/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 6

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 6

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.02.12 – 10.02.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 220 звернень громадян.

Проведено:
07.02.12
– засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси;
09.02.12 – засідання ради опіки та піклування;
10.02.12 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (107 звернень громадян).

КП ЖКС:
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Сонячна, 10;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Преображенська, 83, 99, пров. Вознесенський, 11, вул. Успенська, 123, 129, Заславського, 5, вул. Утьосова, 4, вул. Канатна, 81, 91, пров. 2-ий Куликовський, 3-А, Французький бульвар, 22-А, 29, вул. Р.Кармена, 15, просп. Шевченка, 8/3, пров. Матросова, 5, пров. Бісквітний, 16;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Асташкіна, 3, вул. Довженка, 10, вул. Сегедська, 1/1, вул. Семінарська, 11, пров. Бісквітний, 16, вул. Канатна, 81, вул. Л.Толстого, 13, 17, 19, 21, 31 вул. Спиридонівська, 14, вул. Ковальська, 30;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Асташкіна, 3, вул. Базарна, 110, вул. Сегедська, 6-Б, вул. Посмітного, 25/2, вул. Педагогічна, 18;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: просп. Шевченка, 25-А, вул. Сонячна, 10, Фонтанська дорога, 39.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
06-10.02.12 – участь у 17 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
06-10.02.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
06-10.02.12
– поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.02.12 – 10.02.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 44 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 7 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей та кратних включень;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• розробка плану активізації населення щодо самостійних ініціатив перевірки особистої інформації;
• робота по приведенню характеристики виборчих дільниць реєстру виборчих дільниць на постійній основі України до відповідності з вимогами чинного законодавства;
• нарада з командирами військових частин спеціального листа розпорядника Реєстру;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Проведені збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. Левітана, 119, 121, вул. Ол. Невського, 41/3 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводиться роз’яснювальна робота з керівниками ОСББ, ЖБК, відомчого житлового фонду з питання необхідності проведення заходів з перевірки технічного стану газопроводів, герметизації вводів інженерних комунікацій, перевірки димоходів та вентиляційних каналів у житлових будинках.
Розглянуто та надано відповіді на 36 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 3, 4 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (22 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги від громадян та 7 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
08.02.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- участь у заходах під час погіршення погодних умов;
- розглянуто та надано відповіді на 9 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 21 судовому засіданні;
- перевірено та завізовано 10 розпоряджень.
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 1 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.
у сфері опіки та піклування:
- прийнято участь у 37 судових засіданнях;
- прийнято участь проведенні бесід, щодо надання статусу біженця неповнолітнім (складено 2 протоколи);
- підготовка документів для розгляду на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
07.02.12 – організована участь керівників закладів освіти ОЗОШ № 81 та гімназії № 9 та представників відділу освіти у інструктивно-методичному семінарі щодо проведення пробного тестування ЗНО -2012.
08-09.02.12 – на виконання листа управління освіти та науки Одеської міської ради від 06.02.2012 № 568 щодо програми «Онляндія: безпека в Інтернеті» в закладах освіти району для учнів та їх батьків проведені інформаційні заходи з нагоди Дня безпечного Інтернету
08.02.12 – організована участь заступників директорів з виховної роботи Коломейченко Л.С. (ОНВК «Гармонія»), Андріянової О.О. (гімназія № 9), Мушти О.І. (ОСШ № 86) в роботі творчої групи щодо створення методичного посібника з питань патріотичного виховання на базі Інформаційно-методичного центру.
08-09.02.12 – організована участь вчителів російської мови та літератури Болгарінової І.С. (ОНВК № 84) та Сухініної І.В. (ОЗОШ № 82) в обласному конкурсі «Кращий учитель російської мови та літератури»
08.02.12 – організована та проведена нарада управління освіти та науки Одеської міської ради з керівниками закладів освіти району у режимі on-line
10-12.02.12 – 20 загальноосвітніх закладів Київського району взяли участь у виставці „Освіта і розвиток” на Морвокзалі. На виставці були представлені виші та середні учбові заклади Одеси, а також Польщі та Канади.
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проведена відповідна робота щодо впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84: анкетування вчителів.
Впродовж тижня проведена робота щодо організації шкільних та районного етапів обласного конкурсу учнівської творчості, присвяченого 80-ій річниці утворення Одеської області.
Впродовж тижня організоване проведення районного етапу щорічного конкурсу –захисту сучасної моделі навчального закладу „Школа сприяння здоров’ю”.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.02.12 – 10.02.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ.
Протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Протягом тижня – відділом ведення Державного реєстру виборців проводилась робота згідно розпорядженнями заступника керівника Служби розпорядника Державного реєстру виборців Стельмаха О.В. від 16.12.2011р., 03.01.2012р., 01.02.2012р., 03.02.2012р. «Щодо формування виборчих дільниць на постійній основі» та від 08.02.2012р. «Про підготовку подань щодо утворення ВД на постійній основі».
Протягом тижня – проведення конкурсу учнівських творчих робіт в закладах освіти району, присвячених Шевченківським дням.
06.02.12 – проведена адміністративна комісія при Малиновській рай адміністрації, де розглянуто 13 протоколів: 12 постанов за ст.150 КУпАП на загальну суму 306,0грн.; 1 постанова за ч.1 ст.182 КУпАП – на суму 85,0грн.;
07.02.12 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою ветеранів;
з 08.02.12 – проведення районного етапу міського конкурсу «Панорама творчості» в загальноосвітніх навчальних закладах району;
09.02.12 – проведення відвідування 20 випускниками гімназії №4 та ОЗОШ №60 презентації навчального закладу Одеського автомобільно-дорожнього технікуму (вул. Тираспольська, 6);
з 10-12.02.12 – проведення організації участі закладів освіти району у міській виставці-презентації, яка відбудеться в приміщені виставочного комплексу Морського вокзалу.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 21 чол. на суму 147,00грн.;
• прання білизни – 54 чол. на суму 1795,50 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 5 чол. на суму 50,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 2 чоловіка на суму 141,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 730 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 88184,0 грн.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.02.12 – 10.02.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 124 документа:
- відпрацьовано – 54,
- під контролем – 47;
- письмових звернень – 94.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 35 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 26 відповідей на звернення підприємств, 3 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлені та відправлені інформації у Департамент міського господарства про проведення ознайомлювальних зборів по створенню ОСББ на території району.
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій, щодо нарахувань заробітної плати та виплати податків у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт про виконання заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства у весняно-літній період 2012 року у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питання: стосовно незадовільного стану проїзної дороги, а також перекриття в’їзду та виїзду у двір будинку по вул. Ат. Головатого, 68; спільно з інспекторами інспекції з благоустрою міста, СЄС, КП «Міськзелентрест» проведено комплексне обстеження території культурного центру «Зоряний» (вул. Героїв Сталінграда, 60-а) стосовно санітарного стану як прилеглої території до споруди, автостоянки, а також дитячого майданчику; спільно з працівниками управління дорожнього господарства проведено обстеження незадовільного стану покриття проїзної частини дороги за адресою Дніпропетровська дорога, 77/2; законність розміщення автостоянки по вул. С. Ядова, 24; обстеження прибудинкової території по вул. Сахарова, 20, вул. Бочарова, 71, вул. Висоцького,18 – з питання перенакопичення ТПВ.
Проведена робота по виявленню самовільного будівництва на ділянці № 1 КП «ЖКС «Пересипський».
 
Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведення шефської роботи з підприємствами та військовими частинами.
Проведено роботу щодо підготовки матеріалів щодо засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати, заборгованості із сплати земельного податку, заборгованості з орендної плати за землю.
Проведено роботу з керівниками 11 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати, заборгованості із сплати земельного податку, заборгованості з орендної плати за землю.
Проведено засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати, заборгованості із сплати земельного податку, заборгованості з орендної плати за землю.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 09 лютого 2012 року районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати заборгованості із сплати земельного податку, заборгованості з орендної плати за землю.
 
Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 12 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних органів.
Прийнято на розгляд 5 документів з різних установ та заяв громадян.
9 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 3 розпорядження про надання дозволу на відчуження та дарування житла, яке належить дітям;
- 1 висновок про визначення часу спілкування дитини з батьком.
Проведене засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Проведено нараду заступників директорів з виховної роботи на базі РМК.
Проведено засідання експертних комісій з конкурсу «Панорама творчості» на базі РМК.
Проведена перевірка діяльності груп продовженого дня загальноосвітніх навчальних закладів.
Гуртківці позашкільних навчальних закладів взяли участь у міському конкурсі декоративно-ужиткової та технічної творчості «Чарівні візерунки» на базі міського Палацу дитячої та юнацької творчості ім. Я. Гордієнко.
Проведено методичне об'єднання для вихователів груп молодшого віку на базі ОНВК № 313.
Проведено засідання методичних комісій практичних психологів на базі РМК.
Учні ОНВК № 13 взяли участь у міському етапі конкурсу «Зоряна пара», який проходив на базі міського Палацу дитячої та юнацької творчості.
В залі районної адміністрації гуртківцями ОБТЮ «Тоніка» проведена святкова концертна програма, присвячена виводу військ з Афганістану.
Заклади освіти взяли участь у міжнародній виставці-презентації «Освіта та розвиток» , яка проходила в концертно-виставочному залі морського вокзалу.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 6 відповідей на листи міських управлінь, 5 відповідей на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Прийнято 18 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.
Організовано урочистий захід, присвячений Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав: зустріч в.о. голови Суворовської районної адміністрації з активом ГО «Спілка ветеранів Афганістану Суворовського району» з врученням почесних грамот і проведенням святкового концерту.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(06.02.12 – 10.02.12)

 
Доработан и направлен заместителям городского головы проект Концепции стратегического развития города Одессы до 2022 года.
Осуществлялась работа над наполнением английской версии инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет версии Паспорта города.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Продолжалась подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводилась работа по налаживанию долгосрочного сотрудничества и установлению деловых контактов с ООО «МАГ-Континент» касательно продвижения продукции одесских предприятий в городах-членах МАГ, а также привлечения инвестиций в экономику г. Одессы.
Осуществлялась работа над разработкой концепции проекта «Музей под открытым небом «Уголок старой Одессы».
Проведена робота по информированию бизнес кругов г. Одессы о возможности участия в Международной туристической выставке, которая состоится в г. Берлине в период с 7 по 11 марта 2012 года.
Проведена работа по информированию субъектов хозяйствования о необходимости установления платежных терминалов в помещениях более 20 кв.м. в соответствии с постановлением Кабинета Министров Украины от 29.09.2010г. № 878 «Об осуществлении расчетов за проданные товары (предоставленные услуги) с использованием специальных платежных средств».
Проведена работа по информированию субъектов хозяйствования о порядке предоставления им финансово-кредитной поддержки для реализации бизнес-проектов.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласование штатных расписаний коммунальных предприятий и контракты руководителей предприятий.
Рассмотрен 1 запрос прокуратуры г.Одессы, соответствующая информация направлена в прокуратуру.
Рассмотрены 3 обращения жильцов ведомственных домов и ОСМД о тарифах на жилищно-коммунальные услуги и направлены соответствующие разъяснения.
Рассмотрено 4 депутатских запроса по тарифам на жилищно-коммунальные услуги, запрашиваемая информация направлена депутатам.
Предоставлена информация по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и услуги отопления и горячего водоснабжения по 9-ти исполнителям жилищно-коммунальных услуг на очередное заседание постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству, структуре самоорганизации населения и развитию топливно-энергетического комплекса 09.02.2012г.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 7 организациям.

Разрешительный центр:
Принято дел от субъектов хозяйственной деятельности – 387;
Выданных документов разрешительного характера – 227;
Количество предоставленных консультаций – 503.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(06.02.12 – 12.02.12)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
06.02.12
 
По адресу: ул. 5-ая Линия –
упавшее дерево перегородило доступ к месту прорыва водопровода
Дежурная смена провела распиловку упавшего дерева и обеспечила доступ к месту прорыва водопровода
07.02.12
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Высоцкого, 5/1 – угроза падения оборвавшихся листов кровли с крыши 10-го этажа дома.
Дежурная смена закрепила оборвавшиеся листы кровли на крыше дома жилого дома
08.02.12
 
По адресу: ул. Пестеля, 12 – угроза падения листов кровли с крыши дома
Дежурная смена закрепила листы кровли на крыше
По адресу: ул. Еврейская, 6, кв. 30 – мужчина по состоянию здоровья не в состоянии открыть входную дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери квартиры
По адресу: проспект Шевченко, 12/2, кв. 15 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра и демеркуризацию помещения
09.02.12
По адресу: ул. Базарная, 102, кв. 7 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути в количестве
~ 3гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Солнечная, 16, кв. 33 – заклинило замок входной двери квартиры. В квартире находится ребенок 4-х лет
Дежурная смена провела открытие входной двери, обеспечив доступ родителей к  ребёнку
10.02.12
По адресу: ул.Д.Донского, 73 – резкий неприятный запах в комнате
Дежурная смена провела забор воздуха на наличие СДЯВ, Источник резкого неприятного запаха не обнаружен.
11.02.12
По адресу: ул. Ген.Петрова, 4 – упавшая ветвь дерева перегородила вход в подъезд дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева
12.02.12
Житель города – ул.Кузнечная, 50 кв.8 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр., и демеркуризацию помещения

  
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 502
из них передано:
- в УЖКХ – 41,
- Оказана информационная помощь – 458,
- Ртуть – 3

    
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(06.02.12 – 12.02.12) 
      

п/п
Зміст заходу
Дата, час, місце
проведення
1
Кубок Європи  EDSF
зі спортивних танців
11-12.02.12
м. Львів
2
Чемпіонат Одеської області
зі стрільби кульової
06-10.02.12
м. Одеса,
тир
Одеського національного
політехнічного університету
3
Чемпіонат України з дзюдо
08-11.02.12
м. Ужгород
4
Кубок України зі скелелазіння
(1 етап), боулдпінг
 
10-12.02.12
м..Харків

    

    

    

 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета 



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
24.02.2012 12:59

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/39563/