17:59:14   |   17 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 51

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 51

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.12.11 – 16.12.11
)
 

   
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 7 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 232 звернення громадян.

Проведено:
13.12.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
08.12.11 – засідання Координаційної Ради щодо надання матеріальної допомоги на проживання та лікування малозабезпеченим громадянам району.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(88 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. 6-й Басейновий, 8, вул. Педагогічна, 20, вул. Пантелеймонівська, 5, вул. Семінарська, 15Б, 11, вул. Канатна, 101 А;
- поточний ремонт водостічних труб: Французький бульвар, 14-Б, вул. Утьосова, 8, 14;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: пр-т. Шевченка, 11-А, Фонтанська дорога, 43, Італійський бульвар, 8, вул. Уютна, 2, Французький бульвар, 13;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Світлий, 14, вул. М.Арнаутська, 88, вул. Заславського, 32/34, вул. Пироговська, 27, пр-т. Гагаріна, 10;
- поточний ремонт системи ЦО: пр-т. Шевченка, 17, пров. Клубничний, 33, вул. Посмітного, 25, вул. Сегедська, 2, Фонтанська дорога, 15/2, вул. Канатна, 101-Б;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Старопортофранківська, 107;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: пров. Економічний, 1, пров.Катаєва,8;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. В.Арнаутська, 92/94, вул. Уютна, 12.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
12-16.12.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
12-16.12.11 – участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
12-16.12.11 – проведення обстежень умов проживання недієздатних, які перебувають під опікою (обстежено 1 квартиру).

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
12-16.12.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
12.12.11
– відзначення в закладах освіти району Міжнародного дня прав людини: науково практичні конференції (місце проведення – Юридичний ліцей, ОСШ № 121, 117, 50); «круглі столи» (місце проведення – ліцей Приморський, ОНВК «Гімназія № 2 , ОНВК № 90, Маріїнська гімназія); конкурс рефератів, плакатів (ОЗОШ №№ 26, 16, 38, 68, 77, 79, 52); виставки в шкільних бібліотеках;
13.12.11 – районний етап обласного конкурсу інформаційних учнівських проектів з російської літератури «Одещина літературна» (місце проведення – ОЗОШ№ 62, просп. Шевченка, 10);
15.12.11 – районний етап Всеукраїнського конкурсу «Ідея соборності України» (місце проведення – ОЗОШ№ 101, вул. В. Арнаутська, 9).

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.12.11 – 16.12.11)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
12-15.01.12 – проведення районного заочного конкурсу-огляду «Мій улюбленець» на базі ОЦДЮТ «Промінь»;
- проведення профілактичної бесіди медичної сестри територіального центру на тему: «Профілактика та лікування грипу і застудних захворювань»:
12.12.11 – у кафе «Ветеран-1» (Люсторфська дорога, 58), 13.12.2011р. о 10.00 кафе «Варіон» (пр..Гагаріна, 8А), 14.12.2011р. кафе «Восток» (вул.Ак.Філатова, 20);
13.12.11 – проведення зустрічів випускників 11-х класів закладів освіти району з представниками Одеського регіонального центру з питань організації ЗНО-2012р. для ОЗОШ №№ 18, 60, 1, 120.
14.12.11 – проведення фахового спілкування соціальних педагогів на базі ОЗОШ №25;
15.12.11 – проведення засідання методичного об’єднання практичних психологів на базі ОВСШ №3;
15.12.11 – проведення районного етапу обласного конкурсу «Космічна фантазія» на базі ОЦДЮТ «Промінь»;
15.12.11 – проведення фахового спілкування практичних психологів дошкільних навчальних закладів на базі ОСШ №32;
16.12.11 – проведення зустрічі випускників 11 класів закладів освіти району з представниками Одеського регіонального центру тестувань з питань організації ЗНО-2012на базі ОЗОШ №1.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- матеріальну допомогу отримали:
• від територіального центру 28 осіб на суму 7000,0грн;
• від департаменту – 90 осіб на суму 54020,0грн.;
• «Праведники народу світу» - 2 чол. на суму 1000,0грн.;
• почесні громадяни міста Одеси – 1 чол. на суму 1000,0грн.

- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 3 чол. на суму 21,00грн.;
• банні послуги – 5 чоловіка на суму 100,00 грн.;
• прання білизни – 38 чол. на суму 2733,15 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 1 чоловіка на суму 38,00грн.;
• медикаменти (аптека «АКС») – 3 чоловіка на суму 180,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 4 чоловіка на суму 240,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 735 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 51450,0 грн.
- протягом тижня – виплата адресної матеріальної допомоги інвалідам, підопічним територіального центру, згідно рішення Піклувальної ради Малиновського територіального центру;

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт м’якої покрівлі 20 м.кв. над квартирою №15 по вул. І.Рабіна, 22;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 4 м.кв. над квартирою №58 по вул. І.Рабіна, 14;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 20 м.кв. над квартирою №45 по вул. Ген.Петрова, 44;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 10 м.кв. над квартирою №2 по вул. Космонавтів, 22;
- проведено ремонт м’якої покрівлі 23 м.кв. над квартирою №59 по вул. Ген.Петрова, 11/2.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.12.11 – 16.12.11)

 
За звітний тиждень до районної адміністрації надійшло 169 документів:
- відпрацьовано – 54,
- під контролем – 69;
- письмових звернень – 97,
- прийнято – 8 пакетів документів від суб'єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 33 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 24 відповіді на звернення підприємств, 7 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, згідно рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Проведено роботу щодо організації видачі приписів на території СОН «Крива балка», СОН «Шевченко – 3» щодо приведення до належного санітарно - технічного стану прилеглих територій.
Проведено організаційну роботу щодо обстеження технічного стану «Кишечної канави», яка розташована на території СОН «Балтський».
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 12 справ.
Підготовлений звіт про хід виконання міської програми «Рівність» у Департамент соціальної політики та праці. Проводиться робота щодо внесення змін до Електронної карти міста Одеси. Взято участь у нараді стосовно реконструкції Кримського бульвару.
Проведена перевірка санітарного стану території району з виходом на місце: ВАТ «Автотранс-64» (вул. Маловського, 3); ФОП «Сорочинський» (вул. Паркова, 1); ВАТ «Виробниче об'єднання «Будівельник» (вул. Паркова, 5); БМУ ВАТ «Укрторгбуд» (вул. Паркова, 7); бар «Полинь» (пр. Добровольського, 118-а); кіоск «Лото - маркет» ( Дніпропетровська дорога, 120-а).
Проведено виїзд за адресами: вул. Керченська, 91 – з питання приводу уточнення довідки про поділ дільниці; вул. Балківська, 22 – з питання перевірки паркування машин у дворі; вул. Проценко, 23/5 – з питання укладення договорів з КП «Парк-Сервіс»; вул. Марсельська, 14 – з питання незадовільних умов житла.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено роботу з керівниками 27 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань легалізації та заборгованості із виплати заробітної плати.
Проведено засідання координаційної ради з питання заборгованості із виплати заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання заборгованості із виплати заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Підготовлено інформацію до Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами Одеської міської ради про виконання розпорядження міського голови від 10.12.2010 року № 2428-01р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами» за підсумками IV кварталу 2011 року.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради від 29.04.2011р. №716-VІ «Про продовження терміну дії рішення Одеської міської ради від 29.09.2006р. №323-V «Про затвердження Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі на період до 2010 року» за підсумками ІV-го кварталу 2011 року до Управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за листопад 2011 року та надання її до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Підготовлено інформацію про фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування та темпи зростання прибутку прибуткових та збиткових підприємств від звичайної діяльності, які на останню звітну дату отримали значні суми збитків у розрізі галузей економіки за підсумками 2-3 кварталів 2011 року та надання її до Управління економіки, промисловості та інвестицій.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 24 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
25 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 12 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 5 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 4 розпорядження про встановлення опіки над дітьми, які залишились без батьківського піклування;
- 2 розпорядження про влаштування дитини до дитячого державного закладу;
- 1 висновок про визначення часу спілкування дитини з бабусею.

Проведено 3 обстеження житлово-побутових умов дітей.

Відділ освіти:
Проведений районний етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Ідея соборності України: творчість Т.Г. Шевченка – народ, суспільство, держава, родина. Минуле, сучасне і майбутнє».
Проведені районні змагання з баскетболу (дівчата) в рамках програми XIV Спартакіади школярів.
Учні закладів освіти брали участь у міському конкурсі з декоративно - прикладної творчості «Паперова фантазія».
Проведено районний конкурс учнівських проектів «Одещина літературна».
Відбулося засідання творчої групи вчителів російської мови.
Проведено семінар для шкільних бібліотекарів «Формування інформаційної культури учнів як головна складова роботи шкільної бібліотеки в сучасній освіті».
Проведено засідання методичного об'єднання вихователів середніх груп.
На базі ОНВК № 13 проведено «Круглий стіл» за підсумками реалізації міської програми «Тобі, майбутнє Одеси».
На базі ДЦ «Молода гвардія» проведено форум лідерів молодіжного руху «Завтра Суворовского района».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено:
- 9 відповідей на листи міських управлінь;
- 5 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Прийнято 20 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Організовані роботи з установки Головної ялинки району.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв'язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(12.12.11 – 16.12.11)

 
Протягом тижня управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
10 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови;
11 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури;
5-10 грудня – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведений Всеукраїнський тиждень права;
10-11 грудня – IV Міський фестиваль-конкурс академічного співу «Юні голоси Одеси»;
13-16 грудня – міський конкурс з декоративно-ужиткової творчості «Паперова фантазія»;
14 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології;
15 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики;
16 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(12.12.11 – 16.12.11)

 
Осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации с целью обновления Интернет версии Паспорта города.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год.
Проводилось согласование проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012-2014 гг.
Подготовка проекта Концепции стратегического развития города Одессы до 2022 года, подготовлен протокол поручений по защите исполнительными органами и коммунальными предприятиями своих проектов у заместителей городского головы.
Подготовлена информация председателю постоянной комиссии по планированию, бюджету и финансам Преснову Ю.А. о выплате заработной платы работникам КП за ноябрь.
Подготовлена и направлена информация первому заместителю городского головы по вопросу договора между ООО «ГЕРЦ» и Представительством по управлению коммунальной собственностью о принятии в коммунальную собственность объекта интеллектуальной собственности программного обеспечения «ЕСАН».
Проведена защита финансовых планов 13 коммунальных предприятий города.
Предоставлены ответы на 1 запрос депутата Одесского городского совета и 4 обращения граждан по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий.
Рассмотрено 1 обращение на «Урядову гарячу лінію», ответ направлен заявителю.
Подготовлена и направлена информация председателю постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству, структуре самоорганизации населения и развитию ТЭК Одесского городского совета по проектам решений об установлении тарифов на жилищно-коммунальные услуги
Направлены 2 запроса исполнителям услуг газо- и электроснабжения по тарифам на указанные услуги.
Подготовлены замечания по приведению расчётов тарифов на жилищно-коммунальные услуги в соответствие действующему законодательству 6 исполнителям указанных услуг.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 10 организациям.

Разрешительный центр:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 216;
Количество выданных документов разрешительного характера – 89;
Количество предоставленных консультаций – 536.

 
 
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(12.12.11 – 16.12.11)
 

    
• Кількість документів, що надійшли до інспекції – 188;
• Кількість відпрацьованих документів – 99, з них:
- видано планових ордерів – 9;
- видано аварійних ордерів – 58;
- загальне листування – 32.

• Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 12;
• Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 8;
• Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 2;

• Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:

- Приморський район – 14;
- Київський район – 0;
- Суворовський район – 3;
- Малиновський район – 4.

Організаційні заходи:
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок;
- щотижнево по вівторках проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень. 

    

    

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.12.11 – 30.12.11)

 
У звітному періоді в КП було зареєстровано 69 вхідних документів, з яких:
- від органів державної влади – 14,
- юридичних осіб – 24,
- фізичних осіб-підприємців – 31 документ.
Направлено 22 відповіді.

Станом на 15.12.2011 р. в КП немає контрольних документів, термін виконання яких минув.

Звіт по відділах:

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 22.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 7;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 31.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
кількість демонтованих конструкцій – 88;

- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: стаціонарний щит (Зм х 6м) – 41 шт.; сіті-лайт (1,2м х 1,8м) – 200 шт.; скроли – 54 шт.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 80 шт.

З 01.12.2011р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламо носіях, розташованих на території міста Одеси щодо:

«Привітання губернатора з новорічними святами»:
- 40 постерів формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Розміщення соціальній реклами «Прикордонних військ»:
- 1 постер формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
- 2 плаката формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Український театр «Репертуар Нового року»:
- 2 плаката формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 732 тис. грн. або 55% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.
 

    
     
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(12.12.11 – 18.12.11)
    

Дата
Что произошло
Принятые меры
12.12.11
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – просьба оказать помощь в восстановлении освещения во дворе
Дежурная смена оказала помощь жильцам дома в восстановлении освещения во дворе
По адресу: ул. Осипова, 22 –домашняя кошка не может самостоятельно спуститься с козырька здания
Дежурная смена сняла кошку с козырька здания и передала хозяевам
13.12.11
 
По адресу: ул. Белинского 6, кв. 15 – ребенок разбил два ртутных термометра
Дежурная смена провела уборку разбитых термометров и демеркуризацию помещения
По адресу: пл. Соборная, 2 –
обрушение карниза с фасада здания на тротуар и козырек над входом в магазин
Дежурная смена провела обследование места обрушения и установила ограждение
14.12.11
 
По адресу: ул. Среднефонтанская, 63, кв.17 – заклинило замок входной двери квартиры. В квартире находится маленький ребенок
Дежурная смена оказала помощь в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Малая Арнаутская, 35 – резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
15.12.11
По адресу: ул. Греческая, 26/28 – обрушение фрагментов лепки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение вокруг аварийной территории
По адресу: ул. Балковская, 1б – просьба изъять неисправный ртутный термометр
Дежурная смена изъяла неисправный термометр для дальнейшей утилизации
По адресу: Деволановский спуск, 1, кв. 26 – обрушение стены подсобки трехэтажного здания
Дежурная смена провела осмотр помещения и установила ограждение опасного участка. Решением вопроса занимается ДГХ
16.12.11
По адресу: ул. Прохоровская, 4а, кв. 22 – захлопнулась входная дверь в квартиру
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 2-й группы, 1939 г.р., в открытии входной двери
По адресу: ул.Осипова, 22 – неприятный запах в вентиляционном колодце дома
Дежурная смена провела обследование вентиляционного колодца. Причина запаха скопившийся мусор. Проведена очистка колодца. Вентиляция восстановлена
17.12.11
По адресу: ул. Софиевская, 28 – 10-ти метровая антенна – мачта частично свисает над пешеходной дорожкой
Дежурная смена провела закрепление антенны-мачты на крыше
По адресу: ул. Гимназическая, 30 – провал лестницы
 
Дежурная смена провела работы по устранению провалов лестницы
18.12.11
По адресу: ул. Ак.Вильямса, 72 – аварийное дерево упало на дом
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийного дерева

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 501
из них передано:
- в УЖКХ – 35,
- Оказана информационная помощь – 465,
- Ртуть – 1.


 
 
  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

18 декабря 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 16 декабря 12:00
День Святого Николая
в Одесском зоопарке

Далее 16-17 декабря 11:00
Рождественская дипломатическая ярмарка

Далее 18 декабря  18:00
«Ойкумена одессита»
с Ф. Кохрихтом

Далее 23-24 декабря 11.00
Ярмарка 
«Парк чудес»

Далее до 25 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 и 2018 годах

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее