квартирою №65 по вул.І.Рабіна, 35.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.12.11 – 09.12.11)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 169 документів,
• відпрацьовано – 54,
• під контролем – 69;
• письмових звернень – 100,
• прийнято – 8 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 35 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 27 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Взято участь у нараді стосовно реконструкції Кримського бульвару.
Підготовлена інформація на виконання розпорядження Одеського міського голови від 24.06.2011 р. № 852-01р «Про затвердження Плану заходів на 2011 рік щодо впровадження Правил благоустрою території міста Одеси» про хід відпрацювання графічної документації із благоустрою території Суворівського району у листопаді 2011 року.
Підготовлена інформація на виконання розпорядження міського голови від 01.09.2011р. № 1523-01р «Про впровадження роботи з догляду за зеленими насадженнями та вжиття заходів щодо зносу аварійних та сухостійних дерев на території м. Одеси» силами КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський» у листопаді 2011року.
Взято участь у роботи комісії з питань транспорту, зв’язку, дорожньому господарству Одеської міської ради.
Взято участь у роботи топонімної комісії.
Проведено засідання з питання підготовки заходів щодо ліквідації снігових заметів та ожеледиці на території Суворовського району.
Підготовлено інформацію про підготовку Суворовського району до очищення від снігу та ожеледиці у зимовий період 2011 – 2012 р. р.
Проведена робота по контролю санітарного стану території району з виходом на місце: ВАТ «Ексімнефтепродукт» (вул. Наливна, 15); ТОВ «Акація» (вул. Наливна, 17); ВАТ «Завод залізобетонних виробів» (2-й Лиманчик, 5-а Лінія, 13); ТОВ «ВП «Хімтяжмонтаж» (2-й Лиманчик, 5-а Лінія, 13); ТОВ «ЕМПІЛС- Україна» (2-й Лиманчик, 6-а Лінія).

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання отримання нової нормативної грошової оцінки землі.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Спільно з ДПІ та Управлінням пенсійного фонду Суворовського району проведена підготовка переліку підприємств, які запрошуються на засідання координаційної ради 15.12.2011 р. з питання заборгованості із виплати та легалізації заробітної плати.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Направлено листи на підприємства району щодо виконання ними положень Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одеси.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 16 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
23 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 9 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про закріплення житла, яке належить дітям;
- 6 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок про визначення часу спілкування дитини з бабусею.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов дітей.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Протягом тижня проведено І-й (районний) етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт
учнівської молоді-членів малої академії наук України у 2011-2012 навчальному році.
Пройшли зустрічі лідерів міського молодіжного руху «Завтра Суворовского района» з учнями загальноосвітніх шкіл району.
Пройшли районні змагання з баскетболу (юнаки) в рамках програми ХІV Спартакіади школярів.
В загальноосвітніх навчальних закладах та військових частинах пройшли концертні програми, зустрічі з військово-службовцями до Дня збройних сил України.
На базі ОЗОШ № 44 проведено методичне заняття з викладачами предмету «Захист Вітчизни».
На базі Будинку медпрацівників відбувся виступ агітбригад «Екологія -2012» та засідання ради творчих колективів.
На базі ОДНЗ проведено засідання методичної комісії практичних психологів дошкільних навчальних закладів з теми «Використання методів арт-терапії як методу підвищення іміджу».
Відбулося засідання клубу творчо працюючих заступників директорів з виховної роботи.
Відбулося засідання ради з питань освіти за підсумками вивчення навчально-методичного комплексу закладів освіти як засобу підвищення творчого потенціалу педагогічних працівників.
Відбувся районний етап мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.
Команди шкіл району взяли участь у міських зборах-змаганнях «Школа безпеки».
Дитячі творчі колективі брали участь у ІV міському фестивалі-конкурсі академічного співу «Юні голоси Одеси».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 9 відповідей на листи міських управлінь, 5 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 29 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Відбулося засідання комісії по наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім'ям, на якому розглянуто 36 заяв, призначено матеріальну допомогу на суму 13 455,00 грн.
Проведена робота з підготовки до Дня місцевого самоврядування (підготовлені грамоти та подяки).
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(05.12.11 – 09.12.11)

 
Протягом звітного періода управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
03 грудня – відбулося проведення міської олімпіади з російської мови і літератури серед учнівської і студентської молоді м.Одеси;
04 грудня – відбулася відкрита особиста першість м.Одеси серед юнаків з авіаційних мікромоделей на базі Одеської ЗОШ №100;
04 грудня – відбулася організація та проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови серед учнів 9-11 класів на базі ОЗОШ № 68, вул. Успенська, 58;
06 грудня – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведені заходи до Дня Збройних Сил України;
05-09 грудня – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведений Всеукраїнський тиждень права;
07 грудня – організація та проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки серед учнів 9-11 класів на базі ОЗОШ № 5, вул. Балківська 42/1;
08 грудня – відбулася організація та проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії серед учнів 8-11 класів на базі ОЗОШ № 81, Фонтанська дор., 26;
09 грудня – відбулася організація та проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії серед учнів 8-11 класів на базі ОЗОШ № 79, вул. Водопровідна, 13.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(05.12.11 – 09.12.11)

 
Осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации с целью обновления Интернет версии Паспорта города.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Разрабатывался проект Программы развития промышленности г. Одессы 2012-2014 гг.
В соответствии с поручением Администрации Президента Украины проводилась подготовка информации «Паспорта региона» г. Одессы за 2011 г.
Проводилось согласование проекта решения сессии Одесского городского совета «О Программе поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2012-2013 годы».
Проводилась работа по формированию Единого календарного плана проведения выставок-ярмарок в г. Одессе на 2012г.
Осуществлялся сбор информации касательно существующих потребностей коммунальных предприятий г. Одессы с целью создания оптимальных условий для развития промышленности города Одессы в части сотрудничества предприятий и коммунальных предприятий г. Одессы.
В рамках Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 гг. подготовлена и направлена в Главное управление экономики Одесской областной государственной администрации ежемесячная информация по рейтингу развития малого предпринимательства в г. Одессе за ноябрь 2011 года.
Проводилась организационная работа с целью проведения заседания постоянной комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле, касательно принятия проекта Программы поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2012-2013 годы.
06.12.11 – состоялась встреча первого заместителя городского головы Черненко С.А. с представителями проекта международной технической помощи «Локальные инвестиции и национальная конкурентоспособность» (ЛИНК) на котором обсуждался план альтернативного развития Одесского порта на заболоченных территориях.
08.12.11 – организована и проведена встреча с представителями предприятий-членов Европейской Бизнес Ассоциации с целью презентации концепции Стратегии развития г. Одессы до 2022г.
Рассмотрены обращения граждан 1 запрос о предоставлении информации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги и 1 обращение на телефон доверия городского головы.
Рассмотрено 2 обращения граждан по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории.
Подготовлена и направлена ежемесячная информация об уровне возмещения себестоимости жилищно-коммунальных услуг действующими тарифами в Главное управления развития инфраструктуры и развития энергосбережения Одесской областной государственной администрации.
Подготовлена и направлена ежемесячная информация по тарифам на жилищно-коммунальные услуги в департамент финансов Одесского городского совета.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 18 организациям.
Рассмотрен план финансово-производственной деятельности предприятия КП «Горзелентрест» касательно подготовки информации о производственной программе развития.
Проводилась защита финансовых планов 19 коммунальных предприятий города.

Разрешительный центр:
- количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 336;
- количество выданных документов разрешительного характера – 143;
- количество предоставленных консультаций – 436.

  

  

УПРАВЛЕНИЕ ДОРОЖНОГО ХОЗЯЙСТВА
(29.11.11 – 08.12.11)

  
Объемы выполнения работ: 
Текущий ремонт: ул. Крайняя (146 м кв.), ул. Улитина (34 м кв.), ул. Нескучная (182 м кв.), ул. Педагогическая (130 м кв.), пер. Клубничный (64 м кв.), пер. Экономический (22 м кв.), ул. Приморская (40 м кв.), ул. Жуковского (15 м кв.), пер. Нахимова (19 м кв.), ул. Греческая (31 м кв.), ул. Гоголя (57 м кв.), ул. Бунина (6 м кв.), ул. Ришельевская (40 м кв.), пер. Маяковского (53 м кв.).
  

     
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(05.12.11 – 11.12.11)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
05.12.11
 
По адресу: ул. Михайловская 45, кв. 4 –разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра идемеркуризацию помещения
По адресу: ул. Сегедская, 16, кв. 120 парализованный больной упал скровати
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам социальной службы в перемещении больного,1925 г.р., на кровать
06.12.11
 
По адресу: ул. 5-я Заводская, 226, кв. 9 –заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена обеспечила доступ в квартиру сотрудников органов внутренних дел
07.12.11
 
По адресу: ул. Скидановская, 4, кв. 23 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Парковая, 77, кв. 224 –мужчина закрылся в ваннойкомнате и не подаёт признаковжизни
Дежурная смена открыла дверь в ванную комнату, в которой закрылся и уснул мужчина
09.12.11
По адресу: ул. Композитора Нищинского, 16, кв. 82 –
женщина не может снять кольцо сотечного пальца руки
Дежурная смена совместно с
сотрудниками службы «103»
оказали помощь в снятии кольца спальца руки
10.12.11
По адресу: ул. Кузнечная, 14 – резкийнеприятный запах в подъездедома
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен.
По адресу: Фонтанская дорога, 74, кв. 10 –женщина по состоянию здоровья не в состоянии спуститься с 3-го этажа
Дежурная смена оказала помощь больной женщине, пенсионерке в доставке с 3-го этажа дома к машине «Скорой помощи»
11.12.11
По адресу: ул. Греческая, 26/28 – обрушение
лепки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение вокруг аварийной территории
По адресу: переулок 3-й Аэродромный, 4 –разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути в ~ 3 гр и демеркуризацию помещения.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 452
из них передано:
- в УЖКХ – 42,
- Оказана информационная помощь – 408,
- Ртуть – 2
   

    
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(05.12.11 – 11.12.11)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Всеукраїнській турнір
з баскетболу
08-11.12.11
м. Харків
2
Міжнародний турнір
з дзюдо
09-12.12.11
м. Одеса, пр-кт М.Жукова, 4
3
Всеукраїнські змагання
зі скелелазіння
09-12.12.11
м. Харків
4
Всеукраїнський турнір
з дзюдо
09-11.12.11
м. Черкаси
5
Чемпіонат України
з баскетболу
10-11.12.11
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
6
Всеукраїнський турнір
з волейболу
10-12.12.11
м. Біла Церква

    

     
    

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее