/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 7

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 7

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.02.12 – 17.02.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло – 237 звернень громадян.

Проведено:
14.02.12 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (272 звернення громадян).

КП ЖКС:
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Преображенська, 81, вул. Тираспольська, 13, 16, пров. Економічний, 2;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: просп. Шевченка, 15/2, вул. Успенська, 129, кв. 13, вул. Базарна, 100, кв. 16, вул. Ковальська, 46, кв. 13, вул. Утьосова, 4, вул. Заславського, 5, вул. Середньофонтанська, 12, пров. Єлісаветградський, 3, пров. 1-ий Водопровідний, 9, вул. Канатна, 81, 91, вул. Преображенська, 83, вул. Пироговська, 19, пров. Середньофонтанський, 16/18, пров. Бiсквiтний, 16, вул. Транспортна, 7А;
- поточний ремонт системи ЦО: просп. Шевченка, 21Б, вул. Армійська, 4, вул. Сегедська, 16, 10, вул. Преображенська, 59/61, вул. Піонерська, 5А, вул. Новосельського, 98, 100, вул. Спиридонівська, 21, вул. Тираспольська 4, пров. Некрасова, 1, вул. Ніжинська, 62, вул. Кінна, 14, вул. Дерибасівська, 10;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Успенська, 119, Французький бульвар, 16, вул. Преображенська, 49/51, Фонтанська дорога, 53;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: Французький бульвар, 16, вул. Транспортна, 7А.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
13-17.02.12 – участь у 20 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
13-17.02.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
13-17.02.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
13-16.02.12 – відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 23-ї річниці виведення військ з території Демократичної Республіки Афганістан: тематичні виставки у шкільних бібліотеках «уроки пам’яті»; уроки пам’яті «Літопис мужності»; покладання квітів до пам’ятника воїнам-інтернаціоналістам, меморіальних дошок (ОЗОШ №№ 101, 39, 16, 59, 94, 77, гімназія № 1); перегляд документальних фільмів та відео матеріалів з особистих архівів воїнів-афганців (ОЗОШ № 62); зустрічі з ветеранами інтернаціоналістами «Інтерв’ю з воїном-афганцем» (ОЗОШ №№ 68, 79, 57, 39, 62, 118, 52, 37, 77, СЗШ № 35, ОНВК «Гімназія № 2»); конкурс плакатів «Герої поруч з нами» (ОЗОШ № 16, 77, 26, 57, 122);
14.02.12 – відзначення Дня Святого Валентина в закладах освіти району (святково-розважальна програма);
17.02.12 – мітинг, присвячений 145-річчю з дня народження лейтенанта Шмідта (учасники ветерани-підводники, учні ОЗОШ №№ 105, 107, 43);
18.02.12 – фінал районного етапу гри КВК (місце проведення – університет внутрішніх справ).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.02.12 – 17.02.12)

  
За звітний період до райадміністрації надійшло 43 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 5 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- прийняття участі у загальноміських заходах, присвячених Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав та з нагоди 23-ої річниці виведення обмеженого контингенту військ з території Демократичної Республіки Афганістан.
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 22 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Проводиться роз’яснювальна робота з керівниками ОСББ, ЖБК, відомчого житлового фонду з питання необхідності проведення заходів з перевірки технічного стану газопроводів, герметизації вводів інженерних комунікацій, перевірки димоходів та вентиляційних каналів у житлових будинках.
Розглянуто та надано відповіді на 44 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 5, 6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення 
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (20 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарги від громадян та 8 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
15.02.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- участь у заходах під час погіршення погодних умов;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
16.02.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 31 протокол);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 23 судових засіданнях;
2. перевірено та завізовано 10 розпоряджень.

 
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- оформлено зміну особистих рахунків - 3 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

 
у сфері опіки та піклування:
- прийнято участь у 15 судових засіданнях;
16.02.12 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 11 питань, з них:
- 2 – позбавлення батьківських прав;
- 2 – продаж житла за участю дітей;
- 1 – призначення опіки та піклування над дитиною;
- 1 – призначення опіки та піклування над недієздатною особою;
- 2 – про визначення участі у випаданні та часу піклування з дитиною;
- 1 – здійснення контролю за цільовим використанням аліментів;
- 1 – питання, що стосуються недієздатних осіб;
- 1 – дозвіл на зняття з реєстраційного обліку за участю дитини. 
- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
13.02.12 – в усіх навчальних закладах району проведені уроки мужності до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав і з нагоди 23-ї річниці виведення обмеженого контингенту військ з території Республіки Афганістан за участю воїнів-інтернаціоналістів, військовослужбовців шефських військових частин, депутатів Одеської міської ради, ветеранів Великої Вітчизняної війни та інших.
З 13.02.12 – відповідно до графіку проведені „круглі столи” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2011-2012 н.р. для учнів 9-11-х класів на базі економічного ліцею, ОЗОШ № 27, 28, 33 та гімназії № 9.
15.02.12 – учні ОЗОШ № 81 взяли участь в урочистому покладанні квітів до пам'ятного знаку воїнам-інтернаціоналістам, загиблим під час війни в Афганістані (сквер сьомий ст. Великого Фонтану).
15.02.12 – в Одеській спеціалізованій школі № 86 відбулася зустріч учнів навчального закладу з представниками Місії Європейського союзу з прикордонної допомоги Україні
16.02.12 – забезпечена участь учнів ОЗОШ № 80, 81 у Ярмарці професій Вищого професійного училища Морського туристичного сервісу
16.02.12 – організована участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Директор позашкільного навчального закладу»
17.02.12 – на базі Одеської СШ № 55 пройшов конкурс КВН серед шкільних команд. У конкурсі брали участь команди навчальних закладів Київського району, а саме: «баклажанчікі по-Люстдорфській» (Економічного ліцею), «33 нещастя» (ЗОШ № 33), «Убойная сила» (ЗОШ № 63), «Вантажівка з морозивом» ( ЗОШ № 78), «Magiс people» (ОНВК «Гармонія»). За підсумками конкурсу:
I місце – «Magiс people» (ОНВК «Гармонія»);
II місце – «Убойная сила» (ЗОШ № 63), «Вантажівка з морозивом» (ЗОШ № 78);
III місце - «баклажанчікі по-Люстдорфській» (Економічний ліцей).

Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проведено:

- робота щодо впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84: анкетування вчителів;  
- робота щодо організації шкільних та районного етапів обласного конкурсу учнівської творчості, присвяченого 80-ій річниці утворення Одеської області.
Організація інформування громадськості щодо проведення благодійного телевізійного марафону для збору коштів на відновлення Спасо - Преображенського собору у місті Болграді, який відбувся 18 лютого (12:00-17:00) у прямому ефірі Одеської обласної державної телекомпанії.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.02.12 – 17.02.12)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
13.02.12 – проведена адміністративна комісія при Малиновській рай адміністрації, де розглянуто 11 протоколів: 10 постанов за ст.150 КУпАП на загальну суму 289,0грн.; 1 постанова за ст.152 КУпАП – на суму 340,0грн.;
13.02.12 – проведення у закладах освіти району «Уроку мужності» за участю воїнів-інтернаціоналістів-ветеранів війни в Афганістані;
13.02.12 – відвідування 10 випускниками гімназії №8 групову профконсультацію на базі ОМЦЗ (вул. Ген.Петрова, 22-В);
З 14-17.02.12 – проведення організації участі учнів 9-11 класів у конкурсі «Intel-Eko Україна» за категоріями: математичні науки, фізика і астрономія, комп’ютерні науки, інженерія, енергетика;
15.02.12 – проведено науково-практичної конференції з правознавства для старшокласників на базі ОНВК№4;
16.02.12 – прийняття участі 60 учнів випускних класів ОЗОШ №№8, 20, 25, 100, 130 у ярмарку професій вищого професійного училища морського туристичного сервісу (вул. Пушкінська, 18);
17.02.12 – проведення профорієнтаційного семінару для батьків та учнів на базі гімназії №4;
17.02.12 – у малому залі районної адміністрації пройшла зустріч керівництва райадміністрації з членами Спілки ветеранів Афганістану Малиновського району м.Одеси.
До 18.02.12 – організувати відповідну роботу щодо проведення районного етапу науково-практичної конференції старшокласників з правознавства «Гендерна політика держави та суспільства» в усіх закладах освіти.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) району надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 6 чол. на суму 42,00грн.;
• банні послуги – 6 чол. на суму 120,0 грн.;
• прання білизни – 28 чол. на суму 931,0 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 1 чоловіка на суму 36,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 730 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон” на суму 88184,0 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- прочищено трубопровід каналізації в квартирі №60 по вул. Щорса, 129;
- герметизовано ванну до стіни в квартирі №75 по вул.Ак.Філатова, 26;
- прочищено трубопровід каналізації в квартирі №17 по вул. Гайдара, 72;
- замінено електричну розетку в квартирі №75 по вул. Ген.Петрова, 55.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.02.12 – 17.02.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 125 документів:
• відпрацьовано – 47,
• під контролем – 66;
• письмових звернень – 110.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт,
згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Взято участь у засіданнях: топонімної комісії, комісії з питання технічного та санітарного стану нежилого приміщення, розташованого за адресою: вул. Красна, 5.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 12 справ.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєзбірної компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Проведена організаційна робота щодо очищення території Суворовського району від снігу та ожеледиці залученою технікою підприємств.
Проведено бесіди з головними лікарями медичних закладів, директорами підприємств та закладів у телефонному режимі щодо проведення комплексу робіт, пов’язаних з метою безпечного пересування та виключення травматизму жителів району на їх прилеглій території у зв’язку з випаданням снігу.
Проведена перевірка щодо комплексу робіт, пов’язаних з метою безпечного пересування та виключення травматизму жителів району у зв’язку із випаданням снігу.
Проведена перевірка щодо заготівлі посипальних матеріалів на зиму 2012 року по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлена та направлена інформація у ДМГ щодо очищення території Суворовського району від снігу та ожеледиці.
На виконання Указу президента від 06.08.198р. №855/98 «Про день довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення, продовжується збір інформації від підприємств та закладів, розташованих на території району.
Надано плани заходів щодо підготовки Суворовського району до весняно-літнього періоду 2012 р. до Департаменту міського господарства. Одеської міської ради.
Прийнято участь у нараді в УДГ з питання реконструкції «Щелаковської канави» по вул. Ат. Чепіги.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питання: законністі розміщення парковок по вул. Маловського, 3, вул. Слободська, 56; з питання захоплення земельної ділянки та встановлення огорожі на території пустиря, навпроти житлового будинку №68 по вул. Ат. Головатого.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведення шефської роботи з підприємствами та військовими частинами.
Проведено роботу щодо підготовки матеріалів щодо засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати, заборгованості із сплати земельного податку, заборгованості з орендної плати за землю.
Проведено роботу з керівниками 14 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питань заборгованості із виплати заробітної плати, заборгованості із сплати земельного податку, заборгованості з орендної плати за землю.
Проведено засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці .
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 16 лютого 2012 року районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 28.12.2011р. №2377-01р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами, підрозділами, закладами Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, що дислокуються в місті Одесі у 2012 році» до Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами та МНС Одеської міської ради.
Направлено графік проведення засідань координаційної ради на 2012 рік до Департаменту фінансів.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 19 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 8 запитів та листів до різних установ та державних органів.
Прийнято на розгляд 17 документів з різних установ та заяв громадян.
8 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 1 розпорядження про влаштування дитини до дитячого державного закладу;
- 2 розпорядження про надання дитині правового статусу;
- 1 подання до суду про призначення опіки над малолітньою дитиною.

Відділ освіти:
Проведена Святкова концертна програма, присвячена виводу військ з Афганістану, за участю депутата міської ради І.Г.Єсенович, з запрошенням засобів масової інформації на базі ОНВК № 67.
Проведені «Уроки мужності» за участю воїнів-інтернаціоналістів-ветеранів війни в Афганістані до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших Держав та з нагоди 23-ої річниці виводу військ із ДР Афганістан на базі всіх загальноосвітніх навчальних закладів.
Проведено засідання методичної ради РМК з питань затвердження методичних розробок педагогів, які претендують на присвоєння звання «Вчитель – методист» на базі РМК.
Проведені виховні заходи до Дня Святого Валентина на базі всіх загальноосвітніх навчальних закладів.
Проведена вистава молодіжного руху «Завтра Суворовського району» для лідерів учнівського самоврядування шкіл на базі ОЗОШ № 5.
Відбувся районний етап фестивалю – конкурсу «Молодь обирає здоров’я» на базі ОБТЮ «Тоніка».
Пройшла конференція з правознавства «Тендерна політика держави та суспільства» на базі ОНВК № 7.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Підготовлено 8 відповідей на листи міських управлінь, 4 відповіді на звернення громадян.
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Прийнято 19 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Проведено засідання комісії з надання материальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім’ям, на якому розглянуто 45 заяв та надано материальної допомоги на суму 22,5 тис.грн.
Прийнято участь у загальноміських заходах, приурочених 23-й річниці виведення обмеженого контингенту військ з території Демократичної Республіки Афганістан. Відбулися ритуали покладання вінків та квітів до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави та до Меморіалу «Воїнам-землякам, загиблим в афганській війні 1979-1989 рр».
На підставі клопотання військового комісара Суворовського районного військового комісаріату м. Одеси та з нагоди Дня Захисника Вітчизни підготовлені грамоти для нагородження військовослужбовців РВК.
На підставі клопотання голови правління та з нагоди 30-річчя з дня заснування ВАТ «Північтранс» підготовлені грамоти для нагородження працівників ВАТ «Північтранс».
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(13.02.12 – 17.02.12)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.

Протягом місяця:
- в районах міста на базі загальноосвітніх навчальних закладах проводиться конкурс «Панорама творчості»;
- в районах міста проходить фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров'я»;
- в районах міста проводяться заходи, які присвячені 80-ої річниці утворення Одеської області.

13 лютого – в загальноосвітніх навчальних закладах проведені уроки мужності за участю воїнів-інтернаціоналістів – ветеранів війни в Афганістані (за окремим графіком);
З 10 по 23 лютого – в загальноосвітніх навчальних закладах проводяться заходи присвячених Дню вшанування учасників бойових дій на території інших державо та з нагоди 23-ої річниці виводу обмеженого контингенту військ з території Демократичної Республіки Афганістан;
15 лютого – на базі Одеської ЗОШ №86 проведений відкритий урок представниками Місії ЄС.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(13.02.12 – 17.02.12)

 
Подготовлен и направлен на согласование проект распоряжения городского головы об утверждении Концепции стратегического развития «Одесса 2022».
Осуществлялась работа над наполнением английской версии инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет версии Паспорта города.
16.02.12 – исполнительным комитетом Одесского горсовета принято решение «Об установлении размера паевого участия для владельцев (арендаторов) зданий и строений социально-культурного, бытового, торгового и других назначений, а также владельцев (арендаторов) пунктов мелкорозничной торговой сети для содержания объектов благоустройства», проект которого подготовлен управлением.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Продолжалась подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Подготовлены предложения относительно участия г. Одессы в Конкурсе обмена лучшими практиками на тему: «Возрождение прибрежных городов Европы» Совета Европы.
Подготовлена информационная справка о внешнеэкономических связях г. Одессы и Грузии, в связи с проведением встречи Одесского городского головы с Генеральным консулом Грузии в Одессе Теймуразом Нишнианидзе.
Проводился анализ годовой отчетности коммунальных предприятий за 2011 год.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Проводилось согласование штатных расписаний коммунальных предприятий и контрактов руководителей предприятий.
Проводился сбор информации касательно промышленных предприятий г. Одессы по итогам 2010-2011гг. имеющих годовые объемы производства свыше 100 млн. грн. и/или численность свыше 250 чел.
Подготовлена информация касательно объемов закупок и уровня средневзвешенных оптово-отпускных цен с НДС с целью дальнейшего предоставления в главное управление агропромышленного развития областной государственной администрации.
Рассмотрен 1 депутатский запрос по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории, депутату направлена соответствующая информация.
Рассмотрено 3 обращения граждан по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий; направлены соответствующие разъяснения заявителям и в исполнительные органы Одесского городского совета.
Рассмотрено обращение КП «Одессгорэлектротранс» как исполнителя жилищно-коммунальных услуг относительно предоставления перечня документов, необходимых для установления тарифов на услуги по содержанию дома (общежития) и придомовой территории; КП направлены соответствующие разъяснения.
Рассмотрено 1 обращение на «телефон доверия городского головы» по тарифам на услуги по содержанию дома ЖСК и придомовой территории и направлены соответствующие разъяснения.
Рассмотрено обращение КП «Спецпредприятие КБО» о согласовании прейскуранта цен на необходимый перечень отдельных видов ритуальных услуг; КП направлены замечания по предоставленным расчётам.
Рассмотрено письмо областной районной администрации по тарифам на услуги водоснабжения и водоотведения и направлена соответствующая информация.
16.02.12 – исполнительным комитетом Одесского городского совета приняты 2 решения об установлении тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий для двух ОСМД и решение об установлении тарифов на услуги отопления и горячего водоснабжения для одного ОСМД, подготовленные управлением экономики.
Направлена ежемесячная информация в областную государственную администрацию по тарифам на жилищно-коммунальные услуги.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 8 гражданам и организациям.

Разрешительный центр:
Принято дел от субъектов хозяйственной деятельности – 1513;
Выданных документов разрешительного характера – 1751;
Количество предоставленных консультаций – 1987.

 
 
ДЕПАРТАМЕНТ ФИНАНСОВ
(Январь 2012 г.)

 
В 2012 году руководством города с целью материальной поддержки наиболее незащищенной категории населения города Одессы продолжено финансирование расходов на муниципальные выплаты. Так, за 1,5 месяца 2012 года за счет средств общего фонда бюджета по отраслям социально-культурной сферы профинансированы расходы в сумме 1 011,0 тыс.грн.
За последние годы зарплата педагогам выплачивается вовремя и в полном объеме, однако все прекрасно понимают, что она в полной мере не может удовлетворить социально-бытовые потребности работников образования. Говорить о размере учительской пенсии при этом вообще не приходится. Понимая все это, руководство города делает все возможное, чтобы поддержать педагогов и учителей – пенсионеров города. Для чего выплачиваются муниципальные надбавки не только к зарплате 418 молодым специалистам, 147 библиотекарям, 87 учителям школ-интернатов для детей-сирот, 185 медикам в школах и детских садах, 184 работникам централизованных бухгалтерий и хозгрупп, но и более чем 2,5 тысячам неработающим учителям – пенсионерам.
Так, за январь и первую половину февраля 2012 года из бюджета города профинансированы расходы в сумме:
128,1 тыс.грн. – на выплату муниципальных надбавок к пенсии учителям – пенсионерам, которые не работают (каждому по 70 грн в месяц);
208,4 тыс.грн. – на проведение муниципальных выплат отдельным категориям работников отрасли "Образование" (ежемесячно по 100 грн учителям – молодым специалистам и воспитателям – молодым специалистам, от 100 до 200 грн работникам централизованных бухгалтерий и хозгрупп, по 100 грн педагогическим работникам школ – интернатов и детского дома, по 100 грн библиотекарям и медикам).
Только в Одессе педагогам присваивают звание "Лучший педагогический работник города Одессы", и заслуженные его обладатели, которые достигли значительного успеха в воспитании и обучении детей и молодежи, получают от муниципалитета ежемесячную надбавку к зарплате в размере 50% тарифной ставки, по состоянию на 17.02.2012 года на эти цели профинансировано 64,9 тыс.грн.
Также, в этом году продолжено финансирование на проведение муниципальных выплат отдельным категориям работников и неработающих пенсионеров отрасли „Здравоохранение”, а именно:
по 100 грн:
- 659 молодым специалистам, работающим в медицинских учреждениях города,
- 763 работникам противотуберкулезных, психоневрологических, Одесского городского центра профилактики и борьбы с ВИЧ-инфекцией/СПИДом;
- 294 медицинским работникам, которые работают в отделениях новорожденных;
- 150 врачам – педиатрам детских поликлиник;
- 179 работникам бухгалтерий;
- 103 одиноким неработающим пенсионерам – медикам.
Так, по состоянию на 17.02.2012г. на эти цели направлено 371,8 тыс.грн.
Кроме того, за счет бюджета города производится выплата ежемесячной надбавки к зарплате в размере 50% тарифной ставки медицинским работникам за почетное звание "Лучший работник здравоохранения города Одессы". Так, за 1,5 месяца 2012 года на эти цели профинансировано 11,3 тыс.грн.
Наиболее незащищенная категория работников культуры – это работники городских библиотек. Поэтому, ежегодно из бюджета города выделяются средства на проведение ежемесячной муниципальной выплаты по 100 грн на каждого более 240 библиотечным работникам отрасли "Культура и искусство». За 1,5 месяца 2012 года на погашение задолженности за муниципальные выплаты начисленные в декабре 2011 года профинансировано 23,3 тыс.грн.
С целью стимулирования успешного выступления на международных спортивных аренах выдающихся спортсменов г. Одессы и поощрения за их существенный вклад в развитие спорта Украины из бюджета города и в 2012 году продолжится финансирование на муниципальные выплаты выдающимся спортсменам и их тренерам, спортсменам - ветеранам Великой Отечественной войны и спорта. По состоянию на 17.02.2012 г. на погашение задолженности за муниципальные выплаты начисленные в ноябре – декабре 2011 года профинансировано 203,2 тыс.грн.
На сегодняшний день полностью профинансирована вся задолженность по начисленным в декабре 2011 году муниципальным выплатам.

 
 
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(01.02.12 – 15.02.12)

 
У звітному періоді в КП було зареєстровано 11 вхідних документів, з яких:
• від органів державної влади – 3,
• юридичних осіб – 4,
• фізичних осіб-підприємців – 4 документа.
Направлено 21 відповідь.
Станом на 15.01.2012 р. в КП «Одесреклама» контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Звіт по відділах:
Договірний відділ:
укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 9.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях - 3;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні - 23.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок - кількість демонтованих конструкцій – 0;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: стаціонарний щит (3м х 6м) – 0 шт.; сіті-лайт (1,2м х 1,8м) – 200 шт.; скроли – 0 шт.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 76 шт.

З 01.02.2012р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
- соціальної реклами інтернет-порталу «Православіє»
30 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів;
- Губернатор «Народний бюджет»
40 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів; 50 плакатів формату 1,2м х 1,8м – для сіті-лайтів.
- Щодо сюжету соціальної реклами «80 років Одеської області»
60 формату Зм х 6 м для стаціонарних щитів; 37 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 520 тис. грн. або 44% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП проводиться перевірка суб'єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за
розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету. 

    
    
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(13.02.12 – 19.02.12) 

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
13.02.12
 
По адресу: Фонтанская дорога, 159, санаторий «Солнечный» – парапланерист застрял на кроне дерева
Дежурная смена провела работы по снятию парапланериста с кроны дерева
Пляж «Ланжерон» – мужчина ушёл по тонкому льду на 400м от берега
Дежурная смена совместно со спасателями МЧС провела работы по спасению гражданина, попытавшегося совершить суицид уйдя по тонкому льду на 400 метров от берега
По адресу: ул. Ильфа и Петрова, 15, кв. 138 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и димеркуризацию помещения
14.02.12
 
По адресу: ул. Промышленная, 22 – упавшее дерево перегородило вход в здание
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева и предоставила доступ к входу в здание
15.02.12
 
По адресу: Соборная площадь – обеспечение безопасности при проведении акции, посвященной Дню онкобольных детей
Дежурная смена обеспечила безопасность при проведении акции, посвященной Дню онкобольных детей
По адресу: пр. Добровольского, угол ул. Паустовского – оказание помощи сотрудникам милиции и скорой помощи в извлечении мужчины из подземного теплопункта
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам милиции и скорой помощи в извлечении из подземного теплопункта гр-на 1983г.р., с признаками алкогольного опьянения
16.02.12
 
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
 
По адресу: ул. Почтовая, 34, кв. 8 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 2-й группы в открытии входной двери квартиры
17.02.12
 
По адресу: ул. Успенская, 72 кв.12 – женщина заблокировалась в санузле
Дежурная смена провела работы по извлечению пенсионерки (инвалид 2 группы) Василенко Н.Л., 1925 г.р. Пострадавшая передана работникам скорой помощи
По адресу: пр-кт Добровольского, 156, кв.80 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и димеркуризацию помещения
18.02.12
 
По адресу: пер.Садовый, 8 – ветвь дерева упала на крышу жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева
По адресу: ул.Заславского угол ул. Б.Арнаутская – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Базарная, 53 – затопление подвального помещения, где находится карбид
Дежурная смена провела работы по извлечению карбида из затапливаемого помещения
19.02.12
 
По адресу: ул.Ак. Королева, 42 кв.67 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и димеркуризацию помещения
По адресу: ул.Героев Сталинграда, 66 – труп неизвестного мужчины в подземном теплопункте
Дежурная смена извлекла труп неизвестного мужчины и передала его сотрудникам милиции и «Скорой помощи»

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 524
из них передано:
- в УЖКХ – 41,
- Оказана информационная помощь – 480,
- Ртуть – 3.
  
 
  
      
  

  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
05.03.2012 16:51

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/39795/