/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 1

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 1

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.01.12 – 06.01.12)

 
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято 4 мешканця району. В райадміністрацію надійшло 169 звернень громадян.

Проведено:

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (55 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Пантелеймонівська, 101, просп. Шевченка, 7;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Заславського, 12, вул. Дігтярна, 12, вул. Спиридонівська, 33;
поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Пироговська, 27, вул. Отрадна, 9, вул. Бєлінського, 15, вул. Педагогічна, 20;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Канатна, 95, вул. Семінарська, 28, вул. М. Арнаутська, 49;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Економічний, 3, проспект Шевченка, 6/4, 25А, пров. Гвоздичний, 4, вул. Посмітного, 19, 25/2, пров. Світлий, 14, Французький бульвар, 11 Б, вул. Пироговська, 1, 5, вул. Генуезька, 20, вул. В. Арнаутська, 37, вул. Водопровідна, 3;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): пров. Куликовський, ЗА;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Старопортофранківська, 97, вул. Новосельського, 96;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: пров. Леваневського, 9, вул. Посмітного, 25/2, вул. Сегедська, 21 Б, вул. Армійська, 1.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
03-06.01.12 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів; проведення рейдових перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
03-06.01.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ обліку та розподілу житлової площі:
03-06.01.12
– розгляд заяв громадян, депутатських звернень, запитів організацій, надання відповідей.

Відділ освіти:
03-05.01.12 – спортивні змагання для учнів закладів освіти «Зимові розваги» (місце проведення ~ ЦПКіВ ім. Т.Г. Шевченка, парк «Перемоги», «Дюківський» парк);
04.01.12 – новорічне свято «Зайці на новорічній ялинці» (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», », вул. В. Арнаутська, 3);
04.01.12 – Новорічне свято для дітей з багатодітних сімей «Різдвяне вітання» (місце проведення - ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
06.01.12 – свято «Українські вечорниці» (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.01.12 – 06.01.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 21 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- прийняття участі у Новорічних святах, які проходили за адресою: просп. М. Жукова, 2;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей та кратних включень;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 19 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 32 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП ЖКС «Чорноморський» та №№ 1, 2 КП ЖКС «Чорноморський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (4 громадянина);
- підготовлено відповіді на 4 скарг від громадян та 2 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;
04.01.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2011 році;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування:
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- спільно з відділом контролю за забудовою міста управління архітектури та містобудування проведення демонтажу об’єкту торгівлі за адресою: просп. М. Жукова, 10;
- участь у заходах щодо проведення районних Новорічних свят;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 18 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
05.01.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 21 протокол про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
• прийняття участь у судовому засіданні;
• підготовлено та подано скаргу на дії державного виконавця;
• підготовлено апеляційну скаргу та дві позовні заяви;
• перевірено та завізовано 10 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
05.01.12 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 21 питання:
- 4 – позбавлення батьківських прав;
- 4 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
- 4 – дозвіл на продаж майна за участю дітей;
- 1 – дозвіл на продаж авто за участю дітей;
- 1– дозвіл на знаття з реєстрації дітей;
- 3 – про визначення участі у вихованні та часу піклування з дитиною;
- 1- дозвіл на підписання заяви неповнолітнім;
- 1 – внесення змін до розпорядження;
- 2 – дозвіл на влаштування до ДДЗ на повне державне забезпечення.
- Відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування;

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 7 громадян;
- видано довідок, запитів – 9 громадянам.

Відділ освіти:
У 47 закладах освіти організовані новорічні та різдвяні свята, у тому числі:
20 – загальноосвітніх навчальних закладів;
1 – позашкільний заклад;
26 – дошкільних закладів.

Проведено 509 новорічних та різдвяних заходів.

 
24 306 дітей відвідали новорічні та різдвяні заходи, у тому числі:
141 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
100 – дітей-інвалідів;
63 – дитини, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;
4 дітей – діти військовослужбовців та працівників правоохоронних органів, які загинули під час виконання службових обов’язків;
256 дітей – із багатодітних сімей;
20 дітей – із малозабезпечених сімей;
15 дітей – схильних до скоєння правопорушень.

20453 дитини відвідали театр, кінотеатри та музеї:
- Російський драматичний театр. Новорічна вистава «Чарівне віконце» – 3241 учень та вихованець ЗНЗ та ДНЗ;
- Палац спорту. Новорічне шоу «Чарівний світ» – 8028 учнів та вихованців ЗНЗ та ДНЗ;
- Морвокзал. Новорічна вистава «Царівна-жаба» – 500 учнів та вихованців ЗНЗ та ДНЗ;
- Будинок клоунів. Новорічна вистава. «Новорічний мультпарад» – 600 учнів та вихованців ЗНЗ та ДНЗ;
- Музей воскових фігур, літературний та інші – 442 учня ЗНЗ;
- Театр Юного Глядача, Український театр та Театр музичної комедії – 1222 учня ЗНЗ;
- кінотеатрів „Золотий дюк” та «Москва» – 967 учнів ЗНЗ;
- Аквапарк, дельфінарій «Немо», Ігроленд, Макдональдс – 541 учень ЗНЗ;
- Цирк-шапіто – 192 учня ЗНЗ;
- екскурсії по місту Одеса – 4720 учнів ЗНЗ.

Для проведення новорічних та різдвяних свят витрачено 295 367,25 грн.:
- бюджетних 271 906,25 грн.;
- інших 23 461 грн.

Придбано 17406 подарунків, на них витрачено 271 906,25 грн. (у тому числі – 82 подарунки для дітей-сиріт на суму 5432,50 грн.;

Побувало на екскурсіях у межах України – 222 дитини:
- м. Чернівці (з 01.01- 07.01.2012) – 30 учнів (Економічний ліцей);
- м. Львів (з 03.01-10.01.2012) – 15 учнів (Економічний ліцей);
- м. Моршин (з 03.01- 10.01.2012) – 30 учнів (ОЗОШ № 27);
- м. Львів (з 23.12-26.12.2011) – 31 учень ОНВК «Гармонія»;
- м. Хуст, Закарпатська обл. (з 24.11-29.01.2011) – 21 учень ОСШ № 86;
(з 29.12.2011-04.01.2012) – 12 учнів ОСШ № 86
- м. Рахів, Закарпатська обл. (з 02.01-09.01.2012) – 12 учнів ОЗОШ № 106;
- м. Яремча (з 04.01-09.01.2012) – 32 учня (ОЗОШ № 89);
- м. Івано-Франківськ (з 26.12-30.12.2011) – 15 учнів (ОЗОШ № 72);
- м. Славське (з 26.12-30.12.2011) – 10 учнів (ОЗОШ № 72);
- м. Чернівці (з 03.01-09.01.2012 )– 14 учнів (ОЗОШ № 72).

Благодійні заходи проведені для дітей пільгового контингенту:
3, 5, 6 січня – організоване безкоштовне відвідування 707 дітей пільгових категорій (діти-сироти, діти ПБП, діти-інваліди, діти з малозабезпечених багатодітніх сімей), дітей з девіантною поведінкою та обдарованих дітей – учнів та вихованців загальноосвітніх та дошкільних закладів новорічної вистави «Чарівний світ» у Палаці спорту.
5 січня – за ініціативою Київської райадміністрації, відділом освіти та відділом по забезпеченню роботи органу опіки та піклування Київської райадміністрації організоване безкоштовне відвідування 50 дітьми пільгових категорій (діти-сироти, діти ПБП, діти-інваліди, діти з малозабезпечених багатодітніх сімей) Макдональсу за адресою пл.Деревянка, 1.
7 січня – організоване безкоштовне відвідування 65 дітей пільгових категорій (діти-сироти, діти ПБП, діти-інваліди, діти з малозабезпечених багатодітніх сімей)– учнів та вихованців загальноосвітніх та дошкільних закладів новорічної вистави «Відмежі сльози» у Українському театрі ім. О. Василька.
Під час зимових канікул адміністраціями закладів освіти проведені профілактичні рейди в сім’ї дітей, які знаходяться на внутрішкільному обліку з метою перевірки їх проживання та зайнятості на канікулах. Комісіями шкіл закладів освіти району обстежено умови проживання 55 дітей, що мешкають у неблагополучних родинах.
Для організованого та доцільного проведення зимових канікул в усіх навчальних закладах складені плани роботи на канікулах, графіки проведення класних годин та бесід з техніки безпеки під час зимових канікул.
19 грудня – на базі Центру дитячої та юнацької творчості „Еврика” організована щорічна районна екологічна акція «Ялинка». У рамках акції проведена виставка творчих робіт „Зимова казка”, робіт декоративно-прикладного мистецтва „Зимове чудо” та інших. У виставці брали участь 77 учнів з 10 навчальних закладів: ОНВК «Гармонія», економічний ліцей, гімназія №9, ОЗОШ №№ 28, 51, 65, 78, 85, 89 та ОЦДЮТ „Еврика”. Переможці конкурсу взяли участь у щорічній очно-заочній екологічній акції „Ялинка”, яка була організована Одеським обласним гуманітарним центром 20 грудня 2011 року.
Для учнів економічного ліцею за підтримкою батьківської ради було проведено новорічне свято до Свята Миколая на базі розважального комплексу „Паладіум”.
На виконання міської програми „Чужих дітей не буває”, з метою підтримки соціально незахищених категорій дітей у закладах освіти району проведена благодійна акція до Свята Миколая для дітей пільгових категорій. У рамках акції була надана допомога 74 учням закладів освіти району, з числа дітей пільгового контингенту та дітей, які виховуються у неблагополучних родинах, на загальну суму близько 6000 грн.
Адміністрацією ОЗОШ № 106 організований театралізований виступ перед вихованцями Дитячого будинку № 1 та проведена благодійна акція до Свята Миколая, у рамках якої надані іграшки, банани та цукерки для дітей.
Протягом канікул для школярів в усіх закладах освіти продовжували роботу танцювальні, художні, інтелектуальні гуртки та спортивні секції. В усіх школах творчі колективи проводили підготовку до участі у щорічному фестивалі-конкурсі дитячої творчості „Зоряна юність Одеси”.
28 грудня – за ініціативою Київської райадміністрації відділом освіти організований безкоштовний перегляд мультфільму “Місія: Різдвяний порятунок» для 175 дітей пільгових категорій (дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітніх малозабезпечених сімей).
30 грудня та 02.01.12- 06.01.12 – силами творчих колективів закладів освіти району організоване проведення новорічних святкових заходів біля Головної Ялинки Київського району за адресою: пр-т Маршала Жукова, 2, біля Сіті-центру. Протягом 6 днів на Новорічній Ялинці за участю Діда Мороза та Снігуронькі перебувало близько 3000 дітей-жителів Київського району. Під час проведення конкурсів діти отримували від Діда Мороза та казкових персонажів іграшки та солодкі подарунки.
5 січня – організоване безкоштовне відвідування 177 дітей пільгових категорій (діти-сироти, діти ПБП, діти-інваліди, діти з малозабезпечених багатодітних сімей), дітей з девіантною поведінкою та обдарованих дітей – учнів та вихованців загальноосвітніх та дошкільних закладів новорічної вистави «Чарівне віконце» у Одеському драматичному російському театрі.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.01.12 – 06.01.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 84 документа,
• відпрацьовано – 50,
• під контролем – 51;
• письмових звернень – 43.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 35 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповідей на звернення підприємств, 2 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби
оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Проведено об’їзд району з метою приведення до належного санітарного стану та відповідного естетичного вигляду території району на передодні різдвяних свят.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Підготовлено інформацію до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за 2011 рік.
Підготовлено інформацію до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради та до Департаменту фінансів Одеської міської ради про проведення засідань районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за 2011 рік.
Підготовлено інформацію до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради, Департаменту оборонної роботи та Департаменту транспортного комплексу про виконання делегованих повноважень відповідно до переліку повноважень, затвердженого розпорядженням міського голови від 17.11.09р. № 2155р за підсумками ІІ- півріччя 2011 року.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Підготовлено та направлено 3 відповіді до різних установ та державних закладів.
Підготовлено та направлено 4 відповіді громадянам, 5 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 розпорядження про влаштування дитини до дитячого державного закладу;
- 2 висновки до суду.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 2 відповіді на листи міських управлінь, 4 відповіді на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації №162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 5 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(02.01.12 – 06.01.12)

 
З 19.12.11 – проведення новорічних свят в закладах освіти (за окремим графіком);
03.01.12 – в Малиновському районі міста відбувся концерт для дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей «Різдвяний подарунок»;
04.01.12 – виставка дитячих виробів в Суворовському районі;
05.01.12 – в приміщенні Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості (Приморський бульвар, 1), відбулася святкова новорічна програма для дітей пільгового контингенту закладів освіти міста «Різдвяний дар дітям».

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(02.01.12 – 08.01.12)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
03.01.12
 
По адресу: ул. Коблевская, 18 – резкийнеприятный запах в подъездедома
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
По адресу: ул. Канатная, 13 – заклинило замок двери в электрощитовой
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Центрального РЭС в открытии двери электрощитовой
04.01.12
 
По адресу: ул. Тираспольская, 24, кв. 26 –пожар на площади 60м2. Обнаружен труп Мадонева Р.Х., 1986 г.р. Хозяин квартиры, Пянзев Е.А., 1984 г.р., получил 10% ожогов тела и доставлен в ГКБ №10
Дежурная смена оказала
помощь сотрудникам МЧС в
эвакуации жильцов из
горящего дома и тушении пожара
05.01.12
 
По адресу: пр. Шевченко (Дворец спорта) –обеспечение мероприятий посвященных новогодним праздникам
Дежурная смена провела работу по обеспечению мероприятий, посвященных новогодним праздникам
По адресу: ул. Новосельского,  69/71, кв. 91 –разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра и демеркуризацию места разлива ртути
06.01.12
По адресу: Александровский проспект, 10 –упавшая ветка дереваперегородила проезжую частьдороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку
упавшей ветки дерева
07.01.12
По адресу: ул. Варненская, 19-д, кв. 53 –захлопнулась дверь квартиры. В квартире находится 11-ти месячный ребёнок
Дежурная смена, используя верхолазное оборудование, провела открытие двери квартиры, обеспечив доступ родителей к ребенку
08.01.12
По адресу: ул. Королёва, 28 – на пешеходной дорожке обнаружены 2 ртутно-содержащих прибора
Дежурная смена изъяла приборы и провела демеркуризацию места обнаружения
09.01.12
По адресу: ул. Паустовского, 27 – упавшаяметаллическая конструкцияперегородила проезжую частьдороги.
Дежурная смена провела распиловку упавшей металлической конструкции и освободила проезжую части дороги
По адресу: пер. Советский, 46 – ветка дерева упала на провода
Дежурная смена освободила провода от упавшей ветки дерева
По адресу: ул. Новосельского 69/71, кв. 91 –неприятный запах в квартире
Дежурная смена провела забор проб воздуха, СДЯВ не обнаружено. Источник запаха - свежевыкрашенные панели
По адресу: ул. Архитекторская, 20 – труп в колодце теплотрассы.
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Таировского РОВД по извлечению трупа неизвестного мужчины из колодца теплотрассы.

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 476
из них передано:
- в УЖКХ – 33,
- Оказана информационная помощь – 441,
- Ртуть – 2.

 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(02.01.12 – 08.01.12)
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Проведення показових виступів на новорічних святах міста (за окремим графіком)
02-08.01.12
ЗОШ міста, театри
2
Відвідання новорічних свят, театрів та інших заходів
02.01.12
м. Одеса
3
Відвідування
«Театру юного глядача»
04.01.12
м. Одеса,
пл. Грецька
4
Різдвяний турнір з волейболу
05.01.12
м. Біла Церква

  

 

 


Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета 



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
17.02.2012 13:17

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/39397/