10:52:56   |   24 октября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 53

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 53

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.12.11 – 30.12.11)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 7 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 231 звернення громадян.

Проведено:
27.12.11 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в 2011 році;
27.12.11 – засідання громадської комісії з житлових питань.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови»(87 звернень громадян).

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
26-30.12.11 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів; проведення рейдових перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
26-30.12.11 – участь у 3 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
26-30.12.11 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
26-30.12.11
– поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
26.12.11 – прийом громадян з питань житлового законодавства;
26-30.12.11 – розгляд заяв громадян, депутатських звернень, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
26.12.11
– святкова програма в рамках акції «Діти дітям» (місце проведення – реабілітаційний центр);
27.12.11 – новорічне свято театральної студії «Забава» (місце проведення – ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47);
27.12.11 – новорічне свято «В гостях у Деда Мороза» (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3);
29.12.11 – вистава «Казковий острів» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
27.12.11 – конкурс «Новорічна іграшка» (місце проведення – ОЗОШ №57, вул. Ямчитського, 7);
28.12.11 – родинне свято «Українські вечорниці» (місце проведення – ОЗОШ №118, вул. Преображенська, 75);
28.12.11 – вистава «Новорічна казка» (місце проведення – ОЗОШ №77, вул. Транспортна, 12).

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.12.11 – 30.12.11)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
26-27.12.11 – відвідування святкових новорічних вистав в Одеському Російському драматичному театрі;
26-27.12.11 – проведення новорічного ранку для дітей Зразкового ансамблю танцю «Мозаїка» на базі БДЮТ «Домінанта»;
27.12.11 – проведення новорічного свята для дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей на базі Культурного центру (вул.Стуса,2);
27.12.11 – проведення новорічного ранку для театрального гуртка «Непоседы» на базі БДЮТ «Домінанта»;
28.12.11 – проведення вистави дитячого театру «Карусель» - «Русалочка» на базі БДЮТ «Домінанта»;
28.12.11 – проведення новорічної концертно-ігрової програми для гуртків на базі ОЦДЮТ "Промінь";
29.12.11 – проведення новорічного ранку для вихованців вокальної студії «радуга» на базі БДЮТ «Домінанта»;
29.12.11 – проведення конкурсу малюнку «Зимова фантазія» на базі БДЮТ «Домінанта»;
30.12.11 – проведення конкурсу виробів “Новорічна ялинка” на базі міського притулку №1.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано:
- матеріальну допомогу отримали:
• столітні громадяни Малиновського району – 6 чол. на загальну суму 3600,00грн.;
• удови та діти загиблих робітників МВД – 20 чол. на загальну суму 10000,00грн.;
• діти-сіроти – 25 чол. на суму 125000,00грн.

- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 6 чол. на суму 42,00грн.;
• банні послуги – 6 чоловік на суму 120,00 грн.;
• прання білизни – 14 чол. на суму 279,30 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 2 чоловіка на суму 72,00грн.;
• медикаменти (аптека «АКС») – 2 чоловіка на суму 120,00грн.;
• медикаменти (аптека «Благо») – 1 чоловіка на суму 60,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 735 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 51450,0 грн.
- протягом тижня – виплата адресної матеріальної допомоги інвалідам, підопічним територіального центру, згідно рішення Піклувальної ради Малиновського територіального центру.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.12.11 – 30.12.11)

 
До районної адміністрації надійшло 123 документа,
• відпрацьовано – 62,
• під контролем – 28;
• письмових звернень – 48,
• прийнято – 5 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 35 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповідей на звернення підприємств, 2 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Проведено контроль з виходом на місце за дислокацією контейнерів, місць їх розміщення, та графік вивезенням твердих побутових відходів у районі жилих будинків №№ 37, 38, 42, 42-а по вул. Шилова; №№ 61-а, 63-а по вул. С. Ядова.
З виходом на місце обстежена земельна ділянка за адресою: вул. Марсельська, 1/3, яка передана в оренду на 25 років ТОВ ВКФ «Лотос» для будівництва та подальшу експлуатацію будівлі промтоварного магазину та на даний час не використовується за призначенням (скупчення несанкціонованого сміття).
Підготовлена інформація заступнику міського голови стосовно вжитих необхідних заходів щодо вирішення проблем ліквідації несанкціонованих звалищ в районі згідно з рішенням «Про стан та шляхи підвищення ефективності використання місць та об’єктів зберігання побутових відходів на території Одеської області».
Проведено об’їзд району з метою приведення до належного санітарного стану та відповідного естетичного вигляду території району на передодні новорічних та різдвяних свят.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 6 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 8 відповідей до різних установ та державних закладів.
Підготовлено та направлено 12 відповідей громадянам, 6 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 6 розпоряджень про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 2 розпорядження про влаштування дитини до дитячого державного закладу;
- 3 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 3 висновки до суду.

Відділ освіти:
Відбувся районний етап конкурсу «Ідея соборності України: минуле, сучасне, майбутнє».
Представники закладів освіти брали участь в урочистій події з нагоди вручення дипломів переможцям конкурсу «Цвета Одессы» в театрі музичної комедії ім.М. Водяного.
Учні загальноосвітніх навчальних закладів відвідували новорічну дитячу виставу у «Будинку Клоунів».
На площі біля будинку районної адміністрації проведено Новорічне свято для дітей району «Здраствуй, Новий рік!».
Проводилася перевірка загальноосвітніх навчальних закладів з питань виконання навчальних планів і програм та методичні заходи з педагогічними працівниками.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 10 відповідей на листи міських управлінь, 12 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради , підготовлений протокол наради.
Прийнято 9 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Організоване привітання мешканки Суворовського району з нагоди 90-річчя від Дня народження .
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(26.12.11 – 30.12.11)

 
Продолжалась работа над проектом Концепции стратегического развития города Одессы до 2022 года.
Осуществлялся сбор, анализ и обобщение информации c целью обновления Интернет версии Паспорта города.
Осуществлялось согласование проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012-2014 гг.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Продолжалась подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год.
Продолжалась работа по формированию Единого календарного плана проведения выставок-ярмарок в г. Одессе на 2012 г.
Осуществлялся сбор информации о внешнеэкономической и инвестиционной деятельности предприятий г. Одессы в 2011г.
Совместно с профильными исполнительными органами Одесского городского совета подготовлена и направлена в главное управление экономики Одесской областной государственной администрации информация о мероприятиях, которые были проведены для улучшения ключевых социально-экономических показателей г. Одессы.
Подготовлен отчет о выполнении мероприятий Программы занятости населения г. Одессы на 2010-2011 гг. за ІV квартал 2011 р.
Проведено совещание с представителями районных администраций, департамента городского хозяйства, департамента финансов, юридического департамента, на котором обсуждался проект «Схема взаимоотношений КП «ЖКС» и других коммунальных предприятий жилищно-коммунальной сферы с департаментом городского хозяйства и районными администрациями».
Рассмотрены 1 запрос о предоставлении информации по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории и 1 обращение на телефон доверия городского головы по тарифам на жилищно-коммунальные услуги.
Рассмотрено 1 обращение на «урядову гарячу лінію» по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории для дома ОСМД.
Рассмотрено 1 обращение общественной организации об установлении тарифов на жилищно-коммунальные услуги как для категории потребителей «население».
Предоставлены консультации 3 организациям по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги.
Подготовлена информация об объекте интеллектуальной собственности программном обеспечении «ЕСАН» и направлена директору департамента коммунальной собственности Позднякову И.В.

Разрешительный центр:
Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 490;
Количество выданных документов разрешительного характера – 228;
Количество предоставленных консультаций – 636.

 
 
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.12.11 – 31.12.11)

 
У звітному періоді в КП було зареєстровано 78 вхідних документів, з яких:
- від органів державної влади – 7,
- юридичних осіб – 44,
- фізичних осіб-підприємців – 27 документів.
Направлено 11 відповідей.

Станом на 31.12.2011 р. в КП немає контрольних документів, термін виконання яких минув.

Звіт по відділах:

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 13.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 4;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 18.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
- кількість демонтованих конструкцій – 51;

- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: стаціонарний щит (Зм х 6м) – 90 шт.; сіті-лайт (1,2м х 1,8м) – 160 шт.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 74 шт.

З 16.12.2011р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
Розміщення соціальної реклами відносно сюжету «Колір Одеси»:
- 60 постерів формату 3м х 6 м – для стаціонарних щитів;
- 60 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів.

Розміщення соціальної реклами відносно «Нового року»:
- 50 постерів формату 3м х 6 м – для стаціонарних щитів;
- 60 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів.

У наступному періоді (з 01 січня по 15 січня 2011 р.) продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Грудень 2011 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 276;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 139;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 128;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 44;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 872;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 678;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 362;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 58;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 5 071;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 0;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 0;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 3 531.

Взагалі за місяць проведено 11 159 реєстраційних дій.

Станом на 1 січня 2011 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 626 юридичні особи;
- 99 348 фізичних осіб - підприємців.

Діяльність секторів:

Загальним сектором відділу було зареєстровано 1 043 звернень, з них:
- 35 звернень від фізичних осіб;
- 19 зверненя від юридичних осіб;
- 304 постанови та рішення суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 185 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 49 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 54 реєстраційні картки отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 5 балансів (річний фінансовий звіт);
- 13 повісток до суду;
- 2 ухвали про витребування документів;
- 73 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 243 повідомлення (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
- 61 реєстраційна справа (взяті на облік) суб’єктів господарювання, які переїхали до Одеси;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2 259 одиниць.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 250 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 96 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 5 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.01.2012 р. налічує – 183 477 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5 197 реєстраційних справ;
- 56 реєстраційних справ прийнято для формування;
- 238 реєстраційних справ було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Грудень 2011)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: по вул. Дворянській, 8 і 10; вул. Троїцькій, 37; провулку Лермонтовському, 13; вул. Рішельєвській, 39; вул. Софіївській, 9, 11 і 23; вул. Преображенській, 23 і 62; вул. Дерибасівській, 12, ріг вул. Рішельєвської,4; вул. Дерибасівській, 16 і 31; вул. Ланжеронівській,13; складені відповідні акти щодо порушення законодавства у сфері охорони культурної спадщини на об’єкти по вул. Дерибасівській, 16; пр. Олександрівському, 6 та вул. Ланжеронівській, 13.
Обстеження об’єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіального пам’ятного знаку у сквері на 6 ст. Великого Фонтану; щодо можливості встановлення декоративної моделі літака у Міському саду на вул. Дерибасівській; можливості встановлення пам’ятника П. Калнишевському; довідки щодо об’єктів культурної спадщини – скульптури «Лаокоон», «Єва».
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш., по наступним адресам: вул.. Ніжинській, 69; вул.. Успенській, 91; інформаційних довідок по пров. Валіховському, 10; по вул. Жуковського, 39; вул. Грецькій, 35; вул.. Чорноморського козацтва, 26; пров. Воронцовському, 8; вул. Торговій, 26; вул. Пушкінській, 12; вул. Успенській, 1; для УАМ Одеської міської ради щодо Преображенського парку; меж ДПТ в Центральному історичному ареалі; пам’ятних та ювілейних монет; меморіального скверу на вул. Толбухіна, 135.
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Преображенська, 23; Олександрівський пр. 6 і 8/10; вул. Колонтаївська, 71; вул. Катерининська, 85; пл. Соборна, 2; управління бере участь у цивільних та господарських справах судів за порушення чинного пам’яткоохоронного законодавства по об’єктах: на площі Катерининській, 5; вул. Пантелеймонівській, 82; споруді пам’ятника «Засновникам Одеси» на Катерининській площі.
Відповідно до нормативно-правових актів проводиться формування єдиної електронної бази даних пам’яток та об’єктів культурної спадщини м. Одеси з висвітлюванням інформації на сторінці управління офіційного сайту Одеської міської ради (omr.gov.ua).

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(26.12.11 – -01.01.12)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
26.12.11
 
По адресу: Днепропетровская дор/, 99? кв. 29 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Коблевская, 15 – резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Источник резкого неприятного запаха не обнаружен
27.12.11
 
По адресу: ул. Королёва, 44, кв. 29 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
28.12.11
 
По адресу: ул. Успенская, 39 – угроза обрушения фрагментов лепки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение вокруг аварийной территории. Информация передана в ДГХ
По адресу: ул. Бассейная, 5а, кв. 73 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь одинокой пенсионерке в открытии входной двери квартиры
29.12.11
Начальник КУ «Служба – „077”» - пл. Думская, 1 –
Осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: Люстдорфская дор., 152, корпус 5, кв. 94 –
требуется помощь бригаде скорой помощи в доставке больной женщины к машине «Скорой помощи»
Дежурная смена оказала помощь работникам службы «103» в доставке больной женщины с избыточным весом (160 кг) с 6 этажа к машине «Скорой помощи»
30.12.11
По адресу: ул. Почтовая, 36, кв.4 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Мастерская, 20, кв. 12 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра и демеркуризацию помещения
31.12.11
Начальник КУ «Служба 077» -
Думская площадь 1 – обеспечение мероприятия, посвященного празднованию Нового 2012 года
Дежурная смена провела работы по обеспечению мероприятия празднования Нового 2012 года
01.01.12
По адресу: ул. Екатерининская, 89 – упавшая ветка дерева заблокировала вход в подъезд дома
Дежурная смена провела уборку упавшей ветки дерева. Вход в подъезд освобожден

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 465
из них передано:
- в УЖКХ – 25,
- Оказана информационная помощь – 436,
- Общество защиты животных – 1,
- Ртуть – 3

    
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(26.12.11 – 01.01.12)

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Відкрита Першість
КПНЗ „КДЮСШ № 4”
з дзюдо
26 грудня,
м. Одеса,
вул. Михайлівська, 29
2
Зимовий чемпіонат
КПНЗ „КДЮСШ № 4”
з велоспорт-маутенбайку
30 грудня,
м. Одеса,
полігон „Глечик”

  

  


Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

24, 25 октября 
депутатские комиссии
есть изменения

Далее 26-29 октября
конкурс вокалистов 
«Співуча Україна»

Далее 23 октября-
6 ноября
общественные
слушания ДПТ 

Далее 26 октября 11:00
И С П О Л К О М

Далее 22 октября 13:00
выставка «Пляжные ракетки.
Сделано в Израиле»

Далее с 9 октября 
прием проектов 
Общественный бюджет

Далее с 9 октября 
заявки на Лучший инновационный проект

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 26 октября 16:00
Презентация книги
Анны Костенко

Далее Конкурс стартапов, инноваций, развития бизнеса
Далее 8 ноября 10:00
СЕССИЯ

Далее 31 октября 18.00
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 27 октября 17:00 
Всемирный клуб одесситов
фотовыставка «More More»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее 6-29 октября 
Выставка живописи
глухих художников

Далее Конкурс: льготное кредитование малого и среднего бизнеса
Далее до 28 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее Финпомощь предпринимателям
срок подачи заявок
продлен до 1 ноября

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее 27 октября 
«Дни Польского Бизнеса»

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее