/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 3

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 3

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.01.12 – 20.01.12) 

   
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 11 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло – 208 звернень громадян.

Проведено:
19.01.12
– засідання громадської комісії з житлових питань.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (77 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: Лідерсовський бульвар, 17, вул. Тираспольська, 24, Старосінна площа, 15, просп. Шевченка, 6/6, вул. Сегедська, 14, просп. Гагаріна, 23, вул. Пироговська, 7/9;
- поточний ремонт водостічних труб: просп. Шевченка, 17-Б;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Армійська, 10, вул. Піонерська, 22, вул. Старопортофранківська, 103-Б, просп. Шевченка, 11-А, вул. Пироговська, 7/9;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Армійська, 10, вул. Посмітного, 25/3, вул. Куйбишева, 23/25;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Сонячна, 10, Італійський бульвар, 1;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): пров. Вознесенський, 5, просп. Шевченка, 17Б, вул. Пушкінська, 68, вул. М. Арнаутська, 47, пров. 2-ий Куликовський, 3А;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Світлий, 14, пров. Асташкіна, 3, вул. М. Арнаутська, 73;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: пров.Леваневського, 9, пров. 2-ий Артилерійський, 6, вул. Сегедська, 21Б.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
16-20.01.12
– розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів; проведення рейдових перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
16-20.01.12 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
16-20.01.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
16-20.01.12
– поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
20.01.12 – «Молодь за здоровий спосіб життя» - підсумки районного конкурсу в рамках проекту «Береги свой мир» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
20.01.12 – відзначення Дня Соборності України в закладах освіти району:
• проведення «круглих столів»: «Україна вчора, сьогодні, завтра» (13.00год., місце проведення – ОЗОШ № 43, вул. Гоголя, 17);
• «Соборність України: чи потрібна вона сьогодні» (12.00 год., місце проведення – СЗШ № 121, вул.Л.Толстого,1);
• конференція «День Соборності та Свободи України» (13.45 год, місце проведення – Одеський історико-краєзнавчий музей, вул. Гаванна, 4).

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.01.12 – 20.01.12)

 
Проведено:

- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
до 16.01.12 – проведення здачі звіту відділом освіти райадміністрації до управління освіти та науки щодо загруженності спортивних залів закладів освіти;
16-20.01.12 – проведення перевірки стану виконання навчальних планів і програм в закладах освіти району за 1 семестр 2011-2012 навчального року;
16.01.12 – проведена адміністративна комісія при Малиновській рай адміністрації, де розглянуто 15 протоколів за ст.150 КУпАП на загальну суму 680,0грн.;
17.01.12 – проведення літературної зустрічі «Поки будуть діти – будуть і казки» за творами А.Ліндгрен на базі бібліотеки-філії №24;
17.01.12 – проведення заняття ансамблю Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів;
18.01.12 – проведення години читання «Хай кожен послухає, наставивши вуха, про нашого Пуха» на базі бібліотеки-філії №39;
19.01.11 – проведення протягом дня надання продуктових наборів (вареники, пельмені) підопічним територіального центру від спонсорів (ЧП «Левада») на базі територіального центру;
19.01.11 – протягом дня надання продуктових наборів (вареники, пельмені) для підопічних територіального центру району;
20.01.12 – проведення літературної подорожі у світ пейзажу «Лісний чарівник», присвяченої 180 р. від Дня народження І.І. Шишкіна (пров.Ген.Вишневського, 13);
До 20.01.12 – проведення організації участі учнів закладів у Ι (заочному) турі обласного конкурсу «Космос-2012».

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району з 16 по 20 січня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 16 чол. на суму 112,00грн.;
• банні послуги – 3 чоловіка на суму 60,00 грн.;
• прання білизни – 29 чол. на суму 578,55 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 1 чоловіка на суму 73,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 723 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 50610,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- замінено частину трубопроводу каналізації у квартирі №7 по вул.Адміральський проспект;
- відремонтовано унітаз в квартирі №46 по вул. Гайдара, 40.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.01.12 – 20.01.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 23 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 19 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- прийняття участі у загальноміських заходах щодо відзначення Дня соборності та Свободи України;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей та кратних включень;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Проведено комісійний розгляд звернення громадянина сумісно з відділами та службами району.
Проведені збори з мешканцями житлових будинків за адресами: просп. М. Жукова, 6 та вул. Ак. Корольова, 90-а з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Розглянуто та надано відповіді на 18 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 5, 6 КП «ЖКС «Чорноморський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку: 
 
у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (8 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 10 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
18.01.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування:
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо святкування Дня Соборності;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 17 протоколів про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 8 судових засіданнях;
2. підготовлено апеляційну скаргу та 4 позовні заяви;
3. перевірено та завізовано 10 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 3 судових засіданнях;
20.01.12 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 21 питання, з них:
4 – позбавлення батьківських прав;
5 – дозвіл на дарування житла за участю дітей;
1 – дозвіл на продаж житла за участю дітей;
2 – призначення опіки та піклування над дитиною;
2 – питання, що стосуються недієздатних осіб;
2 – дозвіл на влаштування до дитячого державного закладу;
3 – про визначення участі у вихованні та часу спілкування з дитиною;
1 – здійснення контролю за цільовим використанням аліментів;
2 – дозвіл на обмін житла за участю дитини. 
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 2 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 10 громадян;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Відділ освіти:
20.01.12
– представники відділу взяли участь у черговому засіданні опікунської ради.
20.01.12 – працівники відділу взяли участь у святковому урочистому концерті з нагоди відзначення Дня соборності України в Одеському національному оперному театрі.
До Дня соборності України у закладах освіти проведені наступні заходи:
- у загальноосвітніх закладах проведені відкриті уроки та класні години за темою „Україна Соборна”;
- оформлені тематичні виставки у шкільних бібліотеках за темами: „Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо”, „Історія свята”;
- в старших групах дошкільних навчальних закладів проведені тематичні ранки за темою: „Любить Україну!”;
- у загальноосвітніх навчальних закладах оформлені виставки дитячого малюнку „Соборність України. Питання сьогодення”

По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проведена організація впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84.
Впродовж тижня організоване проведення „Уроків ЗНО” для випускників закладів освіти 2012 року за окремим графіком.
Впродовж тижня організоване робота щодо узгодження планів сумісної дій між закладами освіти та шефськими військовими частинами.
Впродовж тижня оновлюються статистичні данні на дітей пільгових категорій та дітей з девіантною поведінкою.
Впродовж тижня проведена перевірка організації харчування та використання бюджетних коштів, за ініціативою Одеською облдержадміністрацією із залученням СЕС, органів освіти та інших.

19 січня 2012г. (Хрещення Господнє) в 01:00 – Архімандрит Діодор, намісник Одеського Свято-Іверського чоловічого монастирю здійснив Чин Великого освячення води на території пляжу «Золотий берег» (16 ст. В. Фонтану). Для мешканців району Київською районною адміністрацією Одеської міської ради були підготовлені намети для перевдягання, пригощання гарячим чаєм та солодощами. На території пляжу працювало додаткове освітлення, а також чергування бригади швидкої допомоги, рятувальної служби, МНС та міліції.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.01.12 – 20.01.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 127 документів,
• відпрацьовано – 63,
• під контролем – 57;
• письмових звернень – 35.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 35 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 26 відповідей на звернення підприємств, 6 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби
оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Підготовлено та направлено інформацію щодо готовності підприємств району до боротьби із снігом та ожеледицею в 2012р. у Департамент міського господарства.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій, щодо нарахувань заробітної плати та виплати податків.
Проведена перевірка стану оперативно-диспетчерської служби на лінійної дільниці №7 КП «ЖКС «Півничний».
Проведена розробка та затвердження графіку перевірки лінійних дільниць та диспетчерських служб КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» .
Проведено нараду з питання самовільного паркування.
Проведено нараду комісії з питань ТЕБ та НС «Про розгляд акту комплексної перевірки захисної споруди ЦО (ЦЗ) – сховища №56703».
Підготовлена інформація згідно розпорядження міського голови від 10.12.2003 р. №1531-01р. «Про участь в щорічному всеукраїнському конкурсі «Населений пункт найкращого благоустрою та підтримки громадського порядку» та згідно умов проведення конкурсу, затвердженого протоколом засідання всеукраїнської конкурсної комісії від 12.05.2009 р.
Проведена перевірка з виходом на місце: стосовно здійснення благоустрою за адресою - вул. Затонського, 30; по санітарному очищенню територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень, розташованих вздовж вул. Ген. Бочарова, Дніпропетровської дороги, вул. Южної.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питання: розміщення лавок між трамвайною зупинкою (вул. Кишинівська та філіалом поліклініки № 18); розміщення лавок на ділянці вздовж тротуарної доріжки від жилого будинку № 2 по вул. Марсельська до трамвайної колії; самовільного будівництва по вул. Кримська,70.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Підготовлено інформації про хід реалізації заходів Програми зайнятості населення м. Одеси на 2010-2011р.р., затвердженої рішенням Одеської міської ради від 14.04.2008р. №5643-V по Суворовському району за 2011 рік до Департаменту праці та соціальної політики одеської міської ради.
Проведено роботу з керівниками 29 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати та легалізації виплати заробітної плати.
Проведено засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати,легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 18 січня 2012 року районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати та легалізації виплати заробітної плати.
Проведення шефської роботи з підприємствами та військовими частинами.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 22 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 8 запитів та листів до різних установ та державних закладів.
8 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 25 документів з різних установ та заяв громадян.

Підготовлено:
- 1розпорядження про влаштування дитини до дитячого державного закладу;
- 4 розпорядження про призначення опіки над малолітньою дитиною;
- 1 розпорядження про надання дитині правового статусу;
- 1 висновок про визначення часу спілкування дитини з бабусею;
- 1 подання до суду про призначення опіки над малолітньою дитиною.

Відділ освіти:
Відбулося засідання районних творчих груп з навчальних дисциплін.
Відбулись наради керівників загальноосвітніх навчальних закладів, дошкільних навчальних закладів.
Проведено засідання методичної ради районного методичного кабінету.
Проведено районну акцію «Діти, допоможіть дітям».
Взято участь у спільній рейдовій перевірці дотримання вимог санітарного законодавства в загальноосвітніх навчальних закладах.
На базі БТЮ «Тоніка» проведено семінар для керівників позашкільних навчальних закладів м. Одеси та Одеської області.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 5 відповідей на листи міських управлінь, 3 відповіді на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Прийнято 10 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Прийнято участь у загальноміських заходах, присвячених Дню Соборності та Свободи України. Покладені квіти до пам’ятників Т.Шевченка та І.Франка.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(16.01.12 – 20.01.12)

 
Продолжалась работа над проектом Концепции стратегического развития города Одессы до 2022 года.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы.
Продолжалась подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год.
Осуществлялась подготовка проекта Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2012 г.
Осуществлялась работа над наполнением контента английской версии инвестиционного веб-сайта города с целью создания электронной версии Паспорта г. Одессы.
Подготовлена английская версия инвестиционных проектов и направлена в департамент международных связей Одесского городского совета с целью развития сотрудничества с Израилем и Турцией.
Подготовлена и направлена в Одесский городской совет информация о ходе выполнения в 2011г. мероприятий Программы поддержки малого предпринимательства в г. Одессе на 2010-2011 гг.
Подготовлена и направлена в Одесский городской совет информация за 2011 г. о проведенных мероприятиях по отслеживанию результатов касательно установления ставок единого налога для физических лиц-предпринимателей, которые действуют на территории г. Одессы и стоимости торгового патента.
Проведены встречи с представителями ВУЗов г. Одессы и общественных организаций по вопросам создания бизнес-инкубатора. 10.Осуществлялся сбор информации и подготовка материалов относительно внешнеэкономических связей г. Одессы и Болгарии.
Продол жалась работа по сбору и изучению информации о потребностях коммунальных предприятий и учреждений г. Одессы с целью увеличения объемов закупок продукции у местных производителей.
Под готовлена и направлена в главное управление экономики Одесской областной администрации информация о ходе выполнения Плана первоочередных мероприятий социально-экономического развития г. Одессы и Одесской области.
Под готовлена и направлена в главное управление экономики Одесской областной администрации информация о выполнении Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 гг.
Рассмотрено 1 обращение на телефон доверия Одесского городского головы и направлены соответствующие разъяснения.
Рассмотрено 1 обращение на «Правительственную горячую линию» по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории для дома ОСМД и направлены соответствующие разъяснения.
Рассмотрено 2 обращения граждан о тарифах на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлены соответствующие разъяснения.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 8 организациям.

Разрешительный центр:

Принято:
- территориальные разрешительные органы – 1019 ед.
- местные разрешительные органы – 90 ед.

Выдано:
- территориальные разрешительные органы – 800 ед.
- местные разрешительные органы – 80 ед.

 
 
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(01.01.11 – 16.12.11)

 
У звітному періоді в КП було зареєстровано 11 вхідних документів, з яких:
- від органів державної влади – 3,
- юридичних осіб – 4,
- фізичних осіб-підприємців – 4 документ.

Направлено 21 відповідь.

Станом на 15.01.2011 р. в КП немає контрольних документів, термін виконання яких минув.

Звіт по відділах:

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 9.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 3;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 23.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок:
кількість демонтованих конструкцій – 88;

- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: стаціонарний щит (Зм х 6м) – 0 шт.; сіті-лайт (1,2м х 1,8м) – 200 шт.; скроли – 0 шт.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 76 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 669 тис. грн. або 57% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(16.01.12 – 22.01.12)

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
16.01.12
 
По адресу: ул. Сибирская, 2, кв. 24 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 2-й группы Алексеевой А.П. в открытии входной двери квартиры
17.01.12
 
По адресу: пр. Свободы, 24 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
18.01.12
 
По адресу: ул. А.Невского, 45, кв.118 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
19.01.12
По адресу: ул. Пшеничная, 14 – угроза падения веток дерева
Дежурная смена провела распиловку и уборку веток дерева
По адресу: ул. Пушкинская угол Жуковского – обрушение фрагментов штукатурки аварийного здания
Дежурная смена установила ограждение опасного участка
20.01.12
По адресу: ул. Ак.Королева, 10, кв.9 – заклинило замок двери лоджии в квартире.
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке Косиновой А.Н. находившейся на лоджии, в открытии двери
По адресу: ул.Новосельского, 69/71, кв.87 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр. и демеркуризацию помещения
По адресу: ул.Лазарева, 27, кв.7 – частичное обрушение наружной стены, 3-х этажного жилого дома, над входом в парадный подъезд
Дежурная смена провела расчистку входа и лестничного пролета от камней и обломков
21.01.12
По адресу: ул. Ак.Королева, 5, кв.1 – оборванная система вентиляции, грозит падением на тротуар
Дежурная смена провела демонтаж оборванной системы вентиляции. Угроза падения устранена
По адресу: ул. Литовская, 23 – веть дерева упала на крышу дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви
По адресу: ул. Ромашковая, 27 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
22.01.12
По адресу: ул.Нежинская, 7, кв.12 – ребенок 1,5 лет закрылся на замок в туалетной комнате
Дежурная смена оказала помощь Ижаковской Т.Г, в открытии двери. Ребенок освобожден.

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 415
из них передано:
- в УЖКХ – 31,
- Оказана информационная помощь – 382,
- Общество защиты животных – 2

  
   
  

   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
21.02.2012 13:13

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/39466/