/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 5

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.01.12 – 03.02.12) 

   
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 240 звернень громадян.

Проведено:
31.01.12
– засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (57 звернень громадян).

КП ЖКС:
- поточний ремонт та прочистка каналізації: Фонтанська дорога, 4;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Заславського, 4, вул. Артилерійська, 3А, Фонтанська дорога, 9Е, пров. Гвоздичний, 3А, вул. Сонячна,10;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Базарна, 93, вул. Асташкіна, 21,
вул. Армійська, 19, вул. Сегедська, 16, пров. Полуничний, 31, пров. Леваневського, 9, вул. Л.Толстого, 13, 17, вул. Ковальська, 17, 19, 23, 26, 30, 38, 40, 55, 59, вул. Новосельського, 84, 88, 90, 92, 94, 89, 96, 98, 100;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Базарна, 102, вул. Утьосова, 7, вул. Заславського, 17.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
30.01-03.02.12
– розгляд звернень громадян та вжиття відповідних заходів з питань незадовільних умов проживання, пов’язаних з функціонуванням стаціонарних та тимчасових торговельних об’єктів; проведення рейдових перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
30.01-03.02.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
30.01-03.02.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
30.01.12 – концертна програма для ветеранів (місце проведення – санаторій «Салют», учасники – вихованці ЦДЮТ «Моряна»);
30.01.12 – участь у мітингу, присвяченому «Атаці століття» (місце проведення – Херсонський сквер, меморіал «Пам’ять серця», учасники – учні закладів освіти, ветерани – підводники);
30.01.12 – конференція «Особистість О. І. Марінеско та історичне значення атаки століття в Великій Вітчизняній війні» (місце проведення – ОЗОШ № 105, учасники учні ОЗОШ № 105, ветерани – підводники).

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.01.12 – 03.02.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 34 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 8 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців: 
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей та кратних включень;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• розробка плану активізації населення щодо самостійних ініціатив перевірки особистої інформації;
• робота по приведенню характеристики виборчих дільниць реєстру виборчих дільниць на постійній основі України до відповідності з вимогами чинного законодавства;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 23 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Проведені збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. Ільфа і Петрова, 2 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Розглянуто та надано відповіді на 30 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 5, 6 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 1, 2 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (17 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 8 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
01.02.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- участь у заходах під час погіршення погодних умов;
- розглянуто та надано відповіді на 9 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
02.02.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 26 протоколів);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 21 судовому засіданні;
- перевірено та завізовано 10 розпоряджень.

Відділ обліку житлової площі та господарчої діяльності:
- оформлено та видано ордерів – 4 громадянам;
- оформлено зміну особистих – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян;
- обстежено житлові умови – 1 громадянину;
- видано довідок, запитів – 7 громадянам.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проведена відповідна робота щодо впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84: анкетування вчителів.
Впродовж тижня організоване проведення шкільних та районного етапів Всеукраїнського інтерактивного конкурсу „Кришталева сова – 2012”.
Впродовж тижня проведена робота щодо організації шкільних та районного етапів обласного конкурсу учнівської творчості, присвяченого 80-ій річниці утворення Одеської області
03-04.02.12 – у закладах освіти району проведені Вечора-зустрічі з випускниками минулих років.
02.02.12 – на базі музею Бойової Слави в ОЗОШ № 63 була проведена зустріч учнів та вчителів з ветеранами Великої Вітчизняної війни з нагоди відзначення Дня визволення м. Сталінграду від фашистських загарбників. Захід висвітлений у ЗМІ на телеканалі „Академія”.
03.02.12 – на базі ОЗОШ № 27 проведений міський семінар для вчителів географії за темою: „Використання інформаційних технологій на уроках географії”.
Впродовж тижня підведені підсумки роботи закладів освіти району щодо укладання угод з шефськими військовими частинами на новий 2012 рік.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.01.12 – 03.02.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня - робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Протягом тижня – проведення конкурсу учнівських творчих робіт в закладах освіти району, присвячених Шевченківським дням;
30.01.12 – проведена адміністративна комісія при Малиновській рай адміністрації, де розглянуто 18 протоколів: 13 постанов за ст.150 КУпАП на загальну суму 425,0 грн.; 1 постанова за ч.2 ст.156 КУпАП - попередити; 1 постанова за ч.І ст.179 КУпАП на загальну суму 51,0 грн.; 3 постанови за ч.2 ст.212 - 1 КУпАП на загальну суму 51,0 грн.;
01.02.12 – протягом дня проведення «Літературної години» (надання книг) для підопічних територіального центру;
01-02.03.12 – проведення районного етапу міського фестивалю «Одесса - мой город родной»;
01-02.03.12 – проведення районного етапу міського конкурсу творчих робіт «Застигла музика» з номінації: «кращий малюнок», «краща фотографія», «краще есе» для учнів 6-10-х класів загальноосвітніх навчальних закладів району;
до 01.02.12 – проведення відвідування вистав російського драматичного театру учнями старших класів шкіл району.
до 01.02.12 – проведення районного етапу конкурсу творчих робіт учнів закладів освіти району, присвячених 80-річчю Одещини в номінаціях: література та журналістика;
02.02.12 – проведення книжкової виставки присвяченої до 200 років від Дня народження Є.П. Гребінки на базі бібліотеки-філії №6 (вул..Степова, 66);
02.02.12 – організація участі учнів у змаганнях з «Регбі-5» (вул..Семінарська, 12а);
02.02.12 – проведення змагання літературних розумників «Українська байка-мудрості перлина» присвячена до 200 років від Дня народження Є.П.Гребінки на базі бібліотеки-філії №39 (вул..Варненська, 12а).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) - 30 чол. на суму 210,00грн.;
• прання білизни - 96 чол. на суму 3557,75 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття - 15 чол. на суму 150,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») - 5 чоловіка на суму 301,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 723 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток", „Варіон " на суму 202440,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт крану в квартирі №32 по вул. Ген.Петрова, 76;
- проведено ремонт крану гарячого водопостачання в квартирі №47 по вул.Ак.Філатова, ЗЗБ.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 

СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.01.12 – 03.02.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 115 документів:
• відпрацьовано – 38,
• під контролем – 57;
• письмових звернень – 64.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 26 відповідей на звернення підприємств, 4 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження
містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по
призначенню субсидій, щодо нарахувань заробітної плати та виплати податків.
Проведено нараду с директорами КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено нараду с працівниками КП «ЖКС «Пересипський» по результатам перевірки дільниць.
Перевірка роботи дільниць № 1, 2, 4 КП «ЖКС «Пересипський» по попередженню самочинного будівництва.
Відпрацьовані питання, дані під час об'їзду території Суворовського району.
Продовжена роз’яснювальна робота в телефонному режимі щодо недопущення спалювання сухої рослинності, листя, забезпечення належного санітарного стану території району та утриманню об’єктів благоустрою території, прилеглих до територій підприємств, організацій, торгівельних об’єктів і т. п. всіх форм власності.
Проведення бесід з головними лікарями медичних закладів у телефонному режимі щодо утримання прилеглих територій у відповідному санітарно-технічному стані.
Взято участь в робочій нараді стосовно реконструкції Кримського бульвару.
Проведено обстеження прибудинкової території по вул. Сахарова, 20 з питання перенагромадження ТПВ.
Проведено виїзд на вул. Сахарова по листу керівника ОСББ «Гармонія».
Проведена робота по контролю санітарного стану території району з виходом на місце: кафе-бар «Веселий Санчо»;
обласна клінічна лікарня (вул. Ак. Заболотного, 26); міська дитяча клінічна лікарня №3 (вул. Ак. Заболотного, 26а); міська стомат. поліклініка №5 ( вул. Ак. Заболотного, 27); ТОВ «Дунайводбуд - 17» - вул. Одеська, 43-Г, 43-Д, вул. Грушевського, 38В; ПП «ПК Одеса» - вул. Одеська - 43А; ЗАТ «Мехколона» - 10» - вул. Проценка, 52; ФОП Козаченко А.И. - вул. Проценка, 52; ДП «Одеський експериментальній завод технологічного обладнання» - вул. Проценка, 23 ріг вул. Одеської.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу щодо підготовки матеріалів щодо засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати та легалізації виплати заробітної плати.
Проведення шефської роботи з підприємствами та військовими частинами.
Підготовлено інформацію щодо виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення».
Підготовлено інформацію про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за січень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.

Відділ освіти:
Проведено семінар для вихователів старших груп «Використання ТРВЗ в роботі з дітьми дошкільного віку» на базі ОДНЗ № 42.
Відбувся районний етап конкурсу «Панорама творчості».
Проведено засідання районного методичного об'єднання вчителів предмету «Захист Вітчизни» на базі ОЗОШ № 23.
Пройшли змагання з волейболу серед юнаків та дівчат в рамках районної XIV-й Спартакіади школярів на базі ОНВК № 13, 24.
Позашкільні навчальні заклади брали участь в обласному етапі міжнародної природоохоронної акції «День водно – болотних угідь».
Проведено методичне об'єднання для вихователів груп раннього віку на базі ОДНЗ № 269.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 8 відповідей на листи міських управлінь, 4 відповіді на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Прийнято 10 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(30.01.12 – 03.02.12)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- протягом лютого в районах міста на базі загальноосвітніх навчальних закладах проводиться конкурс «Панорама творчості»;
- протягом лютого в районах міста проходить фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров'я».

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(30.01.12 – 03.02.12)

 
Подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития г. Одессы на 2011 год.
Осуществлялась работа над наполнением английской версии инвестиционного веб-сайта города с целью обновления Интернет версии Паспорта города.
Рассмотрено 1 обращение на «урядову гарячу лінію» и направлена информация исполнительным органам Одесского городского совета для подготовки обоснованного ответа заявителю.
Направлена ежемесячная информация в департамент финансов c данными об возмещении действующими тарифами на жилищно-коммунальные услуги себестоимости указанных услуг.
Направлена ежемесячная информация в управление развития инфраструктуры и энергообеспечения Одесской областной государственной администрации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги.
Предоставлена информация по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, услуги отопления и горячего водоснабжения по 6-ти исполнителям жилищно-коммунальных услуг на очередное заседание постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству, структуре самоорганизации населения и развитию топливно-энергетического комплекса.
Предоставлена информация о размерах паевого участия субъектов хозяйствования, расположенных на территории прибрежной зоны на заседание постоянной комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 9 организациям.
Подготовлены и направлены материалы в Ассоциацию городов Украины для публикации в сборнике ''Лучшие практики местного самоуправления''.
Проведена работа по информированию бизнес-кругов г. Одессы относительно возможности участия в Третьем Всемирном Саммите городов в г. Сингапуре.
Подготовлена информация об инвестиционных проектах г. Одессы на английском языке для Посольства Государства Израиль в Украине.
31 января 2012 г. в управлении экономики проведена встреча с депутатом Одесского городского совета, с целью подготовки визита в г. Одессу бизнес делегации из Ирака.
В соответствии с графиком проведения совместных мероприятий Одесского городского центра занятости и управления экономики на 2012 год 1 февраля т.г. проведён семинар по общим основам предпринимательской деятельности «Как начать свой бизнес ?» (для безработных граждан города).

Разрешительный центр:
Принято дел от субъектов хозяйствования – 1278;
Выдано документов разрешительного характера – 1165;
Количество предоставленных консультаций – 1661.

 
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Січень 2012 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:

- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 435;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 111;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 105;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 44;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 2037;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 1158;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 260;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 44;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4 294;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 0;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 0;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 1 378.

Взагалі за місяць проведено 9 866 реєстраційних дій.

Станом на 1 лютого 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 685 юридичні особи;
- 99 526 фізичних осіб - підприємців.

Діяльність секторів:

Загальним сектором відділу було зареєстровано 695 звернень, з них:
- 22 звернення від фізичних осіб;
- 19 звернень від юридичних осіб;
- 225 постанов та рішень суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 132 запита з правоохоронних органів та державних установ;
- 73 документа було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 38 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 53 реєстраційні справи (взятих на облік) суб’єктів господарювання, які переїхали до Одеси.
- 6 балансів (річний фінансовий звіт);
- 11 повісток до суду;
- 5 ухвал про витребування документів;
- 33 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 78 повідомлень (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 66 реєстраційних справ відправлені по-новому місцезнаходженню;
- 8 повідомлень про процес спрощеної роцедури державноїх реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи – підприємця шляхом її ліквідації.
 
Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2 262 одиниць.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 265 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 37 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 5 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу (на 01.02.2012 р.) налічує – 184 312 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 4 893 реєстраційні справи;
- 38 реєстраційних справ прийнято для формування;
- 122 реєстраційні справи було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів.

  
  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Січень 2012)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: по вул. В. Арнаутській, 95, пров. Лермонтовському, 13, вул. Преображенській, 23, пр. Олександрівському, будинки 6 і 8-10, вул. Садова, 21; складені відповідні акти та протоколи щодо порушення законодавства у сфері охорони культурної спадщини на об’єкти по вул. Дерибасівській, 16; вул. Ланжеронівській, 13.
Обстеження об’єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам’ятних знаків, довідки щодо об’єктів культурної спадщини по пров. Воронцовському, 4, пам’ятнику монументального мистецтва в ЦПКіВ ім. Т.Г. Шевченка – монументальній колоні, присвяченій пам’яті Олександра ІІ.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш., по наступним адресам: вул. Прохоровська, 45, вул.. Ланжеронівська, 6.
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Маразліївська. 2, Воєнний узвіз, 1, Французький бульвар, 13-А та 85, пров. Воронцовський, 6, провулок Чайковського, 16, вул. Пантелеймонівська, 82.
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам’яткоохоронного законодавства по 7 об’єктах: у цивільному суді 3 об’єкта; в адміністративному суді – 1 об’єкт; у господарському суді – 2 об’єкта; в окружному апеляційному суді – 1 об’єкт.

  
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(30.01.12 – 05.02.12) 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
30.01.12
 
По адресу: ул. Пишоновская, 14 – обрушение карниза и крыши жилого дома
Дежурная смена провела обследование места обрушения и оказала помощь жильцам в эвакуации личных вещей и имущества из аварийных квартир
По адресу: ул. Сегедская, 1 – дерево упало на провода электроосвещения
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: пр. Гагарина, 15 –
автомобиль перегородил полосу
движения
Дежурная смена оказала помощь инвалиду по буксировке автомобиля с места поломки к месту ремонта
31.01.12
 
По адресу: ул. Заболотного, 2, кв. 143 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра и демеркуризацию помещения
01.02.12
 
По адресу: ул. Ак. Вильямса, 74/1, кв. 101 – резкий не приятный запах в квартире
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого не приятного запаха не обнаружен
02.02.12
По адресу: ул. Колхозная, 37 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
Парк им. Т. Г. Шевченко (возле колеса обозрения) – в сгоревшем вагончике обнаружен труп
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Приморского РОВД по извлечению трупа из сгоревшего вагончика
03.02.12
По адресу: ул. Ленинградская, 32 – требуется извлечение трупа замерзшего мужчины из огражденной зоны разрушенного дома
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Приморского РОВД по извлечению трупа замерзшего мужчины
04.02.12
По адресу: ул. Гайдара, 17, кв. 10 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам Малиновского РОВД в открытии входной двери квартиры
05.02.12
По адресу:ул. Екатерининская, 14-просьба изъять два поврежденных медицинских термометра
Дежурная смена изъяла два термометра для дальнейшей утилизации
По адресу:ул. Генерала Вишневского, 5, кв.
82 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 507
из них передано:
- в УЖКХ – 32,
- Оказана информационная помощь – 474,
- Ртуть – 1.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(30.01.12 – 05.02.12) 

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
IV тур Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
04-05 лютого
м.Одеса
вул. Пушкінська, 49
2
IV тур Всеукраїнської
юнацької баскетбольної ліги
04-05 лютого
м. Полтава
3
Відкритий Всеукраїнський турнір з дзюдо
03-05 лютого
м. Кременчуг
4
Чемпіонат України з ушу таолу
03-05 лютого
м. Миколаїв
5
ХХVII Всеукраїнський відкритий турнір пам’яті героя Великої Вітчизняної війни М.Ксенофонтова
05-08 лютого
м. Бровари

   

    

  
 

Бюллетень подготовлен управлением информации  

Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета

 



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
24.02.2012 11:53

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/39560/