/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 2

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 2

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.01.12 – 13.01.12) 

     
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 157 звернень громадян.

Проведено:
12.01.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (61 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Садовий, 11, вул. Тираспольська, 24, Французький бульвар, 13;
- поточний ремонт та прочистка каналізації, заміна стояка: вул. Отрадна, 9, просп. Шевченка, 7;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Семінарська, 18/20, вул. Дігтярна, 3;
- поточний ремонт системи ЦО: Фонтанська дорога, 39, вул. Спиридонівська, 33;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Дігтярна, 12; вул. Асташкіна, 14; вул. Пантелеймонівська, 15; вул. Канатна, 97;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Сегедська, 1/2.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
09-12.01.12 – розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів; проведення рейдових перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
09-13.01.12 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
09-13.01.12 – проведення обстежень умов проживання недієздатних, які перебувають під опікою (обстежено 1 квартиру).
09-13.01.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
09-13.01.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
11-20.01.12 – районна Спартакіада для учнів закладів освіти (баскетбол) (місце проведення – ОЗОШ № 38, вул. Фонтанська дорога, 37);
12.01.12 – засідання ради опіки та піклування;
14-23.01.12 – проведення моніторингового дослідження щодо статусу та ролі вчителя в учнівському суспільстві (місце проведення – ОЗОШ № № 35 (проспект Гагаріна, 3), 50 (вул. Кінна, 46), 43 (вул. Гоголя, 17), 56 (вул. Тіниста, 1);
13.01.12 – вистава «Оле-Лукойє» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10).

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.01.12 – 13.01.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ.
Протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців проведено:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
11-31.01.12 – проведення відвідування учнями закладів освіти виставки «Від Мрії до Країни», присвяченої великим письменникам, мислителям, художникам, які народилися в Одесі та внесли вагомий внесок у створення та становлення Держави Ізраїль за адресою: вул. Грецька, 17;
11.01.12 – проведення казкової мозаїки «Зимові дива в казках річних народів» на базі бібліотеки-філії №19;
12.01.12 – проведення книжкової виставки на тему «Сміливий політ фантазії», присвяченої 105 років від Дня народження С.П.Корольова на базі бібліотеки-філії №6;
12.01.12 – проведення відкриття «Літературної гостинної» у територіальному центрі за допомогою бібліотеки ім. Грушевського для підопічних та працівників територіального центру;
до 12.01.12 – проведення районного заочного конкурсу-огляду «Мій улюбленець» на базі ОЦДЮТ «Промінь»;
до 12.01.12 – проведення завершення конкурсу творчих робіт учнів за темою «Ідея Соборності України: творчість Тараса Шевченка: народ, суспільство, держава, родина».

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 12 чол. на суму 84,00грн.;
• банні послуги – 2 чоловіка на суму 40,00 грн.;
• прання білизни – 13 чол. на суму 345,80 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 2 чоловіка на суму 144,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 723 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 80976,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- замінено частину трубопроводу центрального опалення у квартирі №21 по вул. Строганова, 37;
- проведено ремонт м’якої покрівлі над квартирою №80 по вул. Варненська, 12/2;
- відремонтовано кран гарячого та холодного водопостачання в квартирі №70 по вул. Гайдара, 46;
- відремонтовано кран гарячого та холодного водопостачання в квартирі №60 по вул. Ген.Петрова, 23/4;
- відремонтовано кран гарячого та холодного водопостачання в квартирі №22 по вул. Космонавтів, 22;
- відремонтовано унітаз в квартирі №7 по вул. Ак.Філатова, 58.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.01.12 – 13.01.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 19 звернень. На особистому прийомі було прийнято 6 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
13.01.12 – прийняття участі у проведенні Новорічного свята „Зимова казка” у актовій залі Київської рай адміністрації для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей та кратних включень;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 19 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Перевірка зняття самовільних об'яв з опор та дерев на території району.
Проведено комісійний розгляд звернення громадянина сумісно з відділами та службами району.
Розглянуто та надано відповіді на 34 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 6, 7 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 3, 4 КП «ЖКС «Чорноморський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:

у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (5 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 4 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
11.01.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування:
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 2 судових засіданнях;
2. підготовлено апеляційну скаргу та 5 позовних заяви;
3. підготовлено та направлено запит до прокуратури;
4. перевірено та завізовано 5 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 7 громадян;
- видано довідок, запитів – 5 громадянам.

Відділ освіти:
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організовані екскурсії до літературного музею для учнів ОЗОШ № 89, 106 в рамках Програми „Збереження і розвиток російської мови у м. Одесі”.
Впродовж тижня проведена організація впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84.
Впродовж тижня організоване проведення „Уроків ЗНО” для випускників закладів освіти 2012 року за окремим графіком.
Впродовж тижня організоване робота щодо узгодження планів сумісної дій між закладами освіти та шефськими військовими частинами.
Впродовж тижня оновлюються статистичні данні на дітей пільгових категорій та дітей з девіантною поведінкою.

13 січня в актовій залі Київської райадміністрації проведена Новорічна вистава «Зимова казка» для 70 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування віком до 10 років з врученням новорічних солодких подарунків.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.01.12 – 13.01.12)

 
До районної адміністрації надійшло 163 документа,
• відпрацьовано – 97,
• під контролем – 74;
• письмових звернень – 46,
• прийнято – 8 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення,видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 24 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 16 відповідей на звернення підприємств, 1 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Підготовлена інформація щодо виконання рішення «Про стан та шляхи підвищення ефективності використання місць та об’єктів зберігання побутових відходів» на території Суворовського району до Управління екологічної безпеки.
Розглянуто рішення «Про стан та шляхи підвищення ефективності використання місць та об’єктів зберігання побутових відходів на території Одеської області» та підготовлена інформація заступнику міського голови стосовно вжитих всіх необхідних заходів щодо вирішення проблем ліквідації несанкціонованих звалищ в районі.
Взято участь у роботі комісії про передачу будівлі дитячого садка,замовником якого було УКБ Одеської міської ради комунальної установи «Центр реабілітації осіб з вадами психофізичного розвитку» відповідно до рішення Одеської міської ради від 23.12.2011р. №1644-VI.
Проведено перевірка проведення прийому громадян у КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Проведено об’їзд району з метою приведення до належного санітарного стану та відповідного естетичного вигляду території.
Проведена перевірка з виходом на місце: по санітарному очищенню територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень, розташованих вздовж вулиць: Чорноморського козацтва, От. Головатого, Одарія, Церковна, От. Чепіги.
Поведена рейдова перевірка стосовно незадовільного санітарного стану та благоустрою території Комінтернівського району, яка межує з територією Суворовського району вздовж вулиць: Паустовського, Ак. Сахарова, Ген. Бочарова.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питань:
- щодо вияснення власника та необхідності ліквідації звалищ: вул. Жоліо-Кюрі, 60; вул. Воронежська, 14;
- щодо самовільно встановленого шлагбаумів: 29 Линия/ вул. Жоліо-Кюрі, 60; вул. Кримська, 62.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Продовжено спільну з ДПІ роботу з питання сплати земельного податку згідно нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що знаходиться у власності або користуванні підприємств району. Направлені листи основним платникам земельного податку.
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Підготовлені та надані інформації до Управління економіки, промисловості та інвестицій щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за грудень 2011 року.
Підготовлені інформації щодо результатів проведеної роботи з платниками, які задекларували від’ємне значення об’єкта оподаткування по податку на прибуток до Управління економіки, інвестицій та промисловості.
Підготовлені інформації за 2011 рік про хід виконання рішення Одеської міської ради від 22.01.2010р. №4957-V «Про затвердження Програми підтримки малого підприємства в м. Одесі на 2010-2011р.р.» до Управління економіки, інвестицій та промисловості.
Підготовлені інформації про хід виконання п.3 розпорядження Одеської обласної державної адміністрації від 26.07.07р. за №484/А-2007 «Про затвердження заходів щодо реалізації стратегії демографічного розвитку в Одеській області на період до 2015 року» за підсумками роботи у 2011 році до Управління економіки, інвестицій та промисловості.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Підготовлено та направлено 6 відповіді до різних установ та державних закладів.
Підготовлено та направлено 8 відповідей громадянам, 15 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 2 розпорядження про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування дитини, яка залишилась без батьківського піклування;
- 2 розпорядження про присвоєння дитини прізвища, ім’я та по батькові.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 4 відповіді на листи міських управлінь, 3 відповіді на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови
Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на
території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління
споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації.
Прийнято 12 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Організоване привітання мешканки Суворовського району з нагоди 100-річчя від Дня народження.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(09.01.12 – 13.01.12)

 
Продолжалась работа над проектом Концепции стратегического развития города Одессы до 2022 года.
Осуществлялось согласование проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012-2014 гг.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год.
Работа над наполнением инвестиционного веб-сайта города с целью создания электронной версии Паспорта города Одессы.
Продолжалась работа по формированию Единого календарного плана проведения выставок-ярмарок в г. Одессе на 2012 г.
Подготовлена информация о выполнении мероприятий Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 гг. за 2011 г. в части, касающейся деятельности управления.
Подготовлена информация о ходе выполнения распоряжения Кабинета Министров Украины от 12.07.2010 г. № 1437-р «Об утверждении плана мероприятий по комплексному решению проблем социально¬экономического развития гг. Днепропетровска, Донецка, Львова, Одессы и Харькова, также перечень приоритетных инвестиционных проектов, которые требуют первоочередного финансирования в 2010-2012 гг.за 2011 г.
Продолжалась работа по сбору и изучению информации о потребностях коммунальных предприятий и учреждений г. Одессы с целью увеличения объемов закупок продукции у местных производителей.
Осуществлялся сбор информации о внешнеэкономической и инвестиционной деятельности предприятий г. Одессы в 2011г.
Проведена встреча с представителями Политехнического университета относительно создания бизнес-инкубатора.
Подготовлены предложения относительно сотрудничества с Проектом «Развитие способности к экономически обоснованному планированию развития областей и городов Украины» Канадского агентства международного развития.
Подготовлен отчет о результатах участия г. Одессы в 4 Международном смотре-конкурсе городских практик «Лучший город СНГ и ЕврАзЭс» Международной ассамблеи столиц и крупных городов (МАГ).
Под готовлена и направлена в главное управление экономики Одесской областной администрации информация о выполнении в 2011г. по г. Одессе мероприятий Программы социально-экономического и культурного развития Одесской области на 2011 г.
Подготовлена информация относительно ежемесячного распределения налога на прибыль и части чистой прибыли предприятий коммунальной собственности.
Подготовлена и направлена в Государственную авиационную службу Украины информация о состоянии международного аэропорта Одессы и необходимости его модернизации.
 

Разрешительный центр:

Количество принятых дел от субъектов хозяйственной деятельности – 387;
Количество выданных документов разрешительного характера – 227;
Количество предоставленных консультаций – 503.

 

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(09.01.12 – 15.01.12)
  

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
10.01.12
 
По адресу: ул. Колонтаевская, 26 – угроза падения на тротуар спутниковой антенны
Дежурная смена сняла спутниковую антенну с крыши дома
11.01.12
 
По адресу: ул. Бунина, 40 – падение фрагмента фронтона здания размером 100х30 см
Дежурная смена провела ограждение аварийного участка. Информация передана в ДГХ
12.01.12
 
По адресу: пос. Шевченко, 43 линия, 1а – собака упала в канализационный колодец
Дежурная смена провела работы по извлечению собаки из канализационного колодца
По адресу: ул. Заславского, 5, кв. 1 – резкий неприятный запах в квартире
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Источником неприятного запаха является производственная мастерская, расположенная в квартире этажом ниже, где проводятся работы с различными кислотами. Предложено обратиться в УВД и СЭС
13.01.12
По адресу: ул. Краснова (р-н Ипподрома) – дерево упало на тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
14.01.12
По адресу: ул. Добровольского, 71, кв. 84 – в квартире резкий неприятный запах
Дежурная смена провела замеры концентрации сероводорода в воздухе. Концентрация сероводорода в норме
15.01.12
Ж/Д станция «Нагорная» Овидиопольский р-н, Одесская обл. – ДТП
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам ГАИ.

 

 

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 415
из них передано:
- в УЖКХ – 31,
- Оказана информационная помощь – 382,
- Общество защиты животных – 2
  
   
   

      
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
20.02.2012 14:45

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/39434/