/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 4

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 4

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.01.12 – 27.01.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 232 звернення громадян.

Проведено:
27.01.12 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси;
26.01.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (62 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: Французький бульвар, 41, просп. Шевченка, 19, Фонтанська дорога, 15, 55, вул. Сегедська, 14, вул. Армійська, 17;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Новосельського, 92, 94;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: просп. Шевченка, 6/6, Фонтанська дорога, 39, пров. Гвоздичний, 4;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: просп. Шевченка, 15/2, Фонтанська дорога, 51 А, пров. Гвоздичний, ЗА, пров. Світлий, 7, 14;
- поточний ремонт системи ІДО: Французький бульвар, 22Б, пров. Гвоздичний, ЗА, пров. Аркадієвський, вул. Ковальська, 59;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Преображенська, 83;
- ремонт електрощитової та електропроводки: Французький бульвар, 12/4, вул. Педагогічна, 18, вул. Асташкіна, 17, вул. Заславського, 5, вул. Утьосова, 8, вул. Пантелеймонівська, 101;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: пров. Економічний, 1.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
23-27.01.12
– розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов'язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об'єктів; проведення рейдових перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
23-27.01.12 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
23-27.01.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
23-27.01.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
24, 25.01.12 – вистава «Оле-Лукойє» (місце проведення -Європейський культурний центр, учасники – ЦЦЮТ «Дивосвіт»);
26.01.12 – районний конкурс малюнків серед учнів закладів освіти району «Зимова казка» » (місце проведення - ЦЦЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
27.01.12 – районний конкурс інсценізованої української пісні «Заспіваймо пісню веселеньку» (місце проведення - ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3);
27.01.12 – акція «Діти-дітям» за участю вихованців центрів дитячо-юнацької творчості (місце проведення - дитячий притулок № 1, вул. В. Терешкової, 12-А);
27.01.12 – проведення в закладах освіти району заходів з нагоди Дня пам'яті Героїв Крут: історичні читання, усні журнали, бібліотечні виставки;
27.01.12 – проведення в закладах освіти району заходів з нагоди Міжнародного дня пам'яті Хол окосту: конференція «Геноциди XX століття: право на життя»; «круглі столи»; бібліотечні виставки.

  
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.01.12 – 27.01.12)
  

За звітний період до райадміністрації надійшло 43 звернення. На особистому прийомі було прийнято 12 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- прийняття участі у загальноміському та районному заходах щодо вшанування Дня пам’яті жертв Голокосту;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей та кратних включень;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 24 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Проведено комісійний розгляд звернення громадянина сумісно з відділами та службами району.
Проведено роботу зі внесення змін до проекту рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про створення комісії з ліквідації комунального підприємства «Аварійна служба Київського району».
Проведено зборів з обраними відповідальними особами у житлових будинках комунальної власності відповідно до протокольного доручення в. о. заступника міського голови Орловським А.Й.
Проведені збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. Архітекторська, 12 та вул. Терешкової, 8 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Розглянуто та надано відповіді на 23 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 3, 4 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги від громадян та 10 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- 25.01.2012 року участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- участь у заходах під час погіршення погодних умов;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 21 судовому засіданні;
2. підготовлено 4 позовні заяви;
3. перевірено та завізовано 10 розпоряджень.

Відділ по забезпеченню роботи органу опіки та піклування:
- прийнято участь у 6 судових засіданнях;
26.01.12 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 21 питання, з них:
1 – позбавлення батьківських прав;
1 – дарування житла за участю дітей;
1 – продаж житла за участю дітей;
1 – позбавлення батьківських прав та призначення опіки над дитиною;
1 – питання, що стосуються недієздатних осіб;
1 – дозвіл на влаштування до дитячого державного закладу;
2 – здійснення контролю за цільовим використанням аліментів. 
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 3 громадянам;
- оформлено зміну особистих – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Відділ освіти:
23.01.12 – на базі ОЗОШ № 63 проведена організаційна нарада для заступників директорів з виховної роботи.
26.01.12 – представники відділу взяли участь у черговому засіданні опікунської ради.
26-27.01.12 – на виконання розпорядження міського голови від 18.01.2012 року № 19-01р „Про вшанування у м. Одесі Дня пам’яті жертв Голокосту” у закладах освіти проведені наступні заходи:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проведена організація впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84:
25.01.12 – проведена районна нарада координаторів проекту на базі відділу освіти,

26.01.12 – організована участь координаторів проекту у міській нараді на базі ІМЦ.
Впродовж тижня організоване проведення „Уроків ЗНО” для випускників закладів освіти 2012 року за окремим графіком.
Впродовж тижня організоване робота щодо узгодження планів сумісної дій між закладами освіти та шефськими військовими частинами.
Оформлені тематичні виставки у шкільних бібліотеках за темами: „Антигуманна сутність фашизму” „Уроки історії”;
В закладах освіти проведені тематичні класні години, присвячені пам’яті жертв Голокосту та в’язнів гетто, „Нелюдське обличчя фашизму”;
Впродовж тижня підведені підсумки впровадження Плану заходів з активізації пропаганди, роз’яснення та використання міської символіки у І півріччі 2011-2012 н.р.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.01.12 – 27.01.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

 
Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
21.01.12 – організація участі дітей у обласній олімпіаді з історії на базі ОЗОШ №118 за адресою: вул. Преображенська, 75;
22.01.12 – організація участі учнів у обласній олімпіаді з математики на базі ОНУ ім. Мечнікова (вул. Дворянська, 2);
23.01.12 – проведена адміністративна комісія при Малиновській рай адміністрації, де розглянуто 11 протоколів за ст.150 КУпАП на загальну суму 391,0грн.;
25.01.12 – проведення інформаційного огляду «Коли душа охолоджується під час криги, то свідомо згадуєш про книгу» на базі бібліотеки №39 (вул. Варненська, 12а);
25.01.12 – протягом дня проведення «Літературної години» надання книг підопічним територіального центру для чтива (бібліотека Грушевського);
26.01.12 – проведення літературного вернісажу, присвяченого 115 річниці від Дня народження В.Катаєва (вул. Ген.Петрова, 59а);
26.01.12 – дпроведення літературного огляду «Справжній знавець дитячої душі», присвяченого А.Гайдару (пров. Ген.Вишневського, 13);
26.01.12 – проведення книжкової виставки, присвяченої до 105 років від Дня народження С.П. Корольова на базі бібліотеки-філії №6 (вул. Степова, 66);
27.01.12 – проведення вечора пам’яті «Герої Крутів – герої сьогодення» на базі бібліотеки №8 (вул.Б.Хмельницького, 13);
До 30.01.12 – проведення участі учнів закладів освіти району у регіональному молодіжному конкурсі творів епістолярного жанру «Напиши лист спортсмену або спортивному діячеві, яким ти захоплюєшся і розкажи йому, що для тебе означають Олімпійські ігри»;
До 31.01.12 – проведення відвідування учнями закладів освіти виставки «Від Мрії до Країни», присвяченої великим письменникам, мислителям, художникам, які народились в Одесі та внесли вагомий внесок у створення та становлення Держави Ізраїль за адресою: вул. Грецька, 17.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 2 чол. на суму 14,00грн.;
• банні послуги – 5 чоловіка на суму 100,00 грн.;
• прання білизни – 54 чол. на суму 2633,40 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 8 чол. на суму 80,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 2 чоловіка на суму 84,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 723 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 50610,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- замінено частину трубопроводу каналізації у квартирі №40 по вул. Ген.Петрова, 35;
- відремонтовано унітаз в квартирі №47 по вул.Космонавтів, 21/3.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.01.12 – 27.01.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 232 документа,
• відпрацьовано – 87,
• під контролем – 114;
• письмових звернень – 137.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 33 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 24 відповіді на звернення підприємств, 1 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Підготовлено та направлено інформацію щодо готовності підприємств району до боротьби із снігом та ожеледицею в 2012р. у Департамент міського господарства.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій, щодо нарахувань заробітної плати та виплати податків.
Підготовлена та направлена інформація щодо реалізації заходів попередження надзвичайних ситуацій та усунення наслідків у разі їх виникнення; місцезнаходження сміттєзвалищ та їх ліквідація; реалізації заходів із забезпечення благоустрою та санітарної очистки населених пунктів; озеленення та утримання в належному стані садиб, дворів, парків, площ, вулиць;
обладнання дитячих та спортивних майданчиків; встановлення урн у місцях загального користування; утримання у належному стані братських могил та обелісків воїнів, загиблих у роки Великої Вітчизняної війни до Одеської обласної державної адміністрації.
З метою наведення належного санітарного стану на території району, озеленення, підготовки житлово-комунального господарства до роботи у весняно-літній період та згідно «Правил благоустрою території міста Одеси», затверджених рішенням Одеської міської ради від. 23.12.20121р. № 1631–VI, підготовлені листи та направлені керівникам підприємств та організації всіх форм власності що розташовані у Суворовському районі.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питання: можливості обладнання шлагбаума (заїзд на провулок між Південною дорогою та вул. Дніпровською); видалення аварійних дерев; виконання робіт, пов’язаних з розміщенням стаціонарної зовнішньої реклами за адресою – вул. 7-а Пересипська (над пішохідною доріжкою, біля переїзду залізничної колії); по санітарному очищенню територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень, розташованих вздовж вул. Висоцького, вул. Марсельська, вул. Ак. Сахарова; самочинного будівництва у мікрорайоні «Слободка», на вул. Висоцького, 23.
Проведено нараду представників РА, КП ЖКС «Пересіпський» та «Північний» з питання взаємодії з відповідальними по будинкам.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 27 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати та легалізації виплати заробітної плати.
Проведення шефської роботи з підприємствами та військовими частинами.
Підготовка до Управління економіки, промисловості та інвестицій уточнених даних до Програми соціально - економічного розвитку та надання пропозицій про проведення в районі робіт у 2012 р. за рахунок бюджету розвитку.
Проведено збір інформації про хід виконання розпорядження міського голови від 21.01.2011р. № 29-01р щодо роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових надходжень до бюджету м. Одеси за підсумками 2011 року.

Відділ з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 18 судових засіданнях.
8 громадянам надана консультативна допомога під час прийому з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків , позбавлення батьківських прав.
Прийнято на розгляд 10 документів з різних установ та заяв громадян.
Підготовлено:
- 9 розпоряджень про надання дитині правового статусу.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Проходила перевірка загальноосвітніх навчальних закладів з питань дієвості планування та забезпечення реалізації системи виховання учнів.
Відбулося відвідування функціонально неспроможних сімей за участю помічників депутата Одеської міської ради Г.Л. Труханова.
Проведено засідання районних творчих груп з навчальних дисциплін.
Розпочата перевірка діяльності груп продовженого дня в загальноосвітніх навчальних закладах району.
Відбулося покладання квітів до пам’ятника жертвам Голокосту у Прохоровському сквері.
Протягом тижня поведена підготовка до участі у міжнародній виставці «Освіта та розвиток» на базі концертно-виставочного комплексу на морвокзалі.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 10 відповідей на листи міських управлінь, 5 відповіді на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації.
Прийнято 8 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Прийнято участь у загальноміських траурних заходах, присвячених Міжнародному дню пам'яті жертв Голокосту.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(23.01.12 – 27.01.12)

 
Протягом звітного тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи до Дня Соборності України (за окремим графіком);
22.01.12 – відбулася відкрита особисто-командна першість з авіаційних мікромоделей на базі Одеської ЗОШ №100;
24-27.01.12 – міський конкурс з декоративно-ужиткової та технічної творчості школярів «Оч. умелые ручки» на базі Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості;
25.01.12 – міський етап Всеукраїнського конкурсу «Кращий студент України 2011»;
27.01.12 – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи щодо відзначення Міжнародного дня пам'яті жертв Голокосту. 

   

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(23.01.12 – 27.01.12)

 
Продолжалась работа по подготовке Концепции Стратегического развития г. Одессы до 2022 года направлена докладная записка первому заместителю городского головы Черненко С.А. о скорректированных и доработанных исполнительными органами Одесского городского совета проектах для Стратегии развития города. Подготовлен проект распоряжения городского головы «Об утверждении концепции стратегии развития города Одессы до 2022 года».
Сбор, анализ и обобщение информации с целью обновления Интернет версии Паспорта города.
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Подготовка информации о выполнении «Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год».
Подготовка проекта распоряжения Одесского городского головы «О создании рабочей группы по вопросам альтернативного развития города Одесса и Одесского порта на заболоченных территориях».
Сформирован Единый календарный план выставочно-ярмарочных мероприятий на 2012г.
Рассмотрено обращение президента Центра муниципального менеджмента (Хабитат) об участии г. Одессы в Проекте «Поддержка малого и среднего предпринимательства в Украине». Ответ направлен заявителю.
Осуществлялся сбор информации для публикации в сборнике Ассоциации городов Украины «Лучшие практики местного самоуправления».
Подготовлены предложения об участии г. Одессы в проекте Y-PORT, реализуемом в городе Йокогама (Япония).
Подготовлен и направлен отчет первому заместителю городского головы относительно защиты финансового плана коммунального предприятия «Горзелентрест».
Подготовлена и направлена информация первому заместителю городского головы относительно защиты финансовых планов коммунальных предприятий, получающих финансовую поддержку из городского бюджета.
Подготовлена экспертная оценка проекта Программы благоустройство окраин города Одессы на 2012-2015 годы, разработанной управлением по вопросам взаимодействия с органами самоорганизации населения Одесского городского совета.
Рассмотрено 3 обращения граждан о тарифах на услуги по содержанию домов и придомовых, направлены ответы заявителям.
Проведено совещание с КП «Сервисный центр» и КП «Парки Одессы» по расчётам долевого участия в содержании объектов благоустройства, находящихся на балансе данных коммунальных предприятий организациями, которые находятся на указанных объектах благоустройства.
Проведено совещание с ООО «Берег Жилсервис» и ОСМД «Мачтовая-17» о спорных вопросах по тарифам на услуги отопления и горячего водоснабжения.
26.01.12 – на заседании постоянной комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле ОГС предоставлен отчет по вопросу проведения прибрежными организациями расчётов определения размеров паевого участия субъектов хозяйствования работающих в прибрежной зоне содержания объектов благоустройства.
На заседании исполнительного комитета Одесского городского совета утверждено 5 проектов решений об установлении тарифов на услуги теплоснабжения и горячего водоснабжения, проекты которых подготовлены управлением.
На заседании исполнительного комитета Одесского городского совета утверждено утверждено 6 проектов решений об установлении тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, проекты которых подготовлены управлением.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 9-ти организациям.

Разрешительный центр в г. Одессе:
Принято дел от субъектов
хозяйствования – 1130;
Выдано документов разрешительного характера – 650;
Количество предоставленных консультаций – 408.

  
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(23.01.12 – 29.01.12)

Дата
Что произошло
Принятые меры
23.01.12
 
По адресу: ул. Шота Руставели, 41, кв. 9 – оказание помощи сотрудникам милиции в открытии двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам милиции в открытии двери. В квартире обнаружен труп гражданина 1975 г.р.
24.01.12
 
По адресу: ул. Чернышевского, 16/18, кв. 2 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела
сбор ртути ~ Згр и
демеркуризацию помещения.
25.01.12
 
По адресу: ул. Краснова, 32 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева.
По адресу: ул. Дальницкая, 43 – ДТП
Дежурная смена оказала помощь бригаде «Скорой помощи» в извлечении двух пассажиров 24и 22-х лет из автомобиля «ВАЗ-2106», заблокированных в результате ДТП
26.01.12
Начальник КУ «Служба - «077»» - пл. Думская, 1 – Осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Греческая, 11 угол ул. Пушкинская –
обрушение фрагментов фасада здания
Дежурная смена провела обследование места обрушения и установила ограждение
27.01.12
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – просьба изъять повреждённый термометр
Дежурная смена изъяла поврежденный термометр для дальнейшей утилизации
По адресу: ул. Тенистая, 9/11, ком. 10 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Г. Петрова, 74, кв. 14 – открытие входной двери
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам милиции в открытии входной двери квартиры
28.01.12
По адресу: Фонтанская дорога,  15а – угроза падения желоба водостока с 5-го этажа на тротуар
Дежурная смена провела работы по снятию аварийно висящего желоба
По адресу: пр-кт Шевченко,  15/3 – угроза падения наледи с крыши здания
Дежурная смена провела очистку крыши от наледи
29.01.12
По адресу: ул. Краснова, 1 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
 
По адресу: пр. Адмиральский, 31 – дерево упало на забор
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 748
из них передано:
- в УЖКХ – 154,
- Оказана информационная помощь – 587,
- КП «Зелентрест» – 3,
- Ртуть – 3,
- ДТП – 1.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(23.01.12 – 29.01.12) 
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час, місце
проведення
1
XIV Спартакіада серед учнів загальноосвітніх шкіл:
- Змагання з шашок
21-23 січня,
м. Одеса,
вул. Канатна, 95
2
Чемпіонат Світу IDSA
зі спортивних танців
28, 29 січня,
м.Київ
3
Рейтинговий турнір з дзюдо
КПНЗ „КДЮСШ №4”
 
28 січня
м.Одеса,
вул. Михайлівська, 29
4
Всеукраїнські змагання зі скелелазіння „Кубок Поділля” 1 етап (боулдрінг)
27-29 січня
м.Вінниця

  
    
  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета
 



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
22.02.2012 16:28

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/39522/