10:56:15   |   23 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 52

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 52

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.12.11 – 23.12.11)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 207 звернень громадян, особистий прийом громадян – 18 мешканців району.

Проведено:
20.12.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Проведення особистого прийому громадян (прийнято 9 мешканців району).
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль за підготовкою житлових будинків до осінньо-зимового періоду 2011-2012 рр.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(83 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонтг покрівлі: вул. Педагогічна, 20, пр-кт Шевченка, 7, 10/4, 19-А, вул. Довженка, 10, вул. Пироговська, 7/9, Французький бульвар, 11;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Педагогічна, 46; вул. Кузнечна, 23; вул. Асташкіна, 17; пров. Світлий, 2-14; вул. Сонячна, 10;
- поточний ремонт системи ЦО: Фонтанська дорога, 69-А,7, вул. Водопровідна, 3, вул. Старопортофранківська, 97, пров. Економічний, 3, пр-кт Шевченка, 11-А, вул. Семінарська, 11, вул. Канатна, 101-Б, вул. Транспортна, 7-В, бульвар Італійський, 1, вул. Кузнечна, 23, вул. Новосельського, 88;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Асташкіна, 17, 25, вул. Армійська, 7, вул. Сегедська, 8;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Водопровідна, 5А, вул. Куйбишева, 26, вул. Ясна, 9;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Куйбишева, 35, пр-кт. Шевченка, 17, Французький бульвар, 14А.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
19-23.12.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів,проведення рейдів перевірок, щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
19-23.12.11 – участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
19-23.12.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування. Участь у 2 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей з 26.12.2011р. по 30.12.2011р.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
19-23.12.11 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
19-22.12.11 – Проведення благодійних акцій до Дня Святого Миколая: літературно-музичні вистави, Українські вечорниці, бесіди, класні години «Традиції та звичаї мого народу» (місце проведення – ОЗОШ №37,39,57,68,118,26 ОСШ 117, гімназія №1);
22.12.11 – Проведення новорічної програми біля головної ялинки району (місце проведення – вул. Дерібасівська);
21.12.11 – Вистава «Снігова королева» (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна»);
21.12.11 – Прем’єра мюзиклу «Цветные сны Николь» (місце проведення – ОЗОШ№56).

  
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.12.11 – 23.12.11)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 44 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 16 громадян.

 
Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.
  
Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- обробка вхідної кореспонденції та кратних включень; 
- обробка записів вхідних відомостей.
  
Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено інформацію на протоколи доручень керівництва Одеського міськвиконкому та надано до відповідних інстанцій (згідно доручень).
Підготовлено інформацію про хід виконання рішеннь виконкому Одеської міської ради від 14.07.2011р. №489 «Про впорядкування надання послуг у утримання будинків та при будинкових територій в м. Одесі» та №650 від 24.11.2011р. «Про хід виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 16.06.2011р. № 362 «Про результати роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2010-2011рр. та затвердження заходів щодо підготовки житлово-комунального господарства міста до роботи в осінньо-зимовий період 2011-2012рр.» та надано до Одеської міської ради та департаменту міського господарства Одеської міської ради.
23.12.2011р. співробітниками відділу проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
Для активізації погашення заборгованості за спожите тепло відділом проводився збір інформації щодо обходу громадян, які мають заборгованість за теплопостачання та гаряче водопостачання більше 500 грн.
Розглянуто та надано відповіді на 30 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць № 3,4 КП ЖКС «Чорноморський», №№ 3,4 КП ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.
Відділом організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району за звітний тиждень було проведено:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
19.12.11 – ведення прийому в управлінні дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо організації проведення ярмарку 24.12.2011р. за адресою: Куликове поле, 1;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 18 звернень громадян та організацій.
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (8 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг від громадян та 5 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
- підготовка розпорядження зі зміни складу комітету з конкурсних торгів;
21.12.11 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році.
 
Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

     
Відділ правового забезпечення: 
- прийняття участь у 26 судових засіданнях; 
- підготовлено відповіді на звернення депутатів, громадян;
- підготовлено дві апеляційні скарги;
- перевірено та завізовано 15 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 23-х судових засіданнях;
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організовані екскурсії до літературного музею для учнів ОЗОШ № 89, 106 в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одесі”.
21.12.11 – організоване відвідування учнями закладів освіти району концертних програм у Філармонії та Російському драматичному театрі.
Організована участь творчої талановитої молоді в обласному конкурсі творчих та пошукових робіт «Україна в Європі, Європа в Україні: очима молоді – 2011-2012»
20.12.11 – організований та проведений концерт до Дня міліції із залученням творчих колективів та окремих виконавців закладів освіти району.
21-22.12.11 – забезпечено проведення на базі закладів освіти новорічних концертів для ветеранів та інвалідів району (відповідно до графіку).
Впродовж тижня організоване розповсюдження інформаційних листівок серед випускників та розміщення плакатів на інформаційних стендах закладів освіти з інформацією про ЗНО-2012.
19.12.11 – проведена у щорічна районна очно-заочна акція «Ялинка», відповідно до положення за напрямами: новорічно-різдвяна композиція «Зимове чудо», екологічні вірші «Зимова казка», Український народний сувенір».
Впродовж тижня проведена реєстрація вчителів української мови, англійської мови, математики, фізики, біології, хімії, історії, географії, основ здоров’я на сайті www.zno-na-200.com.ua для участі у проекті “Відкритий світ».
Впродовж тижня організований та проведений ІІ етапу ХІ Всеукраїнського конкуру учнівської творчості за темою: «Ідея соборності України: творчість Тараса Шевченка: народ, суспільство, держава, родина. Минуле, сучасне і майбутнє» для учнів 5-11 класів.
На виконання міської програми „Чужих дітей не буває”, з метою підтримки соціально незахищених категорій дітей у закладах освіти району впродовж тижня проведена благодійна акція до Свята Миколая для дітей пільгових категорій. У рамках акції була надана допомога 74 учням закладів освіти району, з числа дітей пільгового контингенту та дітей, які виховуються у неблагополучних родинах, на загальну суму близько 6000 грн. Учням пільгових категорій надані безкоштовні квітки на новорічні вистави:
- до Палацу спорту – 460 шт.
- до Російського драматичного театру – 177 шт.
- до Українського театру ім.. Василька – 65 шт.
Адміністрацією ОЗОШ № 106 організований театралізований виступ перед вихованцями Дитячого будинку № 1 та проведена благодійна акція до Свята Миколая, у рамках якої надані іграшки, банани та цукерки для дітей. 
  

     
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.12.11 – 23.12.11)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ.
Протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
Роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
19-22.12.11 – проведення районного етапу обласної природоохоронної акції – виставки «Ялинка» на базі ОЦДЮТ «Промінь»;
19-23.12.11 – відвідування 46 учнями ОЗОШ №№110, 120експозицій Одеського державного літературного музею;
19.12.11 – проведено адміністративну комісію при Малиновській районній адміністрації, де винесено 28 рішень по статтям Адміністративного Кодексу України на загальну суму – 1241,0грн.: ст..150 - 28 рішень на загальну суму 1241,0 грн.;
19.12.11 – проведення заходів в усіх закладах освіти району щодо відзначення Дня Святого Миколая;
20.12.11 – проведення районного заходу «Казка на новий лад» на базі ЦДЮТ «Промінь»;
22.12.11 – проведення ігрової програми «Я хочу бути Берендеєм» на базі ЦДЮТ «Промінь»;
22.12.11 – проведення районного етапу XI Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості на базі ОЗОШ №46, присвяченого Шевченківським дням;
22-29.12.11 – проведення новорічних святкових ранків та вечорів у загальноосвітніх та дошкільних закладах району;
23.12.11 – проведення районого новорічного свята для учнів всіх загальноосвітніхзакладів на базі ОЦДЮТ "Промінь";
23.12.11 – проведення новорічного свята для дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей на базі Культурного центру (вул.Стуса,2);
24.12.11 – проведення новорічного свята для гуртків хореографічного ансамблю «Адель» на базі ОЦДЮТ "Промінь"
24.12.11 – проведення організації участі учнів-переможців районного етапу II Міжнародного мовно-літературного конкурсу іи.Т.Г. Шевченка на базі гімназії №4;
24.12.11 – проведення новорічного ранку для дітей Зразкового ансамблю танцю «Сюрприз» на базі БДЮТ «Домінанта».

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- матеріальну допомогу отримали:
• інваліди Афганці – 76 чол. на загальну суму 22800,00грн.;
• сім'ї загиблих Афганців – 18 чол. на загальну суму 7200,00грн.

- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 10 чол. на суму 70,00грн.;
• банні послуги – 8 чоловіка на суму 160,00 грн.;
• прання білизни – 14 чол. на суму 279,30 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн.
• медикаменти (аптека «АКС») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 1 чоловіка на суму 60,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 735 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 51450,0 грн.
- протягом тижня – виплата адресної матеріальної допомоги інвалідам, підопічним територіального центру, згідно рішення Піклувальної ради Малиновського територіального центру.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт центрального опалення в квартирі № 90 по вул. Терешкової, 39/3;
- проведено ремонт м’якої покрівлі над квартирою № 52 по вул. 25 Чап.Дивізії, 2/1;
- проведено ремонт м’якої покрівлі над квартирою № 20 по вул. Ген.Петрова, 7/1.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.12.11 – 23.12.11)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшов 121 документ:
• відпрацьовано – 58,
• під контролем – 75;
• письмових звернень – 79,
• прийнято – 11 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
  

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 36 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 28 відповідей на звернення підприємств, 2 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 7 справ.
Прийнята участь у нараді, яка відбулася у приміщені Управління економіки, промисловості та інвестицій з питання щодо визначення пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою, що розташовані на прибудинкових територіях.
Підготовлено та направлено листа голові постійної комісії з економічної, інвестиційної політики та торгівлі щодо зауважень та доповнень до проекту рішення «Порядок визначення пайової участі власників (орендаторів) будівель та споруд торговельного, соціально-культурного, спортивного та іншого призначення для утримання об’єктів благоустрою».
Відновлена документація чергового служби 0-50.
Проведена перевірка санітарного стану території району з виходом на місце: ФОП «Верасюк» ( вул. Краснослобідська, 1); ФОП «Чехов» (вул. Краснослобідська, 1); автосервіс «Мисль»(вул. Краснослобідська, 9); перукарня «Валькірія» (вул. Краснослобідська, 15); автосервіс СПД «Ольшевський» (вул. Краснослобідська, 40-а).
Проведено виїзд за адресами: 2-й Локомотивний пров., 17 – з питання порушення охоронної зони ГРП-ШТ – 64; вул. С. Ядова, 63 – з питання проведення ремонту теплотраси та бойлерної; Дніпропетровська дор. 94 – з питання ремонту козирка над лоджією; вул. Ак. Заболотного, 52 – з питання санітарного стану на автостоянці.
Проведено обстеження з виходом на місце: для прийняття рішення про видалення аварійних та сухостійних дерев на прилеглі території біля супермаркету «Віртус» (вул. Балківська, 42); для прийняття рішення про встановлення дитячого майданчика на прилеглі території біля кафе «ДИС» (вул. Керченська, 133).

 
Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питання заборгованості із виплати заробітної плати, легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 21 судовому засіданні.
Підготовлено та направлено 10 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
20 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 15 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 4 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 3 розпорядження про влаштування дитини до дитячого державного закладу;
- 2 висновку про визначення часу спілкування дитини з бабусею.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов дітей.

Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
В загальноосвітніх навчальних закладах пройшли заходи, присвячені Дню міліції України.
На базі БТЮ «Тоніка», ЦДЮТ «Зоресвіт» проведено благодійні акції для дітей пільгового контингенту до Дня Святого Миколая. В загальноосвітніх навчальних закладах проведено святкові ранки.
Учні загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів брали участь у обласній природоохоронній акції «Ялинка».
Учні загальноосвітніх навчальних закладів відвідали в Одеському російському академічному драматичному театрі виставу «Ты помнишь, Алеша».
На базі ОСШ № 17 проведено районний етап міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка.
На базі районного методичного кабінету відбулася нарада керівників районних методичних комісій з питань планування роботи на 2012 рік.
На базі районного методичного кабінету проведено засідання Школи молодого спеціаліста.
Відбулося підсумкове засідання журі конкурсу «Ідея соборності: сучасне, минуле, майбутнє».
Учні загальноосвітніх навчальних закладів відвідали новорічну дитячу виставу в Будинку Клоуна.
Учнями ОСШ № 40 у Будинку малюка «Сонечко» проведена благодійна акція «На Святого Миколая творча іскорка палає» (новорічна вистава, подарунки, розважальна програма).
На базі кінотеатру «Зоряний» представники від педагогічних та батьківських колективів закладів освіти району брали участь у форумі працівників освіти і медицини за участю депутатів міської ради: «Медицина, освіта - майбутнє».
Протягом тижня в усіх навчальних закладах освіти проведено новорічні ранки та різдвяні святкові заходи.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 7 відповідей на листи міських управлінь, 5 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011 р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.
З метою забезпечення населення якісними продуктами харчування за цінами товаровиробників взято участь у сільськогосподарської ярмарці, яка відбулася 24.12.2011р. на Куліковому полі. В ярмарці прийняли участь 12 підприємств громадського харчування Суворовського району.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації.
Прийнято 12 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Організоване привітання мешканки Суворовського району з нагоди 100-річчя від Дня народження.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

  
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(19.12.11 – 23.12.11)

  
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
17 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики;
18 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з французької мови;
19 грудня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені благодійні акції до Дня Святого Миколая;
21 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови;
21 грудня – у приміщенні Великої зали Одеської міської ради відбулася 1-а сесія Молодіжної ради при Одеському міському голові
22 грудня – проведення II (фінального) міського туру II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії;
з 19 грудня – у закладах освіти проводяться новорічні свята (за окремим графіком).

  
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(19.12.11 – 23.12.11)

  
23.12.11 – решением Одесского городского совета утверждена Программа развития малого предпринимательства на 2012-2013 годы, которая была подготовлена управлением экономики.
Продолжалась работа над проектом Концепции стратегического развития города Одессы до 2022 года, проведена защита исполнительными органами и коммунальными предприятиями своих проектов у и.о. заместителя городского головы Орловского А.И., специалисты управления приняли участие в защите проектов.
Осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации с целью обновления Интернет версии Паспорта города.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Продолжалось согласование проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012-2014 гг.
Продолжалась подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год.
Осуществлялся сбор информации о внешнеэкономической и инвестиционной деятельности предприятий г. Одессы в 2011г.
Подготовлена и направлена информация в Международную ассамблею столиц и крупных городов о производимой в городе Одессе продукции с целью её продвижения на рынки стран СНГ.
Проводилась работа по формированию Единого календарного плана проведения выставок-ярмарок в г. Одессе на 2012 г.
Предоставлен ответ на запрос депутата Одесского городского совета о финансово-хозяйственной деятельности КП «Малиновский рынок».
Проведена защита финансовых планов 9 коммунальных предприятий города.
Рассмотрено 3 обращения граждан по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий.
Подготовлены 3 проекта решений исполнительного комитета Одесского городского совета об установлении тарифов на услуги отопления и горячего водоснабжения для размещения на официальном сайте города Одессы.
Направлены замечания по приведению расчётов тарифов на жилищно-коммунальные услуги в соответствие действующему законодательству 4 исполнителям указанных услуг.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 6 организациям.

Разрешительный центр:
• количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 531;
• количество выданных документов разрешительного характера – 203;
• количество предоставленных консультаций – 690.

  
   
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(19.12.11 – 25.12.11)

    

Дата
Что произошло
Принятые меры
19.12.11
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – просьба изъять 4 неисправных ртутных термометра
Дежурная смена изъяла ртутные термометры у гражданки для дальнейшей утилизации
По адресу: Адмиральский проспект, 32 (школа № 4 ) – дерево упало на забор и проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
20.12.11
 
По адресу: ул. Почтовая, 8 – аварийный водосток представляет угрозу для жизни людей
Дежурная смена восстановила аварийный водосток. Угроза жизни людей устранена
По адресу: ул. Базарная, 102, кв. 9 – женщина не в состоянии открыть входную дверь для доступа сотрудников «Скорой помощи»
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке, 1928 г.р., в открытии двери и обеспечила доступ сотрудников «Скорой помощи»
21.12.11
 
По адресу: ул. Варненская, 11-а, кв. 14 – сотрудники службы 103 не могут вынести больного ветерана войны с 5 этажа для доставки в лечебное учреждение
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам службы 103 в выносе больного ветерана войны из квартиры 5 этажа для доставки в лечебное учреждение
По адресу: ул. Зои Космодемьянской/ пер. Прибрежный – затопление участка трамвайных путей
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам КП «Горэлектротранс» в ликвидации затопления участка трамвайных путей
По адресу: ул. Паустовского, 2а, кв. 10 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Педагогическая, 18 – упавшее дерево перегородило проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
22.12.11
Начальник КУ «Служба – „077”» - Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Осипова, 32, кв. 18 – женщина с ограниченными двигательными способностями упала и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в подъеме и переносе ее на кровать
23.12.11
Начальник КУ «Служба – „077”» - Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения.
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме.
По адресу: ул.Екатерининская, 14, кв.62 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке (инвалид 2 группы) в открытии входной двери квартиры
24.12.11
По адресу: ул.Литературная, 17 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви с проезжей части дороги
По адресу: ул. Окружная, 40-а – женщина локтевым суставом застряла в секциях системы отопления
Дежурная смена оказала помощь в извлечении локтевого сусатава из секций системы отопления
По адресу: ул.Гайдара, 33, кв.7 – заклинило замок входной двери квартиры.
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 1 группы Коцюбинскому А.В., в открытии входной двери.
25.12.11
По адресу: ул. Тираспольская, 21, кв.6 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул.25-й Чапаевской дивизии, 29 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги.

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 495
из них передано:
- в УЖКХ – 40,
- Оказана информационная помощь – 453,
- Ртуть – 2

     
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(19.12.11 – 23.12.11) 
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Командний кубок Одеської області
з вільної боротьби
23 - 25 грудня,
м. Одеса,
вул. О. Невського, 43/2 а, Гімназія №6
2
Перший етап
„Зимового кубку Одеси”
зі спортивного орієнтування
25 грудня,
м. Одеса,
санаторій ім.. Чкалова
 
3
Відкритий Чемпіонат м. Одеси
зі скелелазіння,
фінал (швидкість, трудність)
24 - 25 грудня,
м. Одеса, 
Фонтанська дорога, 26
4
Відкритий Всеукраїнський турнір
з дзюдо
17 - 21 грудня,
м. Хмельницький
5
Всеукраїнський турнір спортивного клубу „Дінамо – Сійлер” з дзюдо
24 - 26 грудня,
м. Дніпропетровськ
6
Чемпіонат України вищої ліги
з баскетболу
24 - 25 грудня,
м. Одеса

   
   

   


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

23, 24, 25 октября 
депутатские комиссии

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее 10 октября  14:00
выставка «Око Давида»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее